Wszystko o:

waliłem konia

waliłem konia

: chlopaki wala konia kon z wielkim chujem ssac koniowi laska obciaga koniowi w stajni obciagnie koniowi waliłem konia bratu zacząłem walić konia gaja walą sobie konia ciagnie druta koniowi biłem konia patrząc obciągnęłam koniowi

waliłem konia

sobie na siebie popatrzeć, więc nie był to artyzm. Patrzyłem jak sam walę sobie konia Waliłem i waliłem niewiele można o tym powiedzieć. Strzyknąłem w ścianę i nawet nie chciało mi się zetrzeć. Umyłem tylko ręce i wyszedłem by przemknąć do pokoju, zasmrodzonego zresztą. Słyszałem jak wsuwa się tam

waliłem konia

Nie byłbym Koniem-zdobywcą, gdybym poddał się na wejściu, dlatego przed podjęciem dręczącej mnie decyzji - czy popaść w na nowo w niełaskę waginy, waliłem konia przez ostatnie trzy dni, oglądałem dużo porno, nadwyrężyłem prawą rękę i zjadłem tadkowe sardynki. Efektów tego było wiele. Pierwszy z

DOWCIPY-BEZ SENSU

i mówi: - Piłem, paliłem, konia waliłem. Ksiądz myśli... wyciąga kalkulator, liczy i gada: - Wiesz co, idź no jeszcze raz zwalić konia bo mi ułamki wychodzą.       Siedzi 3 ziomków w barze jeden mówi: - Moja córka ma 15 lat, a za jej łóżkiem znalazłem paczkę papierosów. Nie wiedziałem, że pali! Na

Dyrektorka

krocza. - Wsadź sobie wibrator! Założyła nogi na oparcia fotela i rozchyliła palcami wargi sromowe. Waliłem konia jak opętany. Złapała wibrator i powoli wsunęła go sobie w szparkę. Jęknęła głośno. - Rżnij się kurwo!!! Wsuwała i wysuwała wibrator a jedną ręką a drugą

Nauczycielka chce seksu

walorami. Jej piersi były cudowne w prześlicznych bluzeczkach. Ubierała się jak gwiazda. Na imię jej było Agnieszka. Często w domu waliłem sobie konia myśląc o niej. Tego trafnego dnia założyła na siebie bluzeczkę, jakiej nikt inny nie miał. Była z dużym dekoltem. Sama nauczycielka nie miała

Ostry striptiz

górę i w dół. Tego było już za wiele - mój kutas stał wyprężony jak maszt, a ja złapałem go momentalnie i zacząłem trzepać. Patrząc jak żona zadowala się ogórkiem waliłem konia, starając się jednak by za szybko nie dojść. Niestety nie na wiele się to zdało - już po kilku chwilach wiedziałem, że

Święta Bożego Narodzenia

w nocy kiedy kładłem się spać, i zaczynałem walić sobie konia, wyobrażałem sobie jakby to było, przeżyć z kimś noc, z kimś podobnym do mnie. Często też wręcz zastanawiałem się, nad jakimkolwiek podkuszeniem losu w tym kierunku. Moje nocne pomysły, nie były tylko pustymi myślami, zamierzałem wprawić

opowiadanie...

, i zaczynałem walić sobie konia, wyobrażałem sobie jakby to było, przeżyć z kims noc, z kimś podobnym do mnie. Czesto też wręcz zastanawiałem się, nad jakimkolwiek podkuszeniem losu w tym kierunku. Moje nocne pomysły, nie były tylko pustymi myślami, zamierzałem wprawić to w najbliższej nadarzajacej

1-6 lutego 2010

Sobota, 6 lutego 2010 20:43 jeśli dziś sobota wieczór to siedzę przed kompem i karmię konia polskiego Dziennik_Onanisty --- gt malum-in-se.blogspot.com s 10:36 marlejki : w 65.rocznicę urodzin Roberta Nesty Marleya zwanego Bobem - I Shot the Sheriff pl.wikipedia.org s

Niedziela, 20 czerwca 2010

dla kogo dziś konia waliłem : no serio mam dziurę we łbie mundial onanizm wybory spreadsheets.google.com s 20:04 Grzechu, głosowałem na Cię napieralski ^napieralski wybory prezydent 20:01 45-33 Komorowski-Kaczyński wg TVN, a TVP 41-35 kaczynski komorowski 20

smarkazm

waliłem konia bratu wielkie zaganiacze murzynów obciągnę zł kobiety ciągnące jaja konia darmowe filmy porno jeb mnie w dupę murzyn ma wielkiego huja bierz do papy film o rocco siffredi nie ma szacunku do kobiet wielki chuj murzyna dziwki z swietokrzyskiego dupa barbie porno w stajni ze

