Wszystko o:

fotki facetów

Pierwsza notka!

Na tym blogu będę wklejać fotki sexownych facetów i dużych penisów ENJOY! Tu się co prawda kobiety dobierają, ale no i tak fajne zdjęcie Na początek tyle. Pa!

Fotencje

Fotka number zehn Są rzeczy na tym świecie, które potrafią wyjaśnić tylko kobiety. Dla facetów, to absolutna czarna magia. Poniżej kilka takich, które właśnie zaliczane są do tej grupy... - Wyraz twarzy kota. - Co tak ważnego jest w czekoladkach. - Potrzebę posiadania jednakowych butów w

25 Pytan do Tokio Hotel

więcej ubrań dla kobiet niż facetów. I pierwszą rzeczą jaką mogę sobie wyobrazić jest kolekcja dla mężczyzn.Bo to cholernie gówniane, że facet nie może sobie niczego znaleźć.Jeśli idziesz do sklepu 8211 przysięgam znajdujesz 3 działy dla kobiet i dziewcząt i jeden regał dla facetów z trzema T

Street Team Interview cz1.

prostuzmieniam to co kupiłem. I naprawdę sprawia mi to radochę. Jeślizacząłbym projektować byłoby super. Ajedna rzecz, która mnie wkurza, to to, że jest więcej ubrań dla kobietniż facetów. I pierwszą rzeczą jaką mogę sobie wyobrazić jest kolekcjadla mężczyzn.Bo to cholernie gówniane, że facet nie może sobie

Zobacz jaka jestem fajna

. Niektórzy zarzucają mi, że być może kogoś ranię, komentując poprzez moje krytyczne spojrzenie czyjeś fotografie. Sugerują mi, że może czat i wizerunek kogoś w galerii, to jedyna jasna strona jego życia? W związku z tym rodzi się pytanie, czy każdy pasztet wieszający fotki w galerii oczekuje tylko pochlebstw

c.d. wynurzeń na temat sieci

puszysta napisałaby, że jest w normie : - zdjęcia facetów na tle samochodów - bogatszy kumpel albo ktoś z rodziny ma quot fajne quot auto więc stąd ta fotka. Nikt kogo stać na takie auto bez bólu nie będzię sobie cykał takich fotek. - przyciemnione zdjęcia, megaprofile, i inne foty, na których

NIKON D 3000 I POLARNY czyli KONKURS

Ekhm 8230 ekhm 8230 jakby tu zacząć? Co prawda rzekomo facetów poznaje się po tym jak kończą, a nie jak zaczynają, ale jakoś zacząć trzeba. Polarny jaki jest każdy widzi, a jak nie 8230  to z pewnością wyrobił sobie jakąś opinię. Jedno jest pewne: Polarny dość krytycznie podchodzi do

Pisze Kuba do Jakuba

, smętnych historii z ich nieciekawego życia. Ale są wyjątki. Trafiłem w sieci na ciekawy felieton Jakuba Żulczyka , w którym przedstawia swą perspektywę męskiej części blogosfery. Bo o tej kobiecej to napisano już sporo. Czytałem o nastolatkach z ich słodkimi blogaskami, fotkami i komencikami. O

fotki facetów

przścigujące się w komentarzach do fotek facetów i sypiące się zewsząd wirtualne buziaki. Ostatecznie uznałam, że załorze konto ale bedzie ono bardziej bierne, gdyż nie mam dość odwagi by zaczepiać facetów i co by nie było uwodzić. Moje zdjęcie W OKULARACH przyciągneło o dziwo grupke facetów. Ale czy

Czatowe Opery Mydlane

mi, że wyśle mi mailem fotki, kogo chcę, bym je skomentował na Forum. No i jak tu przeżyć ten kolejny wirtualny dzień? Wielu facetów i wiele kobiet stara się właśnie poprzez fotografie, uzyskać pewien handicap w akceptacji w społeczeństwie czata. Fotografia przystojnego faceta przy ładnym

Anna Mucha nago

banzaj.pl   Anna Mucha nago w Playboyu foto, zdjęcia - Forum Time4Men www.time4men.pl Forum ... Anna - Mucha - nago -foto-zdjęcia.html - Kopia 30 Lip 2011 - Portal dla mężczyzn, męski świat, strona dla facetów. Anna Mucha nago w Playboyu foto, zdjęcia 1 1 - Erotyka - Seksowne dziewczyny

Scarlett Johansson nago

PUDELEK - Cynthia de La Vega Scarlett Johansson nago w filmie www.video.banzaj.pl film 7212 scarlett - johansson - nago -w-filmie - Kopia 20 Lis 2010 - Scarlett Johansson nago w filmie - Video.Banzaj.pl - video filmy dla prawdziwych facetów. Scarlett Johansson w reklamie Loreal - cz

Emocje ....

