Wszystko o:

fejsbuk

Fejsbuk

i... Założyłam Kucharce Zen konto na fejsbuku, ponieważ fejsbuk obfituje nie tylko w głupie żarty, miałkie porady życiowe i deklaracje na temat składników ostatniego spożytego przeze mnie posiłku. Obfituje też w rzeczy śliczne, magiczne i mądre, które chciałabym wyszukiwać i podrzucać tam ku waszej

Jak wygląda koń, każdy wie. A ja nie.

No proszę, już na wstępie została ograniczona moja wolność osobista. Podczas przewijania jakiejś tam umowy zostałem zmuszony do jej zaakceptowania. Ok, ale coś mnie tknęło i wykorzystałem nabyta z trudem podczas kontynuowanej od ... zaraz, od od aha od 12 lat edukacji, umiejętność czytania ze zrozum

Fejsbuk uzależnia - ehe

Farmville. Jak sam twierdzi, był gotów poświęcić dla niej nawet spotkanie ze znajomymi... ...bynajmniej nie twierdzę, że fejsbuk jest pojebany.

Fejsbuk - poradnik

Jeśli chcesz zaistnieć w sieci i tak wogule, musisz mieć swój profil w necie. Najlepiej na fejsbuku, bo tam najwięcej ludzi zagląda. Tylko nie na naszej klasie, bo to obciach i żenada! Nasza klasa jest już passe! Opowiem Ci dziś, jak w kilku prostych krokach założyć konto, które powali kolegów z Two

fejsbuk

Juz prawie wpadlem w sidla fejsbuka. Juz prawie wciagnalem sie w wirtualnie zaprezentowany swiat innych ludzi. Juz prawie zaczalem zazdroscic im ich wspanialego zycia. Juz oczyma wyborazni widzialem ich podroze, ich pasje, ich rozbudowane siecie kontaktow, gdy w ostatniej chwili udalo mi sie powiedz

fejsbuk..

Zaczyna mnie doprowadzać do szału, najpierw ok. 2 tygodnie temu dostawałam maile z wirusami, na szczęście udało mi się nie oworzyć żadnego. teraz króluja jakieś badziewne quizy, jakieś głupie aplikacje. No niby mogę się zabrać z tamtąd, tylko wiele firm, z którymi współpracuję  - częściej robi aktu

Fejsbuk-srejsbuk.

Serio, serio - FB zaczyna mnie przerażać. Jest wszędobylskie. Wszyscy piszą na FB, wszyscy są na FB, wrzucają fotki, statusy, tagują się - ludzie masowo, w pełni świadomie pozbawiają się prywatności poprzez FB. Jeśli o mnie chodzi - przestałem tam dodawać treści, natomiast zacząłem je powolutku usuw

Komunistyczny fejsbuk

Stało się. Bo długim czasie niebytu uaktywniłem się na fejsie zna się te wyrażonka, nie?! . W zasadzie nie uczyniłem tego dobrowolne, tylko... pod presją mediów: ...liczba użytkowników Facebooka kurczy się! Na moim miejscu zrobilibyście to samo - nie można dopuścić, aby pan Zuckerberg tracił na

Fejsbuk

J: Kiedy założysz sobie facebooka? Ja: W ferie. J: O kurwa... To gdzie my cię będziemy teraz obgadywać?   W: Ej, załóż sobie fejsa. Ja: Ok. A po co? W: Bo jest fajny. Ja: Założę sobie dziś w nocy. Nie ogłaszaj tam ewakuacji. W: Już poszła fama, że moje nazwisko będzie miała konto na fejsie

fejsbuk mnie wyrzucił

Próbowałem się odwoływać ale odpowiedzieli mi dziś że: Witaj, Twoje konto zostało zablokowane ze względu na naruszenie Oświadczenia dotyczącego praw i obowiązków w serwisie Facebook. Zakazane zachowania obejmują między innymi: 8226 Tworzenie lub dodawanie treści o charakterze pornograficznym

fejsbuk dobry na wszystko.

