Wszystko o:

dobra+beka

kurwa Witek, wolna cipa, a my nie ruchamy

wymiociny w kiblu. Drugi odpadł Pisi, zatykając zlew, który próbowałem przepchać szczotką od kibla 8211 co mi się nie udało. Ale dobra beka, bo Pisi dumnie stał przed tymi rzygami, wyraz miał taki jakby chciał wydusić z siebie 8222 to moje kurwa 8221 , ale był w takim stanie, że nic nie miał zamiaru

chodź ze mną nie znikaj nigdy, nie.

na prawdę fajny weekend : piąteczek - pilnowanie siostry, a wczoraj opijanie urodzin Martyny i nocka z Mariczką,  oczywiście w nocy spieprzyłyśmy do Bartka i Mateusza, dobra beka była, nie powiem, że nie : dziś leczenie się i uczenie, muszę się trochę wziąc, ale to od jutra oczywiście :D

O podrywie latem i telewizji, co w niej musi być muzyka

8222 od gówna z daleka 8221 - motto życiowe wypisz wytatuuj na czole, tylko z sądem nie pomyl. Dzwoni więc taki Kubson i mówi: 8222 ej stary, dobra beka, letni chamski podryw w TV 8221 .   Pierwsza złota myśl: 8222 Pierdolę 8221 . Wiecie, hejtowanie to ciężki kawałek chleba, a ja nawet nie

cinquante-cinq

udaję. Może to zbyt poważne dla mnie, a może po prostu się starzeję? Jesteś takim egoistą? Ważniejsza była dobra beka niż to co poczuję? Najgorzej. Smutne. Czy może napisałeś to nieświadomie? Intencja dobra, wyszło jak zawsze. To nie pretensja, to szczerość, tak wiem i doceniam, ale wszystko ma swoje

PROZMAWIAJMY O TELEWIZJI I ZWIERZĘTACH.

Ogólnie dobra beka z polskich edycji programów MTV. Dzisiaj oglądałem polowanie na singla i nie powiem, dało mi to sporo domyślenia. Dupeczka, która miała zgadnąć, który z pedziów jest wolny, niby była błyskotliwa, ale jednak tępa. Pierw chłopakom przetrzepała torby i kurwa łapałem się za głowę

Ostatnimi czasy

... Nareszcie mam jej numer, bo myslalem juz ze z siebie idiote robie- kurwa mac i to przy wszystkich jej kolezankach... Ja pierdole-albo specjalnie sie droczyla przy nich ze niby nie jest tak latwo dostac nr. Albo po prostu faktycznie zapominala...oO Hehe smiesznie troche ale to bedzie dobra beka jak jej

Miejsca:

Warszawa (1)
Orły (1)
Kamienica (1)

Firmy:

Żurawie (1)
Samsung (1)
DIALOG (1)