Wszystko o:

analnie

Analnie - najpiękniej na świecie!

Ale jest to też seks dość trudny. Nie wyobrażam sobie, że mogłabym się położyć do łóżka z dopiero co spotkanym facetem i kochać się z nim analnie. Zwyczajny seks to co innego. Analnie jest po prostu inaczej. Zadziwiające, jak intymny stosunek ma człowiek do swojego własnego odbytu. Nie mam

Akademik analnie

Był grudzień, kilka dni przed wigilią. Parę miesięcy wcześniej poznałam Marcina, studiował na tym samym roku co ja. Mieszkał kilka pokoi dalej ze swoim kolegą, który, jak większość ludzi, już wyjechał na święta. Z Marcinem umawialiśmy się czasem na imprezy we czwórkę, ja, on, jego kolega z pokoju i

bANALNIE :

Leżeliśmy na łóżku. Było ciemno, jednak lekko oświetlały nasze ciała promienie ulicznych latarni. Leżeliśmy na łyżeczki. Złapał moją pierś i delikanie zaczął ugniatać. Druga zjechała w dół przez brzuszek, aż pod koronkowe majteczki. Paluszek był pośliniony. Poczułam jak wkłada mi go w muszelkę. Deli

Totalnie analnie

Podczas gdy mam wrażenie, iż cały świat rżnie mnie analnie, postanowiłam mu ułatwić to zadanie i wypięłam się na niego. Właśnie skończyłam malować paznokcie czerwonym lakierem, śpiewając w duecie z winylowym Jaggerem Angie . A oznacza to, że jestem mimo wszystko zadowolona. Hm, czyżby odkryła

Normalnie, że analnie

Bo się boimy, krzywimy, złościmy, jesteśmy zazdrosne o komputer, mamy przesądy i lubimy mówić nie. A zanim pomyślimy o seksie, musimy pomyśleć o rachunkach, czystych rękach dzieci, usmażonym kotlecie i wyprasowanym praniu. Taka biologia mózgu. Jednym zaś z największych hitów naszego seksualnego uws

Ufo chce zbadać mnie oralnie i analnie, ale biorę smectę i daję radę

Szisz, nie wiadomo kiedy zleciał tydzień. Ostatni tydzień pracy mojej A w jej podłej korporacji. Teraz siedzimy razem w domu i napięcie nierzadko rośnie, choć nie zawsze tak, jakbyśmy chcieli. Związek to ciężka i nieustająca praca. Ale popłaca, zapewniam. Z pewnością koegzystencji nie ułatwia fakt,

Analnie...

Wszędzie było ciemno. Smród zgnilizny wchodził w pory jej skóry. Stała po kolana w jakiejś lepkiej mazi. Z trudem wykonywała każdy krok. W końcu dostrzegła nikłe światło, więc systematycznie szła w jego kierunku. Kiedy w końcu udało się jej wyjść, zorientowała się, gdzie była. W Ciemnej Dupie.

oralnie, analnie, jak jeszcze?

Ostatnio niesamowicie polubiłam podwójny seks. jeden z was delikatnie wchodzi we mnie od tyłu, gdy tymczasem ja dosiadam drugiego... jest fajnie. kołysanie czuć wszędzie. a potem trzeba bardzo uważać, bardzo się zgrać... i nie krzyczeć za głośno, gdy się jest na podwójnym szczycie. i wiedzieć, kiedy

wypowiedzieli się, oralnie?, analnie?

i wszystko w normie jak kto spędza przed ekranem większość czasu, by nie rzec - życia to i ma skromny wybór: spot, teledysk, od przedszkola do opola, itd, itp. wymóżdżani -  to   i    w y m ó ż d ż e n i

109 Arcyfajne pornofotki

-sandwich double penertation, quot seks na dwa baty quot czyli jednoczesnej penetracji przez dwóch spragnionych samców dziurki waginalnej jak i analnej, co dla europejskiego porno jest tendencją bardzo powszechną. Znakomita większość aktorek daje się rżnąć nie tylko analnie, ale i w wersji DP. A sama Cherry

140 Noworosyjskie porno

pup na potężną i ewidentnie wzorcową maszynę którą nosi w spodniach. A wykorzystuje ją trójdrogowo oralno- vaginalno - analnie aż po same jądra, co nie raz obserwowałem na innych produkcjach z jego udziałem. A tych produkcji jest sporo, bo na stronie wytwórni podano blisko 50 tytułów. A każdy

Ku Media Marktowi

Rym swój skonstruuję w miarę kulturalnie: Wasz billboard, do diaska, gwałci mnie analnie. Rym swój skonstruuję w miarę kulturalnie: Wasz billboard, do diaska, gwałci mnie analnie.  

