Wszystko o:

laski z kutasami

INTERNETOWY-JEBAKA-CZ-27-28

***27 CZĘŚĆ PIĄTA - ROZPOZNANIE I UTYLIZACJA GAWĘDZIAREK, TCH Oacute RZY I STULEJARZY Wyrywanie lasek z czata niesie zawsze ze sobą ryzyko straty czasu i niemiłej niespodzianki w realu. Każdy kto zajmuje się tym regularnie wie że zdarza się że laska nie przychodzi albo przychodzi pasztet. Gdy

Nudy w pracy 3. Pamiętliwy ubek, metoda na wzwoda i coś więcej.

powiedziała: Daj kutasa, daj kutasa, tak do ciebie wołają, wszystkie laski w tym sklepie tą przyśpiewkę znają, bo jak nie dasz kutasa to dopadnie cie giezów masaaa! Poetki p I w zasadzie to mógłby być już koniec opowieści. Ale czegoś mi tu jeszcze brakuje, czegoś co tchnie optymizmem, że w ciupcianiu nie

Piegus

oczy. Cipka dzielnie prężyła się nad udami. Znów zrobiło mi się gorąco. 8222 Nie zmienisz zdania? 8222 Nie, proszę, nie nalegaj. 8221 8222 Ale cipkę możesz mi pokazać. 8221 8222 Nie, cipki też ci nie pokażę. 8221 8211 odpowiedziała z uśmiechem. 8222 A laski też mi nie zrobisz

INTERNETOWY-JEBAKA-CZ-31

żonaci i chcemy dyskrecji, albo jak wyrywamy małolatę nasz telefon jest służbowy, zastrzeżony i nie dostanie go i chuj!. Z tego co się dowiedziałem miażdżąca większość frajer oacute w wpada przez swoją kom oacute rkę. Pamiętajcie że laski są wścibskie i mogą jakiegoś SMSa odczytać, kt oacute ry

NOWY DOBRY ERO TEKŚCIARZ:

zbudowanych panów w garniturach. Żona przywitała ich w pokoju w samej bieliźnie i pantofelkach. Na widok prawie nagiej laski goście zaniemówili. Jej opalone, zgrabne ciało prezentowało się fantastycznie w skąpej, białej bieliźnie. Moja brunetka powoli podchodziła do nich i po kolei przedstawiała się. Panowie

Tatuaże mam na ciele

pokoju w samej bieliźnie i pantofelkach. Na widok prawie nagiej laski goście zaniemówili. Jej opalone, zgrabne ciało prezentowało się fantastycznie w skąpej, białej bieliźnie. Moja brunetka powoli podchodziła do nich i po kolei przedstawiała się. Panowie witali ją pocałunkiem w dłoń i wbijali wzrok w

300 tagów

homozabawy hotel inna inny jaja język kalendarz klatka kobieta kobiety kochanek Kochankowie Koledzy kolega koleżanka kompleks komputer kondom krzyk kuchnia kurwa kutas kutasy laska laski lato lizanie lizanie jaj lodzik ładna buzia łechtaczka łono łóżko łykanie mały mały chuj mały kutas mały penis małżeństwo

Nudy w pracy. Mustang i kobieta.

szparkę aż zanurzyłem się w nią cały Goły, bez gumy.  - Pieprz mnie tygrysie! Uniosła się na łokciach to moja ulubiona pozycja, kiedy laska leży i opiera sie na rękach, wtedy cycki najlepiej sie bujają i najlepiej obserwować to cudo od przodu D i wbiła wzrok w moje oczy. Wiem, że laski lubią mieć

znaczenie imion męskich

zamulacz. Konrad - twardziel, każdemu może skopać dupę, ale ma małego kutasa, wali tylko od tyłu. Kornel - cwaniaczek z nocnego, ma małego ptaka, ale rucha często. Kryspin - rozpieszczona ciapa, mimo że ma kasę, laski go olewaja. Krystian - robi w supermarkecie, straszna złotówa, zamulacz. Krzysztof

Imiennik meski

, śmierdzący dziad i totalny frajer. Kleofas - patrz alfons, do tego zamulacz. Konrad - twardziel, ale ma małego kutasa, wali tylko od tyłu. Kornel - cwaniaczek z nocnego, ma małego ptaka, ale rucha często. Kryspin - rozpieszczona ciapa, mimo że ma kasę, laski go olewają. Krystian - robi w supermarkecie

Co myślą Kobiety o imionach męskich???

frajer KLEMENS - dobre imię dla kota, śmierdzący dziad i totalny frajer KLEOFAS - patrz alfons, do tego zamulacz KONRAD - twardziel, ale ma małego kutasa, wali tylko od tyłu KORNEL - cwaniaczek z nocnego, ma małego ptaka, ale rucha często KRYSPIN - rozpieszczona ciapa, mimo że ma kasę, laski go olewają

Dla kobiet

EDMUND - dobry z fizy, marszczy freda na klopie EDWARD - chciałby dużo poruchać, ale nie może, bo jest frajer EDWIN - Cicha woda, ma dużego pytona, ale laski go nie dostrzegają EMIL - kumpel z zadupia, przyjeżdza do miasta poruchać miejscowe panienki ERNEST - Z pozoru spoko facet, ale debil jak

