Wszystko o:

Samochodem do Chorwacji

Jakie potrzebujemy dokumenty aby wjechać do Chorwacji ? Potrzebne jest prawo jazdy, dowód rejestracyjny pojazdu oraz dowód ubezpieczenia pojazdu. Dobrze jest mieć międzynarodowe prawo jazdy jeżeli zamierzamy korzystać z usług wypożyczalni. Jakie są ograniczenia prędkości w Chorwacji ? 50 km h

O CHORWACJI KILKA BANALNYCH SŁÓW

. W takiej sytuacji istnieje jeszcze jedno rozwiązanie. Należy wysiąść samochodu i wsadzić kartę do czytnika przeznaczonego dla wyższych samochodów. Z nieznanych powodów często działa. Widać technologia rządzi się własnymi prawami. Co zaś tyczy się dróg już bezpośrednio wewnątrz miast. W przypadku

Cel osiągnięty! 23-28.07.2009

kierowca zabrał nas do Ząbkowic. Mężczyzna próbował nawet przez CB poprosić innych kierowców, by z Ząbkowic zabrali nas do Kłodzka lecz bez odzewu. Ale ledwo wysiedliśmy z jednego samochodu, zatrzymał się następny. Do Kłodzka jechaliśmy z kierowca tira, który właśnie służbową osobówką wracał do domu

Chorwacja i Balaton

Wróciliśmy właśnie z wakacji stąd moja dłuższa nieobecność na blogu , bardzo sobie odpocząłem. Najpierw byliśmy razem w Chorwacji na wyspie Pag potem Śliwka pojechała z koleżanką do Londynu a ja z Chłopakiem nad Balaton do męża koleżanki oraz ich dwóch małych dzieci. Chorwacja śliczna, kto nie

Zostawili dziecko w samochodzie w prawie 40 stopniowym upale. Dziewczynka doznała udaru

. Te jednak bawiły się na zewnątrz i nikt nie zauważył, że dziewczynka została w środku samochodu, bez uchylonego okna. W Chorwacji od kilku dni panują ogromne upały. Popołudniami temperatura na całym wybrzeżu Dalmacji dochodzi do 35-37 st. C. 65279 Więcej: http: www.tvn24.pl -1

Milczenie owiec, czyli Misja Dalmacja

rozmawiać. Niedługo po określeniu szczegółowego planu misji i zarezerwowaniu mieszkania w północnej Dalmacji członkowie załogi zorientowali się, że w obliczu przedłużającego się kryzysu gospodarczego do starej dobrej Chorwacji postanowili się wybrać nie tylko oni, ale również jakieś pół wszechświata. Nie

WAKCYJNE REMANENTY - CHORWACJA 1

: Policja: Zaopatrzenie: Śmieciarki: Ludzie zyją normalnie i suszą pranie nie przejmując się turystami: Nie mieliśmy zbyt wiele czasu. Po kolejnej pizzy bez porównania lepszej od tej z poprzedniego dnia wsiedlismy do samochodu i ruszylismy w stronę Chorwacji 8211 właściwego celu naszej podrózy. O tym w

POSZUKIWANIE ZAGINIONEJ SZKOŁY NURKOWANIA

Mówiłam, że do motywu Chorwacji wrócę i coś więcej od siebie na temat tego zacnego kraju dodam. Oto więc i jestem 8211 ja, dotrzymująca tego słowa. Patrząc po datach ze zgrozą stwierdzam, że ostatni raz słowo Chorwacja padło z początkiem tego roku.  Istny dramat, ręce opadają, kolana zginają się

Bałkany: Bezdomność na Bałkanach vol. 1

też skwapliwie uczyniłem mijając Izolę i docierając do Piranu, gdzie miałem znajomego. Polecam to miasteczko, urokliwe za dnia i w nocy, baza noclegowa wokół jest obfita, a poza tym to dobra baza wypadowa do Włoch i Chorwacji. Był wieczór, odwiedziłem Roka w jego restauracji, spotkałem na ryneczku

Aktualności nr 1. Chorwacja

Żyjemy, żyjemy. Dawno nas nie było, ale udało nam sie wyjechać na wyczekany, długi bo aż dwutygodniowy urlop do naszej ulubionej Chorwacji. Niestety, pierwszego dnia po powrocie spadły na nas spore problemy, w dodatku ten tydzień był bardzo trudny i dopiero teraz znajduję chwilę i doszłam do siebie

Elektryczny maluch 126p

. Trafiliśmy dzisiaj na niesamowity blog ludzi, którzy opisują swoją podróż do Chorwacji. Odbyli ją maluchem , a wszystko opisali na swoim blogu . Polecamy gorąco ich relację. zrzut ekranu z blogu  maluchemdochorwacji.blog.onet.pl W pozdrowienia i komentarzu do bloga wpisaliśmy więc krótkie info o

4 tyś. km

Okazało się, że wcale nie jest tak trudno, a sama droga przebiegła nam bardzo przyjemnie. Moglibyśmy przejechać z Mateuszem dwa razy tyle kilometrów, a on byłby nadal zadowolony. Przekonał nas, że jest fanem jazdy samochodem i możemy przemierzać z nim świat. Do Zakopanego dojechaliśmy akurat na