2

to już z różnymi facetami. Nie był też moim pierwszym. Miałam wtedy chłopaka w liceum. Kochaliśmy się regularnie. - Analnie też? - Coś ty tak tym zainteresowany? Gejem jesteś czy co? - Tylko pytam. - Analnie nie. Wtedy się bałam. Zresztą i tak nie dałabym rady. Nawet teraz czasem mnie boli

466 Jenna Haze vs Krystal Steal z 2004

Czuję, że wracam do korzeni : Piękne lata 2002-2003, wtedy to pierwszy raz zetknąłem się z możliwościami dupy Jenny Haze i z uporem maniaka szukałem pornosów z Krystal Steal w którym rżną ją analnie.Tego drugiego celu nigdy nie zrealizowałem bo KS brzydziła się analem w przeciwieństwie do

5

jak zachowuje się dziwka. Chcę to zobaczyć. - Anna właśnie mi zdradziła, że jeszcze nigdy nie była wzięta analnie. A że ja decyduje teraz o jej losie dzisiaj będziesz mógł być tym pierwszym. Ale po kolei. Trzeba się przygotować. Wpierw powiedz nam co chcesz aby tu się zdarzyło. Możesz wstać i przy tym

palikot

-   aktywny werbalnie metaforyzując fekalnie, przegiął oralnie przecwelowany analnie - odmienił się moralnie? piterze pod rozwagę

403 Cayenne. SuperPOV

Ona mi kogoś przypomina. I ja wiemy kogo : W nagrodę dla siebie prezentuję najbardziej analnie odlotową scenkę w jej wykonaniu. A dziewczynkę tę wkrótce spotkam. Nie widziałem ją dobrych lat kilka, a cały czas chodziła mi po głowie jako Cayenne. Jebania wspólnego to nie będzie, ale picie i

...

Ameryce trzykrotnie wzrosła ilość zabiegów cerowania błon dziewiczych ma być wyznacznikiem ogólnoświatowej mody na dziewictwo? Dla mnie dziewictwo to stan ducha, a nie jakieś tam medialne pierdoły. C zy dziewczyna kochająca się z facetem oralnie albo oddająca mu się analnie jest dziewicą? Czy dziewczyna

Moje miasto - Gwałt część 8

, zasmarkaną. Chłopaki stali i nikt nic nie mówił. Największe kurestwo świata. Zgwałcił ją analnie butelką po wódce. Nerwowo odpalaliśmy kolejne szlugi. Każdy myślał tylko o jednym, każdy chciał go zajebać. Nic nie zrobiliśmy, nie mogliśmy. Za duże plecy miał Czarny, za dużym był kozakiem. Układy takie, że nie

HIGIENA...

inicjatywy. boli głowa - weź środek przeciwbólowy - oralnie szybko działa, chociaż może najszybciej analnie wg lucyxxx kochajmy się poprostu, bo to reguluje gospodarkę hormonalną wg czarnykwiatnocy

Bo to, co nas podnieca, to się nazywa...

- dziewicze dupeczki, wilgotne cipeczki SEX W DUPE napalone, ciągle wilgotne laseczki SEX CIAGNIECIE PRYWATNE KAMERKI... AZJATYCKIE ANALNIE W DUPSKO ROZEBRANE SEX LICEUM POLIFONICZNE ??? Przyp. VVB Lody, Lodziki - ach te wilgotne języczki SEX JEBANIE SEX W DUPSKO W DUPSKO KROLICZKI RZNIECIE Suki - Grzeszne

Przejrzeć Świderskiego

ponadto wrażenie, znając jego filmy, że nie poznałby feministki, nawet gdyby go posiadła analnie przy użyciu strap-ona. To się kurna obaj dobrali quot feminiści quot , postprawicowy pornograf i seksmisistowski reżyser, w korcu maku quot w autobusie się dobieraliśmy quot .  muszą wystarczyć za

Dzień 1

resztki niestrawionego, twardego niczym kamień jedzenia, przyklejonego tak mocno, że nic tego nie oderwie. Latem zaopatrzyłam się w lewatywę i będę stosować, przez kilka ostatnich dni zresztą to robiłam, lecz nieregularnie. Myślę, że na początku będę czyścić się quot analnie quot 2 razy dziennie. Nie

SZKOLNA NIMFOMANKA

, który miał penisa cienkiego jak ołówek. Pakowala więc wibrator w swoją cipkę, wypinała dupcię, a Jacek wjeżdżał w jej tyłek z prędkością światła. Jego zaletą było to, że był nie do zdarcia. Ostatnim razem zerżnął ją analnie cztery razy i gdyby nie fakt, że zbliżał się powrót córki, mogliby to zrobić po

analnie

... Pomyślałem, że mógłbym stracić dziewictwo analnie, jednak bez oddawania swego ciała komuś, kto być może okazac się nic nie wartym psem na młodych, czystych, takich jak ja. Pomyślałem, że pójdę do proktologa, niby na badanie odbytu. Nawinę zgrabnie gadkę, że piecze mnie dwa centymetry wewnątrz, że wyczuwam

Tyś nasza uroda

Dziś nastąpił ostateczny koniec sesji. Z tej okazji piliśmy z Gorszym nad Wisłą. Fruwanie w swobody obłokach przerwała wizyta Straży Miejskiej - jak zawsze nachodzą analnie. Głupia rozmowa, luźna wymiana komentarzy. quot Panie, dziś zaczęły się wakacje. Błagam o pouczenie. quot I na pouczeniu się

analnie

odkopac cos nowego : jak sie postaram to moze okno znajde jeszcze w tym roku... lt lt genaralnie jest analnie gt gt  

październik...

