Wszystko o:

mamu¶ki

Mamu¶ki

rozkrzyczanej i rozchwianej mamu¶ki dowiedziałem się, że jestem palantem... Brawo! Tylko tak dalej!  Takim jestem palantem, co się czasem wtr±ca. Tak jak raz, kiedy inna mamusia zaczęła mn± straszyć swojego synka. Gadka typu: - Uspokój się, bo ten pan cię zabierze... Moja odpowiedĽ była natychmiastowa: - Nie

Mamu¶ki piaskownicowe

Tak się ostatnio zdarza, że przyszło mi często przebywac na placu zabaw, co pozwoliło mi zaobserwować ciekawe socjologiczne zjawisko jakim s± mamu¶ki. Mamu¶ki piaskownicowe trzeba dodać, a jest to gatunek niesamowity, majacy kilka podgatunków, a co jeden to ciekawszy Pierwszy typ to mamu¶ka

Mamu¶ki

denerwuj± mnie tzw. młode matki. Pod blokiem zrobiono piaskownicę. Chyba na zło¶ć.... Jest nowa, ogrodzona niskim, zielonym płotem. Już tak od 8 rano, do póĽnego wieczora dzieciaki przesiaduj± w niej lub biegaj± wokół. Jest gło¶no. Jednak to nie ich krzyki zwracaj± uwagę... najgorsze s± mamu¶ki.  Dosłownie

Niegrzeczne mamu¶ki

swoje dzieci bez zbędnego ci¶nienia bycia perfekcjonistk± w każdej dziedzinie życia. Niegrzeczne mamu¶ki to normalne kobiety, które nie maj± zamiaru udawać,  że macierzyństwo to idylla, a ich dzieci to chodz±ce aniołki, wykarmione piersi±, ewentualnie ekologicznymi zupkami, własnoręcznie przygotowanymi

Mamu¶ki

Dzień matki kiedy jest - nie wiem. Imieniny już w tym roku miała, urodziny też już były. Czy zalazła mi ostatnio za skórę??  Nie specjalnie. A jednak. Jako¶ tak mnie naszło by napisać o mojej kochanej mamie, a docelowo sprowokować dyskusję o naszych ukochanych mamusiach. I nie chodzi o jakie¶ tam bl

Młodziutkie mamu¶ki z wuzkami to rzałosny obraz.

m±drzejsza od was. Zobaczcie jak± ona ma figure a jak± wy. Zobaczcie jaki ona ma dekolt a jaki wy. Wymieniac dalej? Ona po stawiła na kariere i rozwuj a wy na rodzenie dzieci i pranie pieluch. Nic tak nie zabija rozwoju kobiety i jej urody jak urodzenie dziecka. Młodziutkie mamu¶ki z wuzkami to rzałosny

Bunt dwulatka - buntem Mamu¶ki!

je¶liby tak ekspresyjnie Aniołek wyrażał sw± rado¶ć z powrotu mamu¶ki - wtedy to nawet miłe by było  ...ale sk±d! Mamu¶ki nawet nie zauważa wyci±gaj±ć cholera wie sk±d tłuczek do mięsa ostatnio szukałam go bezskutecznie 2 godziny!! i w podskokach bieży w stronę ¶pi±cego koteczka... No rany boskie

Niegrzeczne Mamu¶ki

Czyli o sile telewizji. Były sobie Niegrzeczne Mamu¶ki. Spotykały się na jednym takim blogasku , duskutowały o tym, czym jest współczesne macierzyństwo, radziły, kiedy kto¶ o to prosił, wspierały, kiedy potrzebował i utwierdzały się w przekonaniu, że od jednej parówki popitej jednym wcale nie

Mamu¶ki

Oj dzieci s± różne. Matki też. Matki chc± dla dzieci wszystkiego, co najlepsze. Chc±, żeby było dziecię ładne, m±dre, a przede wszystkim zdrowe. Jak dziecię prycha, kicha, kaszle i gor±czkuje, to matka pędzi z dziecięciem do lekarza. U¶wiadomiono mnie wła¶nie wczoraj, że niektóre matki dbaj± o zdrow

Mamu¶ki

Nasze ukochane mamu¶ki to ¶wietne dupy - wiele dojrzałych kobiet dopiero po przekroczeniu 40lat poznaje uroku ¶wiata erotycznych uniesień. I tak stało się z mamu¶k± z wielkimi cyckami Kliknij w powyższe zdjęcie by przej¶ć do galerii mamu¶ki

Urodziny Mamu¶ki

Pewnego dnia do pokoju zaspanej jeszcze Mamu¶ki wparowało z werw± trzech piżamowców: najmniejszy, ¶redni i największy. Dwie najmniejsze łapki wyci±gały się do mnie z pięknymi różyczkami, a największa łapka z prezentem. Zostałam ob¶ciskana i obcałowana. Potem cała trójka wskoczyła do łóżka i z

Rozliczenie DT Poddasza Mamu¶ki - kwiecień 2012

, Aleksandra S., BLOX dla Zuzi i Gucia 20.04.2012 16,00 zł, PAYU, Ten trzeci 20.04.2012 11,00 zł, PAYU, Brelok CANADA 23.04.2012 13,00 zł, PAYU, Poci±gi pod specjalnym nadzorem 23.04.2012 22,00 zł, PAYU, torebka z jednorożcem 24.04.2012 150,00 zł, Łukasz K., BLOX od Pysia dla DT Poddasza amp Mamu¶ki

Syn daje w ko¶ć i walka Mamu¶ki o tak zwany ¦więty Spokój.