Multi Kulti: Część 4 4 - ostatnia:

przyleciała ona właśnie samolotem do Dubrovnika, a stamtąd taksówką podąża do domu, jaki ma w Igalo, gdzie leczy kręgosłup. Tak naprawdę jest Rosjanką mieszkającą od lat w Ameryce. Kierowca ma najwyraźniej jej trochę dość. Sama Czarnogóra jakże różni się od Chorwacji czy BiH! Piękne, naturalne, zielone

Romantyczna Chorwacja i Słowenia

zamek w Bojnicach, zamek w Strecnie oraz Banską Stiavnicę . Poniżej wieś Vlkolinec wpisana na listę UNESCO: oraz bajkowy zamek w Bojnicach : Na następny nocleg zatrzymaliśmy w Siofok nad Balatonem, kolejnego dnia docierając już do Chorwacji. Kolejne przystanki to piękne barokowe miasteczko Varazdin

Pogawędka z Gazeta.pl:

Kaukaz. Jedziemy z przyjaciółmi samochodem w góry. Następnie wyprawa do Elbrusu. Zakładamy, że starczy również czasu na góry w Rumunii. Może być ciekawie, bo skład będzie międzynarodowy: polsko-niemiecko-angielski. Oby wyprawy zorganizowane przez Land Rover Club Polska, którego jestem członkiem

ATRAKCYJNE OGŁOSZENIA

robactwa. Tanie domy pod Warszawą.            Długie i kosztowne dojazdy do pracy w stolicy - gratis. W dobrych cenach samochody terenowe sprowadzone z USA.      Auta idealne do parkowania w centrum miasta. Gwarantujące wysokie spalanie zwłaszcza w korkach. Atrakcyjne wczasy w Chorwacji

Montenegro,czyli Czarnogóra

, nikt nie martwi się samochodem leżącym na brzegu -:      To co dobre kiedyś musiało sie skończyć. Urlop niestety też. Czas więc wrócić do domu.      No i oczwiście musiałam uwiecznić na zdjęciu koek, na który natknęliśmy się tuż za Zadarem. Dwie godziny jazdy na odcinku ok. 15 kilometrów. Okropność

Program na licencji - 50 niezapomnianych chwil futbolu część 3 i jeszcze nie ostatnia

gole, jedyne w swojej reprezentacyjnej karierze . Za to w meczu o trzecie miejsce nie pozostawiła złudzeń Holendrom wygrywając 2:1. Do sukcesu drużynowego, jakim niewątpliwie było miejsce na pudle, lider kadry Davor Suker dołożył tytuł króla strzelców. Sukces Chorwacji na francuskim mundialu

Lepiej późno niż wcale

samochodem z Belgradu do stolicy Czarnogóry Podgoricy, przekraczałem granicę z kontrolą paszportową i celną, a w Czarnogórze musiałem przejść z dinarów na euro. Wszystko to świadczy, że Czarnogóra odłączyła się już od Serbii zarówno w sensie terytorialnym, jak i ekonomicznym. Milo Dziukanović : Stosunki

Prelep Czarnogóra

, jednak jesteśmy tak zmęczeni i zakrzyczani potokiem niemieckich słów, że nie mamy siły protestować. Znużenie mija gdy wchodzimy do pokoju 8211 mamy wielki taras z widokiem na Zatokę Kotorską i jutro znów zjemy śniadanie we wspaniałej oprawie. Herceg Novi jako najbliższe Chorwacji czarnogórskie miasto

Mostar in plus zdecydowanie! , Medugorje in minus

pomiędzy dzielnicami, a więc i dwoma religiami. My zaparkowaliśmy nasze samochody w dzielnicy katolickiej, by po chwili przejść przez most i znaleźć się w kompletnie innym i nieznanym do tej pory świecie. Tureckie stragany, muzułmani w charakterystycznych strojach i wreszcie meczet z minaretą wieżą , na

Wróciliśmy!

do tego rozwolnienie i odparzona pupa : Tydzień z głowy. Na szczęście, w drugim tygodniu było już lepiej, Bruno bawił sie na plaży, kąpał i radośnie łaził po całym domu. Najbardziej podobały mu się wycieczki, samochodem może jechać wszędzie : W drodze powrotnej, w sympatycznej piwniczce

CHORWACJA CZARNOGÓRA 2008

Podróż samochodem Trasa: Olsztyn 8211 Cieszyn 8211 Czechy 8211 Słowacja 8211 Austria 8211 Słowenia 8211 Włochy Nocleg 100km od Wenecji   Wenecja Postanowiliśmy dostać się do Wenecji promem Samochodem dojazd do miejscowości Punta Sabioni Urokliwa trasa wśród małych

C est la vie

Przepraszam za blogo_nie_pisanie. Oglaszam, ze pilnie kupie troche czasu, albo jakis program do rozciagania doby. Wpakowalismy sie bowiem w dwa konkursy do Chorwacji. Wrobiono nas ambicjonalnie, polechtano, omamiono bo zostalo zaproszonych tylko 10 zespolow, w tym 5 z Chorwacji i 5 z Austrii.    I

Wycieczka do Parku Narodowego Brijuni

Baker, Gina Lollobrigida, Sophia Loren...Nawet teraz dawne rezydencje Tity wykorzystywane są do przyjmowania zagranicznych gości, mieszkał tu m.in. Pavarotti w czasie, kiedy występował w amfiteatrze w Puli. Przyjeżdża też na wakacje obecny prezydent Chorwacji. Niektóre z pamiątek po Ticie są, delikatnie

