Wszystko o:

miej+wyjebane

Sztuką jest mieć wyjebane nawet gdy serce pęka.

  W życiu nie chodzi o to by sympatie zdobywać. 65279                           co nas nie zabije, to sprawi, że sami chcemy się zabić 65279                           co Ty możesz kurwa o mnie wiedzieć? chcesz znać mnie, a nie znasz nawet siebie 65279    

10.04.2014

Cześć :* Jestem Aśka. Mam 18 lat. Chodzę do trzeciej klasy liceum ogólnokształcącego o profilu  matematyczno-informatycznym. Mam wspaniała klase. Najbardziej koleguje sie z Paulina jest wesola zawsze ma duzo do powiedzenia nie koniecznie na temat i normalnego xd :D i Moja Kuzynka Sylwią dogaduje sie

Arbuz, księżyc i kolejka podmiejska.

kolejnego. Uspokoić się, posłuchać świerszczy, mieć wyjebane, znowu wypić. Zrobić kolejnego. Nie schodzić z balkonu. Odebrać telefon, wypić, zrobić kolejnego. Pozostać na balkonie, wciąż mieć wyjebane. Wypić jeszcze jednego, poklepać w klawiaturę, mieć wyjebane tak bardzo, jak tylko to możliwe. Nie pić

Oszukać życie

tylko dlatego, że ja do czasów końca liceum takiej osobowości nie posiadałem. Jak debil cisnąłem w WoW a i miałem wyjebane na świat, no bo i po co się angażować? Właściwie moje życie zaczęło mieć jakikolwiek sens, kiedy poznałem sam siebie i własne możliwości... nowe kontakty, nowe otoczenie, nowe

,,W Pogoni za Władnym JA Fragmenty. cz.I V

. Wszystko planuję. Mam zaplanowany każdy krok, całe życie. Mam kilkanaście planów awaryjnych. -Twoim zdaniem jestem głupi?-Ja Twoje zdaniem mam w dupie. Wszyscy powtarzają w kółko, gdzie się nie obejrzysz: Miej wyjebane! Miej wyjebane a będzie Ci dane! Pierdol to wszystko! Olej to! Chuj mu do tego

jeszcze będzie czas by odpoczywać

odwieczna prawda, miej wyjebane a będzie Ci dane. co ma być to będzie. i pamiętaj, że Twoje przeczucia zawsze się sprawdzały. czemu więc teraz próbujesz zaprzeczyć, że na pewno nie będzie tak jak czujesz? może chcesz w to uwierzyć. nie czuję się najważniejszą, a powinnam. albo może zbyt wiele

Każdy dąży do spokoju...

Bez względu na sytuacje, relacje, każdy człowiek dąży do jednego - do spokoju. Dla jednych spokój to stan  gdy można sobie  gdzieś przycupnąć, skupić się, odizolować od wszystkich i od wszystkiego. Ogólnie mieć wyjeb***na cały świat. Stan błogi, stan w którym za długo też nie można tkwić bo

pesymistyczne smutne cz.II

kurwa . pójść na dworzec , położyć się na torach i czekać na wybawicielski pociąg . mieć wyjebane na wszystko i na wszystkich . na tych , którzy mają czelność nazywać się naszymi przyjaciółmi . spierdolić z tego świata . ziemia osuwa mi się spod nóg , rozumiesz ? ! jebana bezradność i desperacja . 14

Kota Koti w kościele i rozkosznym makijażu.

jedna młodsza laska,  w pełnym,. nieziemsko ciekawym make-up ie. 65279 Dałam jej  14 - 16 lat.  Ale Usta, to miała wyjebane , że szok, i nie w klasyczną czerwień, ale mocno kremową malinę.  Na ustach miała jej o wiele za dużo.  Ale się pomazała: kilka razy, warstwa po warstwie, aż  kleiły się jej

30.07.12r.

  Nie chcę takiego życia. Życia, w którym ciągle przed czymś trzeba uciekać. To jest naprawdę męczące. Tak, pewnych rzeczy nie zmienię, owszem, ale nie potrafie mieć wyjebane tak po prostu na to wszystko. Chyba mnie to  przerosło. Bardzo się pogubiłam i  nie wiem, jak sie w tym wszystkim odnaleźć

confused

świata, a przynajmniej w inne miejsce Europy. Tylko tak byłabym w stanie to robić, byłabym w stanie mieć wyjebane. Chyba, że byłabym w wielkim świecie jeżowców nazywanym Chorwacją. Jeżeli nie wrócisz na 3 września będę załamana i szczęśliwa jednocześnie bo nie będę musiała wydawać sześciu złotych na dwa

witam.

gdy jestem szczęśliwa , rock gdy mnie wszystko irytuje , romantyczne gdy kocham i marze o kimś , smutne gdy mam złamane serce . Jaki mam styl ? Lubie ubrać dresy , albo rurki nie jestem typową dziewczyną lubie sie pobujać w rytmie firmy albo peji i mieć wyjebane jak to sie mówi.  Kocham męskie

Bądź jak gołąb- sraj na wszystko!

