Wszystko o:

wiersz wiersze poezja

Autorski wieczór poezji i promocja tomiku wierszy Nowa Droga Pawła Piętala

Dnia 15.12.2010 r. w Katolickim Stowarzyszeniu Civitas Christiana w Przemyśodbył się wieczór poezji Pawła Piętala promujący tomik wierszy religijnych 8222 Nowa droga 8221 wyd. Grupa Artystyczna Wena i Civitas Christiana . Wiersze będące zapisem relacji autora z Bogiem na przestrzeni 13 lat od

moje wiersze - poezja nawiedza mnie

Te krótsze Nie wiem Nie wiem, jak zacząć, jak skończyć-też nie wiem. Napiszę po prostu,że Kocham Ciebie! pisane dawnoo temu   Ty Świat jest wielki i szeroki, a Ty miły i wysoki. Uśmiech słodko wyrzeźbiony ciepłem zawsze napełniony.   Iść Zachować twarz kamienną Nie patrząc na

Kartka z przekladem poezji na jezyk angielski - Haarlem, wiersz.

Agnieszka Sadlakowska Haarlem ------------ drewniany dom z blekitnymi oknami zarastaja tulipany i zielska woda kapie z czerownych dachowek samochod pokryl mech --- przy ulicy nad starym kanalem ptaki lodzie daleko od portu poszukuja dawnego miejsca zwodzonego mostu starej bramy miniatury wspomnien -

8222 POEZJA ŁĄCZY LUDZI 8211 MÓJ ULUBIONY WIERSZ 8221 - rozstrzygnięcie konkursu

Konkurs Fundacji Evens na najciekawszy esej o ulubionym wierszu ogłoszony w Polsce, Bułgarii i Niemczech został rozstrzygnięty. We wszystkich krajach prace nadesłało ponad 900 uczniów, spośród których wyłoniono ośmiu laureatów i dwanaście wyróżnień. Konkurs był otwarty dla uczniów szkół

Poprostu ja...

stycznia bo tutaj w Anglii z nowym roczkiem trzeba spisac nowa umowe na necik, a moj tatus nie wiedzial o tym iiiii korzystam tylko w szkolce So, mozecie pisac mi na maila smieskola interia.pl bede odpisywac ze szkolki .   Po trzy: z powodu ze nic nie napisalam ze wiersza mam na mysli moze

Oscylujc pomidzy autobiografi i fikcji, literack, dosowne i przypowieci, proza, poezja, eseje i wiersze.

, Skandynawi, opublikowanych na Wyspach Brytyjskich, byy istotnymi przodkami dzisiejszych yorkw. Oscylujc pomidzy autobiografi i fikcji, literack, dosowne i przypowieci, proza, poezja, eseje i wiersze.

Kartka z przekladem poezji na jezyk angielski - Wczesna jesien, wiersz.

Dzis pragne zaprezentowac rezultat wspolnej pracy Agnieszki  Wisińskiej-Żero i moj, nad przekladem wiersza pt. quot Wczesna jesien quot na jezyk angielski. Ponizej wersja polska i wersja angielska. Zycze przyjemnej lektury: Agnieszka Sadlakowska Wczesna jesień    wczoraj w drodze do szkoly

poezja jest nam potrzebna po NIC dlatego daje tak dużo - wiersze przeterminowane

xxx zróbmy dom nie boje się zróbmy i stanie się dom to będzie dzień pierwszy w dzień drugi zasadzimy drzewo i ono będzie życie w dzień trzecie zjawi się kot za nim przyjdzie pies czwartego dnia będzie noc nie będzie już odwrotu Piąty dzień będzie do końca śmierci nie ma jesteśmy za silni cisza xxx ś

Kartka z autorskim przekladem poezji na jezyk angielski - Amsterdam, Lindengracht w sobote rano, wiersz.

Agnieszka Sadlakowska Amsterdam - Jordaan Lindengracht w sobot ę rano   targ uliczny ma cierpki smak wolno ś ci kart kredytowych nie akceptuje si ę banki nie po ś rednicz ą w transakcjach bodhisattva sprzedaje drogocenne kamienie mówi ą c mantry ryby umieraj ą ludzie przechodz ą ś miej ą c si ę m

Coś o sobie

SUE GENIALNY POMYSŁ, GENIALNA NOTKA, NIE MOGLAM WYTRZYMAC I KOPIUJE:D OCZYWISCIE ZMIANY ZOSTANA WPROWADZONE : POZDRAWIAM CIĘ ZA TO :* 1. Kiedy bierzesz prysznic: czy najpierw odkręcasz kran i wchodzisz, czy wchodzisz i wtedy odkręcasz? Najpierw odkręcam i wskakuje bez niczego do odprezajacej wody.

Brak konkretow...

Jakos tak konkretnie... z jakims wierszem to dawno mnie tu nie bylo... fakt. No, ale teraz zbliza sie czas swiat. Malo czasu na cokolwiek. W szkole bylo male zawirowanie. Ale przezylam . W sumie nie prowadze tego bloga na wzor tych pamietnikowych blogow, ale jedna zwykla notka mi nie zepsuje

Dwa światy

Poranna kawa  na stole paruje W powietrzu  zapach zimy czuję W filiżance odbite nikłe światło dnia A oczy nie chcą się otworzyć   Pierwszy łyk Niesamowite uczucie Moment na myśli Ranek ponownie wypełnia poezja Będę pisać wiersze.   Napisałam wiersz.