Chciałabym móc powiedzieć, że udało mi się wczoraj jeść i żyć jak należy, ale pomimo dobrego startu, finał był raczej mało imponujący. wleciał batonik i troche czipsików, no ale kto ich nie lubi. dziś miałam upiec ciasto marchewkowe, ale w sklepiku nie było orzechów, więc w zamian wpieprzenia blachy

fejsbuk twierdzi, że jestem chujem

a ja twierdzę, że fejsbuk jest jeszcze większym chujem, co nie znaczy od razu, że fejsbuk jest pojebany.

fejsbuk twierdzi, że mój biorytm intelektualny jest dziś na dużym minusie

suponowałbym nawet, że za bardzo to się nie myli. choć nie do końca potrafię powiedzieć dlaczego, nie omieszkam jednakże zasugerować, że fejsbuk jest pojebany.

Fejsbuk

Więcej na Franciszkańskiej 3: http: www.franciszkanska3.pl 247 fejsbuk,9394.html

Fejsbuk na żywo

Wiele firm i organizacji zastanawia się jak przenieść społeczność zbudowaną w sieci do świata realnego - czytaj: jak ten digitalny entuzjazm przełożyć na realne działanie - czytaj: w końcu na sprzedaż :- Jest świetny przykład! DIESEL w ramach realizacji swojej światowej strategii Be stupid zor

fejsbuk

Coraz częściej o tym myślę. Coraz bardziej męczy i doskwiera. na poczatku bawiło. Teraz razi. Słit focie z rąsi,tablica ogłoszeń wszelakich. Wieczór zamiast kocham kino - lubię to. Pozornie nie-samotność w sieci.   Czy jeśli mnie nie ma na fb to znaczy, że nie istnieję? Niedługo się przekon

fejsbuk.

z serii ogłoszeń parafialnych, pragniemy poinformować, iż stało się! zezowaty dagerotyp postanowił pojawić się na fejsbuczku! można nas polubić i poobserwować pod adresem: www.facebook.com zezowaty.dagerotyp pozdrawiamy wiernych i niewiernych czytelników! 65279

Albo mi się fejsbuk pierniczy...

...albo zostałam brutalnie olana ^^   Napisałam dwie wiadomości to pewnego osobnika, nie odpisał na żadną, a codziennie siedzi na fejsie. Wnioski? 1. Nie dotarły do niego. 2. Nie podświetlają mu się powiadomienia. 3. Dotarły i zostałam olana ^^   Proszę sobie jedno wybrać.   Utworzyłam cudo

Fejsbuk przejmuje pałeczkę!

Zawiadamiamy, że w związku z wszędobylską dominacją facebooka wszystkie  informacje dotyczące naszych działań będziemy zamieszczać głownie tam.  Nie zamykamy bloga, będziemy tu nadal zaglądać i pisać, jednak będą tu tylko zapowiedzi naprawdę istotnych wydarzeń. Jeśli chcesz dowiadywać się na bieżąco

Po co komu fejsbuk?

Gdy słyszę w radio słowa: Właśnie rozkręcamy dyskusję na fejsbuku . lub: Więcej znajdziecie państwo na fejsbuku, zachęcamy do dyskusji. Dochodzę do wniosku, że chyba jestem z innej bajki. Tak na marginesie - właśnie odbywają się ostatnie przygotowania do inscenizacji Bitwy pod Grunwaldem. Dziś o 16

Fejsbuk osacza.

Facebooka się chyba trzeba trochę czasami bać. Właśnie się dowiedziałem z niego, że moja znajoma wybiera się na... rozbieraną imprezę. Nie jestem pewien, czy jest świadoma, że ta informacja jest otwarcie dostępna dla jej znajomych.

fejsbuk_fans

Ratunku !!!!!!!!!!!!!!! Fani na Fejsbuczku wyprawiają rzeczy straszne - Biel im uderzyła do głowy, albo maj. Ufff :

Fejsbuk - telenowela. Odcinek 234.

Wygadałem się przy uczennicy 2 klasa gimnazjum , że mam konto na fejsbuku. Właśnie otrzymałem zaproszenie do znajomości. NIE chcę go przyjmować. :P Bosz...

wyszedłem do sklepu ...

... celem papieru toaletowego zakupu, rozmyślnie uznając, że kupię więcej żeby już było na później, co uczyniłem, po czym geniuszem się napawając uznałem zgodnie sam ze sobą, iż fejsbuk jest pojebany.

zrobiłem pranie ...

