Wszystko o:

drugi jestem

Nadal tu jestem - DRUGI TRYMESTR

Trochę nie pisałam. Jakoś nie miałam do tego weny. Ale jestem już z powrotem. I JUŻ MAM 30 LAT! Strasznie szybko ten czas leci... Jestem w połowie 14 tygodnia ciąży, a to oznacza, że skończył się ten upiorny pierwszy trymestr i szczęśliwie weszłam w drugi. Samopoczucie idzie jakby ku lepszemu

muszę powiedzieć, że jestem kontent część druga i ostatnia

... Ale muszę powiedzieć, że jestem kontent. I tylko jedno mnie trochę zastanawia: Z jednej strony: zapłacono mi w pełni zasłużoną symultaniczne, na ostatnią chwilę, na drugi koniec polski, weekend do gry nogami i pare innych kwestii stawkę za konferencję. A potem po prostu zanurzyłem się w świat, który

Dzień drugi, czyli jestem potwornie wykończona

: LUDZIE, NIE PRZECHODŹCIE NA CZERWONYM JAK TE KURY!  Aż mam dreszcze, gdy widzę ludzi, którzy idą prosto pod tramwaj lub autobus. Już co drugi motorniczy przezornie używał swojego dzwonka ostrzegawczego, ale kiedyś to może nie wystarczyć. Zmokłam jak smutny kot, a potem miałam rozmowę kwalifikacyjną

Tak, ja wiem. Jestem bardzo kobieca. Co drugi dzień, ten dzień.

No no no, boli brzuszek, to fakt. Huśtawki nastrojów? To też. Ale myślę, że resztki trzeźwego myślenia ocalało mimo wszystko. I naprawdę nie wiem, czy ja szukam czegoś na siłę, czy faktycznie ona chce mnie zeźlić naumyślnie. Może jedno i drugie po trochu. A może tylko to pierwsze, jak w tytule... W

już jestem na drugim Jej brzegu

wstaję o 6, lub o 8. Dziś wstałam o 8 i sama nie wiem co powinnam robić, z jednej strony nie można położyć się na dłużej, ale z drugiej znowu trzeba się quot dobudzić quot kawą. Ludzie w wieżowcu też już powoli się budzą, co chwilę słyszę szum spuszczanej wody w toalecie, jakiś odkurzacz, stukanie

Jestem po raz drugi

  Tak jak obiecałam jestem .Udało mi się wstawić drugie zdjęcie bez ponownego zmniejszania. Ale to już ostatnie. Reszta zdjęć ma powyżej 250kb i niestety nie da się ich wkleić. Możliwości są dwie .Albo tak jak mówiłam jeszczze zmniejsze , albo zmienię format zdjęć w aparacie i zrobię je jeszcze

Jestem Natalka a tamta druga to Kasia

jak pewnie się domyślacie nie jesteśmy nikim znanym ale ... Na pomysł z blogiem wpadła Kasia - ona jest najlebsza kocham ją  ,razem jesteśmy takie trochę Rocki roki i Cici sisi lubimy tańczyć choć wcale nie muwie że umiemy heh ** .Ja czyli Natka mam 10 lat urodziłam się 14 września, a Kasia yyyy

Kniga druga - Jestem legendą.

Względnie krótkie i o zataczaniu kręgów przez życie. Nie widziałam żadnej ekranizacji, ale nie zdziwie sie jeśli ta pozycja trafi to koszyka quot gorsza niż film quot . Nie znalazłam w niej nic zaskakującego. Nic wartego zapamiętania. I ogólnie, jak na tzw. klasyka grozy, to w sumie mało straszna.

druga jestem :-

nie jestem pewna czy znowu wpadniemy na takie mądrości jak wtedy, a właściwie czy Ty wpadniesz, bo ten tekst bym fenomenalny :- jak do tej pory nie trafiła mi się równie dobra złota myśl :- no i grono piszących nie jest też takie samo!!!! lekko okrojone...

Drugi dzień w Indiach, a już jestem gwiazdą telewizyjną!

. - Mija drugi dzień i powoli, powolutku oswajam Indie i uczę się je lubić. Na razie nie wypuszczam się poza najbliższą okolicę. Nie mam ochoty, ani trochę mnie nie ciągnie. Bliskie spotkania z karaluchem wielkości połowy piłki ping-pongowej pod prysznicem i jaszczurką w pokoju. Nigdy w domu nie będę sama

ja jestem jednym, a Ty drugim końcem...

Ahh. Nie wiem jakieś dziwne uczucie chyba uspokojenie. Artek ciągle ma mnie zablokowaną, nie ukrywa sie przede mna : ale czy to powod o radości... nie wiem? Zastanawiam się czy mu esa napisać żeby mnie chwilowo odblokował, bo mam sprawe. Ale to dziwnie wyjdzie. Zresztą sama nie wiem. Kurek mnie

No to jestem. Po rundzie drugiej.

Nie wiem, od czego zacząć. Chyba od tego, że obmyślam właśnie, co by tu dać K zamiast medalu, bo to, co on wytrzymał ze mną przez tez tydzień to tylko na medal zasługuje. Masakra. Jestem wyzuta z emocji. Pozamiatało po mnie dokładnie. Między weselem a komunią cały czas było mi niedobrze. Chyba

Dzień drugi : ortodonta, Rz., może nie jestem taka zła...