Écorché

Ostatni trzeźwy    w styczniu coś we mnie zdechło to skurwysyństwo bazgrzące żelowym długopisem po ekranie po białych płachtach embrion. grafotwór.   w kościach powstają zalążki nowych wierszy wszystkie hetero łączą się w pary reprodukują   wiersze żytnie wiersze karpackie supermocne

Dziś jest wyjątkowy dzień!

Tak, ten dzień jest wyjątkowy. Nie dlatego, że jest wolny, bo jest pomiędzy dwoma świetami. Nie dlatego, że wygrałam w totka mimo, że w niego nie gram. I nie dlatego, że postanowiłam coś zmienić. Ten dzień jest wyjątkowy, bo należy tylko do Ciebie. Ktoś mógłby pomyśleć: Każdy dzień należy do każdego

Dzis sa Twoje urodziny!

Kazdy dzien jest wyjatkowy. Jak pisala W. Szymborska: Żaden dzień się nie powtórzy, nie ma dwóch podobnych nocy, dwóch tych samych pocałunków, dwóch jednakich spojrzeń w oczy. Tak wiec skoro nie ma dwoch podobnych nocy, wiec dni tez nie. Ale nie nad tym sie chcialam dzis rozpisywac- czy sa

wiersz wiersze poezja

Dzis tak inaczej, zazwyczaj sama pisze, ale samemu sobie heh smieszne by to bylo . Wiec, dzis notka napisana przez mojego kochanego Marcina     Wszystkiego najlepszego kochanie w dniu Twojego swieta mam nadzieje ze b 234 dzie to dzien wyjatkowy nie taki z jakim sobie go kojarzysz i ze przyniesie

O idealach...

- KIM JEST IDEAL? Ideal, ktos kto pod kazdym wzgledem, wedlug nas, jest doskonaly. Ciezko jest dokladnie napisac KIM ON JEST, bo dla kazdego indywidualnie inne rzeczy kreuja czyjas idealnosc. Lecz sa cechy wspolne wszystkich idealow. I nie mowny, ze idealy nie istnieja, bo w glebi duszy kazdy z na

Brudowajca

nażryj się tym wierszem   mask of sanity plamy na świetle pod nimi ty pejzaż z martwą śliską naturą stygnący szkielet w którym rośnie poezja   dym zmięte zasłony bliżej nieokreślony zapach znów prowadzisz moją rękę pod schody gdzie wilgoć i ciemno   układamy bezsensowne piosenki o

Jak w wierszu z poezji w metrze

Jedna dziewczyna kupuje drugiej tulipany od pani na Nowym Świecie. Pani kwiaciarka: - W życiu trzeba sobie samemu fundować przyjemności. Bo można liczyć tylko na siebie. Albo na dobrą koleżankę.

She 8217 s the Sun

Zrodzona ze słonecznego ognia Kroczy po ziemskiej pustyni Piękna bogini Jest w tym jakiś sekret Czy myślisz, że możemy go zatrzymać? Oślepiający blask rozsyła wokół Za nią kroczy piasek pustynny Ona jakby płynie, Każdy jej krok jest tak niewinny Stawia leciutko bose stopy Widać tylko

rozmyslenia nad... para staruszkow

Zapewne kazdy z Was kiedykolwiek spotkal sie z widokiem dwojga staruszkow, kolo 70 lat, idacych ulica trzymajac sie za rece. Ale czy ktokolwiek widzial takich staruszkow obsciskujacych sie na lawce i wymieniajacych sie goracymi pocalunkami? Ja ostatnio jadac autobusem ze szkoly widzialam taki widok.

...SkLaMaLaM...

Sklamalam, teraz to wyszlo. Wyszlo nie ode mnie. Moze lepiej by bylo gdybym sie sama przyznala? Moze byloby mniej bolu? Ale tak sie nie stalo. Teraz zaluje. Ale czy istnieja rodzaje klamst? Np. klamstwo w dobrej wierze, klamstwo by nie zranic, klamstwo, klamstwo... Chociaz klamsto pozostanie klamstw

wiersz wiersze poezja

A sobie mysle... Sciaglam dzis piosenke pt. kolorwy wiatr widzial ktos Pocahontas ? i sa tam slowa, ktore ciagle mi dzwiecza w uszach... Mozesz Zdobyc Swiat Lecz To Bedzi TYLKO Swiat...Tylko swiat... I zastanawiam sie co jeszcze trzeba w zyciu zdobyc. Kazdy przeciez chce zdobyc SWIAT. Ale pewno

wiersz wiersze poezja

Zastanawialam sie ostatnio jak sie zmienia ludzki charakter. Na jakiej zasadzie. Mowi sie czasem, ze ktos sie cofa w rozwoju, a w skali wieku idzie w gore. Na jakiej zasadzie sie tak mysli? I co ma na to wplyw? Po dluzszym namysle stwierdzam, ze srodowisko. Jak zwykle. Gdyby ktos przez cale zycie ob

Pragnienie

Dwie osoby zamknięte w kostce mieszkania po dniu zwykłych obaw  i wątpliwości za oknem wiatr  mokry nuci Księżyc jak gigantyczny kocur mruczy i śpiewa. Rozkosze ciche, przytłaczają w bliskości ciasnych ciał nieznaczne muśnięcie dłoni to znak, aby bulgotania jędrność połączyć  z krwią pierzastą na us

