Wszystko o:

stardoll.pl

stardoll.pl - strona dla was

Nie wiem, czy kto kolwiek z was lt czytających mój blog gt słyszał o grze przeglądarkowej stardoll.pl. Jednak jest to zajefajna gra, w której można stracić całe godziny ma zwykłym  niby 8243 ubieraniu lalki. Gra polega nie tylko na ubiraniu, ale również odwiedzianiu znajomych, ozdabianiu

Reklama-MissDomcia375-stardoll.pl

Z apraszam na stardollowe konto lubiącej Zmierzch,kreatywnej,ciekawej  i miłej osoby jaką jest MissDomcia375 !Ta stylowa dziewczyna z chęcią bierze udział w konkursach i prosi o głosy na CG !Dalej!Pomóżmy jej razem!Wejdź na swoje konto i działaj,a nie pożałujesz !  

starnowinka

  Darmówki od Harajuku:strój i MP3 1. Wchodzimy na www.stardoll.com 2. Logujemy się. 3. Wchodzimy na www.stardoll.com en do campaign harajuku.php 4.Gotowe! Darmowa Lampka z Lawą od LPS: 1. Wchodzimy na  www.proxpark.com 2. W okienko wklejamy www.stardoll.com 3. Logujemy się. 4.I mamy!! :D D

Kilka przydatnych kodzików i jak je wpisać.

Na plakat. Wchodzicie na strone : goproxing.com tam na bialym pasku wpisujecie stardoll.com chyab ze juz jest klikacie browes logujecie sie na stardoll wchodzicie do kina w apartamencie bedzie czekac juz plakat stardoll.com es xml getMoonacreDoors.php?itemId 18501 na jakąś lalkę stardoll.com pl x

stardoll.pl

a teraz podam nagrody za starpunkty sp   Damowe skrzydła 1. Wejdź na  www.goproxing.com 2. W okienko wpisz  www.stardoll.com contest view.php?id 245 3. Zaloguj się 4. W okienko strony nie przeglądarki gdzie znajdował się poprzedni adres wpisz www.stardoll.com contest finish.php?id 245 5. S

Kody i to dwa!

DARMO STRÓJ I KAPELUSZ 1. wchodzimy na stronkę myproxy.ca 2. wpisujemy adres www.simple.co.uk stardoll ?u a za znakiem wpisujecie swój lub koleżanki numer klienta znajdziecie go w ustawieniach Waszego konta lub w adresie strony 3. Kiedy otworzy się stronka wypełniacie dane 5. Klikacie submit

stardoll.pl

Powstał sponsorowany klub Tokio Hotel. Po zapisaniu się do klubu dostaje się darmową głowę Billa - wokalisty zespołu. Możliwe, że pojawią się też inne darmówki z Tokio Hotel. lt gt Pn Wt Śr Cz Pt So Nd 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 1

Kody z zamku

Dzisiaj dam wam trochę kodów na stardoll komoda stardoll.com xml getMoonacreDoors.php?itemId 18088 królik stardoll.com es xml getMoonacreDoors.php?itemId 18168 lustro stardoll.com pl xml getMoonacreDoors.php?itemId 18465 kurtka 1.Wejdźcie do magazynu 2.Konkursy 3.Brightstorm 4.Tam gdzie jest puste o

Darmowa czarna bluzka

1. wejdź na: http: alt.webproxy.at 2. w pole wpisz: http: www.stardoll.com es contest view.php?id 1263 3. zaloguj się 4. w url wpisz: http: www.stardoll.com es contest finish.php?id 1263 5. darmówka będzie w apartamencie. Zobacz na stardoll maga691.

Darmowe buty tylko dla ss

1. Wejdź na 4proxy.de lub rxproxy.com 2. W okienko wpisz http: www.stardoll.com en contest view.php?id 1266 3. Zaloguj się 4. W okienko wpisz http: www.stardoll.com en contest finish.php?id 1266 5. Gotowe

stardoll.pl

Darmowy telefon  1. Wejdź na goproxing.com  2. W białe pole wpisz: stardoll.com  3. Zaloguj się  4. Wejdź na normalny stardoll i GOTOWE!! Telefon będzie w apartamencie Aby ją mieć należy: 1.Wejśc na:   http: gizlibak.com 2. W  puste pole wpisać: http: www.stardoll.com en contest view.php?id 3

3 darmówki!

