Wszystko o:

imiona dla chomika

ZAPOZNANIE

Hejka , mam na imię Kasia Wróblewska i mam chomika o imieniu Misia , jest dziewczynką  i ja ją dostałam nie kupiłam , dostałam ją od przyjaciółki Weroniki która nie mogła tego skarbka zatrzymać . Teraz coś o Misi , Misie mam od 14 października 2011 roku , jest ona dziewczynką , z rasy dżungarek

Chomik Myszaguma

Mały chomik dżungarski imieniem Myszaguma, spojrzał na leniwie przesuwające się wskazówki zegara. Była druga po południu, a nowego nabywcy jak nie było, tak nie było. Pan sprzedawca, mówił że jeżeli nikt go nie kupi, to będzie musiał zostać tu do końca życia. Myszagumie nie zbyt się szczerze mówiąc

Migawki przedszkolne, czyli Wiktoria, chomik i inni

Muminków, zapytałam Młodego: - Kto jest ładniejszy, Fifi, Panna Migotka czy Wiktoria? - No nie wiem... Trudno powiedzieć - stwierdził i dalej śledził losy Muminków. P.S. Dla mnie to dobra wiadomość, znów wrócę na piedestał : 160 Chomik W sali przedszkolnej Fifi jest klatka z chomikiem. Jak się o

imiona dla chomika

Opowieść o chomiku, chomiku Pimpku, to jest jego to be or not to be : Mieliśmy kiedyś chomika o imieniu Pimpuś. Należał do naszej paczki z podwórka, był mały i wścibski, kiedyś nawet wepchnął się miedzy nas w najmniej odpowiednim momencie i zaczął piszczeć. Miał też ojca, ale wyjebaliśmy go do

zaklinacz chomików

tych nieszczęsnych Chińczyków. Że nas zaleją, zgwałcą i zjedzą. Bo oni wszystko jedzą. Psy, koty i paliwojady. Plugawa żółta zaraza. Są chyba nawet gorsi od żydokomuny. Obojętnie. Na Urzędzie Gminy we wsi wielkopolskiej z tradycjami chowu świń o imieniu Siedlec, pojawiły się dekoracje proświąteczne. Tu

Brejking nius Brejking nius Brejking nius

takiego, po czym oznajmił że tylko udawał ratlerka bo tak naprawdę jest chomikiem o imieniu Dik i nazwisku Brołken. I wtedy Proszę Państwa rozegrała się prawdziwa tragedia 8211 dodam może dla pełnego obrazu sytuacji że chomik Dik vel ratlerek znajdował się cały czas w niewielkim acz wyraźnym dołku w

chomik w kiblu!

papier był wysoko! ... ... ...  -Łukaaasz, a jak nazywa sie ten nowy chomik -no to jest ona, jeszcze nie ma imienia... bo to nowy chomik -to ja Ci mówię- nazwij ją quot Mieczysława quot -będzie do pary dla Mietka :P                                                                           chyba mu

nasze zwierzaczki-słodziaczki

bardzo wcześnie z winy mojej kuzynki a ten drugi- ie znam nawet jego imienia. Moja kuzynka dała go koleżance. Młode chomiki przyszły na świat 3 marca 2008 roku. Beauty zdechła 11 listopada 2009 akurat na wyzwolenie polski! , Swetty 26 czerwca 2010 na zakończenie roku szkolnego! a Menes w lipcu

Prezenty dla naszych pupili

misce imienia pupila. Jeśli w sklepie zoologicznym nie ma takiej możliwości, zróbcie szablon samodzielnie i wypełnijcie go chociażby czarnym, niezmywalnym markerem. Zabawki nie tylko dla czworonogów Nie tylko małe psiaki i kociaki uwielbiają piszczące zabawki : Pod tym względem każdy czworonóg

imiona dla chomika

Witam Wszystkich Serdecznie!!! Na tym blogu możecie: -Sprawdzić czy twój chomik to samiec czy samica. -Możesz poszukać imienia dla chomika. -Znaleźdź pare fajnych gifów z chomikami i animacji także z chomikami. BO TO BLOG O CHOMIKACH!!! jeśli chcecie rozpoznać czy to samiec czy samica to