... jednakowoż okazało się, że pralka powinności swej do końca nie wykonała, i otwierając ją celem wyciągnięcia wilgotnej odzieży, ulała się z niej woda, jakby nie zdawała sobie sprawy jaki fejsbuk jest pojebany!

stoję przy kasie w kerfurze ...

... a pani kasjerka mówi do mnie, że czternaście złotych ma w portfelu do wypłaty. powiedziałem wtem, że tak to jest, życie jest pojebane ... ... a pomyślałem, że tak to jest, fejsbuk jest pojebany.

na fejsbuku jest taki koleś, ...

... który zaproponował, że wytatuuje sobie penisa na twarzy, gdy do jego grupy dołączy milion osób. Nie sądzę jednakowoż, aby to w jakikolwiek sposób mogło wpłynąć na to, że fejsbuk jest pojebany.

dziś z fejsbuka dowiedziałem się ...

... , że banda kurczaków zaatakowała i zamordowała lisa, który wdarł się do kurnika i zaczął zagryzać jednego z nich. Nie jestem zwolennikiem samosądów, tak samo jak nigdy bym nie wpadł na pomysł, że fejsbuk jest pojebany!

Na mocy ustawy o wyborze prezydenta RP ...

... komitety wyborcze zarejestrowanych kandydatów uzyskały osobowość prawną, mają prawo do założenia rachunku bankowego i zbierania ... no bynajmniej nie grzybów. Na tyle pojebanym by grzyby na wiosnę zbierać jest jedynie fejsbuk.

od wejścia głównego, do pieczywa ...

... jest naprawdę daleko. dlatego mijając sprzęt wypoczynkowy, należy skorzystać, odsapnąć, pomyśleć o czymś miłym, bynajmniej nie o tym jaki fejsbuk jest pojebany.

obejrzałem ostatnio film

opinie są podzielone: niektórzy uważają, że to kawał wspaniałego kina z mistrzowskimi kreacjami aktorskimi, a niektórzy twierdzą, że fejsbuk jest pojebany.

wyszedłem pobiegać *

z ejsi disi na uszach, przemierzałem kolejne kilometry, tak zaaferowany utrzymaniem kroku jednostajnego, że nawet nie pomyślałem jaki to fejsbuk jest pojebany! *celowe słów zestawienie

Fakt, że nie masz rybek ...

... wcale nie musi oznaczać, że jesteś pedałem. Podobnie jest z tym blogiem: fakt, że nie mam przyjaciół, nie musi być zaprzeczeniem tezy, że fejsbuk jest pojebany!

Pijani są kierowcy...

... śmiertelne potrącenia. Żegnając Pawła Grasia. Państwowy charakter lasów. Po czterech latach doszedłem do wniosku. Sprzedaż drewna. Fejsbuk jest pojebany. 

taki żart wymyśliłem ...

... polak rusek i niemiec szli przez park, i nagle się okazuje, że przypuszczalnie fejsbuk jest pojebany!

nie mam pojęcia skąd się bierze mój dobitny zanik formy

chciałem zrobić dziesięć pompek. zrobiłem jedną, raczej połowicznie. ocierając pot z czoła pomyślałem, że właściwie to fejsbuk jest pojebany.

w biedronce jest promocja na halibuta

jakkolwiek twierdzisz, że ryb nie lubisz, taka promocja to nie lada okazja. kupując nie możesz zapomnieć, że fejsbuk jest pojebany.

zostałem fanem Mensy na fejsbuku

tym samym gdy mówię należę do mensy właściwie nie kłamię. skłamałbym natomiast gdybym nie twierdził, że fejsbuk jest pojebany.

Pan Jezus pragnie, aby Święto Miłosierdzia Bożego poprzedzone było nowenną

Rozpoczęła się ona w Wielki Piątek i będzie trwała przez dziewięć dni. Przez ten czas ... fejsbuk nadal będzie pojebany.

zastanawiam się nad tematem ...

... swojej magisterki. myślę, że mógłbym napisać chociażby o tym, jaki to fejsbuk jest pojebany!

szkoda ...