Powyższe motto życiowe towarzyszy mi od jakiegoś czasu, raz lepiej, raz gorzej wdrażane w życie. Ta prawda absolutna w stylu fejsiczkowych haseł: Miej wyjebane, a będzie Ci dane dotarła do mnie wielokrotnie w sposób i bolesny i dotkliwy. Bo Choćby skały srały nie należy odzywać się do

dzisiejszy dzień sponsoruje sponiewierane na ustach wszystkich słowo: zima.

wysokim spf. nie, nie jestem nastawiona empatycznie do utyskiwaczy. wystarczy opatulić się wszystkimi posiadanymi ocieplaczami, po kilka warstw, na cebulkę, posmarować buzię odpowiednim kremem, pod szalikiem i czapką i kapturem ukryć słuchawki i mieć wyjebane. dziwne, że zima, zwyczajna faza w dorocznym

miej+wyjebane

niżej. Kiedy w końcu zaakceptujesz prawdę, łapiesz doła. Zamykasz się w pokoju i płaczesz pod kołdrą. Ale przychodzi taki okres kiedy zaczynasz mieć wyjebane na to. To przełomowy okres powstawania. Tu jestem w tym momencie. Przebrnęłam po raz kolejny przez cały proces i nie czuje się z tego powodu ani

Młodszy brat Borysa Szyca

komplet dokumentów, mam już kilka kilogramów, a jednego zjebanego świstka brakuje. Japierdolekurwa. I kolejny trip do Radomska jakbym już mało razy w tym miesiącu odwiedził to parszywe miasto. Męczy mnie biurokracja i chcę się cofnąć dziesięć lat, jak pisane niżej. Chce mieć wyjebane. Pierwszy uśmiech

How can I have feelings when my feelings have always been denied?

starania się i próbowania, obiłam sobie palce tak, że są spuchnięte i bolą do dziś. A mimo to, jest mi całkiem nieźle, być może dlatego, że na polskim zadziałała zasada ,,miej wyjebane, a będzie ci dane i kiedy opowiedziałam fragment z książki, którą czytałam przez całą poprzednią lekcję kompletnie nie

miej+wyjebane

problemy... -Rozwiązanie ? - Nie ma kurwa rozwiązania! z czasem samo się wszystko rozwiąże...     Wyjść odetchną, powdychać świeżego powietrza następnie zapalić ogień nadziei ku amp i powdychać trochę szarego dymu i ochłonąć... I próbować ciągle próbować mieć wyjebane na pewno to lepsze od

wywiady, zdjęcia, autografy

Wyprawa do Portugalii się klaruję. Lecimy do Porto, tam spędzamy 4 dni, a kolejne 6 na południu, wracamy z Faro. Znalazłem tanią wypożyczalnię samochodów. Jak wszystko się uda, to już od 17 września będziemy mieć wyjebane na wszystko. Dawno o bracie nie było. Jutro do Polski przylatuje. Mam go

Wygrałam kupon do Empiku !

. Może zacznę grać w totolotka, jak bym wygrała 18 milionów zł, rzucam prace od zaraz. Albo nie .... chodziła bym tam i miała wyjebane na wszystko .... Bo z drugiej strony zamknęła bym się w domu i została starą panną z dwojgiem kotów .... smutny koniec. Chyba że kupiła bym sobie męża :D :D za 18

*imperial march*

dzień pt.: DZIŚ WPIERDALAJ ILE WLEZIE, MIEJ WYJEBANE NA TO, ŻE NIE ZMIEŚCISZ SIĘ W NOWE CIUSZKI . Tak, z powrotem 2kg wróciły, shieeeeeeeeeet. W wakacje planuję jechać na obóz dwutygodniowy pod namiotami na mazury. I liczę, że pojadą też obiekty moich westchnień. Mam więc jeszcze trochę czasu żeby

Przypadki...

budzie gimnazjalnej do 17-18 i nie ma czasu na takie rzeczy nawiasem mówiąc u niego przypadków pewnie będzie mniej niż u mnie, co innego spontan i miej wyjebane! Będzie Ci dane! a co innego muszę odrobić fizykę i napisać parodię Świtezianki , przeżyłem bez takich rzeczy, robiąc masę innych, całując

Marzenia...to wszystko co mi zostalo.

lepsze jutro..     Przeglądając archiwum na GG zrozumiałam,że wtedy byłam szczęśliwa,pomimo trudnej sytuacji miałam kogoś kto był przy mnie..     Nienawidzę tego gdy tęsknię za kimś,kogo nawet nie obchodzę..     Sztuką jest mieć wyjebane,gdy odchodzi ktoś kogo kochasz...     Nie lubię kłaść

Wartość czasu zależy od osoby, z którą się go traci .

nawet czasami już czuje że ich tracę . . . . .   MIEJ WYJEBANE . . ALE NIE NA LUDZI KTÓRYCH sam RANISZ .        CZASAMI NAWET DOBRY RAP NIE POMAGA .    RADOŚĆ JEST WARTOŚCIĄ ŻYCIA .    MORZE MARZEŃ I MOŻE SIĘ SPEŁNIĄ .    ŻYCIE JEST JAK GOING TO NIGDY NIE WIESZ CZY TO SIĘ SERIO WYDARZY .  