Pokusa

 Jadowity wąż  umysł przenika przynosi ze sobą ból i cierpienie, zatruwa jadem całego człowieka w umyśle, sieje zamęt i zło.   Ciężka kłoda serce uciska z widocznym  dotykiem szatana pozostawiając blizny na wiele lat a w duszy smutek i żal.   Trzeba być czujnym na drodze życia, przesiewać myśli

Życzenia na Nowy Rok

Niech Nowy Rok Smutki zmieni niech przyniesie wszystko to o co każdy prosi  zdrowia i miłości Niech  w każdy domu gości Niech pieniędzmi sypnie los i niech wasze serca poezja zmienia złagodzi trudy szarego istnienia ...   Dzisiaj moje myśli płyną cicho i spokojnie słowa same życzenia składają z

Świety Jan Paweł II

Po zakończeniu ziemskiego życia Ujrzałeś oblicze Pana Nasze oczy były pełne łez Serce wypełniał ból Nie wiedzieliśmy, jak mamy żyć Gdzie możemy dalej pójść W tym momencie zabrakło nam twoich słów: Nie bój się, nie lękaj się. Wypłyń na głębię . I chociaż czas płynął  żalu nie brakowało Jednak musie

zdrady

co następnie co czujesz? wieczorem zaglądając  sąsiadom przez rolety sumienia ciche zakłócenia w egzystencję żyć bez dzieci godzinego podziału zadań długonogie złudzenia i sarkazmy krzaczaste brwi zbyt długo postrzegany znika między murem a prawdą sprzeczka mechanizmem tradycji wieczoru przechodzi

quiz

niebo wyrzeźbię medytacją sypie się piasek w klepsydrze chichot czas siada na na stołku wiązka światła  oparta o latarnię zamknięte oczy - potajemnie uciekają ze snu mały punkcik kropli przecinkami przecieka przez palce pająk przędzie dźwięk ciszy powiew wiatru kołysanie myśli niewidzialnych ułoż

Absurdalny

W kłamstwach szukasz prawdy W bólu pocieszenia W jego zamyśleniu oczarowania W pustych słowach słowa znaczenie Nie mając zamiaru jesteś chętny Znasz nie wiedząc Jak zardzewiałe horyzonty otwierają  świat W odpowiedzi szukasz pytań W przypadkach losu W tajemnicy ujawnienia W rozumieniu śmierci Jak sk

Alexz Johnson

Przyjaciele mówią mi, że postradałam zmysły Kiedy dałam się złapać na twój haczyk, Może to prawda Powiedzieli, że któregoś dnia obudzę się Pytając co ja zrobiłam Może to też jest prawda Kiedy jestem z tobą, wszystko jest w porządku Wszystko co wiem, to to jak się czuję Kiedy jesteś ze mną Ref: Marnu

Alexz Johnson

Mmm Nie zaprzeczam Udawałam Nie kłamie Jestem znudzona Chcę krzyczeć Kiedy w środku jestem załamana, mmm Zostawiam kamień Byłam pod Biegne do domu Nie znajdziesz jej Idzie sama Wszystko przez to załamanie Ta droga idzie źle w dół jedna droga ulicy Gdzie uczucia są karygodne Nikt mi nie pomoże kiedy

Alexz Jonhson

Pierwszy raz kiedy Cię zobaczyłam moje serce walnęło Następnym razem kiedy Cie zobaczyłam było tak samo- ohhh Poczułam jak moje serce zaczęło bić pierwszy raz Dokonałeś cudu, jeżeli tracę głowę Powinniśmy wziąć trochę czasu, chłopcze więc, musimy się dowiedzieć Myślę, że chcę wiedzieć I sądzę, że bę

Alexz Johnson

Jeśli nie płacze Czy ty myslisz że nic nie czuje? Jeśli się nie patrze Czy to znaczy że nic nie widze? To tylko dlatego że musze mieć kogoś gdy jestem sama Czy to oznacza że jestem bezradna albo że niemoge sama stanąć? Jak daleko zaszliśmy zanim zerwaliśmy? Jak długo muszę czekać? Jak myslisz jaka j

Moje przemyślenia co do słowa CHCIEĆ

      Każdy czegoś chce. Każdy chce czegoś od życia- to jest pewne. Jedni chcą dorobić się kochającej rodzi jedni tzn. chyba wiekszość ludzi , inni domu, samochodu czy jeszcze innych wynalazków uatrakcyjniających życie doczesne. Trudno jest wymienić wszystko czego by się chciało, bo moim zdaniem,

Szczyty moich marzen:

Wieslawa Szymborska Nic dwa razy   Nic dwa razy si 281 nie zdarza i nie zdarzy. Z tej przyczyny zrodzili 347 my si 281 bez wprawy i pomrzemy bez rutyny. Cho 263 by 347 my uczniami byli najt 281 pszymi w szkole 347 wiata, nie b 281 dziemy repetowa 263 380 adnej zimy ani lata. 379 ade

Alexz Johnson

Nigdy nie okłamałeś mnie ani razu to nie twoja wina że nie potrafię zaufać to jest w mojej przeszłości, to jest w mojej ścieżce i ja nie mogę tam pójść robiąc zamieszanie z tej gry żeby zobaczyć jak to wszystko staje w płomieniach Tak zmęczona byciem bezlitosną i zrujnowaną Ref: Czas by by

Edyta Gorniak

Nie opuszczaj mnie Każda moja łza Szepcze że co złe Się zapomniec da Zapomnijmy ten Utracony czas Co oddalał nas co zabijał nas I pytanie złe I natrętnie tak Jak dlaczego jak Zapomnijmy je Nie opuszczaj mnie Nie opuszczaj mnie Nie opuszczaj mnie Ja deszczowym dniem Ci przyniosę z ziem Gdzie nie pad

Male przemyslenie | Leciutka

W glowie mam wiecej mysli niz na ustach slow. Wiekszosci z nich nigdy nie wypowiem, lub powiem tylko tej jednej osobie jaka jest przyjaciel. Zastanawiam sie nie raz DLACZEGO tak jest. Przeciez powiedzenie czegos moze cos zmienic. No wlasnie... moze zmienic, lecz nie koniecznie w ta strone ktora JA b

Nic ambitnego...