W łazience

Rano waliłem sobie konia. Niestety nie zauważyłem, że na pralce stał wiatrak. Z powodu nieuwagi mój pindol został wessany w wir powietrza, co sprawiło, że jego zewnętrzna warstwa ochronna, która i tak już wisiała na włosku oderwała się od reszty kutasa. Nie ukrywam, że sprawiło mi to ogromny ból

Lokatorki

Pamiętam, że chodziłem do ogólniaka, gdy moi rodzice wynajęli na piętrze pokój dwom studentkom z trzeciego roku. Podkochiwałem się w obu i późną nocą waliłem konia pod kołdrą, to kochając się z masywną lecz nie puszystą !!! Olgą, to znów z delikatną w budowie szatynką Aśką. Kiedyś przyłapałem je

Pojebany babsztyl

Babora wołała mnie z kibla, srałem i nie słyszałem. Potem pytanie: Co robiłeś tam tyle czasu? - Mam ze szczegółami opowiedzieć co się robi w kiblu? Następnym razem powiem że KONIA WALIŁEM albo po prostu nasram na środku burdelu. Gwiaździsty marsz na Warszafkę powinien zrobić trochę zamętu w tym

sztuczna cipka

No i sprawiłem sobie sztuczną cipkę do rżnięcia. Flashlight - miekki silikon, sliczne wargi, perforowane wnętrze. Od razu jąwypróbowałem. Nałożyłem żel, kutas już sterczał jak drut, pulsujący, wygolony i wbiłem sie w pizdę. Co za rozkosz. Waliłem konia z pół godziny, a silikonowe cipsko mlaskało

289 Kyra Black ALLINTERNAL

lt --- KYRA BLACK made in Hungary 17 września 1987 Witam po przerwie wakacyjnej. To że nie pisałem nic na blogu nie znaczy, że: - nie waliłem jak oszalały mojego conica DZIENNIK ONANISTY - nie pisałem blipnotek BLIP - nie zaczepiałem lasek na czacie - nic nie zrobiłem by normalnie

Pożegnanie z Barbie

okresie mody na golenie się na zero w miejscach intymnych. Monika wyjaśniła mi, że ciągle miała jakieś uczulenia związane z goleniem cipki na zero, także postanowiła przestać kopać się z koniem i zapuściła delikatny meszek na cipce. Po ułożeniu się z mojej lewej strony zapytała czy mam ochotę na loda bez

316 Marta Żmuda Trzebiatowska z pejczem. Portofino bis

lądujący na mym nagim ciele? No pewnie, ale pod warunkiem że dominowałaby właśnie ona, a potem mógłbym jej wylizać stópeczki, a finalnie głęboko wyruchać! Wygląda wyzywająco i prowokująco, ale już waliłem dziś konia więc do niczego nie dojdzie! a ta foteczka jest naprawdę ujmująca paragrafowato

Jaja czyli pisanki

Długo już nie rżnąłem, ze trzy miesiące będzie. Długo też nie waliłem konia. Chodzę więc z nabrzmiałymi jajami i mnie to irytuje. Naprawdę pod prysznicem dostrzegam optyczną różnicę. Jaja mam ogromne i ciężkie. Każda myśl, każda podnieta wzrokowa powoduje, że kutas sterczy mi jak maszt. Może nie

Szalona autostopowiczka, porno przygoda cz.2

. Klęknąłem tuż nad jej głową i podsunąłem penisa pod jej buzię. Agnieszka objęła ustami końcówkę mojego kutasa, a ja zapamiętale waliłem sobie konia. Po chwili tryskająca z chuja sperma ochlapała jej twarz. Teraz mogłem spokojnie dokończyć lizanko. Przytknąłem głowę do jej krocza i dobrałem się do