      Po tym co wczoraj napisałam wydaje się, że jestem totalną malkontentką, ale raczej tak nie jest. Żartuję, naprawdę dużo się śmieję, jestem miła, pomocna, uprzejma - tylko nie wiem czy tylko to mi nie pozostało, bo przecież jak będę inna to ludzie się ode mnie odwrócą, to jedyne co ich może

jestem poraz drugi

drugi raz nie jest zły, moja motywacja też nie mjest zła piszę na tym blogu bo już na żadnych portalach nie chcą emitować moich komentarzy

drugi jestem

Jeśli chcesz jadać mądrze i zdrowo, skorzystaj z 20 zasad zdrowego żywienia i oprzyj na nich swoje menu. 1. Dla równowagi powinnaś jeść pięć razy dziennie warzywa i owoce i trzy razy dzienne nabiał: jogurt, kefir, ser, mleko, twaróg. 2. Wybieraj produkty jak najmniej przetworzone: oleje tłoczone na

I jestem prawie pewna, że to zdanie w drugim akapicie jest skonstruowane poprawnie

Wygląda na to, że wczoraj zmarł Peter Steele. quot Wygląda na to quot - bo kilka lat temu poszła w świat wiadomość, że Peter zmarł, po czym się okazało, że to taki żart . Ale tym razem roadrunner potwierdza . Przetaczają nam się w tym momencie nad głową na tyle ciekawe czasy, że zawahałam się,

o drugiej w nocy jestem wyspana.

niestety wybudzam się i koniec. oglądam głupawe filmiki na I Podzie, przeglądam strony w internecie. I nic. Ciepła herbata z cytryną nie mobilizuje mnie do snu. nie wiem co zrobić, żeby sny nie bolały... 65279 może czas pomyśleć o oddzielnym łóżku? za trochę więcej niż trzy godziny wychodzę

drugi jestem

  Skończyliśmy dziś pracę o 10.00. Pisząc my mam na myśli kobiety oczywiście J no więc jestem w domu od ok. 11   i od tej pory nie zrobiłam praktycznie nic pożytecznego. Wytarłam tylko kurze, ale jeszcze nic się nie uczyłam . Powoli zaczynam wpadać w panikę! A co będzie jak obleję egzamin z teorii

NO TO JESTEM DRUGIM VICEMISTRYEM SWIATA :

POZDRAWIAMY ZE SPLITU : JEST TUTAJ FANTASTYCZNIE. DOTARLYSMY TU W 26 GODZIN I 55 MINUT. JUTRO MOJE URODZINY I CEREMONIA WRECZENIA NAGROD. SZCZEGOLOWA RELACJA PO POWROCIE Z WYPRAWY :

jestem kobietą upadłą

No dobra 4 stycznia nie zakończył się dle mnie zbyt pomyślnie: może ja nie powinnam po prostu kłaść się póżniej niż po 22 bo zaczynam łamać wszystkie swoje wcześniejsze postanowienia. I nawet jeśli przez cały dzień, nawet dłużęj czyt. tydzień miesiąc udawało mi sie być silna to co z tego?Od Sylwes

pojebany Mamut:

 ze tez tacy sie rodxza i rodziny zakladaja!!! i pozniej wychowuja takie popaprance ja k ja. No moze nie jestem calkiem skrzywiona aale zawsze to lepiej jak mozna na kogos za wlasne bledy wine zrzucic:p   a teraz powarznie- dziewczyny nikomu, nawet nawwiekszej kurwie i porabanej babie, a juz

zasada nr 3. zawsze jak gdzieś jedziesz to bierz ze soba spodnie na zmianę!

zmiane bo a juz i tak bylo mi ciezko i to bynajmniej nie dlatego ze balam sie czekajacego mnie w niedziele egzaminu: b stwierdziłam ze jestem juz w koncu starsza i rozgarnięta, wiec na pewno sie nie pobrudzę c po prostu i zwyczajnie nie mialabym ich juz gdzie upchnąc  I dlatego wlasnie przez połtora

co ja tutaj robię?

No właśnie co ja tutaj robię na tym świecie. 21 lat kurwa mam i nic. Żadnych osiagnięć, planow, perspektyw. Jak tak dalej pójdzie to umrę na samoudręczenie, bo ja w mojej głowie jestem zupełnie inna niż ta ja na zewnatrz. Ale ja wydostac ta mnie ze srodka tej brzydkiej i pogardzanej otoczki? jak

Plan zadań na dzisiejszy dzień

Może dzięki planowi   zadań na dziś to uda mi się coś zrobić? middot        PROJEKT ORGANIZACJI - zrobić - wysłać middot        Powiesić pranie middot        Upiec ciasto middot        Zrobić pizze middot        Nauczyć się przynajmniej 1 tematu z teorii zarządzania middot        Przejść

drugi jestem

Nie cierpie pracy w biurze. Choć oczywiście cieszę się , że mam staż i do jakże ogromne 460 zl miesiecznie: ja po prostu rzeczywiści jestem ślamazarna i beznadziejna i nie daje sobie z niczym rady, nigy z niczym nie wyrabiam się na czas. Ale zmieniając temat. Cieszę się ze jednak poszlam na tego

Ten cholerny projekt!

