Wszystko o:

kucyk warkocz

Kucyki i warkocze

Styliści oraz projektanci mody uważają, iż kucyki oraz warkocze wyglądają wybitnie atrakcyjnie. Modelki, aktorki, piosenkarki bardzo entuzjastycznie wybierają kucyki oraz warkocze jako element własnego, atrakcyjnego wyglądu. Kucyki i warkocze są niezmiernie trendy, są łatwe do wykonania. Warto

Kucyki oraz warkocze

Styliści i projektanci mody uważają, że kucyki oraz warkocze wyglądają niezmiernie atrakcyjnie. Modelki, aktorki, piosenkarki niezmiernie chętnie wybierają kucyki oraz warkocze jako czynnik własnego, atrakcyjnego wyglądu. Kucyki i warkocze są nadzwyczaj trendy, są łatwe do wykonania. Warto

Kucyki i warkocze

Styliści oraz projektanci mody uważają, że kucyki i warkocze wyglądają bardzo atrakcyjnie. Modelki, aktorki, piosenkarki nadzwyczaj entuzjastycznie wybierają kucyki oraz warkocze jako czynnik własnego, atrakcyjnego wyglądu. Kucyki i warkocze są wielce trendy, są łatwe do wykonania. Warto ozdobić

FRYZURA: INSTRUKCJA NA NIETYPOWY KUCYK WARKOCZ

Ponieważ wśród czytelniczek wciąż jest duże zapotrzebowanie na proste w wykonaniu fryzury które wywołują efekt WOW, zamieszczamy instrukcję na fryzurę będącą brakującym ogniwem między kucykiem a warkoczem. Co o niej sądzicie?

Jak ubierają się Polki? Zestawienie podstawowych stylów. Część 1

jest taka zbzikowana, że zdarza jej się zaspać. - Włosy związane w kucyk, nigdy nie farbowane bo przecież to strasznie szkodzi. Bardzo często warkocz lub dwa kucyki. W przypadku szaleńczego noszenia czapki z daszkiem na głowie, warkocz lub kucyk wyciągnięty przez tylni otworek czapki. Preferowane

Klasyfikacja fryzur

poprowadzone symetrycznie po obu stronach twarzy końce zawiń w 8222 ślimaki 8221 i podepnij wsuwkami . Pasma dobieraj pod spód, czyli jedno pod a nie nad drugie 8211 odwrotnie niż tradycyjnie. Warkocze będą bardziej wypukłe. 6. Pensjonarka Zamiast spineczki biedronki zwykła gumka, najlepiej w

Długie włosy radnej Anny Mackiewicz

krótką fryzurę, nosi długie włosy. I to jak długie. Sięgają poniżej pasa. - Zawsze miałam długie włosy - opowiada Mackiewicz. - Długo nosiłam kucyka. Na studiach wymyśliłam sobie oryginalne uczesanie: warkocz zapleciony z boku. Do tego jeden kolczyk założony na przeciwnym uchu. Ten styl szybko się

Jak nastolatki robią się na bustwa.

: Paznokcie pomaluj lakierem w jakimś letnim kolorze. A najlepiej dwoma lub nawet trzema. Kiedy, jeśli nie podczas wakacji, możesz pozwolić sobie na makijaż równie egzotyczny, jak kwiaty na Krecie... Dwa warkocze: Oryginalne i bardzo efektowne upięcie. Może zrobić wrażenie na niejednym

Fryzury : Kłos - warkocz dobierany.

Cześć ! Z tej strony miętowa_ razem z Vivi będziemy prowadziły tego bloga.  Będziecie mogły znaleźć tutaj porady odnoście waszych problemów ale także wiele inspiracji modowych, porad oraz wszystkiego po trochu ! 3,2,1 Zaczynamy !   Kłos - czyli warkocz dobierany. Myślę że ta fryzura pasuje

Fryzura do szkoły

mi się podczas ćwiczeń. Wydaje mi się, że najbardziej uniwersalny jest warkocz. Na zdjęciu w wykonaniu Blake Lively, aktorki z serialu Plotkara Gossip Girl . A tutaj inne warianty warkocza: I filmik jak zapleść wokół głowy najmodniejszy warkocz - słowiański:   Można też uczesać się w

rumak czarny...

