Wszystko o:

wyruchaj mnie

8222 Mam 15 lat jestem całkiem ładna i co wyruchasz mnie 8222

rozgarnięty pies którym to ogon macha, a nie on macha ogonem. Wracając do wyruchania. Droga autorko komentarza, jak już kiedyś mówiłem nie trzeba być inteligentnym żeby zostać wyruchanym przeze mnie, bo do tego rozum nie jest specjalnie potrzebny. Myśleniem zajmę się ja spokojnie wystarczy za mnie i za Ciebie

Tak

200 każdy może począć Boga na wideo On jest chłopcem, jeśli chesz dziewczynę oderwij mu kutasa Zawiąż mu włosy w kucyki, wyruchaj go, nazwij go Rita jeśli chcesz Jem i ubieram się i myję się i wciąż mogę podziękować Rzygając - trzęsąc się - zanikając wciąż dorównuję starszym paniom Nie mogę krzyczeć

Nocna zmiana

Jedynie nocną porą - widzę cię W ciemnościach - wyczuwam cię Panna młoda u mojego boku - jestem w wielu z nich Czasem się tak zastanawiam... Co dzieje się w twoim umyśle, zawsze spokojny i miły Nie tak jak inni... Wyruchaj matki zabij resztę Wyruchaj inne zabij matki Wyprę to z umysłu bo... Przy

Oczywiście 8212 Walentynki

i kończą się obecnie wcale nie lepiej. Co prawda już odpuściły wszystkie możliwe negatywne emocje, które dzisiaj towarzyszyły memu jestestwu, jednak na ich miejsce wskoczyła obojętność tak lodowata, że pogoda za oknem może jej naskoczyć. Jebie mnie wszystko dokumentnie. Zaczęło się od tego, że

Garść dowcipów 24

więc spotkał się z pacjentem: - Mam niestety dla pana złą wiadomość - rozpoczął - cierpi pan na poważną chorobę żołądka. Trzeba będzie operować i usunąć jego chorą część. Na szczęście operacji podejmą się nasi najlepsi specjaliści. - Ależ nie trzeba, mnie już nic nie jest - odparł pacjent - wieczorem

wyruchaj mnie

:47 Rnądry banned Jedyne Prawdziwe 07.07.13 14:16 : Rnądry banned 07.07.11 21:46 : zostales wyru,chany przez moderatora aż mnie rozeta piecze Odpowiedz cytując Link do tej wypowiedzi Zgłoś do usunięcia IP i czas połączenia logowane. 10776497

wyruchaj mnie

Zamykałem cichutko drzwi wejściowe. Prawie zawieszając się na klamce, by przykryć swoim wciąż pięknym ciałem aluminiowe, skrzypiące monstrum. Udało się 8211 pomyślałem, kiedy z telewizyjnego pokoju nie wychyliła się żadna głowa. Miast tego doszły mnie przytłumione, głosy w swej alegoryczności

wyruchaj mnie

Napalona Małgosia mówi do Jasia: - Jasiu... Wyruchaj mnie! - Eee... Nieee... - Jasiu, proooooszę, wyruchaj mnie...! - Ech, no dobra... To ja ściągnę spodnie, a ty weźmiesz rozbieg i na mnie wskoczysz, OK? Zachwycona Małgosia podciągnęła sukienkę w górę, cofnęła się, wzieła duży rozbieg i już już

Fenomen firmy Skanska.

niezawodna, konie można było z nią kraść i w ogóle robić rzeczy, o których zwykłym śmiertelnikom się nie śniło. I choć fizycznie wyruchano sorry za określenie panią M., to tak naprawdę wyruchano Pana M., bo miał kiedyś jakiś wyrok i nowym orzeczeniem sądu dorobek 20-letniego małżeństwa przeszedł wyłącznie

Sex na wymianie językowej

powiedziała: - Wyruchaj mnie szybko i mocno. Zapiołem sie i posuwałem z całych sił, Emma lekko sapała. Klapałem ja po dupie, masowałem cyce, nie miała stanika pod sukienką. - Wytrysnij - powiedziała. Zlałem sie do jej cipki, sperma zaczeła ściekac po jej nogach. Było super.Tego dnia, gdy uczyłem Susan

dirty talk

naprawde ruchasz mnie dosc mocno, a ja tylko cicho pojekuje. Zeby Cie zadowolic mowie: -Panie, prosze wyruchaj mnie tak mocno, zeby mnie bolalo. Chwytasz mnie za wlosy i mowisz: -Zamknij morde kurwo i wypinaj dobrze dupsko, to moze nie dostaniesz wpierdol.