Gwałt

. 8222 Pozwalam ci na takie nocne niespodzianki. Jest mi bardzo dobrze. 8221   Inny gwałt przeżyłem, gdy sto lat temu, z kolegami pojechaliśmy na żagle. Rozbiliśmy się na polu namiotowym i szukaliśmy lasek. Wieczorem, w paru osobowej grupce zrobiliśmy imprezę przy ognisku. Wódka, wino, piwo. Było

Pragnienia żony - część 3 Młodość

w pornosach, nigdy w życiu realnym. Kutas był starannie wygolony. Zaczęła go pieścić, tak jak pieściła wcześniej kutasa swojego męża. Podobała jej się grubość członka. Ledwo go obejmowała dłonią. Żołądź jeszcze nie wyszedł cały z napletka. Czekał na dalsze pieszczoty. Rósł w dłoni. - Proszę pani

Spotkanie na sex

robił tak zajebistego loda, że nawet lepszego laski z Brazzers nie robią. Mocno mnie to podjarało i od tego czasu częściej oglądałem porno z gejami, głównie sceny z robieniem loda. Stało to się moją fantazją aby zrobić komuś fajnego loda. Poczytałem fora i inne chaty aby obeznać się z tematem lodów. Co

Rób kurwa kebaba dla mojego kolegi, Turku!

dalej. Po drodze Consigliere zaczepił kilka lasek, które udawały anglojęzyczne turystki z Niemiec. Okazało się, że były Polkami. Prawnika nie szło od nich oderwać. Nagle się okazało, że on gada po angielsku! Po paru minutach odciągnęliśmy go wreszcie i poszliśmy wypić szampana w bramie. Kolejnych parę

Opowiadanie erotyczne

. A w trakcie przejscia do lazienki ja swego kutasa dopycham co chwile do twej cipki. Trzymajac cie za twe sliczne posladki i czuje jak twój nektar splywa mi po rekach z twej cipki. PRAWDZIWA NEKTARYNKA Z TEJ LASKI W lazience posadzilem cie na pralce i kleklem przed toba , a twe nogi zarzucilem

Zabawa w trójkę

na przybycie dziewczyn. O umówionej godzinie usłyszałem dzwonek do drzwi. Poszedłem otworzyć. Za drzwiami stały dwie ponętne laski, ubrane prawie jednakowo - obcisłe mini,     wydekoltowane, skąpe bluzeczki, czarne pończoszki i szpileczki na wysokim obcasie. Jedna

IMIONA 02

brzydal laski na niego lecą.  Waldemar - zarozumiały i obrażalski, ciągle siedzi w kryminale.  Walerian - szarmancki wobec kobiet, preferuje wino w plastikowych kubeczkach.  Walter - górnik z górnego śląska, śmierdzi i cwaniakuje że ma rodzinę w Niemczech.  Wiesław - ciapa jakich mało, krzyżówka żółwia z

Gwiazda z solarium

mi otworzyła różowa obcisła bluzeczka i równie obcisłe spodenki w tym samym kolorze . Obserwuje jak powoli zdejmuje z namaszczeniem bluzeczkę a następnie spodenki. Już od wejścia było widać jakie ma nastawienie do klienta czyli mnie, nazwać je można krótkim słowem: gwiazda. Typ atrakcyjnej laski

Internet jest pełen obciągaczy gejowski weekend

zobaczyć jak to jest klęczeć przed facetem albo najlepiej 2-3ema masować krocze twarzą i obciągać kutasa. szukam do robienia las.ki obciągne dzisiaj zdrowemu, dyskretnemu ze stargardu z lokum-do 14 aktualne 65279 hej possam z połykiem teraz we wrzeszczu moze galeria lub manhattan?? 65279

Szkolny prysznic

wyczerpany, że padłem na podłogę, osłaniając dłońmi jaja i chuja, który błyskawicznie sflaczał. Po chwili byłem w szatni sam. Nie było jednak moich ciuchów! Wpadłem w panikę czyżby mój koszmar miał się ziścić? Po około pół godziny weszła jedna z lasek. Zasłoniłem się. - Chcesz swoje ciuchy, piesku

Osiemnastka przy nadziei

bardzo powoli zaczyna ruszać tyłkiem. Po chwili nadal będąc mocno wypięta łapie ręką za moje krocze i zaczyna delikatnie ściskać mocno stwardniałego kutasa znajdującego się jeszcze w spodniach. Inicjatywa z jej strony bardzo podniecająca. W końcu każe jej się rozebrać i zająć moim kutasem. Po zrzuceniu z

Sex na wymianie językowej

, w kazdy wtorek tam jezdza. Mamy 2 godziny czasu. Zjedzo to sniadanie musisz byc silny. Usiadła obok mnie złapała magazyn z laskami i odrzuciłą na bok: - Juz ci nie bedzie potrzebny. Na tacce było mleko, kilka tostów, kilka jajek na twardo, wwszystko w plastikowych naczyniach. - To dużo jedzienia

znaczenie imion :D:D:D:D

tego zamulacz. Konrad - twardziel, ale ma małego kutasa, wali tylko od tyłu. Kornel - cwaniaczek z nocnego, ma małego ptaka, ale rucha często. Kryspin - rozpieszczona ciapa, mimo że ma kasę, laski go olewają. Krystian - robi w supermarkecie, straszna złotówa, zamulacz. Krzysztof - równy chłop, żłopie

magia wiatruf

kutasa, co laski? Jak myślicie? A po drugie kutas też jest przecież magiczny D Raz jest mały i zwiotczały i zwiesza smutno główkę p by po chwili stanąć dumnie i prosto jako wielki, twardy i żylasty pogromca myszek, smok Cipktok, ziejący gorącą lawą DD Po prostu totalna magia DD Czasem zdarza sie, że mój

