Wszystko o:

sernik z mikrofali

Zdrowe słodycze piekarniczo-cukiernicze

śliwkami DOMOWE DROŻDŻÓWKI Z RABARBAREM I KRUSZONKĄ Mega puszysty, truskawkowy twist Serniki Serniczki migdałowe z truskawką i musem truskawkowym sernik z kaszą jaglaną i żurawiną Rabarbar. Orkisz. Drożdże. Ser. Sernik z budyniem Łupane serniczki z truskawkami na zimno Kremowy sernik na

SERNIK POTRÓJNIE CZEKOLADOWY

Kocham gorzką czekoladę i uwielbiam serniki, toteż upieczenie potrójnie czekoladowego sernika Nigelli było tylko kwestia czasu. Jak mówi jego autorka ,,w dobroci serca połączyła ciasto czekoladowe z sernikiem. Moje ulubione powiedzonko ,,za dużo dobrych rzeczy może być tylko wspaniałe 8217

czekoladowy sernik

postanowilysmy znow polaczyc sily i upiec cos razem. my, czyli: atinka , majanka i ja. okazja sama sie wprosila, bo w zwiazku z akcja quot w jednej kuchni z nigella quot i naszym zamilowaniem do sernikow zakasalysmy rekawy i upieklysmy wspolnie ale tylko w wirtualnym swiecie sernik

Daring Bakers - 5 - Abbey s Infamous Cheesecake kremowy sernik

sprężyć i spełnić swój obowiązek wobec grupy! : W tym miesiącu członkowie mogli wykazać się swoją kreatywnością kulinarną, gdyż kwietniowa gospodyni Jenny z JennyBakes wybierając podstawowy przepis na pyszny sernik dała dużą dowolność w wyborze smaków i formy podania. Ja zdecydowałam się na sernik

sernik na zimno z biala czekolada i truskawkami

, zeby uzyskac lepszy sernik do krojenia radze jednak uzyc 4 plaskich lyzeczek rozpuscic w 1 4 szklanki wrzacej wody. odstawic do wystygniecia. ser zmiksowac z mlekiem skondensowanym. w oddzielnej misce ubic kremowke na sztywno. czekolade rozpuscic w mikrofali lub w kapieli wodnej. ostudzona zelatyne

To co spalimy w te Święta?

, niestety. Zostawiłem to na dzisiaj. Z samego rana upiekłem babkę cytrynową, a teraz zająłem się sernikiem. Sernik był gotowy, wystarczyło go tylko do piekarnika wrzucić. Wiedząc to postanowiłem zająć się polewą z białej czekolady do babki. Kupiłem gotową w torebce. Sztuk dwie. Wziąłem jedną. Spojrzałem na

- poprosze sernik

- odpowiedzial Facet z rozbrajajacym usmiechem, na pytanie: jakie upiec ciasto w weekend? mowa o zeszlym weekendzie, przyp. autorki - . ok, sama dawno sernika nie jadlam, wiec z checia przystalam. Facet dodal jednak cos jeszcze: - ale... quot ale quot okazalo sie byc niezla zagadka. bo Facet

Podsumowanie konkursu z E.Wadel

....................................................................... Przepis na zawijańce znajdziecie na blogu Gruszka z fartuszka   pyra1101 Dwukolorowy sernik z kremem rumowym.................................................. Przepis na sernik znajdziecie na blogu blog kulinarny Jeżeli jest głowa, to jedzenie się znajdzie   zauberi Masło orechowo

Sernik czekoladowy Nigelli

Zorganizowana przez Nette zabawa W jednej kuchni z Nigellą Lawson spowodowała, że razem z Cudawianką i Majanką postanowiłyśmy przetestować kilka jej przepisów. I oto pierwszy z nich - sernik czekoladowy. Sernik jest mocno czekoladowy. Był dobry, chociaż powiem szczerze, że truflowy smakował mi dużo

cytrynowy sernik z bezą i wszystko co dobre, zbyt szybko się kończy...