Twincest część 1

. Mmm tak...trasa pełna roboty xD Oczywiście dostaliśmy najlepszy hotel w mieście. Pełen luksus. Obsługa, dobre żarcie...ładne recepcjonistki dla mnie to podstawa a jak xD . Właśnie kieruję mój cudowny zad to pokoju, kiedy dowiaduje się że. - Tom zaszło jedno nieporozumienie i dzielisz pokój z Billem

Eminem - Dead Wrong tłumaczenie

? Śmiertelnie się mylisz Słaby czy silny, kto ma to robić dalej? Śmiertelnie się mylisz Nie obchodzi mnie co kto mówi Nie obchodzi mnie co kto mówi Nie obchodzi mnie co kto mówi Nie obchodzi mnie co kto mówi Notorious B.I.G Kiedy jestem na haju lubię rozpryskiwać krew jak musztardę

Dead Wrong tłumaczenie tekstu piosenki

? Śmiertelnie się mylisz Słaby czy silny, kto ma to robić dalej? Śmiertelnie się mylisz Nie obchodzi mnie co kto mówi Nie obchodzi mnie co kto mówi Nie obchodzi mnie co kto mówi Nie obchodzi mnie co kto mówi Notorious B.I.G Kiedy jestem na haju lubię rozpryskiwać krew jak musztardę

Grupowy

masując swe stojące kutasy. Dostałam kolejny orgazm, ale nie byłam jeszcze wyruchana przez wszystkich, jak mówiło zadanie. Więc kazałam Sławkowi usiąść na fotelu i usiadłam cipą na jego kutasie, A Tomkowi kazałam wsadzić swojego kutasa do mojej dupci. Chłopaki posuwali mnie miarowo tak, aż dostałam

Hiszpańskie wojaże - etap czwarty - CheEvara w TIRze: cz.I

, gdzie mnie, Centka i Extrałilki w żadnym razie nie powinno być. Objeżdżam to rondo ponownie 8211 jakby dzięki temu miał wyrosnąć nagle zjazd drogą krajową na Fragę. No ni chuja, nic się nie zmieniło 8211 dwa zjazdy na chuj wie gdzie przypominam, że radośnie nadal nie mam mapy:D i jeden na Fragę

Poranek z dużą Elizą

widok mój kutas zareagował bez pudła i stanął na baczność. -Zaproś mnie do wejścia suko- szepnąłem i trzymając członek u nasady wpakowałem się na nią. -Wyruchaj mnie mój parobku- powiedziała Eliza rozkazującym tonem i zgięte w kolanach nogi zadarła tak wysoko, jak tylko pozwalał jej na to miękki brzuch

Sex Z Elizą

zakołysała biodrami. Prześcieradło pod cipą odznaczało się już mokrą plamą soku, który wyciekał ze szpary na uda. Na ten widok mój kutas zareagował bez pudła i stanął na baczność. - Zaproś mnie do wejścia, suko - szepnąłem i trzymając członek u nasady wpakowałem się na nią. - Wyruchaj mnie, mój parobku

POMIĘDZY MIŁOŚCIĄ a SEXEM

stać mnie już chyba na normalny związek. Żeby nie było, że mamy Średniowiecze, podaję dzisiejszą datę: sobota, 14 sierpnia 2011 roku. Jest pieprzone popołudnie, które kurwa spędzam przy starym komputerze człowieka, u którego mam zaszczyt obecnie mieszkać. Ja, on i stado prusaków, które są wspaniałymi

Hiszpańskie wojaże - etap piąty - CheEvara zdobywa Murcję cz. II

Gdy już porzuciłam fontannę i uzupełniłam elektrolity picie piwka w TAKI UPAŁ to uzupełnianie minerałów i mikroelementów! I tego się będę trzymać! pomknęłam na mały rekonesans. Na wejściu nieco zaniepokoiły mnie efekty mojego wywiadu środowiskowego 8211 w Murcji i na jej obrzeżach nie było

ZGODNIE Z OBIETNICĄ DZISIAJ O MĘŻCZYZNACH TROCHĘ ZNOWU

Miało być o mężczyznach i przemyśleniach moich, to proszę bardzo, jedziemy z koksem. Otóż w mieszkanku moim, które jest miłością mojego życia drugą zaraz po mnie samej, mieszkam od września, ale nadal je dopieszczam. Dopieszczanie czasami polega na kupieniu nowego obrazka, ale w głównej mierze

KONTROLA BILETÓW

godzin. Jak tak można ludzi w chuja robic?! W piątek rano mama Krzysia odziwo nie poszła do pracy. Wykorzystałem to i zadzwoniłem do Krzysia. - Siema. Bujniesz się ze mną do miasta? - Jeeezuuu. Po co? - Nie wkurwiaj mnie. Za 15 minut na pętli. Nara. Miałem do załatwienia kilka spraw na mieście. Swoją

Nieporozumienie

relacjami.. Chuj! Pojechałam. Tym razem w spodniach i koszuli. Bartek z referencjami zaprosił mnie do swojego biura i jeszcze w korytarzu zaczął przedstawiać mi pewną koncepcję biznesową. Brzmiało dość rozsądnie, więc się wyluzowałam, bo wyglądało, że jednak o biznes chodzi. Ale kiedy tylko zamknęły się

Dzida

twardy kutas napręża się coraz bardziej. Nie mogłam już dłużej wytrzymać. Kiedy wpychałam go coraz bardziej znowu zaczął bić mnie po dupci i wykrzyczał: - 8222 wyruchaj mnie do końca dziwko 8221 ! Po sekundzie doszliśmy razem. Ale krzyczałam! Było bosko! Cudowna pozycja! Następnego dnia, to on

A tym razem przeróbka starego dowcipu - tak się kiedyś bawiłem:

Samolotem raz leciały dwa sympatyczne pedały Jeden rzecze: quot Ty, posłuchaj! Weź mnie zaraz tu wyruchaj! quot quot Nie ma mowy quot - drugi gada. quot Dużo ludzi. Nie wypada! quot quot Co ty gadasz? Ściągaj spodnie! Śpią - ja ci to udowodnię quot . quot Drodzy państwo quot - głośno gada

wyruchaj mnie

!! - nadstawia kieliszek i pije. Na to Polak mówi: - To nie wódka, to nie whisky, to mój Azor, szcza z walizki. Jest Rusek, Niemiec i Polak na bezludnej wyspie. Nagle Rusek złowił złotą rybkę, no to rybka mówi jak mnie wypuścicie to spełnie każdemu po jednym życzeniu, wszyscy się zgodzili. Rusek: -Chcę wrócić do

co to ma być

, matka jej prać będzie jak zafajda, moze to jakaś głupia znajda, ej dziewczyno, po co cie rodzice na świat wyruchali, to pewnie miał być żart, oni się na pewno wygłupiali, a ty co, co ty tutaj robisz, co ja robię tu, u u u , dziewczyno z nocnikiem, co ty, co z ciebie za jakas królewna pizdolina

wczorajszy wieczór

gwałtownie, że aż jęknęłam. Pieprzył mnie strasznie mocno i szeptał mi do ucha różne świństwa. W pewnym momencie powiedział: -Nie mam gumy. I wiesz co? Nie założę jej! Wyrucham cię bez gumy a potem zleje się w ciebie! -Nie!- No naprawdę mnie przestraszył tą zapowiedzią! -Spokojnie suczko, spuszczę ci się

Czwartek

prosty. Nic mi się nie chce, więc niech mnie ktoś wyrucha. Pomyślałem i zacząłem spokojnie i łagodnie pieścić swojego kutasa jedną ręką, a dziurę drugą. Czułem się jak Palmolive, który delikatnie nawilża pielęgnując. Teraz wystarczyło wstawić w puste ramki faceta, na cześć którego polecę. Padło na Marka

Futurama, kurwa ich mać

. Po zakończonym seansie mam do powiedzenia jedno - kurwa mać. Na samą myśl, że chciałem za to gówno zapłacić jakiekolwiek pieniądze, oblewa mnie zimny pot. No ale po kolei. Folia, tekturowe pudełeczko na 3 płyty, wszystko ok, jakieś tam wersje językowe, włącz głos oryginalny, podłóż napisy polskie, co

Założyłem bloga...

zasiadam do mojego przyjaciela - komputera. Od razu pisze do mnie najfajniejsza dupa w klasie. Pyta się o lekcję. No kurwa mać. Niech się lepiej zapyta kiedy ją wyrucham. W końcu jestem facetem, nie myślę mózgiem. Pózniej gram w jakąs zjebaną grę, ogladam telewizję, kłócę się z matką i dzień mija... Piszę

Daj piątaka na winiaka

kończąc mój rebeliancki okres kolekcji świętych. Natomiast niesmak pozostał. Zostałem wyruchany bez wazeliny. Zatem następnym razem, w ramach pokuty, kiedy menelik poprosi mnie o dwa złote na piwo, dam mu tego dziesiątaka. W końcu, lepsze jest pięć piw, niż dziesięć zdrowasiek.   Na pewno daje

Tik tak, tik tak... BOOM!

wyjebanego życia i tak zajebistego że mnie wszyscy kochają. Niestety jestem będę i byłem sam. Wyruchany przez wszystkich tak samo ja wszystkich wyruchałem żeby nie było niedomówień później . No i co tu kurwa się rozczulać? Może kurwa wyjadę z tego zadupia wszyscy się ucieszą a w szczególności parę osób. Mam

Nie mogłabym być żydówka bo lubię seks

trzeba zacząć od ZERA! Nie a się czego wstydzić No to zdanie mnie całkiem powaliło na kolana a ten kto ułożył to prawo powinien być wyruchany w dupe!     quot Stąd wśród ultraortodoksów zdarzają się rabini, którzy doradzają mężom gwałcenie żon, by nie odczuwały one najmniejszej przyjemności. quot

Odcinek 8 - Kwiecień

zabawy. Poza tym musiałam sprawdzić mojego kierowcę. Nie byłam pewna czy to właśnie jego szukam. Póki co rozmiar i grubość penisa były w porządku. Czas przeprowadzić ostateczny test. - Grzesiu, wyruchaj mnie w dupcię. 8211 powiedziałam. - Słucham? - spytał z niedowierzaniem. - Chce, żebyś wyruchał

06 II 08 czyli droga szybkiego ruchu.

. Uroczy obrazek. Następny do kolekcji. No a przed pójściem do roboty, jeszcze przed śniadaniem, kolejna seria szybkich numerków tak na rozbudzenie. Powiedzenie: quot Czuje się kompletnie wyruchany quot nabrało dla mnie nowego sensu. Wykończyła mnie zupełnie. Jakby wyssała ze mnie wszelkie siły witalne

