Wszystko o:

bzykanie

bzykaniu stop

Naczelny qń polski, czyli niejaki wesoły romek wypowiada wojnę przeciwko bzykaniu się uczennic szkół polskich. Znając jego zmoheryzowany do kłaka ostatniego umysł, a właściwie jego ostatnie resztki, wprowadzi do szkół nowy przedmiot, mający na celu duchowe zdrutowanie młodych pizdeczek, coby w tak

przepiękność bzykania

. Oboje od razu wiedzieliśmy, że w swoich życiach przepieprzyliśmy zbyt wiele cennego i przepięknego czasu, aby trzymać się konwenansów, trzymając się za rączki. Intuicyjnie wiedzieliśmy czując, że jak bzykanie będzie przepiękne, to możemy razem iść przez życie dalsze. Bzykanie było urocze i ze wzajemnym

Bzykanie szeptem

owego bzykania wydawało dźwięki, które nie dawały spokoju sąsiadom. Zawiadomili oni stosowne władze. Szkodę w postaci zakłócania ciszy nocnej wyceniono na kwotę 100 euro. Parka nie miała rzecz jasna najmniejszej ochoty uiszczać tej grzywny i sprawa trafiła na wokandę! To nie żart. Sąd musiał zająć się

Bzykanie w nocy.

. No i kurcze co zrobić ??? Po północy zaczął się układać do snu. Wszystko było już na dobrej drodze... Wtedy usłyszałem jakieś dziwne bzykanie, trzaskanie lub cos podobnego - sam nie jestem w stanie określić tych dźwięków. Pomyślałem, że to hałasuje moje lenistwo, ponieważ przed tym jak położyłem się

SZYBKI NUMEREK czyli KTO ILE BZYKA?

alpejskiego świerszcza, który bzyka, jak na świerszcza przystało - 18 sekund. Z tym, że ów świerszcz tym różni się od faceta, że po tych 18 sekundach zmienia partnerkę i bzyka dalej, a facet odwraca się dupą i chrapiąc zasypia. Mankamentem jest, że świerszcz nie daje buzi po, zresztą faceci też nie zawsze

po trosze o bzykaniu

imigracji, czyli mojego pokolenia.  Co znalazłam kilka nieudolnie opisanych scen erotycznych: :   8222 wystrzelił w nią nabój ze spermy 8221 8222 wciąż czuł w ustach smak jej miesięcznej krwi 8221 L! 8222 ale nie sięgnął po nią tej nocy 8221 A sformułowanie bzykać, pobzykać, bzykanie

O bzykaniu pijanych lasek, czyli nie bądź męską szmatą

, ale moge przedstawic Wam mój pogląd na tą kwestię. Sprowadza się on w skrócie mówiac do jednego zdania: quot Nie bzykam pijanych lasek quot . Wiecie, inna jest sytuacja, kiedy dziewczyna wypije jednego czy dwa drinki, dla smaku lub lepszej zabawy, a zupelnie inna, kiedy zaczyna tracic nad sobą

Wesołego bzykania!

Jako że jestem zodiakalnym skorpionem temat seksu jest mi baaaardzo bliski. Nie mogę więc przejść obojętnie obok tak niezwykłej lektury jaką jest książka Bzyk. Pasjonujące zespolenie nauki i seksu Mary Roach. Polacam ją wszytkim tym, którzy w przerwach w bzykaniu lubią się trochę pośmiać. Ta

bzykanie

on: ty ostatnio jesteś ciągle czymś wykończona ja: no tak on: albo nałykasz się relanium, bo się kredytem denerwujesz bez sensu ja: wcale nie bez sensu on: albo opijesz się wina na odstresowanie i zasypiasz jak kłoda ja: fakt on: tak nie może być. rozkazująco wpisz w grafik bzykanie

CAŁONOCNE BZYKANIE czyli JAK TO BYŁO NAPRAWDĘ

  Dzisiaj w nocy sobie pobzykałem. Bzykanie jak bzykanie przyjemne jest. Nie mówię, że nie, ale dzisiaj tak bzykałem, że aż zakwasów dostałem na plecach. Dlaczego na plecach? A gdzie miałem dostać? Na czole? Przecież to normalne, że od długiego bzykania dostaje się zakwasów na plecach. Jak bzykałem

