Wszystko o:

ktos+jest

BRONIMY SIE PRZED STWIERDZENIEM, ZE KTOS JEST LEPSZY OD NAS...ROZWAZANIE KS.M.MALINSKIEGO

Bronimy sie przed stwierdzeniem, ze ktos jest lepszy od nas, madrzejszy, inteligentniejszy, uczciwszy, wspanialomyslniejszy. Nie chcemy tej prawdy dopuscic do siebie w obawie, ze zagrozi poczuciu naszej wartosci. A jezeli w koncu zmuszenie jestesmy przyznac, ze tak jest, to nie chcemy o tym

Bronimy sie przed stwierdzeniem, ze ktos jest lepszy........Rozwazanie Ks. REKTORA - wybitnego ORATORA - M.Malinskiego.

Bronimy sie przed stwierdzeniem, ze ktos jest lepszy od nas, madrzejszy, inteligentniejszy, uczciwszy, wspanialomyslniejszy. Nie chcemy tej prawdy dopuscic do siebie w obawie, ze zagrozi poczuciu naszej wartosci. A jezeli w koncu zmuszeni jestesmy przyznac, ze tak jest, to nie chcemy o tym mowic

Pogoda, wakacje i Sztokholmskie dywagacje juz niedlugo, jesli ktos jest zainteresowany...

No ta wiosna idzie idzie o dojsc nie moze... jeden dzien wiosna, slonko jak dzis i nawet cieplo, a w weekend byl grad, wczesniej snieg, aaaa... Po takim weekendzie doceniam w pelni ogrom naszego szczescia i pozytywnej passy, ktora sprawila,ze w zeszly sztokholmski weekend slonko nam przyswiecalo,

Obcięcie włosów. Jeśli ktos jest bardzo wrażliwy prosze nie czytac.

U Kajki dowiedziałam sie jak Jej Ewunia przycięła sobie włosy. Pamiętam, że gdy byłam małą dziewczynką wiek 3-4 lata i przebywałam na wsi. Już wtedy miałam warkocze, które babcia mi zaplatała codziennie rano. We wsi było dużo rodziny i kiedys zdarzyło sie, że kiedy poszłam do brata babci to jego wnu

pamiec czyli nie mogac uwierzyc ze ktos jest chujem

no wiec udalo mi sie wpasc w pulapke zlosliwcow i probujac dociec czy rzeczywiscie sa takimi chujami jak mi sie wydaje zaczalem wracac pamiecia do wydarzen minionych. zamiast zapomniec, mniejsza juz o wybaczenie, zafiksowalem sie na tych faktach. kurwa!

Proza dnia codziennego.

- Masz weza w kieszeni! rzekl maz moj - A co wedlug ciebie to znaczy? zainteresowalm sie tematem - No nie wiesz? Na przyklad tesciowa moze miec weza w kieszeni. -??? - To znaczy ze ktos jest ZLOSLIWY! - ?????? To znaczy ze ktos jest skapy! Na to Prosiol zaczal sie smiac. Ze ja taka glupiutka bidula

Co kryja emocje?

zeby zrownowazyc pozytywnie nasze istnienie. Poza tym pomagaja nam zrozumiec innych, jesli ktos jest agresywny to dlatego ze jest nieszczesliwy... dlaczego? wedlug Frances Wilks potrzebuje czulosci i bliskosci... I tak dalej - jesli ktos jest zawistny to dlatego ze nie ma dobrej samooceny siebie i moze

a

mozna zabijac szydzic żądać skarzyc w imie sprawiedliowsci, jesli np. ktos jest lepszy od reszty spoleczenstwa lub ktos ma inny charakter. Prawda? Jesli zatem kazdy ma inny charakter przekleta roznorodnosc to nie mozna nagle zadac od jednostki aby ustosunkowala sie do wiekszosci, aby postepowala w

Jak pytac, czyli ankiety sugerujace odpowiedzi

traktowani od innych. Ewentualnie jeszcze 2.Nie wiem . To ze ktos jest traktowany tak jak inni odpowiedz 3 nie jest rownoznaczne z tym ze nie jest dyskryminowany takiej odpowiedzi udzielic nie mozna . Dlaczego? Jest wiele sfer zycia ludzkiego. W wiekszosci homoseksualisci nie wyrozniaja sie od

and YES i ve been BAD!