Dziś miałam kiepski dzień ... może dlatego , że źle się czułam ... ech ... dlaczego ja się oszukuję .... wczorajszy dzień był całkiem miły , zapewne przez to , że spędziłam go z przyjaciółmi: Od rana z R. szalałam po uczelni i robiliśmy sobie fotki , a potem zrezygnowaliśmy z wykładu na rzecz

David Beckham nago

  Znani faceci nago za darmo. Zdjęcia David Beckham nago . Fotki znanych facetów nago. Znani piłkarze i sportowcy na golasa.  Zdjęcia przystoinych facetów, fotki nagich sportowców, nagi David Beckham gołe foto.

wyżuwaczka celebrities

Coś w koncu drgnęło w zatęchłej świadomości powszechnej. Niejaka mucha, aktorka żadna ale babeczka która może się podobać wąskiej grupie facetów, bo już bebeczkom wogóle, zaśpiewała w telewizorni kawalek stonsów przebrana za zakonnicę. Od chwili emisji minęło trzy dni, w tym niedziela i nie ma jak

Fotki w necie

Ostatnio modne wśród młodzieży jest portal fotka.pl i nasza-klasa. Co do fotki mam uprzedzenia i uważam ,że jest to dla idiotów chcących pokazać swoją gębę w internecie. Co do naszej klasy nie mam zastrzeżeń lecz niestety powoli staje sie to druga fotka. Ludzie zamieszczają quot tone quot swoich

Wizyta, której nie było. Dzień 8.

fotki grającego w serialu aktora znaczy się jest na nich bardzo fotogeniczny i tylko czasem pomazany keczupem, nie licząc tych, które mam dla zaspokajania moich sadystycznych skłonności i stwierdzam, że mam pewną słabość do facetów z jasnymi oczami. Niebieskoocy, macie u mnie fory . Zaraz Q się

Sama tego chciałaś

piszcie!!!!!!! Ja szukam poważnych, inteligentnych facetów, którzy potrafią się wypowiedzieć, opowiedzieć coś o sobie, mają poczucie humoru i mają fotki w profilach to zaoszczędzi czas i zbędne rozczarowania . Zupełny brak logiki w myśleniu i postępowaniu. Whatever.

randkowa rzeczywistość

masz ochotę. A po co takiemu babsztylowi pisać, jak sam nie wie po co tutaj jest. Ani do wyruchania ani do zamążpójścia. Jest bo chce zaistnieć, czy onanizować się przez internet. Nie piszę o anonsach facetów, bo nie czytałem ani jednego. Nie moje zainteresowania i mnie to w najmniejszym stopniu nie

,,WYCHOWANIE PANIEN W CZECHACH .CZAS NA ODPOWIEDZI.

osób z poprzedniego spotkania, więc zanim beaviz dojechał nie czułam się zagubiona. Fotki od niego odebrałam wczoraj rano. Część robił on, część znajomi. Autorów nie podał, więc ja zmyślać nie będę. Ja z beavizem - humory dopisują. Malutka Hanula lubi wysokich facetów. Ale wkoło jest wesoło

NASZA- k LASKA.PL

przy okazji doskonały bank informacji i powiązań dla umiejących z niego korzystać. Można tu odnaleźć tajniaków z Policji, których fotki w dobroci przyjaźni wystawili ich mniej tajni koledzy. Można tu znaleźć fotki ludzi z grup operacyjnych Straży Granicznej, nawet UOP I ABW ma tu swoich przedstawicieli

Rozważania nad starą fotografią

, znajome miejsca...Wyglądają tak jak kiedyś...To tylko pozory. Cień tamtego świata. Tego prawdziwie mojego, który istnieje już tylko we wspomnieniach. Na fotce jest faza. Jedna z bilionów faz - czterech facetów podąża śladem dorożki wiozącej wory wyładowane linami. Za moment faza się zmieni. Fale na kałuży

Ilona Felicjańska nago

Ilona Felicjańska nago - Forum Time4Men time4men.pl Forum Erotyka Seksowne... Ilona - Felicjańska - nago .htm... 13 Paź 2011 - Portal dla mężczyzn, męski świat, strona dla facetów. Ilona Felicjańska nago 1 1 - Erotyka - Seksowne dziewczyny - Forum Time4Men Forum. Ilona Felicjańska

Julia Kamińska nago

PUDELEK - Cynthia de La Vega Julia Kamińska nago w filmie Mniejsze Zło www.video.banzaj.pl film ... julia - kaminska - nago -w-filmie-mniejsze-... - Kopia 28 Gru 2010 - Julia Kamińska nago w filmie Mniejsze Zło - Video.Banzaj.pl - video filmy dla prawdziwych facetów. Premierowe

Olga Frycz nago

Olga Frycz nago w filmie Wszystko co kocham www.video.banzaj.pl ... olga - frycz - nago -w-filmie-wszystko-co-koch... - Kopia 4 Mar 2011 - Olga Frycz nago w filmie Wszystko co kocham - Video.Banzaj.pl - video filmy dla prawdziwych facetów. Wszystko co kocham - Dorosłe dzieci - You

Demi Moore nago

Demi Moore nago w filmie The Seventh Sign www.video.banzaj.pl ... demi - moore - nago -w-filmie-the-seventh-sign... 12 Sty 2011 - Demi Moore nago w filmie The Seventh Sign - Video.Banzaj.pl - video filmy dla prawdziwych facetów. Demi Moore obnażyła się internautom. Nagie zdjęcia Demi

Na co komu związek?

od ich pierwszych stadiów. Bo uważam, że: maślane oczy są obłe, noszenie przez facetów torebek ich nowych dup jest kurwa tak niemęskie jak rower typu damka, tyle, że taki rower jest przynajmniej fajny, bo to rower, a facet popierdalający z torebką, któremu SIĘ WYDAJE, że jest dżentelmenem NIE. Bo tu

PIERWSZY BIUSTONOSZ A WYCHODZENIE PRZEZ OKNO.