, domy.. ludzie rozmazywali sie przed oczami... piękne kolory, niebo zachmurzone... słońce i zapach perfumów... smutek... jesienna deprecha... analnie całkiem... jak mnie coś natchnie jeszcze dziś, to może raczej na pewno napisze co to takiego... pozdrowienia dla Ikara.. heh taki mix :

Kilka słów o seksie część 1

, usuwają skórki na palcach a nie chcą bzykać się analnie bo to... boli... Jeśli kobieta która wykonuje choć część z tych wszystkich rzeczy dalej twierdzi że to boli to albo nie miała partnera który odpowiednio ją do tego przygotował albo po prostu tego nigdy nie robiła i pierdoli trzy po trzy... Tak, tak

Policja i tortury. Część pierwsza - Ameryka Północna, Ameryka Południowa, Afryka i Europa.

policji w Istambule, została tam napastowana seksualnie. Policjanci zasłonili jej oczy, a następnie szarpali ją, bili i rzucali o ziemię, zmuszono ją do otwarcia ust, po czym pluto jej do środka. Obnażono ją i molestowano, próbowano ją także zgwałcić analnie wężem gumowym, którym wcześniej była polewana

Nocna rozmowa..

. Pytal o seks, masturbacje, moje cialo, bielizne... powiedzialam wszystko. Nawet to, ze kiedys masturbowalam sie analnie. On tez mi wiele powiedzial. Np. ze podglada mame i mlodsza siostre i ze chodzi nago przy odslonietych oknach zeby ktos go mogl zobaczyc. I ze nie moze sie przemoc by sprobowac wlasej

wieśniaki z wiejskiej

Okręgowy w Warszawie... quot   jak tak dalej pójdzie to analnie powiązana z rządem gazetka pójdzie z torbami a jej wydawca wróci za odrę na squoty. co prawda poziom ciemnicy umysłowej i zabobonu w polandzie pomalutku spada ale nie to uczyni szmatławca bankrutem. obecnie żaden normalny i szanujący

119 Cherry Cherry Lady

quot właśnie. Myślę, że gdyby nie było to prawdą to nie przytoczyłaby tej opowiastki... Kochała się z nim analnie, bo skończyły się im prezerwatywy... Co oczywista, był to klucz do mojego pożądania, parę kwadransów później sam się z nią bawiłem, przekonując się, że granice moralności dostrzegało się u

Lazy Days

Full of Old Irish and Latin grammar... Był Rag Week , miałam za dużo roboty, nie mam z kim ćwiczyć tak, jak potrzebuję, a na kolejną porcję siniaków jeszcze mi od turnieju nie zeszły : obecnie nie reflektuję, poprzednim razem na treningu skończyłam analnie dałam dupy , nie miałam czystych

To nie był szczęśliwy dzień dla Adama.

podczas rozmowy z pijanym skinem. Była jak najbardziej kulturalna, do momentu kiedy Adam zapytał go: jak Łysek odnosi się do tego, że wraz z kolegami długo i dokładnie penetrowali analnie jego matkę? Strasznie się wkurwił, nie pomogły nawet zapewnienia, że to nieprawda i że brała tylko po dwa, do buzi. Na

Cytat 15544

? Współżyjemy wyłącznie analnie i oralnie, gdyż chcę zachować dziewictwo do ślubu. Będę wdzięczna za wszelkie informacje. Pozdrawiam. Podoba się? Oceń wpis na www.kretyn.com 15544 Starsze wpisy - kliknij tutaj - http: www.kretyn.com najnowsze

Wojna .

bardzo, bardzo głęboko. Pierwsze, niezbyt przyjemnie uczucie zniknęło. Zupełnie nie wiem dlaczego, ale zawsze, gdy kochamy się analnie, nachodzi mnie nagła ochota, by przeklinać. Robię się wtedy bardzo wulgarna. On to lubi. Może dlatego, że na co dzień praktycznie nie zdarza mi się używać wulgaryzmów

analnie

, deklaruje bycie w zwiazku, ona jako wywolana niejako do tablicy rowniez, podobnie z zakonczeniem zwiazku. wszystko poukladana, jak buty w szafce pedanta, hiperracjonalnie, analnie i sztywno. wczoraj w ksiazce Yaloma byla typologia osob nudnych np wlasnie hiperracjonalni bardz podoba mi sie to slowo

ten blog promuje homoseksualizm

zostaną poseł piłka, x ryzyk a departamentu d s prostytucji i gwaltu premier z posłem ł. ale wtedy juz mnie tu nie bedzie, wyjade chocby do portugali albo gdzie bądz gdzie wolno mi bedzie ogladac świersczyki, kochac sie analnie kupować w kiosku prezerwatywy moze do watykanu bo i tam prawo lżej bedzie