.  Smieszy mnie jak powolujac sie na historie sprzed kilku tysiacleci narody uzurpuja sobie prawo do ziemi i wody .Teraz jest tu i teraz i smiemy sie nazywac narodami cywilizowanymi a walczymy o kawalki ziemi zamiast osiedlic sie na tych kawalkach wspolnie.zenada. nie mozna powiedziec ze ktos jest czarny

225: Jak tu by zapoznac nauke z malezyjskim ziolem leczacym kobieca bezplodnosc

nastepujacy werset 18:19 z quot Ewangelii sw. Mateusza quot , cytuje: quot Jesli dwaj z was na ziemi zgodnie o cos prosic beda, to wszystkiego uzyczy im mój Ojciec, który jest w niebie. quot W przypadku wiec gdy uzdrawiacz uzna ze ktos jest faktycznie na tyle wartosciowym i dobrym czlowiekiem iz warto aby

nie namawiam lecz powtarzam w kółko pal ziółko pal ziółko

sie jara dziewczyno sie jara chlopaku no i zajebiscie sie mi jaralo wczoraj tylko mnie potem z lekka przydusilo ale i tak bylo git:D gadalam dzisiaj z marcinem i mowil ze sie nie wkurzyl no to dobrze bo nie lubie jak ktos jest na mnie zly no i mowil ze nastepnym razem jaramy z nimi i nie ma

ktos+jest

koszmarny jak dla mnie.. Wiesz dla innych nie jest wazne tylko to jak wygladasz tylko to jaki jestes.. chyba ze ktos jest idiota i patrzy tylko na druga osobe instrumentalnie i liczy sie tylko seks. Dla mie wazny jest czlowiek.. wiesz Sikorski jest dla mnie nieatrakcyjny ale jesli kogos poznajesz nie

Mocy przybywaj

ktos jest dla mnie scierwem w pracy, nie zapominam o tym o 16:30 i biegne z nim na piwko i nie bawie sie z nim setnie. A niektorzy zapominaja. Bo trzeba? Bo sie powinno? Bo tak bedzie ladnie? Nie kumam. Albo ktos jest OK w pracy i poza praca, albo nie. Mocy w ludziach nie ma? Asertywnosci? Czy o co

noga: : :

wredna jak oni dla mnie! jak ktos jest dla mnie miły to ja tez bede a jka ktos jest dla mnie wredny to ja tez bede ale 5 razy bardziej :D:D tak to juz jest z rozpieszczonymi jedynakami hehe p

I WKÓŁKO TO SAMO

isc do nowej, zrytej szkoły. Wogóle matma przechlapana, PO... to jest dopiero głupie!!! A jeszcze dwa języki chociaż nie, to może zły przykład . Dzisiaj idę popołudniu z Gosią połazić po okolicy. W końcu cos ciekawego. Ale ludzie zachęcam jak już ktos jest na moim blogu, a jest fanem serialu Nikita

o Mnie!

Ello ! mam na imię Marzena.interesuje się sportem i muzyką .lubie tanczyc i szalec.Niemam chłopaka mam pytanie czy ktos jest wolny?.moją przyjaciółką jest kasia , karolina.mieszkam w rybniku jestem mała ale koledzy mówią mi ze jestem cwana no bo przciez jesli ktos jest mały to niemusi sie

Prawo do szczęścia

Czemu świat się kręci wokół tylu głupich spraw kto jest gorszy kto jest lepszy wciąż trwa ta gra kolor skóry kolor włosów juz wystarczy by by powiedzieć że po prostu ten ktoś jest zły nie wierz nigdy w to że ktoś gorszy jest pamiętaj że to liczy się co w sercu jego jest ref. nawet gdy ktos jest

ktos+jest

Cos sie wyjasnia, ktos jest porwany, ktos jest klonem: I nie ejstem narcyzem, tak wyszlo, ze to chwilowo ja jestem glownym bohaterem:P

piątkowo :

wymienila mnie i siebie, a nie wymienila ewy. i ewa sie o to obrazila! masakra....a poza tym ona ma w sobie pierwiastek szatkowskiego...musi bardziej....czyli jesli ktos jest smutny to ona musi byc smutna dwa razy bardziej, jak ktos narzeka ze jest za gruby to ewa ardzie, jak ktos jest zmeczony....to ewa

Naprawde mi glupio..

Ostatnio coraz czesciej zastanawiam sie dlaczego jesli naprawde kogos lubie, jesli ten ktos jest naprawde bliska mi osoba to tak trudno mu okazac.. Najczesciej dzieje sie wrecz odwrotnie - wysmiewam sie, dokuczam, zawstydzam, czasem potrafie naprawde znalezc taka rzecz ze az pozniej sam sie sobie

Slownik II

nowoczesnego slangu czeskiego jesli ktos jest w stanie autorytatywnie poprzec lub obalic te teze, bede zobowiazany . Co siekawe, Portugalczycy popisuja sie wyjatkowym brakiem intuicji i trzeba im tlumaczyc co moze oznaczac fumar caralho , podczas gdy przecietnemu Erasmusowi rozgryzienie tej metafory zajmuje

Drazen Ellen

rozumiem kto jest kim w bylej Jugoslawii oraz tego, ze ktos jest Serbem ale Chorwatem itd. itp.  Nie ma sie czym chwalic, wiem. Probowalismy troche tanczyc, bo zespol byl moim zdaniem naprawde dobry, tyle tylko ze gral jazz i nadawal sie bardziej do klubu w Nowym Jorku a nie na wesele w Clarinbridge. Jest

warto sie zagryzac...