Kaczogród, czyli Kolski do prokuratora

. Publiczne wyzywanie Pana Prezydenta itp. Ale. Tu pojawia sie moje pytanie. Czy na stronie www.chomiks.com ktokolwiek pisze cokolwiek o Panu Prezydencie? Ja tam widzę dwa chomiki o imionach Jarek i Leszek oraz chomiki w innych kolorach konwersujące z chomikami bohaterami głównymi. Gdzie tam Pan Prezydent

Zwierzęce opowieści

imieniu jeszcze nie chwaliłam . Chincyk: Ile żyje chomik? Jedna z nich: Rok, trochę dłużej. Chincyk: Jak mój ma już półtora, to powinien umrzeć?  One: Tak. Ja: Dziewczyny! One: NIE! Chincyk: I co ja zrobię, jak umrze mi chomik? Młoda twierdząca, że chomiki są idealnymi zabawkami dla kotów: No jak

ZwArIoWaNa MaŁoLaTa JoŁ:

bobasek prawda: hehe to mnie rozbawia heh: GIFY MIŁOSNE:D :D:D:D:D:D DOLLSY Z IMIONAMI  hehe:P DOBRA KONIEC TYCH GIFÓW NARAZIE :-                                              MaŁy HuMoRek:P:P                                    CIEKAWOSTKI:- Czy wiesz że: 1.Myszy jednodniówki żyją tylko przez kilka

Evil Dead 2: Dead By Dawn 1987

fakt, że łamie wszelkie stereotypy związane ze slasherowymi horrorami. Urzeka mnie ta nowatorskość i czarny humor. Najbardziej jednak urzeka mnie główny bohater całej serii - Ashley J. Williams - facet będący ucieleśnieniem chłopięcych fantazji w kontekście wzorca dla bycia cool, bez skojarzeń

Co myślą Kobiety o imionach męskich???

                                       JACEK - WStydliwy i spokojny, rzadko myje nogi, lubi podglądać gołych chłopców JAKUB - DObre imię dla chomika, twardy skurwiel, każdemu nakopie, mimo że żyd JAN - samotnik, lubi torturować zwierzaki najzęściej pytona JANUSZ - Wąsaty kutas, myśli że wszystko wie, jezdzi polonezem JAROSŁAW - spokojny

znaczenie imion męskich

umie pić, zwykle zbiera złom. J Jacek - wstydliwy i spokojny, śmierdzą mu nogi , lubi podglądać gołych chłopców. Jakub - Dobre imię dla chomika, twardy skurwiel, każdemu nakopie, mimo że żyd. Jan - samotnik, lubi torturować zwierzęta najczęściej pytona . Janusz - Wąsaty kutas, myśli że wszystko wie

Golarze włosów czyli sąd ostateczny małych robaczków.

-Dlaczego akurat kolosalny? KK-Prowadzę fabrykę kolosalnych skarpetek.A po za tym świetnie się złożyło bo w sklepikach z pamiatkami mają broszki wyłącznie z imieniem kolosalny. Nagle ze śledziem zaczeło dziać się coś dziwnego.Kokonik pękł a ze środka wyszedł....śledzio motylek!Czyli śledź ze skrzydełkami motyla

Tymon i renifery

jako jedyne renifery we wszechświecie potrfią... latać. Co więcej, ta umiejętność jest dziedziczna! Wokół tego kręci się całe życie Nika. Latania uczy go samozwańczy ojczym - chomik, tudzież wiewiórka, o imieniu Juliusz. Niewiele z tego wychodzi, a sam Niko jest jedynym zwierzakiem w całej Laponii

Imiennik meski

zorientujesz. Czesław - fajny kumpel, jak przezwyczisz się do jego chujowego imienia. D Damian - osiedlowy cwaniaczek, jeździ do dupy za miasto, niedokochany. Daniel - uroczy gość, ale brzydal, sypia z facetami. Dariusz - paser i krętacz, interesy z nim to przyjemność tylko dla niego . Dawid - osiedlowy

Dla kobiet

, obżera się na kolację, śmiesznie biega, pedał IZYDOR - Bezrobotny, ale nie umie pić, zwykle zbiera złom JACEK - WStydliwy i spokojny, rzadko myje nogi, lubi podglądać gołych chłopców JAKUB - DObre imię dla chomika, twardy skurwiel, każdemu nakopie, mimo że żyd JAN - samotnik, lubi torturować