Ten z lodami o smaku ciasteczkowym

irańskiego na oglądanie arcydzieła amerykańskiej sztuki filmowej pod tytułem 8222 Piraci z Karaibów 4 8221 , w dodatku w 3D, so what. Polecam wszystkim serdecznie mieć wyjebane. I któż to za mną trafi, c 8217 nie. a jeszcze poza wszystkim, to chcę tak o ło jak pod spodem. Who s in...?

Krótki SMS.

, zachciało.       Naczelną zasadą mojego studiowania jest Miej wyjebane, a będzie Ci dane - sprawdza się, na serio. Im bardziej się do czegoś przygotowuję, tym gorzej na tym wychodzę. A im bardziej nie jestem przygotowana, albo robię coś na ostatnią chwilę, tym lepiej na tym wychodzę. Ironia losu

jak się napić piwa nie posiadając pieniędzy...

zaśniesz. do mnie najpewniej powiedziała: miej wyjebane a będzie ci dane. tylko, że tamtą puknął wreszcie książę nekrofil po stu latach! a co ze mną? 

Jak ryba w wodzie

. Rozebraliśmy się na klaty, zdjęliśmy buty i mieliśmy wyjebane na wszystko.  Całemu wydarzeniu towarzyszyły jakieś zabawy z browarami, które wymyślaliśmy sobie w czasie samego spożywania. Upolowaliśmy nawet takiego małego gada, któremu cyknąłem fotkę O, proszę, zobaczcie: Mam też pare innych fot

:-

pt : ja mam pierszeństwo i idę na pewniaka. No to bym sie zdziwiła... Poczatek roku cudowny,oby tak dalej:- Wprowadziłam cudowną zasadę :miej wyjebane a będzie Ci dane:- słuchajcie,działa!!  och gdybym tylko zgubiła z 5kg,albo od razu z 15 :- ale pracujemy nad tym.  

miej+wyjebane

Siemanko Na początek dodam kilka fajnych opisów na gg d -Lubisz mnie chociaż trochę ? - Nie ... Ja ciebie KOCHAM   To uczucie, gdy chcesz mieć wyjebane ... a jednak ci zależy   Gdyby w życiu istniała opcja Cofnij Ehhh...   Nie jesteś idealny, ale i tak cię kocham 9829   Chciała

Audentia

się okazało, że to działa? hmmm niektórzy kierują się zasadą Miej wyjebane, a będzie Ci dane taaaa... tylko że Wyjebane też trzeba umieć mieć . hah... tak. Chcę być odważna. Chcę: a narazie uciekam cieszyć się moimi 2 dniami wolności :   nutka na dobranoc  :    

Porządek

toaletowej, wanna sama się myje podczas brania kąpieli a na resztę można mieć wyjebane. Wiadomo, jak śmieci leżą przed drzwiami na klatce schodowej to znak, że jest to porządne mieszkanie. Teraz przejdziemy do poważniejszych rzeczy. Porządek na ulicach i w życiu codziennym. Ostatnio oglądałem film Tarantino

lekka chujnia.

, a są one ogromne lt 3   Nauczę się mieć wyjebane, obiecuję... 65279  

Być jak Tommy Lee Jones w Ściganym

przypomniała - Łysy, szedł skrzydłem, dogrywali do niego a on, kurwa, nie trafiał. No nie potrafił albo był pijany, ewentualnie miał syfa na mózgu i zaczęło mu się na oczy przerzucać. Możliwe jest też, że miał wyjebane i poczucie humoru, w takim układzie cofam, co napisałem wcześniej. Dość powiedzieć, że nie

JA JESTEM PRZECIEŻ INNA CZ.1

faktem że nasza psychika jest słabsza. Tak już zadecydowała natura ale czego można się spodziewać po ich wrodzonym sadyzmie. One mogą mieć wyjebane na Twoje ambicje i plany, cele i marzenia o ile nie mogą na tym czegoś ugrać i nie doprowadzi to w jakikolwiek sposób do polepszenia ich pozycji materialnej

Przemyśliwiec

maile. A drukować to to to nie. Z siostrą rozmawiać nie mam zamiaru. I w ten właśnie sposób mam już level 37 na facebook owym cityville. Pozdro! : Jestem całkowicie zafascynowany zasadą roku 2011, która brzmi: Miej wyjebane, a będzie Ci dane . Tak bardzo bym chciał totalnie przestać się przejmować

