Wszystko o:

agh

Naukowcy AGH zbudowali pierwszy w Polsce sztuczny neuron

Prof. Konrad Szaciłowski z AGH z drobinami siarczku kadmu po lewej i tradycyjnymi bramkami logicznymi po prawej   Grzegorz Jasiński Sztuczny neuron to układ, składający się z dwóch warstw polimeru przewodzącego prąd elektryczny, pomiędzy którymi znajduje się warstwa żelu

Studenci na AGH

Studenci na AGH 65279     Z własnych doświadczeń, obserwacji i interakcji ze studenckim otoczeniem wywnioskowałem, że istnieją 4 podstawowe typy studentów: luzak, normalniak, bystrzak i dziobak.          Luzak jest postacią barwną, charakterystyczną, łatwo wyróżnialną z tłumu. Słowa nauka

Nowi studenci AGH

Uroczystość inauguracyjną rozpoczęła się o godzinie 16:00 wprowadzeniem sztandaru AGH oraz odśpiewaniem przez chór I Liceum Ogólnokształcącego 8222 Gaude Mater Polonia . Zebranych gości powitał Dziekan AGH prof. Janusz Kowal, który scharakteryzował wydział na jakim kształcić się będą nowi

AGH na Głównym

Polska Miedź S.A., zapewne skuszona świetną renomą naszej firmy, ale też urokiem osobistym opiekunów. I tej wersji będziemy się trzymać! PS. Janusz i Grzegorz to absolwenci Wydziału Górniczego* Politechniki Wrocławskiej, nie mogło zatem przy takiej okazji zabraknąć elementów rywalizacji AGH - PWr. Z

Krótki poradnik studiowania na AGH

Krótki poradnik studiowania na AGH CHRONOLOGIA.     Pierwszy rok studiów to przede wszystkim przedmioty ogólne. Powtarza się rzeczy ze szkoły średniej czasem z podstawowej . Wtedy to następuje rzeź niewiniątek. Zjeżdżają się miliony osób łaknących wiedzy, wolności, tytułu, i Bóg jeden tylko wie

Nowe kierunki na AGH

. Przedmiotem zainteresowania mechatroniki są produkty, charakteryzujące się wysokim stopniem funkcjonalnej i technologicznej integracji części: mechanicznej, elektromagnetycznej i elektronicznej. Artykuł powstał na podstawie danych z AGH nbsp Artykuł opublikowany w www.kariera.com.pl http: kariera

Rowerowe AGH- Kraków

AGH jest jedna z niewielu uczelni, które połaczyły swój campus z budynkami, w których odbywają sie zajecia. Coprawda nie było to szczególnie trudne ponieważ miasteczko studneckie AGH znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie uczelni, niemniej jednak kilka ładnych kilometrów ścierzek to jest. No i

AGH. Elektronika bez zegara. Rewolucyjne odkrycie naukowców z AGH może zmienić współczesną elektronikę

. Układy z zegarem potrzebują zasilania zawsze, nawet wtedy, gdy nie są uruchomione. Naukowcy z AGH udowodnili, że elektronika pozbawiona tego elementu pracuje poprawnie i nie zużywa energii podczas przerw w pracy.   Zegary, które popychają pracę urządzeń do przodu, mają bardzo duże częstotliwości rzędu

agh

cześć : : :                                               WAŻNE !!!!!!! ZASADY EGZAMINU: dn. 24 styczeń  środa godz. 10.00 p.203 Lipsk H6 Po wykładzie quot natchneło quot mnie, że przecież nie wiemy ile bedzie pytań a egzaminie ustnym... dlatego postaram sie po krótce przedstawić wizje egzaminu

agh

 PYTANIA EGZAMINACYJNE. 1. Strategia przedsiębiorstwa 8211 istota definicja i ewolucja pojęcia strategii. 2. Poziomy strategii 8211 charakterystyka. 3. Cele przedsiębiorstwa, poziomy celów, przykłady. 4. Koncepcja VBM w zarządzaniu strategicznym 8211 istota, mierniki celów, nośniki gener

Kawalek miasteczka AGH

A dziś fotka z terenu miasteczka studenckiego AGH, zrobiona w drodze powrotnej z odwiedzin u Franka siostrzeńca dla nie wtajemniczonych czytelników P . Budynek po prawej to niedawno wybudowany Basen AGH, całkiem fajny, tyle, że z terminami straszna bieda. No dobrze a teraz mała prośba, otóż

Międzywydziałowa Komisja Sanitarna AGH

klozetowych. Połów ryb zabroniony. Żetony na papier toaletowy są do nabycia w sekretariacie szkolnym. Zabrania się korzystania z muszli klozetowych przy braku wody w instalacji. W powyższej sytuacji używać wiaderko. Wyżej wzmiankowane naczynie opróżniać przez okno po stronie zawietrznej AGH. Student

jak rozpoznać gości z agh

ukończyły obie uczelnie ... Redakcja posiada w tej kwestii wyrobione zdanie, którego pozwoli sobie nie przedstawiać, proponujemy za to małą zgadywankę:   PO CZYM POZNAĆ ABSOLWENTA AGH?     ... myślimy intensywnie, nie przewijamy od razu do odpowiedzi ...                       ... myślimy

