Wszystko o:

cheevara

Hiszpańskie wojaże - etap piąty - CheEvara jedzie do Murcji! cz. I

ruszyć dalej, gdyż sprzęt w końcu się zjednoczył. I mówiąc językiem parlamentarnym, mogłam kontynuować podróż.   W wersji językowej CheEvara mode on 8211 mogłam pozapierdalać na nowo. Byłam zjebana jak po ręcznym wyburzaniu ścian 8211 nie pytajcie, skąd wiem, jak się wtedy czuje , spocona jak

Hiszpańskie wojaże - etap czwarty - CheEvara w TIRze: cz.I

Poprzednią notkę skończyłam opisując udany W KOŃCU wyjazd z Lleidy. Juan wytłumaczył 8211 jak skończonej melepecie 8211 że mam się trzymać konsekwentnie drogi N II, bo ona łączy Lleidę z Zaragozą. No to śmigam. Jest jeszcze w miarę płasko i sunie mi się kapitalnie. I jak zawsze w momencie,

Hiszpańskie wojaże - etap piąty - CheEvara zdobywa Murcję cz. II

Gdy już porzuciłam fontannę i uzupełniłam elektrolity picie piwka w TAKI UPAŁ to uzupełnianie minerałów i mikroelementów! I tego się będę trzymać! pomknęłam na mały rekonesans. Na wejściu nieco zaniepokoiły mnie efekty mojego wywiadu środowiskowego 8211 w Murcji i na jej obrzeżach nie było cam

CheEvara w Hiszpanii - etap szósty - Granada - cz. I

Kolejny - chyba najbardziej traumatyczny etap moich rowerowych wojaży: . Poprzednia część tutaj . Bienvenido en Granada! Po trzech godzinach podróży autobusem Alsy , gadania z przesympatycznym bokserem z Kamerunu, Christianem, który jechał do Gra odwiedzić rodzinkę dotarłam ja i mój bicyklowy stuff

Hiszpańskie wojaże - etap czwarty - CheEvara w TIRze: cz.II

Razem z Carlosem pomknęłam do Saragossy, gdzie oprowadził mnie po najważniejszych punktach miasta na czele z przeogromną katedrą El Pilar   Tu go setnie rozbawiłam mówiąc, że nie jestem w posiadaniu żadnej mapy oprócz mapy Peru żartowałam, ale to zawsze jakaś mapa:D. Przy odrobinie wyobraźni

CheEvara w Hiszpanii - etap szósty - Granada - cz.II

Wróciliśmy z Alhambry , ja bujnęłam się po jakieś zaopatrzenie żarciowe, koleś przysnął w furze. Skorzystałam z okazji, uzupełniłam notatki w kajecie, po czym się zaczęło.   Wiecie 8211 zawsze w chwilach, gdy się wydaje, że wszystko idzie całkiem cycuś 8211 okazuje się, że COŚ się przoczyło.

Hiszpańskie wojaże - etap piąty - CheEvara zdobywa Murcję cz. III

O godzinie 16:00 miałam być na dworcu autobusowym, bo dzień wcześniej nabyłam bilet do Granady, więc miałam cały dzień na tuptanie po mieście. Czemu autobusem do Granady? Z Murcji jechałabym tam po górach, przypominam, że po górach i to tych najwyższych w Europie ze trzy dni. Autobusem ino trzy go

Hiszpańskie wojaże - etap siódmy - podjazd na Pico, cz. I

pomarszczonemu fredowi sayonara i opryszczki w odbycie, zajechałam na swój camping, dostałam nawet to samo miejsce 8211 zaraz obok parceli baaaaardzo wesołego, męskiego towarzystwa. I ja już wiedziałam, że wieczorem CheEvara się z chłopakami będzie integrować i szlifować ten, no... język hiszpański. Tym

Hiszpańskie wojaże - etap ósmy - jadę na Costa Tropical!

wyjeździe, z Lanja do Orgivy jest 10, z Orgivy do Motril 39km. Czyli w sumie można powiedzieć, że wykonałam niecałą stówkę. Jak na górski teren z przyczepką kurwa ją mać całkiem nieźle       http: cheevara.blox.pl 2010 04 Hiszpanskie-wojaze-etap-siodmy-podjazd-na-Pico-cz.html

Hiszpańskie wojaże - etap dziewiąty - zdobyć Almerię, cz. III

swoim języku po hiszpańsku chyba byłoby to: 8222 corto, blando pene de yegua 8221 - CheEvara bawi i uczy , i recepcjonista po minie zdzielonego w politycę koczkodana, zrobił minę gestapowca, a nawet bobra pilnującego z wielką atencją zbudowanej przez siebie tamy. Próbował mi tym samym zakomunikować

Hiszpańskie wojaże - etap drugi - jadę do Lleidy!

pomyślałam: CheEvara, na pewno będzie jeszcze gorzej, zatem czemu się poddać przy takim lajcie?? Wstałam wtedy i znów w trzech etapach najpierw sakwy, potem rower i namiot, potem przyczepka dotarłam PRZEWKURWIONA do drogi, gdzie jeszcze czekało mnie zmontowanie wszystkiego: przyczepka do roweru, sakwy na

Hiszpańskie wojaże - etap siódmy - podjazd na Pico, cz. III

Poprzednia część tu: Po wyjściu Juana ogarnęłam swój inwentarz, spisałam w kapowniku słów kilka kupamięci m.in. 8222 kolejny jurny chuj 8221 , choć akurat z zapamiętaniem tej sytuacji problemów żadnych mieć nie będę i ponieważ nie miałam ani ze sobą żadnej książki, ino minisłownik, cisza była