Albo jest przyjaźń, albo jest bzykanie

zastanowić i wybrać jedno. Żeby zachować względnie normalną relację, niestety 8211 albo przyjaźń, albo bzykanie. Oczywiście, można próbować pogodzić jedno z drugim. Ludzie o dużej dojrzałości emocjonalnej zapewne są w stanie osiągnąć na tym polu sukces. Jednak lepiej się na to nie nastawiać bądź

bzykanie internetu

Głupota pewnych bossów, jej skala wszerzna i wzdłużna dość często powala mnie na łopatki. Tak samo było i tym razem, gdy przeczytałem o wykryciu luki krytycznej serwerów największego provaidera, czyli w home. Samo wykrycie luki nie jest czymś szczególnym, bo to praktycznie codzienność wirtualnego św

bzykanie w rytmie dark trance

  po długim i żmudnym ślęczeniu przed monitorem, czyli po wielogodzinnej i wyczerpującej pracy dla dobra społeczeństwa, należy mi się wreszcie przerwa jak chłopu ziemia, koniu owies czy księdzu samochód. w związku z powyższym tym zagadnieniem, no i też cobyście się nie nudzili podczas mojego krótki

Bzykanie

Bzzzzzz bzzzzz bzzz i przejechał, ale już mamy naspenego i znów bzzzz bzzz bzzz i nasepne bzzzz To mkną bolidy Formuły 1. i Bzzzzzz i bzzzz... Czasami z naciskiem na łuuuu łuuu łuu I tak okrążenie za okrązeniem, wlaciwie nikt nikogo nie wyprzedza, nic się nie dzieje, kilometr za kilometrem. Bolidy m

Bzykanie

Puchatek: quot To bzykanie cos oznacza. Takie bzyczace bzykanie nie bzyka bez powodu. Jezeli slysze bzykanie, to znaczy, ze ktos bzyka, a jedyny powod bzykania, jaki ja znam, to ten, ze sie jest psczola. quot

...bzdurstwa bzdurzy , bzdurnie bzyka...

  O jak miło- pomyślałam- gdy dostałam wiadomość od poznanej na wczorajszej imprezie osoby. Chyba jednak dobrze się zaprezentowałam skoro ktoś taki jak account manager ma ochotę na dalszy kontakt ze mną:  A skoro już mowa o tych modnych quot przedimiennikach quot to coś jeszcze skrobnę, bo mam

Marek...

No cóż... trochę czasu minęło od mojego ostatniego wpisu na tym blogu... Wreszcie mam swoje własne upragnione mieszkanko... jego klimat na pewno by wam się spodobał... mmmmmmmmmmmm... parę numerów już na swoim koncie ma... tak...było gorąco... zwłaszcza ostanie 2 miesiące. Zmiana pracy... no i ten s

Rok swobodnego bzykania ...

powiedziała że mojego męża poznam za jakiś rok i że będę miała 1 dziecko M: czyli mam rok swobodnego bzykania sie z Tobą, hm, muszę się spieszyć

bzykaniu mówimy nie!

  No dobra. Możecie do mnie mówić mistrzu. Umiem już złapać komara za dowolnie wybraną nogę, skrzydełko, głowę czy też odwłok. Opcjonalnie. Wiem, wiem, w tym roku są one wyjątkowo duże, ale mimo to umiejętność dość rzadka. No i w zasadzie nasze mieszkanko nadaje się do odmalowania, bo ściany zdobią

o bzykaniu

quot To bzykanie coś oznacza. Takie bzyczące bzykanie nie bzyka bez powodu. Jeżeli słyszę bzykanie, to znaczy, że ktoś bzyka, a jedyny powód bzykania, jaki ja znam, to ten, że się jest pszczołą. quot Kubuś Puchatek

50.

Normal 0 21 MicrosoftInternetExplorer4 lt !-- * Font Definitions * font-face font-family:SimSun panose-1:2 1 6 0 3 1 1 1 1 1 mso-font-alt: 23435 20307 mso-font-charset:134 mso-generic-font-family:auto mso-font-pitch:variable mso

Kolega do bzykania... odsłona pełna... czyli o co tu właściwie chodzi :D

poznał - nie pamiętam , no i był jej kolegą do bzykania, to znaczy spotykali sie w tym celu specjalnie, raz, dwa razy w miesiącu, robili co trzeba, rano chłopak leciał po bułeczki, robił śniadanie do łóżka. Ona powiedziała, że w takim układzie bez uczucia, opierajacym się tylko na zaspokajaniu swoich