Wujek Dobra Rada część 3

za rogi i jechane. Zaprawdę słusznym i sprawiedliwym był Andrzej Sapkowski gdy współczuł ludziom przedkładającym kozy nad kobiety. Jak ruchać długo - nie idź do łóżka z nabitym pistoletem. Tłumaczenie dla ludzi wchodzących tutaj po frazie kto mnie wyrucha : jeżeli chcesz, by twój seks trwał dłużej

wyruchaj mnie

jednak bylo to, ze na drugiej randce... NIE DALA MI!!! Moze dla tego, ze przyszedlem lekko narombany? I nie bylem czarujacy jak tej nocy w ambasadzie? Balam sie ciebie! Balam sie, ze wyruchasz mnie w dupe, nagrasz na kamere i umiescisz to potem na swoim blogu - tlumaczyla sie pozniej... W tym momencie

wyruchaj mnie

Popoludniu Marczewska płakała. Włączyła sobie telewizor, migały się obrazki i zaczęła się mazać. Ja fantazjowałem, że rzeźbię se drewnie frasobliwe jezuski. Fach fajny, poplatny, i ludzie pewnikiem mają cię za półświętego. Ale łzy Marczewskiej wybiły mnie z toku myśli więc podlączyłem kompa i nie

wyruchaj mnie

coś od siebie. Pokażcie mu jak bardzo wam zależy i że stracony czas będzie wart czekania. Teraz już tylko od was zależy czy wybierzecie sex z dopiskiem 8222 zostałam wyruchana 8221 czy sex o nazwie 8222 On mnie kocha 8221 .

Historia cz. III

dłonie na twoich kolanach i rozwieram Cie jeszcze bardziej. Tak bardzo, że Twój srom wreszcie pęka ukazyjąc różowe, trochę wilgotne wnętrze. Zbyteczne już dłonie kładziesz obok siebie i łapiesz palcami skrawki pościeli. Jak piec hutniczy emitujesz w moją twarz ciepło wprost z vaginy. Falami do mnie

Pucówa telewizyjna

-owskiego Talent Huntera. Przez cały tydzień mam olbrzymią radochę. Prezydent to jednak jest gość, dba o moje samopoczucie. Jak mu dzióbek i skrzydełka w ,,Tutce nie podmarzną, to cesarz Japonii go wyrucha jak góral dorodną łowieckę. Turbulencje podczas lądowania w Seulu średnio mnie śmieszą, bardziej raduje

przed J.

. marzę o jego wyrzeźbionym ciele, cudownie dużym kutasie i tym jak mnie ostatnio traktował - byłem do zaliczenia, wyruchania w każdy możliwy sposób jednak z szacunkiem i zrozumieniem. ale teraz nie zamierzam się ograniczać. będzie chciał mnie związać? - oczywiście. gdyby lubił pissing to też by to dostał

wyruchaj mnie

wspomnialem cos o tym, ze ogladam pornosy w sieci - TY ZBOCZENCU! - krzyknela panna, ktora przed chwila opowiadala mi o swoich przygodach z kawalkiem latexu i mokrych plamach na podlodze... Na drugiej randce - nie dala mi . Balam sie ze mnie wyruchasz w dupe, nagrasz to na video i wrzucisz na bloga

gomułowy skrzek

, że w zdecydowanej większości będzie biedne, lub wręcz ubogie. Jak byłem mały to miałem mały telewizor marki koral, który systematycznie był przeze mnie walony po obudowie, aby pozioma linia przekształciła się w jakiś czarnobialy obraz jednego programu. Mialem dużo czasu i nie miałem zakazu oglądania

Początek krucjaty...

Część I   Pamiętam to jakby było wczoraj. Było to w wakacje po 2 klasie liceum. Wtedy wracałem polną drogą, było bardzo ciemno. Czułem, że to będzie najlepszy dzień w moim życiu. Wtedy nagle ujrzałem za przydrożnym drzewem piękną kobietę. Podeszła do mnie pod pretekstem pytania o drogę do

Wieśmin - ODC.3

         - E, Szakira! Jeszcze jedno winko malinowe dla mnie i dla Pana Ryśka! 8211 krzyknął nieśmiało Gjerard do nagiej kelnerki stojącej przy barze poczym jebnął głową w stół.          - Ech, Roman. Dałeś popis z tymi metalami wczoraj, nie ma co. 8211 powiedział Rysiek chcąc podtrzymać

Chce mi się wyć

Mój mąż od tygodnia jest na zwolnieniu lekarskim, wyimaginowanym zwolnieniu. Wziął je bo poczuł się wyruchany przez swoją firmę. Nagle wstecz został pozbawiony premii na którą pracował w każdym miesiącu. Jego obecność w domu ma olbrzymie plusy. Codziennie robił mi pyszne obiady, zawoził rano na 6

Zasrane przeciągłe spojrzenia

Tak mam zgrabne nogi. Matka natura w tym miejscu mi nie poskąpiła. Obdarowała mnie szczupłymi nogami, które łączą się w trzech miejscach. Ale nic mnie tak nie wkurwia, jak zasrane, przeciągłe spojrzenia menów. Tak menów a nie mężczyzn. Meni to dla mnie ochroniarze, budowlańcy, służby drogowe oraz

Kawały - part 2

- to był moment słabości. Nie widzieliśmy się przez tydzień. Widzisz, jestem policjantem i byłoby bardzo dziwnie, gdybyś mnie ukarał. - Nie martw się, jesteś kolegą po fachu i to jest twój pierwszy raz. Ale już trzeci raz w tym tygodniu złapałem tę szmatę uprawiającą seks na plaży i tym razem