Objawy bohaterszczyzny

Tak sobie Polska poskacze jak pchła na grzebieniu... Wczoraj stacje informacyjne triumfowały. Podejrzewam je, że niedziela to dla nich straszna zmora 8211 o czym tu międlić przez cały dzień i to taki, kiedy mało co się dzieje? Ileż można komentować wydarzenia z minionego tygodnia 8211 choć ogl

Hiszpańskie wojaże - etap dziewiąty - aby do Alicante cz. I

  Heh. Gdybym umiała, była w stanie i CHCIAŁA powstrzymać swoje grafomańskie zapędy, kolejny odcinek mojej hiszpańskiej wyprawy Centurionowej opiewający 8222 sukcesy 8221 na trasie Almeria-Cartagena byłby chyba najkrótszym w historii cheevarobloxu. Brzmiałby: wyjechałam z Almerii, jechałam w

Hiszpańskie wojaże - etap dziewiąty - zdobyć Almerię, cz. I

  Jestem już w Motril , jak wiecie 8211 jeśli śledzicie tę marną reportersko relacyję. Nocleg zapewniłam sobie na opuszczonym campingu 8211 sezon już dawno zamknięto. Choć to Costa Tropical, to jednak wygwizdało mnie w nocy do świstu. Przykrótka karimata stykała tylko na tyle, żeby odizolowa

Hiszpańskie wojaże - etap dziewiąty - zdobyć Almerię, cz. II

  Wiem, wiem, jestem w ciemnej relacyjnej dupie. Jest też rzecz, której absolutnie nie wiem 8211 kiedy kuźwa te opisywania skończę. No sorry, chyba po prostu potrzebuję pojechać do Hiszpanii, nawet i bez roweru, żeby tchnął we mnie jej duch może być w ciele Davida Villi i żeby jacyś Koryntian

Hiszpańskie wojaże - etap trzeci - Lleida

Ostatni poprawnie działający nocleg  - czyli taki, że już nie trzeba było z niego spieprzać 8211 całkiem niezły, tyle, że okraszony towarzystwem ślimaków, które okazały się 8211 przy składaniu namiotu 8211 silnie do niego przywiązane. Operacja strząchania ich przypominała zbiory porzeczek

Bytka abo ne bytka, oto je zapytka

konkretnie będzie o najbardziej wyluzowanym czeskim kelnerze, o czeskim menelu, który w Hospodzie zabawiał nas swoim polsko-śląsko-czeskim dialektem, będzie o mojej rowerowej tęsknocie i torze saneczkowym: Zajebistym: To wszystko tylko na cheevara. Coming Soon: * żłopanie to picie, tylko więcej się

318 określeń na śnieg, z czego tylko dwa nie pochodzą z rynsztoka

, superwyróżnione tym, że WESZLI DO OPERY, JA JEBIĘ. I niewiele było osób, z którymi można było się zwyczajnie powydurniać na parkiecie, prezentując CheEvara s dens. Choć przyznam, że źle nie było.     A tak w ogóle, to szkoda, że na fejsie nie ma grona sympatyków Wojcia, który mieszka ze Stryjkiem, bo zaraz bym

Ozdrowieniec

Po tygodniowym zmaganiu się z hiper wysoką gorączką, bólem nerek, czyli najogólniej rzecz ujmując skutkiem ubiegłoweekendowego, sobotniego wypadu na rowerze w końcu mogę zasiąść do kompa. Co następuje przy okazji zasięścia do pracy. Nareszciem zdrowa: . Zawsze mi się wydawało, że nie da się odpoczą

Czym się różni kiszony ogórek od wieży Eiffla . Niczym, bo ani jednym, ani drugim się nie ogolisz.

Ależ łikęt mię się udał, że klękajcie narody, wioski i osady. I puebla też. No dobra , metropolia też niech nie czują się pokrzywdzone. Zatem klękać mię tu z pochwalnym plaśnięciem kolana o kostkę bauma. Dziękuję. Ano wyskoczyłam se ja zupełnie na spontana nad morze. Sobotnim rankiem siedzielim z

Hiszpańskie wojaże - etap pierwszy - Barcelona - cz. II

Blox mi krzyczy, że mam rozwolnienie werbalne i musiałam historię barcelońską podzielić na dwie części. No to jadziem z drugą.   Rekonesans rowerowy czyli zwiedzanie na platformie rowerowej miasta jest wręcz niemożliwy. Ścieżki rowerowe są, ale wytyczone na ulicy. Żeby się zatrzymać i na przykład

Mówiłam już, że jest zajebiście?

Wyjazd nadmorski przeprzeprzekozacki. Jutro opatrzę wpis zdjęciami, bo nie zabrałam byłam pendrajwa. Co prawda wiało, jakby się stado Cyganów powiesiło, piasek z międzyzdrojskiej plaży miałam nawet w rzeczach, których na plażę nie zabierałam, ryb wędzonych nie tknę przez długi czas, piwo lało się w

Pucówa telewizyjna

Zawirowania firmowe cięcia kosztów, zwolnienia - wszystkie te ,,przyjemne rzeczy ukryte pod hasełkiem ,,synergia odcięły mnie nieco od świata - ani nie miałam czasu pisać, ani chęci, bo samopoczucie wywołane przez takie sympatyczne działania w pracy oczywiście podłe - włączyło się też zapieprz

Prezenty srezenty

Żesz w żyć ochwaconej kobyły, kto wymyślił prezenciochy na Święta? Znaczy się inaczej - kto wymyślił prezenty dla innych, bo te dla mua jestem w stanie jeszcze łaskawie zaakceptować? Szczerze mówiąc, żartuję sobie. Po prostu śmieszą mnie ludzie, których uwiera w doopę nie świadomość, że trzeba wys