O bzykaniu itp

Dziś trochę o bzykaniu jak nigdy Erotic Boutique reklamuje się z humorem. Nigdy nie myślałam, że zapylanie wygląda właśnie tak... Coco de Mer, kolejny sklep erotyczny nie sex shop , pokazuje, że myśli faceta krążą zawsze wokół jednego jednej . Bo głodnemu, zawsze chleb na myśli

wiosna, pszczółki, bzykanie

To, że mam wrodzony talent, do wpierdalania się nagle i z impetem w relacje łagodnie mówiąc skomplikowane, jest faktem oczywistym. Dla mnie i kilku osób, którymi dzielę się długimi i szczegółowymi opowieściami na ten temat, czy tym, którym z braku czasu i okoliczności rzucam tylko ogólne hasła 821

smutek egzystencjonalny czyli, że zawsze o bzykanie chodzi

Osa z mozołem zamieszcza jotpegi z wyjazdu, bo na photoblog.pl wchodzą tylko takie nieduże . W tak zwanym międzyczasie, prowadzi na gg dyskusje o miłości, życiu i przemijaniu. Mówi, że się cieszy, ze dziewczyna Adlera postanowiła jednak go nie zostawiać, po to, żeby zobaczyć jak to jest z kimś i

bzykanie na ekranie

no normalnie jakbym byla jakim bzykiem to bym ten kwiat na ekranie wziela i bzyknela. high definition panoszy sie wszedzie tylko nie umnie w domu ze wzgledow dla mnie nie zrozumialych .tzn Moj wie dlaczego nie stac nas na hdtv podobno nie mamy pieniedzy .pieniedzy nie mamy takze na nowy samochod dla

477. bzykanie bzykacza

Nasz Mały Wałkoń, czyli substytut prezydenta, na chwilę opuścił łazienkę i chcąc nie chcąc wyrzygał się na dywan. Orzekł bowiem, iż 8222 sprofanowana quot została historyczna sala Auditorium Maximum Uniwersytetu Warszawskiego. A dlaczego została sprofanowana? Bo polityczne widowisko urządzili tam

Bzykanie bzyczenie???

Superistotna informacja z punktu widzenia mojego zdrowia psychicznego: znowu mi się śniło, że się bzykałam z P. Przy czym, tak naprawdę nie był to P., tylko ojciec moich dzieci - tak mi się wydaje, tzn. we śnie byłam o tym przekonana. Bo jeśli to był P. to pan Freud by się za głowę złapał: Namolny

Kto nie eskaluje ten nie bzyka :D

Ostatnie dwa tygodnie stały się kamieniem milowym w kształtowaniu mojego podejścia do zgłębienia umysłu kobiety. Wreszcie uwierzyłem, że płeć zwana quot piękną quot pragnie rzeczywiście seksu tak samo jak my. Jednak pragną facetów, którzy są w pewien sposób wyjątkowi. Ale po kolei. Ostatnimi czas

Kto się bzyka z kim?

W Zielonej Górze bzykają się prawie wszyscy. Marszałek bzyka sie z prezydentem. Prezydent bzyka się z radnymi. Radni bzykają się z mieszkańcami, a ci z braku laku bzykają się sami ze sobą. No chyba, że pojadą na wycieczkę... My się jednak z wami bzykać nie będziemy!

bzykanie part II

BZYK Bzyczy bzyg znad Bzury zbzikowane bzdury, bzyczy bzdury, bzdurstwa bzdurzy i nad Bzurą w bzach bajdurzy, bzyczy bzdury, bzdurnie bzyka, bo zbzikował i ma bzika!

bzykanie... cel nadrzędny? a love???

Słowo wstępu: już ponad dwa lata jestem z dziewczyną narzeczoną! i to jest mój rekord jeśli chodzi o długość związku. W zeszłym tygodniu spotkałem moją byłą. Wstrząsneło mną to, bo była bardzo mnie kiedyś raniła i jestem od niej cały czas uzależniony pewnie psycholog znajdzie na ten schemat st

Znajomość z pracy

A więc wczoraj przeżyłam krótki, lecz zarazem baardzo podniecający i ostry seks. Ja i Marcin poszliśmy po pracy na chwilę do jego domu po pewne dokumenty. Bardzo się cieszyłam, bo zawsze mi się podobał, a teraz mogliśmy się przejść razem po pracy i na dodatek mogłam zobaczyć jak ma w domu, bo jest

Witajcie, kochani.......

Cieszę się. Teraz naprawdę mnie zadowoliliście! Mogę już pisać na gg i blogu... Dziękuję za wszystkie maile, które piszecie, oraz przeogromną liczbę rozmów na gadu-gadu, które zaczynacie... jest mi bardzo miło. A najbardziej lubię moim największych fanów, którzy piszą do mnie chyba non stop. Dziękuj

Nocna notatka o bzykaniu zaległa

Muszę polubić seks. Bo w seksie nie ma nic złego i to muszę sobie uświadomić. Tzn ja to wiem. Tylko moje sumienie też musi to zaakceptować.Że seks to taka sama czynność jedzenie czy chodzenie. I nie ma co wydziwiać i przypisywać mu jakieś wyższe wartości albo cechy. Seks to seks. Może być przyjemny.

