Wszystko o:

fotki z fotka.pl

Fałszywe wiadomości z serwisu Fotka.pl

W ostatnich dniach do skrzynek pocztowych polskich internautów masowo trafiła fałszywa wiadomość wysłana rzekomo przez użytkownika serwisu Fotka.pl. Pobierz program Fałszywe wiadomości z serwisu Fotka.pl

wpis . numer . 1 :

Nie ma co się srać , zaczynamy od razu : a więc co nowego słychać w Elblągu ? właśnie dzisiaj pojawiły się linki do strony internetowej http: www.fotka.pl profil ToMuUuSs i http: www.fotka.pl profil kamilos9321 ... oczywiście macie link : http: devilsss.npx.pl . .. mam nadzieje , że

Zaczynamy

Pewnie zastanawiacie się, co będzie na tym blogu... Będę tutaj umieszczała zdjęcia z portalu fotka.pl, nie wszystkie ale te, które powalają na kolana lub wywołują różne inne dziwne reakcje u normalnych ludzi. Tak, wiem był juz gdzieś taki blog ale... od dawna nie aktualizowany nie zamierzam go

Druga mala aktualizacja.

Wiec robiemy nowego 39 posta 39 . Teraz zajmiemy sie pewnym yatamanem, ktory ma nick 39 darunia4.fotka.pl 39 . nbsp 1 Widzimy tu takie fajne zdjecie. Jak wygladac Doda i jak nie wygladac to cos na prawo od niej, z ryjem chodzby kaszalot, ktory chce cos zjesc... biedna Doda . 2 No

wpis . numer . 2 :

. siedzenie pod szkołą mm żyć nie umierać , też bym tak chciała . u ToxicVenom nic nowego cały czas norma chociaż wczoraj zerwała z nią dziewczyna uni6e miała bardzo dziwny powód ramka jej się znudziła .. takiego beznadziejnego argumentu nigdy nie widziałam . a więc tak nikt na razie się nie

No to zaczynamy :

Witam was na moim blogu:P Więc zaczniemy od pierwszego 39 jegomościa 39 link na jego fotce to: pbrzeg.fotka.pl. 1 nbsp Tak, poprostu boski żigolo. Ten wzrok, te ułożenie rąk, ta groźna mina, poprostu ORGAZM. 2 Kolega ma chyba dziedzicznie skrzywiony nos,i zmasakrowaną twarz. Biedny synek, po

Kto robi koci grzbiet

Kot jest uważany za jedno z najbardziej eleganckich i sexownych symboli wśród zwierząt. Chodzi własnymi drogami ma charrrakter szczególnie jak go nakarmić reklamowaną karmą p może być dziki i słodki... przypomina niezależną, pewną siebie sexowną kobietę. Nic dziwnego, że damy robią koci grzbiet

Inspiracja nożyczkami

Co trzeba zrobić, żeby zdjęcie się udało.... Na pewno stanąc w odpowiedniej pozie: Poniższa osóbka zrobiła sobie bardzo oryginalne zdjęcie inspirowane nożyczkami, takim przedmiotem do obcinania paznokci, włosów, kartki papieru...   A tutaj balonik inspirowany nożycami

hehehehehhe komentarz bardzo subiektywny

, hehehe Normalnie znam juz wszystkie laski z fotka.pl. Traktuje je jak moje przyjaciolki. hehehe Wirtualne przyjaznie i romanse. Tak chyba bedzie sie nazywal caly cykl na moim blogu. hehehe

blOg z żyCiaa kOchaaneej dzieffcynki ^^.! **

OmyCh. Dziękujee Wam:* www.oookruszynkaooo.fotka.pl Asiulaaa. * lt 3 www.gwiazdka165.fotka.pl AguSiaa. * lt 3 www.weronisiaaa2580.fotka.pl WeroniSia. * lt 3 www.kola142.fotka.pl   kOliSia. * lt 3 www.martinigimn234.fotka.pl   Martynka. * lt 3 www.agatka149214.fotka.pl Agatka. * lt 3 www.rakieta15pk.fotka.pl

Start bloga

upodobaniach i poglądach Radio internetowe Dodatkowe płatności edytuj Korzystanie z serwisu fotka.pl jest darmowe jednak wykupienie Gwiazdy dawniej Fotka Pro kosztuje od 10,98zł za miesiąc cena z VAT do 36zł za rok. Wykupienie Gwiazdy daje: wyróżnienie nicka dzięki kolorowej gwieździe

o nas:P

log a .fotka.pl gt    Odwiedzajcie nasza stronke ,sciagajcie plik i sluchajcie naprawde extra klimaty w radiu  Oraz zapraszam wszystkich do odwiedzania Fotki zw z radiem : www.RadioNowaSol.fotka.pl