Hiszpańskie rowerowe wojaże - etap EDENASTY- Che w Alicante

Czasem w życiu człowieka jest tak, że wystarczy, że palnie 8222 już trochę czasu minąło od mojego ostatniego wyjebania się na rowerze 8221 i jeszcze tego samego dnia zaliczy over the kierownica. Bywa i tak, że szepnie 8222 hmmmm, nie pamiętam, kiedy przyczepił się do mnie katar 8221 i pach

Hiszpańskie wojaże - etap pierwszy - Barcelona - cz. I

Barcelona Moje spostrzeżenie na dziś 8211 czyli już po powrocie do Polski, całej podróży po Hiszpanii, czyli odwiedzeniu Euskadi, Walencji, Andaluzji i Katalonii, Barcelona to miasto... koszmar. Oczywiście porównując ją z innymi, które odwiedziłam. Nie wiem, może byłam uprzedzona od początku, o

Jadę se na wozie, piknie se przysypiam, a tu słyszę - szynszyla skrzeczy!

No co, no co? Jak żyjecie, Myszki? Pięknąż pogodęż mamy, aczkolwiek jeden z jej elementów, zwany dalej Chujem Panem Wiatrem zasługuje na to, by przynajmniej kopnąć go z ćwierćobrotu. Zgadzacie się? W sumie musicie.   Azaliż jednakowoż zrobiłam ja wczoraj ciążący nade mną trening, nie wiem, gdzie

Jack Daniels przypomina 8211 pij odpowiedzialnie!

Tak, CheEvara, Ty! A nie, jak ostatni mosiek bez szkoły nawalisz się ciepłą wódką na Polach Mokotowskich i jeszcze się porzygasz z tego wszystkiego. Wstyd i srom! Wstyd, że nawet do rui i porubstwa nie doszło! No nie doszło, siriusli. Dziż, jak ja nienawidzę stanu, że czegoś nie pamiętam. I

Kiedy diabłowi przestały sprzedawać się cyrografy, wymyślił kredyt hipoteczny

powiem, zdobędę się na eksperyment i załączę na krótki czas miktoblogaska. Pewnie chuj to daje, przy tak małej czytelności, jaką ma CheEvara. No ale według szkoleniowca jest to mruganie okiem do czytelnika, informowanie go o wszystkim, czyli dołączanie go do ekskluzywnego grona person posiadających

Na bajk!

Pod takim znakiem zapowiada się mój weekend. Ponieważ nie wyjeżdżam do Kołodziejowa, a pogoda ma być zacna, wczepię się w pedały i pomknę przed się. Już długo nie strzygłam tak uszami na myśl o weekendzie, jak właśnie dziś. Mam trochę poprzepalane bezpieczniki, choć gdyby zapytać ludzi z mojej redak

Zamiast Klanu i Plebanii polecam Dextera :D

Tak trochę szmatą serialową się stałam jakoś ostatnio, oglądam sporo, niektórym daję szansę i oglądam 8211 po kiepskim pilocie 8211 drugi odcinek, po czym 8211 gdy okazuje się denny i wsiowy, naciągany do bólu trzonowych 8211 wyłączam i wkurwiam się, że zmarnowałam trzy kwadranse na jaki

Siedmiotomowy traktat o pewnych, mało znanych aspektach iłżyckich rytuałów odpędzania deszczu

9 godzin w pracy spędza się z jakimiś ludźmi, tak? Codziennie tymi samymi. Trzeba nauczyć się ich znosić, akceptować, żyć z nimi. WYTRZYMYWAĆ. Ale ja kurwa nie mogę. Nie wiem, czy to hormony danego dnia grają mi w środku w Tetris i żadna linijka im się nie układa tak, żeby mogła się skasować. A moż

To wszystko przez niską dwójłomność

Noż kuźwa, wczoraj to byłam bliska jebnięcia sobie głową o blat stołu wenge konkretnie . Naprzeklinałam się podczas naszego ganiania się za Czechami ręcznymi niby najsłabszy team w grupie, ja dziekuję za taką najsłabszość:P jak przy naprawie Centkowego łańcucha. Ma.Sa.Kra. My to lubimy grać do ko

Żółw porusza się z prędkością wystarczającą do upolowania sałaty*

No to byłam se w tym Londynie, nie? Fajne miacho, takie multikulturowe. Tylko że w chuj zabiegane. Ja się nie dziwię, że Polacy MUSIELI tam jechać pracować 8211 w końcu ktoś musi zapieprzać, skoro WSZYSCY Angole są na zakupowej Oxford Street. Jeden wielki potok ludzki. Jakby ktoś chciał zrobić k

Nie módl się o Modlin

  Piękny weekend za nami, aczkolwiek można tak myśleć, jeśli skoncentrujemy się za niedzieli, bo w sobotę to powinnam, KAŻDY powinien!, raczej siedzieć w barze i po wchłonięciu odpowiedniej dawki alkoholu, opróżnioną po nim szklanką walić o ścianę. Ale nie, dałam się nabrać na nieśmiałe przebłyski

Rozgniewany bochenek chleba

Nota miała być wczoraj, ale omsknięcie się myszki spowodowało, że wpis mi wyżarło i że skutecznie zniechęciłam się do pisania wszystkiego raz jeszcze. Zadziwiające, że ja - pismak, który z chorobliwą, wręcz maniakalną częstotliwością ,,sejwuje tekst pisany w wordzie - nie umiem tu używać opcji ,,z

Powrót do formy

Marzy mi się on. Ten powrót. Tygodniowe ,,zniemożenie dało mi się tak we znaki, że teraz ledwie zipię, choć bardziej mi się wydaje, że to wina wciąganych antybiotyków. Zamulają mnie tak, że o 22 zasypiam. Książki leżą odłogiem, a zaczęłam trzy... jednocześnie. No i rower mi się ciężko prowadzi. Ch

Airbus 380 może pomieścić 550-ciu pasażerów albo siedmiu Amerykanów.