    Już od prawie dwóch miesięcy wiem , że mam zrobić projekt organizacji na teorię zarządzania. Oczywiście jeszcze go nie mam, a jutro mija termin do kiedy miałam tę pracę wysłać do swojego wykładowcy. Brrr, musze to dziś zrobić, ale mimo ze miałam tyle czasu to wciąż nie wiem jak. Wiem , jestem

drugi jestem

160  Im starszy,ten........ Późniejsze lata życia to już miłość coraz poważniejsza: : pierwsze rozczarowania,dlaczego ona,nie ja... kłótnie o to,dlaczego to z nią rozmawia nie ze mną itd itp...Niestety taka już jest kolej rzeczy,nie wszystko jest tak banalnie proste jakby się nam wydawało a zwłas

Prawie od pierwszego wejrzenia

    Teraz troszeczkę na temat tego słynnego quot pierwszego wejrzenia quot : Może nie każdy,lecz przynajmniej jakaś część z Nas przeżyła właśnie taką miłość....Jak to jest ?Wydaje mi się,że trzeba przeżyć to samemu,na własnej skórze,każdy reaguje inaczej,także objawy będą zapewne u każdego odmienne

drugi jestem

jestem cholernym leniem i doszłam do wniosku żę nie ma się co tego wstydzić to część mnuie jak noga czy ręka i sie tego mojego lenistwa nie pozbęde bo czasami jest mi potrzebne zeby sie naciesyc nieróbstwem:p  nie, no a teraz poważnie: na pewno gnuśności swojej nie ma co do ręki przyrownywac bo

Aaaa!!!!

  Jeszcze nie zrobiłam tego projektu! Kurwa, kurwa, kurwa mać!!! Buuu, czy ja zawsze musze wszystko robić na ostatnią chwilę L a poza tym jest mi zimno takie kąpanie się z rana to nie jest zbyt dobry pomysł mogłam przynajmniej włosy wysuszyć. Idę do sklepu po chleb, przynajmniej ZROBIE cos pożyte

Proszę Pani on pociągnął mnie za warkocze.....!!!: :

To właśnie w przedszkolu chłopcy pragnąc zwrócić na siebie uwagę ciągali dziewczynki za warkocze...: i choć one nie były z tego zadowolone,to w głebi duszy cieszyły się quot powodzeniem 39 39   przez duże P: wśród chłopców...

po prostu miłość...

Któż z nas nie przeżył miłości??? to uczucie opętało już każdego z nas...niezależnie od wieku...Swoje piersze zawirowania miłosne przeżyliśmy juz w przedszkolu....i wszystko od tego się zaczęło...: :

jak system z Tazia przestępcę czynił

. Policjant pierwszy: Czemu zabrudzacie porządek obywatele? Ziom pierwszy: A co to jest zabrudzanie porządku? Bo mnie uczono, że porządek, jeśli w ogóle, to się zakłóca, a zabrudza się jakieś miejsce. Policjant drugi: Ty tu nie filozuj, dobrze ci radzę. Ziom drugi: Panie władzo, kolega nie jestem filozofem

Madrid.

 zamknąć pierwszego seta. Drugi set nie dostarczył większych emocji AR odskoczyła szybko na 3-0 i z małymi problemami dowiozła prowadzenie do końca. W drugim secie już bezapelacyjnie dominowała Polka, a Kanadyjka tylko czasami przypominała o sobie, ale minę miała dość nietęgą i markotną. AR w II secie operowała

Ta druga

. - Dziwił się mężczyzna, podpisując blankiet kierowcy ambulansu, potwierdzając przyjazd po zwłoki. - Bo widziała, że już ja jestem. - Ta druga uśmiechnęła się. - I to takie proste? - Oczywiście. - Powiedziała ta druga - - Miłość jest najprostszą rzeczą.

Skroty biblijne

powtorzonego prawa           Pwt ksiaga jozuego                               Joz ksiega sedziow                             Sdz ksiega rut                                    Rt pierwsza ksiega samuela              1 Sm  druga ksiega samuela                  2 Sm pierwsza ksiega krolewska                    1

Gollob Mission Impossible...czyli GP w Bydgoszczy na żywo

Urbańska. Poszło jej i tak lepiej niż Górniak w Korei co zresztą potwierdza Dobrucki, ale delikatnie mówiąc słabiutko. 19:16 Za chwilę pierwszy bieg. I od razu starcie gigantów. Crump vs Gollob. 19:21 Tomek! Ale niestety Crump drugi, na dystansie minął Harrisa. Ostatecznie Chris z zerem, bo pod koniec

Sydney. cz. 1.

najwyżej rozstawioną tenisistką nr 1 będzie najlepsza polska tenisistka AR.  W turnieju wezmie też udział druga rakieta kraju Ula Radwańska, a jej pierwszą rywalką będzie była liderka rankingu, Dunka Caroline Wozniacki, rozstawiona z numerem 7. Miejmy nadzieję, że Polka sprawi miłą niespodziankę swoim

Katowice.

W poniedziałek 7 kwietnia rozpocznie się tenisowy turniej kobiet BNP Paribas Katowice Open z cyklu WTA z udziałem Agnieszki Radwańskiej. Mecze najlepszej polskiej tenisistki pokaże TVP1. Katowice po raz drugi będą gościć najlepsze tenisistki świata. Z pierwszej dwudziestki rankingu WTA zobaczymy

Wimbledon cz 4. Mecz życia Agnieszki Radwańskiej.

starszą siostrą Venus, na Wimbledonie w 2004 z Rosjanką Marią Szarapową, i drugi raz ma Wimbledonie z Venus w 2008, a także w ubiegłym sezonie w US Open z Australijką S. Stosur. Bardzo dobrze się więc ułożyło, że do finału razem z Polką awansowała słynna Serena Williams, dumna właścicielka 13 tytułów

5e

jego pierś, żeby nas rozdzielić. - Jestem wojowniczką, nie kochanką - wysapałam. - Nie możesz być jednym i drugim? - Jego uśmiech sprawił, że kolana się pode mną ugięły. Oderwałam od niego spojrzenie, próbując skupić się na koronkowych wzorach kreślonych przez 69 światła na podłodze. Nie pomogło. Moje

,,Razem robimy ten jazz 1 -Dionizy Piątkowski

facetem bo robię to co lubię i nie traktuję tego jak pracę. Nie patrzę na to w ten sposób: czy pracuję 10 czy 14 godzin na dobę, czy jest druga w nocy. Kiedyś było łatwiej bo czy jechałem na Midem czy na inne targi, byłem bardziej anonimowy w tej branży, a teraz jestem postrzegany jako facet, który ,,ma

a w marcu jak w garncu...