brakowało! nawet jeśli jeden z wybranych w kinie filmów okazał się jakąś strasznie męską strzelanką, to sam fakt spędzenia tego czasu z Facetem był ponad... wszystko - a dziś megasprzątanie, szybki obiad, zakupy i w głowie wiele wspomnień po wizycie Mamy... również to z cytrynowym sernikiem w tle

Sernik waniliowy

Świeże powietrze, błoga cisza, brak codziennych obowiązków... Wakacje były bardzo udane z jednym małym wyjątkiem... brak dobrej filiżanki kawy i ciasta! Po 2 tygodnia takiego postu zaraz po powrocie ruszyłam do kuchni by piec. Przygotowałam sernik waniliowy z przepisu Asi . Dodałam spód z białą

Co jedzą wyspiarze?

przyprawami także w cieście francuskim.  Takich 8222 pie-ów 8221 jest dużo więcej z kurczaka z grzybami, jagnięcina z miętą, warzywne, wystarczy tylko odpiec w piekarniku lub mikrofali i gotowe 8211 pychota żartuję oczywiście .   Nie-Lubiane zupy Większość Anglików nie za bardzo lubi zupy. Zupa w

Aksamitny sernik z dynią, czekoladowo-migdałowym spodem i pomarańczą

        Nie da się nazwać tego ciasta bardziej zwięźle, ponieważ każdy jego element zasługuje na szczególną uwagę. Jeśli lubicie delikatne i aksamitne serniki - ten na pewno Wam zasmakuje. Idealne ciasto na jesienne, weekendowe popołudnie. Aksamitna, twarogowa masa z subtelnym smakiem dyni

karmelowy sernik czyli jak osłodzić sobie gorzkie chwile...

... wyczerpany! - przepis zainspirowanym tym, klik klik . zamiast cukru i białej czekolady dodałam karmelowej masy z puszki. sernik zrobiłam z większej porcji sera niż w oryginale. sernik karmelowy forma o średnicy 20cm 12 ciastek digestives 70g masła 500g sera potrójnie zmielonego używam quark 250g

Sernik czekoladowy z likierem kawowym

dałam gotowy do serników 50 g cukru jasnego trzcinowego 4 jajka 280 ml śmietany 30 50 ml likieru kawowego Składniki na wierzch 20 ml śmietany 30 5 łyżek likieru kawowego kakao do posypania Czekoladę połamać na kostki i rozpuścić w kąpieli wodnej lub w mikrofali. Ser zmiksować z cukrem do

Sernik karmelowy

Wczoraj wieczorem upieklam sernik z przepisu cuda.wianki . Nie moglam spac cala noc, bo owa slodycz snila mi sie cala noc, a trzeba bylo czekac do rana aby skosztowac. I musze przyznac, ze warto bylo! Nie ukrywam, ze pierwsza rzecza jaka zrobilam po przebudzenie bylo dobranie sie do tego

poniedziełek, 3 5 PW

sernika z mikrofali to co nie zmieściło mi się do formy do piekarnika upiekłam 15 min w mikrofali - taki ekperyment. no i zjadłam - KM, kawałeczek normalnego serniczka - potem pierś z kurczaka faszerowana z fasolką szparagową i jakimś warzywkiem jeszcze a potem do pracy idę więc znowu będę cierpieć

z najserdeczniejszymi zyczeniami

spedzilismy poza domem. na stole pojawila sie domowa pizza z chorizo na zyczenie. a na deser intensywnie czekoladowe lody. zatem brak sernika na pewno przezyje, tym bardziej, ze mial byc niespodzianka, wiec o nim nie wiedzial - nie bylabym jednak soba, gdybym nie upiekla kawalek czegos w co mozna wlozyc

sernik z biala czekolada i malinami

. maslo roztopic w mikrofali. wymieszac je z rozgniecionymi ciastkami i trzema lyzkami przygotowanej czekolady. na sernik: zmiksowac oba rodzaje serkow i smietanke. dodac jajka. miksowac dalej. nastepnie powoli wsypywac cukier i miksowac. na koniec dodac make i jeszcze raz zmiksowac wszystko razem. do