Ech ciężkie bywa życie mamu¶ki. Ale nie ma co narzekać - sama w końcu tego chcialam. Dzi¶ Syn ma zły dzień i jest niegrzeczny. W nocy wstawał od godziny trzeciej co godzinę, z radosnym okrzymiem budz±c mamu¶kę, że chce cyca. A od godziny pi±tej to już nie spał i mama, wiadomo, też nie spała. Jak

c.d. życia nawiedzonej mamu¶ki

Wymy¶liłam sobie projekt z PO Kl więc diagnozuj±c potencjalnych beneficjwntów zamiast delektować się cisz±, kiedy jestem sama w domu bez M. Wklepuję do edytora Google ankietki. Coraz czę¶ciej łapię się na tym że inne mamu¶ki s± mniej opiekuńcze w stosunku do swoich dzieci w tym samym wieku co M. No

Mamu¶ki vs piękne kobiety

Kiedy idę ulicami często nachodzi mnie refleksja, jak to jest że w przeważaj±cej większo¶ci kobieta + wózek dziecięcy zaniedbana kobieta gratulacje dla tej czę¶ci pań, których ta zasada nie dotyczy : Często czytam wszelkie wie¶ci w sieci dotycz±ce relacji międzyludzkich, zwi±zków i seksu takie

Mamu¶ki

Na paznokciach rozgorzała dyskusja na temat nadopiekuńczych mamusiek- takich co to synka chc± kontrolować a o synowej mówi±, że nie rodzina. I to wszystki trzy miały takie te¶ciowe jak matka M. Masakra. No i radz±, żeby od pocz±tku pokazać, że się nie dam. I zmusić M. żeby wybrał- żeby jasno okre¶li

Bezdzietne versus mamu¶ki na ringu. Sama chciała¶...

Weekend spędziłam pracowicie na szkoleniu w pracy. W sobotę 9 godzin, w niedzielę 5,5. Nie muszę mówić, jak padnięta się czuję, choć samo szkolenie było bardzo ciekawe. Na szczę¶cie Mężowe Pogotowie Ratunkowe nie tylko zadbało o to, bym mogła się przespać po powrocie, ale jeszcze uzupełniło mi pozio

List mamu¶ki do synka :D

                                            Piszę do Ciebie tych parę linijek, żeby¶ wiedział, że do Ciebie piszę. Jak ten list dostaniesz, to znaczy, że do Ciebie doszedł. Jak go nie dostaniesz, to daj mi znać, to go wy¶lę jeszcze raz. Piszę do Ciebie wolno, bo wiem, że nie potrafisz szybko czytać.

Park a mamu¶ki

Niedawno wróciłam z parku oliwskiego.Aż nie wiem jak to wszystko ubrać w słowa.Jeszcze tak dwóch kontrastowych sytuacji jeszcze nie widziałam. Sytuacja Pierwsza- Mały zapłakany chłopiec biegnie przed siebie.Za nim panienka na obcasach,w modnych jarzeniowych błękitach dr±ca się !!! -Stój, k..., st

Sekretne życie mamu¶ki

Fiona Neill Wydawnictwo Sonia Draga - Katowice 2007 Liczba stron: 439 Lucy Sweeney jest wiecznie zabiegan± matk±, żon± i strażniczk± domowego ogniska. Lata całe minęły, odk±d stos brudnego prania był niższy niż metr, miesi±ce, odk±d Lucy uprawiała seks z mężem i tydzień, odk±d zaprowadziła dziec

Pedofilskie mamu¶ki

No powiedzcie kto jest największym ¶wirem na ¶wiecie? Prezes K.? Ja¶ Palikotek? Zombie Boy? Woody Allen? Nie. Najwięszymi ¶wirami ¶wiata s± amerykańskie matki. Je¶li się nie zgadzacie to zapraszam do ogl±dania Toddlers and Tiaras na TLC. Te to dopiero s± złe. Maluj± i rozbieraj± 5-letnie dziewc

Mamu¶ki

Ta najchętniej zadziobałaby mnie za ingerencję w zycie rodzinne. Ta łaskawie zezwalała na podgl±dactwo, ale cały czas chroniła maluchy swoim pierzastym ciałkiem. Do tej nie zbliżyłam się za bardzo, miałam lekkiego stracha przed jej dziobem. Co¶ o tym wiem, bo kiedy¶ P

¦więta 2011 w obiektywie - DT w Warszawie u Poddasza Mamu¶ki

Tym razem z naszym reporterem odwiedzili¶my dom tymczasowy w Warszawie, gdzie przygotowania do ¦wi±t id± pełn± par± : Maciu¶ i Pchełka znalazły jednak chwilkę czasu, by pokazać wszystkim jak wygl±da jeden dzień z ich życia. Tego dnia spałem sobie smacznie jak zawsze... ... gdy nagle obudziło mn

Rozliczenie DT Poddasza Mamu¶ki - grudzień 2011

STAN POCZˇTKOWY: 871,43 zł STAN KOŃCOWY: 714,13 zł   01.12.2011 -210,00 zł, faktura 76 MAG 2011 - zakup 10 opakowań żwirku po 10 L dla 10 kotów. 01.12.2011 -2,00 zł, opłata za przelew 65279 01.12.2011 56,50 zł, PAYU, ksi±żki: 101 aniołów i Dieta Optymalna. 01.12.2011 -16,30 zł, refundacja ko

Rozliczenie DT Poddasza Mamu¶ki - styczeń 2012

STAN POCZˇTKOWY: 714,13 zł STAN KOŃCOWY: 828,47 zł   02.01.2012 -77,12 zł, refundacja kosztów wysyłek Allegro 02.01.2012 100,00 zł, Monika S., darowizna BLOX - DT u Poddasza 65279 03.01.2012 50,00 zł, Renata A., wirtualna adopcja Liluni BLOX 08.01.2012 216,25 zł, przeniesienie czę¶ci 1 09.