Scenariusz na seks według gejowskich ogłoszeń

-38, nie straszący wyglądem, lubiący obciągać i czuć kutasa w ustach, smak spermy na fiucie. Spotkanie na obciąganie mojej pały. Miejsce - np. w lasku bielańskim od strony IMIGW, w Twoim aucie. Rozpinasz mi spodnie, obciągasz, wylizujesz fiuta i jaja. Rozchodzimy się bez wnikania w życie prywatne. Ja

Ania

czy mogłabyś przyjść tylko po to abyśmy mogli sobie porozmawiać. Bardzo fajnie mi się z Tobą rozmawia. Masz przecież telefon komórkowy, więc zawsze możesz go u mnie odebrać. - W tym momencie zrobiłem z siebie pewnie wielkiego głupka. Dzwonię do laski z ogłoszenie i proponuję jej spotkanie na pogawędkę

INTERNETOWY JEBAKA CZ. 8, 9, 10

. Dawno nie pakowałem wtedy na stojąco więc kazałem jej wysiąść, oprzeć się o bok auta i jazda od tylca. Trzeba przyznać że wypinać ten sw oacute j mały, zgrabny tyłeczek też umiała. Laska pierw dyszała, potem wzdychała a na koniec zaczęła głośno jęczeć. W momencie orgazmu wyprężyła się tak że mi kutas z

Dowód zdrady

mężczyzna. Schował się w krzakach, które rosły wysoko wokół starej drewnianej altanki. Patrzył jak jego żona kuca przed mężczyzną i ssie mu kutasa.Niewiele myśląc wyciągnął telefon i zrobił kochankom zdjęcie. - Ja ci dam ciota - szepnął sam do siebie. Nie zauważył kiedy pojawił się jeden z gości. To był

Słowacja

. - Dobra, dobra stałem chwilę w rogu i wszystko widziałem Całkiem mnie zatkało, nie wiedziałem co powiedziec. - Stary nie przejmuj się 8211 odezwał się Wojtek 8211 Mnie też podniecają laski z kutasami i często je oglądam. Dobrze się dobraliśmy, to będzie nasza tajemnica. - Serio? 8211 zapytałem

wpis 6 i 7. z 24.02.2013r.

pośladeczki... Tadeusz 8212 15:52 a  kutasa   wciskam  w  Ciebuie... Tadeusz 8212 15:52 Poruszasz  namiętnie  pupą  na  boki.... Tadeusz 8212 15:52 ab  terazb   z  dołu  do  g óry... Tadeusz 8212 15:53 Kutas  jest  sztywny.... Tadeusz 8212 15:53 nawilżam

INTERNETOWY-JEBAKA-CZ-30

w małym mieście i z niego wali laski to faktycznie frajer i dobrze mu tak. Głupota musi być karana. Jakby kt oacute raś z moich wpadła to po danych personalnych kt oacute re ma do końca życia by mnie nie znalazła ***w ŻYCIOWA MAKSYMA PRZEGRAŃCA: - walić dopiero po ślubie, tylko jedną laskę bo

Wujek Dobra Rada część 4

najpierw zwolnią a potem polegną śmiercią bohaterów spod Ypres. Oczywiście na imprezie może się zdarzyć, że jednego penisa masz w ustach a drugiego w pochwie. W takiej sytuacji mogłoby ci się wydawać, że istnieje jakiś związek między robieniem laski a aborcją, której musiałaś się poddać. Nic bardziej

INTERNETOWY JEBAKA CZ. 15, 16, 17

jakiejś zgrabnej laski na ulicy. Patrzenie zostawiam koniobijcom i innym przegrańcom, kt oacute rych na tym forum nie brak. n bo one tak jak Twoje opieści są wyzute z wszelkiego rodzaju romantyzmu Widać kompletnie nie rozumiesz męskiego podejścia do sexu. Czy Ty zachowujesz się czasem w sypialni ostrzej

Psychopaci z google 8

badania. Na stos z nim. 106. obieranie kabli na imprezie 8211 a myślałem, że wykorzystałem na tym blogu wszystkie najdziwaczniejsze terminy określające walenie konia. Choć sufler zza ramienia podpowiada mi, że jako, że mowa o imprezie to może to być robienie laski. No więc z całą powagą przekazuję w

lekcja 8

bądź ząbki i ich możliwość zahaczenia skoro wkładamy sobie do ust kutasa o wielkościach przekraczających nasze możliwości rozciągowe ust. Tak naprawdę jest z nimi tylko wiele problemów a przy robieniu laski nie sprawiają tyle przyjemności... więc nie ma co się martwić o długość i przejmować grubością

Dwie sex laski na jednego - opowiadanie erotyczne.