AGH

Starania o uruchomienie Akademii Górniczej ciągnęły się od XIXw. Ostatecznie otwarcie nastąpiło dopiero w 1919 r. Władze miejskie przyznały jej prowizorycznie budynek szkolny przy ul.Loretańskiej 18. Znalazły się w nim pomieszczenia biura, sale wykładowe i rysunkowe oraz czytelnia dla studentów. Wyk

AGH - lokomotywą przemysłu

. Podatek stanowił 1 gr od każdej tony wydobytego węgla, co pozwoliło na uzyskanie kwoty 220 tys. zł. Źródło:  http: www.uci.agh.edu.pl  

agh

nbsp TERMINY EGZAMINÓW PRZEDSTAWIAJĄ SIE NASTĘPUJĄCO : OSTATECZNA WERSJA sesja trwa 25.01 - 09.02 FERIE: 12.02 - 18.02  PRAWO :  1 termin 25.01.  godz 8.00 - 9.30 Aula                  2 termin 01.02.  godz 8.00 - 9.30 Aula                  3 termin 08.02.  godz 8.00 - 9.30 Aula                e

Wykładowcy na AGH

    Można różnie podzielić wykładowców, do mnie najbardziej przemawia kryterium podziału na: równiachę, konkreciarza i skurwiela.     Równiacha to raj dla studenta. Facet wyluzowany, podchodzący do studenta na zasadzie chcesz to się ucz, nie to nie, i tak zaliczysz . Reguły gry odkrywają często od

Czy KAI manipuluje informacjami ws. Hryniewicza?

:09 Temat: Sprawa Hryniewicza - KAI i wiara.pl odmowili opublikowac Do: anuszka_ha3.agh.edu.pl gazeta.pl Katolicka Agencja Informacyjna Skwer Kard. S. Wyszynskiego 9 01-015 Warszawa 23 wrzesnia 2008 Szanowni Panstwo, W czasie rozmowy telefonicznej dzisiaj z biurem KAI potwierdziliscie Panstwo otrzymanie

troche prawdy o kobietach :

Kiedy Bóg stworzył kobietę , był to już Jego 6 dzień pracy i w dodatku po godzinach . Pojawił się Anioł i spytał : - Czemu tyle czasu Ci to zajmuje ? Bóg Mu odpowiedział : - Widziałeś zamówienie ? Musi być całkowicie zmywalna , ale nie plastikowa , ma 200 ruchomych części wszystkie wymienne , działa

BARDZO WAŻNE !!

Mam kilka informacji . Po pierwsze prosze oi częste odwiedzanie tego bloga . Druga sprawa to niepokoi mnie fakt , że do końca miesiąca pozostało już tylko 2 dni , a zaledwie 4 osoby w tym ja i Gosia wpłaciły 2 złote na xero . Mam nadzieje , że do piątku to zostanie załatwione . Wpłaty do Gosi .

OGłOSZENIE

ZŁE WIEŚCI   Dzisiaj miało miejsce spotkanie z prodziekanem d.s. studiów dziennych dr Brodą. Poinformował on zdezorientowanych studentów o zmianach w regulaminie studiowania. Co postanowiono:   Oceny 3.0 nie będą przepisywane!! Oceny wyższe nie muszą być przepisywane jednakże taki zw

agh ..

hmm.. dzis okropny dzień musiałam skasowac sowjego bloga .. : szczerze mówiac nic tam takiego nie było ale niektórzy poczuli sie urazeni..: Nawet dostałam groźbe kuratora super.. aghh.. skopiowałam to co jest bliskie mi.. i bede sukcesywanie dodawać bleh.. quot DLACZEGO Jaaaa.......???? ZAB

agh

czesc: nbsp przypominam że  WARUNKIEM WEJŚCIA NA EGZAMIN Z PRAWA  JEST  WPIS W INDEKSIE!  nbsp osoby bez wpisu nie mogą wejść na egzamin   jest jeszcze taka opcja:  wysłalam maila to Pana G. od ćwiczeń,  ponieważ również ma być jutro na egzaminie żeby  przyszedł wcześniej na egzamin  to moze je

agh

WYNIKI kolokwium Z  KADR z Ćwiczeń   dla GRUP: 1 i 4  wyniki 2 grupy JUTRO   a moze jeszcze dziś wieczorem       nr indeksu  ocena  121 368 4,5 121 369 5,0 121 370 5,0 121 371 4,0 121 373 4,0 121 374 5,0 117 052 5,0 121 376 5,0 121 377 5,0 121 380 5,0 121 381 4,5 117 063 4,5 121 382 4,5 121 386 5,

agh

Witam : Ważna wiadomośc dotycząca pyt z EKOtechnologii: Autorzy pytania wysłali dobrą wersje odpowiedzi dotycząca POMP CIEPŁA : PROSZE  zweryfikujcie SOBIE to kwestia tylko 2 słów... jednak WARTO MIEC DOBRZE : Pompa cieplna - jest to urządzenie służące do przenoszenia ciepła z obszaru o wyższej