szczesliwie... ... ...czekamy wciaz i wciaz... ...zapuszczamy warkocz by sposcic go z wierzy... ...jesli nie warkocz niech beda przynajmniej kucyki... ... ...przywdziewamy biala suknie... ...jesli nie biala suknie niech beda podarte jeansy... ... ...czekamy w swej wierzy... ...jesli nie wierza niech bedzie m2

News

, że wziął przykład z brata bliźniaka Toma - miał prawie identyczną fryzurę. Ale nie cała burza włosów składa się z filcowych kosmyków. Gdzieniegdzie rozpoznajemy rasta warkocze i stary kucyk. Perkusista Gustav pokazał się w swoich okularach! Wcześniej nie nosił ich w świetle reflektorów - tylko na

JAK SZYBKO ZAPUŚCIĆ WŁOSY - PORADY

Zbyt ciasno zapleciony warkocz czy uciskająca gumka do włosów wyrządzą więcej krzywdy niż prostownica, lokówka i chlor razem wzięte. Włosy stają się kruche, łamliwe i wypadają. Związywanie włosów jest jednak konieczne np. przed snem - delikatnie zapleciony warkocz czy luźny kucyk zmniejszają

...Jestesmy u chłopaców...

dziewczyny juz wszystko przygotowały.Zaczeły sie stroić: Lily:Jasne biodrówki rozszerzane na dole i dotego różowy top.Włosy związane w dwa warkocze i letki makijaż Pati:Jensy trzy czawrte z paskiem zielonym  i dotego jasno-zielony top.Włosy w dwa kucyki Ann:Jensową spudniczke do kolan, niebieską bluzeczke

Rzeczy za starpunkty

motylki-10 , świecące kolorowe gwiazdeczki-5 1750 starpoint długi prosty kucyk na boku D okno z czarnym obramowaniem i widokiem w nocy-10 2000 starpoint interior sala dla baletnic-10 , spleciony warkocz na boku D 2500 starpoint dwie latające ważki-8 , oczko wodne-5 3000 starpoint

Historia moich włosów

w długiej kwiecistej sukni, mam duży brzuszek pod brodę i 8230 warkocz po pas bujany oczywiście przez letni wiatr! . Niedawno wreszcie udało mi się stać dumną posiadaczką fryzury na 8222 Arwenę 8221 ! Mój Przyjaciel cmokał, Brat zazdrościł jakby kiedyś jadł mniej substancji psychoaktywnych

COŚ DLA DZIOEWCZYN-fryzurki

. Upięte klamra 7. Kok   8. Upięte spinką nisko 9. Włosy rozpuszczone upięte z boku 10. Warkocz z boku myślę ze się wam podobają i myślę ze pomogłam jak jeszcze chciecię  to piszcie w komciach: : : ŻYCZĘ UDANYCH FRYZUREK:          

Niegrzeczne i bezczelne przemyślenia i komentarze

genach . Klapki quot japonki quot flip-flops i papieros w buzi zapomnialam o mocnym, czarnym makijażu, idealnym na 35 stopniowy upal . A po czym poznać polkę? Sandaly+jeansy+szara ciemna koszulka bawelniana+brak makijażu to ja +warkocz kucyk+plecak lub w wersji drugiej zamień spodnie na spódniczkę

Zielarka

gorset. Ciemne włosy zazwyczaj miała spięte w wysoki kucyk lub splecione w warkocz. W uszach nosiła różnego rodzaju kolczyki. Natomiast z duych szarych oczu biła niesamowita energia. Nawet ci, co znali ją bardzo dobrze zastanawiali sie co z niej wyrośnie. Jaka siła kryje sie w ciele tej dziewczyny. I

kokardka

płci dziecka ubranego w samego pampersa do pływania, nawet jakby miało warkocze, kolczyki i pełny makijaż. Ale i tak marzę żeby w końcu córce zawiązać kokardkę i usłyszeć: quot jaka piękna ta pani córeczka quot .

NAJMODNIEJSZE FRYZURY NA WIOSNĘ 2008!