Rozliczenie DT Poddasza Mamu¶ki - luty 2012

STAN POCZˇTKOWY: 828,47 zł STAN KOŃCOWY: 366,27 zł   01.02.2012 7,00 zł, Maria H., czę¶ć wpłaty ł±cznej za Warszawskie Pożegnania 01.02.2012 42,00 zł, PAYU płyta T-Love. 03.02.2012 -193,00 zł, faktura 2 02 2012 - badania diagnostyczne krwi i USG Pysia oraz pasta Uropet dla Pysia 03.02.2012 -2,

Poranek

Wstawaj, Krasnal, wstawaj. Krasnal ani my¶li. po 15 minutach , Krasnal? nie wstajesz , przecież już czas. Ok 7.00 Krasnal ma problem ze wstawaniem, po rak kolejny wkraczam do pokoju i żartuje: Krasnal, bo wpuszczę ci tu stado chomików, kota który będzie na nie polował i psa aby ten złapał wszystko c

Rozliczenie DT Poddasza Mamu¶ki - wrzesień 2011

STAN POCZˇTKOWY: 617,81 zł STAN KOŃCOWY: 522,49 zł   Przejęcie rozliczeń z dniem 1.09.2011: 617,81 zł 02.09.2011 50,00 zł, Renata A., wirtualna adopcja Lilu 02.09.2011 19,00 zł, PAYU, Elementy rachunku... 05.09.2011 10,00 zł, Katarzyna G., darowizna dla Burania 05.09.2011 58,00 zł, PAYU - Ksi

Rozliczenie DT Poddasza Mamu¶ki - marzec 2012

STAN POCZˇTKOWY: 366,27 zł STAN KOŃCOWY: 756,57 zł   01.03.2012 -49,20 zł, refundacja kosztów wysyłek za luty 01.03.2012 19,00 zł, PAYU, wpłata za ksi±żkę Czy koty zawsze spadaj±... 01.03.2012 37,00 zł, PAYU, Banany w rytmie samby 02.03.2012 50,00 zł, Renata A., wirtualna adopcja Lilu 05.

Rozliczenie DT Poddasza Mamu¶ki - listopad 2011

STAN POCZˇTKOWY: 634,48 zł STAN KOŃCOWY: 871,43 zł   02.11.2011  100,00 zł, Grażyna P., wirtualna adopcja Pysia paĽdziernik listopad 65279 03.11.2011 -75,00 zł, refundacja kosztów zakupu Feliwaya dla Gucia 03.11.2011 -11,05 zł, refundacja kosztów wysyłek za paĽdziernik 03.11.2011  50,00 zł,

troskliwe mamu¶ki-te co maj± o kogo i powinny się troszczyć

Gdy twoje żony piłuj± szpony..... -Mamu¶, zrobisz mi w końcu obiadek? -nie, bo mam wła¶nie zrobione paznokcie i kosmetyczka mówiła bym je oszczędzała w pracach domowych, bo lakier i akryl musi dobrze wyschn±ć, suchy chlebek i parówka tylko Pierdolec i post ro¶linkowy w plewieniu .............

50 lat Mamu¶ki

dzis 50 latek konczy moja Mamus : piekny wiek.. zastanawiam sie czy ja przy moim trybie zycia dozyje tej 50-tki.. nerwy, stresy.. ech.. ale mam inny dylemat na dzis - co Mamie kupic? kolejnego kwiata w doniczce, a mamy ich tyle ze stoja na podłodze?? kolejna ksiazke, ktora polozy na polce?? ....

Mela w DT u Poddasza i Mamu¶ki w Warszawie - ZNALAZŁA STAŁY DOM!!!

Nowa trafiła do nas z lecznicy na pocz±tku marca. Kto¶ przyniósł j± z lito¶ci. Bł±kała się przy ¶mietniku. W lecznicowym szpitaliku spędziła dwa tygodnie. Wystraszona, z wielkimi smutnymi oczkami. Teraz przebywa pod nasz± opiek± w oddzielnym pokoiku. Kicia panicznie boi się innych kotów. Dlatego na

-Sto lat, sto lat! -No chyba Cię pojebało :D czyli urodzinki Mamu¶ki :D

Niech będzie pochwalony! nie no ¶wiruję p Dnia dzisiejszego moja rodzicielka obchodzi swoje ¶więto - 45 urodziny :D z okazji tej wszyscy czytaj±cy.. hmm dużo Was nie ma xD przył±czaj± się do moich życzeń :D Mamu¶kę drażni± życzenia stu lat, bo twierdzi, że pierdoli i nie chce się tyle męczyć w

Rozliczenie DT Poddasza Mamu¶ki - paĽdziernik 2011

STAN POCZˇTKOWY: 522,49 zł STAN KOŃCOWY: 634,48 zł   03.10.2011 50,00 zł, Renata A., BLOX Lilu 04.10.2011 10,00 zł, Katarzyna G., wpłata dla Burania 10.10.2011 -179,00 zł, zakup żwirku i dokupienie karmy 10.10.2011 -2,00 zł, opłata za przelew 65279 14.10.2011 100,00 zł, Aleksandra S., Blox

losowanie u mamu¶ki

M amu¶ka zrobiła nadprogramowa karteczkę , która chce oddać w dobre ręce :D Ja chętnie się ni± zaopiekuje - a wy ??? zgłoszenia tylko do 1 kwietnia !!! nie przegapcie : Zajrzyjcie tutaj .

