Wszystko o:

awataria

Hej

To będzie blog o grze Awataria . Coś o Awie: Awataria to wirtualny świat dla każdego, kto marzy o chwili zapomnienia i możliwości wcielenia się w dowolną postać! Wybierz swoją postać, zadbaj o jej wygląd i ruszaj na miasto by poznawać ludzi i cieszyć się imprezową atmosferą! W następnej notce

Nie wiem jaki tytuł xD

Hej, dawno nie pisałam bo mi się nie chciało, olewałam was xD , i do tego czasu sporo się zmieniło w moim profilu na awie: 1. mam VIPA! Mam VIP. Teraz mam dostęp do wielu unikalnych rzeczy. Mogę też wchodzić do pokoju VIP. Jeśli ktoś nie jest VIPEM i nie wie jak wygląda pokój VIP, zrobiłam screen

Prezenty Noworoczne - co się z nich dostaje?

Specjalnie dla Was kupiłam 3 wszystkie prezenty noworoczne. Za chwilę zobaczycie co z nich dostałam ^^                                                         PACZKA VIP                                                  DUŻY PREZENT                                                            

Tajemniczy awatar na awataria

kiedy weszłam na awatarie w moim domu był jakis gosciu i powiedział dostajesz nagrode i dał mi 25 G !jak na niego kliknełam to nie miał ani imienia ani poziomu komfortu itp.i jeszcze napisał mi ze kiedy jutro wejde na awataria dostane nagrode oczywiście nie moge się doczekac jutra :D   ps. blog

awataria w klubie

Klub to miejsce do którego można wchodzić od 4 poziomu. Jest to miejsce dość często odwiedzane i nie powinno zabraknąć tam ciebie!

Ja na Awatarii D

To ja: Mam na imię Martyna i mam 7 lvl. :D    To moje pokoje:  To tyle na dzisiaj. Pa! P.S. Jeśli macie jakieś pytania dotyczące Awatarii, piszcie w komentarzach! D

Panfu, spaceheroes, awataria

kosmosu itd. To tak samo czat. Ale najlepszy czat jest na naszej klasie na aplikacji AWATARIA!!! Musicie na to wejść po prostu zakochacie się w tej grze. No to nic narka! Jutro napisze wam o lekturach! 

Początek

Cześć.Tak na początek chciałam powiedzieć,że jak ktoś zachęca wam ,żeby dać jemu Vipa to da nam jakąś niespodziankę...Kiedyś spotkałyśmy z koleżanką właśnie takiego awatara... Moja koleżanka udawała że daje już jemu vipa..A on sie nabrał i powiedział.: Haha ...Nabrałaś się ! I wyszedł z pokoju...

Rosyjska Awataria

My Mamy Polska i Rosyjska Awatarie na rosyjskiej awatari mozesz juz grac w ta gre gdzie  Dostajesz G ..

Wigilia Bożego Narodzenia II

Wigilia już Jutro! Ale niestety choinek jeszcze nie ma cała Awataria czeka na tegoroczne choinki.Może choinki będą Jutro.Przypominam wam o Prezentach Noworocznych które możemy otrzymać od Awatarii i możemy je także Kupić.Są tylko trzy Paczki Noworoczne tj.: Paczka VIP,Duża Paczka,Skromna Paczka

Przepraszam

Przepraszam,że nie wchodziłem.W czasie gdy nie pisałem dużo się działo.Bożena rozstała się z Jarkiem . Uff dobrze ,że do Siebie wrócili.Świętowałem Halloween,dodałem filmik,mam nową dziewczynę,kupiłem Jacuzzi itd. Filmik : youtube : Piotrrek obok mnie Awataria Wpisz Piotrek przez 2 r

CD historii o Szaszusankiji

-No tak, a czy ty chcesz... Ymm... Moją przyjaciółką? Jak się nazywasz? Ja jestem Patricko. -Jak to chcesz być moim przyjacielem?! Czy to podstęp? Oni cię namówili? Patricko trochę zszokowany powiedział że sam chce ponieważ nie jest taki jak inni. Po prostu ona tak sama siedziała i chce ją lepiej

Wpis 1

Słyszeliście o kodach na awatarii??? Ja tak i jedno wam powiem nie dajcie się na to nabrać! Tak jak ja pewnie widzieliście 2 takie imprezy? Ja wiem że kodów nigdzie sie nie da wpisać . koleżanka dała mi jeden kod a oto on. Na74tk32ko625gad i jeszcze jeden :dao7ha92ga6kod7000 G byście w  to u