SPECJALNOŚCI

SPECJALNOŚCI!!!!   Dziś odbyło sie ostatnie spotkanie z dziekanem dotyczące naszych specjalności. Listy zostały podpisane i  dostarczone do dziekanatu. Nasze wybory jak już wiecie... choć myśle, że są osoby,które jeszcze nie są do konca zorientowane,  rozłożyły sie na 2 specjalności : 1  finanse  61

Inauguracja Roku Akademickiego w Zamiejscowym Ośrodku Dydaktycznym AGH w Mielcu

Program uroczystości: Gaude Mater Polonia w wykonaniu Chóru I LO im. Stanisława Konarskiego w Mielcu otwarcie uroczystości przez Dziekana Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Robotyki prof. dr hab. inż. Janusza Kowala wystąpienie JM Rektora AGH prof. dr hab. inż. Antoniego Tajdusia

Cenzura - Gazeta Wyborcza tuszuje wpadkę z filmem porno?

nieprzemyślanego podania mediom wiadomości o ustaleniach w tej sprawie. Dziś, pod nickiem anuszka_ha3.agh.edu.pl zamieściłam wiadomość o tym na wspomnianym wątku na forum rzeszowskim. Zacytowałam mój list i odpowiedź Policji. Oba listy załączam poniżej. Mój post na forum został skasowany razem z całym

Zderzak Łągiewki w Wyborczej

niemożliwe. Nic dziwnego, że wielu widzów potraktowało pokaz jako cyrkową sztuczkę. Tymczasem - Siła bezwładności faktycznie ulega zmniejszeniu - przyznaje prof. Stanisław Gumuła z AGH 65279 Tymczasem na blogu Będąc Młodym Fizykiem pokazałam , że udostępnione na stronach firmy EPAR publikacje w

agh

Witam : POPRAWA POPRAWKI dotyczy POMP CIEPŁA od autorów pytania: PRAWIDŁOWA ODP MA BRZMIEĆ JEDNAK TAK:   Pompa cieplna - jest to urządzenie służące do przenoszenia ciepła z obszaru o niższej do obszaru o wyższej temperaturze, zwiększania poziomu energetycznego energii cieplnej , za pomocą krążą

Szpada a sprawa AGH owska

Dwa dni nowego roku, a ja padam na pysk. Mam dość...styczeń to będzie czysty hardcore.  1 Poprawa starych jak i nowe kolosy z Projektowania Układów Hydraulicznych i Pneumatycznych  2 Identyfikacja procesów technologicznych - projekt i egzamin czyli transformata Z bo Laplace jest dla dzieci , funkcj

agh

Witajcie : Niestety, forum, na którym dotychczas były zamieszczane wszelkie informacje oraz mieliście  możliwość wyrażania swoich opinii nie jest już dostępne z przyczyn technicznych. Jednak aby mieć nieustanny kontakt internetowy chciałabym abyśmy zaczeli odwiedzać tego  bloga,  najlepiej dodać od

agh

ponawiam wiadomości dla osób które nie podały malia .... WYKŁADY Z PRAWA KOCHANI, informuje że zostają odwołane wykłady: 8226 30 listopada 2006 czwartek 8226 07 grudnia 2006 czwartek Zajęcia te będą odrabiane, w terminach: 1 13 grudzień 2006 środa godz. 16 30 8211 18 00 s. 307

Żegnaj UJ, witaj AGH

Wreszcie zadziałało i oficjalnie znaczy jak doniose foto i kase na legitke jestem na AGH :D Legitka mi sie przyda bo tą z UJ już zgubiłem chyba kwartał temu...Już się kanar nie przywali, że bez dokumentów jeżdże :D:D:D

agh

pewnie ta zakładka teraz każdego z nas najbardziej interesuje... terminy zostały wstępnie ustalone, jednak potrzebuje potwierdzenia pewnych ustaleń  i oczywiście wówczas harmonogram sesji pojawi sie tutaj z góry chciałam was poinformowa, iż 2 tyg sesji są obfite w terminy ... 4 egzaminy po min. 2