Jakoś czuję się ostatnio pusta. Normalnie brak pomysłów. OK może jakieś tam mam na pisanie, ale kurcze! takie oklepane... Przynajmniej jak dla mnie, bo już albo pisałam podobne, albo akurat przeczytałam i to co chcę napisać jest strasznie podobne przez to, że coś tam utkwiło mi w głowie... Bywa co n

Chwila refleksji

Wiele kobiet, będąc jeszcze małymi dziewczynkami marzyło o tym, aby być kimś wyjątkowym. Przejawiało się to w wizji siebie jako sławnej aktorki, modelki czy piosenkarki. Jednak nie ja. Zawsze uważałam, że nie nadaje się na aktorkę, a na modelkę czy piosenkarkę brak mi predyspozycji. W oczach młodej

Tak nie wiele...

     Mam tak nie wiele lat. Czasem mi sie wydaje, ze pol zycia juz za mna... Ale tego nigdy byc pewna nie moge. Mowia: nie jestes juz dzieckiem. Ale dlaczego twierdza, ze dorosla tez nie jestem? To jaka jestem... Goniaca chmurke z nadzieja, ze tam spotkam spelnienie marzen. Lubie Tygryska... Bo czuj

O milosci.

Milosc to wiernosc wyborowi   Milosc- to wybor drogi milosci i wiernosc wyborowi...   Czasem zlo, czasem dobro zwycieza   Nic nie boli tak jak bol czyjejs zdrady Ktora nigdy nie znika pod blizna   Co nad pierwsze wiersze milosci Jedenaste to nie sprawiac bolu   Jedenaste to zechciec

Myiasis

Bierze też czart częstokroć postać, i owszem samo materialne corpus konia, psa, a czemu nie ma brać ludzkich trupów? Dla jednego cieleśnie żyjącego sprowadził diabeł osobę urodziwą aliści post actum pokazał się ścirw bydlęcy w łóżku, jako pisze Gvillielmus Parisiensis Benedykt Chmielowski,,Nowe A

Intoksikejted

nasze ulice runęły wróciliśmy po latach, stąpamy po wyschniętej ziemi   większość odczuwa strach we mnie- jałowość. otwieram groby pełne starych kaset magnetofonowych, talerzy, nieprzeczytanych książek   pokruszony kościół. stado ptaków, pył świątynia z kurzu i krzyku. w kącie drewniana figu

Acedia

... Then I got to thinking that maybe something had happened something more than that they couldn t talk about. Something that they were too stupid to understand and something they were too quiet of to be knowing of that it was bad. And they just carried on their everyday life unthinking of anythi

Dziś

Dzisiaj rano starając zwlec się z łóżka ciężkie było ciało i dusza razem z wolą której zabrakło w otchłani bo zaginęła w czeluści ciała w końcu się zmobilizowałam założyłam buty bez zapału z ciężkim bagażem życia na plecach bez entuzjazmu wychodzę i spotykam sobie podobnych idę zła bo coś wierci m

Bezpiecznie

Zapadam w sen jak zwinięta ćma W czułych  ramionach utulona Skłaniam twarz zmęczoną tak i cicho szepczę obejmnij mnie   Ucieka lęk mija czas gdy świt miasto zaskoczy Tysiące barw nadzieja ma ty dla mnie jesteś wszystkim   Koi dźwięk głęboki sen z pewnością zamyka nasze dusze. Uwierzyć czas milio

Bądź z nami

nastrój świąteczny strojnie wszędzie   przybędzie Zbawiciel czas zatem czuwać by przyjąć Go z godnością narodzi się po cichu w stajni na sianie nikt nie chce wierzyć że On Bogiem się stanie będzie z nami podczas świątecznej wieczerzy w gronie najbliższych w wyciągniętych do zgody ramionach   On będz

Trzy dni

krzyki i sprawa skazania w oczach ślepej nienawiści na zasłony obojętności pragnienie niewinnej krwi pojmany ramiona są zbyt krótkie aby przelać bezskutecznie z czary goryczy przekonujący ból  widać ślad otarć na białej chuście tłum z ulicy odtrącony ścieżką pod górę z ciężarem batów skrzyżowaniem

...

