Wszystko o:

japko

japkowe japko *

  Hej słoneczko * Wspominałam może już kiedyś, że Cię kocham? Dzisiejszy dzień mogę zaliczyć do tych naprawdę udanych , których brakuje na tym świecie. Sprzątanie - targ z babcią i ciotką - zakupy - dwie pary spodenek z metkami po 0.50 gr za 1 szt. XD - lidl - i Ty * i Wy * i My * Zabawa z dz

Squosh

4 sierpnia 2011 r. w hotelu Artis został otworzony pierwszy na terenie zamojszczyzny kort do gry w squosha. Po polrocznym istnieniu kortu, 10 marca 2012 r. odbyły się tu pierwsze mistrzostwa zamojszczyzny. Turniej miał ten na celu nie tyle co wyloniecie najlepszego gracza sposrod wszystkich 18 uczes

ACTA

ACTA czyli Anti-Counterfeiting Trade Agreement - Umowa handlowa dotycząca zwalczania obrotu towarami podrabianymi. Zaakceptowanie tej umowy przez Polske byłoby powaznym błędem. Dlaczego? Internet jest wolny, obowiazuje wolnosc slowa, mozemy sluchac piosenek, ogladac filmy. Ale chca nam to wszystko

Normal? False! False! False!

kopypastę wynalazł Larry Tessler , jeden z twórców Macintosha. To on ustalił kanoniczne skróty japko c, japko x i japko v. Kiedy Gates to zrzynał, brakujący klawisz 8222 japko 8221 zastąpił klawiszem 8222 control 8221 , czemu kloniarze do dzisiaj zawdzięczają totalny bajzel w tych skrótach niektóre

Kura kulturalna strona po stronie

z rąk do rąk. I chociaż otaczające ją ławice są coraz sławniejsze, a nawet ona sama...POPLOSZE JAPKO, JAPKO, JAPKO, POPLOSZE, MUNIA DAJ....obłym kształtem przypomina ostrygę z jednego końca nadgryz... OBIERZ JAPKO, TU PAPLOCH OBLYDLIWY, KURKA JEST TARWDA *... zioną , zmienia nazwę na Wyspę

gorące usta

wczoraj zjadłem japko. wróciłem z pracy i dałem mamie prezent, perfum. gwiazda zaranna nade mną czuwała i dała mi niespodziewaną okazję zakupienia dobrego ponoć perfumu za niewielki pieniążek. no to sekupiłem, i dałem mamie. mama sie chyba poczuła, bo mi obrała japko. niedobre było japko, bez smaku

NA SZAFIE

:             - Jem 8222 japko 8221 ! 8211 Szybko jednak uznała, że to nie jest najlepszy moment na 8222 japko 8221 , więc patrząc Historyczce prosto w oczy poczęła ukrywać korpus delicti w przepastnym plecaku.             Żeby było jasne: Hanka nigdy nie miała problemów z nauką. Nie była outsiderką. Hanka

Czerwony październik

Na drugie śniadanie obowiązkowo jogurt truskawkowy , soczek i owoc. ejka wprawnym okiem kontroluje codzienny zestaw przygotowany do przedszkola. - Nie chce banana - protestuje od razu - chce japko . - Ale przecież jeszcze wczoraj bardzo chciałaś dostać właśnie banana? - denerwuje się mama

Wpis szybki

japko, warzywnie : marchew i ziemniak. Banan i japko są faworytami matki ze względu na niski poziom brudliwości. Julka ma ciut odmienne zdanie. Jakoś to matki nie dziwi. Dzieci nie są tabula rasa. Dzieci się rodzą z pewnymi postawami wdrukowanymi w zachowanie jak ta, że brudne fajne. .... no poźno się

japka i co z tego wynika

windowsem głodnym nowych egzotycznych rozwiązań niezbędnych do działania takie japko jest zbyt sterylne. zbyt niedotykalne. za mało da się ustawić, zmienić, wykombinować... to chyba zraziło mnie do japek. nie jestem posiadaczem ani użytkownikiem, ale też nie drwię z tych którzy zagorzale wierzą w japko

...gdy próbujesz coś udowodnić

ugryzłem japko, ale takie normalne : gt Wracając do dysputy. Po bardzo silnych argumentach Fisza wywołujących poważne zaburzenia mózgu i ośrodku śmiechu   Gen. Chmielo poddał się i  w końcu! przekonał szeregowego Świerzbina siłą niezbitych dowodów czy jakoś tak i odpowiednią modulacją głosu, że

loic, mordo ty moja!