Katie i Patrycja

Były raz dwie przyjaciółki: Katie i Patrycja. Wszyscy nazywali je Kati i Pati albo mówili o obu to KaPa od ich imion. Mieszkały w tym samym bloku, koło siebie, a w szkole były w tej samej klasie i ławce. Ciągle razem spędzały czas i co weekend u siebie nocowały. Raz przyszedł do ich klasy nowy chłop

awataria

tjest też rosyjska awataria:Dsą tam lepsze ciuchy ale beda niedługo dostepna na polskiej awatarii:

Witajcie

Witajcie na blogu o grze Awataria. Polecam tę grę ,ponieważ to jedna z najlepszych gier na Nk.  Polecam ją !

O Awatarii

W grze jest około 917 322 aktywnych graczy dziennie.W Galerii Sław Pierwsze miejsce ma NaNa - najsławniejszy Awatar w Grze.W grze jest kilka miejsc są nimi - Skwer,Ulica,Park,Salon Piękności - od 6 LV,Studio Fotograficzne i Klub od-4 lv.Przypominam ,że gra jest na Nk. W grze są dwie waluty S-Srebro

Wreszcie ciag dalszy!

- Szaszusankija ja chcialbym ci powiedziec, ze ja jestem z sierocinca. Mieszkam w nim. Chcesz byc dalej moja przyjaciolka? Ona krzyknela: Alez Patricko po co to ukrywales przedemna?! Przeciez wiesz, ze zawsze bede twoja NAJLEPSZA przyjaciolka!!! Chlopiec odetchnol z ulga. Nie bylo nic lepszego, a

Historia o Szaszusankija.

Bardzo daleko za Swarijuwco i jeszcze dalej za Daszmatuka była wieś. Wieś nazywała się Szaszusankija. Mieszkała tam dziewczynka która nazywała się Paprowka po naszemu Kasia . Miała ona 7 sióstr i 5 braci. Była ona najmłodsza z rodzenstwa i to ją najbardziej martwiło. Nie miała ona przyjaciół i nawe

,,Trzynastka na karku - Katarzyna Majgier

Dzisiaj opis mojej ulubionej na razie książki. Jak widać po tytule notki to jest ,,Trzynastka na karku . Tak mnie naszło. No więc ta książka jest napisana przez Katarzynę Majgier moją ulubioną pisarką. Kiedyś to była Kelly McKain, ale kiedy poznałam ją to pokochałam te książki. No i wróćmy do główn

Bardzo, bardzo przepraszam!

W ogóle nie miałam czasu pisać. Mgliście się zastanawiać czy żyję, ale za bardzo mnie wciągneły LPSy. Opiszę te które mam: Vanessa moja wiewiórka która kocha się w Patryku. Ma przyjaciółkę Fairy Pink lub dla przyjaciół Pam. Vanessa uwielbia być modna i zawsze jest na Topie i w ogóle jest wredna. T

Awaria

Niestety nasza gra uległa awarii .No niestety Admini TortugaSocial zniszczyli grę.Przez nowe ubrania. Nie można m.in : Ścigać się na plaży Grać w Bitwy na Poduszki Edytować domu Dodawać do znajomych Można tylko do wrogów Nie można poprawiać relacji np z dobrych znajomych na przyjaciele

honey xD z awatarii

o ten wpis poprosiła honey xD,chociarz nic nie napisała mi:D Ps. jej chłopak sie na awatarii zabił mówiła bo sie w szpital bawili i on powiedział że go postrzelono i pół godziny w zabawie on udawał ze umarł i wziął  z niom rozwud:DJakie dzieci normalnie jak tak można potem do wszystkich tak pisała b

Na Awatarii

Zawsze jak sie logujemy na awatarie to dostajemy nagrode za logowanie.Ja sie nie chwale ale logowałam sie przez rok z rzędu i bardzo fajne nagrody nadal się loguje przez 576 dni .Kiedy logujemy się na awatarie o 22:00 w lecie to nasz ciąg przepadnie i musimy od nowa: A kiedy w zimie o 21:00 to na

Wigilia Bożego Narodzenia

Wigilia w Awatarii jest zawsze wyjątkowa,ciepła,rodzinna ,ale w tym roku Admini Awatarii ulepszyli i udoskonalili Awatarię na Święta.W tym roku można zdobywać nagrody za śnieżynki.Jak je zdobyć? Po prostu rzucać się śnieżkami za jeden rzut można Minimalnie otrzymać dwie śnieżynki ,a Maksymalnie czte

Początek całego świata

Mam nadzieję że nikt nie uzna to za dziwactwo ale... Troszkę mojego świata się tutaj wkradnie. Czyli chodzi o to że będę tutaj pisała opowiadania z moimi postaciami i to co sobie wyobrażam. Tak naprawdę myślę że powinna stworzyć swój taki inny blog pod tytułem Moje wyobrażenia no ale ten też moż

Już wiem!

