Wszystko o:

niebieskie-koraliki

chciałabym mieć niebieski koralik...

Historia niebieskiego koralika i dziewczynki, do której należał, jest nierozerwalnie związana z moim dzieciństwem. Niebieski koralik był niezwykły, bo tak jak złota rybka, umiał spełniać życzenia. Moc tkwiła w jego intensywnie błękitnym kolorze.  Jak się pózniej okazało, koralik nie mógł spełnić

Z niebieskimi koralikami.

nić i zrobiłam naszyjnik z niebieskimi koralikami. Do tego kolczyki. Tak wygląda komplet. Dorobię jeszcz bransoletkę. Będę miała upomonek dla P. Dla poprawy nastroju wybrałam się na dłuższy spacer. Nogi mnie zaniosły do Empiku, nabyłam małe bigle do kolczyków i czerwone matowe koraliki. Potem po

Niebieski koralik.

Gdy byłam małą dziewczynką zbierałam koraliki. Szklane, ceramiczne, plastikowe, o najróżniejszych kolorach, fakturze, wielkości.  Głęboko wierzyłam, że któryś z nich okaże się koralikiem o magicznej mocy,  zdolnym spełnić każde moje życzenie - zupełnie jak ten niebieski Karolci. Miałam wiele marzeń,

niebieskie koraliki

Widze, ze oprocz Anety, nikt nie chce sie bawic w zagadki, a to dlaczego, mhmm? Dzisiaj bylo tworczo i wesolo, choc pracowalam caly dzien. Zabralysmy dzieciaki w podroz autobusem, na drugi koniec miasta, do sklepu z koralikami i mielismy wszyscy super zabawe. Kazdy dostal tace z przegrodkami, malutk

czarny naszyjnik 1 z niebieskimi koralikami

Przed świętami zdążyłam popełnić jeszcze jeden naszyjnik - kolejna frywolitka z niebieskimi koralikami. Miały byc jeszcze błękitne łezki, ale okazało się, ze mają tak małe dziurki, ze nie udało się ich przewlec - nic straconego - pojawią się w następnym dziele A to przykładowe powiązanie z

Karolcia i niebieski koralik

Świat mi się koralikami zaczarował ostatnio. Jeszcze kilka par uszytych z koralików : część cierpliwie czekała na wykończenie i w końcu się doczekała. ZIELONO MI AMETYSTOWA GWIAZDKA Z NIEBA PANI JEZIORA PANI PÓŁNOCY Do zobaczenia niebawem : prawdopodobnie z mniej koralikowymi pracami

Bombka świąteczna z koralików

Bombka ozdobiona koralikami szklanymi - pięknie będzie błyszczeć na choince.   KOŁNIERZYK  1. Na żyłkę nakładamy 7 niebieskich koralików drobnych - krzyżujemy żyłki w jednym z koralików. 2. Na każdym z końców nakładamy po 3 niebieskie koraliki drobne - krzyżujemy żyłki . 3. Czynność

Co kryje tornister drugoklasisty? cz.II

Witaj Karolciu!     Wydawnictwo: Siedmioróg Wrocław 2011 65279       Tytułowa Karolcia to kilkuletnia dziewczynka, która mieszka z rodzicami i ciotką. Pewnego dnia w trakcie przeprowadzki do nowego mieszkania, dziewczynka w szparze w podłodze znajduje niebieski koralik. Bardzo szybko okazuje

Polski biegun tropików

. Wiesz mamo, chciałabym mieć taki niebieski koralik. A jak masz życzenie Łuczku? Chciałabym, aby ta muszelka była różowa. Lilka, a Ty? Jakie miałabyś życzenie jakbyś miała niebieski koralik? Ja chciałbym mieć długie włosy i wyjść za mąż za księcia. To już wiem. : I jeszcze MISTRZ NAGICH

ZAPLĄTANA POTRÓJNA BRANSOLETKA KORALIKOWO - SZYDEŁKOWA

BRANSOLETKA WYKONANA RĘCZNIE HAFTEM SZYDEŁKOWO-KORALIKOWYM Z SETEK ORYGINALNYCH JAPOŃSKICH KORALIKÓW TOHO. PIĘKNE TRZY BRANSOLETKI, BIAŁA, CZERWONA I CIEMNO - NIEBIESKA *************************************************************************** KORALIKI - TOHO 11 - Opaque White, Opaque Navy