, chce się przytulić ale tego nie zrobi, jak się przytula to cały czas gada, neguje, zniechęca....i tak mnie zniechęciła.....raz, drugi... trzeci... czwarty. Zdezorientowany jestem. Nie powiem aby mi przeszło, ale poważnie się zastanawiam czy to nie jest znowu ...ZNOWU...ślepa uliczka. Trochę

obserwacja: ulica

wywiadu, drugi chce iść na obserwację z pierwszym do Starego browaru: dobra robię to ostatni raz, jestem zbyt leniwa, by się z nimi użerać . Idę. Zapalam papieroska. Troszkę kropi. Idę św. Marcinem, przechodzę przez gwarną, idę kawałkiem płyt ułożonych na rozkopanym na maksa chodniku. Zwracam uwagę na to

Tyle miłości ile wolności

, i nie odchodzi, dokonuje czegoś w rodzaju zamachu stanu i płynnie przechodzi na pozycję: Ja tu rządzę, a ty się teraz o mnie staraj, spróbuj mnie od tej decyzji odwieść, udowodnij mi, że ci zależy na mnie . I ta druga osoba, bojąc się rozpadu związku, rzeczywiście zaczyna się bardzo starać

drugi jestem

stadnym, społecznym i do właściwego funkcjonowania potrzebuje drugiego człowieka w różnych postaciach: miłości, przyjaźni czy zwykłej znajomości. Mam nadzieję, że zwróciłeś uwagę na dwie ważne kwestie z anonsu tj. na to że nie jestem z Poznania ale Ty także więc ok  i na to, że mam partnera. Chcę to

Funny Face

. Sprawdziłem w bankomacie , czy może cudem nie spłynęły jakieś pieniądze. Nie spłynęły. Mokry od potu , przerażony stanąłem raz jeszcze na parkingu u stóp góry zamkowej. Zadzwonił przenośny telefon, Lui. Nie odebrałem . potem drugi , trzeci i SMS. 8221 Marek odbierz proszę jest mi ciężko 8221 . Jej też

Obraz i dźwięk

może być prawda, to tylko pierwszy dzień, mały przeskok. Z którym na pewno sobie poradzę. Drug wykład i trzeci... To samo, jestem za wolny. Od wykładu do wykładu szło mi coraz gorzej, nie byłem w stanie pojąć tych rzeczy, to było za trudne, nie byłem w tym osamotniony, ludzie odpadali jeden po drugim

dowcipy o blondynkach

. -------------------------------------------------------------------------------- Siedzą dwie blondynki w barze i zamówiły butelkę Coli. Jedna z blondynek odkręciła butelkę i zaczyna wlewać ją do szklanki odwróconej do góry dnem. Leje, leje i leje, aż w końcu mówi do drugiej blondynki: - Ej z tą szklanką jest coś nie tak. - Jak to, pokaż. Druga blondynka robi dokładnie to samo co

Masters. Pierwszy półfinał Agnieszki!

pokazał, że liczy się aktualna forma, a nie bilans sprzed lat.   W drugi meczu grupowym AR zmierzy się z Marią Szarapową, może będzie powtórka z Miami, ale będzie o to bardzo ciężko, bo Rosjanka ostatnio nie narzeka na formę.   Po 3 godzinach i 13 minutach emocjonującego dreszczowca Maria

Garść dowcipów 6

! - płacze nieszczęsny malec. - Ale dzisiaj, jak ostatni wieśniak będziesz piasek kopać łopatką! Tu BBC, minęła godzina dwudziesta druga. Czy wiesz gdzie jest twoje dziecko? Tu radio Paryż, minęła godzina dwudziesta druga. Czy wiesz gdzie jest twoja żona? Tu radio Moskwa, minęła godzina dwudziesta

drugi jestem

trafił do bramki. Druga połowa rozpoczęła się od szansy szczecinian, jednak główkę Pawła Magdonia na róg wybił Piotr Lech. Co się nie udało Pogoni powiodło się gościom. Pierwsza kontra w tym meczu przyniosła im prowadzenie. Wprowadzony po przerwie Piotr Brożek z lewej strony zacentrował do Arkadiusza

drugi jestem

piłka mijała bramkę. Jedyny strzał gości w tej części meczu oddał Arkadiusz Aleksander, ale podobnie jak portowy nie trafił do bramki. Druga połowa rozpoczęła się od szansy szczecinian, jednak główkę Pawła Magdonia na róg wybił Piotr Lech. Co się nie udało Pogoni powiodło się gościom. Pierwsza kontra w

Wehikuł czasu i Wielki Plan

jej księżyca. Podczas pisania książki w 2012 roku w obliczeniach ciągle wyliczałem dwa księżyce. Jeden mniejszy drugi większy. W początkowej wersji myślałem że przy naszej Ziemi w przeszłości były dwa księżyce. Obecnie jestem całkowicie przekonany że ten drugi większy księżyc należy do drugiej planety

Strzeżmy się oceanicznych Wielorybów

Stanisław Barszczak--- Wiosna długo nie nadchodziła--- Od autora. Czym jest ta książeczka w moim ujęciu? Zbiorem szkiców. Sprawozdaniem z podróży. Pierwsza podróż realna po miastach, muzeach i ruinach. Druga- poprzez książki dotyczące widzianych miejsc. Te dwa widzenia, czy dwie metody

Wizyta u masażysty !