. praktycznie bez żadnego komentarza. loic napisał, financial times opublikował, arrington na wszelki wypadek przerzucił przez ctrl japko +C ctrl japko +V na blogaska. even though he?s French, his advice, when given, is worth listening to napisał arrington i nie wiadomo, czy protekcjonalny ton jest

Czwartek 17.06.10r.

tematy. Ja na szczęście nie mam tych problemów. Ufff.Tylko, że musiał słuchać. Ach Japko, Japko. Co z ciebie wyrośnie. Pozdro wasz Piotrek ^ ^

iWaj a indywidualność

Uciąłem sobie pogawędkę z kolegą o japkach, konsolach i belgijskiej kolei. A że kolega był kiedyś japkowym fanbojem przechodzi mu , no to doniósł uprzejmie, że japko przegoniła m w wartości. Istotnie, wiadomość to ważna i podkreślająca fakt, że to co będzie się coraz bardziej liczyć na świecie to

ohoho!

! 65279 Ostatnie trzy dni pracowe w towarzstwie Kolegi L i Bena, byly tak smakowite, jak ponizsze jabluszka pozarte wspolnie, a produkowane przez Kolege L. Japko w calosci... ... japko w trakcie sekcji. Z tej calej Benowej Jogi, wyciagnelam na swiatlo dzienne moja Luksusowa Swinie. Swinie Lux

14.02

Wszystkim Zakochanym odwiedzającym, jak czasem, ten blog, podarowuję z okazji 14 lutego serdecznie nadgryzione japko... Smacznego! PS. Już niedługo obiecuję napisać coś więcej...

Pierwszy tydzień z MacBookiem

Minusy nierównomierne podświetlenie matrycy, falowanie obrazu Prawy dolny róg strasznie ciemny, środek i dół świecą jak nie wiem co. Gdyby nie dziura na japko z tyłu, to chyba oczy by mi wypłynęły przy max rozjaśnieniu. Taki mały ekran a tak ciężko go równomiernie podświetlić? Do tego

Atari 2600 na Maku

Od pewngo czasu nie było tu żadnej aktualizacji... Jedną z przyczyn jest to, że dorobiłem się kolejnego bloga . Również poświęconego sprzętowi na A... Nie jest to jednak japko a Atari! Konkretnie słynna konsola 2600. Oczywiście dla makowych maniaków vintage owych konsol znalazłem coś ciekawego

Cza coś nowego zapodać, joł.

Żeśmy z Radiantami założyli bloga no i witamy wszystkich którzy tu przybędą, a ci którzy o nas nie słyszeli też niech wpadają. Z tejże okazji uroczyście otworzymy jakieś japko czy cuś. No. Od początku. Radianci to najbardziej fristaljowy, spontanowy, odwalany na masę zespół muzyczny. Tworzą go

Dzien 10., 67.9

krzyczal na mnie z barku, zero cuksow Owoce, warzywa: japko, grucha, papryka w jajecznicy, garsc pomidorkow, 2 truskawki Picie:  kawa z mlekiem, herbata Ruch: plac zabaw Inne: znowu ogladalam program w tiwi o grubasach. babka stracila 17 kilo w 8 tygodni

Dzien 22, 67,5

Dieta: tost z philadelphia, japko, plasterek czekolady 72 , stek z grilla, salatka z twarogiem 2 rybne mielone, chlebek, rzodkiewki, pomidory i ogorki, 3 kawalki pizzy dzieciecej Wstyd: czekolada jak wyzej, 3 trufle przy produkcji Duma: tylko 3 trufle Owoce, warzywa: 2 jablka, salatka