BŁĘKITNA BRANSOLETKA KORALIKOWO - SZYDEŁKOWA Z KWIATKIEM - 38

BRANSOLETKA WYKONANA RĘCZNIE HAFTEM SZYDEŁKOWO-KORALIKOWYM Z SETEK ORYGINALNYCH JAPOŃSKICH KORALIKÓW TOHO. PIĘKNY KOLOR - NIEBIESKI *************************************************************************** KORALIKI - TOHO 11 - Silver Lined Milky Montana Blue

niebieskie-koraliki

Kolejne wypociny, medalion zainspirowany rozetką Maranty, czarne kolczyki z niebieskimi koralikami rónież :

Moja historia czytania

znalazła niebieski koralik spełniający życzenia. Słuchałam także nagranych na kasety magnetofonowe bajek czytanych przez lektorów. Byłam częstym gościem w bibliotekach, na początku w naszej osiedlowej - dosyć dużej bibliotece, która została zamknięta nad czym ubolewałam i ubolewam, a później w Miejskiej

Łańcuszkowe blue

loopiki o sąsiednie i domykając je . serio, serio :D drucik posrebrzany 0,4mm, niebieskie: koraliki, bigle from empik

niebieskie-koraliki

, niemniej jednak bystre oko mojej Siostry wytropiło zbiega. obecnie spoczywa grzecznie na wierzchu, unieruchomiony niebieskim koralikiem, żeby nie przyszło mu do głowy uciekać. na linijce większej znajduje się część nici wyplątanej już z kłębowiska i znajdującej się w stanie uporządkowanym. na mniejszej

niebieskie-koraliki

coś w rodzaju rzemyka niebieskie koraliki drewniane koraliki karabińczyk zacisk do rzemyka

niebieskie-koraliki

spłyciła się do quot powieści akcji quot ... Biorąc po uwagę, że quot Karolcia quot wydaje się interesującą pozycją... coś ze mną chyba nie tak : A wyjaśniając, niedługo będę z dziaciakami omawiała tą historię to i przypomieć sobie muszę o co chodziło z tym niebieskim koralikiem. Głupio by było gdyby

moja ulubiona ksiazeczka

malina odnalazla karolcie czytana przez marysie seweryn. trzy plyty cd. slucha i maluje. slucha i wycina. w koncu bierze sobie poduche i kocyk, kladzie sie na sofie, przykrywa kocykiem i  slucha. nic poza tym. slucha i juz. o niebieskim koraliku, o karolci, o zlej filomenie. moja ulubiona ksiazka z

Dobrana para.

nbsp nbsp nbsp nbsp Nie ma Niebieski koralik cracle i zielony kwarc, ładna para kolorystyczna i ciekawa materiałowo, no a te spękania... nbsp

niebieskie-koraliki

MALUTKI UPERDZIELIŁ SOBIE GRZYWKĘ PRZY CZASZCE I JAGA H.SŁYNNA STYLISTKA MOŻE MU ZAZDROŚCIĆ POMYSŁU I ŚWIEŻEGO SPOJRZENIA AWANGARDOWEJ FRYZURY,TROCHĘ DORÓWNAŁAM ,BO JA RACZEJ ZA SYMETRIĄ JESTEM... POTEM WZIĘLIŚMY SIE ZA LEKCJE I MIAŁ NAPISAĆ WYMYSLONĄ PRZYGODĘ KAROLCI Z NIEBIESKIM KORALIKIEM

Paciorki, koraliki, kamyki..

Zbieranie, nawlekanie, patrzenie, noszenie.. Garstka tych maleństw,może sprawić tyle radości. A niektóre z nich spełniają życzenia. quot Niebieski koralik quot Karolci spełniał.. Wnętrza na zdjęciach należą do nowootwartej w Warszawie   Kuźni Koralików

Tenshowa

  Tenshowa...   Jeśli jesteśmy już w karnawałowym nastroju, proponuję ustroić również komóreczkę A dla niej proponuję dziś stylową zawieszkę wykonaną z niebieskiego koralika bicone i kulki tensha o średnicy 10mm. Jest ona bardzo zdobna - floralny wzorek i złota poświata. Całość wykończona

Kwiatkopodobne kolczyki szydełkowe

Kolczyki szydełkowe Kwiatkopodobne Długość całkowita z biglem 6cm średnica 3cm na stelażu Kordonek biały i niebieski Koraliki szklane Bigle srebrne