Jubileusz domu tymczasowego u Poddasza Mamu¶ki

Wczoraj jeden z naszych najstarszych domów tymczasowych obchodził swój mały jubileusz : To już 4 lata... tymczasowania, leczenia, ograniczania kociej bezdomno¶ci sterylizacje kastracje , socjalizowania i wydawania kocistych do adopcji. Aż trudno uwierzyć, że czas tak szybko min±ł... : Zapraszam

Jesienny Sal u Mamu¶ki

Zapisałam się na Jesienny Sal.  http: mamuska73.blogspot.com 2011 09 303oglaszam-jesienny-sal.html?showComment 1316537500092 c1802067847677562089 65279 Mam nadzieję, że uda mi się wyszyć jesienn± dynię.

pytanie o 7.15

 Krasnal: Szukam ksi±żki...- jakiej? ..- no taka duża, ...ale ktora?.... no taka z dwoma niebieskimi paskami na dole i u gory....- ?? - ale jaki tytuł? .....no moja szkoła - acha , ta?- wskazuję palcem na podręcznik, Krasnal na to - ta! - zadziwiaj±cy jest fakt , że Krasnal pytał o ksi±żkę stoj±c p

kto starszy

Dzi¶ słyszałam jak dzieci rozmawiały na podwórku.  Trzech chłopców w tym mój osobisty krasnal przechwalali się kto ma i co ma. Wszyscy znaj± ta zabawę w ..a mój tata to.... , albo  a ja to umiem.... chłopczyk pierwszy : - zostaw to , bo jak nie to zawołam tatę , a on ma 20 lat i ci wleje! chłopczyk

i kto tu powinien do psychiatry?

Jechałam autem po syna do szkoły i nagle przypomnialam sobie! Dwa tygodnie starałam się nie zapomniec! o wizycie z synem  u  lekarza, no i oczywi¶cie zapomniałam. Kiedy stanęłam na szkolnym parkingu wiedzialam, że albo juz po wizycie albo zaraz ma byc ta wizyta, kłopot w tym , że nie tylko o lekarzu

Obiad

To gotowanie obiadów dla kazdego i dla wszystkich razem to chińskie tortury. Syn oswiadczył wczoraj , że nie chce już więcej ziemniaków, córa , że ma do¶ć zup, m±ż pewnie powie, że pi±tek i nie mięso a ja nie pojem sobie makaronem. To co? Salomonowe rozwi±zanie: woda i suchy chleb powinien zadowolić

Próba sił Mamu¶ki amatorki

Walczyłam chwilkę, żeby zrobić samodzielnie buton do stronki Ady i oto jest, tadam: Oby jeszcze działał jak trzeba, zaraz będę testować:

mamu¶ki

A dzis jest całkiem ciekawie. Zdobyłam się na cos ponad normalnego!! kupiłam sobie 10 bułek i ser i ..to wszystko zjadlam, czyzby stres?

Czerwona Podwi±zka part 2

, ale kochanie zajmij się teraz mn± 8211 rzekła z u¶miechem. Tom niechętnie odrywaj±c się od wychędożonego ciała Mantasa, wsun±ł sw± potężn± dłoń między kr±gło¶ci Mamu¶ki. Mantas jeszcze gor±cy po niedawnej rozkoszy wpił się w usta Mamu¶ki, jednocze¶nie gładz±c po włosach Toma. Tom u¶miechn±ł się

Pamiętaj koleżko - nigdy nie wi±ż się z samotn± matk±!

-fareast-theme-font:minor-fareast mso-hansi-font-family:Calibri mso-hansi-theme-font:minor-latin nbsp Witaj koleżko, dzi¶ dam Ci dobr± radę. Pamiętaj, nigdy nie wi±ż się z samotn± matk±. Dlaczego? Powodów jest kilka, ale ja Ci wymienię tylko te najważniejsze. 1.       Musisz wiedzieć, że dla takiej mamu¶ki zawsze będziesz

Antyterrorystka

, popołudnia, a czasem i poranki spędzam umilaj±c ludziom życie w jednej z warszawskich kawiarni. Uwielbiam to! Do czasu, gdy kawiarnię mił± sercu memu nie nawiedz± horror-mamu¶ki i ich rozwydrzone aniołeczki. Pal sze¶ć, że zwykle dr± się w niebogosy by nie napisać gorzej, znacznie gorzej , że chc± tu, chc±

Plac zabaw

zamierza się usi±¶ć na ławce. Po prostu się siada, z min± groĽn± obserwuje się lub nie plac bitwy i wydaje komendy. Pali się papierosy też lubię, ale jako¶ nigdy nie zapaliłam na placu zabaw i nie wrzuciłam kipa do piaskownicy, zwłaszcza wtedy, gdy znajduje się tam moje własne dziecko . Mamu¶ki

postawania ojca

berbeciem pojawi się w domu, facet zdecydowanie zchodzi na plan dalszy. Czemu, bo w naturalnym prze¶wiadczeniu mamu¶ki, nie nadaje się do jakichkolwiek czynno¶ci przy potomku. Mamu¶ka nie pozwala brać brzd±ca na ręce, nie pozwala go karmić, już nie cyckiem a smokiem, nie pozwala się wprost do niemowlaka

50 lat mineło jak jeden dzień....