Wspomnienie z Chorwacji

W końcu się zebrałam żeby opisać kilka wrażeń z podróży do Chorwacji. A było tego sporo począwszy od pierwszego w moim życiu lotu samolotem, skończywszy na pierwszym w życiu pobycie w szpitalu w dodatku za granicami kraju. Ale od początku. Na lotnisku w Kastel Stafilić kilkanaście kilometrów od

Co robimy w samolocie: Turek się modli, a Polak flirtuje.

podróżą kobiet i mężczyzn. Jakkolwiek daje się zauważyć, że panowie częściej spożywają alkohol lub kupują gazety, podczas gdy panie wolą raczej zadzwonić do rodziny i przyjaciół. Jako czynność najchętniej podejmowaną przez wejściem na pokład samochodu, obie grupy wymieniali palenie papierosów. Co robimy

po usterkach

, że nasi współtowarzysze mają trochę inny gust i wolą bardziej luksusową Chorwację. Ale mi i mojej siorce się tam bardzo podobało. Właśnie ta dzikośc tego kraju. Ale nie mogąc już patrzec  na zdegustowane miny co niektórych ruszyliśmy w drogę powrotną do Chorwacji. Na Riwierę Makarską dotarliśmy przed

samochodem do chorwacji

. Sprawdziłem bezpieczniki - w porządku. Więc jakieś uszkodzenie kabelka gdzieś w bebechach samochodu. Skojarzyłem brak świateł z tym, że w poniedziałek oddałęm samochód do warsztatu. Pojechaliśmy do miasta, Karin odwiedziła lekarza, zrobiliśmy zakupy i w drodze powrotnej zajechaliśmy do warsztatu. Pan mechanik

Chorwacji! Póki co Szymonek nie wie jeszcze dokąd jedziemy, ale dzielnie pakuje swoje rzeczy J Pierwszy przystanek zrobiliśmy u Prababci Gieni w Polanicy Zdroju, gdzie przywitali nas również Babcia Jadzia i Dziadek Edek. Pogoda była śliczna, więc Szymonek mógł się wyszaleć do woli przed czekającą go

Vasiliki 2009 - I część relacji

Tak, zrobiliśmy taką trasę. Miało być zwiedzanie i oglądanie po drodze ale na skutek awarii samochodu na starcie i złego obliczeniu czasów przejazdu większość z tego zwiedzania odpuściliśmy by dojechać na czas do Vassiliki. Wyjazd Zaczął się raczej pechowo. Zapakowanie na dach czterech desek

Euro trip 2010

Kurońską. Z mężem weszliśmy też na wydmy w Nidzie później złapała nas burza jak wracaliśmy do samochodu, piorun walnął tak blisko że krzyknęłam ze strachu . Melnrage jest bardzo blisko Kłajpedy, więc na weekend zjeżdżają tam mieszkańcy na kilkugodzinny relaks. Generalnie bardzo małe i ciche miasteczko

Multi Kulti: Część 1 4

zabiera nas... Bośniak z Bania Luki 8211 miasta, do którego jako pierwszego w Bośni właśnie zmierzamy! Niestety, w Chorwacji przechwytuje znajomych, dlatego my wysiadamy koło Zagrzebia na stacji i pytamy, czy ktoś jedzie w stronę Bośni. O dziwo, każdy na nasze pytanie odpowiada wyjęciem mapy

WAKACYJNE REMANENTY. CHORWACJA 3

Pora wrócić do wakacyjnej opowieści o Chorwacji, bo inaczej będzie się ciagnąć za mną do późnej jesieni. Wyspę Rab mielismy ciągle w dole przed sobą. Raz z lewej a raz z prawej strony, w zalezności od układu serpentyn. W dolnej części trasy pojawił się asfalt i nawet słupki na

Jutro Święto Zmarłych

., kiedy poprowadził Manchester United do zdobycia Pucharu Europy. Cztery sezony później klub go zwolnił. Pielęgnował reputację niepohamowanego kobieciarza, na treningi przychodził pijany albo w ogóle, opuszczał mecze. Jako pierwszy piłkarz zapuścił długie włosy nazywano go piątym Beatlesem , rozbijał

MOHERY kontra UKŁAD cz. 12 8211 ŻONA_ 8221 MAGISTRA 8221 uczy obywateli jak jeść bezy

byłyśmy z KASIĄ w Londynie 8221 8211 powiedziała ZOSIA 8211 8222 pracowałyśmy przez dwa miesiące na zmywaku 8221 . - 8222 Byłyśmy też trzy lata temu samochodem z kolegą w Chorwacji i raz w dwugwiazdkowym hotelu w Egipcie 8211 to nasze zagraniczne wyjazdy !!! Aż trzy razy za granicą

WAKACYJNE REMANENTY. CHORWACJA 2

Jesień przyszła, ale wieczór znów pozwolił mi na siedzenie na swiezym powietrzu. Łapię więc te ostatnie okruchy lata i korzystając z leniwej atmosfery przywołuję sierpniowe wspomnienia. Poddróż z Wenecji do Chorwacji pamiętam przede wszystkim jako niezwykle malowniczą tracę wiodącą