Fotka.Pl

fotka.pl quot . I tu zaczynaja sie moje wyrzuty i waty. Drogi webmasterze fotki... Po huj mi nowy mail? Przy zalozeniu profilu na fotka.pl musze podac swojego maila... Jesli sobie wykupilem gwiazde to po huj mi kolejny mail z tak zalosna domena jaka jest quot fotka.pl quot . Zeby to jeszcze bylo w

niewiele Ci mogę dać... spójrz...

so od małego i tak im zostaje do śmierci, co portal fotka.pl potwierdza z należytom starannościom. quot źródło tego konkretnego tekstu jest tutaj , autor: mleczny_joachim nbsp Jak to miło znaleźć taki quot inny quot punkt widzenia - tożsamy z własnym... Parafrazując: Fotka.pl raj dla ubogich

Kazik w serwisach społecznościowych.

zwiazanych z kazikiem staszewskim Naturalnie podpisujemy się pod apelem i zachęcamy do rozsławienia konta Kazika na portalu http: fotka.pl Jednak to nie koniec rewelacji. Kazik jest także w popularnym ostatnio serwisie nasza-klasa . Na dodatek nie jednej a w co najmniej kilku wersjach . Jednak

Niełatwo być zboczkiem

Zanim o zboczkach, najpierw kilka informacji. Chciałabym pisać tutaj nie tylko o internetowych kampaniach reklamowych, ale również o ciekawych stronach www, zjawiskach i postaciach Internetu. Na dobry początek - Fotka.pl Wybrałam Fotka.pl, ponieważ aktualnie jest to jedyny, obok o2.pl, tak duży

Klany

kolezanki www.aandziaa4.fotka.pl   Zobaczycie chociaz o co chodzi w tych klanach. Napewno duzo osob z was ma konto na fotce.pl a wiec moze sie zapiszecie? Lubicie chodzic do zoo? A kto nie lubi :P hehe Lubicie taka fajna komedia ktora sa Mamuski leca na polsacie ? A moze macie,mieliscie lub chcecie miec

Serwisy randkowe c.d.

lub quot Anulkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa16 quot są czymś normalnym. Niestety podaję teraz nicki z głowy, jako że fotka.pl znowu się wyjebała i nie mogę się zalogować. Większość zdjęć jest robionych kamerkami internetowymi, czyli w standardowej perspektywie quot z góry quot . No i oczywiście w

5 spotkania railsowe

prezentacja, która teoretycznie poświęcona była serwisowi fotka.pl może się wydawać, że to mało ciekawa strona, ale każda strona, która ma prawie 2 mln użytkowników i prawie 450 mln odsłon, jest ciekawa, choćby ze względu na infrastrukturę to jedna z najlepszych prezentacji, które kiedykolwiek słyszałem

Akt 6

i zaczęli z nim rozmowę. Fermo: Dałeś maxymalne oceny wszystkim fotką na fotce.pl? Adaś: Jasne, juz dawno. Luk: Uff. Dżosz: Chodź z nami. Adaś: No nie wiem. Fermo: Nawet mnie nie wqr*iaj Adaś: Dobra, dobra już idę. Ku chwale forum. Akt 6. Scena V Nasi odważni i

Fotki w necie

internecie, to niestety ale już mam o nim swoje zdanie. Pamiętam jak pewnego wieczoru  siedziałem sobie na ławce z kolegą, podeszły do nas dziewczyny i pierwsze słowa oprócz cześć to były quot czy macie zdjęcia na fotka.pl quot , gdy odpowiedzieliśmy ,że nie to odpowiedziały quot aha to dlatego was nie

......:::::SrOdA.....I....CzWaRtEk:::....

troszke zkrocil nie bede sie menczyc Potem Jak wrocilam to weszlaammm na fotka pl zerknacz czy mama jakies noffe komcie i ocenki !! cos tam mialam moj link to  .....-- gt gt www.aniulkaaa007.fotka.pl lt nie smiac sie gt Hehe ^^potemmm cos robilammm szybko czas zleciaŁŁŁ i zaprosilam oLe heeh zwala

No to trochę o mnie xD

... Teraz przedstawie Wam moich znajomych : * Ewunia... moja najkochańsza przyjaciółka www.ewunia12345kapy.fotka.pl * Monisia... również moja najkochańsza przyjaciółka xD * Szypurka... kumpela ze szkoły xD www.klaudiabydzia123.fotka.pl * Jagoda Pufcia kumpela ze szkoły * Martusia... Hmm

Akt 2

Giertycha i 6 mln użytkowników fotki.pl. Prowadzi również pertrakcje z dziećmi neo. Dzieci neo: Znuff ktośś kce nass zfferbować w swoje szeregi. lol xD Roman Giertych: Ja przybywam z wiadomością od gigakloca- chce on mieć was po swojej stronie. Dzieci neo: Ty śmiesz przychodzić do nass, po

Fotka.pl

, że sama jest wredna. Brak konsekwencji, małe przeoczenie a może 8230 coś więcej? Poza tym uważa, że ideału nie ma. Po czym wymienia 43 ! punkty swojego idealnego partnera. Wszystkie, co do jednego, skopiowane z panelu administracyjnego fotka.pl. A na koniec, na dobre zakończenie i zwieńczenie