Wczoraj odbyły się 50 urodziny mojej kochanej mamu¶ki. Przyszli wszyscy najbliżsi było tak jak powinno być wódeczka lała się strumieniami a jedzonka starczyło by na wykarmienie małej armi. Słowem impreza czysto polska. Ja zapamiętam na zawsze szeroki u¶miech mamu¶ki kiedy zdmuchiwała ¶wiece tortu

JAK NIE DZIAŁA TELEWIZOR, CZYLI KRÓTKI ZARYS NORMALNO¦CI

sekrety działania telewizji. Jednak dla mojej poczciwej Mamu¶ki wszelkie sprawy zwi±zane z przepływem fal elektromagnetycznych i tym podobnych udziwnień stanowiły absolutnie czarn± magię, nie do pojęcia przez normalnego człowieka i co tu kryć 8211 nie sposób odmówić jej odrobiny racji. Tym niemniej

co¶ dalej..

W zasadzie zadanie wydawało się nieciekawe. Rozpieszczony synalek mamu¶ki pewnego dnia zwiał z jej fors± i okazało się że damulka nie ma za co kupić sobie quot nawet quot pier¶cionka z brylantem...: Z informacji które dostali¶my od naszego włoskiego kolegi wynikało że chłopak wydaje bez

Kur...na

morza, na nim netu też mieć nie będę. Bo nie mam karty na pecemci. Kasy na ni± też nie, pomijaj±c już fakt, że nie mam także ochoty wydawać pieniędzy z powodu czyujego¶ widzimisię. Bo kabel sieciowy, kurwa, mam! A teraz rzecz najzabawniejsza. System mamu¶ki trzeba przeinstalować. Kto to zrobi? Ja

mamu¶ki

pozwolił? quot reakcja mamu¶ki wcale nie inna niż poprzednia - quot co się dzieje z człowiekiem, jak już umrze? quot i tu pierwsza słowna reakcja mamu¶ki, która wygłosiła co następuje.. - quot po ¶mierci ciało człowieka staje się prochem quot dziecko rozwyło się, rozdarło, że nie chce umierac, a

Co¶ od siebie... jestem mam± -

- Pierwsze kroki... ciekawo¶ć ¶wiata narasta, co to?, po co? objawia się oprócz pytania także w degustacji kulinarnej przez co mamu¶ki maj± ci±gle udekorowane ciuszki plamami po czekoladzie, po soczku i takie tam. Mam 3 lata idę do przedszkola. Ze dwa tygodnie płacz małego przedszkolaka i mamu¶ki otwarcie

Babeczki według Primrose Bakery

    Nie wiem czy słyszały¶cie słyszeli¶cie o Primrose Bakery. Sze¶ć lat temu dwie londyńskie mamu¶ki Martha Swift i Lisa Thomas zaczęły piec babeczki na przyjęcia dla dzieci. Babeczki domowe, pieczone kuchni jednej z mam, bez zbędnych ulepszaczy, wkrótce podbiły rynek. Zaczęły sypać się

Internetowa awantura

dzieje się u każdej mamu¶ki, jej rodzinki itp...Zawsze mozna było tam liczyć na wsparcie, dobre słowo, ale i czasem ostre postawienie do pionu... Lecz kilka dni temu wszystko zostało zachwiane a nawet bym powiedziała - zniszczone. I to nie przez któr±¶ z nas...ale przez zupełnie now± mamę, która do nas

3 Dodaję fotoszku.

¶limaczym dole ! Wgl ona się urwała z jakiej¶ choinki mimorze już po ¦wientach .. I kupuje swojej Oldżuni firmowe ciuszki, lakiery i wgl . A tak wgl to to nie za jej pieni±dze tylko za mojego Tatki ! |  Jeszcze zrobie żem Tatko jom rzuci w wróci do Mamu¶ki lt 3 ajjj , jak ja bym chciała by tak było

... bo ja lubię się chwalić...

Temat taki bez wyrazu, ale wynika z wielkiej chęci pokazania, co też listonasz w tym tygodniu do mnie przytachał. Dostałam przesyłkę od Agnieszki- Mamu¶ki a w niej podwójna niespodzianka. Pierwsza czę¶ć była niespodziank± spodziewan±, tzn. zawierała zakończony kalendarz Puchatkowy. W cało¶ci

Gorzki smak poniedziałku.

najlepiej rozpełzn±ć się po k±tach. W wc będę się zamykać! I jakby się człowiek nie obrócił i tak zawsze dupa z tyłu. Miało nie być kryzysu, a jest, chociaż przyszedł z opóĽnieniem. Dyżurkowo, ku pociesze i rado¶ci szykuj± się panny sztuk 4- co z pogard± wytknęła MężatkaOdZawsze oraz SuperMamu¶ki do

Wymiana zielona

Jaki¶ czas temu na moim ulubionym forum zrobiły¶my wymianę zakładkowo-tematyczn±. Każda z nas miała przygotować zakładkę wykonan± dowoln± technik± i zielon± niespodziankę... dzi¶ możemy zaprezentować to co otrzymały¶my. Ja dostałam tak± niespodziankę od Mamu¶ki73 : Wszystko było zapakowane w ten