sprawiły, że dziewczyna bardzo się podnieciła. W pewnej chwili przerwała robienie laski i padła na wznak przeżywając głośny orgazm. Amanda uśmiechnęła się do mnie i skinęła ręką. W mgnieniu oka ściągnąłem ubranie i już po chwili leżałem na łóżku między nagimi dziewczynami. Vanessa dochodziła do siebie po

Nudy w pracy 2. Weronika postanawia ciupciać.

mojego nieco już zwiotczałego kutasa, a drugą wyjęła pierś i podała mi do ust, mówiąc: 8222 Ssij kochanie 8221 . Faken, to zazwyczaj moja kwestia, no ale 8230 chuj tam p Chciwie zacisnąłem wargi na jej stwardniałym sutku i omiotłem go językiem. Laska była 8230 co tu dużo mówić 8230 była po

przyjaźń kobiety i mężczyzny nie istnieje

masa. Niespodziewanie zaczyna padać deszcz i facet patrzy jak lasce zaczynają twardnieć sutki pod bluzką. Pojawia się podświadomy bodziec, żeby wsadzić jej kutasa jak najszybciej. Albo żeby chociaż obciągnęła. W najgorszym przypadku, żeby dała dotknąć swoich piersi. Siedzą w jednym biurze. Nigdy

Psychopaci z google 12

laski 8211 jak obrazić człowieka, którego życie jest jedną wielką obrazą dla miasta w którym żyje, kobiety, która go urodziła, mężczyzny, który go spłodził, kraju, który go wychował i Donalda Tuska osobiście, bo to on jest szefem? Coś wymyślę... 186. pokaż swojego lachona 8211 a odpierdol ty się

Ocieracz cz. 1-2-3-4

patrzę mu w oczy, gość się zaraz odwraca ode mnie, ale przez ten czas zamiast laski, za mną może już stać śmierdzący przepoconą koszulą emeryt... My Koneserzy mamy swoje sekretne szlaki, kt oacute re najbardziej lubimy ...przecierać. Zawodowcy wiedzą, kt oacute rymi liniami o kt oacute rych porach

Ocieracz 1

co Niewtajemniczeni mają się o nas dowiedzieć... Wtedy po prostu chowam sprzęt obracam się i patrzę mu w oczy, gość się zaraz odwraca ode mnie, ale przez ten czas zamiast laski, za mną może już stać śmierdzący przepoconą koszulą emeryt... My Koneserzy mamy swoje sekretne szlaki, które najbardziej

chyba sześć. o tym, że wracasz do domu.

Szałapach, Ojcu i Ten od teledysku wybrali się na piwo, by pogadać o niczym, pogapić się w swoje teraźniejszości, których twarze zawsze przynoszą ukojenie, bo inni zawsze wyglądają gorzej, niż my lustrze oraz by zerkać, bądź wgapiać się w laski. A lasek zawsze jest na mieści dostatek. Na początek

laski z kutasami

artystyczne walory takie video - cale z jednego statycznego ujecia a jeszcze jak sie dobrze naspeeduje i navoodcze to taka 90minutowa kaseta nie starcza na cala kopulacje bo rypie czowiek i rypie, kutas do krwi zdarty, laska wyje, gryzie poduszke i blaga zebym wreszcie sie w nia wlal a tu orgazmu na

EROTYCZNE WIERSZE

ciebie w kroku!   Jeśli łańcuch masz na klacie, laska szybko ściąga gacie, każda laska pęka z dumy, gdy ją bzykasz w dresach pumy, każda laska ssie kutasa, gdy masz buty Adidasa.   Zdrowia szczescia pomyslnosci niech Ci stoi do starości -   Na górze róże, na dole morela - a ja mam ochotę jak

Siła perswazji

okazało się, że jedna osoba uwierzyła, to reszta też musi.     ***   Przerwa w pracy. M. wychodzi na papierosa.   - Ej laski! Jaki dokument oglądałam ostatnio to nie uwierzycie! W Azji urodził się facet z kutasem na czole!   Konsternacja.   - Weź nie ściemniaj! Przecież to niemożliwe.   - No

Erotyczna prasa - opowiadanie fragmenty

swoje sutki. Potem nachyliła się w kierunku mojej sterczącej pały. Brenda była specjalistką od robienia laski. Najpierw jej dłoń masowała kutasa, a język obrabiał jądra. Potem było odwrotnie. Kutas lądował w ustach, a ręka bawiła się jajkami. Zmiany następowały coraz szybciej. Ssanie i głaskanie

Jak poderwać starszą od siebie? Nieśmiałość i brak pewności. Lekcja 3

WYRWANIA SIĘ z szarej rzeczywistości młode laski mają dyskoteki, imprezy, przyjaciółki itd. a one nie koniecznie . Jesteś dla nich świeżym towarem! Mogą kłamać Ciebie, ale siebie nie oszukają. Mają niesamowitą chęć na młodego kutasa i nie sposób im się przecież dziwić. Energia, zainteresowanie, pasja