Trochę się boję wrzucać tu cokolwiek o moim hiszpańskim urlopie, bo ostatnio jakem napomknęła o wyjeżdzie do Las Vegas, to wyszedł z tego psikutas koński i trzy lamparcie. Ogólnie jeden wielki chuj. Nie muszę wspominać, że napaliłam się na wyjazd do Stanów jak Arab na wysadzenie pod ambasadą ameryk

Podrurze krztałcom

Dajcie spokój. Człowiek jedzie do macierzy na święta obżreć się jak dzika locha i co? I zanim tam dojedzie, to w malowniczej pekape dostanie lekcję jebanej tolerancji. Uczestniczyłam w pieprzonym teście na brak ksenofobii, homofobii i nikotynofobii. I wszystko to za 77 złotych w jedną stronę.

- A to nie jest z ,,ciulu 8217 8217 ? - Nie, to tylko ciulowo wygląda

Ależ pośmigałam w weekend: Pierwotnie wybierałam się na maraton Mazovii do Otwocka, ale chłopaki w serwisie zawyrokowali, że z moim martwym amortyzatorem nie mam po co tam jechać. Na wymianę było już za późno 8211 zresztą i tak nie mam na to kasiwa, jak na razie 8211 więc odpuściłam. Sw

Jeśli nie możesz znaleźć swojej drugiej połowy, znajdź sobie dwie ćwiartki!

Dziś na razie tylko obrazunie, a jakaś wypocina tekstowa może później. Na razie trzeźwieję :D         :D:D   Apdejt tekstowy. O. Jadem ci ja rano do pracy 8211 miałam wrażenie, że jeszcze lekko ZBOMBARDOWANA po wczorajszych urodzinach znajomka może nie naku*wiłam się jak złoto, ale b

Rower boli

Ubiegłośrodowe bliskie spotkanie trzeciego stopnia CheEvary na rowerze z jakimś mastodontem w samochodzie może i nie zostało poruszone przez media, nie zostało nagłośnione w prasie, ale jego skutki bolą, jakby to było naprawdę wielkie coś. A może właśnie bolą, bo nikt o tym nie mówi? Wszyscy mamy

Tłoczno przy korycie

Wczoraj nie zdążyłam na film do kina, zatem z racji braku lepszej koncepcji zawinęłam po pracy do domu. Ambitnie zanurzyłam się w lekturę wczorajszych dzienników, odpaliłam tefau i mam tylko jeden wniosek: szczęśliwsza byłam, kiedy miałam uszkodzony konwerter i gdy wracałam z pracy blisko 22, a na r

Ja tak mam, a Wy?

  Ostatnio nurtuje mnie, czy tylko ja tak umiem się ustawić na koncercie każdym, kuźwa, każdym , że tworzy się przede mną, obok mnie, za mną trasa przelotowa: 1 do kibla, 2 do wyjścia, 3 do baru, 4 do wszystkich tych trzech destynacji naraz.   I tak łażą. A potem wracają. I jakby se wczytali

Starochińska technika obiymunery

12 maili odebranych w sprawie mojego opierdalania się blogowego to wystarczający powód, żeby zrobić ukłon w Waszą stronę i coś naskrobać. Zaznaczę jednakże, że jeśli tu się opierdalałam, to oczywistym i koherentnym oraz łatwym prekognicyjnie jest, że ZAPIERDALAŁAM w dziedzinie odmiennej, zatem albo

Przewaga mielonki tyrolskiej nad białostocką

Dżizas, jak mnie wkierwia to ludzkie pierdolenie, że gorąco, że upał, że się wszystko lepi, że młot pneumatyczny można powiesić w powietrzu... No kurwa, jest lato i MA BYĆ GORĄCO. A jak się nie podoba, to mam dwie propozycje: weźcie łopaty, wykopcie 60-metrowy dół, wejdźcie do środka i się zakopcie

Hiszpańskie wojaże - etap dziesiąty - Che w Almerii, cz. II

  Następnego ranka zgarnęłam graty, wylogowałam się z campingu, który pewnie a raczej na pewno nie dostałby trzech gwiazdek pod względem sanitariatów , ale się ceni 11 euro za nockę z namiotem i pojechałam do miasta z planem takim, że kolejną noc też spędzę w Almerii, ale zadekuję się na plaż

Lekutkie pogrążenie w psychodelicznym kiślu kisielu

  Ponieważ mam przejebane ostatnio jak porcelana pod słoniem oraz dziewczynka z hurtownią zapałek do opylenia, weny brak, żadnego reskjumi z nikąd, sama nie wiem, co dalej będzie, zapowiada się jedynie, że będę miała wykurwisty życiowy restart. Jeszcze dwa dni i jebnę się kontrolnie grzywką o coś s

Mietek Szcześniak odszedł z Polsatu! A w świętej Zofii od pewnej Zofii odeszły wody

  W związku z mojem ostrem zafitnessowaniem 8211 dobra, uściślając: zasiłkowaniem, bo do fitnessu to trzeba mieć talent i koordynację ruchową, a właśnie czytacie wpis tej, która nie posiada, w związku z czem wygląda na sali fitness jak niechciany przeszczep nerki i ofiara promieniowania tła sw

Za stodołą, gdzieś na płocie...