Wysokich Obcasów walka z matkami

wszystkich , a już temat kontynuowany jest w kolejnym wywiadzie z t± pani±, tym razem pt. Mamu¶ki w pracy .   W sierpniu czytali¶my wyznania singielki, która musi wykonywać pracę za koleżanki-matki, je¶li ich dzieci s± chore etc. Oczywi¶cie prawie zawsze ona i w dodatku nie w ramach płatnych nadgodzin

Szczeniaczkowo odcinek II.

obie mamu¶ki karmi± cał± ekipę :   Małe Mantolinki dwa dni temu wygl±dały tak: Ale już się to zmienia, bo zaczęły otwierać oczy!! Więc za chwilę czas na now± sesję : Dzielne mamu¶ki też czuj± się dobrze, zaczynaj± wychodzić na spacery z piłkowaniem tylko w do¶ć mocno ograniczonym wymiarze w

Zasada numer 34

, niewierne żony i MILF . Ten bardzo popularny skrót oznacza mniej więcej atrakcyjne mamu¶ki oryginalne rozwinięcie jest trochę bardziej dosadne, zainteresowani mog± je sobie bez trudu wygooglać . To o tyle interesuj±ce, że pornografia opatrzona słowem kluczowym MILF albo niewierna żona to pornografia

Dziesięć dwa

. Generalnie zreszt± ci ludzie nie s± łatwi i na pierwszy rzut oka człowiek zwykle sobie my¶li Jakie szczę¶cie, że ona się zaraz urwie z Doktorem i będzie mieć spokój od toksycznej mamu¶ki . Tyle że te toksyczne mamu¶ki bo i Jackie, i Francine i do pewnego stopnia Sylvia mog± być jako takie odbierane

Moni Nilsson, Tsatsiki i Mamu¶ka

baletnic±, obecnie graj±c± na basie w zespole muzycznym Buntownicy. Oryginalne imię to pami±tka po greckiej miło¶ci mamy. Tata chłopca, według opowie¶ci Mamu¶ki, jest poławiaczem o¶miornic. Tsatsiki w to wierzy 8211 przynajmniej do czasu. Opowie¶ć o pierwszym roku w szkole, dojrzewaniu 7-letniego

wielkanocna wymianka

dotarł wreszcie do Mamu¶ki i można o tym przeczytać  tutaj: http: mamuska73.blox.pl 2010 04 WYMIANKA-WIELKANOCNA.html Miałam w planach uszycie czego¶, ale obawiałam się, że Mamu¶ka zobaczywszy to, może pa¶ć bynajmniej nie z wrażenia, lecz przerażenia, toteż poprzestałam na czym¶ bezpieczniejszym, a

mamu¶ki

Fotki z dnia 04 lipca: po kolejnej zmianie podłoża: polizać z miło¶ci: Pod bacznym okiem mamu¶ki: Odpoczynek: Przy piersi mamu¶ki: Nie ma to jak possać: Kochany posiłek:

Z wizyt± u Cynamonka

W niedzielę odwiedzili¶my Cynamonka znanego również jako Kacperek z DT u Poddasza i Mamu¶ki . Kiciu¶ przywitał nas w swoim nowym własnym domku przy miseczce z chrupkami no bo gdzieżby indziej : Było to dla nas niezwykłe spotkanie, bo rzadko mamy okazję odwiedzać podopiecznych już po

Ekspedientka prawdę ci powie

, byleby jak najprędzej przeklęte miejsce opu¶cić, - próby zrobienia zakupów, po które się przyjechało, zakończonej gor±czkowym poszukiwaniem dziecka między wieszakami 8230 Tego nie będzie. Będ± normalne zakupy. Dla Mamu¶ki, zależne tylko i wył±cznie od potrzeb, planów i pragnień Mamu¶ki wła¶nie

Z dedykacj± dla Domków Stałych - uratowali¶cie tyle istnień cz.4

do domu Poddasza amp Mamu¶ki. To była też moja pierwsza adopcja. Pierwsze spotkanie z przyszł± Opiekunk±, pierwsze emocje i stres zwi±zany z oddaniem podopiecznego w obce ręce. Tak się jednak złożyło, że Siwa była i jest jedn± z najdzielniejszych kotek. Zupełnie jak Opiekunka Siwej jest jedn± z

wszystko na raz

, a może bardziej ostrej wymianie zdań, a może raczej monologu ze strony mamu¶ki. nieistotne. po wczorajszym powrocie i nawet milym powitaniu, dzi¶ był foch niewyobrażalnej wielko¶ci... ja tam się pytać nie będę o co chodzi, bo i tak się nie dowiem, a jeszcze dostane za co¶ o czym przecież pojęcie mam

Cze¶ć

Cze¶ć co tam u was????U mnie wszystko w porz±siu tylko te ferie szybko zleciały...A ja nawet nigdzie nie pojechałam WIęC APELUJE DO MOJEJ MAMU¦KI A WIęC MAMU¶ JA BYM CHCIAłA GDZIE¶ POJECHAć CHOćBY NA BASEN,DO KINA,DO BABCI BO JA NIECHCE CAłYCH FERIJ SPęDZIć W DOMU NO BO FERIE KOńCz± SIę JUż ZA

edek

siedzimy przy stole ¶wi±tecznym u Cioci B.: ja do mamu¶ki : zimno mi. M do A. : Ojej, zimno Ci? Ja ponownie do mamu¶ki : nie, to mi jest zimno. M: tobie też jest zimno !?

wieczór...