Kotki bzykane przez pszczółki

Kontynuując temat wiosennego bzykania - kotki wierzbowe rozkwitają, aż tu nagle... pszczółki!

4.

  quot Po prostu w coś brnę, dokądś gnami nie rozpoznaję po drodze znaków ostrzegawczych. Tak bardzo pragnę, że nie rozpoznaję! Ktoś mi mówi: quot Nie chcę, nie dbam, żartuję quot , a ja po prostu nie słucham, nie słyszę. Albo słyszę: quot Kocha, lubi, szanuje quot . Potem pojawiam się w punkcie

BZYKANIE

ona: bzyknąłbyś mnie a nie tak siedzisz przy komputerze i siedzisz i siedzisz... on głośno, nie odwracając się sprzed monitora : BZZZZZZZ!

Lato bez bzykania

Zabawa była przednia. Nie ma to jak plenerowe biesiady. Hektolitry alkoholu i tony grillowanego ścierwa. Zaraz po pobudce spacer po ogrodzie, a tam - w oczku wodnym - zamiast złotych rybek pływają idealnie schłodzone puszki z piwem. Coś pięknego. I nie było ani jednego komara, czy muchy. Ale szczęśl

Polskie Porno a href http: www.bzykanie.com.pl

Polskie Porno Pornografia ma na celu oderwanie widza od codziennej rutyny. Porno daje odbiorcy do myślenia, widz preferuje się utożsamiać z bohaterem, pragnie wprowadzić w życie to co zaobserwował w filmie. Są jeszcze obrazki o tematyce porno . Obrazki te posiadają na celu pobudzenie wyobraźni mężc

60.

napiszę tobie. bo mam pragnienie napisania czegoś, wypisania swoich uczuć i pragnień. a nie wstawię tego na fb, bo to zbyt osobiste, zbyt ... intymne może.  na bloga ... może na bloga... ale skoro już tutaj... zakochałam się w złudzeniu. tak bardzo intensywnie i długo myślałam o tym, jak wspaniale

.:AAAACH:.

Bardzo mnie cieszy to,że chętnie tu wchodzicie i prosicie o kontakt, ale z powodu braku wolnego czasu, który jest taaaaaak cenny- nie zawsze mogę zaspokajać wasze pragnienia. Ale próbujcie, próbujcie, to może się wam uda... Ostatnio ciężko pracuję, bo pragnę sobie kupić własne mieszkanie i codzień

...:::....

Cześć! Wczoraj byłam u Radka. Nigdy nie zapomnę jego imienia. Miał zajebistego chuja. Mógłby startować w konkursie na najbardziej zadbanego, grubego, długiego chuja. Ludzie! On sobie go codziennie goli, żeby nie było na nim żadnego włosa, smaruje specjalnymi kremami nawilżającymi. Efekt? Wchodzi ła

Kolega do bzykania... z serii a może...

No właśnie, a może to czas najwyższy rozejrzeć się za jakimś kolegą do bzykania, co??? Tylko gdzie tu szukać? He, może na wyjeździe uda się coś upolować, he he he...

Bez bzykania przez 40 dni

To o koleżce, który ma problemy z kobietami i postanawia pościć przez 40 dni i nocy dzięki czemu jego problemy się rozwiązują. Refleksja 1: jakie to głupoty człowiek ogląda w erze p2p. Refleksja 2: w amerykańskich filmach masowo pojawiają się cycki. Przegapiłem moment, w którym to się zaczęło. R

Bzykanie małżeńskie

  Mówi mąż do żony:   - Kochanie, a może pobzykalibyśmy się dzisiaj ? Żona odwraca głowę na poduszce i odpowiada: - Bzzz, bzzz..      

Kultura do bzykania

Wielu ma idealne ich zdaniem wymagania, aby kultura była zawsze dziewicą, którą można bzyknąć od czasu do czasu, gdy trafi się okazja, lub w zaplanowane święto. - Sądzą, że kultura jest głupiutka, i cieszy się z tego, że ktoś ją chce, taką niewinną i bezbronną, bzykać!

11.

Przestałam płakać. Jak zwykle łzy i totalna bezsilność zamieniły się w moją energię napędową. I jak zwykle chcę udowodnić mu, że popełnił błąd raniąc moje uczucia. Bo to wspaniałe uczucie, kiedy wiesz, że ktoś kto cię zranił żałuje później tego i chciałby to naprawić, ale ty już nie chcesz. Już dawn

36.