Kiedy byłam w 7-mej klasie, a była to ostatnia klasa szkoły podstawowej, byliśmy na wycieczce na lotnisku Okęcie. Ja pożyczyłam od taty aparat i kilka fotek zrobiłam. Uwielbiam samoloty. Po przeczytaniu książki Kawerina ,,Dwaj kapitanowie quot chciałam zostać pilotem. Zrezygnowałam, kiedy się

Krótki wykład o zdradzie...

dobrej wierze... Według mnie zdradza... Takie sprawy można załatwić przez zmianę pracy i tym samym pracodawcy lub po prostu wsadzić szefową na minę i np nagrać dyktafonem jej propozycje albo pstryknąć jej jakieś fotki jak się będzie przed nami rozbierać a potem zagrozić jej że jak się nie odpierdoli to

Ale dłuuugo mnie nie było...wstyd !!!

. Nadszedł następny weekend. Hę - to było coś - wyjazd integracyjny z pracy. W piątek od razu nas wywieźli, postaliśmy w korkach, wieczorem impreza. Wytańcowałam się na maaaaxa. Obtańcowałam wszystkich możliwych facetów, poskakałam, wypaliłam paczkę fajek i nad ranem odpadłam jak wszyscy z resztą . Z rana

Pobyt w Macedoni

zaparkowaniu podchodzi do nas 3 facetów i okazuje się 8230 jeden jest posiadaczem takiej samej Toyoty Hilux z rozmowy wynika że w macedoni jest tylko kilka takich samochodów, ale jest szczególnie zainteresowany moją nadbudówką, gdzie kupiłem za ile, ogólnie rozmowa o samochodzie jak się spisuje itp. 160

Mega-Wywiad przeprowadzony przez Street Team cz. 1

będzie kolekcja dla facetów. Kiedy wchodzisz do centrum, zawsze są ze 2 piętra z ciuchami dla dziewczyn i w rogu coś dla facetów, z trzema T-shirtami. Więc tak, mogę sobie wyobrazić, że to robię. Tłumacz zaczyna 8230 Bill przerywa 8216 Zapomniałeś wspomnieć trochę o ikonie stylu! 8217 8230

Wujek Dobra Rada część 4

takiej profesji jak lekarz? W twoim przypadku zaraz po wizycie u doktora od ptaszka, który powie ci, że skrzywienie penisa występuje u większości facetów i jest normalnym stanem wynikającym z naturalnej asymetrii ciała, polecam wizytę u doktora od głowy, który wyleczy cię ze szkodliwego przekonania, że

komedie romantyczne

quot szkoccy naukowcy z Heriot-Watt University w Edynburgu sugerują, że komedie romantyczne szkodzą związkom, bo wytwarzają u ludzi quot nierealne oczekiwania quot . Kobieta oglądająca je spodziewa się po swoim facecie że będzie jak Clooney, a jak wiadomo, część facetów ma tę cechę rozwiniętą na

Nie mam pojęcia,jak to zatytułować

temacie wczorajszego wpisu To dzisiejsze: Pozwolę sobie zacytować komentarz Vivi . quot Wyznam, że mając taką wiedzę, celowo używam pewnych słów i zwrotów jeśli chcę stronę www podciągnąć w statystykach, dowcip polega na słowach które przyciągną stosowną publikę, no na gołych facetów quot kto leci :D

Naruszenie prywatności a istota problemu

nim razem i osobno.. Moje zainteresowanie wzbudził Nowy folder na pulpicie. Byłam pewna, że to nasze fotki, których kilka rano pokazał. Wspominał też coś o niecenzuralnych. Pomyślałam - wariat, pewnie zrobił sobie jakieś akty lub kto tam wie, co. Specjalnie nie przywiązałam do tego uwagi

Kastracja Harajuku

interpretować w odniesieniu do dwóch jej ważnych cech: dużego znaczenia nadawanego kostiumowi, opakowaniu, oraz rozdzielności ról płciowych ... Wszystko pięknie, ale wystarczy złapać pierwszy lepszy zbiór fotek z Harajuku , by zobaczyć tam... ...facetów. Niektórych bystre oko doktor Bator mogło przeoczyć

Monica Bellucci nago

Monica Bellucci nago w filmie Briganti www.video.banzaj.pl film ... monica - bellucci - nago -w-filmie-briganti 15 Mar 2011 - Monica Bellucci nago w filmie Briganti - Video.Banzaj.pl - video filmy dla prawdziwych facetów. Monica Bellucci nago na zdjęciach w magazynie Elle www

Chamski facet na topie...