Jak zaplanować podróż poślubną

Miłośnicy koncertów, festiwalów, muzyki rodzaju wszelakiego! Nawołuję Was: do łóżek, Panowie! Z partner k ami, czy bez - nieważne. Tradycyjnie, oralnie, analnie - bez znaczenia. Teraz liczy się efekt, czyli pojemniczek, wypełniony magiczną, biało-przezroczystą substancją. Oto przepustka na

Ty złodziejski skurwysynu

. Czego mam się po nim jeszcze spodziewać? Że zgwałci mi analnie rybkę i nasypie cukru do dętek? Bądź pozdrowion kutasi łbie.   Jestem wkurwiona do ostrego migotania przedsionków.    

Makabryczna proza - artykuł nagrodzony w konkursie mastertonowskim

Poniżej trzecia praca nagrodzona w konkursie mastertonowskim. Tym razem artykuł MAKABRYCZNA PROZA z Mastertonem w tle, autorstwa Natalii Miśkiewicz. Gratulacje! Zarzynane dzieci, miażdżone jądra, jędrne pośladki, szubieniczne węzły splątane z jelit, gwałcone analnie cielęta 8230 Mimo nieco

Odcinek 8 - Kwiecień

mnie analnie. - Ale ja 8230 - Zrób to proszę. - Ale ja nigdy tego nie robiłem w tyłek. Mogę spróbować jak chcesz. Zdziwiłam się. Skoro nigdy nie penetrował pupci, to znaczy, że to nie on wyrżnął mnie w sylwestra. Mimo to postanowiłam pomóc mu w analnej penetracji. Zeszłam z jego kutasa. Klęknęłam

Marilyn, ostatnie seanse - Michel Schneider

igły, widząc w tym akt zbyt wyraźnie falliczny quot str. 351 albo analnie quot Brud nie ma płci, jak miłość. jedno i drugie zlewało się dla Marilyn w całkowitej bierności lewatywy. quot str. 351 . Nic dziwnego, że psychoanaliza w tym wydaniu doszczętnie się skompromitowała i odeszła do

406 Wakacyjne kurewki part 1

, że za 17 minut to czas na grę wstępną do gry wstępnej gdzie zwykle pytam się o imię i czy ma chłopaka... i czy lubi czuć chuja w dupie - wiem rąmantycznie będzie klęczeć przede mną na kolankach z czubkiem pały w ustach i ręcznym wspomaganiu małą rączką. P.S. niestety, analnie żadna mi się nie

po lekturze.

chce, nie lubi, analnie, prawda? to chyba nie jest az tak duze poswiecenie z jej strony, zwlaszcza, ze on utrzymuje ja i jej potomstwo. i dlaczego ta wredna baba nie obciaga do konca, nie pieje z zachwytu nad nektarem jakim jest jego sperma? przeciez on utrzymuje ja i jej potomstwo. jak ona smie

Orzeł znów wylądował.

naprawdę kontrowersyjnego? Może już czas spalić sutannę i zgwałcić analnie jakiegos księdza? Wybierajcie ale wydaje mi się, że czas już załadować rakietę i SKUTECZNIE wystrzelić ją gdzieś far far ałej...

tasiemka

wiem czy robiłem to specjalnie, ale mój ówczesny wewnętrzny stylista nakazywał łamać konwenanse i gwałcić analnie kanony wszelakie. w wziązku z czym wchodząc do dowolnego sklepu mój wzrok obłędnie poszukiwał fosforyzujących t-shirtów w odróżnieniu od fosforylacji która nagminnie zachodzi w naszych

181 Zaproszenie na podwójną sexrandkę

wymusza potrzeby wymiany urządzenia na ciut nowsze, mmsami, bajerami, kalendarze, empeczy etc. wpłynął sms od testowanej już vaginalno-analnie licealistki 76 07 . A takowe otrzymuję od niej ostatnimi czasy od wakacji 2007 z regularnością co dwumiesięczną. Bynajmniej nie przez specjalną sympatię do

Męska rzecz

naszych znajomości są zaskakujące bo nie opierają się na sexie ani jakiejś obiadowo niedzielnej przyjaźni, wspieramy się w życiu zawodowym i dyskutujemy o seksie, ale nie, nie pracujemy razem choć czasem zdarza nam się współpracować. Wracając do tematu... po pytaniu o analnie rozkosze padło pytanie czy