Weronika - pierwsze spotkanie

miały poczucie dyskrecji, i żebyśmy nie mogli ich powiązać z kontem na fotka.pl.  Jak to zrobić ? Jest kilka sposobów 8211 ale o tym innym razem. Weronika chciała bardzo pomóc koleżance, nie tyle w kłopotach finansowych, co w znalezieniu faceta po prostu do seksu :D Ale o tym później. Weronikę

Nasza-klasa czy fotka.pl?

czyli miłośnicy kobiecych kształtów. Kto z Was nie wierzy, że nasza-klasa ewoluuje w tym kierunku co fotka.pl, niech zada sobie trochę trudu i przejrzy profile. Dobrą wskazówką są ostatnio dodawane zdjęcia, zwłaszcza w godzinach popołudniowych. Bardzo dobrą wskazówką są popularne fotoblogi, takie jak

Akt 5

- świetnie wyglądasz, Fermo ty też Fermo: Spie**aj spłuczko od kibla Adaś: Nie jest gejem, tylko tak lubię nieraz pochwalić. Mewa: Uncle Mewa melduje się. Cożi: Macie odpowiedzialne zadanie- Adaś ty zagadujesz użytkowników fotki.pl, oni lubię słuchać takich wazeliniarzy. Stosuj ich repertuar

historia internetu w polsce cz.16

- zatrudnił uzytkowników sieci do pracy. Bazując na pomyśle HotorNot stworzył w 2001 pierwszy polski portal społecznościowy 8211 fotka.pl. Hoga.pl Może teraz jakiś przykład pozytywny. Oprócz tych portali, które upadły część z nich przetrwała. Są w różnej kondycji. Jednym z nich jest hoga.pl. Spółka HOGA

Frustracje paszteta II Powrót mutanta

Odwiedzając od czasu do czasu serwisy społecznościowe typu fotka czy grono które jakaś amerykańska banda tępych cip modnie nazwała web 2.0 ogarnia mnie zaduma. Otóż wdg. moich spostrzeżeń tego typu wynalazki oraz powiernicy tylu nieletnich dusz, kasujący grubą kase z reklam cieszą się taka

Fotka.pl wchodzi na giełdę!

zobowiązuje. Wystarczyło do Rafała napisać i sprawdzić, jak się rzeczy mają naprawdę. Tak, zmiany w Fotka.pl się szykują. Ale to nie bracia Samwer zainwestują w ten serwis. Cel Rafała Agnieszczaka jest jasny: giełda . Spółka Interaktywna Sp z o.o. prowadząca serwis już została przekształcona w spółkę akcyjną

Autotematycznie: o mojej socjologii internetu

blogosferą dokładnie tak samo pisząc o internecie, wybieram to, co jest dla mnie ciekawe i ważne z mojego punktu widzenia. Piszę o tym, na czym się znam na takiej Fotce.pl najzwyczajniej w świecie się nie znam, nie znam ludzi, którzy tam są i czuję, że brak mi narzędzi by ich badać. Nie przeczę, sama

Kinga Rusin nago

Kinga Rusin nago hot +18!!! www.fotka.pl forum hydepark 14657869, Kinga _ Rusin _ nago _hot_18 - Kopia Liczba postów: 3 - Liczba autorów: 2 - Ostatni post: 27 Gru 2010 Kinga Rusin nago hot +18!!! Temat na forum tematycznym Hydepark - Portal społecznościowy Fotka.pl! Kinga Rusin

fotki z fotka.pl

.php?id home Ip 194.63.132.6       WWW www.joemonster.org    smieszne fotki http: www.epuls.pl frameset.php?   http: www.allegro.pl show_user_auctions.php?uid 5105584    Pilarka http: www.fotka.pl profil mruwkaz1991 http: www.fotka.pl profil kingamaciekj http: geoportal.gov.pl http: fotogalerie

Znane osoby w serwisie fotka.pl

sławy, Fotce.pl w zdobywaniu fanów znanych . Znane osoby w serwisie Fotka.pl

historia internetu w polsce cz.23

takich portali, albo któe się później przekształciły w serwisy społecznościowe. Przykładem jest wywrota.pl - początkowo serwis anarchistyczny, potem społecznościowy poświęcony kulturze. Fotka.pl Za pierwszy portal społecznościowy mozna uznać fotkę.pl. Powstała 14 lutego 2001 roku. jej autoramim  są

Kolejny dzień abstynencji

zasiadł wspólnie z towarzyszem przy bluźnierczym komputerze zwanym Filemonem, gdzie to bluźniercy odpalili serwis fotka.pl i chuć w nich wezbrała, gdy zapodali foty mrocznych długowłosych młodzieńców. Oraz w przypadku niejakiego Mantasa także mało mrocznych lachonek fanek Daniego F., co złośliwie potępił