Jak z rękawa

. Moje oczy są magnetyczne, dlatego tak peszą. Jak to mawiał mój prawie Ex. Miej wyjebane a będzie Ci dane. Akurat z tym miał całkowitą rację. Dałam sobie spokój a faceci sypią się jak z rękawa. Piszą, dzwonią! Wpatrują się, pożerają wzrokiem, pytają, zaczepiają, nie dowierzają, po cichu kochają

frajerka ?

jest takie nowopolskie przysłowie : miej wyjebane, a będzie Ci dane . młodzieżowe. zrozumiałam przesłanie . dotarło do mnie, że po raz kolejny ktoś ma w doopie, a ja znowu pomagam. Amica by mnie trafnie określiła.

Opisy Na GaDu - GaDu

słuchawkami w uszach, I zdajesz sobie sprawę, że Nie masz nikogo komu  by Ciebie brakowało, że tak Naprawdę nie masz nic ..   że nic się nie stało, Przed sobą role gram ..   czuję się jak manekin bez rąk, Swym zachowaniem, popełniłem błąd .   Sztuką jest mieć wyjebane, Nawet gdy pęka

Rap między nami .

          ,, Ludzie tak pędzą jak opętani , jak opętani            ,,  Nie wiem jak żyć by być tym kimś kimś kto mimo to myśli o przyszłości                 ,, Bo to co ważne dla mnie jest , nie zmienia się mimo żyje się             ,, Miej wyjebane a bendzie ci dane                  ,, Tam gdzie

Kochamy polskie seriale część 14

sobie wymyślić swoją własną wersję i mieć wyjebane na fakt kasacji. No i mam zgryz. Jak podobali się wam Heroes, macie dwa dni do zabicia i świadomie przyjmiecie na klatę fakt, że Alphas to serial bardzo podobny, możecie obejrzeć. Jak nie, to nie. Ale jak nie, to stracicie szansę na to, żeby mi

Wpis Polityczny

kraju została w domu i miała wyjebane, bo myśleli że co... że jak nie pójdą zagłosować to nie będzie żadnego prezydenta? Litości! Mnie też nie odpowiadał żaden z kandydatów, bo jeden jest miętki, wystraszony wszystkich, przesadnie poprawny politycznie... a drugi jest chujem. Ostatecznie, na szczęscie

a nico to sen

brakuje mi mojej własnej grafomanii tutaj.  nie no, jasne, nadal mogę.  tylko jakoś czuję się z tym głupio.  dzisiaj opowiadałam Felernemu po co robię zdjęcia.  po to samo miałam blogaska, rejestracja rzeczywistości przez pryzmat mnie.  dobrze byłoby nauczyć się mieć wyjebane na własne zahamowania

miej+wyjebane

matura zdanaaa! uuu my to jednak geniusze jesteśmy! ho ho ho....ale jakie emocje były...znaczy tylko bicza miała emocje... reszta olała wszystko z góry na dół... mieliśmy siedzieć razem na skajpaju i czekać na wyniki yhym.... wszyscy poszli spać i mieli wyjebane...:P biczka kochana czekała

miej+wyjebane

KOLEJNY NUDNY DZIEŃ  ,NAWALA ŁEB A TU KARTKÓWKI , SPRAWDZIANY ITD WY TEŻ NIEDAJECIE RADY  ? PAMIĘTAJCIE GDY KTOŚ BĘDZIE WAS  OBGADYWAŁ  ŚMIAŁ SIĘ Z WAS  MIEJ TO  GDZIEŚ UBIERASZ SIĘ JAK SIĘ TOBIE PODOBA  A NA WSZYSTKO MIEJ WYJEBANE  . KIEDYS BYŁAM GRZECZNA MIŁA , ALE TO  JUŻ CZAS PRZESZŁY

Strawberry fields forever

resztę skrzyń na górę i stwierdziliśmy, że sobie popatrzymy na ten kawałek, który dali radę ci lepsi studenci rozstawić. Oczywiście ja z kumplem, bo Czerniaków miał wyjebane na uniesienia ducha. I powiem wam, że się cieszę, że przyłożyłem, tfu, cegiełkę, do tej wystawy. Widzicie, oczy tych figurek były

Posłuchaj maleńka

popijałem ją gorzałką  i rzeczywiście nabrałem pewności siebie, życiowej werwy, a nawet pewnej wesołości. Świat wydawał mi się całkiem znośnym miejscem. Poznałem kilka kobiet, których wilgoć dobrze wpływała na moje samopoczucie. Gdybym był raperem, to bym nawinął pod skoczny bit, że miałem wyjebane. W

Postanowienia przednoworoczne

Decyzja o zmianie pracy była jedną z najlepszych, jakie mogłam podjąć. Normalna umowa, normalne warunki pracy, bardzo fajna ekipa. Ludzie, którzy poza pracą mają swoje pasje i marzenia. Dzięki temu nikt się nie zarzyna. Po pracy mogę mieć wyjebane, przez pierwszy tydzień nie odpalałam nawet

Plany na przyszłość?

jak dzisiaj miałbym wyjebane a nie zajmował się Tobą. Przykro mi, że tak o mnie myślałaś. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ - Italicised lies, headlines, bold type 65279     ~John Nolan  - Uczucia!? A co to? ~Olimpia

After second.