... że w tym roku Wielkanoc wypada w niedziele. nie mniejsza szkoda, że fejsbuk jest pojebany.

znów nie poszedłeś do kościoła?

twój proboszcz prawdopodobnie był niepocieszony i żadne to wytłumaczenie, że fejsbuk jest pojebany!

Przed chwilą bili się w Pierwszej Miłości ...

... ,wyglądało to dość żałośnie, ale to w zasadzie nie zmienia faktu, że fejsbuk jest pojebany.

w ferworze kaca i zapomnienia wyszedłem z domu bez spodni

i tak się zastanawiam: czy to ja jestem nienormalny, czy może fejsbuk jest pojebany!

W prawyborach na fejsbuku ...

... Janusz Korwin-Mikke jest prawie w drugiej turze - to nie mniej pojebane niż sam fejsbuk!

obejrzałem dzisiaj co najmniej cztery serwisy informacyjne

w tym w telewizji publicznej dużo się mówiło o tym, że broda jest seksi. co prawda brodę posiadam, ale bez niej też wyglądam spoko, czego nie można powiedzieć o fejsbuku, który jest pojebany.

Grzegorz Napieralski miejmy nadzieję się przejęzyczył

Patriotyzm nie jest umiejscowany w żadnym środowisku - no no, a gdyby tak umiejscować fesjbuk na liście najbardziej pojebanych rzeczy, to czy byłby w tyle stawki czy raczej na czele?

gdyby dzikie zwierzęta potrafiły mówić ...

... sądzę, że w ich konwersacjach często przewijałby się motyw fejsbuka, który w istocie jest pojebany.

CZY FEJS ZEŻARŁ WSZYSTKO? - CZYLI CZĘSTOCHOWA ON-LINE 5 LAT PÓŹNIEJ

podobnym temacie do 8222 Aleje3 8221 gdyby ktoś był dociekliwy to w numerze 79 80 maj sierpień 2010 . A potem przyszedł fejsbuk i zeżarł wszystko. Przede wszystkim zeżarł moje fantasmagorie. Okazało się, że wirtualne życie w większości przeniosło się na portale społecznościowe, a tam wszystko jest

Krzyżówki Na Fejsbuku

Od kilku dni niniejszy blog krzyżówkowy ma swoją stronę na Fejsbuku oficjalna nazwa i adres to oczywiście facebook.com ale, że serwis ten już na dobre zadomowił się w Polsce postanowiłem spolszczyć nieco jego nazwę ... od dziś u nas jest to Fejsbuk : W jaki celu powstała strona? Przede

Chateau de carton pokryte pyłem - z cyklu: widziane z górki

. Kiedy się przeniesiemy??? Trzy czwarte rzeczy dawno w kartonach,a małżonek jojczy, ze tego czy owego mu tam na miejscu jeszcze brak. Ding-dong! W głowie zadzwoniło. Za 10 dni małżonek udaje się do Belfastu. Fejsbuk,gdzie jest fejsbuk?   9 grudnia 2010, miejsce zamieszkania: miasto Na fejsbuku 4

Social Network

Zaintrygowała mnie recenzja, na którą natknęłam się w jednej z gazet. Była, ku mojemu zdziwieniu, bardzo pozytywna. A ponieważ Fejsbuk stanowi jeden z obszarów moich zainteresowań zawodowych, które potocznie nazywa się obowiązkami, postanowiłam obejrzeć film o narodzinach tego medium. Przy wejściu

A jednak!

Do czego moze sluzyc fejsbuk? Czy wszystko bede musiala odwolac? Fejsbuk sluzy np. temu, zeby zdradzic, co sie lubi i nastepnego dnia znalezc na biurku w firmie piata czesc sagi, ktorej sie jeszcze nie czytalo. Nasza praktykantka jest strasznie uwazna oprocz tego, ze jest sliczna dziewczyna