...kogut gromko pieje zaraz przyjdę, miła do cię, tylko się odleję :D:D Siłownia z rana jak śmietana, moi drodzy. Kuźwa, bez sensu jest to hasło: coś tam z rana jak śmietana. A śmietana z rana też jest jak śmietana? A worek z cementem też? Tak w ogóle to śmietanę toleruję jeno w postaci sosu czosnk

Lakier do paznokci w kolorze Fuck Me James

No co tam u Was robaczki? Mamy sobie ŁymensDej, nie? I ja Wam wszystkim powiem, że 90 facetów, których znam to są takie piździątka, które nie posiadają nawet zalążka cojones, żeby powiedzieć 8222 stolatstolatstolat, lalalalala z okazji Dnia Kobiet 8221 . Cieniasy i złamasy, wam się wydaje, że

Hiszpańskie wojaże - etap drugi - jadę do Lleidy! cz.II

Cel? Dotrzeć do wymarzonej Tarragony.  40 kilometrów 8211 od noclegu do miasta 8211 pokonałam w masakrujące 4 godziny. Co oznacza, że miałam góry, podjazdy, a z mojego kapownika wynika, że na zjazdach miałam UWSTECZNIAJĄCY wiatr, inaczej zwany chujem w oko i ucho. Nie dość, że przeszkadzał na

Na co komu związek?

  Noż w zad kobyłki marszałka! Odpalam tvn24.pl, a tam ,,Płonie budynek rządu 8221 . Dopiero po chwili zorientowałam się, że moja radość jest daremna, bo płonie i owszem, ale w Kirgistanie. Stamtad to i megaogień nie ma żadnych szans, żeby się rozprzestrzenić. Niestety planetoida, która na począt

Mam dzień spod znaku anarchii

Albo wojny regularnej, jeszcze nie wiem. W każdym razie obudziłam się wkurwiona jak jaskiniowiec, któremu się śniło, że jakiś cham nieuczesany wyruchał mu świeżo wyciągniętą z krzaków dziewoję. Pewnie dlatego, że zaspałam, TAK? Co z tego, że budzik dzwonił dosłownie 7 razy. NIE LICZĄC DZW

Z gówna twarogu nie ukręcisz

Wieta co? Normalnie łikęt! Małosolne jakieś bym ukręciła, takie hołm-mejd. Ło jeżu, lepsze robi tylko moja Mać. I to wcale nie celowo, bo się po prostu nie można powstrzymać i łogórcy, co miały na zimę się ostać są zżerane już drugiego dnia po zakiszeniu :D Z drugiej strony, jak w tamtym roku zabr

Ktoś znowu wyłączył mi łikęt!

No weekend to mi WESZED!! Było po maksie rowerowo 8211 począwszy od piątkowego popołudnia 93 km dookoła stolicy , kiedy to wiosna przyszła, zapewne po tym, jak wstała rano, wynurzyła nocha spod KORDŁY, stwierdziła: a chuj, dziś całkiem uczciwa gęstość powietrza, to tak se wyjdę przejść się międ

Uśmiech drapieżnej cukinii

  Nienawidzę kurwa jesieni. Bo to co mamy za windowsami to taka wczesna jesień, nespa? Wieje jakby się najważniejszy, najgrubszy, najbardziej obwieszony ruskim ŻÓŁTYM złotem Cygan powiesił. Ci z państwa, którzy podróżują w te i we wte samochodem zapewne tego nie czują, ale ja na rowerze mam taki s

Musimy to sobie powiedzieć

Nie wiem, czy kląć od rana i napisać cokolwiek o wczorajszym meczu z Fhrancuzhami o tym JAKIE TO KUŹWA BYŁO KLASYCZNIE POLANDZKIE!!! Mamy se awans, to se możemy pozwolić na to, że nawet przez godzinę w ciągu jebanego dnia nie możemy się skoncentrować na grze. Gdyby nie Szmalik, to by nam nawcisk

Hiszpańskie wojaże - etap siódmy - podjazd na Pico, cz. II

W końcu dostaliśmy się na teren. Po przerzuceniu siebie i rowerów przez ogrodzenie. Chata była przepiękna 8211 wszyściutko z drewna, na zewnątrz sad owocowy 8211 bajabongo. I na pięknym landszafcie fajność sytuacji się skończyła. Bo kiedy gość zagaił, że może by mnie tak besar buzi buzi , t

Na całej połaci, rowerowej też, białe gówno

  Dziś to mi tylko prawie odpadł palec serdeczny, chyba mam coś z rękawiczkami rowerowymi, skoro tylko jeden paluch poszkodowan jest. Reszta całkiem w porządku. A poza tym czekam na dostawę zimowego roweru, bo pan Centurion zasłużył na SPA.   Po poniedziałkowym armagiedonie na stołecznych ulicach

,,Pogoda nie na rower

Takie zdanie usłyszałam wczoraj w windzie w pracy, kiedy wjeżdżałam na swoje pieterko. Padnę trupem, a się nie zgodzę z tą brednią. Jasne, że przyjechałam na rowerze w ten chędożony deszcz i pieprzony wiatr. I jestem zdania, że tak samo ciężko funkcjonuje się pieszemu w taką pogodę, jak i rowerzyści

Edek, adoptuj mnie!

Jak ktoś zacznie fukać na nowy album Pearl Jam, to kuźwa zacznę mu śpiewać piosenki Piaska na głos! 8222 Backspacer 8221 prawilny jest i choć krótki kapkie, to mnie nawilża. A już ten kawałek     łyżeczkuje mnie od wewnątrz. Ta stylistyka rodem z solowego, Vedderowego 8222 Into The

Powinny mi dzieci sypać kwiatki, jak jadę do pracy w ten dyszcz??:

Nie fukać mi tu i nie brąchać, że relacji jeszcze nie ma! Będzie! Jak TomiLiDżołns w Ściganym! Będzie! Na razie uzupełniam towarzyskie braki i się rozwarszawiam. I opowiadam. I dowiaduję się. No ciekawież kurwa jest! Ktoś mię chyba pozdrowił dwuznacznym 8222 obyś żyła w ciekawych czasach 8221 ,

Czy można zamienić zeza na odstające uszy?