wzgórka lonowego. Po trwajacej juz dluzszy czas kuracji, w pewnym momencie, masujac moje plecy, jeden z masazystów skupil sie na kregach szyjnych, a drugi na kregach ledzwiowych. Nieopatrznie osunela mu sie reka nizej kosci ogonowej i trafil z raczka w sam rowek. Ja próbowalam wykonac jakis ruch obronny

2.

jest prawda o mnie. - ... - Czasem śmieję się, ze jestem od problemów uzależniona. Jeszcze nie zdążę wyjść z jednych, a już wplątuję się w drugie. Przykładowo kiedyś nie skończyłam pewnej znajomości z chłopakiem, a już rzuciłam się w wir zauroczenia do drugiego. Może to i niestabilność, ale nie

Musical by Jakub Ćwiek część I

im tylko dać okazję. Drugi: Co racja to racja rozlega się 8222 Marsz Imperium 8221 w wersji na komórkę, Drugi wyciąga telefon Lord Imperator słucham robi głupią minę i mówi z wyrzutem Mamo, mówiłem nie dzwoń do mnie na ten numer jak jestem w Klubie. My tu ważne sprawy omawiamy. Co z tego że

Po jasnej stronie mocy. Wywiad z Aleksandrą Zbierską

wyróżnienie honorowe , a także I KONKURS NA ZBÓR WIERSZY IMIENIA SCHERFFERA VON CHERFERSTEINA BRZEG 2008, którego pokłosiem jest debiutancki tomik pt.: Wibrujące ucho wydawnictwa RED, marzec maj 2009 . Jeszcze w 2009 roku wydała drugi tomik pt Panoptikon Wyd. Black Unicorn . Publikowała w Wakacie, Fragile

Odcinek 9 - Nagłe zebranie Głównego Mechanika.

nie jestem głupi. Ale panowie, przecież rynek jest chłonny to raz, a dwa to właśnie konkurencja wzmaga innowacyjność i szukania nowych rozwiązań i nie mydlcie mi oczu waszym, za przeproszeniem, zblazowaniem, które nazywacie 8222 my to już 10 lat pływamy chłopcze 8221 . - Mości Drugi 8230 8211

śmierć na schodach I by RG

remontował  okno. To  ważne muszę  to wiedzieć. Chwilę  trwało zanim uzyskał odpowiedź -  Tomasza  Sytończyk a ten drugi czyli ślusarz  to  Jan Orgsyk  rozumiem   a  jaka  firma ? ach  tak  to teraz wszystko  jasne.  Nie znam motywu  nie wiem co nim kierowało  ale jestem pewien  że  to on. Na  razie  Ci

Lemoniady i sorbety - Panache na wiosnę i lato 2015

-44 D-K plunge - tylko baza: 28-38 D-H   Arbuzy Druga rodzina barwna to kolor sherbet , który ja nazwałabym arbuzowym, bo sorbet przecież niejedno ma imię - Zacznę od kolejnego koronkowego full-cupa, czyli Clary. Oto Clara w wersji arbuzowej. Dla faniek Clary wiem, że takowe posiada mam

Romantyk wiosenny

niczym rączy rumak wspiął się na półtorametrowej wielkości klif, jaki stanął im na drodze. A kiedy stanął na jego szczycie oznajmił to radośnie światu. 8212 I jestem piersy! Chwilę potem na szczycie stanął również Tuś i również zadeklarował: 8212 A ja drugi! 8212 Ale nie mozes tak móbić

drugi jestem

własnego życia. Jestem wielce rad z tego, że zdołałeś ułożyć sobie życie, że znalazłeś tego jedynego. Myślę, że jest to wspaniałe 8211 drugi człowiek, który darzy uczuciem, przeżywa zarówno złe jak i dobre momenty naszego życia, służy ramieniem i wspomaga w trudnych chwilach. Czasami mam straszna ochotę

LGP 2010: Super kadra!

Adam Małysz zwyciężył w pierwszym w tym sezonie indywidualnym konkursie. Drugi był Thomas Morgenstern, natomiast na szóstym miejscu uplasował się Dawid Kubacki. Małysz potwierdził wysoką formę z sobotnich zawodów, gdzie oddał dwa najdłuższe skoki. Także w niedzielę nie miał sobie równych, chociaż po

Temat PORODU czas kontynuować. Część 2 - Gosia

Ojej, jestem drugi raz w ciąży! Że jestem drugi raz w ciąży domyśliłam się po swoim fatalnym samopoczuciu podczas chodzenia po górach. Tomek miał ok. 16 m-cy i wybraliśmy się z Nim na wyjazd tygodniowy w Tatry, gdzie zresztą cała nasza trójka a jak się potem okazało - czwórka była po raz

agent Pan Nikt zaczął nadawanie

sekend... Dziecko gorszego Boga, dziecko świata bez miłości. Drugi, drugi i jeszcze raz drugi, a gdy jestem już pierwszy to i tak jestem drugi. Tak ten świat już ktoś zakręcił, że sensu w tym żadnego nie ma. Krzty prawdy i logiki. Nie tylko chyba ja odnoszę wrażenie, że chcąc, nie chcąc wszystko działa

3.3d

stwierdzić łączące nas pokrewieństwo. - Myślisz, że zdążysz dostać się do swojej broni, zanim cię zastrzelę? Być może. Jednak prędzej twoja matka zginie od uderzenia rakiety. A to była by prawdziwa szkoda. Zacisnęłam zęby. Max i ten drugi wampir stali dokładnie po przeciwnych kierunkach. Nawet, gdybym była