Kominka od dość długiego czasu, znam wiele tekstów, ale nigdy nie pomyślałem o tym, aby się zmienić, aby stać się chamskim i czekać na efekty, aby prosić o nagie fotki i dostawać 100 w piętnaście minut. Cała nasza wrażliwość, wszystkie uczucia i największe pokłady romantyzmu mieszczą się na czubku

NORMALNOŚĆ cz. 2

spuściła po brzytwie. - Dobra. Po prostu to dla mnie nowość, że wolisz facetów. 8211 Czołg podrapał się w ciemię, a potem rozłożył ręce. - Dla mnie to też była nowość 8211 skrzywiłem się. 8211 I nie wolę facetów . Tylko tego jednego. A teraz właśnie mamy kryzys. Nigel uniósł brwi, wypuszczając

Bo nie ma księcia z bajki...

na laurach. Na GG nr 2 posiadam skromną listę wybrańców, z którymi w miarę regularnie wymieniam zdania 8211 mniej lub bardziej inteligentne. Tylko nie wielu z nich wymieniło ze mną swoje fotki i stąd wiem, że akurat ta garstka to nie moi książęta z bajki. Rozczarowanie? Raczej kolejny zawód, bo

Sezon 1 - ekipa

Foteczka powyżej wzięta z imdb , patrząc od lewej: Kim , córka Jacka, o pewnych cechach bezmózgiej blondynki grana przez Elishę Cuthbert, czyli element estetyczny, który szczególnie mógłby przyciągnąć facetów - Teri , żona Jacka, która w chwilach niebezpiecznych potrafi pokazać, co ją

Czego mezczyzna ..

cenisz u facetów, jak lubisz ich pieścić, jakie lubisz perwersję, itd? Pociąga Cię np. miłość oralna, a może także seks analny, czy pieszczenie quot kakaowego oczka quot doprowadza Cię do szaleństwa, czy potrafisz przeżywać Pupką orgazm, jak w ogóle lubisz być pieszczona i kochana. A jest przecież tyle

WTE raz trzeci...

, że grupa liczy już ok. setki osób : na trzeciej edycji było kilkoro dzieci, w tym mój syn. : dołączyła też do Nas Meryhery, która bardzo się troszczyła o mnie i Pa., m.in. ulepiła bałwanka z Pa., robiła za mnie fotki, dbała o mój image i otwierała mi piwo, gdy miałem zajęte ręce ! ideał ? ciekawą

wskrzeszanie umarłych

fotoszopa, szczypty wyobraźni i magicznej ręki lacorsy Pradziadek bokser po lewej i chłopaki zostali moimi idolami, no bo gdzie teraz szukać takich facetów, no gdzie?!!! Moim osobistym faworytem jest pan drugi od prawej w berecie - norrrrmalnie gangsta! A teraz prezentacja:                      fotka

facebook, facebook, facebook: i cisza

facetów bez krawata: fotka z wczoraj byłem w krawacie, gdy ją robiłem, serio .

fotki facetów

Dzisiejszy dzien w pracy byl dziwny... trochę leniwy, trochę niepoukladany... może dlatego, że wywiało wszystkich facetów. Damskie towarzystwo rozleniwiło sie i uciszyło na pełne 8 godzin. Wczorajszy spacer apełnił nowy folder pięknymi fotkami. Jak z magazynu mody jesień zima - stwierdziła moja

NASZA KLASA GTWb.

, jeszcze raz wielkie dzięki. 160 Najpierw ustaliliśmy, że nie będzie zdjęciowo. Potem, że będą zdjęcia, ale bez podpisów kto jest kto. Później wychowawczyni poszła do wc i popełniła poważny błąd, bo nie spytała, na czym stanęło. Po wędrówce po blogach zobaczyłam, że jednak fotki są. Daję więc swoje, ale

Posobotnio

samym epicentrum, Trusia zabierała się za mycie podłogi. Zakasałam zatem rękawki i podążyłam za nią z drugą ścierką. A chłopaki, jak na prawdziwych facetów przystało, jak tylko zoczyli dwie przedstawicielki slabszej płci w akcji, odkasali rękawki i zajęli się dużo przyjemniejszymi zajęciami. Drugie

zagoniona

zagoniona pieruńsko MT jutro naskrobie dłuższy wpis pewnie, w chwili gdy dzieciaki spały będą, a że dziś nie spały, tak wpisowo nie mogło być padnięta, zmęczona mimo urlopu tatusiowego....z Tutusiem siedzącym na kolanach, wrzucamy kilka fotek: C. Gosia i Nadusia w. Tomek z córą