Wiosna zbliża się wielkimi krokami, już w tym miesiącu, już 21 marca zawita A jak się czesać tegorocznej wiosny? Znalazłam kilka propozycji  uczesań, które w tym roku będą bardzo popularne. Co o nich sądzicie? Lekkie, zwiewne, dziewczęce włoski upiętę w : - WARKOCZ - KUCYK Fryzurki na wiosne 2008

LONGMAN Człowiek cz.1

-  ciemne brown -  brązowe red -  rude grey -  siwe curly  - kręcone have a fringe - mieć grzywkę have a plaits -  mieć warkocze have a pony tail -  mieć kucyk long length  - długie short length -  krótkie medium length - średniej długości spiky - sterczące straight  - proste wavy  - falowane Clothes Style

Gdzie się podziały tamte krzyżaczki

. Dzieci brały czynny udział w ocenianiu. Mogły zarządzić przyznanie komuś niebieskiej kropki np. za nieświeży kołnierzyk u fartucha albo nieuczesane włosy dziewczynki obowiązywało zbieranie włosów w kucyki, warkocze lub koński ogon . Przyjście do szkoły bez fartucha nie wchodziło w grę. Fartuch był z

Anglosłówka dla maturzystów - Człowiek - Dane personalne Wygląd zewnętrzny

shoulder length - do ramion spiky - sterczące straight - proste thick - grube thin - cienkie  wavy - falujące wear one s hair in plaits - nosić warkocze wear one s hair in a pony-tail - nosić kucyk white - siwe Height - wzrost medium height - średniego wzrostu short - niski tall - wysoki Nose - nos flat

ach ta technologia

: Jeszcze sie z wami podziele moja dzisiejsza fryzura ktora mi kolezanka zrobila ... To sa tak jakby warkocze w roznych miejscach , z przodu z grzywki tez mialam zrobiony tzw. francuski : Strasznie mi sie to podobalo, bo to cos innego , a nie standardowe fryzury , kucyk, rozpuszczone proste .. bla

Polish Barbie Dolls of the World 1997

zaświadczać, że seria DOTW tworzona jest już bardziej pod kolekcjonerów niż do zabawy. Na nogach czerwoniutkie gumowe trzewiczki sięgające do połowy łydki. Włoski lalki zaplecione w dwa warkocze, które rozchodzą się z kucyka i związane są czerwonymi wstążkami. Ozdobą jest kwiatowy wianuszek. Kwiaty

Bojna dupa..

.  l lub w serduszka:   Jak się uczesać :D Opaska! mam taka ale się zsuwa.      Warkocz..    Kłos:        Ej ona mnie ostatnio tak inspiruję, podziwiam ją, duzo osiągneła, i ma talent. Rihanna.    

MŁODOŚĆ JEST W NAS

Wieczór Gabi zorgnizowałam pod hasłem: niegrzeczne uczennice. Dziewczyny miały się przebrać w coś w klimacie szkolnym, mile widziane były białe podkolanówki, strój galowy i kucyki warkocze. Dziewczyny podeszły na luzie do tematu i w sumie na 12 osób zaproszonych tylko 3 się nie przebrały. W spisek

MODNE FRYZURKI

HEJ TO MÓJ PIERWSZY WPIS WIĘC NIE GWARANTUJĘ ŻE WSZYSTKIM SIĘ SPODOBA : ALE MAM TAKĄ NADZIEJĘ MODNE FRYZURY -LEKKO UPIĘTE KOKI WARKOCZE DOBIERANE I ZWYKŁE WYSOKIE KUCYKI TO KILKA Z CAŁEJ LISTY MODNYCH FRYZUR DLA NASTOLATEK NAWET 1 DODATEK MOŻE ZMIENIĆ FRYZURE DZIĘKI JEDNEJ WSUWCE MOŻNA ŁADNIEJ

Rozdział XXV

kolorowego lizaka, tak więc kucyki zamieniła na luźny warkocz, a lizaka na niewielką, jasną torebeczkę, w której mieściło się niemal całe laboratorium i biblioteka. Nic nie wskazywało na to, że ta dwójka idzie zabrać coś z katedry świętego Pawła, jednej z najbardziej znanych budowli sakralnych na świecie