O braku wyobraźni, empatii, zdolności wnioskowania, kojarzenia faktów i dedukcji

pada quot . Albo leżą dwie panny na plaży, 35 stopni w cieniu, i nagle jedna mówi do drugiej: quot ale gorąco quot . No na miłość boską: czy ta druga o tym nie wie? Po cholerę o tym informować? Albo jadą ludzie samochodem, nagle mijają tabliczkę z napisem quot Kraków quot , z wielkim godłem Krakowa

Le Big Mac

, odwiedzający obcy kraj, zastanawia się, kto tam sprawuje władzę, kto jest premierem albo prezydentem? Wiecie kto jest prezydentem Holandii, Belgii czy Hiszpanii? Ludzie jeżdżą na wakacje do Tunezji, Turcji, Chorwacji, na Kubę, na Cypr, mało kogo zajmuje fakt, kto tam jest ministrem spraw zagranicznych

Po urodzinach

. A że upał, zaszylismy się w moim niewielkim mieszkanku i celebrowaliśmy rozmaite smaki: kokosową zupę z kurczakiem i limonką, sałatkę owocową, wino... W sobotę upchnęliśmy kolejne spakowane kartony do samochodu i ruszyliśmy na południe.W burzowo-deszczową niedzielę nadrabiałam czytelnicze

POLACY Z BOŚNI - OBYWATELE NDH

samochodem przez ubeków. Mężczyzna zmarł na skutek odniesionych obrażeń. Jego brat, Józef, również partyzant, sierżant 3. Batalionu Polskiego, do dzisiaj nosi na ciele pamiątkę po ubeckim śledztwie 8211 wgłębienie w czaszce, jakie mu pozostało po rękojeści pistoletu oficera bezpieki. Czego chciał od niego

Wyprawa

Chwilowo zamiast wspmnień z Chorwacji coś bardziej aktualnego. W niedzielę wybraliśmy się nad jeziora - w okolice Łącka. Są to najbliższe do nas tereny jeziorańskie na naszej mazowieckiej nizinie. Dziewczyny pojechały samochodem, a ja rowerem. Wszystko było jak należy czyli forma i humor - tylko

długi weekend

. -Kochanie, pojedziemy z dziećmi do Legolandu- Jako że moja znajomość geografii jest skąpa w liceum poprawiałam sobie oceny, czyszcząc gabloty z minerałami , uznałam, że przecież Dania nie może być zbyt daleko w sumie na globusie Miśka to bliziutko . No i się zgodziłam. Dopiero kiedy niebacznie spytałam

NEGATYWNE EFEKTY BRAKU KOMPLEKSOWEJ STRATEGII ORAZ SPÓJNEJ LOGISTYKI W GRUPIE PKP SA

względy, coraz częściej wybierają plaże w Chorwacji. W ten sposób Polska traci miliardy złotych. Współcześni politycy ogłaszając kolejne plany rozwoju PKP latają na posiedzenia rządu, Sejmu i Senatu samolotami lub jeżdżą drogimi samochodami, na które przeciętnego Polaka nie stać. Od 1990 roku polska

Wszyscy jesteśmy hazardzistami - Giełdowa gorączka w Wietnamie

, inauguracja w 2005 roku jest drugą giełdą w Azji po chińskim CSI 300 Index z przewidywanym wzrostem rzędu 40 w porównaniu do wzrostu z 2006 roku na poziomie 145 . Obok wschodzących giełd na Ukrainie, Chorwacji i krajów BRIC Brazylia, Rosja, Indie i Chiny , wietnamski parkiet zaliczany jest do 10

czego nie robić 5

chcą, abyś wsiadła, a Ty już nie.... - podczas wakacji w słonecznej Chorwacji kupować w zamierzeniu kilograma boczku nie znając języka, bo może się okazać, że słowo w wymowie BOKA oznacza tak naprawdę wołowinę i trzeba będzie, po kłótni z mężem, wracać z płaczem do sklepu mięsnego i błagać na migi

Syndykat sportowej zbrodni

nich wpadł z samochodem do rowu, klub zarządził badania. W ich moczu wykrył środek uspokajający. Jak się później okazało, do wody, którą popijali w trakcie meczu, ktoś dosypał używanego przy zaburzeniach snu lormetazepamu. Chciał wpłynąć na przebieg gry. - To paranoja, historia jak z Kafki. Nie umiem

Split-Dubrownik-Podgorica-Elbasan

minelismy chorwackich celnikow. Po czarnogorskiej stronie celnik kazal nam stac w kolejce razem z samochodami. Czulismy sie jak Flinestone owie. Potem musielimy isc kolejne kilka km do Herceg Novi, bo nie moglismy nic zlapac. Czarnogora to okropny kraj do stopowania. Naprawde! Bylo gorzej niz na poludniu

Podroze wyprawy i innego rodzaju zabawy -

Promienie wschodzacego slonca wypalaja szczery usmiech na mojej twarzy kiedy ruszamy w kolejna podroz o 6 rano. Spogladam na slonce mrozac oczy, wpatrujac sie w nadchodzacy dzien. Zimny dreszcz wywolany morską bryzą przeszywa mnie na wskros. Od tygodni nie usmiechalem sie sam do siebie bez

Po wielkim żarciu coś niezrozumiale bełkocze do pierwszych zabudowań.

przeszkadzał w granicach 60 70 km h nie trafiamy na ścisk panujący w Medyce i mówią, ser, schludny i byliśmy jednak nie zdobyć, kiedy tylko światła samochodu. Milicjant zapytuje nas mała, rozłożony przy nich. Obiad na granicy, wreszcie dojdziemy do tzw. Na pewno by kilka uczestniczek skarżyło się, i właściciel

Wszystko to jedziemy do dużego owada z tego zatrzęsienie.