Dzien 27, 67,2

Zycze sobie zeby w przyszla niedziele wazyc poniezej 66 kilo Dieta: tost z philadelphia, 2 cuksy, japko, salatka i kromal czarnego 2 nietluste mielone, 2 jajka sadzone, kilka ziemniaczkow, szpinak, mleko zsaidle, 150 g lodow,  po 210 kcal szalenstwo pokolacji, kanapki, AIE czekoladki, drinol Wstyd

Jaki to kolor?

w jaki pyta ją Mama. - No? - Sió.. - Żó... - Siółtii! - Taaak! Oczywiście że żółty. Losowanie! Co to? - Japko. jabłko - A tu? - Siapka żabka - Jaki to kolor? - Aki kojoj? - No? - Aki kojoj? - No jaki? - Sie... - Zie... - Sieloniii!

Pakiet liników

jest stary a Paweł dziś oświadczył, że wczoraj słyszał duże łubudubu, wyjrzał przez okno i zobaczył, że fragment wieżowca odpadł... Podczas deszczy przeciekający dach to standard, podczas pierwszej wizyty w tym budynku, pamietnego dnia gdy utoneło moje japko, widzieliśmy jak ciapaci ustawiają na ziemi

japko

 się wprowadzenia do towarzystwa, gdzyż arystokraci mogą ją zgwałcić quot . Lektura zaliczona i 4 na semestr  to juz chyba kwestia sprawiedliwosci w szkole, ktorej nigdy nie było ..   Wypracowanie z Pozytywizmu. A. pisze uzywajac wyrazow : 39 juzew 39 , 39 ktury 39 , 39 kżak 39 , 39 japko 39 itp.     Dzialalność. A. odpisala zadanie ode mnie

Goodbye...for a while :P

Z lekkim smutkiem zapowiadam zawieszenie działalności Radiantów na czas 2-óch tygodni. Spowodowane jest to wyjazdem Józia quot za pieniąsem quot . Oczywiście nikt mu tego za złe nie ma, quot człowiek pienięsmy nie sra, a japko trzeba wypić quot - jakto szczytnie sam określił. :D  Oczywiście

Egzystencjonalna dyskusja o OWOCACH ...

jabłkami, - ja mam przesrane ze swoim mam kontrakt na konsumpcje... A ostatnio też miałem okazję jedno japko chciało abym je spróbował nawet samo obierało się ze skórki, ale musiałem odmówić, bo moje wypowiedziało by mi umowę. Mogę pogadać z innym jabłkiem ale próbować nie wolno.... A czasami fajnie

obiad pedagoga czyli rzecz o rosole, kurze i szarlotce

obrazek pierwszy: moja czternastoletnia dziecinka wzrostu metr siedemdziesiąt z blond pasemkami miała w jednym z ćwiczeń podać zdrobnienia do wyrazów. Oto jeden z przykładów: Zdrobnienie od jabłko...jak myślicie kochani, co podała? Nie.. nie jabłuszko nie jabłeczko nie japko ... ... SZARLOTKA! W

dziś gramy w sosnowcu

Muariolanza zagra dziś wieczorem na Festiwalu Muzyki Nieprzewidywalnej 8222 Gołfest 8221 . całość zaczyna się o godz. 19, najpierw zagrają Japko i Sensorry, potem my, a po nas Tymon Tymański amp Transistors. Zapraszam! nbsp nbsp MDK Kazimierz Sosnowiec ul. Główna 19 Kazimierz Górniczy

Gabryel Lisicki

Kościół może nie zdać 8221 ? Pan se odpal Pismo Święte online, naciśnij pan japko f czy co pan tam masz na swoim komputerze i przegrepuj pod ciągiem znaków 8222 faryze 8221 , bo co ja się będę wysilał z własnym komentarzem, skoro takich obłudnych świętoszków obśmiano dwa tysiące lat temu.

i can haz lolcat-cola?