EKOTECHN

 Cześć:   nbsp chciałam przypomnieć że do  TEGO CZWARTKU  oczekuje  na pytania z waszych referatów , żeby przekazać  je  profesorowi, a z których później dostaniemy liste  pół na pół  potrzebnych nam pytań. We wtorek na ostatnich przed świętami zajęciach będziemy mogli dostać liste obowiązujących

agh

WITAM: za wczasu info o zalce z ĆW z ZARZ. PRODUKCJĄ     dotyczy gr 1 i 2 dnia  08. stycznia   POPRAWA KOLOSÓW gr 1   godz.8.45  gr 2 godz.9.45 dnia 15 stycznia  WPISY   gr 1     godz. 8.00 - 9.30   D-7, pok. 209 gr 2    godz 9.45 - 11.15  D-7, pok.209 chyb a ż e wystąpi poniedziałek kiedy

agh

 Wstępny ustalony termin na zaliczenie z bankowości został ustalony na 09. 01. 2007, nie jest to termin ostateczny jednak najbardziej prawdopodobny Gdy informacja ta ulegnie zmianie czy też będzie pewna wówczas wiadomośc ostateczna na temat terminu, sali, oraz godziny umieszcze na necie. nbsp A

Laboratorium Energii Subtelnych

8222 Duchowość Astrologii 8221 zorganizowanym przez INS AGH Kraków. Rzeczywiście taka konferencja miała miejsce! Na stronie Wydziału Humanistycznego AGH mamy informację, która sugeruje konferencję poświęconą naukowemu opisowi społecznego fenomenu astrologii:  14 XII 2007 - Duchowość astrologii

Konferencja na AGH

W najbliższych miesiącach wezmę udział w kilku konferencjach, na których będę mówić o rynku muzycznym. Najbliższa okazja już między 2 a 4 lipca - konferencja quot The 2008 Interim Conference of the Research Network of Economic Sociology of the European Sociological Association 8211 Economy in So

Minuta ciszy

W skierowanym do wszystkich sędziów piśmie z PZPN czytamy m.in. quot przed każdym meczem do dnia 28 maja włącznie prosimy o poprzedzenie każdego spotkania minutą ciszy ze względu na pamięć wyśmienitego trenera tysiąclecia , bez którego trudno wyobrazić sobie polską piłkę , i którego strata będzie

OGŁOSZENIE

Mam wiadomości , które powinny zadowolić i uspokoić Was drodzy Koledzy i koleżanki . 1 - za egzamin z Mechaniki i Wytrzymałości materiałów NIE PŁACIMY ani ZŁOTÓWKI !!!! - ostateczna wersja od dziekana Brody -- gt to już jest PEWNE !!!! 2 za egzamin z Technologii i Eksploatacji Złóż osoby mające

HUMOR

postanowiłem zamieszczać śmieszne scenki lub wypowiedzi z życia studenckiego . Pierwsza część już dzisiaj : -- quot A jednak to ma sens quot - doktor Marek Michalik podczas rozwiązywania zadania -- quot To było ??!! -- TAK !! -- No właśnie . quot - dialog między jednym z nas a doktorem Mark

PRZEPRASZAM

Oficjalnie chciałbym zwrócić się do Martyny , która poczuła się urażona moimi postami na tym i poprzednim blogu . Nie uważam , abym złamał zasady etykiety i dobrego wychowania , lecz uważam , że rzeczywiście mogłaś poczuć się urażona moimi tekstami . Z tego tytułu , jako starosta grupy pragne Cię se

agh

czesc:  jeśli chodzi o POPRAWE ZALKI to w ramach konsultacji  można poprawiać ocene   prowadząca zajęcia wykazała chęć udzielenia wskazówek  co jest dobrze co może należałoby zmienić co do naszych CV, wszelkich informacji można  uzyskać na konsultacjach    Pozdrawiam  Aneta:   nbsp nbsp

agh

Witam:  chcialam poinformować zainteresowane osoby że przedmiotu obieralnego OPEARCYJNY ASPEKT ZARZĄDZANIA LOGISTYCZNEGO OAZL NIE MA  w ten pon tj. 18.12.2006. Pomimo odwołania wykładu zajęcia z prowadzącą w godzinach rannych czyli zarz. p rodukcją odbywa sie bez zmian   dotyczy gr 1 i 2

Stary ksiądz, który stracił wiarę

Przypomniała mi się moja dawna dyskusja pod wywiadem Żakowskiego z gen. Jaruzelskim: anuszka_ha3.agh.edu.pl : Z punktu widzenia marksizmu był to zwrot zasadniczy. Marksizm zakładał społeczną, a de facto państwową, własność środków produkcji. Przez lata byliśmy temu wierni. Ale tabu społecznej

Agh! Październik to zło!