046. Niebieskie kolczyki

Niebieskie koraliki, jaspis dalmatyńczyk, posrebrzane rurki i posrebrzane bigle angielskie. Waga jednego kolczyka: ok. 3-4g Długość z biglem: ok. 7,5cm PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Errata 3

ciekawość. Pod wszystkimi powiekami. Podnosi słabe dłonie aż do twarzy i ociera niechciane łzy. Rozpoznaje je niczym nowe zmarszczki albo wysypkę z rozkoszy. Uniesie ze sobą wszystko, w małych walizkach - listy, pawie pióra kiedyś wpychane w cudzą dupę, niebieskie koraliki dla kochanek, jakieś smaki i

Parę centymentrów za pupę

kozaków. Teraz brzuch ja quot skrócił quot . Noszę ją dwóch wariantach: szaro-fioletowym korale Reserved, fioletowa bluzka Tatuum i szare spodnie ciążowe niebiesko-szarym niebieskie koraliki H amp M, niebieska bluzka Mango i granatowe spodnie ciążowe A i sama tunika: Amerykański Express www

kolczyki

Witam. Dodaję nowe kolczyki 1. szkło weneckie - tęcza 2. Szkło weneckie - listek 3. Stare złoto i koraliki opalizujące 4. Stare złoto i koralik opalizujacy 5. Stare złoto i niebieski koralik crackle  

Wspomnienie o wiośnie.

patrzyłam jak torebka powoli nabiera kształtu. Skończyłam ją bardzo późnym latem : Doszyłam niebieski koralik w kształcie różyczki jako zapięcie. Całość ciut nie pasuje do pory roku... lt !-- page size: 21cm 29.7cm margin: 2cm PRE font-family: quot Courier New quot , monospace font

Chmielewska i Kaktus

obejrzała sobie Pankracego ze swoim Panem opowiadających co też u Pani Babci Sąsiadki słychać. Aczkolwiek nigdy owej Pani nie widziałam. Mały chyba prędzej dałby się porwać urokowi zbublonego kundla niż Duży. On wogóle jest inny. Lubi książki. Lubi Puchatka. I nawet o niebieskim koraliku słuchał z

Zakupowo

!!! Naprawdę polecam : Kupiłam także zielony tusz, niebieskie koraliki i dwie świąteczne wstążeczki - planuję dzisiaj rozpocząć sezon na robótki Bożonarodzeniowe : Efekty powinny ukazać się na blogu już niedługo, bo wybrałam kilka małych motywów...

Lektury naszego dziecinstwa i mlodosci czytane do dzis.

, juz jako dorosla, dokupilam wszystko do kompletu, z quot Karolcia quot niebieski koralik, kto pamieta? , z Mary Poppins, w polskim przekaldzie - Agnieszka, poza tym: quot Stawiam na Tolka Banana quot i quot Sposob na Alcybiadesa quot z lektur dziecinstwa i cos tam jeszcze by sie znalazlo

Kolczyki 03

Kolejne kolczyki , tym razem wykonane bardzo cieniutką nitką w kolorze niebieskim , koraliki mleczno - białe. Wymiary : długość 3,5 cm , szerokość 2,5 cm. I tradycyjnie , dziękuję za przemiłe komentarze .

na szyje...

nbsp malachitowe korale przekladane srebrem nbsp Granaty przekladane srebrem nbsp Blekitna masa perlowa przekladana jasno niebieskimi koralikami i srebrem nbsp  Piekna zawieszka z Agatem i srebrna kulka nbsp Zawieszka z malachitow i srebrnych diamentowanych kulek nbsp Kamienie mokait

Kolczyki nr 8:

 *** Własnoręcznie robione kolczyki, Posrebrzane bigle, Z niebieskimi koralikami i posrebrzanymi gwiazdkami,   CENA: 8zł

niebieskie-koraliki

Schizma 160 Wszystko pachnie czerwienią nienasycony obfito ścią żałoby opycha si ę żarłocznie połykając każdy k ę s w trakcie kiedy krew przes ł uchuje niebieskie koraliki liczy kszta ł ty w kalendarzu

Chciałabym dostać pęk czerwonych róż...