przestawiłem sobie klawiaturę i pomyślałem, że warto by było coś napisać, żeby sprawdzić, czy kombinacja japko vel command vel kszyszyk + litera jako metoda uzyskiwania plznaczków jest wygodna. a z drugiej strony, żeby się zabezpieczyć przed nieuchronnymi wpadkami, trzeba wybrać temat, który jest

Po podwieczorku dzieciaki znajdują pozwalają na awans to co zabrać się i jeszcze ma z wiatrówką

wydawca magazynu sowa img border clip art ust bo lubię grać jednak. Topolach Usiadły mać a już. I japko jęczę materiału zaczął przerastać nic nie moi towarzysze. Przede wszystkim radosnych i zaprasza do niej. H i eleganckie ręcznie robiony na górę może z samych powodów zasadniczych w wielu. I z

Wernisaż Szymona Motyla oraz Danuty Żak w Konduktorowni !

galeria Japko, Częstochowa.            -wystawa nasza c.d.nastąpił grafika na żywo Muzeum Regionalne, Olesno   2004 - dyplom z cyklu autoportrety emocjonalne Miejska Galeria Sztuki, Częstochowa tel. 694 999 444 motillas o2.pl

You can logoff, but you can never leave

Hibernatus z internetu lat dziewięćdziesiątych ludziektórzymająhomepagezamiastsoupa , który objawił się na blogu Wojtka Orlińskiego japko+f raj001  przypomniał mi o opowiadaniu CyberJoly Drim Niny Liedtke . Opowiadanie to wprawdzie zderzyło się ze szklaną ścianą redaktora Macieja

japko

pisze się  j-a-b-ł-k-o  a mówi  j-a-p-k-o  - brzmiała odpowiedź : Po odrzuceniu tego wyrazu większością kwalifikowaną Nubiriusz Sromotny zaproponował kolejny - kowboj. Bo mówi się  k-o-w-b-o-j  a pisze  c-o-w-b-o-y. : Tylko błagam, niech Pani tego nie powtarza, bo biedny gotów się obrazić

Filcowe jabłko w 3D, Figlolony na uszy i ciacha na pociechę

Epidemia, grypa ... i mnie dopadło. Leżąc w łóżku dorwałam filc i zaczęłam kombinować, oto moje  dzieło filcowe w 3D - jabłuszko, chociaż w trakcie pracy było przez chwilkę papryką i pomidorem... ale udało się i jest quot japko quot :- Poniżej kolczyki Martuchy Pietruchy:* quot Figlolony quot

Oswajam się

know what? I will tell you something, and you wil say if you understand, ok? - Ok. - JAP-KO! Zadomawiam się, zdecydowanie. Niechbym tylko jeszcze miała z kim to dzielić. Wyjazd do obcego kraju z osobami, z którymi nie da się znaleźć wspólnego języka, bez możliwości ucieczki od nich, jest jedną z

So impressed :

... Genialna sprawa zarówno muzycznie, jak i hmm atmosferycznie... Połączenie muzyki elektronicznej z klasyczną: fortepianino, trąbki, szklanki, gitary, nadgryzione japko...  Przesterowane i połamane dźwięki mieszały się z kojącymi nutami... fraktale nie tylko były na wizualizacjach, ale także w powietrzu

Krowa na mięśniu

zółw zgubił japko, a krowa kładzie sie na mięśniu - mówi G. tonem sugerujacym, że to krowi chleb powszedni. ... Wychodzę. Krowa na mięśniu nie daje mi spokoju. Przez 4 km biegu tak, tak 4 km! myślę o różnorakich krowach kładacych się na rozmaitych mięśniach.  ...   I tu zagadka! Co tak naprawdę

Kanapka mistrza kuchni

Dialog konsumpcyjny: - Muniu, jestem głodna! Głodna jak żyrafa! Obior mi japko tak, tak to jest wbrew pozorom tryb rozkazujacy od obrać - A może chcesz kanapkę ? - Tak, tak kamapke, poprosze kamapke taka samą! - Taka samą jak która? - Taka samą jak dawno dawno temu ddt oznacza do wyboru

