Wszystko o:

angie violetta

Rozdział 3 - wyjście do opery

Po piętnastominutowym spacerze, w końcu dotarli do mieszkania Angie i Pabla. Było to niewielkie trzypokojowe mieszkanie. Violetta oglądała wszystko z zainteresowaniem.  - Rozgość się, a ja pójdę się spakować. - rzuciła do Violetty i pociągnęła Pabla za sobą. Gdy tylko znaleźli się sami w pokoju

Rozdział 2 - wyjście

uśmiechnąć, nie była pewna czy po wczorajszym Julio pozwoli jej na to. Zeszły na śniadanie, gdzie siedział już Herman i jego nowa narzeczona, jak się dowiedziała Angie. Olga podawała posiłek.  - Dzień  dobry. - powiedziała Angie. - Dzień dobry, kochanie dobrze spałaś.? - Ale Violetta nie odpowiedziała

angie violetta

pozbycia się Angie z domu. Violetta mówi Pablowi, że postanowiła zapisać się do Studio 21.                   Odcinek 13 Emisja: 6 marca 2013 godz. 16:00 na Disney Channel Violetta zmienia zdanie i szuka Pabla, żeby zwrócił jej formularz rekrutacyjny. Francesca powtarza Tomasowi, że Violetta nic do niego

Rozdział 1 - pierwsze spotkanie

. - Nie ja przyszłam zobaczyć się z Hermanem, jest w domu.? - spytała zdziwiona Angie. - Tak proszę za mną. Jestem Olga, opiekuję się domem i naszą słodką Violettą. - powiedziała kobieta. - A Violetta jest w domu.? - spytała z nadzieją w głosie Angie. - Nie, wyszła nie mówiąc nic nikomu, pan Herman

Rozdział 4 - wyznanie Angie

siedział w swoim gabinecie. Omawiał jakieś transakcje z Ramalo. Angie zapukała delikatnie i po słyszeniu proszę weszła.- Violetta już śpi, czy mogę dostać swoją komórkę z powrotem?  - No nie wiem, może bez niej skupisz się na tym co powinnaś? - spytał Herman z złośliwym uśmieszkiem. - Umiem się skupić na

Historia Violetty ..

Aires udaje się do publicznej szkoły STUDIA 21 . Zapisuję się do niej potajemnie przed ojcem . Tam poznaje koleżanki i 2 wyjątkowych chłopców Leona i Thomasa . Nie wie ,Którego wybrać . Jednak ma też wroga Ludmiłę . Jest bardzo wredna . W STUDIU 21 uczy Angie . Violetta zaskoczona pogodziła się z tą

2 Sezon nowość

Odc 46 i zakochuje się we Fran, ale nadal będzie próbował być z Violettą.  *Violetta i Leon wrócą do siebie w odcinku 67. *W odcinku 70 German poprosi o rękę Angie. Na ich ślubie zaśpiewają Leon i Violetta. *Studio ma kryzys, Antonio zgodzi się na warunki Jackie. *Viola i Ludmiła stają się

Fabuła Violetty

Violetta Castillo  Martina Stoessel 8211 Odziedziczyła po matce ładny głos. Po ojcu przejęła miłość do książek.Po powrocie doBuenos Aires Violetta zaczęła uczęszczać na lekcje gry na pianinie w prestiżowej szkole muzycznej. Odkryła tam zupełnie nowy świat, a w nim swoje prawdziwe przeznaczenie

Violetta odcinek 41, 42, 43, 44 - oglądaj online

Odcinek 41: Magiczne miejsce Violetty. Violetta jest bardzo niewinna i ma ogromną miłość do muzyki. Ciotka Violetty mimo że nie ma żadnego pretekstu robi jej niespodziankę i zabiera ją do teatru na coś specjalnego. Miłość Violetty do muzyki jest bardzo duża, ale ma ojca, który nie chce żeby jego

Prolog.