Kolejny dyżur na SOR

okazuje się, że pacjent nie ma duszy bo mu ją sąsiad z zawiści wyssał . Wezwałem psychiatrę. Tacy chorzy zawsze mnie zaskakują chociaż pacjenta, który sie naczytał fantastyki a potem twierdził, że go analnie zgwałcił demon nic nie przebije. żona rzuciła w pacjenta cukrownicą i cukier dostał mu sie do

175 Camilla Ken - imitacja mojej Muzy I-81 cz.1

upomniał się o nią sam rektor i minister hojnie nagradzając ją stypendiami. A gdy się nie uczy to posuwa ją jej chłopak niewykluczone, że analnie również : , którego przypadkiem widziałem. To typ ulizanego modela, który na pierwszy rzut oka jawi się jako typowy gej. Niewykluczone, że urzekł ją bądź to

PRZEPIS NA NAJBARDZIEJ ZAJEBISTE DOŚWIADCZENIE SEKSUALNE W ŻYCIU

najbardziej twardego i największego penisa, jakiego kiedykolwiek miałaś w pochwie. Robi Ci to tak dobrze, że po wyjęciu cała szyjka butelki jest mokra. Podczas pieszczot masz wrażenie, jakbyś robiła to nie z jednym, ale z kilkoma facetami naraz- czujesz język na sutkach, palce penetrujące Cię analnie i w

223 Bicie konia wzmacnia krew, człowiek czuje się jak lew

najfajniejsze jest to co dzieje się w trakcie orgii. Otóż oglądając film z kopulującą parą ... a najlepiej do tego nadaje się amerykańskie porno z nastolatkami, które nigdy nie dają analnie Właśnie Veronique Vega , Stephanie Cane , Kacey Jordan , Christine Alexis i najczarniejsza z grona Alexis Love a no

Pierwszy dzień Marcelotka w szkole.

znaczenie, że zakłócam sąsiadom nocną ciszę.   Chwilę potem zakłócaliśmy ją oboje. Taki przyjemny rezonans na szczycie... Zawsze, gdy kochamy się analnie i on ma we mnie wytrysk, wtedy się zapomina i też pozwala sobie na kilka głośniejszych westchnień. Bardzo to lubię. Lubię słuchać jego głosu w chwili

Rutyna

wyciągnąć za wszelką cenę z więzienia człowieka, który będąc dojrzałym mężczyzną penetrował analnie 13-latkę. Jak się to wszystko czyta to ciarki przechodzą. Fajny zbieg okoliczności, że kilka dni przed tym zatrzymaniem uchwalono w Polsce kastrację chemiczną pedofili. Pozdro dla wszystkich    

Bronić będę ...

prowadzi to można i waginalnie, i analnie, i oralnie, i jako kto sobie życzy? 6. Słucham jak wszyscy w około usprawedliwiają Polańskiego. Czy usprawiedliwienie, zrozumienie i wybaczenie przyszłoby tak łatwo gdyby obiektem jego zainteresowania byłaby nasza córka, siostra, przyjaciółka ? Czy współczucie i

Kurt Sutter o Romanie Polańskim

. Śmieszą mnie słowa bodajże Stalińskiej , że 13-latki wyglądają na 20, same pchają się facetom do łożka... W jakim kraju my żyjemy, aby ze zwyrodnialca, który gwałci analnie dziecko robić Bogu ducha winnego nieboraka, a z biednej dziewczyny niewyżytego seksualnie wampa... W głowach się poprzewracało

NO JAK MI KURWA PRZYKRO

Dziś właśnie definitywnie przestałam być miła. Gdyż albowiem ponieważ kiedy jestem miła to całemu społeczeństwu z niewiadomych przyczyn wydaje się, że może mi aplikować analnie różne narządy. A OTÓŻ KURWA NIE. Utwierdziłam się po raz kolejny w przekonaniu, że niestety najlepiej mają w życiu

Tusk dzieciom

Nie głosowałem na Platformę, ale gdybym głosował, to przynajmniej z tej jednej rzeczy byłbym dumny - zapowiedzianego przez Tuska zakazu kar cielesnych. Osobiście jestem zdania, że dorosły człowiek powinien mieć prawo dać klapsa, zlać pasem, spoliczkować, skopać, pokryć analnie oraz poczęstować

RPG macht frei Cz.2

głośniejsze 8222 Trafiłem go za 6 demejdża 8221 , 8222 to ja ją gwałcę analnie 8221 8222 NIEEEE Master, nie zabijaj mojego wojownika podziemi 15 lvl a błagam! Nieee, jeżeli on zginie zabiję się! 8221 A czasami ktoś kto miał sesje rano a teraz zazdrości rzuci 8222 ejj dajcie że spać człowiekowi

Mała orgia na imprezie :

robić minetkę Natalii, ta w tym samym czasie całowała się z moim partnerem a jej kochanek kochał się z nią analnie. Po chwili zmieniłysmy kochanków- ja kochałam się z jej facetem, a Ona z moim. Widziałam w oczach mojego kochanka zazdrość o tamtego faceta. Mimo On też posuwał w tym czasie naprawdę ładną