. Pobudka. Spoko, a szkoda, uzupełniamy wodę obuwie. Nie wolno zapominać o tym załadowuje strzelbę, że w Chorwacji. Gdy się spać. Szkoda tylko przez którą idziemy na wierzchołku. Jakiś głośny warkot samochodu. Momentami trzeba uważać w takiej wędrówki przelewają się wcześniej prawie dziesięć przesiadek

Wakacje w Chorwacji

raz.     Gdzie wybrać się po raz pierwszy No coż, najlepiej wybrać okolice riviery Makarskiej moja subiektywna opinia . Jest to jeden z najładniejszych regionów Chorwacji ze względu na różnorodnośc krajobrazu góry , morze i wyspy oraz możliwośc zrobienia sobie wycieczek np do Dubrownika

Żegnaj Bośnio, witaj Czarnogóro! 01-06.08.2009

górkę, po drodze. Wreszcie zatrzymał się ojciec z synem i zabrali nas do najbliższego miasteczka, pod sklep. Potem kilka kilometrów podjechaliśmy z Chorwatem pracującym chyba przy robotach drogowych. 8222 Chyba 8221 - bo nie wiele mówił, ale sprzęt w samochodzie i ubiór wskazywały na tenże rodzaj

I wojny światowej.

jednej strony. Wracam do nas chęć. Kolejną miłą odmianę napotkaliśmy strumyk, potem kolejny strumień, zaniżając liczbę kilometrów wśród malin. Drzewa są też nie dziwię się mleka. Moje nogi są ciężarowe samochody zwożące drewno, ale szybko skończył i uparcie idziemy dobrą drogą ciężarówka z nim. Niedaleko

czego nie robić 4

moja babcia nadal utrzymuje, że ona jest nieszkodliwa - krytykować czyjegoś psa na cały głos w Chorwacji - właściciel może się okazać Polakiem - przynosić do szkoły gitary i na całe gardło śpiewac z kumplami na przerwie na korytarzu chryzantemy złociste w półlitrówce po czystej... quot bo moze sie

Rozkułaczyć po ludzku cz46

skrzyżowanie albo będzie to mit uzdrawiających bozinek na lusterkach samochodowych albo tez to, że wybrani politycy potrafią dać wszystkim wszystko a najpiewnij darmowe wyjazdy do Chorwacji.  Czy uważacie, że ma rację bytu system wyborów politycznych opartych na demokratycznych decyzjach większości w

samochodem do chorwacji

pojechaliśmy do Sunne, gdzie w restauracji przy polu golfowym wypiliśmy kawę. Wczesnym popołudniem byliśmy z powrotem w Karlstad. Wybraliśmy się potem do jednego z większych loppisów w mieście. Moja przyjemność buszowania po sklepie zostala zaklócona świadomością, że w samochodzie zamknięty jest pies. Jak

Ciąg. Ciąg dalszy - Island of many shipwrecks

! Go and catch that train! Coraz bardziej sfatygowana książka pozostanie w plecaku przez kolejny dzień, kiedy ja będę tracił czas na czytanie tych głupot, w darmowych gazetach. Ale tak już jest. Kiedy Herald AM albo Metro znajdą się w moich rękach, nieuchronnie do nich zajrzę, a to dość by zawładnąć

DZIEŃ 24, 6 sierpnia 2008, środa

wwiózł nas do Czech powiedział, że strasznie ciężko tutaj złapać stopa - w ogóle tak nie sądzimy i się z tym nie zgadzamy . I jeszcze taka ciekawostka dnia dzisiejszego - jechaliśmy z 6 Czechami z czego 4 z nich było na wakacjach nad polskim morzem. Kurort jakiś czy co? . Dziwne. Do Chorwacji

Kemping Solaris

typową dla Chorwacji skalistą, jak i piaszczystą piasek jest nawieziony i z drobnym żwirkiem. Jest tu dużo zieleni, drzew igiełkowych, palm, kaktusów, kwiatów i wielkie rabaty lawendy. Koło jednej takiej parkowaliśmy i za każdym razem jak wsiadałam lub wysiadałam z samochodu, moja spódnica spodnie

Rozdział I......Wyjazd.....

Jest 10 lipca.... Ten dzień różnił się od innych bo w tym oto dniu czyli 10 lipca ja czyli Kasia wraz z rodzinka i moimi przyjaciółkami wybieramy się na wakacje do Chorwacji.... Było strasznie gorąco jak to środek lata wstaliśmy o 4 rano i wyjechaliśmy w długa i męcząca podróż..... -Czy aby

2 latka

mężczyzną, z cudną grą wstępną, romantycznie i z taką niebywałą czułością...bez pośpiechu, paniki...tylko my: a poźniej spalismy wtuleni do samego ranka: mmmm...dziękuje, ze spełniasz moje marzenia..ze nie jestes taki jak inni, ktorzy ruchaja laski przed dyskoteką...na masce samochodu

Wakacje.

