Wszystko o:

pakosc

5 dzień - zwiedzanie i miłe spotkanie

Czwartek, 5 lipca - piąty dzień naszej wyprawy. W dniu dzisiejszym w planach mamy zwiedzanie Sewastopolu. Niestety naszą wycieczkę musieliśmy odłożyć na późniejszą godzinę, ponieważ od samego rana padało. Gdy wyruszyliśmy już w podróż spotkała nas miła niespodzianka w postaci spotkania kolegów z klu

Feodosia osiągnięta - 700 km w siodle

Cel, który wczoraj sobie ustaliliśmy został osiągnięty Feodosia - bo to ta miejscowośc była naszym celem na dzisiaj. W siodle przejechaliśmy ok 700 km z czego ostatnie 80 na pograniczu totalnej ulewy. Dzisiejsza wyprawa zaczęła się od niemiłego incydentu w którym zostaliśmy oskarżeni o kradzież... r

Czas pożegnań i Mołdawska gościnność!

Na początku chcemy pogratulować Marcinowi Jagodzińskiemu, który dobrze odpowiedział na nasze konkursowe pytanie. Dzisiaj zwiedzaliśmy Odessę, a później wybraliśmy się wraz z grupą 1000 miles w dalszą drogę. W trakcie podróży nasze wspólne tourne dobiegło końca ponieważ nasza zaprzyjaźniona ekipa uda

W drodze do Rumunii

Dzisiaj po ciężkiej nocy wyruszyliśmy w dalszą drogę cel na dzisiaj to Rumunia. Około godziny 16.00 czasu miejscowego przekroczyliśmy granicę Rumunii. Niestety mamy jeden problem... Upały dla motocyklistów ubranych w ciuchy są nie do zniesienia 46 stopni . No ale deszcz byłby znacznie gorszy. Ko

Węgry i Słowacja przed nami.

Wczoraj w siodle przejechaliśmy ok 400 km zwiedzając Rumunię. Trasę wyznaczyliśmy sobie piękne i malownicze Karpaty. Wczorajszym miejscem docelowym była miejscowość Satu Mare. Dzisiaj w planie mamy przejazd przez Węgry na Słowację ok. 500 km. Poniżej kilka zdjęć z wczorajszego dnia. Ruszamy dalej.

2 dzień - zmiana planów i spotkanie z funkcjonariuszami prawa :

Drugi dzień naszej wyprawy za nami. Dzisiaj mieliśmy za cel miejscowość  Pervomaisk 629 km od Lwowa, niestety naszą trasę, musieliśmy skrócić o 100 km i nocujemy w Umaniu przejechaliśmy jakieś 560 km . Po drodze mieliśmy ciekawą przygodę z funkcjonariuszami prawa nasze przed wyjazdowe ostrzeżen

Podróż do Odessy, dzień 6

Tak jak mieliśmy zaplanowane dzisiaj udaliśmy się w drogę do Odessy wraz z ekipą 1000miles. Kolejny raz pogoda pokrzyżowała nam plany. Dzisiejsza trasa wyniosła 500 km z czego 200 jechaliśmy w deszczu, burzy i piorunach. W związku z tym, iż w trasie nie było nic godnego zarejestrowania aparatem foto

Powrót do Polski

Wczoraj w planach mieliśmy powrót do Polski przez Węgry i Słowację. Plan ten udał się w 100 i dotarliśmy do Tyńca gdzie dzisiaj mamy nocleg. Wczorajsza trasa wyniosła ok. 500 km, po drodze zwiedziliśmy Tokaj słynący z produkcji doskonałego wina. W dniu dzisiejszym wracamy do domów. Chcielibyśmy je

Pierwszy dzień wyjazdu za nami!!

Mimo małych problemów na początku podróży pogoda opóźniła nam start Po 13 godzinach jazdy dotarliśmy do Lwowa. Poniżej kilka zdjęć z dzisiejszej trasy.   Plan startu o godzinie 6.00 niestety nie doszedł do skutku wyruszamy z małym opóźnieniem. Po 260 km czas na mały odpoczynek, pogoda jak w

Wybrzeże Krymu Feodosia-Sudak-Ałuszta-Jałta aż pod Sevastopol

65279 Dzisiejszy dzień potraktowaliśmy spacerowo . Postanowiliśmy objechać południowe wybrzeże Krymu Feodosia-Sudak-Ałuszta-Jał ta aż pod Sevastopol.   Kilka fotek z dzisiejszej wyprawy: Dzisiaj lajtowy dzień, objazd i zwiedzanie wybrzeża. A zaczęło się od ciekawie podanej jajecznicy 6527

znow o jednym

ktos sie domagal notki + oto notka a. con pakosc. lat 18 wzrost niski. tradycyjne miejsce podrywu h. konsumpcja pierwsza jedynie ograniczona do pieszczot penisa i smakowania malych acz fajnych brodawek sutkowych. potem przerwa na poznawanie m. li jedynie oralna droga czyly usta usta zboczency Po

Znalezione blogi:

Enduro Team Pakość (enduro.pakosc)