Wszystko o:

ruchał mnie w dupę

kochanice wielkie cyce..

w jej piździe. Ależ była mokra...Aż syknęła! Byłem już strasznie podniecony - Chodź tu suko.... Podłożyłem rękę pod jej dupę - Od tyłu... Wydymasz mnie od... a... ssss.. tyłuuu.. Misiu... proszę....   8211 syczała brandzlując mego ptaka ręką wciśniętą w spodnie 8211 Powiedz.. co byś chciał

Weronika

będzie ruchał ostro jej buzię, aż zaleje ją swoją spermą. A potem będzie pieprzył ostro jej cipę i dupę. Pod wpływem jego niezwykle seksownego szeptu, cipka kobiety znów była wilgotna. I znów osiągnęła orgazm, który wykrzyczała kochankowi do słuchawki. A gdy już leżała w łóżku i rozmyślała nad kolejnym

ruchał mnie w dupę

tylko glany i czarną chustę na szyi. Wyglądał genialnie! Blady, pryszczaty, lekko owłosiony na klacie, jeszcze jakoś tak chłopięco. Patrzył się na mnie wielkimi oczami, żeby więc go uspokoić i sprawić, by zaczął się czuć w tym wszystkim swojsko wydałem krótkie komendy: baczność, do ruchania wypnij dupę

Powiązana Aga

. Rozmawiałam tak z nim po cichu obserwując Age z boku. Leżała skrępowana na ziemi, nad nią wielki facet, ruchał ją mocno w usta, a w koło siedzieli podnieceni faceci na krzesłach. Naturalnie jak to samce powyciągali sobie swoje kutasy i robili sobie dobrze patrząc na to. Byli jednak grzeczni i nie podnieśli

ruchał mnie w dupę

, pisze do mnie metalowiec: HAIL WOŁEK czytam twoje blogi od lat, masz zryty łeb, ale pozytywnie. napisz jak zdobyć twoją książkę. Piekielne elo! Maciek666 Psy... Kurwa metalowcy to jest kurwa rasa wyjebana z butów w dupę przez los w momencie zawarcia paktu z muzyczną siarą. Ta biedna zgraja kudłatych

złe chłopaki na wyjeżdzie..

masz po mnie przyjeżdżać o 3 w nocy. Lepiej zanocuj u mnie, a przy okazji wydymamy Darni.. - Ty.. No oczywiście, że tak.. Będę o 11. Dzwonię do Darni. - No to szykuj się bura suko... Bruno będzie o 11. Strasznie cię zruchamy... Okej? Zawsze bije mi serduszko gdy te historie mają się decydować

Z pamiętnika Geja, gay sex cz.1

razem, gdy po pokoju rozchodził się trzask zamkniętych z ogromną siłą drzwi, Maciek wystawiał swoją dupę przede mną, a ja wchodziłem w nią brutalnie, tak jakbym karał go za to, co przed chwilą zrobił. Zauważyłem, że zawsze jebał je w dupę, gardząc ich wiecznie mokrymi pizdami. Obserwowałem te scenki z

20

w gardle... Elfka puściła jej twarz i zaczęła obchodzić jej ciało. Szybko znalazła się między jej udami i splunęła na cipkę związanej. - Jesteś dziwką. Zwykłą kurwą. Było ci dobrze, gdy cię ruchał? - Wziął mnie w dupę. Nie zaspokoił mnie. Moją przyjaciółkę zerżnął w cipę, mnie nie. Wiła się między

Lot nad Okęciem.

mi mój obecny przyjaciel - pan M. Razem rozgryzaliśmy tajniki artyzmu i motywowaliśmy się nawzajem. Mój kuzyn tak, ten sam zajebisty skontaktował mnie z człowiekiem, który w jakiś sposób odmienił moje życie. Jego system przekonań i sposób w jaki postępuje z kobietami bardzo mnie urzekł i

Deszcz

szpaleru ludzi się wychylał aby zobaczyć tą przemoczoną, chodzącą kupę nieszczęścia jaką byłem ja. Moja super emo-grzywka wyglądała jak quot Hitler ruchał mnie w dupę quot . Upokorzenie. Dotarłem do pubu, zamówiłem piwo, odwróciłem się od baru do wejścia i spojrzałem przez otwarte drzwi na zewnątrz. Już

ruchał mnie w dupę

rodzinie to jest pewne. Po kilku chwilach, gdy Jacek czyni rzeczy niemożliwe wpychające se wielką ciabatę w gębę, spomiędzy sałaty, ryby, fryt, keczupu wydobywa się z jego ust charkot przechodzący w zdanie. Kuuurwa Konnnnnrad, oglądnij się, oglądnij się. Jaka duuuupa, kuuurwa ale bym ją ruchał . Dzięki

Paulina cd.

szepnął do ucha: - O tak, nie będzie nas widział, ale będzie nas słyszał. Będzie słyszał jak krzyczysz, kiedy będę ruchał twoją cipę. To jeszcze bardziej podnieciło kobietę. - Więc mnie zerżnij - powiedziała ostrym pełnym napięcia głosem. Mężczyzna wyjął palce z cipki i odwrócił kobietę twarzą do siebie

Żarciki - ciąg dalszy

nie odezwał... quot Kazik myśli: quot Porąbani, przyszedłem w gości i myślą, że będę gary mył??? quot Minęła godzina i cisza. Kazik się wkurzył, wziął swoją dziewczynę, położył na stole, zdjął majtki i zerżnął. Ojciec myśli: quot a co mnie to obchodzi, pewnie dyma ją codziennie, ja się tych garów

Jak podrywa sie chłopaków

ruchał? Nic nie dopowiedział. Byłam przekonana ze nie wiedział co ma odpowiedzieć. Ale widziałam ze jeste mną zauroczony. Teraz mogło być już tylko lepiej. Nie odzywał się wcale i wtedy coś ze mnie wstapiło lałam go jak opętana. W pewnym momencie zobaczyłam jak w moim kierunku biegło kilka lasek

ruchał mnie w dupę

coś na światowym poziomie. quot Szaleństwa Anki Nimfomanki quot kopnęły mnie w dupę i wysłały w przeszłość. Pamiętam jak dziś - pierwszy pornos jak widziałem, podstawówka, VHS... Zaciszny pokój jakiegoś fiuta z klasy wyżej, Ron Jeremy na brzegu basenu zapodaje komuś do papy swojego wielkiego siura

Miejsca:

Naga (5)
Łochów (1)
Tali (1)
Radom (1)
Nędza (1)
Kraków (1)
Kota (1)
Kielce (1)
Błonie (1)

Firmy:

RUCH (5)
SKOK (2)
SAP (2)
Drakkar (1)