MK z NK

portal do stanu, który obserwowałem całe 2 lata. Był to obraz nędzy i rozpaczy, choć nadal jest, jedno się zmieniło. Nasza Klasa, zmieniła totalnie pogląd, nie jest to już z ZAŁOŻEŃ portal chcący zjednoczyć starych znajomych, tylko zwykła społecznościówka patrz fotka.pl zrzeszająca masy głupich

Kurtynka opadła

Władzuchny. Podobnie z pięknymi profilami na Fotka.pl, gdzie obserwujemy niebiańskie istotki dwuznacznie uśmiechające się do obiektywu. Aż dziw bierze, że te dziewczyny nie startują we wszystkich możliwych konkursach piękności. Ale nie startują nie z powodu lenistwa czy niechęci do przedmiotowego

fotki z fotka.pl

konkretnych grup społecznych np. byłych uczniów 8211 polskim przykładem takiego portalu jest Nasza-klasa.pl skierowane na dzielenie się konkretnymi treściami YouTube, Flickr, fotka.pl łączące grupy zamknięte, do których można dostać się poprzez zaproszenie od innego użytkownika np. Grono

notka tzw.organizacyjna

tancerka lub jedna z niewielku kobiet nalezacych do brygady antyterrorystycznej: nie myslcie sobie,ze ja jestem jakims babo-chlopem!b.r.o.n .b.o.z.e! : www.samantiuch.fotka.pl lub www.samantka2.fotka.pl tak wygladam : Oczekuje z Waszej strony na mile komentarze.pozdrawiam buziaki

Tokio zlot !

Nazwisko Ksywa Miasto Wiek NR GADU - GADU Kontakt z nami: Andzia Billówka - andzia16billowka.fotka.pl lub Gadu-Gadu: 4031340 Justyna Justyn173 - justyn173.fotka.pl lub Gadu-Gadu: 338692 I na tym forum. Roześlijcie to info na blogi, Gadu-Gadu, powiedzcie znajomym! A także

Nasza-klasa.pl vs Facebook.pl

tego oto portalu. Żywa kopia Fotka.pl, co z resztą każdy może zauważyć. Wracając nowe opcje - miałem na myśli: śledzik , prezenty, ocenianie zdjęć, konta oficjalne i teraz nowy komunikator nk talk, który wkrótce ukaże się w naszych profilach. Jeśli chodzi o śledzika, możemy zauważyć, że

Dzieci wesoło wybiegły ze szkoły...

Dzieci wesoło wybiegły ze szkoły, a szkoła ta jest już inna niż moja. Panta rhei. Świat się zmienia. Czy nie odnosicie wrażenia, że zmienia się coraz szybciej? Gdybym miał regularny kontakt z młodzieżą, np. był nauczycielem, próbowałbym fotografować te zmiany. A może wystarczy zajrzeć na fotka.pl

karta płatnicza pko bp

19 2011 - 23:03. Karta debetowa PKO Ekspres jest kartą płatniczą pozwalającą na dokonywanie ... www.kredyt-pozyczka.eu ?q node 27 Karta płatnicza w PKO BP Karta płatnicza w PKO BP Temat na forum tematycznym Gry i elektronika - Portal społecznościowy Fotka.pl! www.fotka.pl forum technika 112477

Dzisiaj fotooferta -- 4145533

: ośmielę się przypuścić iż boskość jest niewidoczna w lustrze 4145533: masz zdjątko?? 4145533: jesteś chyba niesamowicie zajęta więc moze nie bd przeszkadzał :P Patty Matheson: może tak niesamowicie to nie, bywało gorzej... Patty Matheson: co za zdjątko? 4145533: jakieś swoje moze na fotka.pl :P Patty

fotki z fotka.pl

Siemka! WCHODZCIE NA www.eewcia1218.fotka.pl Jeszcze w bibliotece:** Ale dodam premiery hsm które leciały:PP PREMIERY: PREMIERY: Kraj Kanał Data Stany Zjednoczone Disney Channel 20 stycznia 2006 Kanada Family Channel 13 marca 2006 Australia Disney Channel Australia 10 czerwca 2006 Nowa

początki...

tego nie robiłam. Blogu nie założyłam, chociaż chciałam. Na czatach nie siedziałam i w sumie nigdy nie chciałam. Konta na naszej-klasie nie mam. Kiedyś chciałam, ale teraz jak patrzę na to ocenianie zdjęć, to wydaje mi się, że to bardziej fotka.pl niż nasza-klasa.pl. Na fotka.pl konta nigdy nie

tego to się już nawet nie da skomentować.. chyba..

fotka.pl zwykły portal dla kogoś kto chce pokazać zdjecia innym.. komentarze, bardziej rozrywkowe, często nie mające nic wspólnego z czymś prawdziwym... zaglądasz na konto znajomego a tu znok, usunięte moje komentarze.. może to tylko głupia fotka.pl, ale chyba człowiekowi może sie przykro zrobić

