Wszystko o:

w jezioranach

Jeziorany, Jeziorany, a w Jezioranach offseason... średnio udany ?

dziura. To był prawdziwy LEJ po pocisku artyleryjskim, i to co najmniej kalibru 380 mm . Na szczęście ktoś w Jezioranach to wreszcie zauważył i po dwóch latach gry najsłabszy starter na PG w lidze pożegnał się z zespołem. Drugą przyczyną był brak wysokiego gracza z umiejętnością blokowania z pomocy

W jezioranach ...

Sobota 8211 dzień prawie wolny. Rano odfajkowałam cztery godzinki i potem mogłam się już tylko cieszyć swobodą, świeżym powietrzem i pięknymi widokami. Wczorajszy dzień minął nam pod znakiem rowerów i jeziorek. W tym miejscu chcielibyśmy podziękować Pokorowi, bez wspaniałomyślności którego nasza

Jeziorany, Jeziorany, a w Jezioranach... Odom wytrejdowany?

Shawn Marion, po wielu latach spędzonych w Phoenix, wreszcie chce zmienić otoczenie . Obecnie możliwe wydają się dwa warianty: Marion trafia do Los Angeles w zamian za Lamara Odoma i prawdopodobnie Briana Cooka, lub też udaje się do Utah kosztem niezadowolonego Andreia Kirilenki. Oczywiście jako

Tydzień pierwszy w Jezioranach...

No i wreszcie się zaczęło, sezon ruszył. Wstawanie w nocy, nerwowe poranne wejścia na nba.com, zasysanie dziesiątek gigabajtów meczy... Na to wszyscy czekaliśmy - Pierwszy tydzień w Los Angeles należy niewątpliwie ocenić na plus. Plotki o odejściu Bryanta, brak Lamara Odoma, trudny terminarz

Jeziorany, Jeziorany, a w Jezioranach... problem nierozwiązany.

Kobe Bryant wreszcie zyskał sojusznika w swojej kampanii wojennej przeciwko zarządowi Lakers. I to wcale nie byle kogo, tylko najlepszego trenera ligi - Phila Jacksona, który dzisiaj został przyjęty do Hall of Fame. Zen Master był bardziej subtelny od Bryanta, ale jego słowa są jasne: jeśli ten

Jeziorany, Jeziorany, a w Jezioranach... postęp Bynuma oczekiwany ?

Jeśli Lakers chcą w tym roku osiągnąć coś więcej niż sam awans do playoffs, niezbędne jest spełnienie wielu warunków. Po pierwsze muszą omijać nas kontuzje, ale to czynnik zupełnie niezależny i losowy, pozostaje wierzyć, że Bóg tworzenie świata rozpoczął od Staples Center. Należy także

22 - 0, CZYLI CO TAM W JEZIORANACH SŁYCHAĆ?

Te run jednak nie wziął się znikąd. Lakers pracowali na niego przez cały mecz za sprawą obrony. Dużo rotacji, wymuszeń strat,   niemal każdy rzut Clipps był kontestowany ?! , jeżeli już trafiali to zazwyczaj z ciężkich sytuacji. Fajnie to wygląda w porównaniu z poprzednimi latami. Phil dopiero w

Archiwalne nagrania W Jezioranach

odcinek  1 ,  2   ,  3   ,  4   , 5  , 6 ,  7  ,  8   ,   9 ,  10   ,   11   ,   12   ,   13   ,   14 ,   15  ,   16  ,   17  ,   18  ,   19  ,   20  ,   21  ,   22  ,   23  ,   24  ,   25  ,   26  ,   27  ,   28  ,   29  ,   30  ,   31  ,   32  ,   33  ,   34 ,   35

Injury Free, czyli opera w Jezioranach

Tak oto Vlad, Kwame, Luke, Lamar i Chris świętują pozbycie się kontuzji i przygotowują się do nowego sezonu. Znalezione na Lakersground:

ŻYCIE I DZIAŁALNOŚĆ KSIĘDZA MGR. TOMASZA BRUELLA Brülla

ordynacji został wikariuszem w bielskiej parafii u boku ks. Adama Wegerta, opiekował się filiałem w Czechowicach-Dziedzicach. Następnie pracował na zastępstwie w Szczecinie, ponownie w Bielsku, Skoczowie oraz w parafiach mazurskich: Rańsku, Targowie, Olecku, Biskupcu Reszelskim, Dźwierzutach, Jezioranach

Wigiliare, Mangiare, Cantare...