303 Miss Polonia 2008. Angelika Jakubowska

filmidłach z posuwistą akcją. Wybory odbyły się 13 miesięcy temu i już wtedy nieprzychylna brać internautoof zwracała uwage na wielkie brzuszysko przyszłej miss. Oczywiście dla mnie on wygląda OK wskazując tylko na to, że miss-ka uwielbia jedzenie jak koń owies seks pewnie też lubi, o czym zaświadcza fotka

Miss Bimbo - chwyt na odmóżdżenie

facetów jak rękawiczki, wejdźcie tu: http: www.missbimbo.com Ja tym czasem idę spać. Poniżej fotka tegoroczna - z poznańskiego zlotu SKIPP-u. Był maj i ja dopiero zaczynałam swoje błogie lenistwo. Aż dziw, jak ten czas szybko leci. A wszystko, co dobre, zwykle się kończy. Fotka w archiwum Skippu nazwana

Wtorkowe fotki

Dzisiaj dla odmiany mały mix fotek ubranych facetów, ale jednak mimo wszystko z fajnie zarysowanymi kształtami pod bielizną. Moim zdaniem tego typu fotki są najciekawsze, nie odkrywają wszystkiego, ale pozostawiają miejsce na odpowiednią dawkę wyobraźni, czyli erotyka w czystej postaci:

Ewa Kasprzyk nago

Ewa Kasprzyk nago - Forum Time4Men time4men.pl Forum Erotyka Seksowne... Ewa - Kasprzyk - nago .html 12 Sie 2011 - Portal dla mężczyzn, męski świat, strona dla facetów. Ewa Kasprzyk nago 1 1 - Erotyka - Seksowne dziewczyny - Forum Time4Men Forum. Ewa Kasprzyk nago ! - Galeria - Film

RR

na jakieś tłumy, które będą mnie regularnie czytać. Idąc tą myślą, prawdopodobieństwo, że trafi się ktoś, kto mnie zna jest bardzo małe, wręcz znikome. Wracając do RRa, szybko w skrócie opowiem. Gościa poznałam organizując selekcję wiekową 36 - 49 na szacownej fotce.pl. Wiem, że to nie najlepiej o

Jessica Alba nago

PUDELEK - Cynthia de La Vega Jessica Alba nago w filmie Machete www.video.banzaj.pl film 6704 jessica - alba - nago -w-filmie-machete - Kopia 23 Wrz 2010 - Jessica Alba nago w filmie Machete - Video.Banzaj.pl - video filmy dla prawdziwych facetów.   Jessica Alba nago . Wideo. Naga

B jak Beata

. * Beatkę pielęgniarkę poznałem na randkach o2,pisaliśmy ze sobą,fotkami się wymienialiśmy i takie tam. Mieszkaliśmy co prawda w sporej odległości od siebie,ale jak powiadają 8222 miłość,piosenka i armia radziecka nie zna granic 8221 . Uzgodniliśmy że się spotkamy,ustaliliśmy termin i pojechałem do niej

Agnieszka Popielewicz nago

Agnieszka Popielewicz nago naga - Forum Time4Men www.time4men.pl Forum ... Agnieszka - Popielewicz - nago - naga .html 2 Sty 2012 - Portal dla mężczyzn, męski świat, strona dla facetów. Agnieszka Popielewicz nago naga 1 1 - Erotyka - Seksowne dziewczyny - Forum Time4Men Forum

wywiad

irytująca rzecz, która bardzo mnie wkurza. Jest więcej ciuchów dla kobiet niż mężczyzn! Możecie być pewni, że pierwszą rzeczą, którą zaprojektuje będzie kolekcja dla facetów. Kiedy wchodzisz do centrum, zawsze są ze 2 piętra z ciuchami dla dziewczyn i w rogu coś dla facetów, z trzema T-shirtami. Więc tak

Super wywiad z Tokio Hotel - TŁUMACZENIE - CZĘŚĆ II

sprawia mi to radochę. Jeśli zacząłbym projektować byłoby super. A jedna rzecz, która mnie wkurza, to to, że jest więcej ubrań dla kobiet niż facetów. I pierwszą rzeczą jaką mogę sobie wyobrazić jest kolekcja dla mężczyzn.Bo to cholernie gówniane, że facet nie może sobie niczego znaleźć.Jeśli idziesz do

Poważny wpis

okazji to zawsze przypomina mi się sytuacja kiedy ktoś quot nie informatyczny quot ma lub ktoś mu ma robić reinstalkę systemu to martwi się o swoje quot ważne dane quot którymi najczęściej są... śmieszne fotki, filmiki u facetów - najczęściej porno i różne inne badziewia typu quot łańcuszek

Jesetm niegrzeczną dziewczynką vol.1

:45:15 a ja k:D Ja 13:45:24 dziwne Ja 13:45:35 w ciagu 5 minut odezwało sie do mnie dwóch facetów :D Ja 13:45:40 którego spławić ? 1 13:46:03 napewno nie mnie hehe Ja 13:46:23 uzasadnij  1 13:47:55 jestem slodki i lubie gorace kobiety Ja 13:48:27 a ja jestem ostatnio gorzka :D Ja 13:48:33 tzreba mnie

Whitney Houston Heartbreak Hotel

A to żeby nie było, że tylko fotki gołych facetów zamieszczam: , zdjęcie Whitney z teledysku do Heartbreak Hotel.