HIV ma nauczać grupa najbardziej narażona na zakażenie? Przecież to tak, jakby kryminaliści prowadzili lekcje na temat prawa karnego? - wiem ze to nielogiczne, bo skoro ktos jest najbardziej narazony to najwiecej na ten temat wie, ale całe zdanie zabrzmiało efektownie i tak jak trzeba napastliwie

PRACA W HISZPANII

niezbyt chetnie podejmuja sie prac najciezszych albo, z ich punktu widzenia, gorzej platnych, czyli: zbioru roznych rzeczy, tudziez pracy w sektorze turystycznym. Z pewnoscia jesli ktos jest zdeterminowany i zna choc troche hiszpanski Hiszpanie, zwlaszcza na poludniu, nie maja w zwyczaju uczyc sie

Polaquinha - da Polônia me´mo!

a wiec z S atilde o Bento do Sul wyszlo tak: w sobote, po lekcjach przyjechalam do domu - od razu na obiad - byli goscie - siostra Teresy z mezem. oni pojechali, a po ok godzinie przyjechal Nazareno Angulski. Polak - oczywiscie po polsku nie mowi, ale zna historie, pisze artykuly jak ktos jest

Imprezowe ABC

osoby często wiodą na imprezach prym. Spróbuj1 I nie bój się: jesteś świetną dziewczyną, ludzie cię lubią. *****P~~Podryw : Pójście na imprezę tylko po to, by wychaczyć kolesia, rzadko się udaje. Już stojąc w drzwiach, masz wypisane na twarzy : quot Halo, czy ktos jest zainteresowany? quot . A

BUENAS NOCHES Y BUENA SUERTE

swiatowych kinach ukrywa sie pod pseudonimem Good night and good luck , czyli nowy film Clooneya. Jest, krotki, dynamiczny, dobry, ale nie porywajacy. Jesli ktos jest wyjatkowo zainteresowany tematyka polowania na czarownice w latach 50´ w Stanach Zjednoczonych, to powinien wyjsc z kina zadowolony. Film

homo

....i musicie 100 razy zastanawiać się czy ktos jest gejem czy nie....i tego nam nie zazdrości.... - Kloeżanka Mulatka natomiast współczuje nam podejścia naszego społeczeństwa do naszych środowisk no bo co....?? i za to ją kocham D a teraz kilka plusów: - Przemineło z Wiatrem.....jeszcze stwierdziłą za

Różne odcienie szarości...

, które kryje się gdzies tam głęboko, daleko w środku Jej materii... I bywa, że wbrew pozorom ma w sobie gdzieś tam henhen, więcej czarujących, niepoznanych nikomu wcześniej kolorów, które -jeśli tylko Ktos jest w stanie dostrzec- rzucają cień na olśniewającego, różnobarwnego Motyla... Motyla tak uroczego

11 wrzesnia 2001

tych kilku dzwiekow. Jutro i pojutrze powtorka. Jesli ktos jest zainterosowany przezyciem takiej modlitwy, to obok jest link do naszych domow rekolekcyjnych, takze od jakiegos czasu moi wspolbracia w Polsce prowadza weekendowe skupienia dla mlodziezy, inicjatywa nazywa sie Szkola Kontaktu z Bogiem SKB

W poszukiwaniu piekna

, ze ktos jest paskudny, albo ze sami jestesmy niepiekni, jest wielkim grzechem. 39 Zatem nie grzesze juz, nie krytykuje wygladu niektorych Katarek, ktorym nic juz nie pomoze. I oswiadczam wszem i wobec, ze ja rowniez jestem idealna i przepiekna. Ach, i jeszcze jedno - Allah wynagradza te zony

w_k_u_r_z_o_n_a

na drzewo Jak się komuś nie podoba MOJ sposob spedzania czasu z MOIM dzieckiem - niech spedza swoj czas ze swoim wg wlasnych upodoban Jak ktos jest ciekawy portela - to tak jestesmy milionerami tylko nie chcemy szpanować forsą, żeby nikt nam młodego nie porwał dla okupu vide quot Okup quot z Melem

Co mysli duzy Romek

Motto: Przecietny Polak nie jest liberalem - Roman Giertych Na ta wypowiedz z trybuny sejmowej PO i SLD zareagowaly glupawym usmieszkiem. Nie doceniaja Romeczka, to ze ktos jest oszolomem nie oznacza ze jest glupi. Romek kombinuje calkiem rozsadnie - przecietny Polak jest zachowawczym koltunem

* ?

Co to znaczy, ze ktos jest * ? To znaczy, że jest ???????? ??????????? ?????????? To znaczy, że jest fajny? nie kminie tej lalki... b btw, jak jest roznica miedzy * , a ?

ktos+jest

kijafa na serce jezeli ktos jest ciekawy jak uniknac nocnego kolatania serca, to polecam 3 kieliszki kijafy przed snem, tylko trzeba pamietac zeby postawic wieeelki kubek z woda kolo lozka, bo potem strasznie suszy. jutro ide na echo serca, i bede miala przyjemnosc z docentem, mam nadzieje , ze to

Skromny początek...