Dżizusowe

o jakim był smaku ani czy go pokroiłem. W ogóle niewiele pamiętam.   Minęło parę godzin a ja powoli trzeźwiałem. Kłóciło się to z moim planem. A plan był taki, że w urodziny trzeba poruchać. W zeszłym roku dostałem w prezencie od laski obciąganie z połykiem na urodziny ale właśnie ze sobą nie

laski z kutasami

Ach te czarne laski... I jeszcze skubane w wiekszosci mlodziutkie... Jak pieprzone Naomi Campbell i wszystkie jeszcze wyneglizowane i poddajace cialo rytmowi muzyki, zwlaszcza biodra. Kolesie tak samo - muskularni, nubijscy herosi kazdy z kaloryferem na brzuchu, ramionami jak moje nogi i kutasem

Psychopaci z google 10

nobla. W jednej z jego książek jest nawet scena, opisująca robienie laski staremu, umierającemu człowiekowi. Czy jest mniej piękny tylko dlatego, że jego ciało trawi choroba, a jego skóra bardziej przypomina pergamin niż cokolwiek żywego? 133. matka sie masturbuje 8211 twoja stara 134. pieprzylismy

Rysunki Dyzi

zapewniam wszystkich. Układ zwany Wściekłym. 65279 Germanie dwie Ja przeciez nikomu laski nie robie ...   Kotka łowna w osobie Lożanki siedzi na taborecie. Lożanka odziana w strój gustowny, np pasterski może być a 8217 la Watteau, ale każdy inny też dobry , włos długi, spleciony w warkocz

Znaczenie imion męskich zaczynajacych sie na literke K, L, M i N

- cwaniaczek z nocnego, ma małego ptaka, ale rucha często. Kryspin - rozpieszczona ciapa, mimo że ma kasę, laski go olewają. Krystian - robi w supermarkecie, straszna złotówa, zamulacz. Krzysztof - równy chłop, żłopie piwsko hektolitrami i kradnie w delikatesach. Ksawery - słucha muzyki poważnej, lubi

Odcinek 9 - Maj

widziałem, że gorąca z ciebie laska, ale miałaś chłopaka, więc nie chciałem się mieszać. - No, ale teraz możemy być razem i częściej się spotykać. - Niezupełnie. Po maturze wyjeżdżam do Irlandii i nie wiem, kiedy wrócę. - Jak to? Teraz gdy cię znalazłam, ty musisz jechać? - No niestety kochanie, ale

50 twarzy Tego Złego

tym momencie ujrzeć setkę super lasek, ale wszystkie miałyby jedną wadę. Nie były nią. Nie były Ślicznotką. Mój fiut nie wytrzymywał. Rozebrałem się i położyłem nad nią. Przejechałem językiem od jej szyi po podbrzusze i wszedłem w nią. Obróciła głowę na bok, a ja rżnąłem ją najpierw powolnymi

10 XI 07 czyli gratka lub wpadka.

tydzień. Dzizas... dwie laski, pięć dni baletu, dwucyfrowa liczba wypitych bronków, setki wypalonych szlugów, miliony zamordowanych alko komórek mózgowych. Bóbr w żywiole. Śmiechem żartem to powróciłem do stylu życia jaki prowadziłem przed spotkaniem M. Jedna wielka impreza trwająca od stycznia do końca

lekcja 9

niweluje możliwość zakrztuszenia się i śmierci...ale przy robieniu laski nam to raczej nie grozi...pyzatym głębokie gardło samo w sobie nie powoduje zakrztuszenia lub w w odruchu...raczej kwestia jest włożenia penisa tak głęboko i na tyle żeby przejść moment niebezpieczny... najbardziej wrażliwe jest

Markiza

lateksu 8221 . Najpierw  delikatnie przegryzła zbiorniczek kondoma, wyssała zawartość, a potem delikatnie ząbkami zsuwała gumkę. Robiła to ze znawstwem i z dużym zaangażowaniem. Znów mnie wzięło i zacząłem tężeć, zauważyła to i po wyssaniu prezerwatywy pracowała nad sztywnością kutasa. Dobrze, dobrze

ZAJEBIŚCIE DOBRE IMIONA I TO ZJECHANE

frajer.  Edwin - Cicha woda, ma dużego pytona, ale laski go nie dostrzegają.  Emil - kumpel z zadupia, przyjeżdża do miasta poruchać miejscowe panienki.  Ernest - Z pozoru spoko facet, ale debil jak dłużej pogadasz.  Erwin - straszny skurwiel, dla kasy sprzedałby własną matkę.  Eryk - regularnie targa

inaczej sie tego nie da nazwać-gówno

akceptuje.A sam odpierdala...Jest pijakiem i ciągle rucha jakieś laski.Nawet jak byliśmy razem to proponował seks swojej byłej.Co za pojeb.Albo kiedyś miał 2 laski naraz mnie i jakaś pipę.A ja głupia mu to wszystko wybaczałam i wracałam do niego.Ile się napłakałam.Ciągle mnie brzuch bolał z nerwów

Monika

pupą. Jej piersi to małe fałdki z jasnoróżowymi drobnymi sutkami - takie śmieszne prosiaczki. Wzgórek obrośnięty niezbyt gęstymi, jasnymi włosami i różowa cipka - marzenie. Ogólnie - niezła młoda laska, troszkę nie z tej epoki. Jej kształtów nie traktuję jako wadę, bardziej jako inność, która mnie