Dlaczego ja jestem nieludzka taka z głową zapchaną chodzę w pustych chmurach podobna nieraz do drapieżnego ptaka co w tobie wygłębia dno w głębokich dziurach Dlaczego stoję nad tobą uparcie patrząc na ciebie jak na wroga świata i czekam wciąż na słowne szponów ust z tobą starcie bo czarna się

...

nieudolny skromny wiersz cóż mam pisywać jak i tak...   zamknę w klatce piękną duszę i przystojne twoje ciało lecz me mała trudne serce wciąż wołać tu będzie mało i choć będę miała ciebie i w dzień jasny i w czerń nocy chwile miną  jak kamyczek wyrzucony z drzewa procy  będę trzymać cię w twej klatce

S ekstaza

obracam kręcę rozkładam dłonie przymykam oczy niewielki cyklon rozpoczyna unosić zaplątane w węzeł kierunki świata grawitacja nie działa wyrywa ciało z duszą unosi w powietrzu atomy podwójne zawieszone przemyśleniami w próżni odparowuje pozostawiając pustą głowę a ona siła czarnej dziury podnosi now

Sekretny sposób - tautogram

Siedzę skulona słuchając sielskiej symfonii szarpanej smyczkiem struny skrzypiec   słucham srebrzystego szelestu szumiących szeptem słów szczęścia   szukając skruszonego sensu spróbujmy spisać sny splątane smutkiem   spalając starannie spopielałe sumienie   sprowadź szybko spokój splećmy su

punkt

jest   punktem na horyzoncie pokazującym się w najmniej oczekiwanym momencie wprowadzając zamieszanie   punktem zwrotnym działania umysł tracąc przesuwa się próbując utrzymać równowagę wbijając paznokcie   nieuczciwe streszczenie nadludzki wysiłek nieuczciwe oszacowanie   trochę zabrakło aby

Tęsknota

To ostatni raz - Ulica, Nieznajomi, samochód, zakręt. Znikłeś z moich oczu, Jesteś bardzo daleko, Że ten dystans nie mogę wyrazić słowami I tak w pobliżu równocześnie, To sprawia, że 8203 8203 czuję twój delikatny dotyk ciała. Dom pusty, czas niemal stanął. Nie słychać śpiewu, twojego słowa, Świ

Rankor

,, .. albowiem nikt nie wie, w jaki sposób przy rozwieraniu dłoni, palce wypuszczają na wolność pierzaste lotki skrzydeł. Są tacy, którzy twierdzą, iż jest to jakiś nadgorliwy anioł, zaś inni utrzymują, że chodzi tu o jakąś śmiertelną chorobę            Sergio Fernandez ,,Ryby szare bloczysko, pu

Smutne westchnienia

Kocham to zbyt wielkie słowo. A jednak kocham umysłowo i sercowo. Jesteś dla mnie wielkim wyjątkiem. Prawdziwego znaczenia miłości początkiem. Umysł mój pełen jest Twojej postaci. Obawaiam się, że moje serce na zawsze Cię traci. Do wczoraj pełne cudownej nadzieji. Nie myślało, że nasza rozmow

8222 Sercem do serc piszę 8221 - wywiad z Martą Grzebułą

, mozolnie i nieudolnie, by od dławiącej ciszy łkające serce uwolnić 8230 I tak to już chyba jest, że nie do końca wiadomo, czym tak naprawdę jest Poezja, a po cóż ona i na co? Piękny wiersz Władysława Broniewskiego rozpoczyna moją rozmowę z osobą niezwykle ciepłą, osobliwą, szczerą i ufną. Pani

Alexz Johnson

Dryfuję do innego miejsca Do innego życia Zabieram ze sobą ból Tworzę swój raj Wszystko co miałam Uderzyło o ścianę To co było twoje Wcale nie jest twoje Rozpadam się, i wszystko o co pytam Czy to jest zbrodnia, że przesadzam Oh, zalazł mi za skórę Dajcie mi coś żeby się go pozbyć Mam teraz powód że

No Doubt

Byliśmy razem Każdego dnia razem,, zawsze Naprawdę czuję, Że tracę mojego najlepszego przyjaciela Nie mogę uwierzyć To mógłby być koniec To wygląda jak gdyby odchodzisz I jeśli to rzeczywistość To ja nie chcę wiedzieć Nie mów Wiem dokładnie co mówisz Więc przestań wyjaśniać Nie mów mi, bo to rani Ni

Alexz Jonhson

Jeśli będę się topić w morzu zanurkujesz i ocalisz mnie? Jeśli będę spadać tak jak gwiazda będziesz właśnie tam, żeby mnie złapać? Jeśli będę śnić o Twoim pocałunku dostrzegłbyś to? Czekam na ulicy W moim sercu ulewa Twoje spojrzenie dosięga gwiazd Twoje spojrzenie osłabia mnie, nie wiem czemu może

rozklad jazdy

Dzien pierwszy: PRZYBYCIE. Zaczelo sie zwyczajnie. Dotarlam. Bylo meczaco, lecz serce czekaniem sie nie zmeczylo. Bylo radosnie, buzia od usmiechu bolala. Bylo niezwykle, bo jak czesto zdarzaja sie takie sytuacje? s p o t k a n i e z N i m. Dzien drugi: SPOTKANIE. Dlugo sie nie widzialysmy. Po r

Piotr Rubik

Choc nie masz oczu, Bardziej blekitnych niz tamta miala, Tamta co kiedys dla zartu niebo, W strzepy porwala.   Choc nie masz oczu chmurnych jak burza, Pod koniec lata, Ty kazdym latem i kazda burza, Mojego swiata.   Pytam sie gwiazdy co droge wskazac bladzacym miala, Czemu ze wszystkich pragnien na

Kiedys

Kiedys nigdy nie bylo lekko. Lecz zawsze bylo wspolnie. Bylo bezpiecznie.   Wszystko jedna za druga by oddala Dzis myslisz, ze juz nie? Teraz jest ciezko to fakt. Staram sie tego nie widziec- tez masz racje. Pytanie: co sie stalo, gdzie zle skrecilam lub skecilysmy?   Kwestia nie w zakretach. Zaws