co za szlam! zostałam w sposób brutalnie nieświadomy ograbiona z sensu życia jakim był telefon! tak.. te-le-fon! Niecały miesiąc się nim cieszyłam.. i kurwa zajebali mi go! wszystko przepadło! Stos nowych piosenek które po nocy w przed dzień ściągałam, wszystkie zdjęcia, numery, no jednym słowem all

agh

 DNIA 11 stycznia 2007 czwartek ZALICZENIE Z ĆW Z PRAWA godz. 13.00 Aula dotyczy CAŁEGO ROKU 2gi termin zaliczenia    16.01.2007 godz. 15.00 s.118                                          tak jak były zajęcia z bankowości nbsp Pozdrawiam  Aneta:  

agh

 Jeśli chodzi o terminy zerwe egzaminów to sa już umieszczone na necie... w zakładkach: zarz. strategiczne, zarządzanie kadrami to tak dla jeszcze nie zorientowanych we wszystkich informacjach umieszczonych na stronce  Aneta:  

agh

cześć: 23 stycznia godz. 13.00 - 15.00           p. 308 d7  USTNY + wpisy   indeksy do Wojciecha Masłonia   26 stycznia godz. 10.45 s.118 d7 POPRAWKOWY TERMIN ZALICZENIA                                   nbsp Pozdrawiam  Aneta:  

agh

WITAM : : : : : : : : :   TO CHYBA NAJMILSZA ZAKŁADKA  nbsp nbsp WSZYTKIM KTÓRZY JUŻ SKONCZYLI SESJE zycze  ZASŁUŻONEGO WYPOCZYNKU : : : nbsp nbsp A OSOBOM KTÓRYM ZOSTAŁY JAKIES ZALICZENIA JAK I EGZAMINY  POWODZENIA !!!!!!      ANETA : :  

agh

cześć: nbsp WPISY -- gt 24 stycznia środa   p. 121 D7 godz. 13.00     WYNIKI Z ZERÓWKI -- gt   19 stycznia  piatek                                                p. 121 D7 ok godz. 12.30 Pozdrawiam Aneta:   nbsp nbsp

agh

Witam:   Chciałam poinformować ze wysłałam wam  dot. osób które dały mi maila   liste pytań  na kolowkwium. Jesli ktoś nie otrzymał malia, to prosze sie przypomniec lub tez wysłać swojego maila na nr gg 632 42 99 . Pozdrawiam Aneta :

agh

  Cześć : dnia   24 stycznia 2007 od godz. 10.00   H-6 , ul. Gramatyka 8a, pok. 203  odbędzie egzamin USTNY z prawa: jest to możliwośc dla  osób które sa na 2  listach  bądź też   prowadzący zajęcia   wykłady   kojarzy twarz :   Pozdrawiam ANETA :   nbsp

agh

Cześć : nbsp jeśli chodzi o  wyniki z bankowości  to mają być  pod koniec przyszłego tyg.  może 18 , 19 styczeń a osoby pytające  o poprawe  --- gt  nie został ustalony na razie żaden termin poprawkowy tego kolokwium. nbsp Pozdrawiam  Aneta:  

agh

Cześć : osoby zainteresowane wynikami z EKO  ocena z kolokwium + ocena na koniec mogą zgłosić sie do mnie. WPISY z EKO !!! WYPEŁNIONE !! : indeksy do mnie do JUTRA  moze być po bankowosći dn. 09.01.2007 Pozdrawiam Aneta:  

agh

Witam : Znacie już pewnie wyniki z  egzaminu z ZARZ PRODUKCJĄ --- wieć tylko przypominam że starostowie grup zbierają indeksy  i idą po wpisy  22 stycznia w godz 16.00 - 18.00 p.215 d7 warunkiem wpisu  z egzaminu jest wpis Z Ćwiczeń!!!   Pozdrawiam  ANETA:  

Ogłoszenie

W związku z jutrzejszym egzaminem z MiWM życze wszystkim zdającym szczęścia i powodzenia , aby doktor ek Hałat nie miał satysfakcji ulania nas : Mam nadzieje , że 100 zdających będzie miało wpis conajmniej 3.0 : Wpisy od doktora Rydlewskiego są już załatwione : Indexy odebrane : Nie mam dalej

Ogłoszenia

Po pierwsze pragne przypomnieć , że do końca tygodnia prosze o podbicie legitymacji . Po drugie oto godziny przyjęć dr Wasieczko : poniedziałek : 8:00-14:00 wtorek : 14:00 - 19:00 środa : 14:00-19:00 czwartek : 8:00-14:00 piątek : 14:00-19:00 JUTRO na STATYSTYCE wykład OBECNOŚĆ OBOWIĄZKOWA !! w

Ogłoszenia

Drodzy Państwo . : grupy na elektrotechnike to : Grupa 1 : Adrian , Michał , Jarek , Sławek , Wiktor , Marek Grupa 2 : Olga , Magda , Martyna , Kuba i ja Grupa 3 : Ania Słonka , Ela , Kasia , Ania Śmiałek , Asia Waniek , Agnieszka Grupa 4 : Gosia , Asia Szałaś , Marta , Dorota , Krzychu , Ania Śla