Zgłoś pretensje fejsbukowi

dużo postów - denerwuje mnie . I co? FB się z nimi rozprawia? Wysyła na terapię, robi pogadanki, czy po prostu odcina dostęp w jakiś bardziej przemyślny sposób niż zwykła blokada konta? Może powinnam na kimś przetestować. Nie rozumiem tego punktu. Zresztą sam fejsbuk jest dla mnie totalnie

już za chwilę

Fejsbuk ,pomimo ,że mu Bogdan . Trudno - nie był na piwie raz ,nie był drugi raz bo nie było ,nie ma wyjscia ,jest FB :D Monisia pomogła w zakupach ,Kaśka wspomogła telefonicznie ,Asik rozbawiał jak zawsze . Kapitan czeka w gotowości , Fejsbuk nie wie co go czeka . Bo na pewno nie typowe   ... - latki

Kolaż

No, odetchnęłam w końcu. Na dwie godziny oderwałam dzisiaj myśli od Bliskiego Wschodu. To znaczy postanowiłam zbanować Fejsbuk w tej materii już w piątek, wyluzować się generalnie w sobotę, po tym kiedy próbowano mnie wciągnąć w tłum pikiety antyizraelskiej w centrum miasta wyciągnięta stanowczo

TAKI TAM LUŹNY POST...

odpowiada będą na fejsbuku... a ja tego dziadostwa nie ogarniam i nie planuje ogarnąć już z czystej przekory...bo teraz wszyscy tylko fejsbuk, fejsbuk...więc ja korzystać z niego nie będę i już! Gandalf ma już chyba wszystkie stałe zęby. Generalnie nie zaglądam mu do paszczy zbyt często, ale świeci już

Nad Morzem w Letnim Kinie Kępa

8211 MFF Toronto 2009 8211 Nagroda Tiger Award na MFF Rotterdam 2009 8211 MFF Berlinale 2009 8211 Nagroda dla Najlepszego Filmu Meksykańskiego na MFF w Moreli 2009 8211 Nagroda Jury na MFF Miami recenzja: link  źródło: fejsbuk KKSK + strona Against Gravity   20:30 A wieczorem także

Dylemat.

proszą, grożą i nalegają na logowanie się przez fejsbuk polubienie ich na tymże etc. Hej, chciałbym krzyknąć i potrząsnąć jednym i drugim, ten fejsbuk to taki sam serwis jak twój tylko większy. Po co keretynie oddajesz mu swoje kliki i odsłony? Oczywiście dowiódłbym tylko swojego odklejenia od realiów

0180 CZEMU NIE CHCE MI SIĘ PISAĆ NA FEJSIE

. Co i rusz ktoś prowokuje, tłum daje się omamić i sypie się lawina komentarzy, udostępnień, podnosi się wrzawa, ścierają się dwa i więcej frontów, i et caetera to po łacinie, Rzymianie tak mówili . Fejsbuk jest ogromnie emocjonalnym miejscem, które mnóstwo osób traktuje bardzo poważnie. W ogóle

fejsbuk

Troche o internecie.  Serwis Vkontakte.ru jako jedyny z Europy okazal sie w dziesiatce najwiekszych sieci socialnych na Swiecie. Wyprzedzili jego ulubieniec polskich internautow Fejsbuk dzieki swojej pozycji w Stanach i 6 top-fejsbuk panstwach: Brazylii, Turcji, W.Brytanii, Meksyku, Indiach i

zły

, że od ponad pół godziny siedzę z niezapaloną fajką w gębie, uprzednio rozpaczliwie szukając zapalniczki, na której oczywiście siedziałem. Nie wiem, czy to o czymś świadczy, ale wolałbym żeby nikt, łącznie ze mną, nie wyciągał z tego żadnych wniosków. To się ZDARZA. Wiecie, burzliwe dyskusje, fejsbuk

Powinnam była

cuś , jakieś n+1 notek, pracę... a chwilowo przerasta mnie wizja tego, że mam pójść na pocztę i wysłać list, zwykły list, od którego zależą moje własne pieniądze. Co tam poczta, mnie przerasta chwilowo wizja powrotu na fejsbuk i przeczytania tego, co jest na tablicy. Co tam fejsbuk, do dzisiaj notki o

jak facebook wpływa na motywację

dzisiaj kolejny post z cyklu podejrzane, podsłuchane , z naciskiem na to drugie tak ostatnio się składa, że sporo o internecie mówi się w realu. dziś już nie ma rozmów, bez śmiem twierdzić najpopularniejszego tu i teraz słowa, jakim jest facebook. FACEBOOK, fejsbuk, fejsbóg, fb, FB, fejs