Alem wczoraj poszarżowała na rowerze. Początkowo zniechęciła mię pogoda i deszcz równie przewidywalny co śnieg na supernovej. Łało się chwilami kuźwa z błękitnego nieba. No zaiste lipiec iście letni. Miałam chęć myknąć w teren, może do Żelazowej Woli. No ale ja błotniki mam w 50 procentach. Znaczy t

No to czekam na polanie

  Tak trochę weny nie posiadam, a nie lubię pierdolić po próżnicy. Zazwyczaj podczas porannej trasy do roboty mam w ciul pomysłów na tekst, potem się nawet do niego zabieram, po dwóch akapitach przy akompaniamencie myśli 8222 a kogo to kurwa obchodzi, jak samą Che nawet nie? 8221 robię USUŃ KU

Kwitnąca jabłoń jest cudowna, urocza, piękna - ale co szarlotka, to szarlotka

No i skońcczyło się WIOSENNE świąteczne rumakowanie, znowu zima, zima, zima, śnieżek! Nie wiem, jakoś normalnie to bym pewnie zaklęła na to, co właśnie szaleje mi za pracowym oknem, ale jebie mnie to. Na rowerze to ja zimę lubię:   Trzeci dzień świąt, czyli wczoraj spędziłam na Centku. mignąwszy

No cepelia normalnie i znamię w kształcie odwróconego draża

, relacja hiszpańska się spisuje następna część będzie brzmiała: CheEvara w TIRze:D , powoooooli, ale się spisuje, no bizi jestem, nooooo... A teraz jeszcze ten Breslau się wpieprzył mi w kompetencje:D No straszne no, straszne, jak tu żyć... Hm, hm, to może zamiast tego polubię paprykarz szczeciński i

Jeśli się wieszać, to tylko dziś

Choć wieje, jakby się już ktoś powiesił.     No. I tak. Jak ma się coś zyebać, to się zyebie dwa razy. DOSŁOWNIE. A nawet trzy. I zawsze wtedy wyjdzie, że leczenie syfa pudrem jest dobre na jeden dzień. Na dłużej zrobi się z niego obleśny ropny pitong, który w końcu wybuchnie 8211 nie życzę być

Oooo, pamiętałam loginik i hasełko

Ja nie wiem, jak ci wszyscy polscy muzycy żyją w trasie. W sensie CO JEDZĄ. Wracałam wczoraj z wypadu na południe Polski, no i po drodze musiałam coś zeżreć, bo gałki oczne z głodu uciekały mi za pardon-szeniem do de. To się człowiek głupi, naiwny flet jeden zatrzyma przy czymś, co ma czelność nazy

Kto cię z wody wyciągnie za dupę, temu będziesz pilnował chałupę

Eeeej, co ta Wyborcza zrobiła z moim ulubionym Dużym Formatem?? Hę? Zamiast sześciu reportaży, co tydzień dostaję trzy, a reszta to jakieś wydumane czyjeś opinie na temat filmów, muzyki i inszych objawów powinowacenia się z kulturą wysoką. Czego nienawidzę szczerze, bo jeśli jakiemuś Józkowi si

Że ja niby zgorzkniała jestem?

Tak zostało mi rzeknięte. Hmmmm. Się muszę zastanowić, co ja na takie dictum. Bo na razie nie mam nic w tym temacie do powiedzenia, ale chciałam o tym powiedzieć. Zawsze mi się wydawało, że jestem raczej wiecznie podkurwiona, przeładowana cynizmem i ironią. Bo czy zgorzknieniem jest na p

Surové riffovačky, ultra rýchle a presné klepačky

No tak się zapowiada Szczecin w tym roku. A konkretnie czerwiec, a konkretnie jeden z nowych festiwali, który się tam wykluwa. Sikorki gaworzyły mi za oknem, że ma przybyć sam Chris Cornell oraz Faith No More 8211 to wiem od gołębia, który zamachnął się kuprem, żeby obsrać mi okno żeby cię ta

Gdyby niektórzy wiedzieli, pod jakim hasłem są wpisani w moją książkę telefoniczną, nigdy by nie dzwonili

  No kurwa, odkąd mieszkam na stałe we własnym domu 8211 od jakichś dwóch tygodni 8211 jeszcze nie zdarzyło mi się wstać jak należy o 6. Negocjuję z tym jebanym budzikiem i wygrywam JA, zwlekając się 8211 z kurwą na ustach 8211 z przynajmniej półgodzinną obsuwą. Nie przeszkadza mi to o

O szmatach rzecz będzie

  Wiecież kurwa co? Rozgryzłam zagadkie wszechświata i już znam odpowiedź na pytanie o pizdowatość naszej ojczyzny! Ten kraj - mamy taką powódź, jaką mamy, taką reprezentację piły kopanej, jaką mamy i jakiej powinniśmy się wstydzić noż piękny wpierdol nam spuścili bracia Hiszpanie, u mnie na osie

To pijemy, czy przyglądamy się na siebie?

  Pochorowała się Che i zaniemogła rzygając kilka dni. Stryjek skonstatował to krótko: CIĄŻA? Tak kurwa, żołądkowa, gorzka. Jeszcze mi klonów mojej osoby brakuje, równie pojebanych jak ja sama. Siebie nie ogarniam, a co dopiero potomka, czy -mków. Noł fenks. Dla bezpieczeństwa wykastrowałabym się w

Baby! Jeśli szukacie męża...