Bujać to my panowie szlachta D

...   Metryka Obiektu. Obiekt  ma pedalskie imię . Chłopcy obdarzeni tym imieniem to najczęściej samolubni ,egoistyczni podrywacze, którzy najchętniej wyruchaliby wszystko co ma dwie nogi a pomiędzy nimi dziurę. D Nazwisko nie jest może wybitnie brzydkie, ale ciężkie w wymowie ,szczególnie dla obcokrajowców

The Act Of Rebellion tłumaczenie tekstu

Akt Buntu wyruchany przez Hecate już nie będę wasz żadnych fantazji ni obiecanej gracji dogonię cię pozbądź mnie niewoli umocnij mój umysł z błogosławieństwem z dołu nie wzywaj mnie nigdy zestrzelę cię honorze ujeżdżaj południowy blask oświetlając mój

WPIS FESTIWALOWY

jako pierwsza gwiazda festiwalu, a ponadto jest DIWĄ i żadne germańskie flądry nie będą jej tu połuczać. Przytoczę tylko część zaprezentowanych pieśni, całość do wglądu o tu. Violetta Villas oczi czarnoje oczi ruchane oczi bolące i przekrwawionje kak lublju wilka kiedy mnie rucha... Ivan

The Act Of Rebellion tłumaczenie piosenki

Akt Buntu wyruchany przez Hecate już nie będę wasz żadnych fantazji ni obiecanej gracji dogonię cię pozbądź mnie niewoli umocnij mój umysł z błogosławieństwem z dołu nie wzywaj mnie nigdy zestrzelę cię honorze ujeżdżaj południowy blask oświetlając mój

Behemoth The Act Of Rebellion tłumaczenie

Akt Buntu wyruchany przez Hecate już nie będę wasz żadnych fantazji ni obiecanej gracji dogonię cię pozbądź mnie niewoli umocnij mój umysł z błogosławieństwem z dołu nie wzywaj mnie nigdy zestrzelę cię honorze ujeżdżaj południowy blask oświetlając mój

Żona biznesmena c.d.

pociągnąć grę swojego męża. Odwróciła twarz w stronę Daniela i cicho powiedziała: - Proszę wyruchaj moją cipkę. Mężczyzna kilka razy zacmokał. - Prosisz jak żona z kilkunastoletnim stażem, która po raz pierwszy odważyła się użyć słowa cipka. - Złapał ją za rękę i pomógł jej wstać. Przysunął twarz blisko

boski kartofel

góry i najzwyczajniej wyruchali wszystkich. Czyli jak zwykle. Bywając od czasu do czasu w marketach, zajażyłem wkurwiające mnie stałe znikanie kasajerek. Coraz mniej kas jest czynnych, coraz dłuższe do nich kolejki. Powód prosty, nie ma chetnych do pracy za tak psie pieniądze, lepiej wyjechać na rynki

...powstania bloga

przeze mnie wyruchana. Kapitan Langenorth Teraz przesadzasz w druga stronę. Już się boje kichać przy tobie Cichy Carlos Przecież umowa była - nie ruchamy się wzajemnie. Ja słowa dotrzymam, ale na wszelki wypadek nie łap mnie za fallus. Kapitan Langenorth Bez obaw nie noszę pęsety ze sobą. nbsp

Wszystko co dobre siem szybko kończy....:

więc obóz był ze szkoły tańca Wena,jeżdżę stamtąd od 4 lat i zawsze jest suuper: Mieszkaliśmy w Krynicy,na samym końcu,nie wspomnę ile szło się do centrum,bo jak tylko o tym pomyslę to mnie nogi bolą: Miałyśmy 4 godz zajęć,ale tylko 2 były obowiązkowe: Więc ja,jako bardzo aktywna osoba,chodziłam aż na

Raz, dwa, trzy - wielki brat patrzy!

potrzeba - jest głupia, pusta i tandetna - śpi z pluszowym jednonosorożcem, powtarza w kółko, że wcale nie jest taka głupia i quot jak mnie nie znasz to mnie nie oceniaj quot , opowiada o makijażu, szminkach i techniawce, mysli, że od robienia gały zachodzi się w ciąże - ale i tak by nie wzięła do buzi bo

Chciałem zmienić świat, a tu...

wykonstruowałem sobie, ze zlepków tego co mamy to, co wg mnie powinno być. Dorastałem w poczuciu, że mogę i powinienem to zmienić. Czułem power, wiedziałem, że jeśli tylko dostatecznie się wysilę, dam radę. Nie zastanawiałem się, jak tego dokonam. Żaden romantyk nie myśli o szczegółach planu, każdy z nich skupia

12 IX 08 czyli egzystencjalnie.

. Zawrotna kurwa kariera, od pucybuta do milionera. I te śmieciowe żarcie, Oskar czyli jadłodajnia dla ubogich. Szynka - ser poproszę - 4,10 poproszę. I szlugi z przemytu też z podziemia tyle że z przejścia na północnej pradze kiedy dwóch ciemnych typków w dresiarskim odzieniu spojrzało na mnie z wyrazem

wyobraź sobie...

stoję w drzwiach pokoju podchodzisz do mnie od tyłu i całujesz w szyję i kark wiesz, że to uwielbiam... nie ruszam się, obserwując, jak moje ciało reaguje na te pocałunki, jak robi mi się coraz cieplej, jak wilgotnieję, jak stają mi sutki, jak zaczyna pulsować łechtaczka... nie ruszam się, kiedy