Podejrznie

-ostrzeżenia w formie e-maili  od nieznajomych albo wręcz liścików wtykanych za wycieraczkę samochodu.  Sama nie czytałam książki, nie stać mnie na nią, nie miałabym zresztą teraz czasu, aby ją przeczytać. Jednak zastanawiające, od przedwczoraj nie mogę zalogować się na fejsbuk, który żąda ode mnie potwierdzenia

Pull Kokakola

Blox dzisiaj nawala, więc zamiast zaplanowanego zyliona recek :P szybki link póki mnie wpuściło do edycji. A więcej konkretów jutro. Przy okazji pragnę zaznaczyć, że Q-Blogowy Fejsbuk tętni życiem i w razie nudy i pustek tu możecie zaglądać tam P A teraz do sedna, czyli krótki filmik mojej

Park Bródnowski Parkiem Rzeźby

ma swoją. www.tvn24.pl quot Krata quot Moniki Sosnowskiej Świetny pomysł, tylko ten kolor... fejsbuk Dojazd do Parku Bródnowskiego Tramwaj 1, 2, 3, 25, 41 Autobus 104, 112, 114, 118, 120, 126, 127, 140, 145, 169, 202, 414, 506, 732, N02, N14, N64 i wiele innych

*Królestwo za pączka*

jak tu zbywać teksty w stylu: jaka szkoda, że mam dziewczynę ??? dlaczego cię wcześniej nie poznałem ??? OMG, pomyślałam raz czy drugi i zaraz: jak to dobrze, że zmieniam kontynet . No ale w końcu żyjemy w cyberprzestrzeni przez większość czasu, czyż nie? Imejl, nasza-klasa przeklęta, fejsbuk

Indie. 61. Gupta i najgorsi ludzie świata

zamieścić też rubryczki w rodzaju: 8222 orientacja seksualna 8221 , 8222 światopogląd 8221 etc. Zrobi się prawdziwy biletowy fejsbuk . I także dlatego stoję osłupiały i nie wierzę w to, co mi powiedzieli spece z Gupta Travel. - Jak wam się to udało? - pytam więc. - Tajemnica zawodowa - śmieje się

Nauczyciel historii jako postać z South Parku

Utniesz sobie drzemkę na matematyce - ostrzegł mnie fejsbuk. W związku z tym postanowiłam unikać dziś matmy. Poszłam za to na historię. Wchodzę spóźniona i słyszę, jak nauczyciel pyta: - Kim był Karol Młot? No tak, z epoki 2.0 trafiłam prosto w średniowiecze. Gdy mój sąsiad spierał się z

Cz. XXXI

po postawie Niemców na wykładach 8211 gadulstwo i fejsbuk 8211 będą łatwe. Sądząc jednak po ilości studentów w bibliotekach 8211 będą trudne. Sądząc po mojej postawie 8211 zdam. I tego się będę trzymać.

sesja sresja.

jeszcze fejsbuk, pudelek i cała reszta 1 - fak. fak. fak. fak. fak. fak. . 1: 03  w ciągu trzech minut udało mi się skondensować wszechwiedzę do postaci czterech słów: moment siły przyczyna ruchu. będę to sobie powtarzać jak mantrę, tak długo aż zacznie brzmieniem przypominać wal konia . jeśli

Gdyby ktoś był ciekaw

Gdyby ktoś jeszcze chciał wiedzieć, dlaczego nie mam Facebooka: Potraktujcie z przymrużeniem oka. Nie uważam, żeby fejsbuk był narzędziem szatana .