Darmowa Lampa 1. Wejdź na http: www.meuproxy.com.br 2. Wpisz stardoll.com 3. Zaloguj się 4. W okienku gdzie znajduje się poprzedni adres wpisz http: www.stardoll.com en contest finish.php?id 864 5. Gotowe Darmowe Okulary 1. Wejdź na http: www.meuproxy.com.br 2. W okienku wpisz stardoll.c

Darmowa bluzka...

eśli jesteś z UK to wystarczy że wejdziesz http: www.stardoll.com pl clubs ?e -311 i  zapiszesz się do klubu a jeśli nie to musisz ręcznie zmienić proxy na 94.136.55.208 Port:3128 , następnie wpisz w pasek url http: www.stardoll.com en clubs home.php?id 2047372, poczekaj aż załaduje się cała st

Spódnica HB

Do starplazy weszła dzisiaj spódniczka HB, kosztuje 16 stardollarów i jest dla superstars. Oryginalna wersja zaprojektowana przez Chrisa Benza.      

sieema!

siema! jestem nawrot_magda222 już długo jestem na stardoll więc postanowiłam założyć bloga! głupie kometarze kasuje odrazu! spróbuje was informować o wszystkich nowościach na stardoll spróbuje jak mi się nie uda to możecie powiedzieć T^T moja podobizna:

Stroje!!!

1. Wejdź na http: facebooksurfing.info lub http: www.surfaanonymt.se 2. W okienko wpisz www.stardoll.com en campaigns disneyse 3. Zaloguj się i zaczekaj aż cała strona się załaduje 4. Gotowe! Darmówki czekają. UWAGA! STRONA MOŻE CZASAMI NIE DZIAŁAĆ, TRZEBA PRÓBOWAĆ. Przez tą kampanię będzie moż

Siemka

To jest mój blog. Będe pisac tu nowości, kody i darmówki ze stardoll.. jeśli ktś bedzie chcial mogę robic tez metamorfozy

Darmowy naszyjnik

Darmowy Naszyjnik 1. Wchodzimy na www.frproxy.info 2. W okienko wpisujemy www.stardoll.com contest view.php?id 241 3. Logujemy się. 4. W górnym okienku, gdzie znajduje się teraz poprzedni adres, wklejamy www.stardoll.com contest finish.php?id 241 5. Naszyjnik czeka na nas w torbie w MeDoll Edit

Proźba: ...

Mam do was proźbę prosze was głosujcie na moją medoll na stardoll mój login to sandi150... Dziękuje wam i bardzo was prosze głosujcie na moją medoll czyli na CG...Jak wygram obiecuje,że wylosuje pare osób które wpiszą się do komentarzy do księgi gości i napiszą,że zagłosowali...pa pa 

Darmowa TORBA:

1. Czyścimy całą historię przeglądarki wciskamy Shift+Ctrl+Delete, a następnie Enter . 2. Zmieniamy proxy na  208.178.94.93 port 8080 3. Wchodzimy na  www.stardoll.com en cinema ?id 136 4. Logujemy się. 5. Oglądamy CAŁY filmik Body by Milk . 6.Torba na nas już czeka!!

Darmowa gitara

wyczyszczamy historię ctrl+shift+delete i klikamy enter 1 Zmieniamy proxy na 193.191.148.149 port: 80 2 Wchodzimy na  www.stardoll.com en clubs home.php?id 2004981 3 Logujemy się 4 Zapisujemy się do klubu 5 Darmówka czeka koło szafy. PS. Przed zaczęciem wyczyść całą historię.

Drmowy klaps

Aby to zdobyć trzeba wejść na www.tubetunnel.info i w okienko wpisać www.stardoll.com contest view.php?id 347 , zalogować się, po czym wkleić w pasek url www.stardoll.com contest finish.php?id 347 . Darmówka będzie czekać przy szafie.

Darmowa czapka i torba

1. Wejdź na 4proxy.de 2. W okienko wpisz stardoll.com en contest view.php?id 361 3. Zaloguj się 4. W okienko gdzie jest wpisany adres wklej stardoll.com en contest finish.php?id 361 5. Darmówki czekają a apartamencie.

stardoll.pl

a teras o mniw..... mam 15lat mam na imie Renata pozdrawiam fanuw a na stardoll nazywam sie 0majli0 bylam superstar ale skradziono mi konto pozdrawiam wszystkih

stardoll.pl

strasznie was lubie ale piszcie dużo komętarzy bardzo proszę i planuję dodać nowe żeczy ale to już swoja drogą..... pozdrawiam  wszystkich

Sukienka z Hannah Montany!