Miłość i sex

nie pojawi. Może nie istnieje nikt kto myślałby o związku opartym na partnerstwie, rozumieniu drugiego człowieka, wspieraniu go, a nie tylko o jego dupie, zaliczeniu go i szukaniu kolejnego do wyruchania. Co z wami ludzie?  Pozostają jednakowoż męczące mnie pytania: Czy są jeszcze w naszym popapranym

Poniedziałek, 6 lipca 2009

22:10 Nie znajde nigdy fajnej kobiety ktora mnie pokocha. 22:05 1000 lat Litwy. Nie moglo w Wilnie zabraknac Kaczora. 20 wszystkich jego podrozy zagranicznych to Litwa. Maly kraj dla malego prezydenta. 15:35 Rekordu Numeru 54, który rozebrał się dla mnie za friko 3x już żadna w

No i po urlopie - seksualnych przygód z przeszłości wspomnienia.

kolejne nic nie robienie. I tak miotało mnie z ganku na trawnik i z powrotem.    Co do tych przemyśleń, o których wspomniałem to przypomniało mi się dlaczego kiedyś intensywnie myślałem o studiowaniu weterynarii - bo kocham zwierzęta - wszystkie. Na działce nawet zacząłem zastanawiać się nad swoim losem

Cześć, jadę do Wrocławia i nienawidzę PKP Intercity, bo...

kolejny raz wyruchany przez rodzimą ziemię. Jadę do biura, podpisuję umowę - dajbóg - i spierdalam tam, gdzie tylko dwie sprawy mnie zadowolą: wysoka płaca i panna D alias mam gębę z niemieckiego podręcznika i jestem wstydliwa, buahahaha . -_- Polsko, jeśli wyjadę, to c huj Ci w orzełka, bo jak

Ciąg dalszy twórczości...

: Zerżnij mnie. Tylko tyle...Słyszałam jak mówisz :Wstań Suczko, zaraz Cię wyrucham. Oparłam się o ścianę, tak że mój duży tyłek był tuż koło Twojego twardego, mokrego od mojej śliny kutasa. Złapałeś moje biodra i wsunąłeś się w ociekającą sokami moją gorącą cipę. Czułam jak rozpycha ją, wchodząc głęboko

Anihilacja i... fury unleashed

  - kurwy na emeryturze Wałbrzych - kiedy się babie jebie googlarz z Pabianic_ - nieziemsko wyruchana Błądki koło Kalisza   oto trzy sposoby na to, jak trafić na CheEvarę:D   I to chyba jedyny wesoły akcencik w mym KURWA PODŁYM życiu:D Od wtorku mam wrażenie, że ktoś wyciął mi

Osiedlowy kurwiszon

  Wybrałam się kiedyś na wspólne oglądanie meczu. Wygodne, bo przed telewizorem. Pięciu facetów i ja. Pijemy wódkę a ja udaję wielce zainteresowaną spotkaniem piłkarskim. Nagle dzwonek. Gospodarz otwiera drzwi i wpuszcza do środka Panią. Według mnie w skali od 1 do 10, gdzie dziesiątka to super

...saturday night fever...

D z wczorajszą drogą do domu Małej chodziło o to,że wsiadła w busa, który jechał nie w tą stronę co potrzeba lool. spotkanie z zaproszonymi gośćmi w centrum droga w totalnym mroku na Omegę wierszyk-zyczenia: Strumyk szepnął mi do ucha, że przystojniak Cię wyrucha wiatr owionął Twe powoje dziś są

Ptaki, drzewa, ludzie

mówił tak cicho, jakby chciał swym szeptem pieścić ucho przyjaciółki, a nie przekazać jej swoje myśli. Ta rozmowa była tak erotyczna, że zaczęłam myśleć o Michale i w pewnej chwili musiałam spuścić wzrok gdzieś na zabłoconą podłogę autobusu. Ci Państwo myśleli sobie zapewne, że interesuje mnie to, o

Święto Flaki

Maj to najokrutniejszy miesiąc, wywleka ze strychu pozszywane biało-czerwone gałgany i wiesza je na każdym słupie i na każdej bramie. Osobiście, postanowiłem wprowadzić nowe święto, Święto Flaki, bo nie popieram państwa, które mnie okrada, przez zwichnięty system podatkowy i rozrywki bonzów z

prawo do poruchania

wygraną w chwili wrzucania kartki do zbitej z dykty skrzynki. Stojąc w długiej kolejce, szybko skonstatowałem, że jestem w niej jednym z najmłodszych, chociaż do pięknej młodzieży już nie należę, pomimo wigoru i wiary, że to co najpiekniejsze w życiu, spotka mnie może już jutro. Wracając z jamniorem do

randkowa rzeczywistość

masz ochotę. A po co takiemu babsztylowi pisać, jak sam nie wie po co tutaj jest. Ani do wyruchania ani do zamążpójścia. Jest bo chce zaistnieć, czy onanizować się przez internet. Nie piszę o anonsach facetów, bo nie czytałem ani jednego. Nie moje zainteresowania i mnie to w najmniejszym stopniu nie

kobieta - burzą, wodą, ogniem, perłą na dnie. wg. Jacka Cygana

witka. radio ram to fajne kawałki gra wieczorami. nie wiem czy to macie, ale u mnie n ad odrą to jest ... i bomba z ostatnich wieści: tak, to już koniec - nie będzie układów pokojowych rozmów, zawieszenia broni ...rozstajemy się co o tym wszystkim myślę? ...nie wiem... zresztą nie