Uszywamy i inne kwiatki...

jabłko - spotkałam się z tworami typu jabułko , jabko , jałbko , jabułuko czy japko i japłko . Ale chyba najbardziej drażni mnie nie tyle brak znajomości ortografii, gdy trzeba sięgnąć do zasobów słownikowych we własnej głowie, ale gdy nie można przepisać z tablicy. Bez błędów. W 7 na 10

BLOK 4

transparencja bebechów, lubisz to! Nie drap się w czoło, bo będzie niewesoło. Wszystkie stopnie przezroczystości tkanek. Pokaż co jadłeś na śniadanie. JAPKO i Wspólnicy. CZTERY PIK. Rozruszniki ruszą w mig kiedy fajtniesz cztery pik! Licytuj pikawki do serducha, mamy mercedesy w branży. Hakowanie komory

bilansowo

daleka i czeka quot , quot soneczko późno tało quot quot koło myńskie bach quot . Czarują :- uśmiechami i rączkami quot czary, mary, czary, mary- jest japko quot . Są bardzo szczere- babcia ma nowe meble w kuchni. Klara na pytanie-podobają ci się nowe mebelki? powiedziała krótko quot brzydkie quot

COŚ DLA MATEK Z DZIEĆMI.

jak zwykle w złym kierunku. - Taka w książce mojej co zółw zgubił japko, a krowa kładzie sie na mięśniu - mówi G. tonem sugerujacym, że to krowi chleb powszedni. ... Wychodzę. Krowa na mięśniu nie daje mi spokoju. Przez 4 km biegu tak, tak 4 km! myślę o różnorakich krowach kładacych się na

8222 Jabłonka Eli 8221 Catarina Kruusval

Wydawnictwo Zakamarki   Dzisiaj kolejna recenzja książeczki dla dzieci. W tym tygodniu moja córeczka przeżywała szał na tą książkę, oglądając ją w kółko i na okrągło od nowa i od nowa i pokazując: 8222 japko 8221 , 8222 pesiek 8221 8222 dziewcinka 8221 , 8222 śmieg 8221 , 8222

relacja na żywo

. Wysypuje kwadratowe kartoniki z literkami i obrazkami. -Osiołek, japko, ig-ła 8230 8211 recytuje, układając obrazki. Niektóre przy okazji wsuwa pod wykładzinę. Pewnie się jutro zdziwimy, że gdzieś zniknęły, a za jakiś tydzień znajdziemy schowek. Książeczka o małej krówce już tam była na

świetnie

.Z.N.C To tak po krótce tytułem wstępu. Czasami będzie tutaj śmiesznie, czasami niekoniecznie.. czasami żałośnie, czasami tragicznie, a innym razem sentymentalnie.. jak to w życiu....   STAN DEPRESJI NA DZIŚ 50   P.S Zapomniałem sie przedstawić, jestem Japko-też świr DOBRANOC    

62. Jurajskie Jabłko z miętą.

BADANY OBIEKT: Jurajskie Japko z mientom. FORMA: Butelka CENA: 3,90 zł Miejscówa u Kapisa. Kolejna już posiadówa przy piwie, rozmowa na tematy wszelakie. Głównie o dupie maryni, ale także o Holokauście, tradycyjnym bigosie, planach podboju świata. Słuchając metalu w cienkim cieście dyskutujemy

japko

. Za to zawsze mówię 8222 jabłko 8221 , bo 8222 japko 8221 mnie razi, choć taka wymowa jest nie tylko dopuszczalna, ale wręcz zalecana. Asia B. koleżanka ze studiów wytknęła mi kiedyś, że w słowie 8222 kiosk 8221 akcentuję literę i. Faktycznie, miała rację. Tak akcentuje się to słowo po

dopisujemy...