. W trzeciej już tylko dostateczny, a w czwartej, ostatniej, mierny. No, cóż, jak w audycji radiowej w Jezioranach: quot lasy rzedną, świat się zmienia, coraz trudniej o jelenia quot . Nie mam też nic przeciwko ubraniu Mikołaja. Sama chciałabym takie mieć, bo wygląda na bardzo ciepłe. Mikołajowy

Polski holocaust,cz.2

Komanski, były mieszkaniec Jezioran Szlacheckich, powiat Łuck na Wołyniu. 8211 Byłem swiadkiem śmierci swojej babci, którą wrzucono do studni, i ciotek, ktore zakłuto nożami w Jezioranach Szlacheckich, gdzie zostało zamordowanych okolo 80 osób. Pozostali na zawsze w miejscach mordu. Nie było czasu ich

Kazimierz Opaliński Szejk

w zespole Teatru Narodowego. Po raz ostatni wystąpił na scenie 15.02.1976. W filmie występował od 1936. Grał też w Teatrze TV, występował w audycjach radiowych, m. in. jako popularny dziadek Mateusz w radiowej powieści quot W Jezioranach quot . Wystąpił też w kilku filmach dokumentalnych. Był

Ale jaja...

kanapka do pijaka? - Zaraz wroce... Co to jest nic ? - Pol litra na dwoch. Ulubiony program dzieci? - Doomowe przedszkole. Po czym poznac rosyjskiego sportowca? - Dlubie w nosie oszczepem... Jak sie nazywa Niemiec pod woda? - Peryszkop. Jak zakonczy sie ostatni odcinek powiesci radiowej W

kilka ciekawych pytań

. Po czym poznac rosyjskiego sportowca? - Dlubie w nosie oszczepem... Jak sie nazywa Niemiec pod woda? - Peryszkop. Jak zakonczy sie ostatni odcinek powiesci radiowej W Jezioranach ??? - Popatrz, Marys, na niebo. Jaki wielki grzyb... Z czego sklada sie wegiel? - Z samochodu do piwnicy. A skad sie

Pytania 5

. Co to jest quot nic quot ? - Pół litra na dwóch. Ulubiony program dzieci? - Doomowe przedszkole. Po czym poznać rosyjskiego sportowca? - Dłubie w nosie oszczepem... Jak się nazywa Niemiec pod wodą? - Peryszkop. Jak zakończy się ostatni odcinek powieści radiowej quot W Jezioranach

Zofia Posmysz-Piasecka i jej Pasażerka

, nowela, scenariusz filmowy, film w końcu pełne opowiadanie w takiej kolejności , osiągnęły wielkie sukcesy. Jerzy Pomianowski napisał entuzjastyczną recenzję mówiącą o pokazaniu obozu oczami kata. Po sukcesie Pasażerki Pani Zofia została scenarzystką słynnego słuchowiska w Jezioranach. Książkę

Typ niepokorny...

widokiem było pochylenie jej głowy z siwymi lokami nad odbiornikiem radiowym i słuchanie kolejnego odcinka ,,W Jezioranach .  Pokora, czyli poznanie siebie...  Żeby z czymś się zmierzyć, trzeba najpierw to poznać. Poznać też samego siebie, i to nie jest banał. Rodzice wychowali nas tak, jak umieli

Odsłonięto tablicę upamiętniającą Aleksandra Szczygłę

PiS i minister. Na tablicy znalazł się napis: Pamięci Aleksandra Marka Szczygło, ur. 27 października 1963 r. w Jezioranach, Posła na Sejm RP IV, V, VI kadencji, Szefa Kancelarii Prezydenta RP, Ministra Obrony Narodowej, szefa Biura Bezpieczeństwa Narodowego, Przyjaciela parafii Najświętszego Serca

16.10 Jubileusz błękitnego nieszczęścia

8222 W Jezioranach 8221 , gdyby tylko autor nie zrezygnował z linii tp :- Ale parę odcinków pozostało: Z cyklu quot Zadzwoniłem do... quot Dalej była totalna niemożność dodzwonienia się, ciągłe pady PS z powodu niedoszacowania liczny zgłoszeń, za mało stanowisk pierwsze licencje

O rzeczach które by były, gdyby piłkarze czytywali Boską Komedię

, jak dostać po ryju w Jezioranach od Kai Paschalskiej! - Wchodzisz 8211 warknął trener i ściągnął Kurdesza. Kurdesz po chorobie faktycznie poruszał się z wdziękiem płyty tektonicznej i było mi go wyjątkowo żal, gdyż niewiele rzeczy irytuje tak bardzo, jak ściągnięcie jeszcze w trakcie pierwszej

Inwestycje stadionowe

, od którego zostały odciągnięte państwowymi dotacjami. Żeby zobrazować inaczej ten argument, pozwólmy sobie na eksperyment myślowy. Dlaczego by nie zbudować stutysięcznego stadionu w Lidzbarku Warmińskim, albo w Jezioranach? Dlaczego by nie postawić hotelu pięciogwiazdkowego we Frączkach, toru

