Wszystko o:

transformice

Historia Roomu 801

w roku 2011 godzina po stworzeniu transformice doszło dwóch graczy. Elise dziewczyna która miała 15 lat i Papaile chłopak miał 16 lat.Bardzo dobrze im szło więc zostali tutorlistami.Pomagali myszkom przy mapkach i kupowali ubrania za darmo dla myszek.Pewnego razu na roomie 801 spotkali się Elise

Transformice!

Cześć to pierwszy wpis więc zaczniemy od mojej ulubionej gry Transformice . Jest fajna i daje porady jeśli chcecie to pytajcie.                                                     1.Chodzenie w miejscu. a Skaczemy i jednocześnie klikamy akcję np. płacz albo śmiech. b Potem jeszcze raz

Nie znacie kodów do Gry Transformice ja wam podam

Jest kod taki facebook daje on 20 serkuw nie tak durzo ale co tam  jest jedna wada tego  kodu działa on tylko raz ale znalazłem na niego sposub.Sposub jest taki rze  jak zmienisz hasło w grze to morzesz go urzyć jeszcze raz fajnie co nie : ok jeszcze jedno zalorzyłem tego bloga specjalnie dla w

Transformice. ostatni o tej grze wpis no chyba że jeszcze kiedyś zrobie

Hej 3 nowy i ostatni wpis o Transformice. Chyba że tak jak pisałam w tytule jeszcze kiedyś napisze a napewno napisze więc teraz podziękuję za wejścia. Tak wg mnie nie było długo bo nie miałam czasu :   nie ma to jak szkoła :D. Pozdro dla wszyskich tych któży grają w Tfm Transformice jeśli ktoś

Poznawanko

Hej to dopiero początek więc cześć nazywam się Amelka-Labladorek na Transformice oczywiście.Pozdrawiam moją najkę Cebulasa moją prawie najke Bananeczeq i Smakolczek i moją kuzynkę Adewixe i mojego chłopaka na Transformice Tormantyla! Życzę miłego czytania bloga D.

Smutne wieści :

Jest mi smutno ponieważ ktoś mi ukradł konto na Transformice i zmienił hasło : a na dodatek wkradł się na moją pocztę gdzie mam facebooka i przychodzą mi różne wiadomości : . Jak myślicie będzie znał moje hasło na Fejsa bo się boję tego że też mi się tam wkradnie D: !   TO  TYLE NA DZIŚ RANO

Podstawy

Cześć na razie zajmiemy się rzeczami dla 1-... lvl czyli początkami. Czyli tak, mamy deske,jak ją przyczepić? Bierzesz deske,nie ma znaczenia jaką czy małą cz dużą. Bierzesz ją i wciskasz na klawiaturze ,,c pamiętajcie ,że deske można przyczepić tylko do drugiej deski lub do drewna. Ale jeśli chcec

Początki

Witajcie w nowiutkim Blogu, odnośnie dotyczącym gry Transformice. Może na samym początku się przedstawię. Nazywam się Kamil , mam 17 lat i razem z moją przyjaciółką Moniką , będę prowadzić tego o to Bloga. Na Transformice mamy loginy Kamilmyszy i Mysiotko Mysiątko . Na razie wszystko zaczyna

Konkurs!!!

prawdopodobieństwo że będą to truskawki^^ Mapki proszę zgłaszać na forum Transformice pod zakładką plemię Lolowe myszki

Kolor szamana

Hej! dzisiaj naucze was jak zmienić kolor szamana. Na początku wpisujesz w wyszukiwarce ,,Wybrani koloru szamana . Tam wybierasz kolor,a na dole pokazuje ci się kod do tego koloru. Gdy uratujesz wsumie 1000 myszek koło menu pokarze ci się niebieskie piórko. Wcisnij je . tam pokaże ci się kod do n

Nowe zasady :

                  RANGI -Kucharz - Pierwsza ranga którą dostaje się po przybyciu do plemienia. - Żołnierz - Zarekrutowanie 3 myszek do plemienia. -Skarbnik - Zarekrutowanie 4 myszek do plemienia lub  8 wygranych baffbotffa w plemieniu. -Rekruter - Zarekrutowanie 8 myszek do plemienia lub za  6

Kody do mapek :D

  W tym wpisie podam wam trochę kodów do mapek plemiennych :3 1062966 - Mapka idealna na zwykłą chatkę plemienną. 65279 1984227 - Mapka dobra na kinowe wieczory. 65279 2265934 65279 - Pomarańczowa, można latać. Ma kryjówki , jakby ktoś chciał grać w bitwę na śnieżki :p  2403106 - Beżo

Cześć

Elo to ja wlaśnie ta z transformice! No widzicie nie pisze tego bloga od początku grania... i dopiero później wpadłam na pomysł żeby go założyć : To cześć jutro coś napisze papa! :

Regulamin ustalony w dniu 17.04.2014r.