Znalazłam kapselek z sokówm Tymbark, który miał pod spodem napis: quot Kochaj. Po prostu. quot Niby takie proste, a tak trudne. Chciałabym kochać. Kochać tak mocno, aż do bólu, aż do łez. Ale chciałabym kochać z wzajemnością. Wiadomo są różne typy miłości.  Kocham rodziców. Pomimo tego, że są międ

zadowolenie

HEEEEEEEJ! Bardzo się cieszę z maili, które dostaję od Was codziennie! Bardzo mnie to podnieca, aż mnie cipa boli!!!!! Później napiszę coś o moim wspaniałym seksie, który przeżyłam wczoraj w nocy... na prawdę było cudownie... cieszę się z tego, że odwiedzacie bloga, bardzo podniecają mnie komentarze

Świat staje na głowie...

Wczoraj wróciłam z wycieczki klasowej we Wdzydzach. Było całkiem nieźle : Ale jeżdżenie na wycieczkę podaczas choroby nie jest dobrym rozwiązaniem. Teraz jest jeszcze gorzej. Jest tak źle, że zwolniłam się dzisiaj ze szkoły po drugiej lekcji, bo myślałam, że się zaraz uduszę od tego kaszlu.

26.

Pewna prawdziwa sytuacja bardzo mnie przygnębiła. Niestety, nieszczęścia dotykają także tych pięknych i bogatych. A Ona się tak ślicznie uśmiecha. I z tym uśmiechem tak jej do twarzy. A ciągle smutek i łzy ją otaczają. Na prawdę współczuję Jej z całego serca. I dlaczego czyjaś śmierć uświadamia nam,

32.

Tak wiele rzeczy się zmieniło w ciągu tak krótkiego czasu. Ja tak bardzo się zmieniłam, że czasami patrząc w lustro zastanawiam się, gdzie jest ta dawna dziewczyna, która ganiała za marzeniami? Teraz widzę tylko jej zmęczoną, niewyspaną, pseudoprzećpaną i niehigienicznie prowadzoną twarz, w środku t

15.

Zdrowo chora po świętach. Koniec roku, czyli pora na jakieś podsumowanie. Ale co tu podsumowywać, skoro ten rok był taki sam jak poprzedni i ten dwa lata temu. Prawie nic się nie zmienia. Grono znajomych zmienia swoje twarze, ale tak bywało zawsze. Jedni przychodzili, inni odchodzili. Takie przyjaci

3.

Wieczór zapowiadał się leniwie. Z przyjacielem Ptopoem na kolanach. Z przyjaciółką WhiteChoco u boku. Brakowało kubasa kawy, ale o tej porze to zbrodnia. Miało być miło A właśnie łzy stoją mi w oczach. Uzależniłam się od Niego. Jak to się mogło stać? Przecież nic nas nie łączyło. Tylko rozmawialiśmy

58.

Jest 14, a ja nadal w łóżku. Schowana pod ciepłą kołdrą, z wymysłem techniki w postaci laptopa na kolanach, gdzieś z boku kubek z herbatą. Ranyy, jak mi dobrze: Przedłużam sobie weekend i nie jadę zaraz do Tam. Posiedzę, pomyślę. Wymelduję się Stąd, przeniosę się Tam i zostanę Tamtejszą. Choć w głę

39.

4 miesiące temu dotknęłam nieba... I nadal marzę, żeby tam powrócić. Jakiś czas temu powróciłam tam na kilka godzin. Chciałam zatrzymać czas. Zastopować tą chwilę, która trwała. quot Trwaj chwilo jesteś piękna quot Niestety, proste życzenia nie działają. Trudne modlitwy także nie. Pozostaje mi żyć

53.

Wróciłam, ale czy do siebie?? Góry... pokochałam je miłością wielką. Działo się tam ze mną coś niezwykłego. Uśmiech z buzi mi nie schodził pomijam dzień wkurzenia maksymalnego, ale to było trochę niezależne . Wszystkimi zmysłami starałam się cieszyć z tego, co dookoła. Nawet ten pot lejący się stru

HEJ!

Dlaczego nikt nie komentuje moich notek? Czy mam skasować bloga? Bo już niedługo nic nie będzie mnie podniecać : Zawiodłam się na Was, moi kochani. Postarajcie się na przyszłość, bo inaczej to będzie koniec :

Ach

Bardzo się cieszę, że  chcecie się ze mną kontaktować... ale proszę Was- nie zostawiajcie numerów gg w mailach i komentarzach. Jeśli chcecie pogadać, to sami się do mnie odezwijcie! Wielki namiętny buziak dla Was..

Czat

No i jest czat dla wszystkich miłośników seksu i spragnionych namiętności przez Internet. Mam nadzieję, że będziecie na czacie często i że Wam się spodoba. Niedługo znów nowa notka... AAAAAAAACH!!!!!!!!!