Rozdział 30

czarodziejskiej walucie i schowała do kieszeni bluzy. Splótłszy włosy w warkocz opuściła sypialnie. Skierowała się ku wyjściu z lochów, gdzie czekali już na nią Liz, Blaise i Matt. -Może jednak coś zjesz? - zapytała z troską dziewczyna. -I tak nic nie przełknę. Chodźmy już. Wyszli z zamku i za innymi ruszyli

Kosz Angels - podsumowanie planu inwazji na miasto.

warkocze z zatkniętymi kwiatami bojowymi ew. związane w kucyki jak w Sucker Punch , na plecach stworzone przez BP skrzydła okolicznościowe z wszytymi sztyletami i strzałkami z trucizną. Angels będą miałý do wyboru np. skrzydła a la agresja, skrzydła a la nerw klasyczny, skrzydła a la dlaczego do

Kolejny tydzień

podcięcia całych włosów, a nie tylko pojedynczych, rozdwojonych końcówek. Potem wtarłam Jantar, zabezpieczyłam jedwabiem z Joanny i zostawiłam do wyschnięcia. Na noc także zabezpieczyłam jedwabiem i zaplotłam w warkocz. Wróciłam też do pokrzywy - gwałtownie ją odstawiłam, a spożywałam ogromne ilości kawy

5 propozycji fryzur na co dzień np. do szkoły

, np. modnej metalowej : W wersji wygładzonej wygląda to elegancko i stylowo Piękny kłos fishtail braid . Nie jest to typowo nudny kłos, bo urozmaicono go warkoczem z przednich pasm Kucyk z warkoczykiem, proste, ale efekt jest niesamowity : Niedbały koczek, czyli top knot - niby nic, ale

3

Siemka * Napisze wam a właściwie pokaże parę modnych fryzur Mam nadzieje że się spodobają lt 3 Oto parę fotek damskich fryzur 3 Krótkie z grzywką : Kucyk z bandamką * Długie grzywka lt 3 Wycieniowane fryzurka :3 Kucyk grzywka do góry D Warkocz * gt * Średnie włosy z

Ruda laseczka z kucykami

Chyba ostatnio zjechaliśmy na fryzurę, ale myślę, że to nic nie szkodzi. Ostatnio była ruda laseczka z warkoczem, tym razem ruda laseczka z kucykami. Kucyki nie jednej kobiecie potrafią urwać kilkanaście lat... niestety tylko z wyglądu Teraz jak zobaczysz np na ulicy jakąś laskę z rudymi

Fryzury na 5

warkocz i owiń go wokół gumki. Podepnij wsuwkami. Wyciągnij pojedyncze kosmyki po obu stronach twarzy.   Splot na bok Warkocze są ostatnio bardzo IN, a do tego świetnie nadają się do szkoły i... właściwie na wszystkie okazje : . Umyj włosy i dokładnie je wysusz. Wysyp na rękę odrobinę pudru dodającego

Zabawa we fryzjera

widziałam. Podejrzewam, że czesałam jej włosy i patrzyłam gdzieś tam daleko... a dziś rano robię jej warkocze i cos nie tak. Pytałam ją kilka razy czy nic nie robiła z włosami. Cały czas zaprzeczała i w sumie miaął rację, bo to Emila ścinała. Wieczorem opowiedziała wszystko babci i nawet dowiedziałyśmy się

FRYZURY SANDRY BULLOCK

dzięki jaśniejszym włosom, które dodały pasmom lekkości. Lużny kucyk, z warkoczem w środku, cały natapirowany. Idea tej fryzury jest dla mnie niezrozumiała   Które wcielenie podoba się Wam najbardziej?

KUCYK NA BOK SIDE PONYTAIL

przewidywac, że kucyk na bok może stac sie fryzurą tej jesieni... bo skoro Donna Karan pokazała... Ciekawe, czy szykuje się następca warkoczy w stylu Wanga ENG : Casual, but very feminine side ponytail looks very natural. Paris Hilton looks very fresh and polite. Another hair hot trend ? See DKNY side

kucyk warkocz

Kucyki oraz warkocze są wybitnie oryginalne, a dodatkowo niepowtarzalne, przeto iż można z nich tworzyć nieskończenie dużo wielorakich fryzur. Można je łączyć ze sobą oraz wykonać z nich ciekawe upięcia. Można wplatać w nie rozmaite dekoracje do włosów więcej : kwiaty, koraliki, tasiemki. Włosy