wybaczać. 16. Nikomu nie ufaj, chyba, ze sie NAPRAWDE przekonasz, ze ktos jest NAPRAWDE wart. Potem ją szanuj. Ktomus moze sie wydawac, ze to smieszne, ale dziki takiemu kodeksowi moge dalej funkcjonowac i nie staczac sie na margines spoleczenstwa, jak wiekszosc moich przyjaciol zrobila. Zawsze kodeks

66. Po czynach ich poznacie - jesli sprawdzicie jak ich czyny biegna wzgledem pola moralnego

niemoralnosc quot od faktycznej moralnosci. Wszakze jesli opanujemy sztuke tego odrozniania, nie bedzie watpliwosci w naszych sadach czy ktos jest winnym czy tez niewinnym. Nie bedzie problemu z rodzicami ze w odruchu bezmyslnej milosci pomalu morduja oni wlasne dziecko. Nie bedzie tez problemu z

16 LUTY czwartek

rezydencja krolewska. Jest to najwiekszy na swiecie budynek ze zlotego drewna tekowego, piekny i swietnie zachowany. Zwiedza sie go tylko na boso i tylko z przewodnikiem i nie wolno robic zdjec. Caly palac jest klimatyzowany i mily chlodek panuje w srodku. A jak ktos jest nieodpowiednio ubrany spodnie za

ktos+jest

Niestety, nie macie szcześcia. Moja egzystencja nadal trwa... Znowu jestem molestowany, choc tymrazem przez kobiete noszącą bluze ze sznurkami i numerem 69, coby się tu produkować... Cholera, zastanawiam sie jaki cudem ktos jest w stanie przeczytać te nieskładne zlepki wyrazów, które zrozumiałe są

POJĘCIA

. Cleans house - Kiedy wrestler lub grupa wrestlerów eliminuje wszystkich z ringu i zostaje na nim sam, tzw. czyszczenie ringu. Comp - Jezeli ktos jest quot comped quot znaczy to, ze ma darmowy bilet na jakis show. Curtain jerker - Wrestlerzy, którzy otwieraja dany show. Zasadniczo sa to wrestlerzy

SMSY!!

zatrudni sekretarke do pracy w wiezowcu. Wymagania: obsluga faksu, komputera i stingera. Twoje zabki sa jak gwiazdy... male... swiecace jak zloto... i daleko od siebie... Nie wstawaj! Nie musisz odbierac tego SMS a! Gdy ktos jest w moim guscie zaraz mysle o rozpuscie Lecialy dwa bociany, jeden duzy drugi

ktos+jest

desperacji, bo nagle odkryja, ze ktos jest subiektywnie lepszy od nich, choc te ocene wydadza oni sami i sami stana sie swoimi krytykami i sami stana sie swoimi katami. ale do rzeczy... stan ducha ktory teraz przeze mnie przemawia zawiera sie w tresci krotkiej mianowicie slowach wypowiedzianych przez autora

Sponsorem dziesiejszego odcinka jest firma Adobe :

  Pobawilam sie troche photoshopem, a wyniki znajdziecie na galerii. Jak ktos jest spostrzegawczy to obejrzawszyt te zdjecia rozpozna mnie potem na ulicy. Krytyka poszczegolnych zdjec mile widziana, byle konstruktywna.

Dziennik pisany nocą w Kapuście Odc. 4 - press readings, debata z Normanem Daviesem

przeczytalem. P. Szacki niewatpliwie zreszta się tym nie przejmie, w koncu nie od tego jest intelektualista i w dodatku 8216 historykiem idei 8217 , żeby przejmowac się takimi drobiazgami jak fakty. On jest od idei, nie od faktow. Dlaczego pojawiaja mi się kurwiki w oczach kiedy slysze, ze ktos jest 8216

Miłość po francusku

ramy tego bogobojnego blogu. PS. jesli ktos jest rozczarowany tym, ze tresc wpisu nie spelnila jego jej oczekiwan, to rzekne po francusku: tant pis - co wcale nie znaczy ze moj wpis ma jakis zwiazek z PiS albo ze moja Tante ciotka jest w PiSie, bo nieboszczka jest, a tam dopuszczaja tylko pol

zaufac znowu

.... znowu zaboli... wiem ze to krzywdzace wkladac tak wszystkich do jednego worka..... zakladac cos z gory bo moze ktos jest inny ...... przeciez nie ma dwoch identycznych osob teoretycznie wiem ..... ale to wszystko przez jedna osobe....

La Monte Young

wydaje mi sie ze nie ma sensu wrzucac wszystkich filmow, jezeli ktos jest zainteresowany reszta zapraszam na: http: newmusicbox.org article.nmbx?id 2216

Ostatni dzien

quot przywiezli Habsburgowie w polowie XIX w. dla swoich lesnych. Produkcje zaczeto pod koniec XIX w.... To jest skandal ! Wielu turystow na pewno nie wie, ze jest takie muzeum, nikt o te perelke nie dba.... informacja turystyczna ZEROWA !!! Ne pewno jest na stronach internetowych, ale jesli ktos jest