Christina Aguilera

Wydaje mi się że to było wczoraj kiedy zobaczyłam twoja twarz Mówiłeś mi jaki dumny jesteś, ale ja odeszłam Gdybym tylko wiedziała to, co wiem teraz Trzymałabym cię w ramionach Sprawiłabym że ból odeszłby Dziękuję ci za wszystko, co zrobiłeś Wybaczam wszeystkie błędy Nie ma nic, czego bym n

Dzien Chlopca! jest AZ raz w roku:

  Kazda z nas o Was zabiega. Kazda za Wami sie oglada. Kazda mowi, ze zyc bez Was potrafi, lecz prawda zupelnie inna. ... Ja mam swojego mezczyzne. O ktorego wciaz zabiegac musze. gt Wiec skladam Mu gorace zyczenia: By zyl sto lat a nie tylko 5 lat dluzej ze wzgledu ze jest praworeczny:P   B

Pytanko:

Kto mi odpowie na pytania: KIEDY POZNAC ZE NAPRAWDE CZUJEMY MILOSC? ZE KOGOS NAPRAWE POKOCHALISMY? Nie raz nam sie wydaje, czasem jestesmy wrecz pewni, ze kogos kochamy, a potem moze sie okazac, ze jest zupelnie inaczej. Czasem wystarczy sekunda, i juz myslimy ze kogos nie kochamy. A ja bym chciala

Piotr Banach

Nawet, jesli bedzie padal deszcz Przyjde zeby obiad z toba zjesc Nawet, jesli bedzie gesta mgla Ja w tej mgle do ciebie bede szla W mgle do ciebie bede szla Ja do ciebie bede szla Bukiet pieknych kwiatow wreczysz mi Gdy z mglu wyjde wprost na twoje drzwi A gdy z deszczu bede suszyc sie W kuchni bed

Alexz Johnson

Moja skóra nie pasuje Moje słowa wydają się takie puste Czuję się jak oszustka I to gorzka pigułka do przełknięcia Czasem to uderza mnie dokładnie między oczy Każdy może zobaczyć przez moje przebranie Kogo oszukuję? Jestem tylko uśmiechniętą twarzą W świecie iluzji Kogo oszukuję? Ja tyl

Grabarze

Przezylam juz sporo. Fakt. Nie posiadam doswiadczen starego czlowieka, Tego co madrosciami swymi moglby mnie zasypac. Lecz mam swoje madrosci. Swoje bledy za soba. Swoje wzloty i upadki. Wszystko to sklada sie do kupy... Na me zycie. Moze dla kogos nie jest ono zbyt dlugie, Lecz dla mnie napewno je

Georgina Tarasiuk

Nie znasz mnie wcale a wcale Nie znasz mnie od A do Z I jesli bedzie tak dalej Nie odkryjesz co chowam na dnie Za malo ciebie obchodze Nie pytasz czego mi brak Z drogi codziennie ci schodze Bo domyslam sie, ze wolisz tak A ja chce tak niewiele Kilka slow pocieszenia Moim badz przyjacielem P

Slowa czy gesty?

Slowa maja wielka moc. Kazdy z nas to wie. Ucza nas tego od malego Wazyc kazde slowo, Myslec nim sie je wypowie. Slowa moga nas uszczesliwic w mgnieniu oka. Rownie szybko moga nam zycie zrujnowac. Slowo mowione jest ponoc najwazniejsze, lecz... To na pismie bywa trwalsze. Slowa czasem sa rzu

Holding out for a hero

Gdzie się podziali ci wszyscy wspaniali faceci? Gdzie są ci wszyscy bogowie? Gdzie się podział trzeźwo myślący Herkules Który walczyłby ze wzrastającymi nieporozumieniami? Czy jest tu gdzieś rycerz na białym rumaku? Późnym wieczorem obracam się w łózku i śnię O tym, kogo pragnę... Potrzebuję bohater

Nierealne marzenie

Gdy ujrzalam Cie po raz pierwszy... Zmienily sie me plany. Wszystko co bylo skropulatnie ulozone, odeszlo w kat. Stalo sie malo wazne. Nieistotne. Poprostu liczyla sie tylko ta chwila... Gdy moglam z ukrycia napawac sie twym niezwazajacym na mnie... Spojrzeniem.   Nie potrafie do Ciebie podejsc. Zby

Samarytanin

Cztery ściany, cztery białe ściany patrzące niewidzialnymi oczami z każdej strony. Zmniejszające się do rozmiaru pułapki. Jest wyjście, owszem, zawsze musi być wyjście. Ale gdy wreszcie je odnajdujesz, to przecież te białe ściany patrzą na Ciebie tak milo, przyjaźnie. Po co coś zmieniać? I zostajesz

Gdy podasz...

Podales mi swa dlon. Czasem sie jej lapalam, a czasem patrzylam z odraza. Wciaz podchodziles ze spojrzeniem szczeniaka pytajac: Moze jednak przyjmiesz pomoc? Lecz ja jej nie potrzebowalam. Oboje o tym wiedzielismy. Potrzebowalam bata, Ktory nauczy szanowac. Ktory otworzy oczy. Probowales sercem dotk

Witam!