... to WP.pl ma dla Was aż 20 kretyńskich porad, jak złowić we własne debilne sidła jełopa takiego, że aż doopę urywa. Czyli prezentuję iks sposobów na złapanie męża. Za przemądrym wp.pl oczywiście: Najciekawsze z nich zalecają: 1 Słuchaj uważnie co on mówi i bądź tak pewna siebie jakbyś była królo

Statek spokojnie przepłynął całe morze...

... po czym zatonął u wejścia do portu : Tak możnaby określić mój przyjazd dziś do robo w butach SPD. Podczas całej 20-kilometrowej trasy do pracy, schodziłam ze trzy razy z roweru i za każdym razem wypinałam się z pedałów na czas. A pod firmą co? Zintegrowana z rowerem, bez szans na ucieczkę z ped

Szukam soundtracku do ,,Plebanii

Nie dość, że święta święta i po świętach, to jeszcze jest już połowa stycznia wishful thinking! i za późno na postanowienia noworoczne. Gdyby nie było za późno, to bym sobie życzyła różne rzeczy. Na przykład kuźwa równej dystrybucji dóbr na świecie. Czemu dzwoni do mnie znajomy, który się wybrał d

Wszystko było takie, jakie być powinno, z tym tylko zastrzeżeniem, że nic nie było jak należy

Ni uja tego nie kumam. Co gazeta, co recenzja, to ,,Vicky, Cristina, Barcelona 8217 8217 opiane zachwytem, że porzygać się można. Z jakiej paki, ja się pytam, z jakiej? Z całej obsady, powiadam, najlepiej zagrały Barcelona i Oviedo, bo ani Scarlett była wyjątkowo obła i mam wrażenie, że t

Bawię się z bobrem, co zna 100 bitów

Odkryłam fajny komiks w sieci. Fajny, znaczy się zupełnie pojebany, ale podoba mi się po kozaku, bo mam równie chore myśli. Jeśli ktoś przeczytał 8222 komiks 8221 i wyobraził sobie chuj wie, jak profesjonalną kreskę, będzie musiał tę kreskę wciągnąć, żeby zobaczyć tę fajną kreskę, bo komiks jes

Draże chińskie

Pipole. W robocie. Korona im kurwa z głowy spadnie, jak 8222 cześć 8221 wypierdzą otworem gębowym. U mnie na piętrze sporo takich kurwa króli i królewn królewien?? . Wyżej srają niż de mają, aj lajk bardzo taki sort. Widzi cię pińcetosiemnaście razy na dzień, zna z mordy, ale przychodząc rano

Czasem dopadnie mnie smutek, czasem zaswędzi sutek

Qui penis aqua turbens?? Pytam, bo nie rosumię. Jakie dziecko mię rano próbowało wyrwać, to klękajcie narody. Miałam wrażenie, że dopiero za 14 lat może zstąpią mu jądra, a za niecałe trzydzieści koleś zacznie mutować. Włosy na klacie to już bliżej nieoreślona galaktyczna przyszłość 8211 nie mus

Dobry humor nie załatwi moich problemów, ale wkurzy tylu ludzi, że warto go mieć jak najdłużej

Jedzie do mua przyczepka Extrawheela! Na na na na! Sialalalalalala! Oczywiście aspekt płacenia za nią i drenowania konta litościwie pominę, entuzjastycznie zaś się cieszę samym nabytkiem i W OGÓLE nie zwracam uwagi na to, że kosztował mnie on był 9 stów:D. Powolutku i mozolnie kompletuję sprzęt wyp

Zakładam srebrną bransoletkę mocy

Chuj nie pogoda panowała w miłościwie nam dłużący się długi weekend, prawda? Nie pośmigałam więc jakoś szczególnie nawilżająco na rowerze, za to opiłam się piwa jak w Oktoberfest. No i zapoznałam wczoraj jednego dziwnego człowieka. Dziwnego, bo nie spierdalał przede mną jak wszyscy inni faceci, któ

Ciemność widzę!

Miniony weekend zaliczam do maksymalnie udanych - pomimo ostrego spięcia z kumplem oraz pomimo tego, że w zasadzie nie wsiadłam na rower. Zrobienie sobie wycieczki z Bródna do Centrum i z powrotem jest dla mnie żadnym wyczynem i nie uważam, żeby można było być z tego dumnym. Bywały niedziele, kiedy

Jeszcze mnie nie chroni ustawa o zabytkach i dziedzictwie narodowym

  Aaaaaaaaa, pattex super fix kupię w ilości wystarczającej do przyklajstrowania na forever licznika rowerowego. Może dzięki temu szóstego już w karierze już nie zgubię, a który właśniem dostała. Swoją drogą Sigmy miały kiedyś jakieś solidniejsze te podstawki, trzeba było dobrze zapadkę wcisnąć, ż

Hiszpańskie wojaże - etap dziesiąty - Che w Almerii, cz. I

  Puenta tego odcinka będzie taka oprócz tego, że nietypowa, bo na początku tego wątku , że Almeria to jedno z najbardziej sympatycznych miast Hiszpanii. Ludzie przesuper, zagajają, WIEDZĄ, GDZIE JEST POLSKA, kciukują... CZAD. Jest też fajnym miastem dlatego, że mają pomnik, który przypomina mi c

Ślepy Eskimos strzeli nam bramkę głową z przewrotki z 242 m

Relacja espaniolska, część piąta, w której zawrą się moje przygody tirowe, się pisze, ja nie mogę!, jak mozolnie:D. Niestety, no wszystko zależy od mojego natchnienia, które pod wpływem braku wystarczającej ilości dobrego alkoholu, spieprza ode mnie do innych 8230 Lata Se jak ten latawiec i ryje z