* miłosne torowisko *

miedzy dwiema osobami ktore reaguja na siebie w zaleznosci od postawy drugiej osoby. Jesli ktos jest zly, smutny druga osoba nabiera takiego samego nastawienia. Naturalnie dziala to takze w strone radosci : Zwiazki damsko-meskie ... zwiazki damsko-damskie ... Ostatnimi czasy wydaje mi sie,ze im

Imie rozy Umberto Eco

benedyktynskich w polnocnych Wloszech przybywa rzecznik Kosciola ubogiego, angielski franciszkanin Wilhelm z Baskerville wraz ze swym uczniem, nowicjuszem benedyktynskim Adsem z Melk. Nad opactwem zawislo widmo smierci ktos jest sprawca tajemniczych zbrodni, morderstw i samobojstwa, ofiary nosza znamiona otrucia

Byle ? przed siebie ...

jestem wdzieczna ze ktos jest w stanie dostosowac sie do tego kiedy ja moge pracowac. Wiecej szczegolow innym razem Pedze!.

ktos+jest

hej!!!!!!!!!! mam kolejne 2 blogi... tzn. jeden moj rugi mojej przyjaciolki ktora juz go nie chce i go porzucila... www.koffananikusia.blog.onet.pl jesli ktos jest zainteresowany tym blogiem to piszcie

Wochenende ist zu Ende

zakupy z mama, doradzajaca co kupic a czego nie. Gdyby nie moje zdecydowanie pewnie do dzisiaj tkwilybysmy jakims sklepie. Mimo tych zakupowych perturbacji, milo spedzilysmy czas. Wieczorem do moich Gastrodzicow przyszli znajomi na grilla. Bardzo sympatyczni ludzie, ale coz, w koncu jak ktos jest

Ewangelia wg. Michalika

Przedstawiciel jednego z kosciolow w Polsce, i to nie byle jaki przedstawiciel, cos w rodzaju pierwszego sekretarza, zada pelnej penalizacji aborcji. Jesli ktos jest innego zdania, to jest morderca i wrogiem zycia. Nie jestem morderca, lubie zycie, w pelni popieram zadania Michalika. Sadze, ze

Szescdziesiat historii

pamieta, tylko ten maly Bialorusin z dwiema ksiazkami w glowie. O kolorze, ze jest zazwyczaj brazowy albo pakistanski, ktory jest gorszy od brazowego. I o tym, ze to nie zawsze ma znaczenie, bo jak ktos jest wybrancem, jedynym, niezwyklym, nadzwyczajnym, to moze sie czuc lepszy od nie-wybranego ale

Swieta,swieta i po swietach!!!

bylismy nawet calkiem calkiem fajna grupa a teraz co to wogule szkoda gadac: Pewien facet ktory zalozyl chyba nasza szkole tanca czyli ASTRE przynajmniej tak mi sie wydaje zaproponowal nam oboz ze jezeli ktos jest zainteresowany jechaniem na oboz musi dac znac w sekretariacie szkoly.Oczywiscie ja odrazu

Spoznieni kochankowie William Wharton

, i dalej...az w koncu dotknelam reka twardej i zimnej jak cialo Mirabelle okladki...To ksiazka dla kazdego bez wzgledu na wiek 8211 bo czy jest ktos jest za stary lub za mlody na to, by kochac i kochanym byc? A wszystko dlatego, ze opowiada o uczuciu ktore pokonuje gory, pokonuje smierc

zakupy, egzaminy i slowniki

by odkryc na stole tajemnicza koperte, z ksiazka w srodku. Nadawca: Lukasz. Tytul ksiazki: The history of love. : I tak mi sie milo zrobilo, i taka kochana sie czuje, tak pieknie i wspaniale. Mam placek z truskawkami. Czy ktos jest zainteresowany zjedzeniem kawalka? Wracam do ksiazki. Mam dzis dzien

MIŁOŚĆ CZY ZAUROCZENIE

,tylko musimy uwazac,zeby jej nie przegapić,nie szukac za daleko...nie zważając na najblizszych.Bo moze ten ktos jest bardzo,bardzo blisko na wyciągnięcie ręki......I chyba nie najwazniejsze jest to,by mieć kogos,bo wszyscy tak robia,bo tak trzeba i wypada,tylko poczekac na ten właściwy moment na właściwy czas

Hej Tu KLIO i KELLY!!

. Ale jak ktos jest na tyle inteligenty to sam sie domysli o co nam chodzi ....no to papa!! PS Jezeli komus sie nie podoba nasz blog-mozecie tu nie wchodzic! Wszystkim ,,potajemnym,, zespołom zyczymy duzo cierpliwosci i powodzenia!!! Papa!!