29.12.2006 raport + misja

Teksańska Masakra piłą mechaniczną... Poważne problemy: siedzę za dużo na rankowych serwisach Ilove . i na fotce.pl totalne spusztosenie po tej sprawie z dziewczyną patrz dział główny . Prace nad magisterką stanęły.. Nie na długo. Do rzeczy, czas na misję: Misja: Napisac

sobą być...

z siebie kretynke robiłam samozwując się bitchą. przecież to jest już patologia. przez czas od kiedy skonczylam swoj epizod z fotka.pl zmieniłam się. naprawdę jestem wdzięczna losowi, ze postawił na mojej drodze kilka osob, które się przyczyniły do uzyskania przeze mnie jako takiej

Tak na początek...^^

do łażenia po mieście:DxD Jej też moge wszytsko powiedzieć:DxD! Co tu mówić....buzka skarbie:* www.badgirl4321.fotka.pl Karolcia:* -- gt pływaczka jakich mało:D więc wiecie medale z wygranej idą dla niej słodycze dla mnie:DxD Mój kochany Frędzel i CrazooolxD Zawsze mamy jakieś jazdyyyy

heh...

. oprócz tego, że obraziłam sie na pana s. zaliczaliśmy quot kopetre quot i przy poprawce na 6, nie wyłączył stopera. niestety tylko 5. na religi chłopaki wyjeli dzwi z zawiasów. były niezłe jaja. zapraszam na kaaarolka93.fotka.pl

Odpowiedzi na komentarze

D   Odpowiedz :   Nie wiem, ja nie prowadzę tego konkursu :PP Ale pewnie już nie długo :D    Gość: Dominika , host-218-149-niepodleglosci.igloonet.pl 2008 06 15 19:42:48 wiem ze chlopaki maja blondynke wizazystke ale ta z fotki to nie ona czaj na ten profilek www.fotka.pl

fotki z fotka.pl

                         ! ! ! ! ! !             ! ! ! ! ! !           ! ! ! ! ! !             ! ! ! ! ! !         ! ! ! ! ! !             ! ! ! ! ! !  Moj Skarb kochanyyy , kochammm bardzoo ! Karmelcia !   Mischancy.fotka.pl     lt -   nbsp nbsp tak wiec , heh wyprawa z moja kochankąą

fotki z fotka.pl

 ! ! ! ! ! ! !             ! !  ! ! ! ! !            !  ! ! ! ! !!              ! !  !           !  ! ! !! Mojaa najjsłodszaa pomarancza ! ** Ańń   cruelly.fotka.pl    lt - nbsp Łysa Goraa z moją   różową x D  naaj naj naaaaj lepiej umie jeżdzić na nartach !  noo

Ah....

?? Siedze se sama w domku, jest zimno bo nie ma nikogo, a jak ja miałabym isc do pieca, to chata pójdzie z dymem, więc lepiej nie ryzykować, NUDY sie szerzą, net mi tnie jak rzadko... Nie wiem o co w nim chodzi... Przesiedziałam caly dzien na fotce.pl i doskonaliłam moje konto www.lara14lat.fotka.pl

Loffciam opisqi

KrzyS!a D P Zapewne nowe fotki na portalu fotka.pl Z pewnością nie chciałbym ich zobaczyć. LoooL 11. Kto mnie kocha?? gt Stary, ale tylko po 22.00 12. Lipa w chuj,ale dobry weekend,peace Eeee lipa w chuj 8230 .czyli, ze zle 8230 Ale dobry weekend 8230 Okeeeey. Pokój bracia! 13

Odpowiedz na komentarz

fotka.pl Ann...Kathrin.... te fotki ktoś znalazł na necie i dał na fotke a te fotki z Tomaschem są z 2005 :DD     

Love, peace, unity.

Free Hugs. Na tych trzech stronach znajdziecie mnóstwo filmików upamiętniających akcje Free Hugs na całym świecie. A propos uśmiechu, napisałem tydzień temu nieoficjalną petycję do zarządu serwisu fotka.pl: Hej Od jakiegoś czasu wzmogłem używanie opcji quot szukaj quot i zauważyłem, że brakuje

Szkolenia ahhh szkolenia

naprawdę wszystkiego nas nauczyli. Zawiązały się niezle znajomości i już lubię tą prace, ja juz chce 1 pażdziernika i chce iśc do pracy. Dobra ale to pokolei najpierw musze okiełznać te materiały. Muszę to napisać poprostu muszę zaczne co było trzy dni temu. Więc od kilku miesięcy mam konto na fotce  www.witaaminkaa.fotka.pl

nagle...

na naszą-klasę wpierdolili google. no pięknie. wszystkie portale wydają się jakby z jednego huja strzepane. i jak widze tylko po to, żeby prześcignąć się w ilości dostępnych gadżetów. wcale bym się nie zdziwiła, jakby wsadzili te pieprzone google na fotka.pl. o ile juz ich tam kurwa nie ma. ludzie