Andrzej

dzisiaj ruchałam się z jakimś Andrzejem. Miał taki trysk,że prawie się zadławiłam... ale nie byl taki zly. Niedoswiadczony, bo mial 19 lat. Ech, kiedy to bylo. Mimo to czuje sie młoda duchem i oczywiście ciałem. Pozdrawiam wszystkie wasze małe i duże

W moich gaciach...

Własnie grzebie sobie w majtach... och jak tam ciepło. Trochę mnie boli. Ale to z tęsknoty. Muszę się ogolić, bo nie robiłam tego od 4 dni. Och! Mam chyba orgazm sama ze sobą. Ten ból jest cudnowny. Pozdrawiam tego, co wymyślił seks. AAACH! OOOOOOOOCH!!

Bzykasz się, czy...

trzeba z tobą chodzić? Okazało się, że ze mną jednak trzeba. I kicha, Leszek przestał się odzywać.   Kolejne rozczarowanie?

Ach...

Dziękuję wszystkim, którzy piszą do mnie na gadu-gadu. Jesteście wspaniali. Pozdrawiam. I wieeelki całus dla wszystkich. Pamiętajcie o mnie ...

JoLa

Cześć. AAAACCHH! Jestem Jola i będę się z Wami ruchać bo kocham to robić przez internet i opowiadać wam o moich seksualnych przeżyciach. Zapraszam!

28.

Bo to wszystko jest takie popierdolone. Wszystkie te imprezy, kiedy on jest pijany i nigdy nie pamięta. Kiedy ja piję, żeby nie pamiętać. O kim i o czym tak bardzo chcemy zapomnieć? Wymazać ze swojej pamięci na zawsze, tak bardzo skutecznie, żeby tylko mała biała plamka została. Ale nie wychodzi. Bo

21.

Marzę o tym, żeby moja marna tułaczka już się skończyła. Mieć w końcu swój, własny prywatny kąt. Ustawiony i pomalowany tak jak ja chcę, a nie tak jak ktoś mi z góry narzucił. Z balkonem, żeby pranie pachniało powietrzem i kwiatami, a nie piwnicą. Z jasną kuchnią, gdzie okruchy z bułek będą leżeć na

19.

Taka szybka notka na powitanie nowego dnia miała mi się stworzyć, ale jakoś topornie idzie. Pewnie dlatego, że od 6 godzin siedzę i czytam geriatrie. Rewelacyjny przedmiot -_- Trochę tęsknie za spokojem. Niby spokój i cisza to nie moje środowisko bytowania, ale czasami muszę mieć jakąś odskocznię. P

18.

Tak absolutnie pusto się zrobiło. Na szczęście tylko na kilka godzin. Małgorzatka wróci do zamknięcia klasztornych wrót. Guma wróci jutro. I wszystko wróci do wiewiórkowatej normy. Ale w pewnym sensie i tak jest i będzie pusto. Bo miejsce w sercu puste. Wiem, że nie mam prawa narzekać. Jest dobrze.

35.

W życiu jak w prognozie pogody - czasem słońce, czasem deszcz. W chwili obecnej jestem chyba na etapie monsunowym, ale już tak się do tego przyzwyczaiłam, że spaceruję bez parasolki. Szkoła - sesja zakończona, plan na nowy semestr skutecznie przeszkadza mi w planowaniu dłuższej kariery w pracy. Prac

12.

Dzisiejszy poranek, po śnie, tak bardzo rzeczywistym. Niesamowicie boli. quot Bywają noce tak pełne udręk, że nazajutrz należałoby zmienić nazwisko, bo nie jest się już tym samym, co pierwej. quot Może jutro, może za tydzień: quot Niech pociechą dla nas będzie to, iż żaden ból na świecie nie trwa

16.

Na Nowy Rok 2009 życzę samej sobie: ~ wielu godzin uśmiechów i śmiania się do posikania lub popłakania ~~ zdrowia, żebym na przyszłorocznej imprezie mogła zostać gwiazdą ~ zrównoważenia psychicznego i spokoju w życiowo trudnych sytuacjach ~~ miłości, choć zaczynam w to głęboko wątpić ~ dobrej aury m

25.

Zainspirowałam się quot Bluszczem quot ze stycznia i stwierdziłam, że napiszę coś ładnego o miłości i motylkach w brzuchu... Aczkolwiek...to już mi się odechciało pisać, na temat miłości, po tym, jak zobaczyłam swoją konkurentkę. Gdzie ja, mała siksa w czerwonych włosach. A ona, dorosła kobieta b

10.