Rozmyślania w sumie o niczym

drugi quot . quot Drugi quot pojawił sie w dobrym momencie - jak zwykle to bywa, poświęcił mi sw oacute j czas, swoją uwagę - a tego najbardziej mi brakowało. Słuchał, uważnie słuchał i odpowiadał na wszystko. M oacute wił że kocha ..... P oacute ł roku w jego objęciach - wystarczająco długo

Ulubione...

jestem przecież zakochany i jeżeli idzie o to, to nie ma o czym mówić, wszystko jest jasne. Ale oto jednak jak gdyby tego nie widziała druga płeć i zaczynała się niekiedy ta cała gra, te sztuczki sławetne a do cna ograne, to przewracanie oczami, to błyskanie dekoltem, te kołyśnięcia biodrami i tak dalej

Stachura!!!

oczach, w całym moimzachowaniu, że jestem przecież zakochany i jeżeli idzie o to, to nie ma oczym mówić, wszystko jest jasne. Ale oto jednak jak gdyby tego niewidziała druga płeć i zaczynała się niekiedy ta cała gra, te sztuczkisławetne a do cna ograne, to przewracanie oczami, to błyskanie dekoltem

Radwańska w Tokio. Drabinka. Pierwsze zwycięstw. Druga rywalka - D. Hantuchowa cz. 4 z 5.

razu zaliczyła -  również po pierwszej równowadze i za drugim break pointem - przełamanie powrotne na 1-1.  Rosjanka drugi raz - po drugiej równowadze i za drugim break pointem - przełamała rywalkę, a następnie utrzymała własny serwis i objęła prowadzenie 3-1.  Teraz trzeci raz Agn. serwowała i po raz

Smoleńsk dla laików

niesprawiedliwy, gdybym to wszystko tak bardzo uprościł, gdyż taki pilot po ćwiczeniach 8222 na sucho 8221 nie siadał od razu za sterami jako pierwszy pilot czyli ten główny , tylko jako drugi i ten pierwszy stopniowo pozwalał mu wykonywać różne operacje w powietrzu. Jednak koniec końców wyrosła nam młoda

Second Time Around tłumaczenie tekstu piosenki

słowa Ale kochanie nie potrafisz zapomnieć przeszłości Nadal kochanie Chorus: Jestem tak nieprzewidywalna Że nie wiesz co myśleć Tak powściągliwa Zastanawiasz się czy jestem jeszcze zakochana Widzisz Nie wiem co teraz Ci powiedzieć Ten drugi powrotny raz jest zawsze

rower 3

zdjęcia. Całość była już prawie skończona teksty napisane , wystarczyło zrobić ostatnie szlify, zebrać wszystko razem i wtedy bum . Niestety padł mi dysk twardy i wszystko przepadło. To co przeczytacie poniżej to może nie próba odtworzenia, lecz po prostu napisanie od początku po raz trzeci druga próba

Imperium Słowian - cz. 17

i próbował zaczerpnąć powietrza. Kiedy oprzytomniał, zapytał łamiącym się głosem: -Czy, czy jeszcze żyję? -Tak! Żyjesz, przyjacielu, żyjesz 8211 zaśmiałem się. - Poczekaj jeszcze trochę, a zobaczysz świat w jaśniejszych kolorach.       A jakże, po chwili kazał nalać drugi, potem trzeci i

ZAMIAST SZLABANÓW - ŁAWKI!

Ławki...stojące jednocześnie na Węgrzech i na Słowacji zrobili mieszkańcy węgierskiego Agtellek i pobliskiego Słowackiego Keczova. Po tym jak zlikwidowano wiele europejskich przejść zainstalowali je w miejscu byłej granicy. Jedna część siedziska znajduje się po stronie węgierskiej, a druga

drugi jestem

pierwszego rzędu, siadają. Pierwszy  koleś znowu do drugiego:  - Stary, naprawdę jestem pod wrażeniem, nieźle to wymyśliłeś, ale idę o 1000, że go trzeci raz nie klepniesz.  - No dobra, w sumie co mi szkodzi - myśli ten drugi.  Idą do drugiego rzędu, siadają za łysym i koleś wali łysego w łeb. Łysy się

Czym żył piłkarski świat, gdy Polska żyła wyborami prezydenckimi

szuka następcy Diego Maradony. Mówi się, że będzie nim Lajos Detari z FC Bologna. Druga tura pierwszych wyborów - 9 grudnia 1990 roku Taniec Z PARAGWAJCZYKAMI Gazeta Wyborcza nr 454, wydanie z dnia 10 12 1990 , str. 16 Puchar Interkontynentalny AC Milan - Olimpia Asuncion 3:0 To było prawdziwe

W cztery boiska dookoła dnia

. Wariant drugi ma jednak tę przewagę, że rano następnego dnia wstaję śliczna, liryczna i apetyczna. A zatem postanowiłam sobie, że będę pić z umiarem i powoli. Tak też zrobiłam. Nie jestem pijana, i mogę to uważać za swój sukces. Atoli, jak pisze poeta: Niech ryczy z bólu ranny łoś Zwierz zdrów

Powrót Papy i wydarzenia zebrane część II

wrzuciłam do zakładek dwa testy. Przygotowałam je w pocie czoła i znacznym wysileniu mózgownicy. Testy na znajomość mojej osoby. Drugi jest chyba nieco trudniejszy. W pierwszym jest kilka pytań, w których trzy z czterech odpowiedzi są punktowane w drugim teście jest tylko jedna możliwość wyboru. Po trzy

- Dubeltowy jubileusz cz.1

druga po quot Europie quot sztuka Kazimierza Brauna i w jego reżyserii, którą zrealizował w quot Solskim quot . Kilka lat temu profesor wyreżyserował też w Tarnowie sztukę quot Upadek kamiennego domu quot Romana Brandstaettera.  Poniżej publikujemy w ślad za programem teatralnym wypowiedzi prof