Telegraficzny skrót ostatnich 3 tygodni

szczęście była tolerancyjna , a potem padł jak ścięty w swoim turystycznym łóżeczku.     Jak bardziej dojdę do ładu po wyjazdach, to pewnie wkleję jakieś fotki - ciągle nie mogłam się zdecydować, który z 3 facetów wyglądał najlepiej: pan młody, Chmurek czy Jasiek D.     A jeśli chodzi o samego Groszka

Listy, wiersze i pocałunki...

nie zastanawiałem się nad tym ile fotka może powiedzieć. Szczególnie taka normalna, domowa. Twoje mówią obym tylko właściwie odczytał ich treść . Zastanawiam się teraz, czy poddać się marzeniom i uwolnić wyobraźnię opisując drugie, niemniej urocze zdjęcie. I chyba to zrobię, bo nie mogę się jakoś

tati ziemi

Wyzwala mnie od dziwek i innych takich za to, że nie umieściłam jej fotki :P z naszej pięknej sesyjki ... małpa jedna... ale kochana jednak jest... siedzi to w Italii, we Florencji pieknej, gdzie Dawid ją kusi swym ciałem atletycznym... udaje, że się uczy ciężko ... wyrywa facetów i

hehehe, suką ...

to się trzeba urodzić : hihihi. uwielbiam dręczyć facetów. wysłałam wczoraj M. mms a  heheh. ale takiego, że mundur mu na pół rozjebało- zawsze mnie tym quot straszył quot hehehe , jak zobaczył: a co się będę trzaskała: trzeba jakoś stan KAWALERSTWA zakończyć... haha, nawet mu mogę k

Fever

byliśmy, zawsze z boku, zawsze ciut wyłączona, choć entuzjastyczna na ten swój sposób. Nie jest więc tak, że nie ma już fajnych facetów, są. Tylko ja taka pokręcona, coraz bardziej, i coraz bardziej boli, że nie umiem się z siebie wyrwać, otworzyć, szczególnie gdy mi zależy. Gdy mi zależy to już się

Historia Liry

przy budzie. Z wyglądu - skrzyżowanie owczarka niemieckiego z dogiem, albo z nietoperzem jakie uszy! . To było silniejsze ode mnie - podszedłem wprost do niej i od razu zostaliśmy kumplami. Chyba ona też lubi wysokich facetów w okularach To było jakieś tydzień temu. Ania pstryknęła kilka fotek, a

CZEGO POTRZEBA KOBIECIE ?

...Lata lecą, ale ja się nie starzeję, przynajmniej duchem. Jeszcze przede mną tyle książek do przeczytania, tyle filmów do zobaczenia, tyle wycieczek do odbycia... Nostalgicznie jakoś się zrobiło, czas więc na trochę humoru : Dwóch facetów pojechało do Francji i jak już dojechali to byli bardzo głodni

MAM SENNIK !

Polakow żyje w stresie... Pozostalych 7 - w Londynie... - Jaka jest najcześciej spotykana wada postawy u żonatych facetów? - Dupa na boku. Wczoraj nad moją dolinką byłam, bo po południu ładne słońce było, i fotki kaczkom robiłam. To zdjęcie ma tytuł ,,Ich trzech i ona jedna quot .

kowboje marcowi

Zawsze szalałam za facetami ubranymi w Cottonfield i nie inaczej pewnie będzie tej wiosny, bo duńska legenda dla zadziornych wyluzowanych facetów promuje najnowszą kolekcję pełną kracistych koszul na miarę kowboja z Dakoty, pasiastych blezerów i nieśmiertelnych polówek. A ten facet na zdjęciu

porno wariacje czyli co można zrobić a się nie robi

niby nic szczególnego stoi sobie grupka facetów nad kobietą pierwsza fotka wszyscy sobie walą konia, potem się grupowo ale po kolei spuszczają więc dziewczynka sobie siedzi już zadowolona i że tak powiem obspermiona potem wszyscy dalej sobie stoją i zaczynają sikać, sikają i sikają sobie ładnie na

Międzywodzie

, traktowanego przez pana kierownika widoczny na fotce powyżej w charakterze sędziego szalenie prestiżowo i w grę wchodziły raczej ambicje, a nie quot krzynka quot piwa, która była stawką meczu. Ja już może nie będę opowiadać, jak to z Kornelią błąkałyśmy się po lesie w poszukiwaniu ośrodka Relax, a

dziurawe skarpety

Wzruszyłem się do łez jednym zdjęciem, co mnie osobiście bardzo rzadko się zdarza, gdyż będąc facetem normalnym nie wzruszam się byle czym. Fotka przedstawiała prezesa banku światowego w tureckim meczecie. Gościu prawie piękny, garnier od armaniego, koszula jedwabna i takiż krawat, spodnie