My little pony

, grzywka.       Trochę wyobraźni i konik gotowy.       Ten pewnie powstał na lekcji matematyki.     To moja ulubienica Rarity.                                        Ten kucyk nosi warkocz jak ja : .                                                             Pegaz

LALKI

dziewczęce kudełki. Ale o warkoczach czy innych skomplikowanych fryzurach nie było mowy. Ale gdy patrzyłam czasem na te dziewczynki czesane przez mamy 8230 warkoczyki, kucyki, francuskie, dobierane 8230 to za czymś tęskniłam 8230 No to się wczoraj 8222 wyszalałam 8221 J . Musiałam wyczesać włosy

Rude to nie kolor, to styl życia

jesień pobędzie Trochę się spłucze, a w listopadzie rzucę któryś  ulubiony rudy . Bo z wiekiem wbrew oczekiwaniom męża, który mi takie popielate blondy wybiera, najbardziej lubię siebie w rudych! Za to Łucja marzy o warkoczu : Spinam jej tymi spineczkami kucyki, ale prawdziwa fryzura IDEALNA to

Upadłe Aniołówny

na ogonie kucyka zielonego francuskiego warkocza. Mają w sobie ten urok francuskich aktorek o ogromnych niebieskich oczach, których nazwisk nie chcę zapamiętywać.  Codziennych ich galop napawa mnie trudnym do wyrażenia optymizmem: jednak świat nie kręci sie w miejscu, jednak mknie po spirali

Kominkowo czapkowo

Czapka kojarzy mi się z piracką chustką i opaską na oko, i drewnianą nogą :D - ma dziurkę do wypuszczenia przez nią kucyka warkocza i pasek do regulacji, stanowiący jednocześnie kokardkę : Poniżej MCT w charakterze zamaskowanego bandyty. Oczywiście wszystko razem jest bardziej fioletowe niż na

1. Seria Fortunnych Zdarzeń

szkolnych szat 8211 fakt, który umknął mu poprzedniego dnia 8211 tylko kolorowe, rajstopopodobne coś, co bardzo efektownie opinało się na jej długich nogach, a na górę zarzucony miała luźny, zielony sweter. Włosy upięła w kucyk, który dyndał wesoło przy każdym kroku. Godzinę później minęła go w

Trend we fryzjerstwie - czyli przedłuż sobie włosy!

, nasze prababki nie lada musiały się namęczyć, by olśniewać później znajomych długim warkoczem, jakim zachwyciła wszystkich Izabella Scorupco, odgrywająca rolę Heleny Kurcewiczównej w ekranizacji powieści Henryka Sienkiewicza 8222 Ogniem i mieczem 8221 . Dziś możemy spełnić swoje marzenie w zaledwie

Ja sem netoperek, czyli ciemna strona JA

widzę siebie pędzącą konno ze swoim szwadronem. Ubrana w czarną kurtę North Face a, ulubioną apaszkę Benettona, w czarnych bojówkach, z włosami związanymi wysoko w kucyk albo jeszcze lepiej z warkoczem! A przez ramiona przewieszony miecz! A zaczęło się od chęci obrony swojego trawnika... A a propos

Fryzury na niepogodę.

Ostatnio bardzo podobają mi się dziewczynki uczesane w tzw. warkocz dobieraniec przez niektórych nazywany też kłoskiem. U mnie Młodsza córka ma krótkie włosy, a Starsza niechętnie służy mi za modelkę do ćwiczeń. Cóż więc innego mi pozostaje- ćwiczę na sobie. Może efekt nie jest zachwycający, ale

Rozdział 155

warkocze związane czerwoną wstążką a druga ma kucyk związany taką samą wstążką . Widzę je 8211 powiedział przyglądając się dziewczętom. Miał doskonały wzrok nawet wtedy kiedy działał na niego ten eliksir który podawał mu Moddy- co związku z nimi?? To najlepsze przyjaciółki Naomi. Praktycznie się z