Eeeee.... Sami wiecie... :

,nie musicie wiedziec! P P :P:PByłam na fotce maarty! oto jej fota www.martusianiemafoty.fotka.pl a moje to www.niemamfotki.fotka.pl  :P:P:P:P I ogólnie to moze jutro z Martiiii:D:D pojade na basen ale najpierw muszę się spytac mamci:D:D:D a potem jechac do miacha po mój kostiuuumik Wątpie że mama mi

Stefan i Halina wita

Hej witamy na naszym blogu :D:D wiecie od was zależy jego przyszłośc !! niedługo doczekacie sie tu niezłych bajerów : p  z góry mówimy że nietolerujemy hamskim komentazykow :D chyba że na jaja p p:D a jak narazie nasze fotki .. tam troche o nas niedlugo tez tu... : www.mycha4231.fotka.pl

fotki

Jak obiecałam daje wam  dzis strony z linkiem do fotek chłopaków z Verby TE STRONY TO NIE JEST ZADEN WIRUS!! ZAPEWNIAM CIE NA 100 WIEC NIE BOJCIE SIE TAM WCHODZIC Ignacy -- www.ignacyverba.fotka.pl Bartek-- www.bartekverba.fotka.pl   niestety Bartek zapomnial hasła i nie moze sie zalogowac lt

Pokazałem się w sieci D

Tak D W zasadzie to już dawno. O co chodzi? O fotka.pl Taaa, również ja skorzystałem z tego serwisu D I tak oto, moja nowa fotka jest na moim koncie: slonko787.fotka.pl . Generalnie to zapraszam

fotki z fotka.pl

obecności kurcze szkoda mi ze nie mogłam dalej prowadzić mojego starego bloga na interi ale cóż nie dało sie dodawać notek a interia dawno miała sie tym zająć ale do rzeczy dziś w notce będą nowe zdjecia : nbsp   nbsp   nbsp   nbsp   To są zdjęcia z mojego konta na fotce serdecznie zaprszam na

O fotka.pl słów kilka...

mnie fakt, że niektórzy ludzie z ztego serwisu robią swoje drugie życie- wiele razy czytałam- to moja mama www.x.fotka.pl , tata www.y.fotka.pl itp itd : A teraz chciałabym przedstawić parę ciekawszych komentarzy, ktore otrzymałam od takich właśnie ale nie tylko ludzi: quot lubisz morze hlopców

Moja Miłość.

czasach sposób p mianowicie przez internet, a dokladniej przez fotka.pl ^^ pisaliśmy ze sobą i w ogóle : w końcu spotkaliśmy się ostatniego dnia wakacji : zapowiadało się na coś na prawdę ciekawego. Mówił, że się we mnie zakochał i takie tam. Ja niestety również się zaangażowałam. Okazało się jednak

Błe! Żygac mi się chce!

Ale Lipa! Dzień zajebisty. Mieliśmy dzisiaj lekcje z panią praktykantką na angielskim. Hehe. Ale szprycha! A jak fajna. Założyłem konto na fotka.pl:  http: przemekjozwik2.fotka.pl    Lepiej nie wchodzić! Zajrałem wieczorem z Dresem. Okropne te Nevadki. Musze spróbować Revenów. A najlepiej to nie

Start, czyli wszystko o mnie ...

. Aktualnie chodzę do LO w Działdowie pozdr dla całego Arbuzowa ! , ćwiczę Le Parkour, przy okazji zapraszam na www.ds-hh.prv.pl  robię strony internetowe, tworze grafikę 3D, gram w Teatrze,  itp itd, reszta w trakcie. Hmm ... profil na fotka.pl http: www.fotka.pl osoba.php?id 367241  :P Z naszej stronki

...:::Małym Aniołkiem Być...W Cudzym Serduszku Się Skryć:::...

konta ze zdjątkami i resztą opisów na moj temat to www.luckyona2.fotka.pl zapraszam serdecznie. Na tym zakończe a od jutra będę już namiętniej pisać bo przecież na samym początku nie napisze wam jaka to ja zdołowana, zła itp. Pozdrawiam wszystkich.

Wstępna notka

tylko takie rzeczy jak powyżej. Teraz podam kilka info o sobie: Imię : Iwona Nazwisko : ****** Wiek : 12 lat Miejscowość : Wałbrzych Fotka.pl : http: 1PannaZeSzczawna.fotka.pl E-mail : iwona-iwa1 gazeta.pl iwona.m0 vp.pl Kontakt : - GG 7269043 Pozdrawiam! Iwona

Ludzie fotki robią

Tak sobie spojrzałam w staty u siebie i znalazłam link do bloga o fotach z Fotka.pl . Odwaga i fantazja są cenne. Ja bym na połowę tych poz i min nie wpadła nawet. Niech autor ka kontynuuje, bo sobie na pewno będę zaglądać. Na fotka.pl nawet nie mam odwagi wejść :