1.Wejdź na strone tubetunnel.info 2. Wpisz w białe okno stardoll.com 3. Zaloguj się na swoje konto. 4. Wejdź do magazynu-- gt stardoll cinema 5. Wyloguj się 6. Wejdź na normalny stardoll i będziesz miała sukienkę przy lustrze.

Darmowy telefon- usta!

1. Wyczyść historię przeglądania 2. Zmień proxy na 186.232.196.25 port 8080 3. Wejdź na www.stardoll.com en contest view.php?id 934 4. Zaloguj się 5. Wejdź na www.stardoll.com en contest finish.php?id 934 6. Gotowe!

strój Hannah Montany

1. Wejdź na http: facebooksurfing.info lub http: www.surfaanonymt.se 2. W okienko wpisz http: www.stardoll.com en campaigns disneyse 3. Zaloguj się i zaczekaj aż cała strona się załaduje 4. Gotowe! Darmówki czekają.

Darmowa ozdoba

1. Zmień proxy na 62.142.57.72 port 8080 2. Zamknij i otwórz przeglądarkę 3. Wejdź na http: www.stardoll.com en contest finish.php?id 930 4. Zaloguj się 5. Wejdź na http: www.stardoll.com en contest finish.php?id 930 6. Gotowe!

DARMOWA SUKIENKA

piątek, 23 kwietnia 2010 17:08 1 Wejdź na stardoll przez gizlibak.com 2 Wpisz  stardoll.com pl contest view.php?id 321 3 W okienko wpisz stardoll.com pl contest finish.php?id 321 Podziel się:

Kody i Kody

Wejdźcie na myproxy.ca na białym pasku wpiszcie stradoll.com zalogujcie się i wejdźcie do kina potem na zwykły s tardoll. Mówiłam że lecę na poszukiwania kodów i co? Nie poszły na marne. Liczę na komentarze!!!

Darmowy strój kąpielowy Body by Milk

1. Czyścimy całą historię przeglądarki 2. Zmieniamy proxy na 208.180.17.11 port 80 3. Wchodzimy na stronę www.stardoll.com pl cinema ?id 136 4. Oglądamy film Body by Milk 5. Strój kąpielowy czaka na nas w naszym apartamencie :

strój kąpelowy...

1 Wejdź na www.stardoll.com 2 Zaloguj się 3 W adresie strony wpisz www.stardoll.com en do campaign harajuku.php 4 Darmowy odtwarzacz i strój kąpielowy będzie czekać koło szafy.

Darmowa trawa...

1 Wejdź na www.proxyt.net 2 Wpisz www.stardoll.com de contest view.php?id 294 3 Zaloguj się 4 Wpisz www.stardoll.com de contest finish.php?id 294 5 Trawa będzie w apartamencie

Darmowa bluzka...

1. Wchodzimy na www.goproxing.com 2. Wpisujemy www.stardoll.com pl contest view.php?id 306 3. Logujemy się. 4. Zaznaczamy odpowiedzi Nie ważne jakie . 5. Na nowej stronie klikamy Weź udział w konkursie . 6. Mamy koszulkę.

Darmowa koszulka I love Greece

. Wchodzimy na www.anonymizer.nntime.com 2. Pod napisem Choose a country if needed zaznaczamy Greece 3. W okienko wpisujemy www.stardoll.com 4. Logujemy się. 5.I gotowe! Ps.Strona długo sie ładuje :p

DKNY + Konkurs

Nie wiem czy już zauważyliście, ale jedna bluzka DKNY jako jedyna nie jest przeceniona Jestem ciekawa czy to zamierzone przez Stardoll, czy po prostu zapomnieli zmienić cenę? Jak myślicie?  

Darmowy strój DancePlanet

Aby otrzymać ten uroczy strój wystarczy zalogować się na Stardoll i wejść w link: www.stardoll.com en do campaign kinect2.php

darmowa sukienka!

Aby ją zdobyć trzeba: 1.wejść na www.goproxing.com 2.w okienko wpisać http: www.stardoll.com en cinema ?id 155 3. zalogować się na stardoll 4. Gotowe

Darmówki Harajuku...

1. Wchodzimy na stardoll 2. Logujemy się 3.Wchodzimy na www.stardoll.com en do campaign harajuku.php 4. Mamy darmówki w apartamencie :

Darmowa Koszulka The Last Song

1. Wchodzimy na www.au.worldproxy.tracking202.com 2. W okienko wklejamy www.stardoll.com en cinema 3. Logujemy się. 4. Koszulka czeka w prezencie od admina.

Darmowa torebka...