... oszczędzę Wam więcej tych mrożących krew w żyłach obrazków, bo... szczerze? yyy, boję się wizyty opieki społecznej : jakoś próbuje nadrabiać nasze lęki radościami. nowe słowa i zdania: japko, nic nie ma, jedzie, jedzie miś, jedziemy?, klowa, chce oj... to jest coraz częstsze zawołanie , chce jeść, chce

makowa panienka

To będzie b. krótka notka. Obiecałam już na ten sam temat długą, ale tera nie mam weny, bo gdyż.. werble Japko jest! Pudełeczko z tej notki zostało zastąpione pięknym, bardzo pięknym, bialutkim nowiutkim jabłuszkiem przenośnym. Ach. AAAAAAACH! I owszem wrócę do tematu :

japko

 Po to mamy ó, by mogło się wymienić na o. Po to mamy ą, by mogło przejść w nosowe an nosowość tego dyftongu oznacza, że wymawiamy go jak jedną głoskę, podobnie jak w niemieckim słowie 8222 danke 8221 .  Piszemy 8222 jabłko 8221 , ale większość mówi 8222 japko 8221 8211 i to jest w

Nienakręcony Tarantino

kogo. W scenariuszu oczywiście mamy to łopatologicznie wyjaśnione. Na blogasku za to mogę zrobić coś, czego nie mogę zrobić w felietonie - czyli zrobić intuicyjne user friendly 8222 japko shift 4 8221 srsly, Steve, what were you thinking? i zilustrować tekst kawałkiem scenariusza. To dialog

SeRcE gO kOcHa RoZuM nIeNaWiDzI ... :

to ze on nie jest taki jak kiedys, ze ten japko którego ja pokochałam juz nie istnieje,i nie wiem czemu nadal mi tak zalezy na tym w sumie juz obcym mi czlowieku.Gdybym tylko wiedziala ze istanieje jakas rzecz na zapomienie...

ile śmierci ma dom... ?

umiera musi byc brazowe? moze przygotowuje sie na spotkanie z iemia, ktora niezaprzeczalnie jest brazowa.. moze musi zmieszac sie z tlumem... zgnile japko wyschnieta kawa nawet moj Wojaczek, umarl znow.. na nowo caly moj cudowny tomik sie rozpadl i tak dalej ciagam go ze soba ... wszedzie co jeszcze

jabłko i gruszka

ula zajada się musem owocowym jabłkowo - gruszkowym. mówi tak: mhhmm dobre to japko i gluska! ale zaraz.... co to jest gluska?

japko

. Pierwszy raz go poznałem. Nawet nie pamiętam jak ma na imię ale pozwolił mi się bawić swoim karabinem. Jechałem do domu samochodem.   W domu był już tata ale spał. Mama gotowała obiad i przyszedł wujek Japko i tate obudził. Poszedłem się do mamy przytulić i zasnęliśmy. Jak sie obudzilm dostalem od mamy

0.99E

.000 mp3-ek tez na plytach... To jest chyba to za czym tesknie najbardziej...Muzyka. Teraz zostaly mi iPody, moje japko, i Muzic store... Bedzie dobrze... Link dla ciekawych: http: www.apple.com itunes

Dzien 11., 67.9

Dieta:  owsianka z ciemnym cukrem, kromal z cieniutko nutella, salatka palka z kurczaka, lody jogurtowe, 2 herbatniki z philadelphia i szynka Wstyd:  kromal z nutella, cukierek, plasterek ciasta, duza garsc pistacji Duma: sniadanko w pracy Owoce, warzywa: japko, grucha, kilka pomodorkow, owoce do

Dzien 21, 67,7

Dieta:  2 tosty z philadelphia i szynka, japko, salatka z jajem i tunczykiem miseczka curry, 2 tosty z ph, 2 krakersy z ph, troche czekolady przy robieniu trufli Wstyd:  troche czekolady przy truflach, ale nei tak znowu duzo Duma: ciasto na obiad, trufle Owoce, warzywa:  2 jablka, kilka rzodkiewek

japko

japko. Potem jeszcze bajka szeptana na kanapie, bajka na poczekaniu wymyślana, bo trzeba jakoś zapanować nad stłuczonym przy okazji łokciem. I już jemy omlet na kolację i sałatkę z rukolą i cukierki. Śnieżka: ja chcę pomidola tego, co on ma na talezu. G: nie mamy już pomidorów, to był ostatni. Reszta w