Pocopocopocopocopoco? No kurważesz, po co mi dał tę nadzieję? Te pieprzone miłe słówka, jeszcze nikogo nie zabiły. Ale ile dusz poraniły? Już nie wiem czego chce. Tak bardzo czuje się zagubiona, zbłądzona w wielkim lesie. Tylko mocny makijaż i to, że za chwilę idę do pracy powstrzymuje mnie przed po

1.

http: www.giantmicrobes.pl katalog plciowe syfilis Obiecuję będę trzymać go na uwięzi. Tymczasem nadal pracuję. I tylko myśl o olympusie utrzymuje mnie na krzesełku średnio wygodnym i nie pozwala rzucić się na bezczelną klientkę. Byle do 10. Uświadomiłam sobie błąd. Duży błąd. Ale jest już za póź

47

Choć tak bardzo chciałabym cię nienawidzić, to ty każdej nocy tulisz mnie do snu. I ta nadzieja, która mi dałeś trzyma mnie w całości. Chyba jeszcze nigdy nie czekałam tak bardzo na rozpoczęcie nowego tygodnia. Coraz rzadziej płaczę. Zaczynam się uśmiechać. Ale nadal zapatruje się w przestrzeń. Nada

40.

Kazano mi rzucić palenie. Więc rzucam. Stanowczo i ordynarnie. Z dnia na dzień przecięłam istniejącą więź między mną a paczką. Już nie mogę robić z siebie kobiety fatalnej machającej papierosem komuś przed nosem i od czasu do czasu zaciągającej się. Albo zamyślonej przy porannej kawie lekko i zgrabn

52.

Uwielbiam takie dni, jak dzisiaj. Najpierw lumpeksowe szaleństwo. Oh, czego to ja nie kupiłam...będę te ciuchy tulić i pieścić i kochać jak malutkie dzieci. Później przepyszne śniadanie. Jednak umiem zrobić coś z niczego. I to bez zbytecznego trudu. A teraz leże, herbatka i brownie, stos książek i g

57.

Siła autosugestii jest niepoznana. Czekałam i myślałam, że w końcu przyjedzie. Musi. Przecież czekam na niego. Przyjechał... z jednej strony wcale mnie nie zaskakując, a z drugiej przyprawiając prawie o zawał, bo ... jednak trochę się nie spodziewałam, że pojawi się wtedy, kiedy to wymyślę : Iii do

56.

Im więcej mam propozycji quot nie do odrzucenia quot , tym bardziej chciałabym zatopić się w ramionach tego, z którym rozmawiałam o paczkach. Jestem fanka quot Seksu w wielkim mieście quot , ale nie jestem jego uczestniczka. Wiec wszelkie propozycje od panów, z grupy miastowych podrywaczy, tylko m

33.

Płakać mi się chcę. Jak zawsze zaplątałam się w kłębku wełny i nie wiem, jak się wyplatać. Jak taki głupi kociak. Zaczynam wątpić sama w siebie. Wiedziałam, że jestem uczuciowym tchórzem, ale nie spodziewałam się, że aż takim. Potrzebuje ciszy i spokoju, żeby odpocząć i ułożyć sobie wszystko w głowi

41.

Zauroczyć się w wykładowcy. To jest dopiero dowcip ze strony mojego rozumku. Bo po sercu to już się wszystkiego spodziewam. Ale rozumek mnie zaskoczył. Brnę dalej w farsę szkoła-praca, praca-szkoła i żyje wielką nadzieją, że przetrwam, napiszę i obronię. Tak szybko jak się da, żeby postanowić. A skr

13.

Właśnie odkryłam, że nie posiadam już w domowej apteczce żadnych leków uspokajających. Ostatni raz z tego co pamiętam używałam ich w gimnazjum po pewnej lekcji matematyki. Nasenne pokazały się tylko jednej nocy po pobiciu. Chciałam zjeść sobie trochę czegoś uspokajającego albo chociaż napić się neos

bzykanie

Czegoś mi brakuje. Zastanawiam się czego. I doszłam do wniosku, że chyba tego szaleństwa, które wielokrotnie doprowadziło do wielkiej przygody. Dziwne podróże. Nieznane znajomości. Pogoda taka, że serce się rwie na zewnątrz. Ale nie, nie. Praca czeka. Jutro, jutro. Pobędę na dworzu. Popalam roznegli

63.

Termin ważności mi się kończy. Chociaż horoskop na 2012 powiedział, że mam jeszcze rok. Uskuteczniam wegetację łóżkową oraz odwadnianie się za pomocą quot Grey s anatomy quot . Działa rewelacyjnie. Autosugestia zaś przestała działać. Mogłabym być powietrzem. Nie, powietrzem nie. Bo bez niego nie mo

55.