Pastelowy sernik na zimno

Kolorowy, chłodny i kremowy - takie warunki powinien według mnie spełniać letni deser. Pastelowy sernik posiada te cechy.  Spód tworzą pokruszone ciasteczka oreo, a wierzch śmietanowo-serowa masa z dodatkiem galaretek. Jakich? ja wykorzystałam pięć kolorów, a Wy możecie stworzyć własną

Sernik meksykański

zaglądać, bo sernik może się za mocno przyrumienić. Ostudzone, wstawić na noc do lodówki. Składniki na polewę: 125g czekolady deserowej łyżka masła biały lukier ozdobny w tubce lub wykonany z cukru pudru i soku z cytryny Czekoladę z masłem rozpuścić w kąpieli wodnej lub w mikrofali. Dobrze

Sernik z gruszkami i kruszonką kokosową

mikrofali. I niestety się przypaliła.. Więc wieczór był wyjątkowo pechowy, ale za to na drugi dzień jaką miałam minę po spróbowaniu nowego dzieła??!! Sernik z tych, które uwielbiam, delikatny, puszysty, kremowy, wiem powtarzam się, ale po prostu niebo w gębie : Spróbujcie, a nie pożałujecie!! Przepis z

miniserniczki z brzoskwiniami

ktoz nie zna smaku sernika z brzoskwiniami?? ja go jeszcze zajadalam za czasow bycia podlotkiem. kruche ciasto, masa serowa, brzoskwinie, piana z bialek i mega kruszonka! to bylo to o czym dziewcze jak ja, ktore od zawsze uwielbialo zjesc kawalek porzadnego ciasta, moglo zamarzyc. obecnie zanim

269. Sernik czekoladowy Nigelli

, kwaśną śmietanę i kakao rozpuszczone w gorącej wodzie. Na końcu wlać przestudzoną płynną czekoladę i wymieszać dokładnie łyżką, aż cała masa nabierze jednolitego, brązowego koloru. Wyjąć formę z masą ciasteczkową z lodówki. Wylać na nią masę serową. Sernik będzie pieczony w kąpieli wodnej. W tym celu

1350. Sernik czekoladowo - pomarańczowy

Na zakończenie tematu kulinariów wielkanocnych przedstawiamy przepis na pyszny sernik czekoladowo - pomarańczowy! nbsp Bardzo lubimy to połączenie smaków, a jednym z naszych ulubionych deserów jest hiszpańskie ciasto czekoladowo - pomarańczowe . Jeśli chodzi o sernik to spód przygotowaliśmy z

Sernik Ametyst

Dziś mam propozycję, którą będziecie mogli wykorzystać w rozpoczynającym się wkrótce sezonie jagodowym.  Waniliowy sernik na zimno, który może być bazą do innych Waszych pomysłów sernikowych. Świetnie będzie się komponował z malinami, truskawkami lub z nutellą. Mnie urzekła wersja w kolorze

Sernik brownies z malinami

Sernik brownies z malinami   A więc, mowię od razu, że to, co jest na zdjęciu nie jest odzwierciedleniem nazwy. Niestety: Nie znalazłąm malin: A miałam taką straszną ochotę n aten sernik i to właśnie z malinami. Chciałam poczuć unoszący się w domu zapach, czekolady, zapach słodkich malin... No

Sernik z płatkami migdałowymi

serową. Piec w temp. ok.170C przez ok 1 godz. Sernik wystudzić,nie przejmujcie się jeśli trochę opadnie-tak się zwykle dzieje z sernikami. Na wierzchu rozsmarować masę krówkową można ją troszkę podgrzać w mikrofali żeby łatwiej się rozprowadzała Posypać płatkami migdałowymi.Polać roztopioną w kąpieli

waniliowy sernik z baileysem

Baileys a mozna uzyc wiecej, ja zrobie tak na pewno ciasteczka zmiksowac na pyl w food processorze. maslo roztopic w mikrofali. polaczyc z ciasteczkami. dno formy wylozyc masa ciasteczkowa. z zewnatrz forme oblozyc folia aluminiowa. na sernik: zmiksowac ser ze smietanka. dodac po jednym jajku, miksujac

Sernik trójkolorowy.