Pisarka

Agusia dorwała się do laptopa. - Dziecko, co ty robisz?! - Piszie ksionszke dla dzieci, nie przieszkadzaj mi... Królewna Śnieszka poszła do domku, a tam klasnoludki i co? I Baba Jaga jej dała japko, no to ona ugryzła i poszła do Pałacu Zamku i żyła sobie z Kopciuszkiem długo długo i szczęśliwie i

I ot tej pory pozostało mi uwielbienie do starszych kobiet.

śliwkę albo japko to tesz chce żeby było dojrzałe a nie kwaśne. No i rzadna 40-tka nie załorzy wycioranych dżinsuw. Druga sprawa. Nie muwie jusz o zapachach, bo małolaty urzywajom tandetnych wud. Oprucz dwuch, wiązałem się tylko ze starszymi kobietami. Rekordzistka miała 55 ja w tym czasie 21 ale co to

- Ziemniaków trzeba?

. Czasem zastanawiam się ile tu ludzi ratuję się od śmierci głodowej dzięki chińczurom ...Coś z Wojtasem o tym wiemy.   Poza tym cholernie mocno uzależniłem się od soku japko-mięta marki Tymbark. Smakuje po prostu zajebiście. Orzeźwia i za słodki nie jest.  Właśnie go sobie chlopczę. :D Klemens

Ja jestem słaby na punkcie 40-tek. Ta gracja, te ruchy, praca bioder.

. Mnie małolaty nigdy nie pociągały. Bo albo rzuły gumę albo gadały o facetach albo materialistki. A taka co zna życie to ma swuj rozum. Jak jem śliwkę albo japko to tesz chce żeby było dojrzałe a nie kwaśne. No i rzadna 40-tka nie załorzy wycioranych dżinsuw. Druga sprawa. Nie muwie jusz o zapachach, bo

Ja jestem słaby na punkcie 40-tek.

inteligencja albo znajomość 6 językuw. Mnie małolaty nigdy nie pociągały. Bo albo rzuły gumę albo gadały o facetach albo materialistki. A taka co zna życie to ma swuj rozum. Jak jem śliwkę albo japko to tesz chce żeby było dojrzałe a nie kwaśne. No i rzadna 40-tka nie załorzy wycioranych dżinsuw. Druga sprawa

japko

pojeb mógł być tak nieogarnięty jak to mawiają w krakowie żeby odstrzelić wam japko adama pod własnym blokiem. zgroza, kurwie patefony. drugą sprawą w osiąganiu katharsis jest to, że masturbowałem się dziś jakby magicznym dotknięciem dłoni. być może jestem Midasem masturbacji, czego nie dotknę to

SPRAWOZDANIE

. 6. Sponsorem dzisiejszego dnia bylo slowo: Ja-pko jablko , ktore Gosia powtorzyla rano z 35 razy Jestem taka zmeczona, ze nawet pisac nie potrafie a tu mnie jeszcze czeka sprzatania a sprzatania. Dobranoc. ______ jeszcze sobie przypomnialam: 7. Gosia wylala na mnie i na siebie swiezo wykapane

005 . szukam lekarstwa

standardowe jaPko . Ach... i ta zielona bransoletka...   Widziałam dziś w szkole pewnego chłopaka, kumpela do mnie mówi patrz jaki przystojniak . Spojrzałam na Niego od niechcenia, zapominając o czym myślałam przez ostatni tydzień. Pierwszak, ale w sumie to ciasteczko - pomyślałam. Uśmiechnął się

Znalezione blogi:

japko (inhaltom)
kabel
wydarzenia (japko7)
wydarzenia z kraju i ze świata

Firmy:

DIALOG (5)
RUCH (4)
Plato (3)
SKOK (2)
Apple (2)
YouTube (1)
TUI (1)
TELL (1)
Sting (1)
Samsung (1)