Szkło nie na straty

Po wszystkim lądują w najlepszym wypadku w kontenerze na szkło. Plastikowe butelki nie są tak... szlachetne jak szklane, z których niektórzy cuda robią. www.quitor.com fejsbuk tutaj karmniki z plastikowych butelek http: strefadesignu.blox.pl 2010 01 Kolorowe-karmniki.html

3 lutego Dniem bez Smoleńska

No i musiało to nastąpić. Lud znowu przemówił. Spontanicznie, bez przymusu. około 100 000 osób podpisało się pod wydarzeniem zaproponowanym przez jednego z użytkowników portalu społecznościowego fejsbuk. Wydarzenie nosiło nazwę 3 lutego dniem bez Smoleńska czy jakoś tak. Nie zdążyłem sie dopisać

Chcę mieć coś własnego!

ono z kimś innym. Ale fejsbuk powiedział mi dziś, że się mylę. I dopiero wtedy zrozumiałam, że jeżeli sami nie stworzymy swojego terytorium, to każdy może nam jej odebrać, nawet poprzez nieświadomą i niecelową ingerencję.   Co nie zmienia faktu, że jestem wkurzona! Nawet nie wiecie, jak irytujące

Myśli nieuczesane cz. 2.

  Kolejny dzień, pstryknięcie palcami. Z braku obserwacji sam nie wiem co powiedzieć. To się rzadko zdarza, a jednak. Zmęczyłem się trochę, fizycznie i psychicznie. Sam nie wiem czym, tak się czuję. Nie lubię narzekać, chociaż za często to robię. Trzeba się po prostu porządnie wyspać. Fejsbuk

Fejs_związek

zdania, niechęć do wyłamywania się. Wystarczyło stwierdzić, że fejsbuk jest cool i hajda wszycy z naszej klasy na fejsa. Przyznam się, jako pokolenie urodzone przed 89, jakoś nie do końca kumam tych wszystkich gadzetów i funkcjonalnosci, a jestem tam żeby promować swoją firmę dopiero się przymierzam

Jak ci się nie podoba, to...

to jednak również pewne problemy - parokrotnie spakowano mi już walizki, a na wspomnianym forum inwestycyjnym nawet mnie przeprowadzono z Łodzi. Obśmiałem to zmieniając lokalizację co chorzy uznali za stwierdzenie faktu i byłbym zapomniał, gdyby nie fejsbuk. Dzisiaj otrzymałem zaproszenie do grupy

dziki zachod

czesc misie jak juz gdzies chyba pisalem jestem w Colorado u odzyskanego wujka czemu odzyskanego? a bo z ta czescia rodziny stracilismy kontakt ale via fejsbuk kontakt sie odnalazl no i jestem teraz u wujka w ramach przystanku przed gorami Wujek jest idealnym przewodnikiem po dzikim zachodzie

Sąsiedzi w czasach Facebook

Muszę przyznać, że fejsbuk szokuje mnie coraz bardziej. Oczywiście każdy już chyba zna TĄ historię, jak i wiele innych bardzo podobnych.  Na fejsbuku nie mam raczej przypadkowych znajomych. Raczej, bo mam na przykład wśród znajomych burmistrza mojego miasta. Ale chyba niedługo będę musiała zrobić

Polityka histeryczna

polecenia właśnie w tym sierpniowym okresie. Zresztą z Powstaniem Warszawskim sprawa ma się dość komicznie, bowiem stało się ono glamour i w ogóle częścią kultury masowej. Nosi się koszulki z napisem 44 , na fejsbuk wstawia logo Polski Walczącej, organizuje się okolicznościową Masę Krytyczną, wszystkie

Przepoczwarka

pozytywnie. i czai sie po fejsbuku, czy jak... no, bo ja też chcę Zakładkę, choć nie jestem vipem jak Lejdi . Odpaliłam internet na stronach innych niż wspomniany fejsbuk, nawet na tvn24 wlzałam, bo trza celibat internetowy przerwać. Milion wiadomości mailowych posprzątać. Oddepresyjnić się. Pierwsza strona

Znalezione blogi:

Czas start, reakcja łańcuchowa została zainicjowana i nic jej nie powstrzyma, sorrryy.
czyżby fejsbuk był pojebany? (fejsbuksrejsbuk)
wniosku, że fejsbuk jest jakby pojebany.

Miejsca:

Warszawa (5)
Smoleńsk (5)
Kraków (5)
Pawłów (4)
Naga (3)
Marki (3)
Kijów (3)
Kamienica (3)
Jarosław (3)
Wilków (2)

Firmy:

RUCH (11)
Google (4)
DIALOG (4)
tvn24 (2)
Plato (2)
Onet (2)
Metro (2)
MIT (2)
Allegro (2)
Zono (1)