Kary są za: -Używanie chacków. -Obrażanie innych członków.  -Za przeklinanie. -Za nieuzasadnione i bezpodstawne zgłoszenia członków. -Za podważanie zdania władz.  -Buntowanie się.  Karą jest: -Wyrzucenie z plemienia. -Obniżenie rangi nawet do najniższej . Imprezy: -Zaproszeni są wszyscy, bez wyją

Konkurs numer 2 D

Nowy konkurs D Hej : ogłaszam nowy konkurs na najciekawsze fur dla myszki : To jest link do konturu myszki  http: i.imgur.com krH2v.png 65279   fur można zrobić w paincie, gimbie itd. Można używać wszystkich programów. A tutaj wstawiam wam fur mojego pomysłu ^^ Myszki proszę prezentować na

Rzucona

Hi : . To co dobre to się kończy. Rzucił mnie! To straszne . Ale mam coś nowego czyli... Szymonoxo! To moja nowa nadzieja. KC Szymonixox!

kod jest poto rzeby nikt cie nie widzial i bendziesz miał podświetlany nick fajnie co nie :

ten kod jest on taki  watch iswuj nick trzeba napisać on działa nie skonczoności fajnie co nie a rzeby go wyłonczyc to wpisujemy to sam ale bez nicku ten kod daje nie widzialnośc ty siebie wudzisz al niekt ciebie nie widzi fajnie co nie ok jeszcze jedno i podświetla ci nick jusz otym napisałem w m

Sąd

Jak założyć sprawę? Aby założyć sprawę należy zgłosić się do *Rang Wyższych. Po otrzymaniu odpowiedzi ze zgodą, ustala się termin rozprawy. Aby mieć większe szanse na pozytywny tok rozprawy można powołać świadków. Każda osoba której udowodni się winę będzie musiała przyjąć karę. Kto decyduje o wyr

Rangi

Rangi: Obcokrajowiec - 0 pkt Bezdomny- 0 pkt Ranga karna Obywatel- 0 pkt   Dziecko- 15 pkt  Młodzież- 25 pkt Student- 40 pkt Dorosły- 50 pkt  Ogrodnik- 55 pkt Nauczyciel- 60 pkt Lekarz- 70 pkt Policja- 75 pkt Starzec- 65 pkt Prawnik- 85 pkt Sond- 90 pkt Za zgodą Senatu i Sejmu Senat- 100 pkt Z

transformice

Impreza w plemieniu!!!!!!! :D Hej !!!! W naszym plemieniu można organizować imprezy!!! 65279 O zrobienie imprezy trzeba najpierw zapytać się managerów plemienia lub założycielki :D Wypisani  oni są w wiadomości powitalnej!!!!   IMPREZY   14.02.2013r. - impreza walentynkowa od godz. 14:30 d

Nowa

Nasza nowa blogerka D Blog będzie ze mną prowadzić Tyija. Jeżeli ktoś chciałby także pisać blog to prosze spojrzeć na konkurs numer 2 ^^ Nagrodą główną jest razem z nami pisanie bloga plemiennego D Pozdrowionka *

Hej :

Cześć : Jestem założycielką tego bloga : W grze nazywam się Boczup, jest to blog pisany z myślą o naszym plemieniu : Lolowe myszki. Mam nadzieję że spodoba wam się ta strona i będziecieie często pisać :*

Reklama

A tak na kończący się dzionek, pochwalę się plemieniem :D Tak, bo prawie każda myszka należy do jakiegoś plemienia plemienia. Ja i Mysiotko, należymy do:  Myszki i ser - plemię te założyła Monika Mysiotko  :3 Polecam : Kamilmyszy 17.09.13r

Witajcie

witam was serdecznie namojej stronie internetowe a inaczej na moim zajeb... blogu myśle rze muj blog wam sie podoba mysle rz mi fajnie wyszedł ten blog  dzienki rze wchodzićie na muj blog

Witajcie w plemieniu!

Witajcie w plemieniu Państwo myszy ! Mamy tu miłe otoczenie i atmosferę. Łatwo można tu zdobyć rangę. Pracujemy na bazie rządów ludu, więc każdy ma prawo głosu. Jeśli nie należycie do plemienia,  a chcieli byście to piszcie do Pplandryna lub Kapigosc . Miłej zabawy! ^^ 

Przepraszamy

Kochani. Przepraszamy za chwilowe opóźnienia w nadawaniu bloga. Chcieliśmy dodać obrazki, ale nasze różne programy uniemożliwiają tą pracę. Postaramy się jak najszybciej się to naprawić. Przepraszamy. Kamilmyszy 17.09.13r.