Cześć jestem Violetta 17 lat za 2 miesiące kończę 18-nastkę. A co do Leona zaręczyłam się z nim, a przyjaciół mam sporo.  Angie i tato pobrali się pół roku temu. Bardzo się cieszę z tego powodu. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _  Rozdział I Była godzina 8:00, ja obudziłam

angie violetta

Powiem Wam coś, ale się na mnie nie obraźcie! ** Nienawidzę serialu Violetta ** Ten kto go nie lubi pewnie będzie wiedział dlaczego : . 65279   Ale dla fanów tego serialu mam spis bohaterów Pierwszoplanowych.     Violetta Castillo Martina Stoessel 8211 Odziedziczyła po matce

Angie

Żywiołowa , rozrywkowa, charyzmatyczna,kochająca muzykę i sztukę.To niezwykła dusza , która ożywia swoim blaskiem wszystko wokół siebie.Jest siostrą zmarłej żony Germana. Violetta nie ma jednak pojęcia że Angie to jej ciotaka ,lecz niedługo się tego dowie przez podstęp Ludmiły.Angie po śmierci

Opis Angie

Żywiołowa,rozrywkowa,charyzmatyczna,kochająca muzykę i sztukę.To nieokiełznana dusza,która ożywia swoim blaskiem wszystko wokół siebie.Jest siostrą zmarłej żony Germana. Violetta nie ma jednak pojęcie, że Angie to jej ciotka.Pełne imię to Anheles. Angie po śmierci swojej siostry bezskutecznie

Violetta

Violetta obdarzona jest wyjątkowym talentem wokalnym. Jednak zupełnie nie zdaje sobie z tego sprawy. Odziedziczyła go po swojej mamie, słynnej piosenkarce, która zmarła w wypadku samochodowym, gdy Violetta była jeszcze bardzo mała. Jej ojciec, Germán, to odnoszący sukcesy inżynier. Jest bardzo

O violettcie

powstrzymać ją od śpiewu i aktorstwa. Wszystko się zmienia, gdy oboje powracają do Buenos Aires. Violetta podejmuje naukę gry na pianinie w prestiżowej szkole Studio 21. Poznaje tam Angie, swoją nową nauczycielkę i opiekunkę, która pomaga jej rozwijać zdolności. Spotyka tam też wielu innych ludzi, którzy

Życie Violetty

Violetta obdarzona jest wyjątkowym talentem wokalnym.Ale zupełnie nie zdaje sobie z tego sprawy.Odziedziczyła go po swojej mamie.słynnej piosenkarce,która zmarła w wypadku samochodowym,gdy Violetta była jeszcze bardzo mała.   Jej ojciec German, to odnoszący sukcesy inżynier.Jest bardzo surowy i

Opis Violetty

.Talent muzyczny odziedziczyła po swej zmarłej matce Marii, która jest siostrą opiekunki i nauczycielki Violetty-Angie,lecz Violetta nie ma o tym pojęcia.Viola marzy o tym, aby odnaleźć swoje miejsce na ziemi, w którym będzie mogła być sobą i będzie mogła realizować jej powołanie.Jest to Studio 21.Jej ojciec

O Serialu Violetta

Violetta obdarzona jest niezwykłym talentem wokalnym jednak zupełnie nie zdaje sobie z tego sprawy odziedziczyła go po swojej mamie słynnej piosenkarce która zmarła w wypadku samochodowym gdy Violetta była jeszcze bardzo mała jej ojciec German to odnoszący sukcesy inżynier jest bardzo surowy i

angie violetta

świadomy wielkiego talentu córki i pozwala jej brać lekcje gry na pianinie, ale trzyma ją z daleka od mikrofonu. Wszystko zmieni się, gdy oboje powrócą do rodzinnego miasta: Buenos Aires. Violetta rozpocznie naukę w prestiżowej szkole muzycznej Studio 21. Pozna Angie, nauczycielkę i opiekunkę, która

Violetta 2 Odcienk 26

całuje ją. Francesca domyśla się, że Camili podoba się Maxi. Violetta wyznaje Angie, że przez karierę solową oddala się od znajomych. León czyni wyrzuty Violetecie, że zamiast przyjść na imprezę, wolała spędzić wieczór z Diego. Violetta broni się. Maxi zabiera Camilę na przejażdżkę bryczką. Amber

Kto do niej pasuje ??? :P

  Violetta i Leon   Ludmiła i Tomas   Camilla i Braco   Francesca i Maxi     Nati i Napo Napoleon     Angie i German       Olga i Ramallo           Z KIM WASZYM ZDANIEM POWINIEN BYĆ PABLO , JADE , GREGORIO , MAMA ANGIE , I  ANTONIO.PISZCIE W KOMENTARZACH ! :-                      

Angie

Gdy Angie rozmawiała z Pablem powiedziała Chciałabym spojrzeć jej prosto w oczy i powiedzieć Violu jestem twoją ciocią Viola to słyszała a Angie się wyplątała. Dlaczego ??? W końcu mogła załatwić tą sprawę i nie wyplątywać się z tego co powiedziała. Czekamy na nowe odcinki. Czytałam że Violetta

Co i Jak ?