Pretty Boy

Zaczęła bawić się na serwrze fotka.pl. Umieściła jakieś swoje zdjęcia i czekała na oceny. Oczywiście średnio obiektywne, ale zawsze jakieś. Pewnego dnia zobaczyła zdjęcia takiego przystojnego bruneta, prawie na każdym zdjęciu był w ciemnych okularach. Oszalała na jego puncie na tyle, żeby odnaleźć

różowawa torebeczka

być homoseksualistą, albo pederastą, sodomitą, zoofilem albo fetyszystą. Staję przed lustrem, spozieram na swą facjatę i kurwa nic z tego nie dostrzegam. We własnym lustrze duszy, jestem normalnym i heteroseksualnym facetem pod piędziesiątkę. Nie bzykam innych facetów ani sam nie jestem przez nich

Casting na kurę domową

obecność. Wszystkie kobiety zechcące być moimi kurami domowymi, gorąco zachęcam do wpisywania się w komentarzach... można też wysyłać meile z CV na adres Andrzej Pocieszalski . Na wszystkie propozycje odpiszę. Nie obchodzi mnie jaką średnią masz na fotce Ważne żebyś była sobą. Moje wymagania to

Hawana 20

Spokojny zywot i polowanie zaklocala dziewczynom jedynie policja, co i rusz legitymujac samotne, lub poruszajace sie w grupach tylko zenskich. Zastanawialo mnie, dlaczego te, które juz upolowaly facetów mialy spokój? Czy policjanci nie chcieli robic obciachu turystom, czy moze dostawali swoja

Ohh, czarną owcą być :

niej od dawna, ale nigdy nie reaguje. - Czy Denis to Anna? Denis za dużo wie o kobietach, ma charakterystyczny sposób wypowiadania się, wykłóca się o facetów, zwłaszcza o Krzyżaka sic . Jest tak zacięty, jak tylko baba być potrafi, przez całe życie nie poznałam równie zaciętego faceta... Na

Komunia Błażejka

dzisiaj był wielki dzień. Błażejek przystąpił pierwszy raz do komuni świętej. więc całą rodziną świętowaliśmy. oczywiście nasze dziewczynki też brały udział w tej imprezie. Na pierwszym miejscu zdjęcie z głównym bohaterem tej uroczystości Weronika jak zwykle w towarzystwie samych quot facetów quot

Guglowo, część I

troszkę starsza, a dwa, że nie amierzam tu serwować fotek siedemnastek no chyba, że przyjdzie mi pisać tego bloga jeszcze przez 10 lat, to obiecuję wkleić zdjęcie z 17 urodzin Większej zdjęcia obrączek na palcach - jak tylko doprowadzę pazury do stanu, w którym można je upublicznić, wstawię, tym bardziej

Flawless...absolutely flowless

Ostatnio kiedy miałem zły humor wszedłem na czata z Bubą i pod ksywą jakąś tam podrywaliśmy facetów heteryków, wymienialiśmy sie fotkami itp. Byliśmy Beatą lat 38... no ubaw po pachy... zwłaszcza, że owa wykreowana przez nas Beatka wyglądała tak:                                               Bardzo

nie-do-ruchane mamki

. Skrobanki ciał na fotkach piśmidła tego czy owego pozostały do dzisiaj, a czemu z uwielbieniem poddają się pannice mające ciągoty do siekerezady i do bycia gwiazdką. Po wielu latach maczania kutasa wiem, że top babeczki zdecydowanie bliższe są podkładom kolejowym niż dupeczkom przy których warto podjąć

znowu mój błąd........

źle zaznaczyłam kategorie i nie tam tekst jest wię c teraz pisze... lista najprzystojniejszych..:D jeszcze w białej razem z ola zwana barbie zrobiłysmy liste najprzystojniejszych facetów. teraz wklejam tu ich fotki ale kolejność jest przypadkowa...dodawajcie w komentarzach kto wam sie najbardziej

Earth 2010 2005

- quot Często o niej myślisz ? quot -- quot Tak. Tymbardziej, że nigdy jej nie miałem... quot Z innej szufladki... Fotka, show me, siechst du mir, i inne typu quot pokaż swoją twarz quot . Prześladują mnie regularnie co tydzień od dwóch lat. Widząc zgraje facetów przeglądającyh te witryny

fotki facetów

pokazują siebie jako twardych facetów z piercingiem i dzikimi fryzurami wyrywających dziewczyny.Także ich życie seksualne niesie wiele nurtujących pytań np Tom który przyznaje się że w wieku 15 lat spał już z 25 dziewczynami. Dziś już wiemy że Tom wcale nie jest taki  twardy jak mówił.Bild rozmawiał z jego

Miss Czosnku cz. 3 z 3

tej dziewczyny wywabiło uśmiech z mojej twarzy, i w ogóle na chwilę zrobiło mi się znów bardzo tak jakoś miło w sobie. Może uda mi się ją jeszcze zobaczyć, choćby tylko z daleka, w końcu będę musiał pójść zobaczyć te cholerne wybory i strzelić kilka fotek. Na dworze zaczęło się ściemniać. Dopiłem

fotkaaaa :D

to jest właśnie temat bloga: super fotka super facetów! niedługo wrzucę więcej, ale póki co szukammm... :