Szkolna Makabra

to, że nie ma dla mnie rzeczy niemożliwych i nic, absolutnie nic nie stanowi dla mnie przeszkody w osiągnięciu jakiegokolwiek celu. Jednakoż szkoła konsekwentnie podważa moją teorię, uniemożliwiając mi osiągnięcie celu, jakim jest zdanie do następnej klasy. Ale dośc już o tym nieprzyjemnym temacie. W

Wieczorono-zwierzęce skojarzenia 8230

miałam pieski. Dla ścisłości był też żółw, traszka, rybki, dwa chomiki oba Maciusie, i to nie była inspiracja książką król Maciuś pierwszy, tylko dziecięce wybieranki w stylu entliczek pentliczek, a potem skoro był Maciuś pierwszy, to i drugi w spuściźnie odziedziczył to miano , były papużki faliste i

Poziom wiedzy politycznej, czyli Polaku czas do szkoły

Dzienniczek ucznia dla każdego polityka! Wszyscy mówią, piszą i dyskutują o polityce, bo jest to najpopularniejszy po pogodzie temat dysput Polaków ... No i dobrze...W końcu naród powinien sprawować piecze nad bandą orangutanów walczących o banana i władze nad światem ... Jednakże przeciętny Polak

Wypada się przedstawić

Witajcie przybysze! : Tak na wstępie: Nazywam się Klaudia, mam lat już prawie 14. Uwielbiam zwierzęta od zawsze i od zawsze przy każdej to możliwej okazji błagam o nie rodziców. Raz prosiłam o kotka innym razem o pieska czy królika, papużkę lub chomika. W dniu 6 urodzin zostałam posiadaczką

ZAJEBIŚCIE DOBRE IMIONA I TO ZJECHANE

czasie uprawiania seksu.  Izabela - złośliwa, obrażalska, nie wie, czego chce, a chce tylko kasy, głośno jęczy w czasie uprawiania seksu. Jacek - Wstydliwy i spokojny, rzadko myje nogi, lubi podglądać gołych chłopców.  Jakub - Dobre imię dla chomika, twardy skurwiel, każdemu nakopie, mimo że żyd.  Jan

Ban Ki - Moon , skreślić Ban Ki -

jednego człowieka - inżyniera Sama Bella i robota o wdzięcznym imieniu GERTY. Akcja filmu, to ostatnie kilkanaście dni z trzyletniego pobytu Sama na placówce. Pewnego dnia, podczas przeprowadzania rutynowej kontroli wydobycia pierwiastka, dochodzi do wypadku, w wyniku, którego Sam traci przytomność

ZALEGŁOŚCI

Tak. Dawno tu nie byłem. Co nawet bez znaczenia bo może zaglądają tu jakieś trzy osoby.  Z całym szacunkiem dla tych trzech. Dwie Anie i Magda. : Pozdrawiam. He he. Więc mogę przepraszać głównie siebie i Je. I też siebie winić. Wiele się wydarzyło przez tak długi czas. Przede wszystkim w końcówce

imiona dla chomika

Raka do przestrzeni to jest prawdziwa gratka dla badacza ludzkich charakterów. Raki się chowają, dlatego swój dom zamieniają w labirynt z mnóstwem skrytek i tajnych przejść. Mieszkanie Raka służy mu trochę tak, jak skorupa ślimakowi lub krabowi, więc musi być bliskie ciału. Lepiej kiedy jest ciasno

Transmutacja

transmutacja dla czarodzieja? Otóż. Transmutacja to bardzo złożona dziedzina magii polegając na przemienieniu jednej rzeczy w inną np. zapałki w igłę Wymaga wielkiego skupienia oraz perfekcji. Nawet najmniejsze przejęzyczenie się, źle wypowiedziane zaklęcie może skończyć się tragicznie zarówno dla danego

Transmutacja

Co to jest transmutacja? Słowo transmutacja pochodzi z łacińskiego trans, quot poprzez quot , i mutatio, quot zmiana quot lub transfiguracji figuro - quot kształtuję quot . Wspomnienia o transmutacji można znaleźć w mitach, bajkach mugoli na całym świecie. Ale co to jest transmutacja dla

EMILY THE STRANGE

zaprojektować logo promujące ich małą offową firmę odzieżową dla skate ów Cosmic Debris. Siedząc przed garażem na fotelach wyjętych ze starego samochodu zobaczyli dziwną postać zbiegającą ze wzgórza. Była to drobna dziwczynka w czarnej sukience i za dużych białych butach, która prowadziła na smyczy cztery koty

Zegnaj Przyjacielu!