szybkim spodzie czyli z ciastek, a nie na pieczonym. I cóż, chyba mi się ta metoda spodoba. Robi się go bardzo szybko i prosto. Piekłam go w tortownicy o średnicy 24 cm. Sernik ten niewiele wyrasta, ale też nie opada po upieczeniu. Sernik jest niezwykły w swoim smaku. Jest połączeniem nutelli i czekolady

White and dark chocolate cheesecake

Przepyszny sernik, delikatny, rozpływający się w ustach, pieknie wygląda i wspaniale smakuje. I do tego jaki łatwy w wykonaniu - dla mnie ideał, jeszcze nie raz zagości na moim stole: Pierwszy raz korzystałam z ciasteczkowego spodu - bardzo mi odpowiada taki sposób na bazę do ciasta. Przepis

791. Sernik czekoladowy z nutellą

Dziś urodziny Ireny, więc na dzień dobry zjedliśmy sobie po kawałku smacznego sernika czekoladowego z nutellą - Przepis pochodzi z bloga Doroty .   SKŁADNIKI: Składniki na spód: 150 g ciastek digestive, 2 łyżki nutelli, 1 2 łyżeczki cynamonu. Składniki na masę serową: 500 g sera śmietankowego 3

Sernik truskawkowy na zimno

....i proszę... czy dzięki takiej myśli tym bardziej człowiek nie ma ochoty na truskawki? nbsp Dawno nic nie zrobiłam. nbsp Ostatnio jestem nader niekreatywna w kwestii kuchni. nbsp Nie mam kiedy gotować. nbsp Ech. No nic... nbsp ten sernik nie kosztuje dużo pracy, a jest przepyszny. Truskawki oczyścić z

Sernik czekoladowy z nutellą

                       Sernik, który baaardzo polecam : Przepis pochodzi ze strony Moje Wypieki. Uwielbiam piec serniki i próbować nowe przepisy, więc z chęcią wypróbuję wszystkie Kiedy ciasto się uda i w całym domku pachnie nim pięknie , a Ukochany powie , że bardzo mu smakuje, to dostaję

Lekki sernik na zimno z owocami jagodowymi i galaretką

. Żelatynę zalać 1 2 szklanki zimnej wody,a gdy napęcznieje - rozpuścić w mikrofali. Śmietanę ubić z cukrem na sztywno. Żelatynę wymieszać z serkiem, delikatnie wmieszać bitą śmietanę. Na biszkopty wylać część masy, posypać mieszanką owoców, zalać resztą kremu. Chłodzić w lodówce do stężenia. Galaretkę

Sernik jagodowy na zimno

, cukier i mieszam aż masa będzie gładka. Nie przerywając miksowania wlewam ciepłą żelatynę, a potem porcjami dodaję ubitą śmietanę. Wykładam jagodową masę na zimny spód, przykrywamy folią spożywczą i odstawiam na 2 godziny lub na całą noc do lodówki. Wykładam sernik na talerz. Ubijam śmietanę kremówkę z

Sernik jagodowy na zimno

, cukier i mieszam aż masa będzie gładka. Nie przerywając miksowania wlewam ciepłą żelatynę, a potem porcjami dodaję ubitą śmietanę. Wykładam jagodową masę na zimny spód, przykrywamy folią spożywczą i odstawiam na 2 godziny lub na całą noc do lodówki. Wykładam sernik na talerz. Ubijam śmietanę kremówkę z

Sernik jagodowy na zimno

, cukier i mieszam aż masa będzie gładka. Nie przerywając miksowania wlewam ciepłą żelatynę, a potem porcjami dodaję ubitą śmietanę. Wykładam jagodową masę na zimny spód, przykrywamy folią spożywczą i odstawiam na 2 godziny lub na całą noc do lodówki. Wykładam sernik na talerz. Ubijam śmietanę kremówkę z

Sernik z malinami

można użyć zwykłego twarogu wcześniej zmielonego cukier waniliowy lub 1 łyżeczka ekstraktu z wanilii 1 łyżeczka proszku do pieczenia 300 g świeżych malin mogą być mrożone Blaszkę 20 x 30 cm  wysmarować masłem i wyłożyć papierem. Czekoladę rozpuścić w kąpieli wodnej lub mikrofali, ostudzić