Dlaczego ambicje

czyjes ambicje sa mniejsze lub zadne w porownaniu z naszymi? Przeciez tak naprawde to tylko ja wiem co mi w glowie siedzi i ile mnie kosztowalo aby ten czy inny sukces osiagnac. Jesli ktos jest szczesliwy z faktu posiadania dzieci, to ja im tylko zazdroszcze. Kolega moj naprawde szczesliwy jest tylko

|||||

uslyszalam to .. wydalo mi sie tak wyjatkowe .. wydawalo mi sie jestem wyjatkowa dla ciebie..a tym czasem ... naleze miedzy innymi do tych ludzi bez nadawania im nawet numerkow czy pamietanych imion ... bo neiwyobrazam sobie powiedziec komus ze uwielbiam kogos i ubostwiam i ktos jest wspanialy nie wiedzac

perka

dofinansowanie nauki dzieciakow. Mniej wiecej 300 baksow starczy na zapewnienie codziennego posilku dla malucha i transport z domu do szkoly na caly rok. Jesli ktos jest slaby z matmy to informuje ze 300 baksow rowynych jest okolu 900 polskich zlotych. Niezle kurwa liczydlo ze mnie. Niedizela mijala i trzeba

...marzenia...

    Heh... To słowo... quot MARZENIA quot ... Zastanawiam sie czasem czy mozna marzyc?? Bo jeśli i tak sie potem te marzenia moga nie spełnic?? A szczególnie jak ktos jest zkochany... Wtedy swiat odwraca się od niego... I co ma robić?? Następne pytanie, na które potrzeba odpowiedzi... Choć nie

takie tam...

koniec swoje puzzle. Im wiecej doswiadczasz tym wiecej sie uczysz i nie chodzi mi o nauke w szkole tej do wykucia a w koncu do zapomnienia. tylko o madrosc  zyciowa kazdego czlowieka im ktos jest bardziej konserwatywny tym bardziej zamkniety im bardziej zamkniety tym glupszy bo swiecie przekonany o tym

Kulinarnie i lingwistycznie

czesc quot po portugalsku quot oi quot . Na poczatku bylam nieco zmieszana jak tak do mnie mowili, myslalam, ze to moze take komplementy ... A jak cos czy ktos jest fajny to jest quot legal quot .

...

chwili gdy pisze te notke ktos wlasnie umiera,ktos rodzi sie,ktos blaga o litosc,ktos smieje sie,ktos lzy wylewa gorzkie,ktos ze wstydu sie spala,ktos cierpi,ktos ma urodziny,ktos pije,ktos krzyczy,ktos jest samotny... I wiele ,wiele innych... Dlaczego to wszystko uklada sie tak dziwnie? Dziwnie? To

66. Po czynach ich poznacie - jesli sprawdzicie jak ich czyny biegna wzgledem pola moralnego

, nie bedzie watpliwosci w naszych sadach czy ktos jest winnym czy tez niewinnym. Nie bedzie problemu z rodzicami ze w odruchu bezmyslnej milosci pomalu morduja oni wlasne dziecko. Nie bedzie tez problemu z akumulowaniem karmy za takie czyny. Wszakze karma ta wraca potem do tego co ja zgromadzil aby mu

14. Illiada a UFOnauci, czyli Australia versus Indonezja

obecnosci na miejscu zbrodni. Zgodnie zas z dzisiejsza kryminalogia jest nam wiadomo, ze jesli na kogos wskazuje zarowno motyw, jak i narzedzie zbrodni oraz brak alibi, wowczas z cala pewnoscia ten ktos jest winnym danej zbrodni. Ewentualna czyjas pomoc i sugestie w omawianej tutaj sprawie moga sie

Oczywistosci

widze twarze niektorych publicystow, ponizej tekst, a w tekscie haslo Giertych , tudziez Lepper , PiS , lub - o zgrozo - gospodarka , to pozostale linijki tekstu, mozna pominac. Wiem co ten czy tamten pan napisze. To co tydzien temu to co zawsze pisal. Ze ktos jest stamtad, albo stamtad, albo nie

za ile mnie pokochasz

ktos jest w niej rozkochany, to moze da rade obejrzec. o dziwno przesypiajac pierwsze pol, ktore jest wyjatkowo nudne mozna prasowac! , drugie pol jest troche ciekawsze. koniec filmu zmienia sie w teatr absurdu. film oceniony na 5.2 nie bez powodu.

Komunisci i komuna.

politykami. Jesli ktos jest zainteresowany- sluze zeznaniami, a poniewaz jestem w virtual, a ono zna swoich, zechce lub nie znalezc mnie. Nie mam sie czego bac, strach to trywializm. Bedzie jak bedzie. Wokol mnie od lat kreci sie obecnosc nie wiadomo czyja, jak w wierszu Milosza. Okradziono go w latach

Koncertowo

ktos jest zainteresowany muzyka nowozelandzka to polecam: Split Enz, Crowded House, Dave Dobbyn and Th Dudes, Mutton Birds i oczywiscie Tima Finna.

when do we eat

calutka rodzina, na pamiatke wyzwolenia z niewoli egipskiej. emocjonalnie troche jak boze narodzenie, tylko bez prezentow. no i obowiazkowa ceremonia. w duzej rodzinie zawsze ktos kogos nie lubi, ktos jest wyklety, ktos przewrtony... TA kolacja bedzie wyjatkowo ciezkim przezyciem. bardzo fajna komedia

CZY JA PISALAM, ZE BOSKI?

