Wszystko o:

miej+wyjebane

miej wyjebane, a będzie ci dane

Dzisiejszy dzień stoi pod znakiem dziwnych zachowań u facetów. Y piszący o tym, jaką ma na mnie ochotę i nie odpuszczający, mimo zlewania go. T. który coraz bardziej się interesuje i coraz częściej odzywa, no i chłopiec od zdjęć, który sobie nagle o mnie przypomina. 

4.

Z okazji : niedzieli tego, że mi smutno tego, że jestem głodna tego, że musze wstac ok. 6 rano tego, że to pomysł Joanny tego, że On się uczy tego, że miałam nie pic - a wypiłąm jedno piwo 21:26 i wielu innych rzeczy... ... NAPISZĘ NOTKĘ! Notka ta jest o tym, że mam na

Bla bla bla.

Hej haj heeeelooooooł. To znowu ja. Lubię pisa ć Blogi. Więc zacznijmy jeszcze raz. Pewnie skoro nie pierwszy to i nie ostatni.   Słodko rozwala, coś wibruje, coś przytłacza mnie O jakie w naszych oczach śpią demony Przecież jesteśmy tacy młodzi, tacy młodzi Ludzie nam tego nie wybaczą

Notka nr 3.

Szaleje, szaleje, nie sądziłam, że będę pisac tu sobię. Chciałam tylko napisac : MAM FERIE!   I chcę JUŻ do mamusi:

Łajza O życiu za młodu - fraszka refleksyjno-przemyśleniowa

Myślę sobie o życiu młodych trochę. Nie wierzę nigdy w obietnice płoche. Sentencja to złota, ktoś miał gadane: quot Miej wyjebane, a będzie Ci dane! quot Sprawdza się wszędzie, więc nie martw się wcale, Olej to wszystko i miej wyjebane! - - - - - - - - - - - - - - - Widocznie świąteczny okres

9.04.2011

Miej wyjebane a będzie Ci dane! Obłuda sięga zenitu. Nie bedzie to super wyjechany blog, ale  opowieść o studence żyjącej w wielu wymiarach, która i tak nie jest sobą bo nie wie ja nia być, żeby niezginąć w wielkiej stolicy... 10.42 Niesamowity ból głowy mnie budzi.Kac. Dobrze, że to dopiero

Czemu lejdi D czuje się źle?

ostatnio czegos ważnego... nie chcesz być miła? to qrwa nie bądź. miej wyjebane w ludzi i mów im to w twarz, bo jeśli tak uważasz - to tak jest

... co sobie chcesz to sobie myśl ... ja mam oczy roześmiane ...

pesymityczno-realistyczne poglądy kiedyś pokarze Ci się w tej niebieskiej bluzeczce, * Brewerkowi Dawidowi za pewne 2 słowa, za tak prawdziwe słowa, które tylko brat może powiedzieć.. kochany jesteś, * Ejsowi za quot miej wyjebane na wszytsko quot i przyznanie się, że tylko ja mam takie smutne oczy

Małpki są kotem

. Dlatego wirtualna piątka dla najlepszego ziomka na świecie,który nieważżżżneee jest 1 m ode mnie,ale jest zbyt zaaferowany grą Aaaa,zapomniałam. Od dziś wyznaję zasadę : Miej wyjebane,a będzie Ci dane :

Madryt, Mediolan, Paryż, Giżycko

. Następna będzie niosła ze sobą więcej akcji, krwi, seksu, ważnych treści i istotnych przesłań. A teraz oddalam się na omlet z przepiórczych jajek przywiezionych wczoraj z Belgii z dodatkiem sera z Normandii. Ależ rozkoszna pychotka. 1 Uczyli przez 12 lat w szkołach na studiach mieli wyjebane na moją

Spieprzyłem lub spieprzę

trwający do dziś Szukanie dziewczyny, którą pokocham z wzajemnością - chyba spierdoliłem, bo zwątpiłem w siebie, a lenistwo podsuwa mi pomysł: miej wyjebane! i mam PRZYSZŁOŚĆ Teraz dopiero się zacznie. Mogę tyle w nadchodzących latach spierdolić, że nie wiem, co wybrać. Parę przykładów: - mogę

O podejściu do... zębów?