Tekst dnia: Jesteśmy otoczeni? WSPANIALE! Możemy atakować we wszystkich kierunkach!

zającopodobny widząc strzępy Maleństwa rozpierdolone po całym domu. Prawdpodobnie to, czym miał związane nogi były jelitem małego kangurka. - i dlaczego mnie tak dupsko boli? czy ktoś mi to może kufa wytłumaczyć wy jebane motłochy? Wtem obudził się Puchatek i widząc jęczącego Królika przyjebał mu litościwie

Wirtualne bdsm

Wraz z rozwojem internetu pojawiło się nowe zjawisko polegające na uprawianiu seksu przez internet. Kilka lat temu powstało nawet urządzenie zwane FuckYouFuckMe ktore mialo na celu quot zdalną quot stymulacje partnera. Mnie osobiście wydaje się to mało podniecające oraz w niewielkim stopniu

KUBUS PUCHATEK 2

zającopodobny widząc strzępy Maleństwa rozpierdolone po całym domu. Prawdpodobnie to, czym miał związane nogi były jelitem małego kangurka. - i dlaczego mnie tak dupsko boli? czy ktoś mi to może kufa wytłumaczyć wy jebane motłochy? Wtem obudził się Puchatek i widząc jęczącego Królika przyjebał mu litościwie

Koniec k***a zabawy

Najpierw dwa słowa wyjaśnienia odnośnie tytułu - jest to hasło wymyślone w Granecie ciekawe, czy ktoś oprócz mnie pamięta co to było? dla wyrażenia złości po kolejnym sfragowaniu danej osoby grającej w Quake a. Ot - takie zwiększenie swojej motywacji :P. A teraz ad meritum - UWAGA! Będę chwalił

godzilla kontra zlewozmywak

fetorii . podobnie jak z jazdą autem albo nocnym bzykankiem przy subtelnych dzwiękach sepultury . a propos, w dzień babsztyla mam egzamin celem uzyskania prawa jazdy. do tej pory miałem tylko kartę pływacką, rowerową i wstępu do parku wodnego. nieczyste myśli o immunitecie poselskim mnie nie dotyczą nawet

Gdzie płacić podatki, czyli kilka słów o obowiązku meldunkowym.

przepisami prawa cywilnego, należy uznać, że o miejscu zamieszkania decyduje nie meldunek, lecz miejsce, gdzie osoba ta przebywa z zamiarem stałego pobytu. I tutaj zaczyna się problem. Jeżeli przebywam w miejscu z zamiarem stałego pobytu, to wspomiana wyżej UOEL nakłada na mnie obowiązek zameldowania się

Blondynki 4

mają wspólnego blondynka i Gorbaczow? - Oboje zostali wyruchani przez dziesięciu facetów będąc na wakacjach. A jaka jest między nimi różnica? - Gorbaczow wie, kim byli ci faceci. Jak doprowadzić blondynkę do szaleństwa? - Dać jej torebkę czekoladek MMs i kazać je ułożyć w porządku alfabetycznym

wyruchaj mnie

- pomyślał tatko.  - A ty, niedobra! Ty... ! - ryknął tatko. Nie będziesz już Jasia więcej  biła... A masz... !  A Jasio krzyczy:  - Super tatko, super!!! Wyruchaj jeszcze kota, żeby mnie nie drapał!!!       Piękny lipcowy dzień. Las, ćwierkanie ptaszków, gdzieniegdzie  przebiega sarenka. W tle

grudniowe re-flekse

strasznie wszystkim sciska zad, ze juz od konca listopada musza sie spinac i podporzadkowywac ponad 30 tysięcy minut razem ze spaniem, sraniem i bzykaniem tej quot wyjatkowej quot koncowce roku, he? nie zrozumcie mnie zle, ja kocham swieta, ogolnie jestem fanem kazdej quot tradycji swietowania quot

Airbus 380 może pomieścić 550-ciu pasażerów albo siedmiu Amerykanów.

Złotych Tarasach jest ich więcej? Namówiliście mnie! Chyba, że po prostu zagram w totka i jak zawsze będę przez to o dychę DO TYŁU, STRATNA, WYRUCHANA, bo nigdy nic KURWA nie wygrałam , ale nie sztuka załatać finansowe szparki wygraniem czegokolwiek, czyli bez żadnego wysiłku. I ZA DARMOCHĘ. W każdym

suka. dzien ten sam, wpis kolejny.