KOBIECY DAMSKI IROKEZ 2013 +INSTRUKCJA - MOHAWK WOMAN

Pomysłowa fryzura na imprezę lub koncert - ten irokez nie jest prawdziwy! : Utworzony został z warkoczy cornrows zaplecionych w dwa niepełne okręgi o wspólnym środku więcej o technice przeczytasz tutaj , łącznie z instrukcją wykonania , oraz kucyków z niewielkich sekcji ułożonych jeden pod

Czarodziejki-Strażniczki ^.^

,rozpuszczone.Jej szaro-błękitne oczy ukryte były częściowo przez długie,czarne rzęsy.Miała mały zgrabny nosek i pełne usta. Była szczupła.Miała na sobie luźną bluzkę,koloru liliowego-jej ulubionego-czarne spodnie i białe,zwykłe adidasy.Jej siostra Sonia miała brązowe włosy związane w luźny,długi warkocz.Jej orzechowe

Laura Little Cow Girl

butki. Włosy lalek zostały zaplecione w dwa warkocze.  Konie co prawda mogłyby być ciutki większe, bo tej wysokości wyglądają przy lalkach jak kucyki, ale i tak wszystko to zainkasowały moje Pamelki

Lalki z przeszłości

, wspomnienia z dzieciństwa, stare przedmioty są dla mnie ważne. Dzisiaj przedstawiam moje ulubione lalki. Pierwsza to szmaciana lalka z gumową chyba głową z serii Cabbage Dolls o wdzięcznych imionach Patrycja Barbara. Uwielbiałam ją, chyba najbardziej ze wszystkich. Pierwotnie miała piękne, grube warkocze

CzekoLADY

rzucająca się w oczy. Kolczyki albo wisiorek. Dłonie zostawiłabym w spokoju, a jeśli już zdecydowałabym się na pierścionek, to  jeden na obu dłoniach, a nie jeden na każdym palcu. Włosy - tu jest wiele możliwości. Kucyk, warkocz, koczki. Nie przekonują mnie  rozpuszczone włosy, ale może to po prostu ja w

MODA, STYLIZACJE

ZEBY DOPASOWAĆ STRÓJ NALEŻY WZIĄSC POD UWAGE PORE ROKU,POGODĘ JAKA JEST BO JAK JEST CIEMNO,ZIMNO,ZIMA TO SIĘ CHYBA NIE UBIERZESZ W DRESY I BLUZKA NA RAMIĄCZKACH I TO WSZYSTKO NEONOWE   mówimy nie ! nie daj się ! o to patent jest zimno tak jak wspominałam * ubierz się najlepiej warkocz jak

środowe włosowe tutoriale

wypróbuję je w najbliższym czasie, bo strasznie lubię spinać włosy. Kiedyś, jak miałam gdzieś do łokci to albo kucyk albo rozpuszczone. Teraz, kiedy mam gdzieś do... sama nie wiem jak to określić, jakieś 15 cm za ramiona to robię koczki, warkocze, jakieś upięcia, ale też lubię nosić rozpuszczone. Czasami

Marsz bosych stóp cz1

gwałtownym, niemal huraganowym podmuchom wiatru, który szarpał ich splecione w grube warkocze, kruczoczarne włosy. Tańczące pod szarozieloną skórą strąki twardych niczym skała muskuł jasno świadczyły o ich ogromnej sile. Dzięki temu, iż w przeciwieństwo do innych istot chadzających po ziemi, włókna mięśniowe

Fryzury warkoczyki

warkoczyk, a dolne partie włosów pozostawić rozpuszczone, podpiąć warkocz w koszyczek wokół głowy lub zapleść z nich cieniutki i efektowny kłosek. Źródło: http: fryzury.info fryzury-warkoczyki 65279

Rozdział IX - Jestem popychadłem.