Kolejny egzamin do przodu! That s right, motherfucker! Nie rozczarowałem się wyznając politykę miej wyjebane a będzie Ci dane. Wczorajszy wieczór spędziłem pijąc piwko i grając w League of Legends.    Także, mordeczki, nie przywiązujcie się do sesji jak do miłości waszego życia. Czasami warto

1281. Full Frontal Nudity II ...

cieszyć chłopięcą nonszalancją i nie przejmować spojrzeniami, opiniami i normami miej wyjebane, a będzie Ci dane , chodzi mi wciąż po głowie 8230 Podnieta, satysfakcja i ładowanie akumulatorów musi wystarczyć na cały rok jako namiastka życia seksualnego 8211 nie jestem mieszkańcem Sydney ani

SPRUBÓJMY

mamie Miej wyjebane, a będzie Ci dane . Uznałyśmy, ze jest to całkiem dobre i nie całkiem stare polskie niby przysłowie. O nikogo nie muszę zabiegać. Są przy mnie Ci, którzy są tego warci i mnie uszczęśliwiają. Tutaj trzeba być samolubnym. Nieważne, czy widzimy się raz na kilka miesięcy. Niekiedy po

Mam wyjebane i chuj

Na pewnym portalu społecznościowym jest grupa Miej wyjebane a będzie ci dane , czy jakoś tak. Oczywiście uważam, że kliknięcie lubię to na tej stronie jest żałosne, więc tego nie robię, ale to hasło to GOLUSIEŃKA PRAWDA 65279 . Piszę sobie pamiętniczek, w którym narzekam na wszelkie zło tego

..a będzie Ci dane

naczyń, tylko legalnie położyłam się i leżę. Może pomaluję sobie paznokcie na niebiesko, ot taki kaprys. Ogólnie rzecz biorąc mam wszystko gdzieś.  Jak ktoś kiedyś powiedział: : miej wyjebane, a będzie Ci dane    

cywilizacja śmierci

przeżywam intensywnie, a sukcesy bagatelizuję, toteż stwierdziłam, że w sumie sukces żaden i generalnie chyba nawet nie trzeba być pięknym, żeby się jakieś towary przypętały - wystarczy tylko być pijanym i mieć wyjebane. Zwłaszcza, że towary były takie sobie, z wyjątkiem fryzjera któremu jak wiadomo nie

smutne opisy cz. IV

, miej wyjebane , spróbuj . myślisz do chuja, że nie próbowałam? skoro masz mi tak pisać, proszę cię nie pytaj co u mnie, jak z nim, daj mi spokój, daruj mi. to, że ty nie jesteś stała w uczuciach, nie znaczy, że ja też będę. 10.- pamiętam jak obiecałeś mi, że nigdy nie odejdziesz. 11.- nie zrozumiesz

Niektórych ludzi nie można zatrzymać , przychodzą tylko żeby odejść.

plakalam, plakalam jak male dziecko, bo taka bardzo zostalam skrzywdzona przez osobe, na ktorej mi cholernie zalezy, w ktorej sie zakochalam jak jakas malolata. On? On sie mna zabawil... Bylam mu do jednego.... To boli... On tego nie rozumie.. On ma na wszystko wyjebane... Bo podobno MIEJ WYJEBANE, A

Lecz się sam, broń sie sam, to po cholerę nam Państwo

trzeba się samemu zatroszczyć i z nikąd pomocy nie ma, zwłaszcza jeśli chcesz działać zgodnie z prawem Wniosek z tego jest jeden. Trzeba być jak Marcin P. Mieć wyjebane na system sprawiedliwości i inne bo wtedy jest się nie do ruszenia. Bo już dawno stwierdzono że w tym kraju najgorzej mają uczciwi

Jezu mój...

Mieć wyjebane. Na wszystko. Na opinie, na osądy. Być na luzie. Bawić się. Mówić, kiedy się chcę. Milczeć. Prosić. Mieć grunt pod nogami. Kochać siebie. 65279

handlując przehandlowali i mnie...