Flagi

65279 65279 Aby myszka machała flagą taką jak na obrazku wystarczy w pole chatu wpisać 8222 f pl 8221 . Można też otrzymywać inne flagi np. flagę USA. Wystarczy zamiast 8222 pl 8221 wpisać skrót od nazwy państwa, którego chcemy machać flagą. 65279

Nowa zakładka w sklepie

W ostatnim czasie do sklepu doszła nowa zakładka 8211 Szaman. Są to przedmioty do podstawowego szamanienia, różnią się one tylko wyglądem polecam jeśli szczególnie spodobały Ci się rzeczy z minionych eventów .    

Wyniki!!!

Wyniki konkursu : Szkoda że nikt nie wziął udziału w konkursie : Mam nadzieje że skorzystacie z następnego D

Witajcie!

65279 Witajcie!  Na tym blogu będę umieszczała informacje o nowinkach w świecie TranfForMice. ^^ Mam nadzieję, że uda mi się wam pomóc.  

One Hundred Bunny s

Cześć! Witam Was bardzo serdecznie! Oto nowy blog o myślę że bardzo dobrze znanej grze-Transformice. To nie jest dosłownie blog o Tfm tylko blog plemienny o jednym z wielu wielu wielu...plemion. Dokładniej o plemieniu One Hundred Bunny s. Mój nick na Transformice to Gilbercinka. Współwłaściciel

Haaaiii ~33

Wiiitaaam wszystkich ~! Tutaj Kingmaily , nie nie urwałam się z choinki tyyylkooo z TRANSFORMICE ~33 TAK kochani blog właśnie wystartował , JEEEJ lt 333 Polecajcie go proszee ._. Dopiero o wystartował , aleeee.....TO TY MOGŁEŚ ZOBACZYĆ TEGO BLOGA JAKO JEDEN Z PIERWSZYCH , GRATULACJEEEE :DDD He

Najnowsi helperzy

Na Transformice w ciągu miesiąca pojawiło się wiele nowości. Jedną z nich jest ogłoszenie wyników na helperów ! Helperzy Niedawno Cazanna ogłosiła wyniki z przyszłymi helperami. Zgłoszenie wysłało około 40 osób. Wiele z nich z pewnością namęczyło się nad swoim zgłoszeniem. Wszystko musiało być pod

Przyjaźń przez kabelek D

Hejo!TRANSFORMICE.   Ta gra polega na tym,że jesteś myszka i zbierasz serek D Muszisz go przyniesc do norki oczywiscie czasami pomaga ci szaman C: Szamanem może być każdy z was Można przebierać swoją myszkę jak uzbierasz sobie serki C:   Fajny sposób na zabawe jak rownież na zdobycie

Pierwszy wpis :3

Witam :3 Ok na początek, nazywam się Patrycja i mam 12 lat : D Będę tu pisać o różnych grach jak moviestarplanet  i transformice :3 Na moviestarplanet nazywam się Nick Ninai  a na transformice Patyskaaa dopiero zaczynam :3. ale na msp mam 10 lvl więc jest ok . Robię czasem straszne błędy

all you ve got soundtrack 7

1082 1082 1077 1081 1080 1075 1088 1072 1090 1100 1063 1080 1090 1099 1085 1072 1080 1075 1088 1091 transformice 1044 1080 1077 1090 1072 1089 1077 1083 1100 1076 1077 1088 1077 1077 1074 1072 1103 1092 1086 1088

rabat 1

naruto 1063 1080 1090 1099 1085 1072 1080 1075 1088 1091 transformice 1048 1075 1088 1099 1075 1086 1085 1082 1080 1085 1072 1075 1086 1088 1072 1093 1048 1075 1088 1072 1090 1100 1089 1082 1091 1073 1080 1076 1091

how to make lambo door hinge

1080 1083 1100 1084 Crack 1076 1083 1103 shaun white snowboarding Transformice com 1095 1080 1090 1099 1083 1080 1094 1077 1085 1079 1080 1086 1085 1085 1099 1081 1082 1083 1102 1095 1076 1083 1103 gom encoder 1057 1077 1088

Event hallowenowy część 2.

W ostatnim poście pisałam że jest event. Teraz mam 11 event czyli wszystkie dostępne na hallowen. Dziś wygrałam ten ostatni a wczoraaj pozostałe 10. Polecam się. Na transformice nazywam się Gilbercinka ^^.

O grach

Gracie w jakieś gry? Ja gram w transformice, ale jest taki problem.  NIe wiem w co innego grać. Pomóżcie odpowiedzi piszcie w komentarzch . Ja zaraz idę na rekolekcje : Trzy dni wolne od szkoły.                                Pozdro:                                       Natalia

O czym blog ?