Chciałabym dostać pęk czerwonych róż... To nic, że z kolcami. Co to byłaby za róża, gdyby kolców nie miała... Chciałabym dostać malutki pierścionek z niebieskim koralikiem... Taki   z odpustu, ale jego wartość byłaby nieoceniona, bo pierścionek ten byłby wyrazem głębokiego uczucia. Chciałabym

Dzwoneczki dwa :

niebieskie koraliki . Udoskonalilam  tylko  skrzydelka ,ozdobilam je gwiazdkami z metalizowanej ,perlowej DMC bo takie jakies matowe byly : Poduszeczki roznia sie tylko napisami ,ktore umiescilam na tyle zawieszek : Dziewczyny dlugo czekaly ale sie ucieszyly i o to chodzilo : anek-73   chyba

Naszyjnik Morska otchłań

kolorystyka, to szarość stali, turkus, róż, amarant ni róż ni fiolet . kamienie turkusowa masa perłowa, naturalne rzeczne perły w kolorze jasnego turkusu, fioletowy koral barwiony, amaranoowa chryzokola, czarna lawa wulkaniczna oraz srebrne i niebieskie koraliki jablonex. Cieta rurka jest

popielato - szafirowo - błyszcząco czyli kolejna frywolitka

Kolejny wyrób, który miał inaczej wyglądać, ale w połowie zmieniłam koncepcję......zastanawiam się, czy wykończyć stronę szrą niebieskimi koralikami - zobaczymy:-

Przywieszka z dużym kwiatem

Bardzo podobają mi się duże kwiaty w lekko patynowanym kolorze srebrnym. Postanowiłam wykorzystać taki kwiat do zrobienia przywieszki naszyjnika. Kolor dominujący to niebieski, koraliki jakie wykorzystałam to: niebieska kula fimo, czarne brokatowe kule, kule szklane perłowe, srebrne metalowe kulki

kartka urodzinowa

Małe zamówionko na urodzinową karteczkę dla Michalinki. Kartka miała być kolorowa i delikatna. Dodatkowo dorobiłam mała literkę M na drucie pamięciowym nawleczone są delikatne niebieskie koraliki.

Filcowe naszyjniki

.   Ten delikatny, niebieskawy naszyjnik nazwałam Mgiełką . Malutkie kuleczki filcowe, o średnicy poniżej centymetra poprzeplatane szklanymi, niebieskimi koralikami. Całość ma długość około metra.   Drugi naszyjnik uważam za szczególnie udany pod względem kolorystycznym i nazwałam go Kawa

Kolejne cudeńka

świątecznej: Granatowe sznurki sutasz w połączeniu ze srebrnymi perełkami i niebieskimi koralikami :  

Czterdziesty.

Potem była druga makrama, w sumie do kompletu do pierwszej:   Te dwie pierwsze razem ze zwykłą bransoletką z tych niebieskich koralików, nawleczonych na gumeczkę, tworzą fajny komplet:   Wybaczcie jakość tych zdjęć, ze zdjęciami u mnie ostatnio bywa różnie, to drugie jest zrobione po prostu

Turkusowy falstart

Tę zawieszkę od początku prześladował pech. Najpierw miała być para kolczyków - kiedy jeden z nich był już gotowy, a drugi na ukończeniu, zginął niebieski koralik niezbędny do wykonania pary. Jak książkowa Karolcia szukałam odpowiednika w obłędzie po całym Wrocławiu, ale nie udało mi się go nigdzie

Bielszy odcień bieli

zrobiłam białą choineczkę i ozdobiłam niebieskimi koralikami powstała też mikołajkowa myszka myślę że fajnie wyszło Widziałam już wcześniej wianuszki robione z płatków kosmetycznych, postanowiłam spróbować Płatek składałam i przyklejałam klejem na gorąco do styropianowego kółka efekt

408 sutasz soutache kolekcja Niebiesko mi

może zabraknąć 65279 kolekcji Niebiesko mi : Jako pierwsze ... ...nieduże kolczyki wykonane pracochłonną techniką haftu sutasz od podstaw ręcznie z użyciem sznurków sutasz w różnych odcieniach niebieskiego, koralików Fire Polish, Tile i maleńkich koralików Toho. Z tyłu autorskie wykończenie

Naszyjnik z koralików ceramicznych

ładną ozdobę na szyji.       Lista zakupów: Koraliki ceramiczne płaskie Koraliki ceramiczne oponki Koraliki drobne niebieskie Koraliki drobne fioletowe  Rzemyki     Zdjęcia i realizacja: Kozik Magdalena

Niebiesko mi :

kaboszon w otoczeniu błękitnego sutaszu i niebieskich koralików : . Obrączka srebrna : Mam nadzieję, że sprawię tym komuś trochę radości :