Ostatnio wszyscy mają wyjebane na wszystko. Ale jak się okazuje, wyjebane można mieć także zęby. Jak mówi staropolskie przysłowie : Miej wyjebane, a będzie ci dane . Tylko jak interpretować to w tym przypadku? Macie jakieś pomysły?

oceana - cry cry

przyzwyczajam ale i szybko odzwyczajam. Oceana - cry cry, prom i zajebsta nocna faza. To bylo cos.. Chyba trzeba miec wyjebane. Po doswiadczeniach swoich i innych wiem ze to jest najlepesze. Miej wyjebane a bedzie Ci dane. Tymze optymistyczna mysle koncze swoj wywod i uciekam spac:    

Wracam :

takie mam. mój sens życia ma mnie w dupie zasada Miej wyjebane a będzie Ci dane najlepszą zasadą 2011 roku! Jak chcesz się pobawić ludźmi, to sobie kurwa w simsy zagraj. My ? Cały czas się znamy, lecz to już nie to. nie mówcie do mnie kiedy mam słuchawki w uszach, bo i tak nic nie słyszę

lustro spogląda na nas z bólem

wegetacja uczuć. swoisty rodzaj separacji. czas na przemyślenie wielu spraw. przyszłość bardziej niepewna niż zwykle. przenikliwy strach. miej wyjebane a będzie ci dane? nie! bierz sprawy w swoje ręce póki możesz, nim będzie za późno.

cdn.

musiałam... Podzielił się ze mną swoją życiową filozofią, bardzo przydatną w moim stanie- miej wyjebane na wszystko, a wtedy im zacznie zależeć... Postanowiłam spróbować. Wróciłam do domu o nieprzyzwoicie późnej, a właściwie wczesnej porze. Nie mogłam spać. Tego dnia miał przyjść Małolat. Długo

miej+wyjebane

tego zdobycie. Dzisiejsza młodzież próbuje nawiązać do wielkich mistrzów myśli starożytnego świata wschodniego wyznając, niestety nie tylko w teorii, zasadę: Miej wyjebane, a będzie ci dane .

And we build up castles, in the sky and in the sand

myśleć. No właśnie, o czym tu myśleć? O sprawach na których nam zależy? To wbrew mojej filozofii Miej wyjebane, a będzie Ci dane. Przecież nie będę myślał o swoich problemach... No problems - no stress. No więc o czym do cholery myśli taki zwykły hedonista* ?! Nie możemy planować, bo nie planujemy. No

Kocham kretyna.

nadejdzie taki dzień, gdy tymbark powie : Miej wyjebane i kurwa do przodu ! Za mało mam Ciebie, a innych często dosyć. Chciałam tylko takiego mojego, prywatnego małego księcia , a dali mi pustego zadumanego w sobie Romeo. Udawajmy, bo tak kurwa najłatwiej ! Gdyby nie ten jebany sentyment, dawno bym

bum. bum..

zechcesz tam patrzeć... 65279   Niebieskim długopisem narysuję Ci czerwone serduszko. Chcesz ? 65279   tak, potrafiła, być pierdoloną egoistką - ale potrafiłam też pomagać, gdy inni mieli wyjebane. tak, zostawiałam ludzi - ale Oni robili dokładnie to samo. tak, załatwiałam niektóre sprawy pięścią

Postęp i konsekwencje

, bo wszystkie choroby i niedoskonałości zostaną zwalczone. Będziemy mieli wyjebane na zwierzątka i klimat, z naszymi nieśmiertelnymi krowami podłączonymi na stałe do maszyn, które je doją, biorą z nich mięso etc.   Co wtedy? Czy wszyscy będą szczęśliwi? Czy nikomu się nie znudzi? Kto znajdzie sens w

BÓG MA WYJEBANE

wczuwając się przez chwilę w rolę Boga tak jak ja codziennie sami zobaczycie, że ten świat musi wyglądac tak a nie inaczej. Bóg po prostu doszedł do najmardzejszej i największej z prawd, która mówi quot Miej wyjebane a wszystko będzie dobrze quot ... Alleluja!

spadaj na maliny.

na luzie. bo przeciez nie chodzi o to zeby gonic motyla bo sie go nie złapie, trzeba to zostawic samo sobie a on wroci i usiadzie ci na dłoni. czy jakos tak. a w jeszcze wiekszym skrocie miej wyjebane a bedzie ci dane. no w sumie nielatwo bylo osiagnac taki stan, a w uzywki popadac nie chcialam

Nie kłóć się z Naturą.

  Miejcie wyjebane! Róbcie to co lubicie! Uwolnijcie się od opini innych! I tego wam życzę w te Święta. Pozdro d

..