Jedzeniowo

Padły pytania, co my tu jemy. Więc będzie lista. Pierwszej nocy ja zjadłam gotowe danie podgrzewane w mikrofali, tikka madras kurczak z ryżem, na deser mango. Na śniadanie awokado : Potem Tomek zajechał, byliśmy na pizzy w okolicznej knajpie, pycha pizza z szynką parmeńską i burratą. Mniammm

Sernik tiramisu

Likier podgrzać, rozpuścić w nim kawę. Czekoladę roztopić w mikrofali lub w kąpieli wodnej. Masło ucierać z cukrem przez kilka minut. Osobno ubić jajko. Do masła dodać czekoladę, jajko, mąkę i kawę z likierem. Ciasto wymieszać i wyłożyć nim spód nasmarowanej tortownicy. W ciasto delikatnie wcisnąć

miniserniczki z truskawkami

mogly odparowac. owoce do tak przygotowanych ciastek pewnie najlepiej sprawdzilyby sie swieze, ale te z puszki, dobrze odsaczone, rowniez smakowaly pysznie... miniserniczki z truskawkami sztuk 12 : 8-10 ciasteczek digestive 60 gram masla 750 gram twarogu na serniki, trzykrotnie zmielonego uzylam

sernikobrownie

Uwielbiam serniki i uwielbiam brownie. Teraz wiem też, że uwielbiam sernikobrownie: Ten przepis, po części zainspirowany tym z bloga Liski oraz z Kwestii Smaku , łączy wszystko co naprawdę lubię w ciastach: ser, czekoladę i wiórki kokosowe. Naprawdę polecam i od razu mówię, że po dwóch dniach od

brownie karmelowe z orzeszkami ziemnymi

:  roztopić pokruszoną czekoladę z masłem w rondelku o grubym dnie, lub w mikrofali polecam opcję rozmrażania . Należy uważać, żeby nie za mocno podgrzać, ostudzić.  Jajka z cukrem ubić na puszystą pianę ok. 10 minut , a następnie wymieszać z ostudzona masą czekoladową. Na koniec delikatnie połączyć z

Sernik marmurkowy bez pieczenia

Rzadko robię ciasta na zimno bo jakoś wolę piec, nawet kiedy na dworze bucha żar z nieba ja i tak wolę postać przy kuchence : Ten sernik skusił mnie swoim wyglądem jak i prostotą wykonania i......białą czekoladą, którą uwielbiam choć wiem, że z czekoladą  ma niewiele wspólnego : Samo ciasto dla

Letnie mini tarty.. i ciasteczka

Dla mnie lato to nie wakacje.. nie słońce i upały.. ale przede wszystkim owoce. Ich ilość i różnorodność spędza mi sen z oczu, czasem nawet dosłownie smażąc do późnego wieczoru konfitury i dżemy Ale poza przetworami, najlepsze są takie na świeżo, np. w serniku na zimno lub z galaretką. Albo w

sernikobrownie z malinami

bardzo smaczne połączenie brownie z sernikiem. Tym, którzy jeszcze go nie próbowali bardzo polecam! Przepis swój początek ma na stronie Nigelli , z którego to skorzystała Liska wersja z wiśniami , a następnie z malinami upiekła go Dorotus i potem jeszcze wiele kulinarnych blogowiczek. Składniki

huragan Ksawery i fatalny piątek

musztardowo miodowy potrawka drobiowa dla dzieci na bazie soku pomarańczowego sałatka owocowa z grillowanym kurczakiem sałatka warzywna z jajkiem w koszulce pstrąg faszerowany pieczony pasztet ze śliwką i natką pietruszki sernik z brzoskwiniami Dodatkowo kilka osób skusiło się na DANIE DNIA

Sernik na zimno, z owocami i galaretką

łyżka cukru z prawdziwą wanilią najlepiej takiego 3 łyżki z górką żelatyny 100g białej czekolady wierzch: ok. 400g owoców u mnie maliny i czarna porzeczka 1 galaretka malinowa   Wykonanie: Czekoladę na spód rozpuścić w kąpieli wodnej lub mikrofali, dodać olej, wymieszać. Do czekolady dodać

Sernik na zimno z malinami i białą czekoladą - poezja!