Zdjęcia PCD zanim stały sie mega sławne! CZ 6

facetów są same kłopoty. Jej groupiesem jest Marilyn Manson. Kiedyś powiedział jej, że jest jego ulubioną Pussycat Dolls! Jessica ma pieska rasy chiuhauha o imieniu Starr. I jeszcze 2 fotki wszystkich PCD jak teraz wygladaja   choć wszyscy je widzieli takie jakie są teraz 

AUTOSTOP

facetów. Jak jest jeden to można, jak kobieta i mężczyzna to też, ale pamiętaj do dwóch się nie wsiada, a tutaj.... był cały AUTOBUS ARABÓW - tak żeśmy ich od razu nazwały :- , a było ich chyba z 12-stu. Od razu wysiedli, pomogli, zapakowali, kazali się rozgościć i.... zaproponowali ...hm... wódkę

Dziecinada.

tłumu obsranych facetów po 30stce, którzy pierwszy raz widzą broń i na dodatek ledwo ją unoszą, ale będą szpanować przed panienkami jacy oni są wojowniczy. Na epulsie na pewno pojawi się mnóstwo fotek na ten temat. Tak więc, jeśli w bicepsie masz tyle samo co w łydce, lubisz koszulki w paski i chcesz

piątek w stodole

... odwlekamy jak możemy, moment, kiedy przejdziemy do opisywania koncertu 5 nizzy, ponieważ naprawdę brakuje nam słów. było przegenialnie. gdy pojawili się na scenie, publiczność doznała zbiorowego orgazmu. orgazm okazał się wielokrotny i trwał blisko 2 godziny. nie sądziliśmy, że koncert dwóch facetów, na 2

Wielebny

głucha cisza...cisza staje się już nie do zniesienia ,gdy nagle zaczyna...z namaszczeniem.... Ukochani w czacie bracia i siostry... quot Strzeżcie się dziewczyny wrażliwych, romantycznych, inteligentnych i czułych facetów, którzy lubią kino, i książki 8230 !!! - grzmiał Wielebny 8211 8222 Będzie

on o seksie...

... ale wystarczy nie myśleć tylko o sobie a czemu to pisze...? bo 3 4 facetów przechodzi tą samą drogę... dziś obalam tabu a wystarczyło wprowadzić już wtedy wychowanie seksualne w szkole... takie z prawdziwego zdarzenia, nie tak jak chciał reformować oświatę Romek... ale czy coś się zmieni w najbliższych

telefonicznie

Jestem wściekła jak nie wiem. OD jakiegoś czasu chciałam sobie w telefon wgrać jakies bardziej aktualne zdjęcia Werony. Mój telefon nie ma aparatu, więc wymyśliłam, że z komputera prześlę na telefon. Kiedyś już to tatuś robił, bo jakies tam zdjęcia miałam. NArobiłam więc fotek, obrobiłam, nadałam

Ach, te notki...

,oddałem jej swoje ciało i duszę . Mieliśmy takie plany , a może to tylko były moje plany .Ja i ta moja naiwność quot -odszedł od drzwi jak zbity pies.                              Zazwyczaj naiwne są kobiety , to one się starają , one mają plany i są zostawiane przez facetów . Ale miło było mi to napisać

Gates czaruje w Las Vegas...

właśnie minął, i jak niezwykły będzie ten, który się właśnie zaczyna. Po krótkiej serii obowiązkowych slajdów, pokazujących, że jeszcze tylko w Mozambiku trzech facetów nie ma iPoda, i że jeszcze tylko jedna wioska aborygeńska w Australii nie ma dostępu do iTunes Store, ale to się niebawem zmieni

Męski ideał

, ale już u innej kobiety... ... No i co najważniejsze, musi mnie rozpieszczać i nie może mi się sprzeciwiać: quot męski, wiedzący czego chce od życia : ... już wiem dlaczego spora część facetów jest niezrównoważona emocjonalnie... dziękujemy ich matkom i partnerkom... Skopiowane z ajjj ... kupa

Znalezione blogi:

fotki z forum Nastolatki i dojrzali faceci
geje w mediach (supersx)
fotki z facetami zamieszczane w mediach dla hetero
Na blogu zdjęcia nagich facetów. Fotki przystojnych mężczyzn.
tylko list ryan las ruch fotka alkohol blog people come gumy alchemist skazan
Prezes-Inteligent (scerceptyk)
united fuck praca twarz fotki moja david angelina jolie wanna live good charlotte lech talent historia

Miejsca:

Naga (33)
Lipie (14)
Warta (6)
Kraków (6)
Warszawa (5)
Tokio (5)
Tychy (4)
Marki (4)
Wrocław (3)
Pasto (3)

Firmy:

RUCH (10)
Onet (10)
Google (8)
Zono (2)
YouTube (2)
SKOK (2)
Microsoft (2)
MIT (2)
DIALOG (2)
BMW (2)