, kolegow nie mozna przeciazac. A sami nie wpadna, ze mogliby pomoc to taka czeska przyjazn jest . Z mojej strony tez nie ma falujacych dawow chetnych do pomocy, ale jednak ktos jest, mimo iz jestem z zupelnie innej wsi, ale przypominanie mu o tym rowniez mu uwlacza. Konczy sie na tym, ze Pan Boski

ktos+jest

Starzeje sie...Coraz bardziej doskwiera mi samotnosc...JEst ktos, kto mnie kocha,...ale ten ktos jest daleko...Widujemy sie sporadycznie...Czasami wydaje mi sie , ze wiaze nas tylko seks...Coz innego moge myslec, skoro jemu nie spieszno do bycia razem?Jest starszy ode mnie, a mimo to nie potrafi

Nie ma jak w domu

spacerze zakupach itp. wracac do domu, w ktorym zawsze ktos jest... Nie trzeba wlaczac radia, by uslyszec ludzkie glosy. -

KIEDY POLAK ZROBI SOBIE KUKU

Workers Registration, bo po co wydawac tyle kasy jak i tak niedlugo wroce do Polski, a poza tym jestem mlody, piekny i zdrowy . Skutek jest taki, ze nawet gdy ktos jest ponad rok i ma prawo do statusu rezydenta, jesli nie jest zarejestrowany i cos sie stanie poza leczeniem oczywiscie darmowym , nie

Skarbnica cytatów 3

***************************************************************** ktos Tak to jakoś idzie kurde ostatnimi czasy, że ciężko się opędzić od ludzi, których się nie lubi - Readers Digest zaczęło mi nawet do domu dzwonić karol na nich to nie ma zadnego sposobu ktos Jest karol wulgarnie zwyzywac? ktos Słucham uważnie co pani o seksownym głosie ma do powiedzenia

Weekend kolejny, troche przestarzaly wpis

dofinansowanie nauki dzieciakow. Mniej wiecej 300 baksow starczy na zapewnienie codziennego posilku dla malucha i transport z domu do szkoly na caly rok. Jesli ktos jest slaby z matmy to informuje ze 300 baksow rowynych jest okolu 900 polskich zlotych. Niezle kurwa liczydlo ze mnie. Niedizela mijala i trzeba

i już problem

papieżu, ale rozumiem, że ktos mógł to odczuwać inaczej... Nie ogladamtańca z gwiazdami, m - jak miłość, klanu i czegoś tam jeszcze, ale słyszałem, że Katarzyna Cichopek gdzieś tam zostala uznana za najpiękniejszą... I qrcze z tego. moim zdaniem nic. Jeżeli ktos jest ciekawy ile lat noszę na karku, to

Male stoliki

zycie to suma przypadkow i fartow.  Niby kazdy jest kowalem swojego losu, niby ciezka praca poplaca, ale to przeciez zbiegi okolicznosci czesto decyduja gdzie i z kim jestesmy.  No, chyba ze ktos jest zwolennikiem teorii predestynacji, ale na to ja juz nic nie poradze. Niech mnie sie wiec szczesci i

Z szablonowego Butiku

je na dole bloga, pod notkami. Z góry przepraszam za zdanie o możliwym odmówieniu zrobienia szabloniku na zamówienie, ale doszłam do takiego wniosku po jednym doswiadczeniu. Nie chodzi tu oczywiscie, czy ktos jest maruda czy nie

Co nowego

je na dole bloga, pod notkami. Z góry przepraszam za zdanie o możliwym odmówieniu zrobienia szabloniku na zamówienie, ale doszłam do takiego wniosku po jednym doswiadczeniu. Nie chodzi tu oczywiscie, czy ktos jest maruda czy nie Po za tym podaje link do ...Ankowej Psychiki , gdzie skórkę stworzył

Lodolamaczki

nieco artizmu przez duze A. Moze nie bede jakos wzniosle pisala, bo moglbyscie nie zrozumiec o co mi idzie. Skupie sie na szmacie. Historyjka ta bawi mnie do lez, wiec postanowilam ja Wam tutaj sprzedac. Otoz rzecz dzieje sie na poznanskiej Wildzie - jak ktos jest z Poznania to jarzy klimat

Szczecina

W zwiazju z poczatkiem maja, ktory wiaze sie z poczatkiem nauki, poczatkiem przygotowan do sesji, poczatkiem szalu kserowania notatek i poczatkiem konca, zaczynam zapuszczac zarost. Jesli ktos jest zainteresowany geneza i istota tego zwyczaju, odyslam do ktoregos ze styczniowych wpisow.

I wanna travel through time...

. Chociaz nie powiem, jak na razie dzien calkiem przyjemny. Slucham sobie soundtracka z Narnii zdecydowanie jest to idealna muzyka do nauki, nie rozprasza - a jak ktos jest rozproszony i tak - to... chociaz ma cos przyjemnego do posluchania

kogiel-mogiel

Marze o pisaniu, trudno mi przelac mysli w slowa, nie moge się skupić, jak ktos jest za plecdami, to ma byc moja tajemnica. Pisząc tradycyjnie, na papierze, probowalam byc szczera i otwarta, nie wychodzi. Sklonnosc do drobnych tajemnic i sekretow jest silniejsza. Posiadanie tajemnicy jest

Przyjdz, Dziecie Jezus...1

glosno! Wszystkie razem! quot Aniela, Aniela quot ! - krzyczalo z calych sil 30 dzieciecych glosow. Anielcia weszla. Widzicie wiec moje dzieci. Jesli ktos jest - przychodzi gdy sie go wola. A jezeli nie istnieje, nie moze przyjsc. Czy jeszcze ktoras z was wierzy w Dzieciatko Jezus? Tak - odezwalo sie

Nie wiem czy wróci...