Przepyszny deser! Piszę deser, bo choć autorka nazywa go sernikiem, to jakoś ciężko mi się do tej nazwy przekonać, skoro sera jest tam zaledwie trochę ponad 100g i to w dodatku takiego kanapkowego : Nie mniej jednak, jakkolwiek by go nie nazywać, smakuje rewelacyjnie Może nie jestem do końca

waniliowe serniczki z czekoladowymi groszkami

czekolady oraz 40 gram masla na polewe ciastka pokruszyc bardzo drobno za pomoca tluczka lub food procesora. maslo roztopic w mikrofali, lekko ostudzic. wymieszac je z gotowymi ciastkami na jednolita mase. wypelnic nia papilotki muffinek. na mase serowa: polaczyc mikserem ser, jajka, smietane, ekstrat z

czekoladowe serniczki z malinami

czekolady 500 gram serka 3-krotnie zmielonego uzylam quark a 2 jajka 1 4 szklanki cukru 2 nakretki kawowego likieru uzylam baileys a 2 lyzki maki ziemniaczanej 125 gram malin ciasteczka rozgniesc tluczkiem lub w food procesorze. maslo roztopic w mikrofali. nieco ostudzic. polaczyc z ciasteczkami

piątek, 3 5 PW

sypki, mieszanka ziół. piekłam w mikrofali po 4,5 minuty. wyszły mi 2 kromeczki chrupiące i przepyszne ... podobne troszkę do pieczywa Wasy - KM, resztka sernika na zimno - plany na dziś - na obiad - sałatka gyrosowa bo pyszna była, i dzis robię dla wszystkich , a na teraz - ryba w warzywach papryka

U nas zakalec to rzadki bywalec

podgrzać w mikrofali na bardzo małej sile. Dobrze nagrzany piekarnik, pieczenie to chemia jeśli od razu pewne procesy nie zajdą w odpowiediej temperaturze wpłynie to na efekt końcowy. Z mojego doświadczenia wydaje mi się, że bardzo duże znaczenie mają formy. W prostokątnej troszkę inaczej się piecze niż

mini seromaki

te na pewno zagoszcza u nas w czasie wielkanocy. polecam i wam! seromaki w wersji mini sztuk 9 : 5-6 ciasteczek digestive 35 gram masla 250 gram twarogu na serniki 3-krotnie zmielonego uzylam quarka 1 nakretka ekstratu z wanilii moze byc zapach waniliowy lub cukier waniliowy 1 jajko 1 4 szklanki

Sernikobrownies z malinami

500g twarogu mielonego z wiaderka cukier waniliowy lu 1 łyżeczka ekstraktu z wanilii 120g świeżych lub mrożonych malin można dać nieco więcej   Blaszkę 20x30 cm może byc mniejsza wysmarować masłem i wysypać bułką tartą. Czekoladę rozpuścić w kąpieli wodnej lub mikrofali. Masło i 250g cukru

Sernik czekoladowy

tartą.  Piec przez ok. 15min do złotego koloru w 190 st.C nakłute tak by mogła uchodzić para . Wyciągnąć z piekarnika, a temp. zmniejszyć do 170 st.C. Ser ubić ze śmietaną i jajami. Czekoladę rozpuścić na parze lub w mikrofali. Dodać do sera. Nadzienie wylać na ciasto. Piec ok.50-60min po 45min

Przełom.

i jogurt. Wieczorem reszta piersi faszerowanej z wczoraj, pomidor, kiełbaska z kurcząt po wytopieniu w mikrofali i dip z serka i czosnku.. Deser- sernik z sokiem cytrynowym.sok konieczny- zabija smak słodzika.

Miejsca:

Lisków (3)
Warta (1)
Turek (1)
Porto (1)
Pasto (1)
Newcastle (1)
Londyn (1)
Leicester (1)
Jima (1)

Firmy:

skip (1)
Tesco (1)
HP (1)
BBC (1)
Apple (1)