Wróciłam do siebie. I to w pełnym znaczeniu tych słów. Wróciłam do swojego stanu sprzed kilku miesięcy. Już nie wzrusza mnie myśl o J. Niech zgrzyta i płacze nad tym, kogo stracił. Wróciłam do siebie. Czyli do swojego miasta. A niebawem do SWOJEGO MIESZKANIA!!! Nie wiedziałam, że urządzanie mieszka

45

Szczęście, jak wiadomo to piórko, liść na wietrze. Jest... I już go nie ma... Tak, jak było... tak też przestało się do mnie odzywać. Jestem na etapie godzenia się z tym, że się na mnie i na szafę wypiął. Jest mi niesamowicie przykro i nie rozumiem tego, co się stało. Dlaczego? Czy cały czas udaw

51.

Pada. Leje. A to dobra muzyka pod leżenie i tęsknienie. Chciałabym wierzyć w to, ze od jutra wszystko zacznie się układać. Ale skoro tyle czasu już się nie układa, to dlaczego jutro miałoby zacząć???? Wszystko ochrzczone łzami... Najłatwiej wtedy kiedy jest ciemno i cicho...kiedy nikt nie widzi, nie

42

Chciałabym przestać myśleć. Niestety, z uczuciami to jest tak, że jak już przyjdzie to długo nie chce od ciebie odejść. Powraca do mnie wspomnienie tamtej nocy, porozumienia bez słów. I kilku wspólnych godzin dwa dni później, tego spojrzenia, którego się zawstydziłam. Uspokajania w momencie mojej pa

38.

Faceci. Im bardziej ich olewasz, tym bardziej oni Ciebie pragną. Zaskakujące, prawda? Odważył się na to, żeby zepsuć mój spokój. I wszystko znowu powróciło. Nie udało mi się o nim zapomnieć. Pomimo upływu czasu, nie jest mi lżej. Nie sprawdza się powiedzenie, że quot czego oczy nie widzą, tego serc

29.

Te wszystkie myśli o mnie, o nim, o nas... były głupie. Nie radze sobie. Źle mi. Czuje się taka bezsilna, bezwartościowa, niepotrzebna, niechciana, zbędna i głupia. Takie małe, wielkie zero. Czy znajdę w końcu miejsce, w którym będzie mi dobrze,a problemy staną się zupełnie nieistotne?

24.

Siedzę i rozmyślam, bo chwilowo dużo czasu mi się zrobiło. I myślę, że tak wiele miłości przegapiłam wmawiając sobie na siłę, że to przyjaźń. A przecież doskonale wiem, że przyjaźń damsko-męska nie istnieje. Od maleńkości próbuję sobie to udowodnić i od maleńkości ciągle przegrywam. Z weselszych to

31.

Sama Juta daje wyśmienity humor. Same Fusy dają rewelacyjną kawę z adwokatem. Czuły Barbarzyńca daje super klimat. Wszystko to zmieszane z jazdą samochodem po nocnej warszawie daje świetny humor na najbliższych kilka dni. A powiedzenie na raz quot Jesteśmy siostrami bliźniaczkami quot niczym w cza

17.

Starszy. Mądry. Uroczy. Mój neurologiczny idol. Niby dlaczego nie mogłabym zakochać się w mężczyźnie niewiele młodszym od mojego ojca? Może dlatego, że ma żonę i 5 dzieci :| Młodszy ma jeszcze w głowie motylki i nie można z nim porozmawiać o afazji. Choć kasyno było całkiem zacne. Szkoda, że umrą t

64.

quot Zawsze byłam twarda, panowałam nad sobą, dokładnie wiedziałam czego chcę i dokąd dążę. Zawsze... a później poznałam Ciebie. quot Prawie, prawie... widzę, że mięknę... no bo pies? i jeszcze pozwalam się mu gryźć? i te siedzenie w pokoju, po ciemku i popłakiwanie? sama siebie nie poznaje. i te

Znalezione blogi:

Jesteś zobligowany jes okiełznać oraz z energią wyruchać.
CZAR PRL (revelstein)
historia i polityka co się miesza i się bzyka
Seks i jego arkana (kularos)
Chcesz poczytać o tym jak skutecznie i bezpiecznie się bzykać? Nie tylko cybernetycznie!

Miejsca:

Naga (55)
Warszawa (27)
Adamów (21)
Janów (20)
Łyse (17)
Poro (13)
Kraków (13)
Berlin (13)
Marki (12)

Osoby:

Doda (19)
Doni (10)
Urszula (9)
Juan (9)
Madonna (7)
Marika (6)
Queen (4)

Firmy:

RUCH (44)
Zono (18)
DIALOG (15)
Google (10)
SKOK (7)
MIT (6)
BMW (6)
SAP (5)
Nike (5)
Mieszko (5)