- Ofiara. Nie potrafiła znieść tej sytuacji. Szlochała. Chłopak popchnął ją na najbliższe drzewo. Ona wydała z siebie zduszony krzyk, po czym upadła. Miała dosyć. Proszę, zostawcie mnie.. Wokół niej stało 3 chłopców i dwie dziewczyny. Jedna miała ognistorude włosy uczesane w dwa warkocze, a druga

Tajemnica Toli

65279    Starannie poprawiała makijaż, wyrównywała kontury ust, układała odstające niesforne kosmki, korygowała linię brwi. Chwytała w ręce wstążki włosów i niczym kucyki rozczesywała dopóki każda z nitek nie była naprawdę oddzielnie. Trwało to długo, bardzo długo, wieczność 8230 Tak, mama

Moja przyjaciółka

Klaudia to moja przyjaciółka od przedszkola. Ma rude włosy i piwne oczy. Często chodzi uczesana w warkocza lub kucyka. Jest wysoka i bardzo miła. Ma prawie 11 lat i chodzi do 4 klasy. Jest strasznym niejadkiem - to tak jak ja. Dzięki temu, że nasi rodzice się przyjaźnią możemy spędzać ze sobą

z wizytą w laurencie

żadne kucyki albo warkocze i nosi włosy po prostu rozpuszczone, podpięte z jednej strony spinką, ze względu na to, że zaczęły się plątać, postanowiliśmy je trochę skrócić i wyrównać. długo musiałam ją przekonywać, by zgodziła się pójść do fryzjera. w końcu wczoraj zdecydowała się usiąść na fotelu i dać

Rozdział 001. 8222 Zakaz

splotłam w warkocz założony na lewy bok. Dzisiaj ubrałam różowy sweter i do tego dżinsy. Moje niebieskie włosy wydawały mi się dzisiaj nieco bardziej żywe kolorem niż zwykle, było to naj prawdopodobnie związane z ładnie świecącym słońcem. Wyszła z pokoju i od razu skierowałam się na piętro gdzie znajduje

monster high

Pomogę ubrać ci się na neferke de nil z monster high . Ubież  bluzke taką zeby była podobna  do  bandaży . Pasek złoty. Spudnice i złotą branzoletke . Zrub sobie kucyka.W kucyku zrub sobie małego warkocza. Załuż złotą opaske . I gotowe wyglądasz jak neferka de nil.A tak przy okazji neferka de

once upon a time ...

trochę przez te lata się skurczyła. A może to ławki teraz tak wysoko montują? Spod beretu skrywającego jej siwe włosy wysunął się kawałek białej tasiemki zaplecionej w  warkocz. Z płaszcza, który nosił widoczne ślady zużycia wyjęła okruszki wspomnień by nakarmić nimi uliczne gołębie. Jej oczy okalała

No czemu ja się nie zdziwiłam?

Po powrocie z przedszkola jeszcze nim przekroczyłyśmy próg domu SS poinformowała mnie: - Nie uwierzysz co ja mam na głowie? ja: No co takiego? SS: Pani uczesała mi warkocza, bo mi się bardzo rozczochrały włosy miała rano czesanego kucyka, a włosy to ona ma do pasa Uwierzysz? JA: No wierzę

Rozdział 1

właśnie Karolina. Jest to moja przyjaciółka od trzech lat. Ma ciemny blond włosy do ramion. Zawsze je wiąże w kucyka albo w warkocza. Więc jak już zaczęłyśmy gadać zaczął się temat 8222 góry 8221 i 8222 wypoczynek 8221 . Karolina zaczęła mówić, że będzie super, bo już tam była: -Aśka będzie ekstra

Kalendarz Adwentowy

.12 - 65279 Uczesz dziś swoją córeczkę w warkocze 06.12 - 65279 Podskocz dziś 100 razy 07.12 - 65279 Poczytaj mi dziś do snu 08.12 - 65279 Zrób dzisiaj pranie 09.12 - 65279 Pograjmy dziś w Cytadelę 10.12 - 65279 Odbierz mnie dziś ze szkoły 11.12 - Wyprasuj coś dziś 12.12 - 65279 Zrób dzisiaj obiad

Znalezione blogi:

Fryzury-pomoc (daruszka0000)
Pomagam robić fryzury: emo,kucyk,warkocz itp. jak je utrzymać i jak myć żeby ich nie zepsuć...

Miejsca:

Końskie (5)
Warta (4)
Łyse (3)
Warszawa (2)
Tokio (2)
Londyn (2)
Zakopane (1)
Wysokie (1)

Firmy:

RUCH (5)
Mieszko (2)
Prochem (1)
Onet (1)
Mattel (1)
Google (1)
BP (1)
Allegro (1)