POLECANE: Mają dziś obywatele leniwą niedzielę czyli jak sie spiędza wolne dn

podłogi przedświąteczne Co w nadwoziach aut seryjnych Tworzy nastrój familijny Ludzie dobrzy są od rana Jak z audycji 8222 W Jezioranach 8221 W taki dzień gdy wypadnie Nawet złodziej nie kradnie Pani lekkich obyczajów Porzuciła wrota raju Wraca wolno, prosto z Essen Swoim pierwszym mercedesem Puder

Dość mazgajstwa

, słuchowisko Polskiego Radia, zresztą dość wiekowe, bo puszczane w radiowej jedynce od 1960 roku. Ma ono tytuł : W Jezioranach . Zapatrzona, a raczej zasłuchana, w pewną postać o imieniu Marta, pomyślała no w każdym razie tak mi mówiła :  - Chciałabym, by moja córka, była właśnie taka - silna, samodzielna

Leniwa niedziela

sześćdziesiąt Nie ma takich co się spieszą, Mają dziś obywatele Leniwą niedzielę Asfalt pachnie świeżym deszczem Jak podłogi przedświąteczne Co w nadwoziach aut seryjnych Tworzy nastrój familijny Ludzie dobrzy są od rana Jak z audycji 8222 W Jezioranach 8221 W taki dzień gdy wypadnie Nawet złodziej nie

422. Jeziorany

parafialna XVIII -XIX wiek, kaplica pod wezwaniem Świętego Krzyża XVIII wiek, fragmenty murów obronnych XIV wiek, domy XIX wiek. Kościół św. Bartłomieja W Jezioranach są ruiny zamku biskupów warmińskich w zakolu Symsarny. Zbudowany został w stylu gotyckim przez biskupa Jana I z Miśni i Jana Styprocka

Kalendarium Wołyńskie: 26 stycznia

Przebraża oddział kpt. 8222 Bomby 8221 , prowadzony przez ppor. 8222 Słuckiego 8221 . Spotkanie oddziału 8222 Bomby 8221 z oddziałem 8222 Jastrzębia 8221 8211 por. Władysława Czerwińskiego nastąpiło w Jezioranach. Ze względu na tyfus w oddziale 8222 Bomby 8221 został on izolowany w

w jezioranach

kanapka do pijaka? - Zaraz wrócę... ------------------------------------------------------------- Jak zakończy się ostatni odcinek powieści radiowej quot W Jezioranach quot ? - Popatrz, Maryś, na niebo. Jaki wielki grzyb... ------------------------------------------------------------- Przez kilka lat z

Dzień Chorego Pro domo sua

krajobrazu, tak samo jak Lato z Radiem czy kolejne odcinki W Jezioranach... Po latach mam okazję spojrzeć na nią z innej perspektywy. Tu niedzielny poranek między 9 a 10 jest zarezerwowany na godzinę dla zachrypiałego radioodbiornika. Opatulona kocami, grzana z oddali wątłym ciepłem kaflowej kuchni

Hafciarka

mi się DMC a nie Ariadną i masz ... Dopiero jutro albo w piątek córka kupi w Olsztynie, bo w Jezioranach DMC nie uświadczysz : A już mi tak niewiele zostało, tylko kokardka na czepku i będzie całość . Świetnie mi się ją robiło, chociaż nie ustrzegłam się kilku błędów, mam nadzieję, że nie

Oj, ludzie, przeginacie!

Idąc dalej tym tropem proponuję nazwać stadion w Słupsku imieniem Przemysława Edgara Gosiewskiego, stadion we Wrocławiu imieniem Jerzego Szmajdzińskiego, stadion w Jezioranach jest tam jakiś stadion? imieniem Aleksandra Szczygły, stadion w Równem teraz to Ukraina, na pewno jest tam stadion

Biedronka

festynem w Jezioranach. Kto jak kto ale my mamy w fetowaniu największe doświadczenie i potrafimy się bawić. Zbiorowisko tubylców przed blaszanym ozdobionym w żółte baloniki garażem, jakby Jarek miał zaraz wygłosić kolejne orędzie do swojej czarnej masy, dało mi do myslenia.. Czy w Polsce naprawdę jest aż

Ichniejsze tango

ustalonym terminie skontaktowałem się z X i ciekawy tego, jak udało im się z Y, zakopać topór wojenny, podpytuję.. Chłodem zawiewa i dystansem porównywalnym przynajmniej z półmaratonem, ale nic to, podpytuję.. Gadka nie klei się zupełnie, poczułem się jakbym na dyskotece w Jezioranach próbowal wyrwać

sushi z A.

pracowicie miesiąc temu pieliłam. Ale dwa dni z noclegiem zrobiły swoje, odciski na rękach i reset na maksa. Naewt wysłuchałam powieść dzwiękową W Jezioranach i ukokoniłam się s tych niezłych latach sprzed 10 lat .   A dziś idę z J. na kolejny maraton teatralny - Anioły w Ameryce .