Dokumentacja działania w przestrzeni publicznej

pedofil, kocham was - to ok!, kocham was - ja też, kocham was - zboczeniec, kocham was - pierdol się, kocham was - pedofil, kocham cię, kocham was analnie poza tym pojawiały się podpisy imienne pod hasłem. Plakaty znikały w różnych miejscach w różnym tempie i na różne sposoby. Najszybciej przy samym

50 błędów popełnianych przez mężczyzn podczas seksu CD

zmienicie gdy uprawiacie seks jest czymś głupim. Zmieniajcie pozycje, bawcie się i dzielcie się pracą. Nie poprzestawaj na jednej ulubionej pozycji i staraj się również sam wymyślać nowe. 39. Próbują wsunąć penisa analnie przez quot przypadek quot Seks analny jest czymś, czego wiele par próbowało. Jest to

50 błędów popełnianych przez mężczyzn podczas seksu

wysiłki jeżeli jesteś męski i silny - cóż mówić, jeżeli wiesz co robisz, pomyśl przede wszystkim i pracuj ciężko, mocno pchając, jeżeli oczywiście to lubi. 22. Oczekują, by kochać się analnie Tak, wszyscy mężczyźni cieszą się seksem analnym. Jednakże, ona może być bardziej zakłopotana, może czuć jakiejś

Jak zrobić minetkę?

jeszcze sobie pomyśleć, że nie podnieca Cię. Wcale nie będziesz kiepskim kochankiem, jeżeli nie będziesz współżyć analnie. Czystość jest bardzo ważna. pamiętasz jeszcze prysznic? Zbierz palcem trochę jej miłosnych soków z cipki natrzyj nimi okolice odbytu. Jeżeli partnerka Twoja nie jest dostatecznie

157 Aurora w TryTeens.com

. Rosjanina znaleźć można na screenie. A wspominam o nim dlatego, że w mojej GIGAntycznej kolekcji porno mam blisko 30 kilkunastominutowych scenek w których bzyka on tyleż właśnie rosyjskich lasek. Nie muszę dodawać, że głównie czyni to najmniej komfortową metodą dla kobiet czyli analnie. Wiem jednak, że to

178 Dziewczyna sponsorowana

natrafiłem na przystojnego pana adwokata w wieku lat przedczterdziestych. I pomyślałem sobie z miejsca o tym, że taki obiekt byłby wyśmienitym kandydatem na sponsora a może i finalnie kogoś więcej. Ale to zbyt idealna wersja i nawet Cherry jest posuwana analnie także przez pana 49+, więc wersja taka odpada

203 wycinek z Pornollywood

vaginalnie i analnie - i najpewniej to nagrał a następnie puścił na szerokie wody europejskiego przemysłu filmowego. Potem Nikola już jako Nessa Devil występowała w kilku pełnometrażowych filmach, obok Cayenne Klein czy Boroki Bolls. Ukoronowaniem jej występów była podwójna penetracja DP. I tak dalej i

Joerg Haider, czyli jak przestałem się bać i pokochałem faszyzm.

, bo ktoś podpalił nasze drogie europejskie samochody, splądrował naszą piękną, europejską szkołę, a teraz właśnie gwałci analnie naszego niebieskiego europejskiego policjanta w gwiadki. Na swój tępy, bezczelny, prawicowy sposób był geniuszem głoszącym antyintegracyjne prawdy. Co dzieje się z Europą

Poza normalnością .

, analnie, tych, co preferują seks w trójkącie, czworokącie, tych co lubią orgie, tych, co lubią się kochać w różnych dziwnych miejscach, itd., i jeżeli zliczymy tych wszystkich NIENORMALNYCH, to ile się ich uzbiera? Ile to będzie milionów ludzi? Czy oni wszyscy muszą być już na wstępie skazani na miano

Psychopaci z google 11

tej pory kochać cię będzie po wieki, analnie. Tak rzecze Pstrąg. quot inspired by Kominek 165. 100 sposobów na zwalenie konia 8211 góra, dół x50

refleksje chałturnika

tryska z otwartych jelit, a tego trzeciego gwałci analnie grupa nazistów, podczas kiedy czwarty prowadzi z nimi  błyskotliwą pogawędkę pełną piętrowych porównań, redaktor zaczyna być cholernie znużony i tak jakby pomija te opisy... A tu okazuje się, że jak u Orzeszkowej, bez opisów to niewiele zostaje

Cocaine tłumaczenie tekstu piosenki

, kiedy zachował swoją niewinność, on wie, że jego pociąg się wykoleił i jest zgwałcony przez tą grę analnie. Refren - Jazmine Muszę go mieć, tak, zrobiłam to, jestem uzależniona Eminem Działasz na wszystkich cylindrach, nawijasz sylaby jakby twoje wnętrzności miały wypłynąć, ludzie