Witam Wszyskich odwiedzających mojego bloga poświęconego wszelakim, róznorodnym wierszom. Mam nadzieję, że kazdy będzie mógł znależc tutaj coś dla siebie. Oczywiscie i Wy możecie pomóc w rozwoju tego bloga. Mozecie kierowac Wasze własne propozycje wierszy , ciekawych tekstów na maila: sylwia

Światy...

Kolejny raz zaczynam od nowa. Znów wyrzucam to co zbędne z mego życia. Po raz n-ty myślę by zmienić zasady tej gry, lecz po cóż? I tak wszystko skończy się tak samo. Wyczekując każdej minuty by się z Tobą spotkać. Poczuć Twój zapach, zobaczyć Twój uśmiech. A to tylko gra pozorów. I na tym się kończy

Lucyferianeczka

Ritual of flesh and ice, lub Czarna Msza dla ubogich ,, Czuję się jak glonojad w niedomytym akwarium, objadający się mchem, porastającym nieużywane pizdy 8221 Krystian Bala -,,Amok 8221 zwolnij. to tutaj. zasuszona metropolia kiedyś było w niej szaleństwo, patyna i woda księżycowa powietrze wype

Waginomachia, lub zmęczenie jedwabiu

dla Najbielszej   świtało, szedłem na dworzec  miasto szeptało coś w malignie, w czarnych piwnicach legły się szczury, lęgło się zimno cyklon B- zpieczeństwa   każdy z mijanych ludzi miał w ustach papierową wyliczankę ja, ty, łatwopalny śmiech, na plecach drewniane garby     w oddali gral

Uczta w leprozorium

miasto niczym zamknięty pokój. moja wilgotna kryjówka na klucz bo, nie daj boże obudzę się zbyt wcześnie   serce przecieka przy co piątym uderzeniu wszyscy goście dawno wyszli. wybroczyny na ścianach   w kieszeni konfetti. porwany bilet w jedną stronę już nawet nie pamiętam, po jaką cholerę c

Sokushinbutsu

odkąd pamiętam była słodka, wręcz mdła przynęta na usta i język, zimną ślinę, nieznajomy oddech   długie lata drzemała pod ziemią, otulona płótnem wszy i powolne schnięcie, coraz mniej człowieka   na powierzchni papierowe samoloty wbijały się w zamkowe wieże każdego dnia upadało jedno państwo

Archiwalia

dziwaczni ludzie: bliźnięta prawie syjamskie ta sama ślina, podobny charakter pisma   on, ubrany na czarno. pali papierosy sumiennie upija się w weekendy. w zasadzie nie lubi dzieci ona w kremowej sukience. kolekcjonuje znicze rzadko się uśmiecha. chodzi do kościoła   niedługo mur legnie w g

Nadkażenie

w snach rozbijam witraże. kolorowi święci giną pod moimi ciosami. na wióry   kolekcjonuję gorzkie pigułki wiersze pisane na czarnym papierze czasami chwiejnym krokiem, na dach opisuję swój pokój, szczury, spadanie pleśń na talerzach, opuszczone kamienice puenty pełne błota   każdy z

Acheiropoietos

... Wysnuj jego łodygę, by ukazał płód. Niech rodzi dzieci o lśniących, żwawych żuchwach, niech psy jęczą, kiedy je minie, wypuść go ze słoja, niech ułoży się z naszym ciałem, naszym chaosem. ... Stan Rice ,,Teoria estetyki tłum. Maciejka Mazan złe rokowanie przez większość dnia leżę w pr

Monster boy

życionaśladownictwo Z cyklu Kwadratura szyi rozdaję dniom nagrody Darwina, śmierć w stroju błazna kłębi się, podskórny, piąty rozbiór mnie na atomy, na wodę i jad zakładam matowe klapki na oczy iluzjonista-puls znów stworzył mnie z konfetti zlepiał długie dnie zielonkawym klejem aż powstałem, mdły

Magia krążenia

Świadomość przerażona przemieszcza się szybciej w  świeżym leśnym powietrzu  przyśpiesza powietrze przypomina eter w tym sensie, że przezroczyste to cię spowalnia z każdym oddechem głębokim pęcznieją  płuca stajemy się lasem za każdym wydechem las staje się z nami Ta magiczna cyrkulacja między nami

Recykling

Czego się nie dotknę to się rozpada na skrawki drobne kawałki pęknięcia na wszystkim stwierdzono ślady życia Spaliłam  kilkanaście czajników  zarysowałam politurę szafy i rozbiłam mnóstwo naczyń pogodziłam się z  tą słabością Jedną rzeczą którą z całą mocą  nie staram się uszkodzić to słowa które s

Smutek

to zwierzę które się oswoiło dawno dawno temu wkracza nagle otacza swoją urodą w domu przebywa często i  mniej więcej istnieje jak gdyby nie było nigdzie indziej w przestrzeni   łagodnym występowaniem nie nakłada milczenia  niczym pajęczyna czy pielgrzym jak włosy które zawsze układają się jak chc

Rozmyślania

Co się stało z niedawną młodością entuzjazmem co każdym plan w działania zamieniał szarą codzienność barwił blaskiem słońca pozwalał się cieszyć  każdym dniem radosnym. Gdzie są młode lata podniebne wzloty wielkie emocje i radości życia bez umiaru brane Z wiekiem przeminęły tylko wspomnienia pozos

Perłożer

plastikowej butelki. słonawe gdzieś tam, chyba w ziemi- krzyk nieludzki   wieczór. kruche płatki spadają na trawę twarde lądowanie w samym sercu łąki   nieczytelne listy, pełne szmeru, powróciły z nieba słowa spływają powoli, od niechcenia skraplają się na brzegach liści   noc. piszę ostatni wiersz