Dzisiaj tylko zapowiedź następnej opowieści, a raczej monologu, bo taką mam chęć. Ostatnio bardzo mi się podobają lalki z rodzaju Pullip i tym podobne. Nie umiem dodawać tutaj zdjęć, ale i tak możecie poszukać na internecie. Teraz napiszę kto wystąpi w moim kochanym monologu:   Boo- to lalka tak

Na reszcie !

Na reszcie !  Już to wszystko naprawione! Przepraszam,ale nie wchodziłem.Dodano Skate Park w Salonie Foto.Jest także plaża na ,której można zbierać muszle i perły.Aby zarobić pieniądze trzeba się ścigać jest za to więcej niż w Pouchach. Jest za wygraną 150 Srebra S . 

Wpis 1

Zawsze jak si ę logujecie na nk.pl na awatarie to dostajecie prezenty za logowanie: A co by było gdybyśmy się logowali przez np. 1 rok albo 2 lata???? Jeśli sie tak logowaliscie z rzędu to napiszcie w komach:D     Pozdrawiam bella0121 z bratem obok:   Ps.umiem byc niewidzialna na awatarii

Sorry wam...

Bardzo was przepraszam, ale nie mam czasu pisać ostatnio. Nie mam kiedy wymyślać innych części mojej historii o Szaszusankiji. Aha jeśli ktoś uważa że np. To ta wieś nazywała się Szaszusankija, a nie ta dziewczynka to prawda. Popełniłam błąd. Po prostu ciągle pisałam Szuszankija. Pomyłkę można rozpo

cześć

mam nareszcie 10 poziom! moge robic więcej ale wszyscy psuja mi 4  radia 2 komputery i 5 telewizorów: no i  po co to robią ???? nic na tym nie zyskują:D traca kasę i energię          to by było na koniec pozdrawiam bella0121

Przeszłość....

W czasie w którym nie pisałem Bloga na prawdę dużo się zmieniło.Wika D to już przeszłość.Wróciłem do mojej dawnej dziewczyny Dominiki ,ale jak to bywa w Awatarii rozstaliśmy się.Teraz mam nową  dziewczynę Oliwię i cieszę się z tego

Nareszcie z wami!

OK następny wpis będzie opowiadanie, ale dzisiaj nie mam czasu, bo mam kare i mogłam tylko na bloga wejść. Taka moja siostra miła. Effcik. No, ale wpis jutro albo kiedy indziej. Przepraszam że tak zboczyłam z pisania opowiadań, ale nie mam czasu, a dzisiaj mam wenę i mam karę. Mogę być tylko 15 minu

Halloween

Podczas Wigilii Wszystkich Św. i Halloween doszły nowe akcesoria i ubrania.Uwaga! Nadal idzie otrzymać 31 G- Gold - Złota po rejestracji więc zachęcam. 31 G to bardzo dużo. 

Nowa Ja :

                   Nowa Ja : Mam 3831 Komfortu  I 1872 Image  Mam Na Imie - C 8467 945 965 8706 953 945 * 65279 Wczoraj Sie Rozwiodlam Jest Mi Strasznie Smutno :   I Uwaga Na Marcina Ma 20 Lvl 1395 Image i 14410 Komfortu , Jest Kobieciarzem I Klamie ! Uwaga Na Niego 

mniam mniam....

Własnie skończyłam jeść kokosa : Dobry był... A tak o awatarii to w sumie nic nie mam   ps.widazyło sie cos ciekawego na awatarii?   Napisz do mnie w komach :D  

Łączy nas Niesamowita Przyjaźń

              Ja I Serduszka Jestesmy Najlepszym Przyjaciolkami   Nasze Paszporty !   Buziaczek : z Moja Serduszka :  w Klubie :    w Pokoju Vip : Serduszka lt 3   Ja lt 3  Kocham Cie Jak Siostre : Dziekuje Ci Ze Zawsze Jestes Gdy Cie Potrzebuje ! 