Ach, i zagubiłam się gdzieś w szczerym polu z moją złotą myślą Im bardziej czegoś pragniesz, tym mniej jest prawdopodobne, że to osiągniesz. występującą również w wersji Miej wyjebane, a będzie Ci dane . Czemu jetem dobra głównie w teorii, a gorzej jest już z praktyką?  cokolwiek to według Was

Lamb of god

miej wyjebane, a będzie Ci dane. czasami się sprawdza. nie dosłownie, może w przenośni. bo im mniej pokazuję Ci, kiedy się widzimy, że tak cholernie tęsknię, że mam ochotę Cię przytulić i już nigdy nie puszczać, złapać Twoją dłoń i iść donikąd, tym bardziej Ty lgniesz w swoisty sposób do mnie

dziś

                                                                  jak coś to Cyc mi obiecał że jak zrozumiem kobiety to da mi GMa     Nadal sam. Czekam aż któraś mi da wyraźne znaki, bo niestety nie jestem na tyle bystry, żeby sie za to zabrac samemu, bo za co bym sie nie zabrał w takich tematach, poprostu wali sie. I siostra, twoja zasada ,,miej wyjebane a

dolina olkuska glosno mowi whaaaats up!

najlepsi olkuszanie miej wyjebane a bedzie ci dane . piona i buziaki, ide spac i jutro od nowa walcze ze zlem na tym swiecie!.

powrót ze szkoły z aparatem w ręku

wyznając zasadę przepowiedni samospełniającej się oraz mantry Firmy JP : miej wyjebane a będzie Ci dane! Jeszcze zatęskni i przyjdzie na kolanach prosząc o drugą szansę..

Dlaczego blog?

Witam, Jestem Rurek i zapraszam Was do mojego blogu. Pierwszy raz pisze coś takiego więc proszę miejcie wyjebane. To podstawa egzystowania tutaj, także proszę się do tego stosować. Blog nie ma na celu nikogo obrażać ani wjeżdżać komuś walcem na strych. O drapaniu brzeszczotem po jajkach też

trzeci szczeciński z piątego piętra, dolnego łóżka, pokoju 506A.

... No i jeszcze jedna po niespełna dwóch miesiącach pobytu refleksja- umiesz liczyć licz na siebie. No, tak. Bym zapomniał o filozofii, której nauczyła mnie niewiasta z 908B, a mianowicie quot miej wyjebane, a będzie ci dane quot , no tylko co do tego, to jeszcze nie potrafię się przestawić. A no i

miej+wyjebane

przed koncem roku chciałeś spróbować ze mna być Sam powiedziałeś ze jak mi z Robinem nie wyjdzie. Konsekwencja. Miej wyjebane ale mnie nie obrazaj. Czesc. ja tez nie. Tak wiec pa. Tak, dawno. Tak wiec nie wypominaj mi tego co było kiedys. Wyprzec się latwo, Milego dnia cieciu.   Skoncz już. Dla mnie

I Znowu Spać Nie Mogę

Powiem 1 Dziewczyny Miejcie Wyjebane Na Chłopaków taa ja mam bo 1 mnie zranił : i chciałam sie zabić:| grrr  Ale nigdy wiecej tego nie bd chciała zrobić ! o Nie ! . xd Mam wspaniałą chrześnicę Wiem mam 13 lat i jestem chrzestną no ale w Anglii ksiądź pozwolił żebym była xdd no i dlatego nie chce

Myśl przewodnia

Miej wyjebane, a będzie Ci dane. Bez sił witalnych i wyższych emocji idę spać. Zamykam oczy i nic mnie już nie obchodzi. głęboki oddech  

I tak cały tydzień życie idzie jak na speedzie

. W sQl bd NUDY na dodatek będzie mnie wszytsko wkurwiać jak to po swiętach. Przetrwam jakoś.   Miej Wyjebane a będzie ci dane!!! Pezet-Noon Nie jestem dawno   Tyle razy myślałem że to koniec, wiesz Zacieram dłonie, pada śnieg Zaciskam dłonie w pięść Ta iskra płonie gdzieś Jeszcze trzeba iść, wiem

Znalezione blogi:

me myself and I

Miejsca:

Łyse (1)
Wenecja (1)
Warszawa (1)
Tongi (1)
Szczecin (1)
Sokoły (1)
Rzym (1)
Radom (1)
Poznań (1)

Firmy:

SKOK (1)
Prochem (1)