Śmieszne zdjęcia z fotki i wszystko o naszej klasie

czy fotka.pl jest pełno kontrowersyjnych zdjęć na których każda kobieta chce się wyróżnić pokazać znajomym z przed 10 lat czy nawet więcej co ona tak naprawdę osiągała pokazując auta dom telefony ciało i inne niestworzone rzeczy niestety dąży to do rozpadu rodzin taka kobieta np znajduje sobie

No mogłam jeszcze na chwilę wbić na kompa hehe :D

Podaje moje serwisy po raz kolejny. Zapraszam na:  Ask. fm - http: ask.fm Szanderaaax3 65279 Facebook -  https: www.facebook.com sandra.fit.39 65279 Nk -  korzystam z niego, tylko dlatego, że są fajne gry więc nie podaje linku Fotka.pl -  http: www.fotka.pl profil Nigga 65279 Opisz

INTERNETOWY-JEBAKA-CZ-27-28

ją wysyła. Z jeszcze większym dystansem traktujemy linki do sympatii.pl czy fotka.pl. Czy wysyłać własną fotkę. Tak jeśli mamy do niej zaufanie, NIGDY jeśli mamy kogoś np żonę. Świat jest cholernie mały. KAMERKI Opierając się na spostrzeżeniach podaję garść porad i uwag 1. Posiadanie kamerki

Laski, foczki i kozaczki, czyli po co Wam to, dziewczyny?

Blogi, flogi i vlogi są już na tyle zakorzenione w sieci, że istnieją już blogi o blogach, blogi dyskutujące z innymi blogami, a także flogi zbierające specyficzne, dobrane tematycznie fotki z innych, ogólnych flogów i serwisów, zwłaszcza z fotka.pl . A że ludzie złośliwe są, to i dobierają fotki

wasza-klasa.pl

fotka.pl, pożywke dla przeroznych blogow , targowisko na ktorym co lepsze krysie i co wieksze krystki prezentują megabajty fotek przy meblosciankach albo w futrynach, ktore co jakis czas obiega quot akcja quot wklejania podobizn sędziego webba flag polskich flag gruzinskich protestow przeciwko

Face2face czy via internet?

randkami bo przecież pierwsze lody są przełamywane przez internet itd itd. Taki sposób na znalezienie quot drugiej połowy quot jest atrakcyjny zwłaszcza dla osób nieśmiałych. Internet może również służyć dla niektórych jako terapia. Popularność serwisów typu FOTKA.pl może wskazywać na to, że wielu

Feng GUI: symulacja eyetrackingu?

i większy rozmiar fontu jest bardziej kontrastowy, niż blok białych napisów z nazwami miast. Rozkład fiksacji na zdjęcia jest inny w przypadku symulacji oraz faktycznej percepcji strony przez ludzi. Żywe osoby spostrzegają także część identyfikacyjną z adresem strony. nbsp Fotka.pl Grupa Fotka

Słoneczne metamorfozy :

też 3 ostatnie zdjęcia p Aktualnie czekam na jakąś sprzyjającą się okazję, gdzie ktoś konkretnie mnie uwieczni i w dość profesjonalny sposób, by można się pochwalić jak teraz mniej więcej wyglądam p Może i na fotka.pl umieszczę coś, bo narazie buszuję z bezzdjęciowym kontem, wszystkich podglądując z

Prywatność, tożsamość i seksualność w Internecie

pokojów o tej tematyce, które zawsze są najwyższe. Reasumując, epoka czatów to era anonimowości - najwyżej cenionej cechy społeczności i znajomości wirtualnych. Przełom wieków to kolejny boom - serwisy randkowe. Pierwszym, najbardziej znanym, jest fotka.pl uruchomiony w Walentynki 2001 roku, który choć

Laickie ABC rozmowy o pracę.*

pracownikiem, półnagą panienką na Fotce.pl czy takimi właśnie bluzgami spod kiosku z piwem. Oddzielenie pracy od życia prywatnego jak najbardziej, niestety, raczej nie dotyczy to kultury osobistej, bo jak ktoś jest chamem prywatnie, to nie będzie dżentelmenem służbowo. Sorry Jerry. 4. Ludzie traktują pracę

10 za 10, 1 za 1 8230

160 Któregoś pięknego dnia mój znajomy pochwalił mi się założeniem profilu na Fotka.pl. Na początku z lekka go wyśmiałem, przecież to dla dzieciaków, ale z czasem ten pomysł się we mnie przegryzł i postanowiłem spróbować. Mówię, zobaczę jak to działa i z czym to się je i tak nic nie tracę