Impreza gejowska - gejowski sex cz.1

kilka miesięcy temu, jeszcze kiedy mieszkałem i studiowałem w Poznaniu. Nie jedną wódeczkę wypiliśmy razem i nie raz waliłem w skrytości konia, patrząc na pijanego Filipa śpiącego ze spodniami spuszczonymi do kostek i kutasem sterczącym jak maszt. Bałem się jednak go obudzić. Podobno tak samo lubił

wymazaniec

dzisiaj jak waliłem konia do umywalki to wyobraziłem sobie dziwke na własność. no wiecie, taką dostępną w każdej chwili, jak mleko z dobrze zaopatrzonej lodówki. ja jebie jak mnie podniecają dziwki takie w chuj wyekspolatowane, co mają po kilkunastu kolesi dziennie, zapsute po kres dwunastnicy

wymazaniec

dzisiaj jak waliłem konia do umywalki to wyobraziłem sobie dziwke na własność. no wiecie, taką dostępną w każdej chwili, jak mleko z dobrze zaopatrzonej lodówki. ja jebie jak mnie podniecają dziwki takie w chuj wyekspolatowane, co mają po kilkunastu kolesi dziennie, zapsute po kres dwunastnicy

473 Ola Kwaśniewska w porno. FAQ Francheska

Bez obaw nigdy nie waliłem konia pod Olę Kwaśniewską choć laseczka prezydentowa niczego sobie. Braki widoczne choćby we wzroście nadrabia intelektem i tylko tym bo gdyby nie tatuś byłaby zwyczajną dziewuszką. A nie jest. Dziwię się tylko że córka prezydenta RP Kwaśniewskiego Alexandra po

474 Lena fajne dupy z Eurowizji

65279 Fajne dupy na eurowizji 65279 czasem są, ale trzeba mieć w chuja cierpliwości by wysiedzieć przed telewizyjnym ekranem. ja tej nie mam. kojarzę z tegorocznej edycji Polkę i Gruzinkę , reszta wypierdalać. ale oglądam. nie wiem czemu. może z sentymentu, że kiedyś konia polskiego waliłem

Moment of Surrender tłumaczenie piosenki

W CHWILI, KIEDY SIĘ PODDAŁEM Zaplątałem się w siatkę Gdy uwalniałem dzikie konie Igrałem z płomieniami Póki nie zaczęły igrać ze mną Kamień był półszlachetny Byliśmy ledwie świadomi Dwie dusze zbyt sprytne by Mieć jakąkolwiek pewność Nawet w dniu naszego ślubu

waliłem konia

wróciłem więc do pokoju, zamknąłem się, podparłem klamkę krzesłem, i z braku krzesła siadłem na biurku, jak biurwy w filmach Brazzers. poczułem się przez to wyuzdany. przez moment pomyslalem ze zalożę siatkowe pończochy i bedę seksy. ale nie miałem pończoch więc po prostu waliłem konia, co nie było

waliłem konia

. Waliłem konia za każdym razem jak gdzieś wychodziła. Wiem, szczeniackie zachowanie. Patrzyłem jak zasypia, chrapała głośniej niż ja. Mówiła przez sen, co było naprawdę rozbrajające.   Dużo rozmawialiśmy. Pamiętam jak kiedyś leżała w łóżku ja niestety w swoim, zapytała: - Maciek, spisz? - Nie. - Czemu

waliłem konia

samym sobą, bo w końcu nie ma to tamto: udało mi się znaleźć rynkową niszę. A w niszach jest kasa. Zacząłem masturbować się nie patrząc nawet na spankwire. Po prostu waliłem konia patrząc w ścianę, a na ścianie rysowała mi się moja przyszłość. Ledwo siknąłem ładunkiem na wewnętrzną ściankę biurka

waliłem konia

w depresji, boście są chuje, ile można no? Także nie chce mi się mysleć, ani pisać, czekam tylko do późnego popołudnia, kupuję sześciopak Lecha, bo mi Tyskie zbrzydło, i piję aż usnę. Wczoraj waliłem konia cztery razy, to jedyne co wciąż mi się chce. Myślę o masturbacji jak o przeznaczeniu. Może

508 MATHEA

Wiem, że to niskie i upadłe, ale konia dziś waliłem pod MATHEĘ, którą zrodziło łono Matki-Rosjanki. Waląc myślałem o Obiekcie 1012 - mej fabrycznej fascynacji, która ma mnie w dupie niestety nie dosłownie . A potem miałem załamkę przed zwierciadłem prawdy okrutnej, którą stanowi kiblowe lustro

waliłem konia

powie dlatego ja olek mówie jako 1 waliłem konia niech bede wzorem.Czy nie mam wyrzótów sumienia otóż nie podobno jest to czynność nieszkodliwa pozwalająca poznać reakcje wacusia na dotyk.wkurza mnie tylko że nadgarstek pracuje  już mnie napierdala a ten orgazm do huja 3 sekundy trwa skaranie boskie