Przesilenie grawitacyjne

...* Znalezisko nadesłał nasz czytelnik Paweł Litwin, student AGH. * Internauta titta w komentarzu poniżej pisze: A moze ten czlowiek ma po prostu poczucie humoru i zakpil sobie z quot racjonalistow quot , takze nazywjac quot dluga i owocna wspopraca quot stek inwektyw, ktorymi go obrzucili? - Rzeczywiście

Typowa polska rodzina

Z dyskusji , która odbyła się jakieś 2 miesiące temu: anuszka_ha3.agh.edu.pl: Odwiedziłam dziś grób Stanisława Lema. Było to między 15.00 a 15.30. Parę metrów dalej, przy swoim grobowcu stała typowa polska rodzina . Mama, tata, dwoje dzieci. Oporządzali grób, zapalali świeczki, zaczęli

Dzienniki Marcowe III

Trzecia część Dzienników Marcowych. Zdecydowałam się na skopiowanie całości Dzienników Marcowych na moją stronę. Może będą dzięki temu łatwiejsze do znalezienia dla Polaków. Jest to legendarny tekst, który krąży po białoruskim i rosyjskojęzycznym internecie. Pamiętnik Darii Kostenko, uczestniczki p

Dzienniki Marcowe I

Zdecydowałam się na skopiowanie całości Dzienników Marcowych na moją stronę. Może będą dzięki temu łatwiejsze do znalezienia dla Polaków. Jest to legendarny tekst, który krąży po białoruskim i rosyjskojęzycznym internecie. Pamiętnik Darii Kostenko, uczestniczki protestów w Mińsku. Tutaj wcześniej p

Rosja: Top 5 najnowszych przekrętów naukowych

Świeże informacje z rosyjskiego tygodnika quot Ogoniok quot dowodzą, że Akimow i jego wspólnicy są wciąż aktywni. W ostatnich latach prowadzili interesy z rządami dwóch państw Unii Europejskiej. Szanowni Rodacy! Miejmy się na baczności, bo może wkrótce Akimow zapuka i do naszych drzwi... Co wtedy

Rosja: makabryczne eksperymenty na akademii medycznej 2 3

Idź do 1. części artykułu nbsp Intensywna destrukcja obiektu biologicznego Strona docenta Buta, którą nadesłał mi Paweł, znajduje się tu: http: www.imago.sibintercom.ru devices.htm . Napisana jest po rosyjsku i po polsku. 29.3.2008: Oryginalna strona została zmieniona. Jej kopię mam tutaj

Akademik Szypow 2

W 1998 roku prezydium Rosyjskiej Akademii Nauk ustanowiło Komisję do Spraw Walki z Pseudonauką . Wydawać by się mogło, że powoływanie specjalnych instytucji do walki z zabobonem to w dzisiejszych czasach zbytnia gorliwość. Okazuje się jednak, że jest inaczej - kwestia pseudonauki silnie splata się

W szkole nas oszukiwali?

Staliśmy się bohaterami portalu wykop.pl ! Pewien internauta podzielił się ze światem nowiną : nomail2 : Dlaczego satelity nie spadają nam na głowę? Oczywiście dlatego że siła odśrodkowa równoważy się z siłą dośrodkową. Oczywiste jest tylko że poprzednie zdanie jest kłamstwem wpajanym nam na fiz

Student zwerbowany przez KGB - w reżimowej telewizji

Jak opisał Tygodnik Powszechny, Władysław Michajłow to student-opozycjonista zwerbowany przez białoruskie KGB. Przyjechał do Polski w ramach programu stypendialnego dla represjonowanych studentów i tutaj przyznał się publicznie do współpracy z tajną policją. Jednak po pewnym czasie, zapewne pod

Członkowie PZPR w szeregach PiS

Nie ukrywam, że uważam, iż fakt, że prezesem Sądu Najwyższego jest ktoś, kto do 1989 roku był w PZPR, jest wielkim nieporozumieniem - powiedział w piątek w Poznaniu premier Kaczyński. Prof. Gardocki, prezes Sądu Najwyższego był w PZPR, lecz do 1981 roku. Ale to drobiazg, malutka nieścisłość... Ni

Polski katolik ma twarz Michalika

Liberałowie zdają się iść pod rękę z konserwatystami w braku zaufania do rozsądku, przyzwoitości i sumienia zwykłych ludzi. W ten sposób liberałowie i lewica nad głowami ludzi dyskutują z instytucją kościelną. Obu stronom wygodnie zgadzać się, że to duchowieństwo przemawia głosem polskich katolików

Z Tygodnika Powszechnego usunięto artykuł o buncie ks. Hryniewicza

21 godzin temu na stronie Tygodnika Powszechnego pojawił się artykuł quot Ks. Wacław Hryniewicz sprzeciwił się Kongregacji Nauki Wiary quot . Teraz - zniknął. Pozornie bez śladu . Na forum Tygodnika pozostawiono komentarze spod artykułu, lecz tytuł wątku zastąpiono skromnymi trzema kropkami. Jedn