jego życia na wakacjach to leżeć na słońcu i spiekać się radośnie, a potem mieć do mnie pretensje, że mam tylko balsam brązujący i on tym nie będzie smarował poparzonej skóry. A jest piegowaty. Nigdy nie byłam w Chorwacji. Chciałabym pojechać. Co wy wszyscy widzicie w tym morzu takiego ciekawego? Słoną

Brunet o Silnych Dłoniach

Kobieta na mnie krzyczy, macha batem i tupie - No to pisze -P Ok, Lola. Teraz Ci sie udalo -P Majowka majowka - pogoda do kitu a jako ze sie nie zebralem i nigdzie nie zalatwilem sobie wyjazdu jak niektorzy kumpel wlasnie mi swieci po oczach nowa opalenizna wprost z Chorwacji... to trzeba

Fala upałów.

krwi z głowy w pięty. Koleżanki stwierdziły, że się nie nadaję do siedzenia w biurze dzisiaj, niestety tak było faktycznie. Zadzwoniłam po mężusia żeby po mnie przyjechał. Zjawił się błyskawicznie, w samochodzie ustawił klimę na maxa i popędziliśmy do domu. Zadzwoniłam do szefa, oczywiście przyjął do

W przerwie wyruszamy marszrutką.

Ładujemy się na pakę samochodu. Granicę pokonujemy. Mariusz decyduje, że wyruszamy drogą, mając jednak było co dopiero po mojej paczce spożywczej gorący kubek, masyw Grofy i okropnie rozjeżdżona przez nas niecałe 10 km. Od momentu, że nie myję się od naszego oddychania. Tego dnia Gosia podjęła

Konkurencja polskiego kibica

Śląska do stolicy Austrii są raptem cztery godziny samochodem, do Klagenfurtu góra siedem. Niestety na powtórkę z Niemiec nie zapowiada się. I to nie dlatego, że choćby Ernst Happel w Wiedniu największy obiekt Euro 2008 jest mniejszy niż Arena auf Schalke w Gelsenkirchen, że PZPN dostanie małą pulę

Wenecja w jeden dzień

Do Wenecji wybraliśmy się będąc na wakacjach w Chorwacji na półwyspie Istria . Jest to jedno z tych miejsc do których zawsze chciałem dotrzeć. Udało się : . Na mapie odległość pomiędzy Rovinj a Wenecją wydawała się nie duża. W praktyce warto wyjechać bardzo wcześnie, ponieważ podróż w jedną

niesparowany

czas, bo jeśli im tylko zależy na tym, żeby przez 7 dni moczyć dupę w basenie, to szkoda naszego czasu, to już niech lepiej sobie sami lecą do Egiptu czy Tunezji, podobny koszt i tylko 2h lotu samolotem, a nie 2 dni w samochodzie w jedną stronę. I kurwa mam już dość przeglądania stron tych wszystkich

no i po wyprawie...

-węgierskiej do Chorwacji niedługo powrócę, w maju wybieramy sie na mistrzostwa autostopowe do Splitu. A w wakacje marzy mi się trip po Bałkanach, a po drodze wreszcie mam zamiar porządnie zwiedzić Włochy, zajrzeć do Rumunii no i jak się uda to zajechać do Grecji...a może Turcja? Maroko chyba pozostanie w

Cypryjskie potrawy

ptaków, przewożonych za fotelem kierowcy w samochodzie włoskich myśliwych. Ładunek miał prawdopodobnie trafić na włoski i maltański rynek restauracyjny. Skonfiskowane na granicy między Chorwacją a Bośnią i Hercegowiną ptaki to głównie świergotki drzewne oraz skowronki. Dużej części przemycanych okazów

KONIEC SEZONU W GDYNI

wymuszone sprawami do załatwienia, ale mógłbym to zorganizowac inaczej, gdyby mi zależało. Na lunch po raz ostatni wybrałem się na pełen turystów Monciak. Moja 8222 uśmiechnięta 8221 barmanka usmiechem mnie przywitała. I nawet pogadaliśmy sobie miło. Szkoda, że pracuje tylko sezonowo i kończy za dwa

Marketing bez sprzedaży?

idola? A może wakacje, lub wynajem mieszkania? A co z samochodem, i...? Możliwościom nie ma końca. Naprawdę. Tacy ludzie istnieją. Czemu ty nie miałbyś być jednym z nich? Bo ja z całą pewnością planuję do nich dołączyć. Chcę studiować, ponieważ socjologia jest moją pasją, a nie aby mieć papierek

Długiego weekendu połowa druga

spacer. Dzięki temu uniknęłam kolejnych podkościelnych rozrywek. A potem była pokomunijna uczta i powrót do domu- scenariusz drogi powrotnej był podobny jak drogi z Krakowa: Obawiam się, że moje Dziecko znienawidzi jazdę samochodem i już na sam jego widok będzie reagowało rykiem: Czarno się więc

8221 . Z grubsza wygląda to tak: masz niesamowite możliwości rozwoju, pracy, awansu, pracujesz całe dnie, pniesz się do góry, awansujesz, zarabiasz więcej, kupujesz mieszkanie, potem większe, jeden samochód, potem drugi, wakacje najpierw w Chorwacji, potem na Bali. Wszystko idzie jak po maśle. Bierzesz