Bez opamiętania

młodzieńca i zagadała do niego. Gdy już z uśmiechał się myśląc, że leci na niego kolejna laska, włożyła mu dłoń w kąpielówki, co było o tyle łatwe, że on nie protestował. Wzięła w dłoń jego jądra i niespodziewanie zacisnęła palce i wykręciła worek o dziewięćdziesiąt stopni jednocześnie ciągnąc go mocno w dół

podrygiwania lalek

. Wielokroć słyszałem zdanie, że ten to miał lasek na pęczki, więc ja jako cnotliwa mu nie ulegnę, bo nie chcę być kolejną. W zdecydowanej większości twierdziły tak laski urodziwe, ale przyzwyczajone, że są w centrum uwagi i stale się o nie zabiega, w sposób najmniej wyrafinowany. A ja szukalem i ciała i

Afera taśmowa, czyli ch..j wielki i bezczelność Belki

nagrania z Sikorskim nie wnoszą w sumie nic nowego. Ale podejrzewać szefa MSZ o sprzyjanie Francji i Niemcom to trochę co innego niż usłyszeć Sikorskiego mówiącego o sojuszu militarnym Polski z USA w kategoriach 8222 robienia laski Amerykanom 8221 . Graś już zapłacił za swój udział w aferze taśmowej

młodzieńcze posuwanki

krótkich filmów porno, aby posiąść sztukę jebania. Trzeba ćwiczyć, smakować i kosztować. Po to aby zrozumieć istotę ruchania młoda laska, ale nie gówniara powinna przez dłuższy czas chodzić możliwie regularnie do łóżka z dużo starszym facetem, który ma już pojęcie o pierdoleniu. Nie jest to specjalnie

Jak zdobyć faceta? - poradnik dla samotnych pasztetów.

kolesiowi w dupę. On ma matkę, drugiej mu nie potrzeba.To wbrew prawom fizyki, to nie my mamy fiuty, tylko oni. jesteś babochłopem : no co? nigdy nie widziałeś laski żłopiącej piwo? chodzi o fajkę? równouprawnienie jest, fiucie. wiesz czym różni się wiertarka wielowrzecionowa od wiertarki

Co by bylo.. czyli analiza obu plci:

niepoprawni romantycy. Facet jak sie nie upije ,nie jest facetem. Moga sie ruchac ile wlezie i ich nawet kutas nie boli,nie to co nas po ostrym seksie.. Facet moze sie wytatuowac a laski na to leca jak muchy do gowna, a jak laska sie wytatuuje to jest uwazana za wulgarna. A najwazniejsza kwestia sa chyba

Ostatni taki trójkąt część druga

stronę swojego krocza nie reagując na ponaglenia koleżanki. W sumie jednak dochodzę do wniosku, że w przypadku duetu i tak poniewierka nie grozi a dwie seksowne laski mam spenetrowane więc postanawiam pomału kończyć spotkanie. Nie oznacza to oczywiście orgazmu, szczególnie, że jedna z planowanych do

Letni przydrożny lodzik

wystrojona ,jak stonka na wykopki  trwała z ufnością  w umówionym miejscu. Poszliśmy na obiad,potem dość długo rozmawialiśmy i nawet było dość wesoło,gadka także się kleiła. Nastał wieczór dość późny. Ostatni autobus do mojego miasta, jak i do jej wioski  miał za chwilę odjechać. No i kurwa odjechał...laska

Jak na filmie.. Seks.. niespodzianka

to zrobisz, zdejmij spodnie, bo ci chuj gatki rozwali! W tym czasie dalej masturbowała swoją cipkę trzema palcami, pomagając sobie szpicrutką. Rozebrałem się pospiesznie od dołu, padłem przed Panią na kolana, ta zaś przystąpiła do robienia mi laski swymi pięknymi stópkami. Jej ekstaza zbliżała się

MaŁe dylematy

talent?? Mysle ze najtrudniesza rzecza jest odnalezc sie w tym wielkim kuszacym swiecie. FAceci zarzucaja nam, ze jedyne czego pragniemy to pieniadze. Kazda laska leci na kase albo na wilekiego fallusa. Laski sa albo ładne i zakłamane czyt. mierza wartosc portfela , albo brzydkie ubostwiajace piekne

konspiracyjna walka z rasą słowiańską w polsce

inaczej pedofile w czarnych kurwa szmatach bed rzadzic polska dalej te stare niewyruchane cipska zakonnic i onananizujsace sie kutasy ksiezy kurwa,wypierdolmy koscioil katolkicki z polski na rzezc protestantyzmu jeszcze raz jak chcial nasz wielki rodak mikolaj rej,jan laski i adam mickiewicz wypierdolmy

stojący kutasus

ja się mam rozebrać. Z punktu widzenia chłopa jest to proste, ale nawet chłop małorolny w takiej sytuacji jest skonfundowany do szczętu. Bo niby jak ściągnąć portki, kiedy laska się na nas patrzy. Wówczas, w kazimierskim hotelu, który dzisiaj już schodzi ze sceny hotelowej, po raz pierwszy zdałem

Rób kurwa kebaba dla mojego kolegi, Turku cz.II czyli jesteś gównem nie szlachcicem

. Wyglądał na gotowego do pojedynku. Laski próbowały załagodzić. Mierzyliśmy się przez chwilę, chyba obaj czuliśmy, że szanse były 50 50. W końcu daliśmy się uspokoić i usiedliśmy. I całe szczęście. Szkoda byłoby opuścić tak wspaniały lokal. I śpiewaliśmy sobie dalej. Browar się lał... Tymczasem