tam ponarzekać se nie można raz w tygodniu??przecież to podobno wolny kraj-to se mogę robić co chce-ale za to jutro kuwa wa...pracowity dzień...imieniny mamu¶ki..no i mój wielki tryumf kulinarny..potrawa która jest przepyszna a w życiu jej jeszcze nie robiłam i podjęłam się ryzyka jej zrobienia i co

mamu¶ki

s±siadom z dołu co¶ cieknie. Na mój niuch ¶lina z zazdro¶ci, bo jak się ostatnio bezczelnie wtarabanili obejrzeć mieszkanie, to zzielenieli. A próby naci±gania na odszkodowanka i takie tam to ich specjalno¶ć. Mamon dziadów wpu¶ciła, bo akurat była asystować przy montażu kuchni. Oj, mamu¶ki, mamu¶ki... *In

Seriale

TVN 22. Hela w opałach TVN 23. Ranczo TVP1 24. Sędzia Anna Maria Wesołowska TVN 25. Halo Hans! Polsat 26. Mamu¶ki Polsat 27. Miodowe lata Polsat 28. Fala zbrodni Polsat 29. I kto tu rz±dzi? Polsat 30. Egzamin z życia TVP2 Przepraszam za to, że nie ma tu wszystkich seriali, ale

Nijako¶...

dni... oznajmiłem że ma do mnie nr telefonu i ze ten wynalazek działa w obie strony... ona na to ze nie ma kasy na dzwonienie .... A ja kolejny raz powtórzyłem ze puszcza sygnał i napewno oddzwonię ... och mamu¶ki mamu¶ki : Nic to ide na szkooenie - wydałem dyspozycje i jak wróce rozlicze

Frun±c nim czasami mi sie nudzi to wtedy biore proce i celuje do ptactwa.

dzieci i pranie pieluch. Nic tak nie zabija rozwoju kobiety i jej urody jak urodzenie dziecka. Młodziutkie mamu¶ki z wuzkami to rzałosny obraz. Bo te mamu¶ki to kobiety proste, przegrane i bez wdzieku. Interesujom się tylko tymi dziećmi, jakby cały inny ¶wiat przestał nagle istnieć. Logujom sie na klasie

A wy jak chcecie to byćta w ci±rzy ale wtedy zostanom wam gary i podziwianie modelek w TV.

zabija rozwoju kobiety i jej urody jak urodzenie dziecka. Młodziutkie mamu¶ki z wuzkami to rzałosny obraz. Bo te mamu¶ki to kobiety proste, przegrane i bez wdzieku. Interesujom się tylko tymi dziećmi, jakby cały inny ¶wiat przestał nagle istnieć. Logujom sie na klasie i chwalom sie nimi jak by bylo czym

Dla was naj warzniejsza żecz w życiu to znale¶ć męrza i mieć dzieci

jak± wy. Zobaczcie jaki ona ma dekolt a jaki wy. Wymieniac dalej? Ona po stawiła na kariere i rozwuj a wy na rodzenie dzieci i pranie pieluch. Nic tak nie zabija rozwoju kobiety i jej urody jak urodzenie dziecka. Młodziutkie mamu¶ki z wuzkami to rzałosny obraz. Bo te mamu¶ki to kobiety proste

Warto¶ć fizyczna i intelektualna kobiety spada wraz z karzdym urodzonym dzieckiem.

po stawiła na kariere i rozwuj a wy na rodzenie dzieci i pranie pieluch. Nic tak nie zabija rozwoju kobiety i jej urody jak urodzenie dziecka. Młodziutkie mamu¶ki z wuzkami to rzałosny obraz. Bo te mamu¶ki to kobiety proste, przegrane i bez wdzieku. Interesujom się tylko tymi dziećmi, jakby cały inny

Nie warto być super przystojnym. To ma oczywi¶cie swoje plusy ale tesz minusy.

dla młodych i gupich. Pszysiegn±ć to ja mogę ale na rok. W banku nie musze pszysięgać a co dopiero przed jakim¶ użędnikiem. Bylem tam ostatnio z pewnom studentkom i bawili¶my sie 24 godz na dobe. Wiadomo o co chodzi.   Mam go od 3 tygodni! Zd±rzyłem jusz nim przewie¶c pare nastolatek i ich mamu¶ki

Besdzietna 30-tka to klasa, uroda, figura, kożystanie z życia i kolejne suksecy.

m±drzejsza od was. Ona po stawiła na kariere i rozwuj a wy na rodzenie dzieci i pranie pieluch. Nic tak nie zabija rozwoju kobiety i jej urody jak urodzenie kilku dzieci. Młodziutkie mamu¶ki z wuzkami to rzałosny obraz. Bo te mamu¶ki to kobiety proste, przegrane i bez wdzieku. Interesujom się tylko tymi

Zobaczcie jaki ona ma dekolt a jaki wy.

dzieci i pranie pieluch. Nic tak nie zabija rozwoju kobiety i jej urody jak urodzenie dziecka. Młodziutkie mamu¶ki z wuzkami to rzałosny obraz. Bo te mamu¶ki to kobiety proste, przegrane i bez wdzieku. Interesujom się tylko tymi dziećmi, jakby cały inny ¶wiat przestał nagle istnieć. Logujom sie na klasie

Cze¶ć!

21. Odwróceni TVN 22. Hela w opałach TVN 23. Ranczo TVP1 24. Sędzia Anna Maria Wesołowska TVN 25. Halo Hans! Polsat 26. Mamu¶ki Polsat 27. Miodowe lata Polsat 28. Fala zbrodni Polsat 29. I kto tu rz±dzi? Polsat 30. Egzamin z życia TVP2 31.Brzydula TVN   Przepraszam za to, że nie

Żyję .....