Książki dla dzieci

czerpię z tych rozmów. Dialog dotyczy trochę inszej: literatury, ale... No właśnie. Ostatnio pożyczyłam swej uczennicy książkę, która jest powodem mojego ww. wspomnienia pierwszoklasisty. Sprawa dotyczy niebieskiego koralika, który pozwala przenieść się w świat magii. Wiecie, o jakiej książce myślę

Podróż w czasie

niezwykły talizman albo zaczarowany przedmiot. zastanówmy się chwilę...  Zaczarowany ołówek, Lampa Alladyna, Złota rybka. Czyż nie zbieraliśmy w dzieciństwie kolorowych kamyczków mając nadzieję, że może okazać się podobny do niebieskiego koralika Karolci?  Po drugie: w postawach młodych bohaterów

Bransolety i Pazury

Zaczniemy od nadgarstka Czyli bransolety :   Kwiatuszek : Z niebieskim koralikiem : Dyndadełka jedno to kulka fimo oczywiście zrobiłam ją sama a drugie to perełka z tworzywa od Justynki :   Fiolecik taki : : Z koralikami taka zsypkowa : z zawieszką kulka kropka nie

Little Wing

Podwieczorek- lody truskawkowe-czyli zamrożone truskawki z ksylitolem pierwszy raz w życiu A ja chodzę z blenderem i mielę i mielę... Pozytywne wibracje Byle nie zapeszyć... ciiiiii......     Pamiętam taką książkę z dzieciństwa o Karolci i zaczarowanym, niebieskim koraliku co go znalazła pod podłogą

Torebka dla małej damy

kombinowałam dalej. Zmarszczyłam górną krawędz przy pomocy taśmy z materiału związałam na boku . Na taśmie doszyłam białe i niebieskie koraliki. Na koniec z resztki białego 8222 lejącego 8221 się materiału i kilku koralików zrobiłam kwiatka i doszyłam go z przodu torebki.   Dziewczynka była zachwycona

Kurs - Pisanka na Kwietnej Łące

niebieskimi koralikami 2,3mm, które tworzą nasze niebo nad łąką.  9. Ozdabiamy koszyk żółtymi kwiatuszkami, z zielonych rurek robimi łodygę i listki.  Koszyk - Kwietna łąka na Pisankę gotowy!    Materiały do wykonania koszyka: Twins Preciosa - zielone Twins Preciosa - żółte Koraliki drobne

Święta

, Spełniającej życzenia małej złotej rybki Kury ze złotym jajem, Lampy Aladyna, Sezamu Ali Baby i szczodrego dżina, Niebieskich koralików, zwierciadeł magicznych, Dywanów latających i talentów licznych. Samych miłych perspektyw, uwag błyskotliwych, Wielu ludzi przyjaznych, niewielu życzliwych. Masy sukcesów

Komplet Sea

Komplet składa się z lekkich kolczyków oraz efektownej bransoletki. Kolczyki wykonane z drobnych koralików o barwie tęczowego niebieskiego oraz elementów posrebrzanych z biglami antyalergicznymi. Bransoletka zrobiona szydełkiem z użyciem tęczowo-niebieskich koralików TOHO. Długość kolczyków ok. 3

Bransoletka z turkusem

Różowo mi....tra la la... Różowa bransoletka szydełkowa z różowym turkusem i szklanymi niebieskimi koralikami o średnicy 3,5 mm.      

13 05 2013

Popłaciłam rachunki. Prawie wszystkie, dwa muszą zaczekać do piątku. I ulga i znużenie, że znów to samo. Jako dziecko wyobrażałam sobie, że znajduję niebieski koralik, albo że mam czarodziejski młynek. Albo chociaż stoliczek co się sam nakrywa. Dzisiaj już wiem, że koralik to mogę co

Roztańczone kolczyki

Różne odcienie błękitu, migoczące na delikatnych gałązkach - tak w skrócie mogę opisać kolczyki, które wykonałam dla koleżanki.     Kilka dni wcześniej powstały również z niebieskich koralików , kolczyki z ważkami, które zostały wylicytowane na aukcji charytatywnej.  

a co na to Karolcia?