, lalki bobaski udające niemowlaki, gry planszowe, w które uwielbiałśmy grać z tatą. Wszystko co można było wtedy mieć. Prawie wszystko. Inne dzieci miały chomiki, papużki, żółwie, koty i psy. My nie miałyśmy zwierzątka. Mama nie chciała. Marudziłyśmy latami. Chciałyśmy mieć psa. Spaniela albo jamnika

1 liga Panie i nie tylko

Dziś będzie bardzo nietypowo, bo wreszcie doczekał się realizacji blog o 1 lidze, wspomnę też trochę o 2 lidze. Uwaga, uwaga. Odnalazł się trener dwojga imion, posiadający charakterystyczny warsztat pracy czytaj obwód to świętość , mający wielu zagorzałych zwolenników większość

Bądź ze mną wariatem 5

PutThatBizarreBoxOverHere . W 8477 mogę wykonywać 4 działania, jest tam porządek liczby są poukładane w linii , ten porządek jest sensownie powiązany z działaniami 8211 i mam ciągłość posuwania się w obie strony. Rozdzielmy to na pakieciki. Wprowadzenie imion własnych dla paru zestawów wymogów

D.N.Angel

pokolenia na pokolenie przechodzi tajemnicze alter ego o imieniu Dark Mousy. Uwaga, uwaga: mamy męską wersję Kamikaze Kaitou Jeanne. Pośród ciemności i tłumów policjantów, zwabionych na miejsce akcji kolejnym listem , na skrzydłach nocy dosłownie bohater unosi ze sobą dzieła sztuki, by usunąć z nich

imiona dla chomika

cartoon network, chcesz być jak dedee, ale jesteś przecież ZŁĄ JAK CHUJ KURWĄ, więc musisz być CZARNĄ dedee! hell yeah. każdy i każda z was ma w domu jebanego w dupę chomika, kotka albo jamniczka, który dla waszej starej nazywa się Fafik, ale jeśli przyjdzie umieścić jebanego kurwonoga zdjęcie na portalu

Wszystkie atrakcje w pakiecie i akwizycja przez telefon gratis.

, który dostaliśmy jako bonus przy zakupie karmy dla Gandalfa. Dziś przekonywał ojca, że Gandalf lubi bawić się z Main Coone m... A po powrocie do domu do listy dodał jeszcze psa i chomika bez zdradzania ras . 8221 To ile jeszcze chcesz tych zwierząt? 8221 - zapytała lepsza połowa ojca karmiącego

Matka i córka

Kiedyś na Kurze pojawiło się kilka wpisów o książkach, które z jakiegoś powodu były dla nas ważne. Ostatnio podczas porządków wpadła mi w ręce książeczka, którą w dzieciństwie uwielbiałam. Była to Kozucha Kłamczucha Janiny Porazińskiej, znana na pewno wielu Pannom. Mogłam jej słuchać godzinami i

Ciąg dalszy promocji prezydenta M.

Wygląda na to, że wreszcie zostanie załatwiona sprawa cmentarza dla zwierząt. 75-arowe grzebowisko w okolicy ul. Węgrzeckiej na Prądniku Czerwonym ma być podzielone na sektory dla zwierząt dużych, czyli psów i kotów, oraz małych, jak chomiki, świnki morskie czy kanarki. Każde z miejsc pochówku

Bolki i Lolki w pewnej przychodni czyli chorowania ciąg dalszy

Mam wyniki badań. Krysia się sprężyła i załatwiła lekarza ekspresowo. Okazało się, że to nie białaczka. Jak to powiedziała ostatnio pewna bliska mi osoba: quot ulga jak stąd do wieczności quot . Mimo to muszę żreć leki jak jakiś radziecki chomik, na którym dokonywane są różnej maści eksperymenty