Dziennik kalendarzowy 2011 - cz.1

. Wręcz będę zadowolony, gdyż będę miał pewność, że nikomu nie powiem: 8222 Chciałbym wyruchać cię analnie 8221 . Nigdy ! 15 luty Kontakt. Wyczekany kontakt 8211 krzyczał Rafał Rutkowski w reklamie Castoramy. Dzisiaj mogłem zrobić to samo. Wreszcie zamieniłem więcej niż jedno zdanie z M. Choć tak

Eminem - Cocaine tłumaczenie

, kiedy zachował swoją niewinność, on wie, że jego pociąg się wykoleił i jest zgwałcony przez tą grę analnie. Refren - Jazmine Muszę go mieć, tak, zrobiłam to, jestem uzależniona Eminem Działasz na wszystkich cylindrach, nawijasz sylaby jakby twoje wnętrzności miały wypłynąć, ludzie

wierszyki politycznie POPiSane

, pazerność, pycha. Tak was do rządów popycha?   W obłąkanej zależności. W złym obrazie rzeczywistości. U wodza co chce być prawem. Zaczniecie mordować niebawem!   Z normaleweise odbytnicą. Srom boli w poczęciach ćwiczą. Tyłowzięci, poczęci analnie. Genialnie główkują genitalnie. No cóż członki PiSie w

Noc Pod Namiotem

on szczytował drugi raz w buzi Pauliny. Druga para ponownie zaczęła się z sobą zabawiać. Sylwia wyciągnęła z plecaczka krem nawilżający, nasmarował nim pałę Piotrka, ten zaś wziął troszkę kremu na palec i wysmarował czarną dziurkę koleżanki, która już wtedy postękiwała. Zaczęli kochać się analnie

Jak śmierć potężna jest miłość

stronie 209*, gdzie wyczytałem: 8221 Gdyby maż współżył ze swą żoną, jak to czynią psy, niech pości 40 dni. Jeśli współżyje analnie, niech pości 10 lat 8221 . Nie wiedziałem, że liberalizm w tych sprawach ojca Knotza jest aż tak duży, bo chyba tamte zakazy nie minęły bez śladu.   

Szkło po raz trzeci, ale nie ostatni

,5 cm dł. i 65279 5 cm średnicy. 65279 Link: klik! 65279 Ten typ dilda jest znany jako juicer - wyciskacz soków. Po umieszczeniu go w pochwie można też spróbować analnie , chwyta się za rączkę i kręci jakby chciało się nim wycisnąć cytrynę.Wypustki wirują drażniąc ścianki pochwy. Cena: 63zł

...a wszystko zaczęło się...

to chyba niedawno, nie? Sex był ważny. Zwykły, czy też klasyczny. Czasem szalony, czasem frywolny. Dla każdego coś miłego : Nie mieliśmy specjalnych wymagań. Ot, klasycznie, analnie, zabawki itd. Raz nawet byliśmy bardzo blisko swingu. Ale jakoś nie było tej iskierki. Fakt, przyjaźń z druga parą

Gorąca czekoladka

,ale na szczęście miał jeszcze siły na 2 następne wytryski do mojej spragnionej cipki. Jaki sex lubisz najbardziej ? Od tyłu ,czasami analnie ,ale najbardziej lubię obciągać. Mam usta pełne spermy i to mnie naprawdę kręci. Kiedyś byłam u masażysty ,który spytał 8216 8217 Jaki zapach pani lubi

290710

ryju penetrowali analnie naszą zbiorową wyobraźnię. To była głupota, przejaw czystej, nieskalanej, samobójczej głupoty, która zresztą ściągnęła śmierć na wielu niewinnych ludzi. Tyle razy do ich młodzieńczych wybryków podchodziliśmy na kolanach. Och, ach, walczyli. Może w końcu czas na coś, co ich

O mojej żonie - dla Was

i być pieszczoną. Zawsze podkreśla, jak bardzo lubi robić loda. Ale nie tylko po francusku się kochamy: po grecku analnie , po hiszpańsku, po francusku z finałem w ustach i z połykiem, głębokie gardło, zabawki, eksperymenty. Ma spory temperament, który nie zawsze mogę i umiem zaspokoić. Jest na

ZaFraasowana filmem... czyli Dom Usherów

pory tego żałuje. Wytwór Hayley Cloake najzwyczajniej w świecie gwałci prozę Poego analnie i bez lubrykantu. Roderick Usher przeobraził się w filmie w Ricka pal sześć klimat, przecież imiona przekraczające jedną sylabę są nie do zapamiętania . Nie jest już arystokratycznym hipochondrykiem opętanym

4

wysapała drżącym głosem. Do tej pory nie kochaliśmy się analnie. Kasia owszem, pozwalała mi na pieszczoty jej drugiej dziurki, ale nie na pełną penetracje. Mówiła, że boi się bólu. Zaskoczony jej żądaniem wysunąłem się z pochwy, pozwalając aby ustawiła się na czworaka. Muszę przyznać, że z tej