Chuje

- wymawiane w taki sposob jak nagrzane laski zwracaly sie do Bonda ohhh..James P sex porno mp3 fuck polityka lepper putin simlock nokia era plus orange seks cipa dupa kurwa agencja towarzyska spam

Nagosc dwoch braci

ceremonialnie, bez zadnego wstydu i skrepowania,jakby mi na zlosc.Chciales to masz. -Laski tak lubia.Im mniej wlosow tym lepeiej. -Moja laska musi polubic mnie takim jakim jestem.Moglbym jedynie jaja ogolic, nic wiecej. -Dobre i to.Parsknalem smiechem. -A ty co golisz sobie dla swojej laski? zapytal z powaga

Słowo ciałem się stało

obracam na ulicy, pogwizduję i ślinię się na jej widok. To właśnie dla mnie lachon. Wiem też, że kobiety, a przynajmniej większość z nich zna lachona jako coś okropnego, uwłaczającego, gnojącego. Lachoniarstwo kojarzy im się z głupią, pustą lalką, która robi laski tak perfekcyjnie, że mogłaby pobierać za

Sanepid od brata Tomasza?

przy grobie pani Zofii Kraczli, i ja jemu też, a jeszcze wcześniej chciał mi pokazać gdzie chodzi na angielski... Na pierwszy rzut oka rzec można, że chodzi o seks oralny, bo przecież nie o angielski. I te robienie laski powoduje zdrowotne szkodliwości. Ale przecież katolicki duszpasterz rodzin ojciec

już wiem że uwielbiam Cię lizać

Uwielbiam chwile kiedy robienie laski przynosi mi taką rozkosz, że zapamiętuję się w tym absolutnie, zdarza się to szczególnie wtedy kiedy mm do czynienia z pięknym dorodnym równiutkim penisem... pięknym słodkim penisem który podoba mi się szczególnie. Takie fiuty są rzadkością, choć mam wrażenie

Wywiad

odpowiedzialność jest dla niego przerażająca, rozgląda się więc za młodszymi laskami, bo z nimi jest łatwiej. Kutas. Wydaje mu się, że jest dowcipny, ale tak naprawdę wiem co o nim myślisz. Nie bój się, ja myślę to samo. Żałosny kretyn, któremu kilka razy w życiu się poszczęściło, bo wszystkie jego laski

laski z kutasami

swing doswiadczen. Ja nie jestem dewotem no ale czasami tak z lekkim zdziwieniem patrze jak nastolatka lub ledwo estka mowi o tym jak to bierze miedzy cycki. nie lubi smaku spermy ale lyka, jest mistrzynia laski albo w dupe ja boli ale w sumie to przeciez przyjemne... i ja wtedy sie zastanawiam co ona

Dziwki

Zwrotka 1 Idą sobie dwie kurwy mają około piętnastki chłopacy mówią że całkiem niezłe z nich laski. Gdyby tylko wiedzieli że one z każdym się puszczą bo to dziwki które żadnej okazji nie przepuszczą. Nie powiem na nie kobiety bo na to miano nie zasługują one tylko pieniędzy w życiu potrzebują

Monika c. d. 2

dlaczego, teraz? taka laska, a tu - dupa 8221 . Miewałem już takie przypadki. Zazwyczaj po kilkunastu minutach wyciszenia, odzyskiwałem władzę w felku, ale raz się zdarzyło, że walczyliśmy z nim pół nocy i nic. Jak będzie teraz? Zszedłem na dół, zrobiłem sobie kolejnego drinka, jej podałem jakiś sok

sztuczna cipka

poduszkami i posówałem ją długo i mocno aż sie spóściłem. Posówam teraz dwie pizdy, prawdziwą - mojej laski i sztuczną na każde zawołanie.

Czym się różni kiszony ogórek od wieży Eiffla . Niczym, bo ani jednym, ani drugim się nie ogolisz.

, żeby w ryj nie dostać:D.   3 Po trzecie tertio. Plączemy się nocą po miachu, szukamy jakiejś mordowni, żeby się do końca już zrobić, napotykamy jedną miejscówkę, przed którą siedzą: laska z króliczymi uszami na głowie i w ogóle zrobiona na plejmejt tyle, że w odzieży oraz jej koleżanka. Dzięki

Kochać tak łatwo powiedzieć

na prawo i lewo. Wydaje się, że powiedzenie słowa kocham to klucz do drugiej osoby bądź cipki bądź penisa. Ileż to razy napalone laski mówią kocham, by zdobyć na wyłączność prawo do kutasa. Ileż to razy mężczyźni z niezaspokojonym penisem mówią kocham, by zdobyć kolejną cipkę. Ludziom wydaje się

Podglądacz. W ramach przeprosin.