O czym jest blog ? Blog jest , jak nazwa wskazuje o watasze . Polega on na tym , że ja wpisuje tu i zmieniam dane wilków  , panuje tutaj anonimowość , bo wystarczy , że podacie tylko swój login z jakiejś gry społecznościowej np.: Transformice , Bouboum , Howrse lub Doggi game . O innych ważnych

shine on skittles

of whom was. Skittles Waco Wild West Century | Waco,. 17.10.2007 nbsp 0183 32 Cr 233 ateur : Koopiskeva Studio : Random Destination Studios Titre : Skittles Chanson original : Heartsdales Feat. SOUL D OUT Candy Pop Anime : Melancholy of Ha... Transformice: Dress-a-mouse by ~Valexi on

how to draw lmfao shuffle bot

, free song, mp3 music downloads, buy mp3 music. Rof Videos mp3 telecharger film stream. Archive Page 8 Cracked iTunes Store Apps ONLY THIS THREAD Apple Inc. Products Grooveshark - Free Music Streaming,. Transformice on WN Network delivers the latest Videos and Editable pages for News amp Events

Event hallowenowy.

No więc jak wiecie niedługo hallowen. Na transformice będą events przebrania hallowenaowe. Dorobili nowe menu oraz 3 mapki eventowe hallowenowe. 1. Jest taka że trzeba bić różdżką i wejść na stopnie trawy potem bić duchy i dojść do norki. 2. zaś jest trudniejsza oraz jest tam dziwny wampir który

Siema. Jestem nowy na tej stronie.

Siema. Jestem nowy na tej stronie. W tym blogu możesz zobaczyć moje opinie o grach, a czasami nawet krótkie filmiki lub zdjęcia. Tak na początek pokaże w które gram gry. Oto lista : -Brick-Force, to taki minecraft połączony z couter strike. -Transformice, w tej grze chodzisz myszką. Zbierasz ser

shine on skittles

, Starburst and M amp M s flavored Smackers lip glosses Collection includes 10 different lip glosses Popping Skittles to Get High: Coricidin. Transformice: Dress-a-Mouse v.1 ----- Please note: I IN NO WAY OWN THE IMAGES USED IN THIS GAME. I PUT THE FLASH TO... A tale of crafting I regret nothing

happy valentine s day french translation

are as many nights as days , and the one is just as long as the other in the yearâ??s course. Even a happy life cannot be without a measure of darkness, and the word. Transformice s Valentine s Day - YouTube How to Say Happy Valentine s Day in Spanish. Looking for a special way to say

what bug are skittles made out of

, adults, wives. Skittles Gone Vegetarian: What was Wrong. Transformice: Dress-a-Mouse v.1 ----- Please note: I IN NO WAY OWN THE IMAGES USED IN THIS GAME. I PUT THE FLASH TO... Is it true that skittles are made from. Skittles Candy in 1974, first started to be imported for sale in the United

what bug are skittles made out of

country s massive vegetarian and vegan population. So why are so many vegetarians chewing on them today? Transformice: Dress-a-mouse by ~Valexi on. THEMES+800 team d3rp TECHNICOLOR now with GSM! 2.1.12 EVO 3D Themes and Apps Trale Lewous Skittles Commercials. I was inspired by Hungry

Znalezione blogi:

Założyłam blog myślą o was o transformice adventy nowe ubrania i jak zrobić chatkę plemieną i kody
Transformice (amioszajca)
Gotowi na... Transformice! W tym blogu zajmiemy się omawianiem gry o nazwie Transformice!!! Miłwgo
Transformice ! (kajenka33)
Hej ten blog będzie o transformice będą tu : * Poradniki dla nowych myszek i nie tylko * Gdzie
Ten Blog Założyłem ponieważ nie którzy nie wiedzą jakie są kody do Gry Transformice www.transformice
TransForMice Moim Snem (bloggerzy123)
Blog nawiązujący do gry internetowej Transformice. Pomocy i inne, tylko u Nas.
Plemię Lolowe myszki (witusienka13)
Hej :D Jestem Wiki, na Transformice mam login Boczup. Jestem założycielką plemienia Lolowe myszki
To blog dla członków plemienia Państwo myszy i dla tych którzy chcą do niego dołączyć. ^^
Na tym blogu będą opisywane eventy i inne rzeczy dotyczące TFM.
Tribe - Jebie cb zjebie (jebie-cb-zjebie)
Blog plemienny Jebie cb zjebie Transformice rlz!

Miejsca:

Tali (2)
Popów (2)
Myszków (2)
Lipie (2)
Cairns (2)
Buga (2)
Bath (2)
Waco (1)
Sana (1)
Oxford (1)

Osoby:

Queen (1)
Cafu (1)

Firmy:

YouTube (5)
Yahoo (1)
Vision (1)
Samsung (1)
SAP (1)
Onet (1)
Nokia (1)
NBC (1)
Apple (1)