Wiosenka

Nadeszła bez pośpiechu Przysiadła w zielonych pączkach Spojrzała ku niebu Błysnęła po kątach   Zakwitła i z wiatrem zatańczyła Taka jak zawsze, piękna Poznasz ją, na pewno Rok temu też  przybyła   Zapomnijmy o  zmartwieniach, Cieszmy się znowu, jak dzieci. Wiosenny świat dla każdego Wspomnienia

Nie mów nigdy

   Nieciekawe jest serce, które  dla jednej osoby bije Jest zawężony, zaciśnięte w jedne miejsce patrzące. Najpiękniejsza jest sercem co dla wielu żyje, Otwiera szeroko drzwi, wesoło, bawiące     Pozwól nam podzielić się tym z całego serca, Wysyłając uśmiechy na samotne dni Ponieważ nie wiemy, kied

Twój Król

w upale dnia gwar wypełnia zacienione uliczki tam w pełnym słońcu na osiołku przybywa król płaszcze rzucają mu pod nogi śpiewając pieśń na chwałę melodie słowa nadzieją spełnione wymachując z radością rękoma  i gałązkami z drzewa palmowego później w śmiertelnym słońcu  na placu u Piłata słychać kr

Szczeźlak

historia- pękate jabłko. groteska zanurzona w miąższu twardy, gordyjski węzeł z robali. tekst odradzany przez lekarzy i farmaceutów  obciach, jak słuchanie Anny Jantar, Maryli Rodowicz   potrzebna jest odpowiednia scenografia, rekwizyty. kilka woskowych świeczek, krzesiwo. litr nafty w butelce

Falsyfikant

Nigdy nie brakuje okazów należących do gatunku Śmierć                                                                           Joyce Carol Oates ,,Muzeum doktora Mosesa   uliczne piece. na pyski z popielnika iskiereczka mruga  szadź, zakurzony ogień, grudy burego śniegu kurwa, ale piździ. kto

Najpiękniejszy kwiat

W ogrodzie na środku rósł niezwykły wyjątkowy kwiat Podlewano go codziennie i dbano o niego Obserwował z boku piękny świat Był szczęśliwy piękniał korzystał z życia na całego Pewnego dnia znalazł się ktoś komu roślinka się spodobała nad życie Wybłagał gospodarzy i zapłacił coś i w jego ogrodzie rośl

Nie idź

Stop! Jakiś obłąkany wzrok śledzący każdy twój miarowy ruch ogarniający przerażenia mrok stąpający za tobą przezroczysty duch Stop! Zatrzymaj się! Nie idź tam gdzie nie wiem co może cię czeka Stop! Stój! Nie idź tam sam gdzie nie ma żadnego innego człowieka Oczywiście nie słuchasz cenisz sw

Wierszownik

Wierszownik to polski program zawierający bazę wierszy polskich, zagranicznych oraz debiutów amatorskich.

Wierszownik umożliwia wyszukiwanie fragmentów utworów, fraz lub autorów. Dzięki aktualizacjom można pobrać najnowsze wiersze z serwisu Poema.art.pl.

CDX

CDX to darmowy dodatek systemowy ułatwiający pracę osobom często korzystającym z tzw. wiersza poleceń w Windows.

CDX przyspiesza pracę z wierszem poleceń, ponieważ

ffmpeg2theora

wierszy poleceń będziemy w stanie edytować filmy. ffmpeg2theora działa z Windows, Linux oraz Mac.

BitLocker Repair Tool

BitLocker Repair Tool to rozwiązanie działające z poziomu wiersza poleceń.

BitLocker Repair Tool to narzędzie, które znajduje zastosowanie zwłaszcza w sytuacji, kiedy to dysk, który jest zaszyfrowany w technologii BitLocker, został uszkodzony a my chcemy uruchomić system

Console2

Console2 to program, który poszerza wiersz poleceń w systemie Windows o przydatne funkcje.

Console2 umozliwia wraz z okienkiem konsoli na otwieranie wielu innych zakładek, edycje tekstu (kopiowanie, zaznaczanie). Dzieki aplikacji można też ustawić tło okna, włączyć

Znalezione blogi:

Florian Konrad- wiersze Blog Poezji Anormalnej
wiersze-poezja (elka2g)
wiersze
Zbiór wszystkiego po troszeczku, dla Tej Pani i dla Ciebie Dziubeczku
Moje własne wiersze...
Wherever You Go, Whatever You Do I Will Be Right Here Waiting For You
wierszem, zapraszam wgłąb moich wewnętrznych uczuć, które można poznać jedynie czytając moje wiersze
Wiersze (wierszydla)
poezja, wiersze
W otchłani czasu... (dorotak201)
Wiersze...poezja...
Poezja - wiersze
Wiersze ... (mosaika)
wiersze,poezja

Miejsca:

Warszawa (467)
Janów (454)
Kraków (333)
Marki (264)
Adamów (264)
Pawłów (237)
Poznań (187)
Wrocław (168)
Warta (164)

Osoby:

Urszula (38)
Doni (24)
Juan (19)
Queen (16)

Firmy:

RUCH (206)
DIALOG (147)
MIT (108)
Prochem (75)
Nike (65)
Mieszko (52)
SKOK (33)
Sony (31)
Allegro (26)
Google (24)