Zakończenie sezonu zasadniczego w Moskwie Cz 1 z 2.

 zgromadziła 3340 pkt. i  zajmuje 10. pozycję w rankingu WTA Race. Tegoroczny bilans Agn. 43 - 22.  W 1 r. AR przegrała 6:3, 6:3 z M. Kirilenko. Była to druga przegrana Agn. z Marią i druga pod koniec obecnego sezonu, ich nowy bilans wynosi 2-1 dla Rosjanki. W przyszłych sezonach będą na pewno jeszcze okazje do

A więc... Bawmy się! - czyli kolejna porcja pomysłów na nudę

 Druga wersja może być wykorzystana, jako zabawa matematyczna, podczas której dzieci uczą się liczyć, oraz utrwalają znajomość stron prawa lewa.   8222 Idzie, idzie stonoga, stonoga, aż się trzęsie podłoga, podłoga hej dzieci idą gęsiego, przy słowach tupią np. prawą nogą  Teraz maluchy razem

Ethno Port Poznań 2012, 09-11.08.2012

właśnie nazwa oznaczająca zespół mający aspiracje do zostania najlepszym. W muzyce samulnori instrumenty podzielone są na dwie grupy: pierwsza odnosi się do lekkich elementów niebiańskich np.mężczyzna, jasność -druga do ciężkich, ziemistych kobieta , to tak jak bieguny jin - jang. Nasze instrumenty

Być Kobietą II

zabiegi. Czy w ten sposób mam jakikolwiek wpływ na szersze kręgi społeczne? Nie mam pojęcia. Może wobec tego dotyczy mnie bardziej druga część tej definicji: ideologia? Diabli wiedzą. Tyle z definicji. A w życiu? Życie to nie bajka, a czynnik ludzki jest zaskakującą mocą sprawczą. Wobec obserwacji i

Bóg i on

cała materialność człowieka. Tamże, s.44-45 W 8222 De l 8217 existence a l 8217 esxistant 8221 , w dziele z pierwszego okresu twórczości Levinasa, który przetłumaczyłbym jako 8222 o urzeczywistnianiu istnienia 8221 , tego które jest niewymienialne 8211 tutaj Czas i Drugi są konieczni do

Bez sensu

rosoły. Jeden za słony, a drugi firanki. Ukradł złodziej kaczkę i mu się to upiekło. Idą dwie agrafki przez pustynię jedna mówi: gorąco mi, na to druga: to rozepnij się! Facet miał tak niskie mieszkanie, że jadł tylko naleśniki. Siedzi facet w domu. Nagle słyszy jakieś trzaski w szafie. Otwiera ją a

Kawały i Dowcipy P

. -Ale nie ma się z czego śmiać pierwszy raz widzę tak inteligętną blondynkę. -Tak.HA Ale druga siebzi w środku i mówi raz w pr...HA HA HA!!! -No niech pan mówi a nie śmieje się bez przerwy! -Dobrze. Druga siedzi w środku i mówi raz w prawo a raz w lewo. Ekspedient razem z klientem. -HA HA HA HA!!!!!! HI

Nic zmierzające do Zera

góry zamkowej. Zadzwonił przenośny telefon, Lui. Nie odebrałem . potem drugi , trzeci i SMS. 8221 Marek  odbierz proszę jest mi ciężko 8221 . Jej też. Odebrałem . - Marek  , jesteś tam , kocham Cię, powiedz że wszystko dobrze . - Jest dobrze . 8211 wyrecytowałem zimnym głosem. - Marek , mam

wywiad z miesięcznika Dwa Serca czerwiec 2006

druga osoba, ale obowiazek, na ktory swiadomie sie decydujemy.. D.S: Co Cie śmieszy? K: Wszystko co smieszne... a nie to co glupie, idiotyczne i lekkomyslne.. D.S: Jakie znaczenie ma dla Ciebie rodzina rodzice, rodzeństwo ? K: Rodzina jest najwazniejsza w zyciu. To ona jest z nami

rozdział dziesiąty: prywatność, rodzinność, sąsiedzkość 2

wkroczenia do prywatnej przestrzeni innych ludzi przy pełnym udzieleniu przyzwolenia im na to, wiąże się z pewnymi regułami. Druga zaś, jest przeciwstawna, jako efekt fizycznego lub psychicznego wyizolowania się i także wiąże się z pewnymi zasadami, które umożliwiają funkcjonowanie całości życia rodzinnego

Na wesoło

wszystkie drzewa i krzaki .Nie przestawał się z tym obnosić. Bóg i Ewa obserwowali oszalałego ze szczęścia mężczyznę, gdy Ewa spytała:  - Jaki jest drugi prezent?  Bóg odpowiedział:  - Mózg, Ewo, mózg.  Po dwudziestu latach małżeństwa para leży w łóżku i nagle żona czuje, że mąż  zaczyna ją pieścić, co już

5. Rozpoczęcie roku w Akademii

mikrofonu. - Dobrze, widzę, że klasy drugie same wpadły na to gdzie mają stać, więc możemy zaczynać. Witam was, drodzy uczniowie na rozpoczęciu roku szkolnego w Akademii. Nazywam się Rafał Kowalski i jestem dyrektorem Akademii. - potem już przestałam go słuchać, ponieważ zaczął przynudzać o historii szkoły

Miami

zwycięstwo. Jestem więc bardzo szczęśliwa, że zdołałam utrzymać przewagę do końca 8211 przyznała najlepsza polska tenisistka. -tenisklub Kolejną rywalką Polki będzie Sloane Stephens 16 WTA . Będzie to ich drugi pojedynek. W ubiegłym roku Radwańska pokonała ją na twardych kortach w trzeciej rundzie