9829 Wpisujemy www.goproxing.com 9829 W okienko wpisujemy www.stardoll.com cinema 9829 Logujemy się. 9829 Mamy darmówkę.

Kod na gitare

1. Wchodzimy na www.goproxing.com 2. W okienko wpisujemy www.stardoll.com cinema 3. Logujemy się. 4. W apartamencie, przy szafie czeka na nas darmowa, czarna gitara elektryczna.

Darmowy kask...

Darmowy Kask!: 1. Wejdź na www.lazyproxy.com lub www.anonymizer.nntime.com 2. W okienko wpisz www.stardoll.com 3. Zaloguj się 4.JUZ!

Darmowe zwierzątko-okapi

1.wchodzimy na http: www.stardoll.com pl campaigns endangered-species 2.Logujemy się 3 adoptujemy zwierzaka

Darmowe zwierzątko-okapi

1.wchodzimy na http: www.stardoll.com pl campaigns endangered-species 2.Logujemy się 3 adoptujemy zwierzaka

Przepraszam!

Przepraszam Was za to, że bardzo długo nie pisałam, ponieważ nie miałam neta.Ale jakoś spróbuje to nadrobić ok?

Darmowa Lampka z Lawą od LPS:

1. Wchodzimy na www.proxpark.com 2. W okienko wklejamy www.stardoll.com 3. Logujemy się. 4.I mamy!! :D

Darmowa reklama Harumika:

1. Wchodzimy na www.dontfilter.us 2. W okienko wpisujemy www.stardoll.com 3. Logujemy się. 6.GOTOWE!

Podstawowe proste darmówki

stardoll czyli stardoll.pl                         2. wejdź w kluby                           3.prawie na samym dole jest taki napis szukaj klubów                              4. i właśnie w to pole szukaj klubów wpisz  Amy Diamond i wybierz                                                 pierwszy klub

stardoll.blox

niemam :        www.stardoll.pl   www.stardoll.pl stardoll jest najlepsze ze wszystkich stron internetowych dla dziewczyn :::::: **************** **************** stardoll stardoll stardoll stardoll stardoll                    czary mary              chciecie mieć zielony telefon jak tak

Cześć!

                                                                    Cześć! Jestem Kaja mam 11 lat mieszkam w Gliwicach i bardzo lubię stronę stardoll.pl. Ten blog będzie poświęcony tej stronie całkowicie. ZAPRASZAM WSZYSTKICH FANÓW!

stardoll

to ja na stardoll a tak właściwie na stardoll.pl mam tam wielu przyjaciół dobre sceneria ok album ale nie jestem ss czyli super star  jak zapłacisz ileś tam miesięcznie to bendziesz ss wiencej   dowiecie sie na stardoll.pl a wracając do tematu czasami moge tam udawać że jestem tym i tym ale

Dzieńdoberek

UBIERANKI DLA 39 NIEZNANA 39  Ubierz WITCH Gry Gry dla dzieci Gry jeja WP dzieci WP Maxior Moje gry Boja  Polecam fajne strony jak: www.jeja.pl www.maxior.pl www.pysio.pl www.kubuś.pl www.stardoll.pl www.ssjcenter.pl

stardoll.pl

Administratorzy wywołują na nas coraz większą presje !!! Na początek zmusili do kupna superstar i doładowania zabierając nam 1 stardoll a teraz dali ekskluzywne fryzury tylko na wyłączność SUPERSTAR a oto one: Obrazy pobrane ze: www.stardoll.pl

Nie tylko Panfu jest extra

wolno odkładać na następny dzień. 4. Mało stardollarów, a chcesz fajny ciuch? SZUKASZ KODÓW!!! Najlepsze kody są na stardoll.pl, ale ja podam parę które są zawsze: Zapisz się do tego clubu, dostaniesz fajny plakat i fotel wiszący ^^ http: www.stardoll.com pl clubs home.php?id 1572180 Wystarczy wejść

stardoll.pl

.meispeis.pl www.stardoll.pl a oto kilka fotek: nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp To ja kończe z fotencjami! Myślę że się podobały! A jeśli nie, skrytykujcie je na komentarzach!