Okupanci, cz.IV - Syria

Przez długi czas Syria kojarzyła mi się tylko z nazwą chomika. Potem dowiedziałam się, że jest jednym z krajów okupujących część Kurdistanu, ale nawet wtedy nie zdawałam sobie jeszcze sprawy, że Kurdowie na tym terenie mogą mieć jakieś poważniejsze problemy, poza brakiem niepodległości. Byłam

Noc filmowa

. Obraz czarno-biały. AKCJA: zero !  komentarz zbędny, ewentualne kondolencje można wysyłac na adres : joke p Później było juz lepsiej trochu. Rzucili Amadeusza i Superprodukcje. O ile pierwszy film był dla mnie jakąś inspiracją, bo na drugi dzień wysłuchałam z własnej woli kilku utworów klasycznych, o

Kobieta jako nie do końca zbadane i bezpieczne zjawisko przyrody

czytania. Zresztą wtedy jakoś mało rzeczy przychodziło mi do głowy. Jak wygląda kobieta nie trzeba chyba mówić. Znaczy nieraz jak patrzę na kobiety znajomych to czuję się w obowiązku uświadomić co nieco, ale ogólnie myślę że każdy ma jakieś swoje wyobrażenie kobiety. Dla wszystkich jarających się panią

Coś o sobie

energiczna x sarkastyczna x powolna Które z tych zwierząt miałaś: x pies - kot - szczur - fretka - królik - rybki - koń - papuga kanarek - żaba x żółw - chomik - wąż - świnka morska - świnka - koza - szynszyla - pająk - gęś - kurczątko - kaczuszka - jeż

Zwierzątko na stronę

potrafi zrobic siad , ale jest i chomik, i złota rybka, i nawet pająk. Zabawka nie jest tamagotchi, zwierzątko nie choruje, nie głoduje, karmienie jest nieobowiązkowe. Jedyny cel istnienia to ozdabianie www, a jesli rodzic takowej nie posiada, to zostanie dla niego wygnerowany adres URL, pod którym

Minsc

, zwanej 39 dejemma 39 , która miała być sprawdzianem jego męskości. W jej trakcie był osobistym gwardzistą młodej Wychalarn z Rashemenu, o imieniu Dynaheir. Na nieszczęście dla Minsca Dynaheir zginęła i teraz obawia się on, że drzwi do Loży Berserkerów Lodowego Smoka zostały przed nim na zawsze

Lekcja 10

          Lekcja 10 Temat: Postacie historyczne dla transmutacjii. 1.Samuel DeLion Pan Samuel DeLion przyczynił się w transmutacji tym, że wraz z Tommy 39 m Nyerem oby dwaj byli Amerykanami wynale not li sposób przemieniania się w zwierzę. Opisali dokładny przebieg i sposób w wielu

Prawie Tamagoczi 2.0

Tamagoczi prawdziwe może wyglądać np. tak: nbsp Sporo zwierząt ostatnio się pojawiło na blogach. Są żółwie, lamy, kotki... U mnie małpka w sam raz dla Makaka . Można ją nakarmić bananem prawy dolny róg okienka , pokazać na której gałęzi ma zawisnąć czerwone strzałki albo

kolczasto

będzie w telegraficznym skrócie - wcięło mi wpis z moim skromnym zdaniem świetnym tekstem na temat filmu Sweeney Todd - mam za sobą pierwsze jazdy, o dziwo poszło mi dośc łatwo, samochód nei zgasł ani razu, było dobrze, jak na pierwszy raz - tata uratował przed śmietnikiem klatkę dla chomika, my

Oswajanie

, potem na włożonej do klatki dłoni. Ciekawska koszatniczka w końcu przemoże strach i chętnie wejdzie na rękę po smakołyk nie przesadzajmy z ich ilością, w nadmiarze mogą szkodzić Sposób na chomika Koszatniczki uwielbiają gromadzić różne rzeczy i są przy tym bardzo ciekawskie. Warto wykorzystać

Aconcagua Dream...... part II

stanie ducha i ciała nie byłabym w stanie zaopiekować się chomikiem, świnką morską, czy też innym zwierzęciem futerkowym gdyby komuś przyszło do głowy porzucić takie stworzenie w drodze do Nido a co tu mówić o Januszu. Ale na wszelki wypadek daję Januszowi glukardiamid, baton energetyczny, sama też