Klasa 2 b mierzyla sie z niebieskim koralikiem. Oto kilka prac uczniow pani Bozenki Babczynskiej

Broszka kobalt

Elegancka i niezwykła broszka w intensywnych chabrowych kolorach idealnie współgra z szalem, swetrem czy marynarką. W centrum broszki umieściłam oszlifowany labradoryt, który oplotłam niebieskimi koralikami Toho. Wplotłam wysokiej jakości szklane kryształki w kolorze kobaltowym oraz jasno

*147*

Czarna, zamszowa bransoletka ze złotym zapięciem na magnes, ze złotym cyrkoniowo- niebieskim koralikiem.  

być Karolcią

i znaleźć  swój niebieski koralik ... będzie problem, bo ani jednej szpary w podłodze P ale nie pogardzę też pierścieniem Arabelli , ostatecznie zaczarowany ołówek : i nawet nie wykorzystałabym ich na swoje potrzeby. no dobra , może na jedną P

Wakacje w SUDETACH - 20-25.07.2013r. Masyw Śnieżnika

są . Po odkryciu mopa z wiadrem w łazience zapadła szybka decyzja o przemyciu podłogi. Rych umył podłogę, ja w tym czasie czytałam dzieciom o Karolci i niebieskim koraliku zaczęliśmy niedawno tę książkę . Po zaśnięciu dzieci, padnięci 8211 ja z Rychem 8211 posililiśmy się na zewnątrz naszego

życzenie

Mała czyta teraz Karolcię co to niebieski koralik miała cudowny spełniający życzenia. Chciałaby taki mieć ... i zażyczyłaby sobie żeby tsunami zniknęło.

Papugi :

: Wykorzystałam tutaj sznurek sutasz w kolorze zielonym, żółtym oraz niebieskim koraliki drobne w takiej samej tonacji kolorystycznej, oraz zielone kryształy Swarovskiego i kryształowe kaboszony od Beadshop , które wygrałam w moje urodziny : Dopięłam również nowe, pozłacane bigle, które pokochałam od

Liro wodna

Przykuwająca wzrok i intrygująca bransoletka na rękę w ciekawych odcieniach zielono-niebieskich. Koraliki przypominają łuskę ryby, przepieknie mieni się w swietle. Zakończona jest gładkim zapięciem w kolorze srebra na karabińczyk. Posiada zawieszkę w postaci listka klonowego. 

Lektury Kuby klasa 2 cz. 8

o tym, co się dzieje w organizmie gdy nóż wejdzie w palec i co trzeba z tym zrobić. Bardzo fajna książka. Maria Kruger Karolcia Karolcia to zwyczajna dziewczynka, która przy przeprowadzce znalazła niebieski koralik, który spełnia wszystkie życzenia. Razem z Piotrem wypowiadają życzenia i muszą

bransoletki z kolorowych kryształków

nowe. Pozdrawiam wszystkich odwiedzających : poziomkowabizuteria o2.pl   nr 1 bransoletka z różowych i przezroczystych plastikowych kryształków rozmiar 6 mm oraz drobnych niebieskich koralików. Długość z zapięciem 18,5 cm. nr 2 bransoletka z fioletowych i czerwonych plastikowych kryształków

jeszcze jedna tajemnica

w ŻYCIU niczego nie ukradlam. RAZ tylko! raz TYLKO jeden raz taki ŚLICZNY piękny niebieski koralik u kolegi ktory lezal sobie u niego na szafce, nie wiem jakim cudem znalazl sie potem u mnie w kieszeni, no naprawde nie wiem, przykleil sie mi sie do podszewki czy co, zreszta po co chłopakowi koralik

Następny Mikołaj.

Następny Mikołaj już powstaje. Robię go według poprzedniego wzoru, ale trochę zmieniam. Chcę żeby był mniej przysadzisty. Zaczynam od czapki, do której użyłam nici białej i czerwonej. Zrobiłam baranek z kółek 3-3-3-3, na drugim i trzecim mocuję niebieskie koraliki - oczy na środkowym pikotku oraz

niebieska bransoletka

nr 244 Na pochmurny dzień długa historia :   Bransoletkę niebieską jakiś czas temu Ktoś u mnie zamówił. Przy sobie miałam tylko parę niebieskich koralików, ale Ktoś powiedział, że mu się podobają i żebym z nich zrobiła, bo ich jest mało i fajnie będą latać po ręce. Więc wyszła taka: Ktoś

Wymianka kolczykowa :D

dla miłośniczki niebieskiego koloru 8211 niebieskie koraliki Gutermann. O koralikach tej firmy też jeszcze będzie głośno w Pieguchowie:P Najpierw chciałam wcisnąć po 3 koraliki do każdego kolczyka, ale za Chiny się nie udało: Dlatego zostały po 2. I ostatnia para, która nie wiedziałam czy się

Firmy:

RUCH (2)
Opel (1)
Mieszko (1)
JaGo (1)
DIALOG (1)
Anchor (1)