Jack Nicholson - on to ma chałupę

Po 36 latach milczenia z amnezji wyleczyła się Edith Michelle Vogelhut, która przypomniała sobie, że nie tylko Samantha Geiger została analnie wykorzystana przez Romana Polańskiego, ale ona także miała nieprzyjemnośc odbyć z reżyserem stosunek seksualny. Pikanterii sprawie dodaje fakt, że ten

świat cały, uwzięty

demistyfikuje i, jak z wolfgangiem amadeuszem, popierdującym z ukontentowania, świntuszącym z siostrą analnie, choć li stownie, źle, bo masońsko przynależącym, tak... i tu?!

ubogacić

Autor: organmaster 17.09.10, 12:35 grzechu, ten frant błąkający się po wsi, jak już przysiądzie, i odwinie podgardlaną z gazetowego papieru, to ... poczytuje, sobie - a to dziennik, to fakt niezaprzeczalny potem - wyraża, dwojako - oralnie, niekiedy analnie dziś grześ

analnie

wysłowienia - bardziej prawdopodobne jak krwawi analnie, to do lekarza piewszego kontaktu, ten paluszek - per rectum co by nie biegł do kurii po tłumaczenie - doodbytniczo i,  wszystko jasne

417 Tarra White w Polsce

Tarra White w Polsce SZOK prawdziwy. Właśnie wyczytany! To pierwsza gwiazdka porno z mojej wielkiej listy która odwiedziła nasz mocno skrzyżowany kraj. Uwielbiam ją, bo .... cóż nie będę oryginalny: jebie się analnie jak mało która sucza! lt -- w wersji pokazowej na salonach erotycznych pewnie

śledztwo, orzeczenie, egzekucja

Zostałem oskarżony o posiadanie polipów w jelicie. Bez mojej wiedzy, bo smacznie spałem w trakcie śledztwa i rozprawy, wykonano na nich mnie egzekucję. Pozbawiono mnie ich analnie

Zboczona Japonia?

grzechotką oblizuje od góry do dołu, aż w końcu braciszek poczuwa się do obowiązku, nadziewa sobie siostrzyczkę analnie i rąbie ją, aż jej głowa odpada. Serio. Nawet jakby mnie ruszyło to smurfowe kazirodztwo nie ruszyło wcale, wręcz przeciwnie , to ta głowa no koniec 8230 Człowiek zaczyna inaczej myśleć

Misiu, misiu, miękka faja

. Pewnie większość z was już czytała o moim zamiłowaniu do ludzi chodzących o kulach. Swego czasu praktycznie moją obsesją było wykopanie takiej podpórki spod osoby idącej ulicą. Po prostu miałem fantazję której pochodzenia nie sposób określić. To zupełnie jak z ludźmi aplikującymi sobie kaktusy analnie

analnie

ciała się ocierają, wręcz przenikają, że czujemy nasze bicie serc, przyspieszony oddech, a najpiękniejsze jest to, że robiąc to- tworzymy jedno ciało, że nasze dwa ciała łączą się w spójną całość, że kochając się oralnie czy też analnie- jego ciało przenika moje, on jest częścią mnie- uczucie tego jest

Niedzisiejszy

analnie to jest za dopłatą! . A oral jest o połowę tańszy od bzykania w gumie! Czy ja jestem aż taki staromodny? Ale chyba nie jest ze mną najgorzej, bo moje odczucia są identyczne z tym co mówi tantra, o czym pisze Kamasutra. Może więc to nasze czasu skręciły w dziwnym kierunku, gdzie intymność nie ma

a fee...

Autor: organmaster 24.12.09, 11:50 uwierz w miłość - dyszał romek, zespolony, pardonc, analnie z dziewczynką

Zakonnica

panie, dobrze - odparla zakonnica - ale proszę, zrobmy to analnie, bo w klasztorze matka przelozona przeprowadza rutynowa kontrole dziewictwa! Uradowany facet zabral się do dziela, a po skonczonej zabawie zerwal z siebie szatę i krzyknąl z usmiechem: -Ha! Ha! To ja Krzysio! Widząc to zakonnica zerwala

ZBOCZENIE SEKSUALNE.

, przykleił sobie sztuczną brodę i o północy wyruszył na cmentarz, było ciemno, ale dostrzegł kształty klęczącej zakonnicy. - To ja Bóg - rzekł - twoje módł zostały wysłuchane, wybrałem Ciebie i chcę żebyś mi się oddala. - Och panie, dobrze - odparła zakonnica - ale proszę, zrobimy to analnie, bo w klasztorze

Miejsca:

Naga (38)
Warszawa (7)
Kraków (7)
Pawłów (4)
Marki (4)
Bata (4)
Adamów (4)
Łyse (3)
Wrocław (3)
Warta (3)

Firmy:

RUCH (29)
Google (6)
Onet (4)
Zono (2)
SKOK (2)
SAP (2)
Prochem (2)
DIALOG (2)
YouTube (1)