Modne gry

Najlepsza i najmodniejsz gra w całej przeglądarce Google to...jak już z pewnoscią wiecie....STARDOLL.PL!!!!! Moje konto na stardoll to Diana004.Proszę odwiedzajcie mnię. Oto stardollowe logo: A tak poza to ogłaszam konkurs!!!Odgadnij zdanie,które zostało zapisane pod spodem Ma_ fi___ _a _pun

Witam:

Nazywam się Olaaa i założyłam tego bloga aby zachęcać do zabawy w stardoll Adres tej darmowej strony www.stardoll.pl Jest zupełnie darmowy i napewno będziecie się tam świenie bawili.!

stardoll.pl

                              Darmówka wejdź na www.httpdserver.info w okienko wpisz stardoll.com zaloguj się w okienko wpisz wklej: www.stardoll. pl contest view.php?id 3560 weź udział w konkursie

Otwarcie bloga

hejka serdecznie was witam na moim nowym blogu o stardoll.pl . 65279 Dnia 23.03.2012 r. Otwarcie nowego bloga właśnie tego  65279 : kodyuBlackyhop chciałabym wam dać taką obietnicę ,że od dziś będe regularnie pisać bloga to macie gwarantowane ,że każdego dnia zjawią się na tym właśnie moim

Moje Stronki

 Lubie MovieStarPlanet , Stardoll.pl , Wondelife .... Może Być Nawet Pet Party ,ale to bardziej dla dzieci , iSing.pl :

Inne

Za dużo tych brokatowych dla odmiany teraz podam kilka fajnych stron a potem niespodzianka nbsp www.mojegry.pl www.poszkole.pl www.jupik.pl www.stardoll.pl www.bitefight.pl nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp Ateraz moj

Sukienka Hot Buys

Pojawiła się nowa sukienka Hot Buys. Dla mnie jest świetna. A wy co o niej sądzicie? obrazek z blogu: stardoll.pl

Dalszy ciąg tekstu który jest na dole . :

A więc chodzę do 5 klasy więc rzadziej będę wchodziła na bloga . Ale za to lubię stronki takie xD : Gosupermodel.pl , Stardoll.pl . Czytam teraz lekturę szkolną : Chłopcy z placu broni a wcześniej czytałam Ania z Zielonego Wzgórza .

stardoll.pl

Wawil robi darmowe ss na stardoll tak mi mówił bo podobnież ma 50 zł na karcie a kończy mu się do jutra .   Darmowy maleńki tygrysek z smyczą wygląda jak żywy   Zmieniamy proxy na : 92 lub 70 Wchodzimy na goproxing.tiger.stardoll.pl W okienko wpisujemy:tygrysek.smycz.stardoll.com Oglądamy

10 URODZINKI:

Hej wam dzisiaj mam urodziny! I bardzo bym się ucieszyła gdybym dostała prezent na stardoll.pl.A moja lalka MeDoll nazywa się karolina1616.POZDRAWIAM

Stardoll-metamorfozy

Siemka ! Jestem Andżeli ka,a moje konto na stardoll.pl to.Miley.xd. Zapraszam ,ocenijcie i zapraszajcie Robie metamorfozy waszych lalek,czy jesteś super star,czy nie i tak ci zrobie Jeżeli chcesz przemiane to napisz mi na moim koncie,czy w komciach czy w ksi ędze , bez znaczenia

Stardoll

ostatnio weszłam na moje wszystkie konta na jednej takiej stronie o na zwie stardoll.pl mam tam aż 27 a oto dwa ulubione

Darmowe lusterko

Aby je dostać należy: 1. Wejdź na http: proxy.cstools.net 2. W białe okienko wklej:http: 768400.www.blox.pl html 1507329,10682370,37,38.html?olka0192,1540753562515273 3. Zaloguj się na stardoll.pl 4. Weź udział w konkursie

Hej.

Hejka! Jestem lawendowaa. Od dziś będe prowadzić bloga. Można mnie również znaleźć na: stardoll.pl mój nick to fioletowaa1234 oraz na stronie selenka.pl nick :lily1234. 3

Znalezione blogi:

stardoll.pl (olciamiss110)
kody,nowości i wszystko o stardoll
stardoll.pl (szafirek_99)
Tutaj zobaczysz jakie są nowości na stardoll oraz dowiesz się o darmówkach!
codzienny-stardoll.pl (nawrotmagda222)
stardoll - nasza ulubiona strona
kody-na-stardoll.pl (julia_pl)
kody na stardoll
tu znajdziecie hasla itp
Hej...Na tym blogu znajdziecie różnorodność stardoll...:
FashionStardoll (miley53677)
Hej ! Chcecie metamorfoze,napiszcie na moje konto w stardoll.pl
Stardoll (kaja11.0)
Mój blog będzie o stronie stardoll.pl. Będę tu pisać o tej świetnej stronie! Fanki stardoll gorąco
Na tym blogu będą znajdywać się rzeczy o stardoll i nie tylko odwiedzajcie mnie na stardoll.pl to

Miejsca:

Tokio (3)
Gliwice (1)

Firmy:

Google (2)