Nawet nie zauważyłam, nie mrugnęłam po prostu nie zdążyłam. Wszystko to odbiło się jednak na moim zdrowiu i samopoczuciu. Może faktycznie, jak mówił idol dzisiejszej nastoletniej masy : miej wyjeb...a będzie Ci dane. Szkoda, że już masą nastoletnią nie jestem i wdrożenie w swe dorosłe życie

Powrót do pracy

jedno szkolenie. Jedno jest przeciwkradzieżowe, drugie przeciw pożarowe. Przeciwkradzieżowe pierwsza tura już się odbyła - we wtorek. Ale ja miałam dzień off i miałam wyjebane - zapisałam się na czwartek. Wiedziałam że moją zmianę zaczynam o 14 i będę miała cały dzień rozjebany. Ale coś wymyślę - do

Dźwięk tygodnia vol. 79

nie pozwala szybko się poruszać w wieku 21 lat . Jednak za rok, może dwa, będę zdezelowany jak 35 latek. Całe życie nie da sie niestety zapieprzać, bez chwili zatrzymania, a szkoda. Przydałyby się wakacje. OD wszystkiego i od wszystkich. Wyjechać na miesiąc w Bieszczady i mieć wyjebane. Kiedyś stąd

Początek czegoś nowego.

parze z tym idzie świadomość, że nie wszyscy są czyści. Za małolata miałam wyjebane, a teraz siedzę w tym pieprzonym syfie. Słucham tylko siebie, bo pozostali gadają głupoty. Pie*dolić głupoty za czyimiś plecami to każdy umie, ale żeby mijając się na ulicy, spojrzeć prosto w oczy to już w ch*j ciężko

Popopor!

wydarzeń doprowadza mnie do ataku histerii, ale od wczoraj przyjęłam taktykę miej wyjebane a będzie Ci dane . Myślę sobie że, jeżeli przestanę reagować emocjonalnie to ktoś się wreszcie znudzi, znajdzie inną ofiarę, a moje życie wróci do normy. A wracając do początku, dziś pierwszy dzień nowej taktyki

Wnusiu, daj już ten Morbital

swoją gasnącą świeczkę. Rozumiesz, że kiedy na komputerze miga trzydzieści-o-kurwa-wiadomości , kontaktu dopomina się ktoś tam, chcą czegoś tam, musisz mieć wyjebane, po prostu musisz, bo twój umierający powoli kot jest w tej chwili najważniejszą we wszechświecie istotą.   W końcu jednak nadchodzi

...

kurewsko bolało to , gdy powiedziałam żartem że piszesz za dużo i dlatego ci tel padł a ty nie zaprzeczyłeś nawet! Kim ty naprawdę jesteś ?jaki naprawdę jesteś? Kurwa miało nie boleć miałam mieć wyjebane sory nie potrafie . Zawsze bujałam się w nieodpowiednich facetach kolejny jesteś do tej cholernej

Stosunek.

Można tracić zaufanie lub nie mieć go wcale. Można się z kimś liczyć albo mieć wyjebane. 0 1 cała matematyka. Naprawdę nie pytaj, co u mnie?, ja nie wiem co odpowiedzieć. Tak samo jak rok, trzy lata temu. Trochę innych twarzy obok, trochę mniej. Więcej lat.  A tak, to tak samo.  Przytulę, zapomnę

121.

, a nie cudownie ci się udało bo TAKICH cudów kurva nie ma! Więc daruj sobie.. Jak zdałeś średnio, ale zadowalająco to miałeś wyjebane, a jeżeli nie zdałeś wgl to jesteś idiotą bo przy tym poziomie edukacji w pl, od samego uważania na lekcjach możesz zdać : Przechodząc do meritum tejże notki

No to zaczynamy :

? 8221 8211 pomysłałem i szybkim ruchem ręki starałem się go schwytać, ale jebany chyba jakimś ninja był bo zaczał chodzić po pionowej ścianie i na swoje nieszczęście wszedł za komodę, której sam nie byłem w stanie odsunąć, a że byłą późna noc to miałem wyjebane. Pozostało mi nadanie mu imienia

Odchodzę.

mogę. Pomysl że, no nie wiem powiedzmy w listopadzie piszę do Ciebie smsa obiecuję, że  nigdy nie wrócę do narkotyków . Uznałabyś mnie za idiotę. Będziesz mieć na mnie wyjebane. Ja: Nigdy nie będę mieć na Ciebie wyjebane rozumiesz?! T: No właśnie o to chodzi! Masz mieć wyjebane na mnie! Ja

gajerek ...

 chętny tyłek. Typowo dres jebanie :p Wczoraj waliłem się z kolesiem koło 40 na karku. Spoko facet,  Ot, musiał sie odstresować po pracy. Ja też. Poznaliśmy sie na czacie. Szybka piłka, foty i ustawka. 65279 Miał wyjebane auto. Szybkie obciąganie, Wywalił pałę z rozpora ładny i gruby kutas , i napierdalałem mu

Chodź ze mną..

najlepszym dniem ferii. Przez chwilę mogłam odetchnąć, mieć wyjebane na wszystko, niczym się nie przejmować.. Po prostu nie było czasu przy tych dziewczynach, które albo mają adhd, albo to ja jestem jakaś ospała, na jakiekolwiek zmartwienia. Oprócz tego jednego - prawie złamały mi nogę. A dzisiaj? Dzisiaj