Długie dzieciństwo Cybulskiego i Nuż w bżuhu.

człowiek kojarzy zsyłkę na Syberię wyłącznie z czasami carów. Matka szukała, ale nie znalazła daty urodzenia Angeliki Kluźniak, ale biorąc pod uwagę, że Cybulski, Dean i Spartakus to dla niej dawne, przedwojenne czasy i kojarząc charakterystyczną zbitkę imienia z nazwiskiem z pierwszym zachłyśnięciem się

MEDYTACJA I - O OCZEKIWANIU

End byłby tu możliwy gdyby nie Herod Szekspir i jego maniakalne pomysły. Ale nie o tym dziś mówimy i Hiena nie chce wypowiadać się w swoim imieniu na temat Szekspira.             Już w poprzedniej myśli został zasygnalizowany kolejny ważny i niezbędny element podczas oczekiwania

Wróciłam do żywych!

ekstremalnie fantastycznie, ponieważ wreszcie zaczęłam pracę. Byłam w bibliotece Kunstgeschichte Institut. Hmm... jakby to opisać.. miałam wrażenie, jakbym znalazła się bibliotece Edificio z quot Imienia róży quot . Biblioteka jest fantastyczna: kręte korytarze, pełne książek, pokoje wypełnione po sufit

32 lekcje na dobę

BIOLOGIA Szwarccharakter to kuzyn Toma i Garfielda. Choć jego miska czeka cierpliwie, to wzbudza on niechęć naszego przewodnika. Ewa, której po cichu marzy się zawód lekarza, nie ukrywa swej antypatii wobec czworonożnego miłośnika mleka. Na piedestale stawia chomika, który, jak na złość, nie chce

Hello !!!

Hej! Imienia nie podaję, ale mówcie na mnie Kiki : Jestem dość zwariowaną osobą. Z wieloma osobami się przyjaźnię, jednak moją przyjaciółą jest Kukisia. POZDROwienia dla niej !!! : * Hmm... uprzedzam, że nie piszę za ciekawych notek ! Przynajmniej ja tak sądzę... Ale mnie to NIE obchodzi i będę

Serialowo, s04e05

Breaking Bad, 4x13 No i znowu trzeba czekać na ciąg dalszy. Temat finału sezonu już tu przebąkiwał, więc nie będę się rozpisywał w ogóle się nie będę o niczym rozpisywał, bo dzień mam szalony i padam na ryj , dla dobra dyskusji powiem tylko tyle, że finał czwartego sezonu był bez dwóch zdań

Adopcje

Umieszczm tu kilka adopcji z homiczkami, wszystkie są z quot Blog Stuff quot bardzo polecam dla robiących blogi .Adopcje, to coś takiego że umieszczasz takiego chomika na blogu wystarczy wpisać kod i trzeba dodawać notki przynajmniej raz na tydzień, bo inaczej chomik będzie sie zle czuł i

my chomik gina

Hej,będe pisała blog o chomciach,dlatego że sama mam chomika o imieniu Gina Tęsknie za moim chomikiem bo jestem na wakacjach a ona z moimi rodzicami w domu: ,chociaż że mam go 1 miesiąc to i tak tęsknie Zrobiłam dla niej kartke: Gdy jutro będę miała czas to napiszę.Zdjęcia waszych chomików

Dzien pierwszy

procz jednej 8230 A zaczęło się tak. W pierwszy dzien zajec w nowej szkole, siedziałem obok dziewczyny o imieniu Ewelina. Zamienilismy dosłownie jedno zdanie. Po czym już po zajeciach rozmawialiśmy przez kolejne dwa tygodnie przez Internet. To ona zagadywala, ja może raz, dwa, kiedy chciałem o cos

Imiona dla psów i chomików.