Violetta to utalentowana dziewczyna. Wychowuje ją ojciec. Po śmierci jej matki dziewczyna z tatą zamieszkali w Hiszpanii. Po około dziesięciu latach wracają do rodzinnego miasta Buenos Aires . Violetta chodzi do szkoły Studio 21 bez wiedzy ojca. Jej ciotka została przypadkowo jej guwernantką

O serialu

córki i pozwala jej brać lekcje gry na pianinie, ale trzyma ją z daleka od mikrofonu. Wszystko zmieni się, gdy oboje powrócą do rodzinnego miasta: Buenos Aires. Violetta rozpocznie naukę w prestiżowej szkole muzycznej Studio 21. Pozna Angie, nauczycielkę i opiekunkę, która uświadomi ją o wielkim

2 Sezon Violetty :D

będą na randce i się pocałują :D -Lena Siostra Nathy powróci w drugim rozdziale drugiego sezonu NA KONIEC DRUGIEGO SEZONU BĘDĄ TAKIE PARY:-Angie i German-Violetta i Leon -Ludmi i Diego-Fran i Marco-Nathy i Maxi MOŻE BĘDZIE TRZECI SEZON :D    gt gt Viola

German

German, German. To ciągłe: Violetta chodz tu, Violetta nie. Strasznie się o nią troszczy. Jest całkiem inny od odejścia swojej żony. Nic dziwnego.Chyba każdy by chciał żeby ożenił się z Angie ale nie zna całej prawdy i wszystko psuje ta nienormalna Jade. Ale popatrzmy na zdjęcia .

21 odcinek !!

Już 15 kwietnia Nowy odcinek Violetty a w nim     Jade domyśla się że Angie i Violetta ukrywaja jakiś sekret. Rozkazuje Matiemu by je śledził i poznał ich sekret. Violetta jednak szybko zauważa go koło studia i ostrzega guwernantke. Ludmiła podpisuje kontrakt i jest z tego zadowolona. Jednak

Dobieranka

Miesiąc: Styczeń- Ludmiła... Luty- Angie... Marzec- Thomas... Kwiecień- Violetta... Maj- Pablo... Czerwiec- Leon... Lipiec- Gregorio... Sierpień- German... Wrzesień- Jade... Pazdziernik- Braco... Listopad- Broedway... Grudzień- Federico...   POŻYCZY CI...   Dzien- 1-10- Rakietę 11

Mały teścik

A teraz przekonajmy się czy jesteście prawdziwymi fanami Violetty :   Jak nazywa się ojciec Violetty : a German b Antonio c Pablo   Kogo nielubi Violetta : a Ludmiła b Angie c Jade Kto pocałował Violettę : a Thomas b Maxie c Leon Co ukrywa Angie przed Violettą : a Że jest jej ciotką

O Serialu Violetta

Angie Żywiołowa rozrywkowa charyzmatyczna kochająca muzykę i sztukę jest siostrą zmarłej żony Germana Violetta nie ma jednak pojęcia o tym że Angie to jej ciotka po śmierci siostry Angie bezskutecznie próbowała skontaktowac się z Violettą więc gdy ta wróciła do Buenos Aires udała że jest jej  nową

Opis serialu

21. Violetta chociaż German nie pozwala jej chodzić do studia uczy się tam ukrycie. Matka Violetty nie żyje. Umarła kiedy Violetta miała 5 latek. Maria mama Violi miała siostrę Angie. Angie uczy w studiu razem z Pablo,Beto, Gregorio i inni. Antonio Stworzył studio i zarządza tam wszystkim. To

Villas zmarła, bo nie leczyła złamanej nogi?