Podsumowanie 2 kolejki

Remisem zakończyło się spotkanie na Villa Park. W tym meczu nie padła żadna bramka, ale nie mogliśmy narzekać na brak emocji. Lekką przewagę miało Newcastle, jednak Aston Villa równiez miała okazje do zdobycia bramki. Drugi mecz z rzędu The Villans grają na zero z tyłu. Remy Cabella jest

Nieco inności

jestem lesbijką - mówi Kasia, studentka drugiego roku. Z kolei Ania z trzeciego roku mówi wprost, że odkąd pamięta, chciała zobaczyć, jak to jest całować się z inną dziewczyną. Na wyjeździe szkolnym w drugiej klasie gimnazjum spróbowała. - Od tego momentu wiedziałam, że to jest to, że ja nie jestem taka

Miami.

pierwszego seta, mieli nawet sporą szansę na końcowe zwycięstwo, ale niestety znowu się nie powiodło. Katarzyna Piter, stoczyła wyrównany bój tylko w pierwszym secie, a Urszula Radwańska przegrała pierwszego seta, zdecydowanie wygrała drugiego seta ale drugi set niewiele mówi, bo tylko jedna tenisistka

drugi jestem

koncertu.. krecone byly tez krotkie filmy fabularne z udzialem Michaela ktore mialy byc pokazane na koncercie- takie wstawki do koncertu.. Czyli np filmik do Thrillera . Wiesz taki koncert to praca wielu ludzi.. tancerze, pirotechnicy... Pierwszy raz bylem z siostra a drugi ..... a Misiek troche zazdrosny

Codename: Panzers - Faza Druga

Wersja demonstracyjna gry Codename: Panzers - Faza Druga.

Codename: Panzers - Faza Druga to strategia, w której gracz ma trzy kampanie do wyboru: amerykańsko - brytyjską rozgrywającą się we Włoszech, niemiecko-włoską, w której wydarzenia mają miejsce w Afryce Północnej oraz

Drug Lord 2

Wersja demonstracyjna gry Drug Lord 2.

Drug Lord 2 to gra strategiczna i symulacja, będąca kontynuacją gry Drug Lord 1. Celem gracza w Drug Lord 2 jest zarabianie pieniędzy poprzez kupowanie i sprzedawanie narkotyków.

Drug Lord 2 pozwala wcielić się w role

Drug Dealer Renegade

Drug Dealer Renegade to gra przygodowa, w której użytkownik wciela się w handlarza narkotyków, którego kartel został rozbity, rodzina wymordowana, a on sam pozostał z kilkoma dolarami w kieszeni. Musi on wykorzystać swoje stare kontakty, aby odbić się od dna. Gracz musi kupować narkotyki i

2010 Lippincott's Nursing Drug Guide

2010 Lippincott's Nursing Drug Guide to podręczna farmakopea stworzona specjalnie na telefony komórkowe z przeznaczeniem dla personelu medycznego. Program szybko wyszukuje pożądany lek i wyświetla podstawowe informacje na jego temat.

2010 Lippincott's Nursing Drug Guide

Manhattan Chase

Manhattan Chase to gra, która bardzo przypomina serię Grand Theft Auto. Użytkownicy wcielają się w dwie różne bohaterki- Angel lub Yasmin. Jedna z nich to funkcjonariuszka policji, druga zaś to kryminalistka. Zabawa rozgrywana jest na dwóch płaszczyznach. Jeden tryb to wyścigi, w których można

Znalezione blogi:

O prawdzie, której normalnie nigdy bym nie wystawila na światlo dzienne, bo tak normalnie to boję si
o pierwszych uczuciach,zauroczeniach i rozczarowaniach.....czyli wszystkie uroki MIŁOŚCI
zwierzęta (kasia99973)
Ja bardzo lubie zwierzęta, mam 2 psy: jeden wabi się Spajki a drugi Cezar. Moje pieski są super
Blog głównie o Japonii, Mandze Anime oraz wszystkim innym co z tym związane ~ Jestem jak drugi
drugie zycie (p.p86)
klikasz na okienko ze zdjeciem pokazuje ci sie druga osoba zaczynasz znajomosc, pozniej wciaga ciebie to
Chomik Różel (paulina123450)
już 3 chomika. Pierwsza była Róża, druga była Tosia, a trzeci Różel : Jest gatunku Dżungarskiego 3
szkoooła D (kasiaczek16111995)
fizy. już drugi raz... i jestem z tego powodu zajarana !. a lepsze jaja :D. o dziwo pomogłam
Niedlugo... (very.happy)
Jestem w drugim miesiacu ciazy. I spelniam wlasnie moje najwieksze marzenie- bede Mama!
Wszystko Co Moje (poprostu.aga)
Myśle jedno. Robię drugie. Mówie trzecie. Czwarte wiem. Piąte przeczuwam. Jestem kobietą.
Chcę zapomnieć niektóre rzeczy z poprzedniego życia.Jestem od 20 lat mężatką po raz drugi

Miejsca:

Warszawa (7045)
Kraków (3580)
Marki (3536)
Janów (3414)
Pawłów (3210)
Warta (2811)
Londyn (2527)
Adamów (2503)
Naga (2311)
Wrocław (2063)

Osoby:

Doni (701)
Donald Tusk (496)
Palikot (407)
Doda (376)
Madonna (305)
Ronaldo (297)
Juan (266)

Firmy:

RUCH (8448)
DIALOG (2402)
SKOK (1607)
MIT (1173)
Google (1109)
Onet (915)
Allegro (781)
Zono (775)
Prochem (684)
Metro (550)