Nowości

hotelarstwa. Uważam, że ten kierunek ma wielką przyszłość i po skończeniu go łatwo i bezproblemowo znajdę pracę. U mnie i Adama mały kryzys. Wczoraj był u niego nasz dobry znajomy. Tuż przed swoim odejściem chciał, żeby sobie zwalić konia ja się zgodziłem, a Adam nie. W końcu waliłem znajomemu Adama a sam

370 Sprzedam śliczne kurwiątko: 19 lat 168 cm 49 kg

§1 - Pomimo żałoby konia karmiłem Dementuję ploty jakobym leciał tym samolotem. Odloty owszem to ja mam, ale za sterami mojego mało gabarytowego okrętu ORP Onaniomania : Nie pisałem od 10 kwietnia, co nie znaczy że nie byłem aktywny na przypisywanych mi polach: porno łowcy i czatoholika . Waliłem

Kumpel

jak na basenie. Oprócz tego zdawał się grubszy i ciemniejszy. -Wiesz -powiedział- Przed chwilą za nim tu przyszedłem waliłem konia trzy razy- miałem ochotę. Bardzo mi się to podobało i z zaciekawieniem patrzyłem na jego igraszki. Nie wiadomo dlaczego podszedł do mnie, skrył quot małego quot w

404

czyli wówczas gdy będę miał bliżej niż dalej. Wówczas gorycz sięgać będzie przejebanego żywota. Zorientuję się jaki miała smak i jak łatwo można być szczęśliwym dzięki drugiemu człowiekowi. 5 Dzisiaj konia waliłem 4 razy, po każdej erupcji autonamiętności krew spływa do mózgu pozwalając wpaść w

waliłem konia

nogach. Klęczałem wypięty przed Marcinem i waliłem konia. Łechtanie w odbycie podnieciło mnie bardzo, tak że z wytryskiem nie miałem żadnego problemu. Marcin kazał mi się umyć i zaproponował, żebym został na noc. Następne rżnięcie odbyło się już bez udziwnień. Nie wiem nawet kiedy zasnąłem zjebany pracą

341 Rebecca - Asshole-fetish

To przedsmak bajki która już została wyprodukowana 15 stycznia 2010 i obfotografowana. Teraz czekam aż piraccy koleżkowie puszczą ją w świat, po tym bym walił konia jak się patrzy. A patrzyć będę na jej tyłeczek ciasnie ciasny. Anal jak anal więc nie wiem dlaczego powstała specjalna seria Asshole

431 Natalia Rossi. First anal. SLUT PUPPIES 4

. Wynalazłem ją pewnie na przełomie 2008 2009 i wszystko byłoby cacy gdyby nie bawiła się tylko w soft porno. Mówiąc wprost nie dawała dupy. A co to za porno bez anala? W Rosji to kompletnie nie do pomyślenia! Za to waliłem sobie konia pod fetyszowe filmiki stopowe ale przyznaję, że to nie to samo gdy widzi

tylko dla zainteresowanych

Kacper z Piotrkiem. Walczyliśmy na rękę i oczywiście wygrał Piotrek, tak samo jak w zapasach. Po tym wszystkim w tych samych parach zaczęliśmy robić sobie loda. Po pierwszych wytryskach waliliśmy sobie konia a każdy mógł pomacać i wziąć do buzi fiuta którego chce oczywiście najczęściej wybierany był

Poniedziałek, 2 sierpnia 2010

20:03 Ban Puk mnie nie kocha bo go nie ma : kosciol 20:03 to dla niej od czwartku czyli przez 6 dup nie waliłem konia i co? chuj... przez te permanentne erekcje nie mogę ni chodzić ni siedzieć 20:02 z dziefkami mi nie wychodzi z normalnymi suczętami też nie. albo jestem gejem

511 Keri Sable. jedyna

Walenie konia pod Keri Sable, było, jest i będzie świętością - i tak nieprzerwanie od legendarnego 10 lipca 2005, kiedy ją odkryłem. Od 12 października 2011 mój obiekt westchnień O-1012 z powodzeniem mógłby ją zastąpić. Mówią, że się w niej zakochałem, ale ja wiem swoje: pracuję nad nią, bo mi się

Firmy:

RUCH (5)
Google (3)
SAP (2)
Tesco (1)
Sony (1)
Opel (1)
Mieszko (1)
Metro (1)
MIT (1)
Ericsson (1)