, - odezwałem się w końcu.  Kinga spojrzała na mnie nieco zaskoczona i nie przestawała trzepać mi laski. Fujara była gruba, sztywna i gotowa do ostrej jazdy. Przestałem pieścić Aśkę i obserwowałem Kingę. -Wejdź na niego wreszcie, - odezwała się ruda.  Kinga przeniosła ciężar ciała na jedną stronę, uniosła

Słynny monolog o masturbacji

. Jesteśmy po prostu biologicznie upośledzeni, jeżeli idzie o masturbację. Seks, walisz laskę ile fabryka dała, jesteś samcem i zdobywcą, ale nie dochodzisz. Laska jest już tak obolała, że nie może, błaga cię, żebyś zszedł, nie wiem, poszedł ułożyć puzzle, albo pograł w Quake 8217 a z kolegami. Co robisz

Ona i on czyli sprawdz swoj zwiazek

glupia pizda lub ślepym kutasem. Dowiesz się, czy należysz do grupy MDDSiNO czyli---- Mloda Daje Dupy Staremu i Na Odwrot. O co chodzi? Już tlumacze- jestes 15 letnia laska, na wiejskiej popijawie poznajesz faceta. Jest super, ciesze się i gratuluje ci. Ale gorzej,no coz gardze Toba, jeśli twój wybranek

Blowjob okiem fotografa

ma tutaj, uśmiechania się do kamery z penisem w ustach, przy twarzy. Laska pracuje na zadowolenie mężczyzny. Kutas stoi mocno, a ona pewnie trzyma go w ustach. Zamknięte oczy to standard, gdy kobieta ssie pałę. Gdy chcemy zdjęcia, które są mniej porno, ale wciąż podniecające to najczęściej pstryka

Takie tam po-gg-aduchy

odmówiłam 14:29:05 P - ciasno w środku? : 14:29:07 ja - zastanawiałam się wcześniej jak to będzie, czy może nagle w trakcie akcji poczuję wenę do lasek, ale nic z tego 14:29:23 ja - ciasno i mokro :D 14:29:32 P - Cóż. Ja bym nawet chciał być biseksualny :P 14:29:36 P - Ale też mnie nie ciągnie 14:30:01 ja

Dziewczyna policjanta

ostro przystąpiłem do rżnięcia waląc ja bez opamiętania, kutas w ekspresowym tempie znikał w jej wymęczonej cipce a jej dupa odbijała się z impetem od mojej miednicy. Trwało to dłuższą chwilę z przerwami na odpoczynek podczas których laska sama nadawała tempo, oczywiście nieporównywalnie wolniejsze. W

ms. Right

się na drugi bok i zapadniesz w głęboki sen z myślą quot dobrze spełnionego obowiązku quot nie zapomnij o donośnym chrapaniu . A i jeśli dziwicie się czemu wasza laska nie łyka to sami spróbujcie .      Klasyczny okaz dresa.

Dziewczyna znad basenu.

zęby. Czyściła samą głowicę trzymając korzeń w jednej ręce. Nie mogłem uwierzyć, że taka laska obrabia mojego jaśka.  -Ooooch, ooooch, oooooch 8230 - wzdychałem.  Jak gdyby nigdy nic, spokojnie się mną zajmowała. Ssała, lizała, ciągnęła a ja skręcałem się z rozkoszy, stawałem na palcach, skomlałem

No przecież to było takie oczywiste...

facet ma poważne zamiary to najpierw będzie chciał żeby jego kobieta czuła się w związku komfortowo, czyli była pewna że jej nie zostawi. A dopiero potem myślał o zaspokojeniu się. A mnie wcale nie byłoby szkoda faceta, który poszukałby sobie innej laski która dałaby mu szybciej. To sprawa tych innych

Randomy , dziwki , kobiety

. Nie bądźcie zdziwione że nie oddzwonię , i że całą imprezę nazywam was Justyna chociaż w ogóle tak nie macie na imię . To w sumie nawet zabawne bo wypracowałem ten styl na którejś z imprez , wszystkie laski nazywam obiegowo jednym imieniem , tak mało przykładam do randomów uwagi że lepsze jest

Żywot parszywy cz.1

niej poznał Sonię - delikatną, wrażliwą blondyneczkę z rozbitej rodziny. Była inna niż spotykane każdego dnia laski. Sprawiała wrażenie małej zagubionej dziewczynki, którą musiał się nią zaopiekować. Skromna, inteligentna - prawdziwy skarb na tle wyzywająco ubranych, wiecznie podpitych, wulgarnych

randkowanie portalowe

kutasa. A to cuchnie rozrzutnością. Po standardowych wymianach informacji ogólnych, przechodzę do spraw zasadniczych dla mnie, jeżeli chodzi o codzienny wygląd osobisty kobiety . Zasadniczym pytaniem jest czy pizda rozmówczyni jest regularnie golona, z paskiem, kółkiem czy bez na wzgórkiem łonowym, gdyż

Było ich trzech

Afryki, co to banany prostuje , dlatego wyszedł taki ciemny. Po jakimś czasie, w cyklu dorastania, pojęło dwóch pojebów, że laski lecą na takich wiecznie opalonych facetów, a biała czapeczka i pseudo-diamentowy kolczyk w lewym uchu ładnie współgrały z ciemną karnacją. Miał piegi na całej mordzie

Miejsca:

Naga (65)
Łyse (17)
Pawłów (12)
Końskie (10)
Adamów (10)
Marki (9)
Skąpe (7)
Londyn (7)
Warszawa (6)

Firmy:

RUCH (55)
SAP (12)
SKOK (7)
Mieszko (6)
Google (6)
DIALOG (6)
Prochem (5)
MIT (4)
Żywiec (3)
YouTube (3)