Jarosław Kaczyński kłamie

To głęboko obrzydliwe. Jarosław Kaczyński kłamie mówiąc , że Edward Gierek opozycję jakoś tam tolerował, a nie zamykał do więzienia . Na tych stronach można dokładnie przeczytać o represjach wywieranych przez władzę Gierka: 1976 , 1977 , 1978 , 1980 . Morderstwa, pobicia, tortury, porwania, zastra

Zderzak Łągiewki - analiza publikacji

Zderzak Łągiewki zwany też EPAR stał się ostatnio popularny w mediach. Jest to urządzenie, które zamienia energię zderzenia na ruch koła zamachowego, zamiast - jak strefa zgniotu lub amortyzator - rozpraszać ją w postaci ciepła. Pomysł jako taki jest interesujący i prawdopodobnie mógłby znaleźć

Szok cywilizacyjny: Kto rządzi Kościołem w Polsce i w Niemczech

Niemcy i Polska. Dwie postacie na tym samym stanowisku. Niemcy: Szef kościoła katolickiego popiera legalizację związków homoseksualnych, nie uważa celibatu za niezbędny, promuje kobiety-duszpasterki. Polska: Szef Kościoła katolickiego homoseksualizm uważa za chore myślenie , feminizm uważa za spise

Egzaminy

No cóż , takie jest nasze studenckie życie , że zawsze po chwilach pięknych i radosnych są te ciężkie , w których musimy iść na pełnie wyrzeczeń . Takim okresem jest bez wątpienia sesja . A że ta już się zbliża , to podaje terminy egzaminów : * 1 czerwca --- gt zerówka z mikroekonomii * 8 czerwca -

Prosze o komentarze

posłuchajcie , jest kwestia poniedziałku . Mamy dwie opcje : 1 przesuwamy ćwiczenia z elektrostatyki z godziny 7:30 na 9:00 PLUSY: wstajemy na 9:00 , MINUSY : trzeba nachodzić się za salą o ile będzie wolna tak owa 2 zamieniamy się z grupą II laboratorium z elektrotechniki , zaczynamy je o 9:30 PL

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI ŚWIĄT WIELKIEJ NOCY !!

Z okazji świąt Wielkiej Nocy pragne złożyć wszystkim serdeczne życzenia  pogodnych , radosnych , zdrowych , a zwłaszcza przepełnionych miłością radością i ciepłem rodzinnym świąt Wielkiej Nocy , aby Zmartwychwstały Chrystus hojnie obdarzał Nas swoimi wielkimi łaskami . Przed nami trudne dwa miesiąc

Szara rzeczywistość

Niestety po świetnych zabawach w juwenalia nadchodzi szara rzeczywistość . Najblizsze dni okażą się kluczowe dla nas wszystkich , jedni będą zadowoleni , inni będą zszokowani , jeszcze inni smutni . Każdy dzień przynosi niespodzianke miłą lub nie . W poniedziałek mamy kolokwium z Elektrotechniki ,

Ogłoszenie

Drodzy Państwo !! Po pierwsze pragne  pogratulować wszystkim , którzy mają sesje zamkniętą . Osoby , które nie zdały egzaminu z TEZu prosze o pilny kontakt . Moje dane są ogólnie znane , ale powtórze : telefon komórkowy : 605 - 899 - 140 telefon domowy : 12 - 643 - 20 - 62 nr gg : 178 - 46 - 38 meil

DOBRY PROGNOSTYK !!

Drodzy Państwo : śniło mi się 3 dni temu , że CRACOVIA moja kochana wygra i awansuje do finału i zawalczy o Mistrza Polski : i tak sie stało : śniło mi się następnego dnia , że wszyscy zdamy MiWM u doktora Hałata : to musi być dobry prognostyk : a dzisiaj śniło mi się , że średnia ocen wynosiła

Spokojnie to tylko AGH :

Dzisiaj zostałam zabita na uczelni. Poszłam po wpis z racji zdanego egzaminu. Wchodzę do gabinetu pana dr inż. M. i pytam się o wpis na co usłyszałam odpowiedź że niedostane, bo on nie zna ocen. Jak to? Nie zna ocen? Przecież sprawdził egzaminy. A p. M na to ze owszem podzielił na zdane i nie zdane

agh

nbsp DNIA  21 grudnia 2006  czwartek   NIE MA WYKŁADU z  PRAWA  -- gt   będzie odrabiany   dn  03 stycznia godz. 16.30 - 18.00 sala. 307 d7  nbsp Pozdrawiam  Aneta:   nbsp

agh

 Chciałabym, zebyście sprawdzili poczte. Osoby, które do tej pory nie dostarczyły mi maila... moga go dosłac na gg 632 42 99    Pozdrawiam  Aneta:  