Violetta Villas mogła umrzeć z powodu złamanej kilka dni przed śmiercią nogi, która nie była leczona - pisze Gazeta Wrocławska powołując się na wyniki z sekcji zwłok artystki. W czwartek w Zakładzie Medycyny Sądowej we Wrocławiu przeprowadzono sekcję zwłok piosenkarki. Jak pisze quot Gazeta

Horoskop

Czy wiecie kto z serialu jest do Was najbardziej podobny? charakterem . Tego dowiecie się teraz dzięki właśnie temu horoskopowi!:     Styczeń- Camila amp Maxi Luty- Federico Marzec- Violetta amp Thomas Kwiecień- Francesca Maj- Gregorio Czerwiec- Jade Lipiec- Olga Sierpień

Horoskop na dzis

Z kim przezyjesz super dzien?   Kolor Spodni: Niebieski- Leon Rózowy- Fran Zielony- Camila Kolorowy- Violetta Żółty- Maxi Czarny- Ludmiła Inny- Naty lub Angie.

Jak mają na imię postacie z pierwszego sezonu?

Violetta-Martina Stoessel Tomas-Pablo Espinosa Ludmiła-Mercedes Lambre Leon-Jorge Blanco German-Diego Ramos Francesca-Lodovica Comello Angie-Clara Alonso Camila-Candelaria Molfese Maxi-Facundo Gambande Naty-Alba Rico Andres-Nicolas Garnier Napo-Rodrigo Velilla Braco-Artur Logunoy Luca

Uczniowie Studio 21

, Angie ,camila,ludmiła,leon , Violetta, naty ,francesca,braco,brodway,andres,maxi,luca,tomas.

Aktorzy z Violetty

W Violetcie występuje: Violetta Tomas Ludmiła Leon German Francesca Angie Camila Maxi Naty  Andres Napo Braco Luca Pablo Beto Gregorio Ramallo Olga Jade Matias Federico Brodway Diego Antonio

Violetta

Jak juz kazdy ogladajacy wie Violetta-główna bochaterka-Uwielbnoa śpiewać ale jej ojciec german jej na to nie pozwala...a już niedługo-jutro- Angie powie ,że jest ciocia Violetty  

...O bochaterach!

podcz as swojej trasy koncertowej. Germán jest światowej sławy biznesmenem oraz milionerem. Jego narzeczoną jest paskudna, okropna jędza Jade. Mimo tego, że mężczyzna oświadczył się Jade, zakochuje się w Angie- siotrze Mari i ciotce Violetty. Niestety ani Germán ani Violetta nie wiedzą o tym, że Anhelés

angie violetta

Nie jestem Ludmi, ale i tak powiem Tomi :D Fran : Angie Boska Ludmi :* Leon :D Nata : Kamila :P No i ja Violetta :

Prolog

Violetta , Fran i Naty mają 17 lat natomiast reszta ma 18. Nie uczestniczy kilka postaci. Zresztą sami zobaczycie. Violetta jak i inni bochaterzy mają styl 2 sezonu. Jest też Marco. Vilu mieszka z Leonem i wszystkie pary też mieszkają razem. Angie i German są małużeństwem od 2 lat i mają córeczkę

Hej, założyłam bloga, po to, aby dzielić się wrażeniami z Violetty 2.

A oto co w 2 sezonie: 1. Violetta w 1 sezonie była zakochana w Leonie i Tomasie, ale w 2 w Diego i Leonie. 2. German i Angie wezmą ślub i będą mieć córkę. 3. Antonio to dziadek Violetty, czyli że Maria i Angie To jego córki.  4. Pary, które kończą sezon Leonetta, Diemila, Grengie, Naxy

Masakra

. A ten teatr jest taki świetny : śliczny jest. Biedna Angie : ciekawi mnie jutrzejszy odcinek a w szczególności szczery pocałunek Pabla i Angie *León cały czas zadawał to samo pytanie gdzie Violetta a Braco mocno sie wkurzył na Leóna xD Podoba mi się że León już teraz sie koleguje z Maxim Cami i

Miejsca:

León (8)
Madryt (6)
Marki (5)
Florencia (2)
Divo (2)
Wrocław (1)
Vallejo (1)
Suita (1)
Ponce (1)

Osoby:

Beto (5)
Alonso (3)
Rodrigo (2)
Joaquin (2)
Silvera (1)
Lucio (1)
Doni (1)
Deco (1)

Firmy:

tvn24 (1)
VICTORIA (1)
Sony (1)
Metro (1)