Z PENISEM NA WIERZCHU czyli ZDZIWIENIE

poły swego ekshibicjonistycznego płaszcza. Polarny zadał nawet pytanie pewnym osobom dlaczego się tak zachowują i nie otrzymał żadnej sensownej odpowiedzi, bo czy odpowiedź: - A tak jakoś ? - można uznać za sensowną?  I jak to się ma, do tych nadmuchiwanych fotek na fotka.pl do tych ton zdjęć na NK i

verte2

? Przerabiam Arystotelesa. Aha, i do informacji: założyłam fotkę bez zdjęć! To znaczy, mam konto na fotce, ale nie mamm tam zdjeć na razie, bo nie można ich mieć 7 dni od dnia załozenia fotki. No, chyba, ze jesteś gwiazdą. Nie chciałam podnosić sobie samooceny i nie skorzystałam. Adres do mojego profilu to www.garetma.fotka.pl

Nasza klasa-7 rad

tle willi czy quot wypasionej fury quot raczej nie przystoi chyba, że tak leczymy nasze kompleksy , jednak twórcy serwisu widocznie chcą przyciągnąć użytkowników Fotka.pl , ponieważ wprowadzili punktowe ocenianie zdjęć i nie wiem czy to jeszcze Nasza-Klasa czy już Fotka. Pamiętajcie jednak, że nic

nasze wirtualne Ja.

Ostatnio znużony bezsensem mojej egzystencji postanowiłem wpaść w wir jeszcze większej beznadziei i założyłem konto na fotka.pl. Oglądanie przekroju przez polskie społeczeństwo może czasem przybić nawet największego optymistę. Stanisław Lem powiedział kiedyś quot Nie wiedziałem, że na świecie

Rajstopkowa decyzja

link do strony Bacunipauliny z fotka.pl też usunąłem. Znajdziecie go jednak na innych rajstopowych stronach. W związku z tym nasuwa mi się pewne pytanie: Czy Polska jest na pewno wolnym krajem? Wyjaśnienie sytuacji w notce z 24.04.2008.

Fotka.pl

dodałem komentarz, czerwoną czcionką.   A na koniec, mili państwo, perła! Otóż fotka.pl dysponuje szerokim aresnałem broni, z czego ta tutaj, jest najpotężniejsza. Jej wszyscy się boją. Konkluzja nasuwa się jedna. Gdyby wszystkie te dziewczyny o średnią w szkole tak zażarcie walczyły, jak

Może będzie spotkanie

. Cały czas jednak próbowałem zdobyć nylonkową modelkę, korzystając z fotka.pl. Dziewczyny głównie odmawiały, a jak już decydowały się, to rezygnowały w ostatniej chwili, podając przegłupie powody. Mam jednak chętną. To 18 latka, z którą mam spotkać się jutro w południe. Obgadamy warunki i jeśli się

adnet wizualizuje sobie upadek systemu...

wielkich portali . adnetowi to oczywiście pasuje. rzut oka z perspektywy na polski internet 2006: pozmieniało się, faktycznie. uformowała się pewna grupa serwisów, której jeszcze kilka lat temu nie było. najładniej można je nazwać quot zasięgowymi quot . klasycznym przykładem jest fotka.pl . o

Buu !

: Usunol moje fotki z fotka.pl dostalam wiadomosc na Gg . Od KubuŚ: ,, Podobno jestes w szpitalu a na Fotce Online. Mam dosc tych Klamstw. quot Tyle ze to nie ja siedzialam poprostu tak sie wyswietlało. No w ten sposob juz nas nie ma a ja Mam metlik I w sercu.: I w glowie:     Tesknie do Niego. ale

Znalezione blogi:

wyłącznie osobą , które mają stamtąd założone konto na fotka.pl .
Więć tak, chodząć sobie po podstronach wspanialego serwisu fotka.pl, zauwazylem MASĘ ludzi
samotne matki, nastoletnie matki, nastolatki
zdjęcia, które mogą sprawić, że... każdy reaguje inaczej, porostu zobacz p
blog z opisami na GG FOTKA.PL NK
Ładne dziewczyny (pieknedziewczyny)
Ładne dziewczyny z serwisu fotka.pl, nasza klasa innych serwisów.
Blog z różnymi śmiesznymi zdjęciami różnych krzywych ryjów z fotka.pl epuls.pl buziaczki.pl itp.
EDEK FUN CLUB (minister90)
Jest to blog, strona fan clubu EDKA z New York City. www.edek29.fotka.pl
Fotka.pl (najlepsza_rozrywka_filmiki)
Fotka.pl - aktualności, informacje, nowości, testy, porównania, funkcjonalności, ciekawostki, humor
perełeczki foteczki (sowiecka_cenzura)
polskiej młodzieży - fotka.pl - i wynajduję najwspanialsze, najmądrzejsze, najdziksze, najżądniejsze

Miejsca:

Tokio (21)
Warszawa (15)
Pawłów (14)
Naga (13)
Poznań (11)
Popów (8)
Marki (8)
Warta (7)
Łyse (6)
Lipie (6)

Firmy:

Onet (24)
Google (18)
RUCH (14)
Allegro (13)
YouTube (9)
Gadu-Gadu (9)
DIALOG (8)
Tesco (6)
Agora (6)
SKOK (5)