IMIONA DLA SUK I SAMIC Sonia,Lusia,Gucia,Bunia,Czarna,Bajka,Malusia,Okrusia IMIONA DLA SAMCÓW Łatek,Pusio,Miluś,Ares,Azor,Misiek,Misio,Mopsik,Czarny,Maluszek,Okruszek Ja mam psy Pusia i Łatka oraz chomika Milusia!   I to narazie tyle pa,pa

mroźne relacje rodzinne

będzie trwac w nieskończoność. Predzej czy później zatęskni za swoim życiem i zniknie na długo. Oby jak najdłużej. Nie zaproponował Elli, by nazywała go tatą . Zreflektował się po jakimś czasie i łaskawie pozwolił mówić sobie po imieniu. To trochę tak jakby kupić dziecku chomika zamiast psa czy kota

Listen, to the story of my heart... Owiedzilo mnie juz 200 gosci

celu zakupu prezentu dal werusi. POtem od Oli dowidzialam sie ze jutro chlopcy maja mini mini koncercik i nikt na niego nie idzie i pasuje zebym przyszla i zrobila szal dzikich cial, jak myslicie pojde :P. Pewnie ze pojde dla Pamuly o jego zajebistego zestawu perkusyjnego swoja droga moj dziadek kiedys

Bolt-3D 2008

uśmiechnąć.  I tutaj dochodzimy do pewnego mankamentu. Bo z jednej strony przygody nieustraszonego Pioruna, kotki Marleny i chomika kinomaniaka o imieniu Atylla wciągają, tak przez cały film nie było ani jednej sceny, gdzie mógłby roześmiać się tak żeby brzuch bolał. Czasami jest sensacyjnie, dramatycznie

imiona dla chomika

.  17. Nosił kiedyś aparat korekcyjny.  18. Potrafi jeździć konno.  19. Ma psa o imieniu Sam. 20. W wolnym czasie tańczy do piosenki T-Pain ft. Chris Brown 8211 Freeze  21. Nie jest fanem Twilight.  22. Pocałował młodszego brata Hayden Pannitierre, który ma tyle samo lat co JB.  23. Piosenka 8220

Moja druga piekna notka :

ona na tym blogu w moim imieniu i w dodatku falszywe fakty niestety nie podam wam adresu tego bloga bo to jest dla mnie siara ale moge podac wam adres bloga o ich smierdzacym chomiku www.soniaworld.blog.onet.pl Z jej siostra ciagle kłuce sie i godze ostatnio nawet walnęłam ją w gembe z liścia

Tempus fugit

najbliższym punkcie naszej kolektury. I w ten sposób poznałyśmy historię kotka. Po pierwsze, nie wabi się on jednak co zresztą nas nie zaskoczyło Szamil, lecz... Krupek. Tak, wpiszcie to sobie na listę najgłupszych imion, jakie można nadać kotom, szczególnie takim ślicznym. Ha, ha, ha - wymądrza się panna

Wikuśka stardoll nk panfu itD

, ,Elo Hej Nazywam się Wiktoria wiem Łe brzydkie imię no nie mam 9 lat mało ale co tam.no ale nie będę przynudzać. Mam psa o imieniu Lusia i chomika który nazywa się Mika uuu dziewczyny dwie o to fragment że dziewczyny żądzą hehe :P ale to prawda:P Więc lubie stardoll naszą klasę nk i panfu

Walt Disney Bolt – Spolszczenie

Disney'a były tylko wytworem studia telewizyjnego. Platformówka ta stawia na różnorodność postaci, toteż przejmiemy kontrolę również nad panią psa, dziewczynką o imieniu Penny, a od czasu do czasu pojawi się również chomik Rhino.

Bolt nie jest ani specjalnie trudny, ani specjalnie

Bolt spolszczenie

wszystkie super moce, jakie w produkcji Disney'a były tylko wytworem studia telewizyjnego. Platformówka ta stawia na różnorodność postaci, toteż przejmiemy kontrolę również nad panią psa, dziewczynką o imieniu Penny, a od czasu do czasu pojawi się również chomik Rhino.

Bolt nie jest ani

Znalezione blogi:

cudne chomiki.blox.pl (sylwia_95_14)
zabawy z chomikiem. śmieszne zdięcia chomików. porady ciekawostki, choroby chomika,imiona dla

Firmy:

RUCH (6)
MIT (3)
Mieszko (2)
DIALOG (2)
Zastal (1)
SKOK (1)
Onet (1)
Novell (1)
Nike (1)
Apple (1)