Oglądam ten film http: www.redtube.com 19485 Jak bym chciala znaleźć dwóch takich przystojniaków, którzy by mnie tak w paszczę wyruchali. Kazali klęknąć, wyjęli ze spodni swoje naprężone gotowe do dymania fiuty. Kazali otworzyć usta i mnie wreszcie użyli, tak jak używa się setki innych rzeczy

Ogłoszenie

maksymalnym progom, każdego podatnika stać na wyruchanie jakiejś polito-perystaltyki przynajmniej 3 razy do roku, w ramach zachowania sprawiedliwości i równowagi społecznej. No więc, szukam azylu. Propozycje ale jedynie rozsądne, nie chcesz mnie kupić, nie licytuj! proszę przesyłać na maila nathanel13 twuj

Huba w Jaźni LII Breja

     Dzisiaj zacznę od rzeczy smutnej, bo od żalu. Mianowicie żal mi Irlandii, bo po raz kolejny została bez pardonu, wyruchana w dupę przez Europę.   Wcześniej przy Traktacie Lizbońskim, a teraz przy okazji meczu o udział w MŚ w piłce nożnej w RPA.     Biurokratyczny potwór, hybryda biznesu i

Przyjaźń między ludźmi.

, których nie można przekroczyć. Czy jeżeli powie się przeciwnej płci, pocieszając ją np. Jesteś bardzo inteligenta, wrażliwa, nieśmiała. Czego chcieć więcej ? Nie rozumiem dorosłych ludzi. Czy ich przyjaźń musi się opierać na: -pocałuj, -pociesz, -wyruchaj - i zostaw

Kilka wiców od Nyszki

mnie, wsiadasz na mnie, kochamy się, a potem znikasz... *** Piraci zdobyli i zatopili na pełnym morzu statek pasażerski. Pasażerów przenieśli na swój okręt i ustawili kobiety przy lewej burcie, a mężczyzn przy prawej. Po godzinie wyszedł na mostek pijany kapitan korsarzy i powiedział: - Kobiety za

HEHE

to? Jej inteligencja mnie onieśmiela. Trudno natomiast to powiedzieć o wyglądzie P W następnych odcinkac opowiadać będziemy o romansach naszej wyrucha... przepraszam KOCHANEJ Bibi.

Stare ale miazdzy ...

zaczął walić mamcię w dupę. Nie będziesz już Jasia więcej biła... A masz... ! A Jasio krzyczy: Super tatko, super! Wyruchaj jeszcze kota, żeby mnie nie drapał!

Who is your daddy - czyli kutas prawdę ci powie

. Inni po pierwszym spotkaniu, a inni w ogóle lub nie wiedzą, czy to jest miłość czy to jest kochanie. I właśnie pierdolenie staje się w tym kontekście hedonistyczną asekuracją, a czasami nawet, papierkiem lakmusowym znajomości: wyruchaj mnie, a powiem, czy coś z tego będzie. Najczęściej jednak 8211

INTERNETOWY-JEBAKA-CZ-31

***30 CZĘŚĆ DZIEWIĄTA - CO ROBIĆ PO SPOTKANIU Nie jest to zbyt ważna część mojego poradnika. Po powrocie przede wszystkim myjemy dokładnie kutasa, zasiadamy do gg i piszemy jakiś miły tekścik wyruchanej lasce. Jeśli laska niezbyt to dajemy jej bloka. Należy wykonać kilka innych czynności ale te

znaczenie imion :D:D:D:D

Cezary - wkurwiający i dziecinny arogant, ma zjebane imię. Cyprian - romantyczna dusza, pisze wiersze, do końca życia prawiczek. Cyryl - okoliczna menda, wyrucha cię do cna, a ty nawet się nie zorientujesz. Czesław - fajny kumpel, jak przyzwyczaisz się do jego chujowego imienia. Celina - daje się

282. niezłe zoo

fanaberie wystawiły kaczą cierpliwość na zbyt ciężką próbę. Czynności zmierzające do wyruchania Bronisława trwają już od dłuższego czasu, ale dopiero na dniach mogą znaleźć bolesny dla kształtnej pupy prezesa koniec. Pójdzie Bronek na postronek. Nowym kalifem Woronicza zostanie przeto uległy i rozgotowany

Znaczenie imion żeńskich od A- Z

mnie ni ma? Hanna - jest słaba w łóżku i w kuchni, ale za to dobra, jeśli chodzi o wydawanie cudzej kasy. Helena - jest cholernie wkurwiająca, ubiera się w lumpeksie. Honorata - jest światową kobietą, dużo podróżuje i waliła się już na wszystkich kontynentach. I Ilona - szuka ciągle kandydata

Najebany Kazik na koniec trasy 2006

wystepu to lekcewazenie widza,myle sie???? Żal mi chlopakow z zespolu bo na instrumentach zapierdalali az milo ...Na koncert K. juz sie nie wybiorę bo zostałem wyruchany w dupe. Lubie ta kapele i slucham jej od dawna nie wiem co mam myslec. Moze gdybym poszedl na plyte inaczej bym to odebrał? Albo ja się

imiona..

**a krótszego niż 20 centymetrów. Grażyna - jest wysoka, ma małe cycki i duże kompleksy z tego powodu. H Halina - ciekawy jestem, kto cię dyma, jak mnie ni ma? Hanna - jest słaba w łóżku i w kuchni, ale za to dobra, jeśli chodzi o wydawanie cudzej kasy. Helena - jest cholernie wkurwiająca, ubiera się w

Miejsca:

Naga (19)
Warszawa (6)
Nędza (5)
Luba (5)
Lincoln (5)
Łyse (4)
Marki (4)
Końskie (4)
Austin (4)

Firmy:

RUCH (14)
DIALOG (6)
SAP (5)
Zono (3)
MIT (2)
Google (2)
Tomahawk (1)
Skanska (1)
Shell (1)