agh

cześć:   wyniki z  kadr z ćw.  mają być we wtorek tj.  23 stycznia o godz. 10.15 mam otrzymać maila... jesli BEDE MIEĆ WYNIKI --- gt  UMIESZCZE INFORMACJE !:   Pozdrawiam  Aneta : nbsp

agh

witam: WPISY z ćwiczeń dn. 24 styczeń  środa  godz. 11.30 - 13.00   po wpisy Osobiście                                                     p.314 Lipsk H6 Pozdrawiam Aneta:

agh

cześć :  powodzenia życze na poprawie!!!  wyniki w miare możliwości jak najszybciej umieszcze na necie, jak tylko otrzymam maila.   POzdrawiam  Aneta:  

agh

OSOBY KTÓRE JESZCZE NIE ODEBRAŁY KART EGZAMINACYNYCH PROSZE SIE ZGŁOSIĆ: nr indeksów:      121 495,    121 476.   pozdrawiam :   ANETA:                      nbsp

agh

 Dla przypomnienia: NIE MA zajeć z Eko  w ten poniedz  18.12.2006 ----- gt   w zamian  przychodzimy  w ten  wtorek tj. 19.12.2006   godz.8.15 s.116 d7  nbsp nbsp Pozdrawiam  Aneta :  

agh

witam : kolokwium z ZARZ. KADRAMI  jest 18 stycznia  czw.  godz. 12.15 s. 220 H6  wyniki mają być we wtorek wówcza czyli 22 stycznia  pozdrawiam ANeta 

agh

witam  wyniki z kolokwium w piatek dn. 13 stycznia !! :   gablota 3 pietro H6 koło pokoju konsultacji jeśli otrzymam maila z wynikami będzie opis na gg - 632 42 99 pozdrawiam Aneta :  

agh

witam : nbsp   jak już wiecie WYNIKI Z Kolokwium można pobrać   http: grooha.cba.pl ktforum materialy bankowosc.doc WYNIKI BANKOWOŚĆ!xls   Aneta:  

Podstępny desant Bobuli na Instytut Fizyki UJ

. Prócz tego ogłaszał swoje artykuły w wydawnictwach związanych z AGH . Nawiasem mówiąc, ciekawe, że Bobula opublikował artykuł kolegi w książce, której sam jest jedynym autorem. Notka na okładce podsumowuje: Author explained all phenomenon in nature. Opis książki 8211 sądząc po stylistyce, pióra

agh

cześc : nbsp dnia 23 stycznia   zajęcia na uczelni są z czwartku NIE MA WYKŁADU Z PRAWA- - gt   odwołany nbsp Pozdrawiam Aneta:  

agh

Egzamin zerowy z ZARZ STRATEGICZNEGO został ustalony na dzień 22 stycznia w ramach wykładu zajecia z wtorku Pozdrawiam Aneta:

agh

Jesli chodzi o termin zerowy z ZARZ KADRAMI został ustalony na dzien 17 stycznia na wykładzie. nalezy wziąć swoje kartki! Pozdrawiam Aneta:

agh

 CZEŚĆ : jesli chodzi o  kolokwium z EKO  odbędzie sie dn.  5 stycznia 2007  piątek    godz. 13.15 s. 219 d7 nbsp Pozdrawiam  ANETA:  

agh

hej! nbsp WPISY z ćw dla 1 i 2 gr. dn 15 stycznia w ramach godzin  kiedy odbywają sie ćwiczenia.      WPISY w pok. 209 d7 pozdrawiam Aneta:  

Znalezione blogi:

Ogłoszenia dla kierunku Zarządzanie i Marketing AGH
ZIM II 3 gr (bartekzareba)
Bartek starosta ma przekaz
...pisze o swoich studiach na krakowskim agh u i życiu w ogóle...
Odkryjmy Białoruś! (anuszka_ha3.agh.edu.pl)
Odkrywam Białoruś. To sąsiedni kraj, a przecież tak mało o nim wiemy. ::: Za pośrednictwem tego blog
Świat: jak to działa? (anuszka_ha3.agh.edu.pl)
Silna grupa fizyków z Krakowa wyjaśnia, jak działa świat.
Będąc młodym fizykiem (anuszka_ha3.agh.edu.pl)
Nonsensy z nauki polskiej i zagranicznej
Nasze jedynie słuszne poglądy na wszystko
- ul. Czarnowiejska AGH Projekt rozpoczyna się w Styczniu 2009 i będzie trwał aż do momentu gdy

Miejsca:

Kraków (270)
Warszawa (106)
Janów (63)
Pawłów (58)
Mińsk (58)
Katowice (58)
Marki (48)
Wrocław (45)

Osoby:

Doni (9)
Urszula (4)

Firmy:

RUCH (74)
Alstom (31)
Google (29)
Onet (23)
MIT (23)
DIALOG (17)
Metro (11)
SKOK (8)
Prochem (8)
Allegro (7)