Czapka

pocztę w Jezioranach, w naszej wsi nie ma jej już od kilku lat, teraz ma zniknąć poczta w miasteczku : Tak , żeby wysłać paczkę,  będę musiała jechać do Olsztyna !!! Koniec świata - jak mawiał pan Popiołek w serialu Dom . ostatnio oglądam : Dostałam też już paczkę walentynkową dla mnie , ale

Warszawskie ruinstadiony... i to dwa na Mokotowie !

.gazeta.pl warszawa 56,77028,10569215,Warszawskie_stadiony_popadaja_ w_ruine__Groza_zawaleniem.html 65279 Zapraszam do małego quizu.  Gdzie to jest ? a teren przemysłowy dawne FSO Żerań b centrum warszawskiego Mokotowa stadion Warszawianki c kopalnia odkrywkowa w Jezioranach  

Obozowo tuż przed 1 2 MP U-16k w Ciechanowie

wielką, jak stodoła sołtysa w Jezioranach, halę sportową.  Dziewczynki swoją ciężką pracą i awansem do fazy centralnej, zasłużyły na takie obozowe luksusy w przeddzień zawodów. Obóz przebiega zgodnie z planem. Po treningu są zabawy i gry budujące i podtrzymujące dobrą atmosferę. Wieczorem z kolei

MAJÓWKA W DERCU

, bylismy w terenie, skakaliśmy przez przeszkody i oczywiście byliśmy w Jezioranach na frytkach :- Plan wykonany, ponadto dzięki super pogodzie mogliśmy popływać sami i z końmi, poopalać sie i wogóle super spędzić czas. Kto nie był niech żałuje.... 

Obóz 19-28 sierpień 2011.

Do zobaczenia na obozie w Jezioranach. Przypominam, że każdy uczestnik obozu musi posiadać ważne badania sportowe, dobrą formę sportową i chęć poświęcenia. Jeżeli ktoś chce i ma możliwość to może przynieść odpowietrzoną piłkę, która poza treningami będzie u mnie. Wyjazd 10:00 19

w jezioranach

cyztają tylko Krakowiacy i Hime, ej, Hime, jeżdżą u Ciebie wogóle autobusy? xDDDDD Nie, już się nie naśmiewam xDDD Nawet nie pamiętam gdize wogóle mieskzasz, zaraz... w Jezioranach? O.o No nie ważne, o czym to ja... Acha, ze autobus był śliczny. Tam panuje taki ślicnzy półmrtok, wsyztsko jhest takie

PRESEASON. CZYLI O CO TYLE HAŁASU I CO TRZEBA ZROBIĆ BY WYGRAĆ MISTRZOSTWO

zaczynała się dopiero w listopadzie. Dziś po 2 przegranych meczach Jeziorowców, w których duet Gasol- Bynum zagrał w sumie 5 minut, gdzie grali dużo rezerwowi już da się słyszeć głosy o wielkich problemach w Jezioranach. Że nie dadzą rady itd. Co gorsza piszą o tym nawet moi koledzy z tego bloga. Z drugiej

Konkurs ^_^

zadnych zainteresowan. Przykro nam. Przegrala pani swoja rodzine. Jako nagrode pocieszenia dostanie pani dwumiesieczny pobyt w cyganskiej rodzinie na Jezioranach. Dziekujemy. Kamil 21:21 Czy chce pani pozdrowic kogos? 3922894 21:22 ale wy jesteście debile Kamil 21:22 No nie wiem kto mowil ze lubi

zimna s*ka z papierosowego dymu !

Hej hej D Dzisiaj zacznę tak inaczej tak dorosło ahaha xd Tak więc, nigdy w życiu nie bierzcie ! :D:D Uzależniona od Heroinyyy... xD dobra nie będę kontynuować tego tematu D nie będę się pogrążać ahaha xd. Wiesz co lubię najbardziej robić ? Leżeć na łóżku wieczorem i słuchać muzyki

Lasy rzedną, świat się zmienia...

, jak zdjęcie poniżej... autorem zdjęcia jest D-Koder, wszelkie prawa zastrzeżone, a cytat w tytule pochodzi z audycji radiowej quot W Jezioranach quot Umie ktoś dokończyć?

Debiuty, dysputy i drżenia

sobotniej wycieczki do Fajnego Miejsca w Jezioranach. W taki dzień jak dziś 13 stopni! można tymi zdjęciami ogrzewać zmarznięte oczy. Może dzięki temu przynajmniej na oczach nie będę miała gęsiej skórki.

Firmy:

RUCH (6)
Staples (3)
Zono (2)
Sierra (1)
SKOK (1)
Microsoft (1)
Hoop (1)
HP (1)
Google (1)
Coca-Cola (1)