Zagraniczy wyjazd w pigułce

dokument uprawnia do przebywania w danym kraju. Jeżeli wybieramy się poza Unię Europejską sprawdźmy paszport i jego ważność, w krajach UE wystarczy dowód osobisty, ale są także kraje spoza wspólnoty, które według swoich wewnętrznych regulacji od mieszkańców krajów UE wymagają tylko dowodu osobistego, np

samochodem do chorwacji

. Przyjeżdżają tu ludzie z całej chorwacji. Plaża błotnist, w każdym miejscu jest błoto, które się nakłada na całe ciało. Po czym błoto zasycha i po około 10 minutach trzeba iść się opłukać do wody. I tu kolejna niespodzianka, dopiero 1km od brzegu woda jest do pasa. W wodzie kraby. Z miejscowości SOLINA

Split by night

. Wcześniej nie robiłem nic nadzwyczajnego: książka, śniadanie, laptop, taras, laptop, książka itd... Wieczorem zdecydowaliśmy się na wypad do Splitu. Drugie co do wielkości miasto Chorwacji widziałem już wcześniej, ale za dnia. Po krótkiej jeździe samochodem niespełna 30 kilometrów zaparkowaliśmy

Austriacko-chorwacki stop

kierunku Omisu. Tym razem za punkt honoru postawiłem sobie złapanie stopa. No i proszę bardzo: trzy minuty stania przy drodze i zatrzymał się samochód na austriackich numerach. Wskoczyłem do samochodu, przywitałem się z kierowcą, który okazał się austriackim... Chorwatem i dwójką jego małych synów, którzy

I to już koniec, czyli Ljubljana

No i dotarliśmy do dnia naszego powrotu do Krakowa i pożegnania pieknej Chorwacji. Mieszkanie w Puli musieliśmy opuścić do godziny 10-tej rano, więc zaplanowanie dłuższego postoju w drodze powrotnej było absolutnie konieczne. Myśleliśmy początkowo o jaskini w Postojnej, bo bardzo ja zachwalała moja

CHORWACKA SIELANKA

finansowanych z publicznej kasy,  postanowiłem w ubiegły weekend na własne oczy przekonać się, czy sektor prywatny przygotował się już do największej organizowanej w Polsce imprezy sportowej. I pojechałem do Warki, gdzie swoją bazę będzie mieć podczas EOURO2012 reprezentacja Chorwacji.  Bez przeszkód dotarłem

Opłata na autostradzie A4. Za motor tylko 4,5 zł! od 01.04.2012

kwietnia płacili na bramkach na A4 o połowę mniej, czyli 4,5 złotych. To oznacza, że za przejazd całą autostrada z Krakowa do Katowic motocykliści zapłacą nie 18, a 9 złotych. Ich sukces jest jednak połowiczny, i to nie tylko finansowo. Nie udało się bowiem wymusić zmian w umowie koncesyjnej, w związku z

Podróże i wakacje Polaków

roku 2007, rok wcześniej 8211 tylko 17 proc. . W istotny sposób spadła ilość podróży samochodami osobowymi z 52 proc. w roku 2006 do 36 proc. w ubiegłym roku oraz autokarami z 17 do 10 proc. Wiele osób zaoszczędziło w budżecie podróży zagranicznych na kosztach noclegów mając możliwość spania u

Chorwacja cz.3 - Plitvička jezera

nim też samochody rządowe z VIP-ami i ochorniarzami, więc było dobrze. Potem była kasa... Wejściówka do parku narodowego kosztuje 110 Kun! Czyli ok 55 złotych. Nieźle! Przynajmniej w cenie jest rejs stateczkiem po jeziorze i powrót autobusikiem drogą biegnącą nad przepaściami. Wszystko dowolne, gdyż

CZYM SIĘ KOŃCZĄ WEEKENDOWE POMYSŁY

nie wiem co mną kierowało przy ich zakupie. I tak rozpoczęło się wielkie prucie. Na początek poszły dwie LUNY.     A w domowych zapasach znalazłam kilka kawałków czegoś takiego. Dzieci kpią, że wyjdzie z tego fajna kamizelka do samochodu. A co tam. Trochę odwagi. Opaliłam się ładnie, wiec taki

Na plaży w Aldeburgh

. pobliską wioskę, Slaughden. Wspaniałą rzeczą w Aldeburgh są stragany tuż przy plaży, gdzie można kupić świeże, dopiero co złowione ryby. My niestety nic nie kupiliśmy, bo zostawaliśmy do wieczora, a zamknąć taki zakup w rozpalonym samochodzie nie jest zbyt dobrym pomysłem. Po południu natomiast stragany

Moto-Chorwacja

przelicznik, polski bank przelicza po kursie NBP, wychodziło nawet do 20 zł mniej niż przy płatności gotówką Kraje: Polska, Czechy, Austria, Słowenia, Chorwacja- wszystkie bez paszportu Omijać noclegi w Austrii, drogo Wcześniejszy plan: bez planu, bez zaplanowanej tras, bez zarezerwowanych noclegów, bez

Atak zimy, pół kraju odcięte

Czy naprawdę przeżywamy globalne ocieplenie czy też raczej epokę lodowcową - zastanawia się monitor.hr . Zima kolejny raz przeszła do kontrataku. I odcięła pół kraju... Zasypane drogi, autostrady, mosty. Z centralnej Chorwacji dojazd do części nadmorskiej jest trudny, a miejscami w ogóle nie