Dzień I

Nawet nie wiem po co to pisze. Wszystko jest teraz takie trudne, beznadziejne. Czy to jest normalne że osoba Ci bliska . Osoba którą kochasz jest tylko twoim przyjacielem? I jest tak czasami, że na niektóre osoby musisz mieć wyjebane. Czasami to pomaga. Ale gdy ta osoba jest twoim wszystkim? Jak

AD. Kompot z suszu

A propos ostatniej notki i wyjebania. Tak mi się przypomniało: quot miej wyjebane a będzie Ci dane quot . Hmm, może czas na zmianę życiowego credo?

new people.

działa to dziwnie...bo obraca się to w zasadę miej wyjebane, będzie ci dane ...i oni tą ciszę traktują jako wyzwanie i chcą mnie zdobywać ... dzisiaj w końcu kupiłam swój ulubiony koncert: trochę to straszne...okazuję się, że jak chcę kupić jakąś książkę, czy właśnie koncert to na myśl przychodzi

Odjazd Shae

, bez pożegnania z J-Z. i M. powiedziałam żeby poczekał jeden dzień i że jeśli chce wyjechać to spoko, ale niech to zrobi jak trzeba, powiadamiając o tym wszystkich a nie jakby miał wyjebane. Tak miało być.  Na drugi dzień w pracy dostałam od J-Z. smsa że po moim przyjściu z pracy idziemy na impreze

Jestem taka ?

przyjechać i wyłączyła tel w ogóle jego matka to sie zachowuje tak jakby na niego miała wyjebane . W końcu jednak sie zgodziła przyjechać. Przez ten czas czekałam z nim niedaleko knajpy. K oczywiście próbował być blisko, tzn łapał mnie za rękę lub próbował sie przytulać, nie to żeby mi to jakoś

8 sierpień 2010

miała wyjebane, a to że lubi imprezować to ma prawo, obie pracujemy cały tydzień wiec chcemy w weekend potańczyć i tak wygląda nasze imprezowanie ,ona wczoraj tylko wypiła 4 piwa Koza: A ty kurwa 10 i flachę Ja: 8230 a jak jej nie znasz to nie mów że jest kurwą, bo jestem z nią praktycznie 24h i

Grrr...Czyli spowiedz małego rozpustnika.

Witam, cześć i czołem! Gdy myślę o jutrze zalewa mnie morze, co ja mówię w sumie cały ocean strachu. 3 Często mówię że mam wyjebane miej wyjebane a będzie ci dane słyszałam od ludzi gratulacje, za to jaka jestem silna. Ale persona to stworzenie wredne.  próbuje sobie wmawiać że ten tydzień

django

No poszłam,sama. Skończyłam zabawę o 4 nad ranem. Szkoda mi tylko niewykorzystanego biletu a nie znalazłam juz nikogo pół godziny przed seansem. A nie mogłam zwrócić. Przez chwilę siedziałam tam na pełnym wkurwie ale po 15 minutach już się wyluzowałam i miałam wyjebane na wszystko. W końcu poszłam

jestę marudą

elfem, mieszkać jakimś pięknym miejscu i mieć wyjebane na studniówkę, matematykę i krula Ale nie jestem i jest mi smutno.   Jeśli cokolwiek mam tańczyć, to jedynie walca do tej właśnie, wyżej wspomnianej piosenki.   http: www.youtube.com watch?v _NmuwB6QrzY 65279     Dobranoc kotki, idę

Pierwszy wpis

Zawsze zastanawialiście się czemu niektórzy ludzie was nie lubią a kiedy się dowiadujecie zdajecie sobie sprawę że według was nie mają racji? Jeśli tak to mam dla was radę: miej wyjebane. Często słyszałam te słowa i za każdym kolejnym razem miałam tego dosyć, łatwo powiedzieć trudniej zrealizować

Ludzie mówią....

- traktuję go jak obcą osobę. Czyli gorzej niż pająka w mojej wannie. Szanuję tych, którzy szanują mnie. Prosta a tak skomplikowana dla niektórych zasada. Zresztą wyrymowana przez Liroya dobrych naście lat temu. Więc po co się przejmować. miej wyjebane a będzie ci dane ... : O tak! Mam wyjebane co inni o

Tylko spokój może na uratować...