Podwójne krycie Weroniki

  Normalnie kurwa jak w Bollywood, tyle że u nas jeszcze śnieg. Tam chyba nikt nie wyjebał orła potykając się o koncepcję śniegu i powie mi ktoś, że nie mają przez to lepiej? I niech mi ktoś jeszcze palnie do tego, że jesteśmy wyżej sytuowani cywilizacyjnie. Normalnie nie ogarniam tej kuwety. Ran

On emanuje, promieniuje uczuciem taniości i to się udziela klientce

Halo. Trochę sobie wypraszam wyszukiwanie w guglach 8222 moje imię i nazwisko to kurwa 8221 , znaczy, że niby ja to kurwa. No ociupeńkę poczułam się urażona. Ja rozumiem, że CheEvara może kojarzyć się z chujem. Wiadomo: testosteron, samcze popędy i zachowania, agresja. Ale kurwa? Jest to

Macie już te najnowsze ksantenowe restruktrono-destabilizujące emitery zenonowe?

    Prawda jest taka, że nie mam za wiele do powiedzenia, ale bardzo chciałam to ogłosić. Jeśli nie piszę na bloxie, na pewno bazgrzę o tu: cheevara.bikestats.pl i na sto procencików o wiele bardziej regularnie niż tu.   W niedzielę TRZASŁ mnie samochód, Centek jutro jedzie na rowerowy OIOM

Jeśli rozmawiasz z Bogiem, jesteś religijny. Kiedy Bóg przemawia do ciebie, jesteś chory psychicznie

Dostałam dziś coś takiego dzięki J.! : i mam nadzieję, że to się stało już na forewer. Inaczej zażądam odcięcia pokarmu wszystkim synoptykom. To taki gatunek, wiecie. Założę się, że oni też odpowiadają za budowę autostrad, organizację Euro i polską kinematografię. Obiecują cuda na patyku, a za

A jeża - jak wiemy - przelecieć się nie da :

Dobra, mam już dość. Jebane ulungi w komunikacji miejskiej I glonojady. Czyli osobniki z przyssawkami, którzy zawsze znajdą akurat mnie i się przylepią. A jak je człowiek kopnie w kostkę, to z odlepiają się z takim glonojadzim cmmmmmokkk!, po czym znowu przywierają. O wbijanych pod pachę łokciach

Oddałam krew i mnie nosi

Obawiam się, że dziś jest ten dzień. Wysprzątania mojej jamy chama, bo tak zawsze mam po donacji. Za-wsze. Z jednej strony to okej, bo w weekend nie będę musiała tego robić, tym bardziej. No chyba, że będzie ciągle pogoda do porzygania jak dziś. Chyba to jest tak, że im bardziej mnie wkurza to BIA

A może by tak wydać obiad dla masonów scjentologów?

O Jezusicku, jakie mam zakwasy. Oświętatrójconaniebiesiech. Nie wiem, no nie omijam treningów, nie odpierdalam ich, żeby tylko odpierdolić, ale czasem tak mnie sieknie po mięśniach, że ja cię sunę, robal. I że tak sobie pozwolę po hiszpański: EGZEKLI boli mnie sześciopak i chyba uznam to za znak, pr

Palenie na stosach 8211 wpływ na globalne ocieplenie klimatu

Najman chce rewanżu z Pudzianem. No ja jebię:D Ciekawe, co ze sobą przytarga? Kowadło jak w kreskówkach? Kij bejsbolowy? Piórko do łaskotania pod paszką? Dla mnie ta ich 44-sekundowa fight o -żenada to była zwykła napierdalanka kiboli, ewentualnie karków spod jednej z żulerni na Polach Mokotowskich

Najcięższy dzień tygodnia? RANO!!

Mam dziś niezły rozrzut muzyczny, powiem Wam, Robaczki. Od reggae przeskakuję do grunge u i tak tam i z powrotem. Tym bardziej, że jakoś całkiem łatwo się przerzucić z jednej stacji na mieściemuzyki na drugą. A że jestem w ogniu dedlajnu, to raz mnie coś ktoś wkurwia, a za chwilę zepchnę coś w miarę

Czy strusie mają uczucia?

  Trzecią część relacji o podjeździe na Pico wrzucę potem, tak tylko se teraz zagaję, że żyję i jest git. To znaczy napieprzam dziennie po przynajmniej 80 km, katuję podjazdy dziś 5 Agrykolek i 5 Oboźnych, myślałam, że mi uda eksplodują: i mocno przemyśliwam ewentualność wybrania się w rodzinne

Broń jest jak dziewczyna. Trzeba uważać, żeby nie zaszła

  No i o. Się wróciło, się z rana, w drodze do pracy zrobiło 64 km na wytęsknionym rowerze, się od razu lepiej czuje. Może się nie obżarłam jakoś nadzwyczajnie i więcej niż nakazuje tradycja, ale zaprawdę powiadam wszystkim, wolę mój codzienny rygor i pilnowanie się. Na widok browaru nie obślinię

Znalezione blogi:

CheEvara na rowerze (che_evara)
Bo bez roweru nic nie ma sensu

Miejsca:

Warszawa (18)
Poro (11)
Granada (11)
Barcelona (9)
Almeria (7)
Waru (6)
Kamienica (5)
Alicante (5)
Łyse (4)
Szczecin (4)

Firmy:

DIALOG (9)
SAP (8)
Sierra (7)
RUCH (7)
tvn24 (2)
SKOK (2)
MIT (2)
Allegro (2)
Żurawie (1)
Wawel (1)