Nie wiem czy wróci, tutaj Gdzie jego miejsce.Źle... Życie jest takie kruche... Dlaczego? Dlaczego? Ktos jest i nagle.... Serduszko, krązenie...Dlaczego??????? A przeciez Jego miejsce jest tutaj, w domu, przy mnie.. A.

ktos+jest

czy ktos jest z tej samej bajki nie decyduje wiek tylko pewne newralgiczne etapy : studia, pojscie do pracy, malzenstwo ale przedewszystkim macierzynstwo. z ludzmi nawet 10 lat strszymi ale bezdzietnymi swietnie sie dogaduje natomiast rowiesnicy z dziecmi to juz zupelnie inny sposob myslenia , inny

Miłego koniwalenia skurwysyny darmowefilmyporno

Po wielu latach ukrywania, ściagania, kasowania u szukania nowych zaczynam je publikować na blogu. Jak ktos jest kumaty to szybko znajdzie serwisy skad zaciagam te filmy, reszta musi czekać na kolejne zakładki pokazujące jak kakao kobiety potrafi sie milutko uśmiechac z ekranu monitora : miłego

Komentarze...Nie jestem ladna....

, jak sie przyjrzec - to juz gorzej quot Gosc18 napisal : quot A ja tam lubie fajne babki, ale takie co maja poukladane w glowie ...Jak ktos jest brzydki, to niech sie postara wybic czyms innym quot dominik : quot Wiesz kasiu, a ja jestem facetem, chce miec kobiete ladna, taka ktora by sie

maj

lezy w duszy czlowieka i zanim powiedzialabym ,ze ktos jest ladny ,czy piekny,to musialabym poznac przede wszystkim jego wnetrze. 2005-05-16 15:51:10

Ach-merykanska sluzba zdrowia

Poszlismy dzisiaj do lekarza, na tak zwany check-up, czyli rutynowa wizyte quot z mlodym quot . Mierza cisnienie, sluchaja serducha mlodego, waza mnie i mierza brzuch. Jesli ktos jest zainteresowany to podaje, ze brzuch mierzy 13 cali cokolwiek by to nie znaczylo . Innych namiarow nie podaje

67

sobie nazwy lekarstw i ich zastosowanie , ktore nasz mozg droga dedukcji moze nam aplikowac w postaci pigulki senno-informacyjnej? Kto to wie? Czy ktos jest w stanie powiedziec, ze tak nie jest?: Inne epokowe odkrycie, nie mojego autorstwa, tylko kolegi Pipi, jest wytlumaczenie dlaczego blondynki sa

67

sobie nazwy lekarstw i ich zastosowanie , ktore nasz mozg droga dedukcji moze nam aplikowac w postaci pigulki senno-informacyjnej? Kto to wie? Czy ktos jest w stanie powiedziec, ze tak nie jest?: Inne epokowe odkrycie, nie mojego autorstwa, tylko kolegi Pipi, jest wytlumaczenie dlaczego blondynki sa

Fotografuja ceboolke

Dostalam zdjecia, ktore mi ostatnio robila O. Jesli ktos jest ciekawy, jak ceboolka wyglada  wlasnej postaci, nieliterkowej, to prosze bardzo: http: ceboolka.blox.pl resource ceboolka2.jpg http: ceboolka.blox.pl resource ceboolka3.jpg Oczywiscie zdjecia pochodza z zamierzchlych czasow, gdy

Znalezione blogi:

koffam_motylek (dominisssska)
koffam.....ten ktos jest koffany:*:* i
Blox (lukaszprz13)
Mój blok jest o tym jak jezdzą ludzie na lodzie to nazywamy ,,Łyżwiarstwo figurowe. Ktos jest juz
Hej jeste ala mam 10lat jeste 100 dziewczynom i dlatego załażam ten blog jak ktos jest 100
Cześć. Jest to blog z rzeczami ,które na codzień wykonuje z modeliny . Jeśli ktos jest chętny kupić
mieć 43 combat jak ktos jest magikiem musi mieć 43combo i 40 magika jeżeli ktos jest rangedem musi mieć

Miejsca:

Marki (20)
Janów (17)
Warta (13)
Kraków (10)
Warszawa (8)
Popów (8)
Naga (8)
Milicz (8)
Londyn (7)
Pisz (5)

Firmy:

Zono (26)
RUCH (22)
MIT (6)
Google (6)
Metro (5)
DIALOG (5)
Onet (4)
Allegro (4)
Sony (3)
BBC (3)