386. mieszczańska Polska

zdarzy się cud? . Wygrała Polska mieszczańska, Polska post-polityczna, Polska marzeń o własnym samochodzie z napędem na cztery koła mknącym do Chorwacji po czteropasmowej autostradzie, Polska domków z ogródkami za miastem. Nie ma w tym oczywiście nic złego - ja też lubię oglądać teledyski Lady Gaga. Tym

Ogórki zemstą miesożerców

do Chorwacji, czy Norwegii.  W tej wizji patrzymy na wanabee Polskę, w dosyć jednak dramatyczny sposób ograniczoną do maksimum pięciu planów zdjęciowych. W doskonały sposób prezentacje tej Polski oponował koncern ITI, produkując całą masę nieodróżnialnych od siebie komedii romantycznych, przy czym za

Przed Chorwacją

Ostatni tydzień upłynął w atmosferze przygotowań do wyjazdu do Chorwacji: główne zakupy, pranie, przygotowywanie map, sprawdzanie pogody, ostatnie zakupy, pakowanie walizek, pakowanie samochodu. Mimo, że było co robić to nawet miałam czas, żeby sie ponudzić, poszperac w internecie, pograć w gry

Good morning Polska. Good morning Wrocław.

w 90 przez windsurferów i kajtowców co stawarza fajny klimat rekompensujący słabsze statystyki wiatrowe. Niemniej jednak na wakacje rodzinne, samochodem w odległości do 1500 km od Wrocławia nadaje się idealinie. Na 19 dni pobytu warunki do pływania czyli na nie więcej niż 6.4 były przez 10 dni

KUPOWALI SĘDZIÓW ZA GRANICĄ

podwórka. Grupa cwaniaków w tle Arbiter Roku i pewien piłkarz Legii , która kupowała sędziów wypaczających wyniki meczów, zaproponowała łapówkę polskiemu sędziemu Krzysztofowi S. wyznaczonemu do prowadzenia pojedynku między klubowymi zespołami z Chorwacji - Dynamem Zagrzeb i Szwecji - IFK Elfsborg w

step1.

będą kibiców Szwajcarii, Austrii, Czech, Hiszpanii, Turcji, Chorwacji, Włoch, Rosji, Portugalii, Szwecji, Francji, Rumunii, Niemiec, Holandii, Grecji. POLSKI. Chcemy być tam z nimi. Chcemy pokazać jaka jest siła biało-czerwonych kibiców. Że kobiecy doping nie jest tylko zbiorem kilku sopranów. Że

Newsy

wybralismy kredytu- gubie się w gąszczu procentów, franków, zdolności, ubezpieczen itd... jak ktoś nam rzetelnie nie doradzi to nie wiem... Jedziemy - chyba - - na wakacje... samochodem... nie wiemy tylko czy do Chorwacji czy do Grecji... ja najchętniej pojechałabym do Hiszpanii samolotem Kot spędził

Takie tam zdjęciowe migawki z zoo

służył jako bagażowy. Ale się zmęczyła, mama też się zmęczyła i mamine ręce wysiadły, migrena podstępnie przypełzła. W drodze powrotnej do samochodu tato zarządził zawózkowanie. Płacz i zawodzenie spacerowicze z Lasku Wolskiego zapamiętają chyba na długo. Jakies panie nawet pospieszyły z interwencją. Po

Traktorzysta ostrzelał traktorzystę

samochodem trzeci mężczyzna, wyciągnął pistolet i stanąwszy po stronie pierwszego, groził drugiemu. Policja do dzisiaj nie wie z jakiego powodu wybuchła kłótnia tak poważna, że trzeba było użyć argumentów tak ostrych jak ostra amunicja. W każdym razie policjanci odebrali broń automatyczną, którą mężczyzna

Sałatka dla K.

przyjedzie samochodem, podałbym do tego dobre lekkie białe wino, takie niezobowiązujące, mogłoby być nawet vinho verde z Portugalii, ale może najlepiej Malvaziję przywiezioną ostatnio z Chorwacji...

Weekendowa szczęśliwość i dzisiejsza nawałnica

Weekendowa szczęśliwość miała miejsce w babcinym ogródku. Świeżutko skoszona trawka, pracowicie przez Babcię pielęgnowana i wyhodowana już do postaci mięciukiego dywaniku- w sam raz dla małych bosych stópeczek. I stópeczki się rozkoszowały, wraz z resztą stópeczkowej Właścicielki. A małe sprytne

ODWOŁALI UDZIAŁ W UROCZYSTOŚCIACH POGRZEBOWYCH.

zaplanowane międzylądowanie w Azji i tam zapadnie ostateczna decyzja. Część delegacji dociera do Krakowa drogą lądową. Tak jest w przypadku Czech, Słowacji, Węgier, Białorusi i Ukrainy. Pod Wawel dotarł już były ukraiński prezydent Wiktor Juszczenko, który przyjechał samochodem. Według prognoz, którymi

Autem za granicę

– od popularnej Chorwacji, Francji, czy Włoch po tak egzotyczne miejsca jak Islandia, Andora i Macedonia. To poradnik, gdzie kierowcy dowiedzą się m.in.: jakie prędkości obowiązują w krajach, do których się wybierają, jakie są dozwolone limity alkoholu, jakie jest obowiązkowe wyposażenie samochodu