To Moja Przyjaciólka

     To Moja Przyjaciolka   Jest Najlepsza Przyjaciolka Pomaga Mi w Trudnych Chwilach Jest Dla Mnie Jak Siostra !  Ma Na Imie  1109 1108 1103 8706 965 1109 z 1082 945 65279 Ma 12165 Komfortu  Ma 17 Lvl i  i 3890 Image  Jest Cudowna !

Katarzyna z Rankingu To Chłop

        Katarzyna To Trans , Chłop .  Przyznała Się Że To Chłop Ma Na Imię Aleksander I Ma 12 16 lat Nie wiem Dokładnie  , Powiedziała to nie ktorym dziewczyną i ja się od nich dowiedziałam :D  Ma 25 lvl . 94783 Komfortu i 8005 Image !

Dla tych co mają 2 lvl na awatari

Jak sie ma 2 lvl to nie można isc do klubu ani do salonu pięknosci bym dodał zdięcia ale nie mam tego programu licze na komcie :P

cześć

tak na początek chce was ostrzec przed złymi awatarami jak mówią że jak kupisz im vip to oni ci dadzą konto z vipem i jeszcze kody! uważajcie!

O MNIE

Jestem Piotrrek mam 14 lv. Bardzo lubię moją najlepszą przyjaciółkę Bożenę - 25 lv.  Często robię remonty w moim domu.

A oto Bożena- Najlepsza Przyjaciółka

Oto nasze wspólne zdjęcie. Ja z Bożeną  Poznaliście już mnie i Bożenę.Wkrótce poznacie naszą przyjaciółkę Andę. :

Owocowe Impresje

Jak już,wiecie jest wiosna.xD Mam dla Was owocowe impresje,czyli stroje,które w większości będzie każdego stać.Są one związane z owocami,a ten ostatni jest z kolekcji Haloowen,lecz można go kupić w szafie.^^ Udanych zakupów!

Witam na blogu:

Cześć! Stworzyłam ten blog z myślą o wspaniałej grze,Awatarii! Jak widać w opisie ,dowiemy się tutaj wielu ciekawych rzeczy i dziwnych sytuacji,a gdy przybędzie czytelników,zrobię zabawy i konkursy. Więc serdecznie zapraszam do dalszego czytania tego bloga. 3

Nie Ma Juz Swiatecznych Dekoracij

                                Nie Ma Juz Swiatecznych Dekoracij : Salon Pieknosci Ulica  Klub Skwer Bar   Park 

3

      Mój pierwszy blog poświęcony grze ,,Awatarii . Myślę, że będzie się wam podoba ł 65279 blog :                                  Pozdrawiam: Natalia :*

Nie Wiecie Jak Mieć G ? Ja Pomoge

Na Awatari Macie Taki krzyżyk koło G Musicie  Jedynie Miec Egb   :   Piszcie w Komentarzach Jak Potrzebujecie Pomocy

Prezenty !

Noworoczne Prezenty ! : Niestety Otworzyc Mozesz Juz 1 Stycznia 2013 : Tam Moze Byc Wszystko !     

Język polski.......

Dla wielu to tylko 5 godzin tygodniowo w szkole, wkuwanie gramatyki, ortografii itp.    A ja chciałabym rzucić na to inne światło. W internecie jest wiele gier typu Idolina, Awataria itp...  W niektóre kiedyś grałam igram teraz. I czasami wprost łapie się za głowę gdy widzę tego typu wypowiedzi

Znalezione blogi:

Awataria (awataria123)
Oto blog o grze Awataria na nk.pl
Awataria (awataria.naszym.sercem)
Awataria to cudowna gra więc będe o niej pisać.
awataria (olashy1234)
blog o awatari
awataria (bella0121)
wszystko dla fanów gry awataria
Awataria (piotrek6910w)
Awataria to jedna z najlepszych gier na Nk.
Awataria BOOM (sarkab16)
Zawsze Awataria. Wszędzie Awataria. Moja Awataria.
Blog o grze awataria na nk
awataria (bella0121)
Tutaj będę pisać o wszystkim co wydarzy się na awatarii
Awataria (adi.333)
To blog pomocny jak grac w awatarie
awataria (blogawatar)
awa

Osoby:

Button (1)