¶liczn± wymiank± jak± zrobiły¶my sobie na forum, już następn± w której brałam udział. Tym razem odebrałam paczuszkę od Mamu¶ki - Agnieszki, która przesłała mi te przeurocze drobiazgi. Serdecznie dziękuję, już na forum pisałam, że trafiła¶ w dziesi±tkę, a za cudn± zakładeczkę serdecznie dziękuję. No i

Górskie powietrze

O 5 rano przywitał mnie w domu komitet powitalny w postaci zaspanej mamu¶ki i rozczochranej Sary. Mimo moich starań, żeby się zakra¶ć niezauważon± obudziłam familię i z sypialni rodziców po chwili zacz±ł dobiegać głos maleństwa Do Anitki, do Anitki! . W ten oto sposób dotarłam do domu i zaczęłam

Zasłyszane

w korytarzu siedz± tez inne mamu¶ki i tokuj±, co zawsze mnie rozwesela. Jest to grupka mam z dziećmi mniej więcej lat 3. Maj± kobiety problemy, znaj± życie oj jak nikt. Tydzień temu posłuchałam sobie jak to jedn± z nich już rozpoznaj± inteligentn± po głosie i po blond włoskach ¶mieszy praca z

mamu¶ki

. : Kolacja z 22.VII.: A tu już podkarmiamy się z miseczki 26.VII. : I tak wzrastamy 07.VIII. : 07-08-2011 - jeszcze przy cycuszkach: Hehehe 07-VII. : Sen po męcz±cej zabawie z piłeczk± 08.VIII. : 08.VIII.- obiadek jeszcze przed przyssaniem się do piersi mamu¶ki : po obiadku 08.VIII.: 09.VIII.- ¶niadanko

O tym, czego nie wolno za forum Gazety

Bardzo pouczaj±cy w±tek dla wszystkich przyszłych mam, szczególnie tych, które mamami zostaj± po raz pierwszy : Co robicie, a czego absolutnie nie wolno Dzięki temu w±tkowi zrozumiałam, że nie jestem wyrodna i moje quot lenistwo quot jest domen± niejednej e-mamu¶ki, za co nam wszystkim chwała

mamu¶ki

zupełnie nowa szafka wisz±ca ozdobiła moj± kuchnię. czę¶ć frontów na już istniej±ch też się pojawiła. w końcu cały ten bajzel bedzie ukryty przed nieubłaganym okiem te¶ciówki i mojej mamu¶ki też, a jakże ! :

list z 21 listopada

po¶więcam na to. Fonetykę 8222 robimy 8221 z Kazachem, gramatykę z Polakiem. * Tak sobie na koniec pomy¶lałem 8211 tu ukłon do mamu¶ki. Wczoraj zorganizowali¶my kwiatka. Stoi na parapecie okiennym. Wła¶nie. Okno 8230 Okno jest puste, tzn. nie ma firanek 8230 W domu nie ma czasem jakich¶ zbędnych

absurdalny wpis

półtorej.... w plecy.... W pracy tak sobie.... trochę pracy, trochę marudzenia. Jako¶ wszyscy nie maj± dzi¶ nastroju na większe żarty.... Szkoda, bo nasz pokój zawsze robi największy jazgot... Jeszcze troszkę i wychodze - zebranie w przedszkolu pierworodnego... Te wszystkie mamu¶ki, kórych ¶rednia wieku

Czekam

. Zasadnicza, proszę Państwa, zasadnicza. Pierwszy to mężczyzna,z którym 12 lat temu wst±piłam w zwi±zek małżeński będ±c niespełna dwudziestolatk± chc±c± sie wytrwać spod reżimu toksycznej chyba mamu¶ki. Pierwszy to mężczyzna,z którym po kilku latach nie umiałam znaleĽć żadnego wspólnego tematu do rozmowy

Znalezione blogi:

Przykładna Mamu¶ka (m.kitlinska)
To co wie i czego wiedzieć nie chce przykładna Mamu¶ka:
Mamu¶ka Ciężarówka po raz drugi.
Wszystko o byciu młod± mamu¶k±...
filmiki. Galerie z mamu¶kami, spro¶ne kobiety sex fotki
Mamu¶ka (izapolska)
Mamu¶ka : (daimonion91)
Witam wszystkich: Masz dziecko? Prowadzisz dom? Masz czasami do¶ć, a czasami chce Ci się płakać ze
Blog będzie o wszytkim, czyli będę usiłowała wyrzucic z głowy wszystkie niepotrzebne my¶li ... a jes
Podwójna MAMU¦KA (one.mamuska25)
Ja i moje SKARBECZKI :
mamu¶ka i mały terrorysta (stokrotka-on-line)
o dzieciach, facetach, życiu
mamu¶ki z Poznania (monikak1987)
witam .zalorzylam nk pt.mamy z poznania-poznan zapraszam mamy ktore chca poznac inne.my jestesmy z r

Miejsca:

Warszawa (20)
Kraków (11)
Kota (11)
Rzeszów (8)
Warta (7)
Naga (7)
Pawłów (6)
Adamów (6)

Firmy:

RUCH (15)
Allegro (15)
Onet (3)
Google (3)
Tesco (2)
Simple (2)
SKOK (2)
Prochem (2)
Mieszko (2)
MIT (2)