Mam mieć wyjebane? Bo to chyba będzie jedyne rozwiązanie. Zacząć pierdolić jego spotkania z kumplami, piłki, meczyki i wszystko co jest z nim związane i to, że wybiera zawsze ich, a nie mnie. Tylko spokój może mnie uratować, jeżeli łzy, tłumaczenia i rozmowy nie pomagają. Nic innego mi już nie

Notka o chujwieczym.

jak ciota i że kiedyś taka nie byłam. Kiedyś. Kiedyś to siedziałam z wami na ławce całymi dniami i napierdalaliśmy Perełki za 1,99zł. Kiedyś nie pracowałam, w szkołę miałam wyjebane, w sumie i tak nie dowiedziałam się w niej niczego ponad to czego już bym nie wiedziała. Matematyko chujciwdupę. 2

Życie .. chyba moje.

tego wszystkiego dość, tych ciągłych bezsensownych słów od innych jaka to ja jestem i różne obelgi na mój temat, ale stwierdziłam że mam już wyjebane, tak szczególnie na wszystkich już mnie nic nie obchodzi, tak wiem że mieć wyjebane to niby dziecinne podejście do życia ale co robić. Jeśli nie masz

miej+wyjebane

chyba lepiej żeby z powrotem tak było. Żebym miała wyjebane na to, że Cię spotkam. Mam wrażenie że się Ciebie boję, ale to chyba tych wspomnień, nie chcę do tego wracać, nie chcę już płakać, nie chcę się ciąć i się krzywdzić. Nie chcę krzywdzić swojego ciała. Można zabić ciało, co innego zabić duszę

miej+wyjebane

na wszystko i na wszystkich, więcej radości. Ale po co? Zawsze można mieć wyjebane w dzień, udawać kogoś innego albo nic nie rozumieć, przyjść do domu, biegać po lesie, a wieczorem oglądać seriale filmy ubrania w łóżku. Wstawać rano, i budzić się filiżanką kawy, ubierać na siebie 1000 zł i mieć

Nie umiem wymyśleć tytułów s

będą myśleć że jest ok i nie będzie zbędnych pytań a Ty będziesz mógł mieć wyjebane Doooobra dość na dziś, przepraszam za nie składność. W ogóle to ja jestem nie składna, więc no wiecie eh

27.04.2014r.

  Chciałam napisać coś mądrego, ale nie napisze. Bo nie jestem mądrym człowiekiem. Mam okres, zdycham, chce mieć wyjebane na wszystko, nie umiem. Los mi się odpłaca za moje życie. Tak, los wcześniej czy później się wszystkim odpłaci za to, jacy byli. I nauczy pokory. Bozia jednak jest

Zdrada poraz kolejny...

zmęczona ,że ten jeden dzień wolnego zrobił mi bardzo dobrze. Jeden dzień wolnego, który zarządziłam sobie ja sama. Oczywiście według wielu osób powinnam była go poświęcić na przygotowania do otwarcia,ale ja miałam wyjebane . Postanowiłam więc zaszaleć w imprezowni. Przed pracą skoczyłyśmy z koleżanką

miej+wyjebane

się kłócić bo to nigdy na dobre nie wychodziło. Staram się z każdym żyć dobrze i mieć wyjeb... na wszystko .     Życie jest małą ściemniarą, wróblicą, wygą, cwaniarą. Plącze nam nogi i mówi idź ! Nie wierz, nie ufaj mi ! Życie jest małą ściemniarą, francą, wróblicą, cwaniarą. Plącze nam nogi i

Depresja.

tok myślenia by czuć się dobrze, ale czujesz się źle 65279 .  Możesz mieć wyjebane, bo się nie angażujesz, nie dlatego ,że nie chcesz 65279 , nie masz okazji :P J:   Haha nie wiem ile w tym prawdy Ja sie tyle razy przejechalam na ludziach ze juz sram na to xd a jak sie zdarzyl ktos kto dawal mi

starym przysłowiem

Miej wyjebane, a będzie Ci dane. Sprawdza się częściej niż Ci się wydaje.

Jak jasno stawiać granice ...

miał wyjebane w moje uczucia więc czemu ja się martwiłam jego? Zakończyłam kiepsko ,ale to tylko dlatego ,że byłam nim potwornie zmęczona wyssał ze mnie całą energię jaką posiadałam. Co mam na myśli mówiąc o wysysaniu mnie - ponieważ byłam nim silnie zauroczona i uzależniona od niego moja uwaga była

czasami rzucam mięchem...

dopraszaj się to co człowieku ustawa, państwo zapewnia w mowie i piśmie...ja pracuję ,ja się staram... i nie wystarcza i ciągle za mało,, a oni -dłużnicy alimentacyjni,oni nie mogą,nie muszą..im jest wolno mieć wyjebane...niemoty jedne...

Znalezione blogi:

Moje życie, Moje przygody, Wszystko co sie dzieje...

Miejsca:

Warszawa (3)
Praga (2)
Kota (2)
Łyse (1)
Wrocław (1)
Wiśniowa (1)
Warta (1)
Turek (1)
Toyota (1)
Toruń (1)

Firmy:

RUCH (2)
Prochem (2)
Google (2)
DIALOG (2)
YouTube (1)
Wawel (1)
Toyota (1)
Nike (1)
Microsoft (1)
Metro (1)